IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

17 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ფორესტერის უკანა ნაწილის აწევა, ზამბარების ალტერნატივა
maxouni
გამოხმაურება Jul 14 2009, 17:35
გამოხმაურება #101


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(muzikaant @ 14th July 2009 - 18:33) [snapback]20486[/snapback]
და მაინც ჯერ დისკებს დავაყენებ 16" იანებს 205/60, თუ არ მომეწონება სიმაღლე მერე ფორესტერის ამორტიზატორები რო დავაყენო თავისი პრუჟინებით ეგ მირჩევნია მგონი..

სწორი გზით მიდიხარ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 14 2009, 18:25
გამოხმაურება #102


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Joker+ @ Jul 14 2009, 17:42) [snapback]20406[/snapback]
PAINKILLER
რატომ არ უნდა დაწეროს კაცმა ?
თემას ზოგიერთებივით არ აოფებს wink.gif.
საუბარი აქვს კონკრეტულად მანქანის აწევაზე. ეს თემა მაგისთვის არის გახსნილი.

ეს თემა ფორესტერის უკანა მხარის აწევაზეა, და არა იმპრეზის დალიფტვაზე wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 14 2009, 18:55
გამოხმაურება #103


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ისე იდეაში კარგი იქნებოდა ლიფტინგის თემა ცალკე იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jul 16 2009, 06:48
გამოხმაურება #104





Guests









უკანა ზამბარები შევუცვალე ჩემს სილვერას.
რომელიც ვიყიდე (akm777 ჯიგარი ხარ! smile.gif ) ისინუ უფრი მსხვილი და ერთი თავით ფართო შეიქმნა. (არავის უთქვამს რომ რეზინები და ჩაშკებიც მეყიდა იმავდროულად sad.gif (ისე კი ეს ხელოსნები ყველეფერზე გელაპარაკებიან ხოლმე გარდა საქმისა და საჭირობისა biggrin.gif )
ამიტომაც ის ფართო თავი არ ჩაჯდა ზუტად ძველი ამორტიზატორის ჩაშკაში (ამორტიზატორებიც შევცვალე, იგივე ზამბარები ეგო ზედ).
ადგა და ხელოსანმა ასეთი რამ მოიფიქრა, ვექტრას ჩაშკის თავი გადააჭრევინა ხარატს და შაიბასავით დაუტნია.
ტ@რაკიც აიწია და დგომაც გაულამაზდა მანქანას, და მგონი არც არაფერი შეცვლია სვლაში.

პ.ს. ტრასაზე ჯერ არ გავქანებულვარ rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 16 2009, 08:47
გამოხმაურება #105


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(jangula @ Jul 16 2009, 08:48) [snapback]20866[/snapback]
უკანა ზამბარები შევუცვალე ჩემს სილვერას.
რომელიც ვიყიდე (akm777 ჯიგარი ხარ! smile.gif ) ისინუ უფრი მსხვილი და ერთი თავით ფართო შეიქმნა. (არავის უთქვამს რომ რეზინები და ჩაშკებიც მეყიდა იმავდროულად sad.gif (ისე კი ეს ხელოსნები ყველეფერზე გელაპარაკებიან ხოლმე გარდა საქმისა და საჭირობისა biggrin.gif )
ამიტომაც ის ფართო თავი არ ჩაჯდა ზუტად ძველი ამორტიზატორის ჩაშკაში (ამორტიზატორებიც შევცვალე, იგივე ზამბარები ეგო ზედ).
ადგა და ხელოსანმა ასეთი რამ მოიფიქრა, ვექტრას ჩაშკის თავი გადააჭრევინა ხარატს და შაიბასავით დაუტნია.
ტ@რაკიც აიწია და დგომაც გაულამაზდა მანქანას, და მგონი არც არაფერი შეცვლია სვლაში.

პ.ს. ტრასაზე ჯერ არ გავქანებულვარ rolleyes.gif

ვაა, საღოლ smile.gif აბა სადმე ოფროუდზე სცადე გავლა, როგორ მოიქცევა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Jul 16 2009, 08:52
გამოხმაურება #106


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




jangula

მე ვერ გავიგე ქლირენსის შეცვლა გინდოდა თუ მარტო უკანა ნაწილის აწევა ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 16 2009, 09:17
გამოხმაურება #107


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Joker+ @ 16th July 2009 - 09:52) [snapback]20875[/snapback]
მე ვერ გავიგე ქლირენსის შეცვლა გინდოდა თუ მარტო უკანა ნაწილის აწევა ?

ქლირენსის შეცვლა muzikaant-ს უნდოდა იმპრეზაზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Jul 16 2009, 09:30
გამოხმაურება #108


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(maxouni @ Jul 16 2009, 11:17) [snapback]20877[/snapback]
ქლირენსის შეცვლა muzikaant-ს უნდოდა იმპრეზაზე.

გასაგებია

ციტატა(jangula @ Jul 16 2009, 08:48) [snapback]20866[/snapback]
უკანა ზამბარები შევუცვალე ჩემს სილვერას.
რომელიც ვიყიდე (akm777 ჯიგარი ხარ! smile.gif ) ისინუ უფრი მსხვილი და ერთი თავით ფართო შეიქმნა. (არავის უთქვამს რომ რეზინები და ჩაშკებიც მეყიდა იმავდროულად sad.gif (ისე კი ეს ხელოსნები ყველეფერზე გელაპარაკებიან ხოლმე გარდა საქმისა და საჭირობისა biggrin.gif )
ამიტომაც ის ფართო თავი არ ჩაჯდა ზუტად ძველი ამორტიზატორის ჩაშკაში (ამორტიზატორებიც შევცვალე, იგივე ზამბარები ეგო ზედ).
ადგა და ხელოსანმა ასეთი რამ მოიფიქრა, ვექტრას ჩაშკის თავი გადააჭრევინა ხარატს და შაიბასავით დაუტნია.
ტ@რაკიც აიწია და დგომაც გაულამაზდა მანქანას, და მგონი არც არაფერი შეცვლია სვლაში.

პ.ს. ტრასაზე ჯერ არ გავქანებულვარ rolleyes.gif


ერთი რამე ვერ გავიგე.
იგიფე ფორესტერის უკანა ზამბარები თუ დააყენე რატომ უნდა გამოგეცვალა ჩაშკები და რეზინები ???
როგორც მახსოვს შენ ზამბარები გქონდა დამჯდარი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 16 2009, 09:50
გამოხმაურება #109


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Joker+ @ 16th July 2009 - 10:30) [snapback]20880[/snapback]
იგიფე ფორესტერის უკანა ზამბარები თუ დააყენე რატომ უნდა გამოგეცვალა ჩაშკები და რეზინები ???

მაგას შემთხვევით შეცვლილი ხომ არ ჰქომდა მოტრიზატორები და რამე სპორტული ხომ არ ეყენა?
ჯერ არ გამიგია სხვადასხვა ზამბარები ჰქონდეს ფორიკებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jul 16 2009, 09:51
გამოხმაურება #110





Guests









ციტატა(Joker+ @ Jul 16 2009, 10:30) [snapback]20880[/snapback]
გასაგებია
ერთი რამე ვერ გავიგე.
იგიფე ფორესტერის უკანა ზამბარები თუ დააყენე რატომ უნდა გამოგეცვალა ჩაშკები და რეზინები ???
როგორც მახსოვს შენ ზამბარები გქონდა დამჯდარი.



ჩემი ძველი ზამბარა უფრი ვიწრო იყო და წვრილიც.
ანუ, უკვე შეცვლილი ამორტიზატორის მისივე ზამბარა თავად ამორტიზატორზე კი მიდიოდა მაგრამ ამ ზამბარის მეორე ბოლო უფრო ფართო იყო. ჩემს მანქანაზე კიდევ ვიწრო ჩაშკები აღმოჩნდა.

ხომ გასაგებად ვთქვი? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Jul 16 2009, 10:26
გამოხმაურება #111


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(jangula @ Jul 16 2009, 11:51) [snapback]20893[/snapback]
ჩემი ძველი ზამბარა უფრი ვიწრო იყო და წვრილიც.
ანუ, უკვე შეცვლილი ამორტიზატორის მისივე ზამბარა თავად ამორტიზატორზე კი მიდიოდა მაგრამ ამ ზამბარის მეორე ბოლო უფრო ფართო იყო. ჩემს მანქანაზე კიდევ ვიწრო ჩაშკები აღმოჩნდა.

ხომ გასაგებად ვთქვი? unsure.gif

კი wink.gif

შენ როგორც მახსოვს ადრე დაწერე რომ ამორტიზატორები გამოცვალე.
და გამოცვლამდე რაც ეყენა ისენი ჩაშკებიანად გამოცვალე ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 16 2009, 10:33
გამოხმაურება #112


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Joker+ @ Jul 16 2009, 12:26) [snapback]20913[/snapback]
კი wink.gif

შენ როგორც მახსოვს ადრე დაწერე რომ ამორტიზატორები გამოცვალე.
და გამოცვლამდე რაც ეგენა ისენი ჩაშკებიანად გამოცვალე ?

მაგას T/TB ჰყავს და შეიძლება სხვანაირი პრუჟინები აქვს მაგ მოდელს smile.gif იდეაში მაგის პრუჟინები უფრო რბილია და გამორიცხული არაა რომ ჩაშკების მხარეს უფრო ვიწრო ყოფილიყო სიმყარის პონტში, რადგან თვითონ პრუჟინა წვრილია უფროsmile.gif


T/TB-ს უფრო რბილი უკანა პრუჟინები თუ აქვს, მაგიტომაც იბრიდება ადვილად უკანა ამორტიზატორები smile.gif რბილი პრუჟინებიც ადვილად ჯდება და ტრაკს დაბლა წევს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jul 16 2009, 11:07
გამოხმაურება #113





Guests









ციტატა(PAINKILLER @ Jul 16 2009, 11:33) [snapback]20919[/snapback]
მაგას T/TB ჰყავს და შეიძლება სხვანაირი პრუჟინები აქვს მაგ მოდელს smile.gif იდეაში მაგის პრუჟინები უფრო რბილია და გამორიცხული არაა რომ ჩაშკების მხარეს უფრო ვიწრო ყოფილიყო სიმყარის პონტში, რადგან თვითონ პრუჟინა წვრილია უფროsmile.gif
T/TB-ს უფრო რბილი უკანა პრუჟინები თუ აქვს, მაგიტომაც იბრიდება ადვილად უკანა ამორტიზატორები smile.gif რბილი პრუჟინებიც ადვილად ჯდება და ტრაკს დაბლა წევს smile.gif



იცის კაცმა smile.gif

ტ/ტბ-ს ზამბარები უფრო წვრილი და ვიწროა.
ჰოდა მსხვილ და ფართო ზამბარაზე ჩაშკამ აურია.
ამიტომ გავაკეთე ისე როგორც გაკეთდა.

თუმცა, დღეს ერთმა გვერდმა ჭრიჭინი დაიწყო და ვფიქრობ რომ ამ ჭრიჭინის მიზეზი სწორედ ის რეზინაა ვექტრას გადაჭრილ ჩაშკაზე რომ დავაყენე (ანუ- რადნოი)
ასე რომ მომიწევს "მესამე კრუგზე" ამორტიზატორების მოხსნა და ჩაშკებისა და რეზინების შეცვლა dry.gif

ციტატა(Joker+ @ Jul 16 2009, 10:30) [snapback]20880[/snapback]
გასაგებია
ერთი რამე ვერ გავიგე.
იგიფე ფორესტერის უკანა ზამბარები თუ დააყენე რატომ უნდა გამოგეცვალა ჩაშკები და რეზინები ???
როგორც მახსოვს შენ ზამბარები გქონდა დამჯდარი.


ჯერ ამორტიზატორები ვიყიდე. შევცვალე.
ტ@აკი დამჯდარი დარჩა.
მერე ზამბარები ვიყიდე (მხოლოდ) შევცვალე.
ტ@აკმა საკაიფოდ biggrin.gif აიწია მაგრამ აჭრიჭინდა .
ახლა ცაშკები და რეზინებიც უნდა შევცვალო.

ანუ, 45 ლარი ზამბარების შეცვლაში (დაყენებაში) გადავყარე. ამას კი დაემატება დაახლოებით კიდევ 35-40 ლარი და ესეც შენი ტყვილა გადაყრილი ფული!


თქვენ მაინც გაითვალისწინეთ! smile.gif
ჩემთან არავის უხსენებია ეგეთი ამბები აქამდე huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 16 2009, 11:33
გამოხმაურება #114


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(jangula @ Jul 16 2009, 13:07) [snapback]20941[/snapback]
იცის კაცმა smile.gif

ტ/ტბ-ს ზამბარები უფრო წვრილი და ვიწროა.
ჰოდა მსხვილ და ფართო ზამბარაზე ჩაშკამ აურია.
ამიტომ გავაკეთე ისე როგორც გაკეთდა.

თუმცა, დღეს ერთმა გვერდმა ჭრიჭინი დაიწყო და ვფიქრობ რომ ამ ჭრიჭინის მიზეზი სწორედ ის რეზინაა ვექტრას გადაჭრილ ჩაშკაზე რომ დავაყენე (ანუ- რადნოი)
ასე რომ მომიწევს "მესამე კრუგზე" ამორტიზატორების მოხსნა და ჩაშკებისა და რეზინების შეცვლა dry.gif
ჯერ ამორტიზატორები ვიყიდე. შევცვალე.
ტ@აკი დამჯდარი დარჩა.
მერე ზამბარები ვიყიდე (მხოლოდ) შევცვალე.
ტ@აკმა საკაიფოდ biggrin.gif აიწია მაგრამ აჭრიჭინდა .
ახლა ცაშკები და რეზინებიც უნდა შევცვალო.

ანუ, 45 ლარი ზამბარების შეცვლაში (დაყენებაში) გადავყარე. ამას კი დაემატება დაახლოებით კიდევ 35-40 ლარი და ესეც შენი ტყვილა გადაყრილი ფული!
თქვენ მაინც გაითვალისწინეთ! smile.gif
ჩემთან არავის უხსენებია ეგეთი ამბები აქამდე huh.gif



ნუ რავი, რა გითხრა აბა, დამჯდარ ტრაკთან ამორტიზატორი რომ არაფერს შუაშია, ეგ უნდა გცოდნოდა smile.gif

სხვებმა მაინც იცოდეთ და არ გამოცვალოთ ტყუილად ამორტიზატორი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jul 16 2009, 12:55
გამოხმაურება #115





Guests









ციტატა(PAINKILLER @ Jul 16 2009, 12:33) [snapback]20969[/snapback]
ნუ რავი, რა გითხრა აბა, დამჯდარ ტრაკთან ამორტიზატორი რომ არაფერს შუაშია, ეგ უნდა გცოდნოდა smile.gif

სხვებმა მაინც იცოდეთ და არ გამოცვალოთ ტყუილად ამორტიზატორი smile.gif



ამორტიზატორებს გასხმული ჰქონდათ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzebo
გამოხმაურება Jul 27 2009, 00:12
გამოხმაურება #116


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,013
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 15




მე მაქვს ასეთი შეკითხვა:
სტი-ი უკანა პრუჟინების ნაცვლად სტბ-სი
რომ დავაყენო ან სულაც 09 ძალიან იმოქმედებს მდგრადობაზე,
ან საერთოდ ღირს თუ არა ასეთი რაღაცის გაკეთება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 27 2009, 00:22
გამოხმაურება #117


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ჩემი აზრით 09 ნაღდად არ ღირს. მაგას დაჟე მეც არ დავაყენებდი ჩემზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzebo
გამოხმაურება Jul 27 2009, 00:39
გამოხმაურება #118


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,013
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 15




ციტატა(RACKER @ 27th July 2009 - 01:22) [snapback]23247[/snapback]
ჩემი აზრით 09 ნაღდად არ ღირს. მაგას დაჟე მეც არ დავაყენებდი ჩემზე

smile.gif
ეგ იდეის დონეზეა, თუმცა სტბ-ს პრუჟინებზე სერიოზულად ვფიქრობ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Jul 27 2009, 07:44
გამოხმაურება #119


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(Dzebo @ Jul 27 2009, 01:39) [snapback]23248[/snapback]
smile.gif
ეგ იდეის დონეზეა, თუმცა სტბ-ს პრუჟინებზე სერიოზულად ვფიქრობ...


ცდა შეიძლება. თუ გაქვს ექსპერიმემნტისათვის 80-100 ლარი
სტანდარტზე მაღლა არ იაწევა მაინც. თვითონ ამორტიზატორია უფრო მოკლე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 27 2009, 11:13
გამოხმაურება #120


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Joker+ @ Jul 27 2009, 09:44) [snapback]23252[/snapback]
ცდა შეიძლება. თუ გაქვს ექსპერიმემნტისათვის 80-100 ლარი
სტანდარტზე მაღლა არ იაწევა მაინც. თვითონ ამორტიზატორია უფრო მოკლე.

ეგ რა თქვი smile.gif ამორტიზატორი მოკლეა, მაგრამ ხომ გაიშლება?? მაღალი პრუჟინა იასნია ასწევს კუზაოს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge