დახმარება - ძებნა - წევრები - კალენდარი
სრული ვერსია: ტურბინიანი ფორესტერი გაზზე
Subaru Club Georgia > ტექნიკური ფორუმი > ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები > სხვადასხვა
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
PAINKILLER
ციტატა(arsenich gurji @ Oct 4 2010, 12:44) *
მე ცოტა ასაკით დიდი ვარ და სისწრაფე და გაზაობა ცოტა შორსაა ჩემგან. smile.gif
ეს სუბარუ ფორესტერი ოჯახისთვის იდეალური მანქანაა, ბავშვების ტარება მიხდება მთელი დღე და ქალაქში სიარული.
ამიტომ ერთი 4-5 წელი რომ გაქაჩოს გაზზე ამ მანქანამ, მერე შევცვლი მეთქი smile.gif
და თუ გეგულებათ სადმე კარგი სისტემა გაზის, საიმედო დამიწერეთ. ფასს არა აქვს მნიშვნელობა

4-5 წელი თუ გაქაჩა სუბარუს მატორმა გაზზე, ძეგლი უნდა დაუდგა biggrin.gif მერე უკვე შეცვლა კი არა, გადაგდება უნდა მაგ მატორს wink.gif


საიმედო გაზის სისტემა ქარხნულია, ფორესტერი კი ქარხნულად არ გამოსულა გაზზე, ლეგასი გამოდიოდა 2003 წლის კუზაო smile.gif


უტურბინო ფორესტერი ქალაქში 10 ლიტრ რეგულარს მიირთმევს და 300.000-ს გადის მატორი უპრობლემოდ smile.gif


პ.ს. ასაკი არც ჩვენ გვაკლია wink.gif
maisa
ჩემი დიდი გამოცდილებიდან ვიტყვი, რომ გაზი არანაირად არ აფუჩებს ძრავს. მე მქონდა ძვირიანი აპარატურა, მე-4 თაობის სპრისკის სისტემა და დავაყენე ჩემს ლანკასტერზე 3.0 ძრავზე, უკვე 5 თვეა დავდივარ, მშვენივრად მუშაობს, მაგარი კმაყოფილი ვარ ეკონომიურობით: ქალაქში გავდივარ 17-18 ლარით 160-170 კმ-ს, რაც ბენზინზე მჭირდება 45 ლარი, ტრასაზე 250-260 კმ-ს. დილით სანამ წყალი არ გათბება ბენზინზე არ გადაირთვება, ყოველი დაქოქვა ბენზინზე იქოქება, საღამოთი სანამ სადგომზე გავაჩერებ გადავრთავ ბენზინზე, ვამუშავებ 2-3 წუთი და მერე ჩავაქრობ. ეს პრინციპი დაიცავით და არანაირი პრობლემები არ გექნებათ. არ აფუჭებს ძრავს, ტყუილია, უბრალოდ ცივზე არ უნდა ამუშაოთ გაზზე, სანამ არ გათბება წყალი. მე ბევრი მანქანა მყოლია გაზზე და ძვირიანები, არცერთს პრობლემა არ შექმნია და არც ეხლა აქვთ, რომ მხვდებიან მაგარი კმაყოფილები არიან. ისე კი გაირეთ სადაც ამონტაჟებენ და ნახავთ რამდენი ფორესტერი დგას რამდენი ამონტაჟებს, თან განსაკუთრებით ახალი მოდელები. იტალიური აპარატურა ბალონის გარეშე მონტაჟით 1350-1400 ლარი ჯდება, ახალი გამოშვება ჩინური 1250 ლარი.
რაც შეეხება უსაფრთხოებას: საშიში ითვლება თხევადი გაზი, მარა მთელი ევროპა თხევადი გაზით დადის, ბენზიზნიც საშიშია. უნდა დაამონტაჟებინოთ კვალიფიციურ ხელოსნებს და არანაირი შიში აღარ გექნებათ. მესმის ბომბი მიდევს და ეგეთი ლაპარაკი, მარა ნახავთ ეკონომიას და მერე სხვანაირად ილაპარაკებთ.
ყველას წარმატებები. ეს ჩემი გამოცდილებიდან დავწერე ყველაფერი.
PAINKILLER
ციტატა(nika @ Oct 4 2010, 15:25) *
ჩვენ კლუბში არაერთს უყენია გაზი. ზოგს უბრალო სისტემა. ზოგს რომელიღაც თაობა (ვპრისკის). 4 წლის ექსპლუატაციის მერე ერთს გალოვკების პრობლემა შეექმნა პაჯეროზე. მარა ამ 4 წელიწადში ეკონომია 10000 ლარზე მეტი გამოუვიდა ანუ მეორე მანქანას იყიდდა და გალოვკებს ჩიოდა? ეგეც არ დადასტურებულა კიდე გაზის ბრალი იყო თუ ბანძი ანტიფრიზის.

დანარჩენებს კიდე ახლახ უყენიათ და კი დადიან 8 ლარად 100 კმ-ს ქალაქში. უმეტესი პრობლემა კიდე გაზის არასწორი ექსპლუატაციიდან მოდის.

რაც შეეხება გაწევას ერთი ღილაკის დაჭერის ამბავია რომ ბენზინზე გადავიდეს ისევ.

პ.ს. ბომბას რაც შეეხება ბენზინი გაცილებით უფრო სახიფათოა. გაზის აფეთქება მე არ გამიგია (კისლაროდის ბალონები რო უყენიათ ეგ არ ითვლება, ეგრე მტკვარშიც შეიძლება გადახტე კაცი თუ თავის მოკვლა გინდა) აი ბენზინისგან დამწვარი მანქანები კი უამრავი არის.

ეგ ყველაფერი გასაგებია, მაგრამ სად ამონტაჟებენ ხარისხიან აპარატურას და გარანტიას როგორ იძლევიან??


გაწევას რაც შეეხება, ტურბინიან ძრავი საკმაოდ კარგად უნდა დადიოდეს გაზზე, მაგრამ პორშინები და ვკლადიშები კარგად იზეთება?? მარტო დაქოქვის და ჩაქრობის დროს ბენზინზე მუშაობა არა მგონია საკმარისი იყოს....
nika
PAINKILLER
ცუდად რატო უნდა დაზიზეთოს ზეთის მაგივრად კი არ მიეწოდება გაზი, ბენზინის ამგივრად მიეწოდება. თუ შენ გგონია რო ძრავში ბენზინი სითხის სახით ხვდება და ის ზეთავს?

პრობლემები რაც არსებობს გაზზე ეგაა მაღალი ოქტანობა. ამის გამო თუ სისტემა სწორად არ დაარეგულირე იგივეა მანქანაში მაღალოქტანიანი ბენზინი რო ჩაასხა. ანუ გამომშვები სარქველების გადახურების საფრთხე არის რადგან სრული წვა არ მოცდება. სწორად დაარეგულირებ და ეგაა. ეკონომია მინიმუმ 2-ჯერაა თანხაში ანუ თუ უტურბინო ფორესტერი 10 ლიტრს წვავს ქალაქში - 18 ლარი, გაზზე მაქსიმუმ 9 ლარი დაჯდება 100 კმ.

რავი მე თუ ოდეზმე მანქანა დავითრიე (ეჰ რა დრო დამიდგა) ეგრევე გაზზე გადავიყვან.

პ.ს. დიზელი ეკონომიურიაო ეგ ზღაპარია. ზეთის 2-ჯერ ხშირი ცვლა უნდა და ა.შ. არის დიზელის ეკონომიური მანქანები მარა კუსავით დადიან და იგივეა რო მცირე სიმძლავრის ბენზინის ძრავი ამუშაო. რავი ოფზე რაც დავდივართ ისეთი ხარჯი აქვს ამ დიზელებს რო სულ დავკარგე მაგათზე წარმოდგენა. სადაც 3.0 პაჯერომ 60 ლარის გაზით იარა 2.8 ტურბოდიზელს 110 ლარის დიზელი დაჭირდა. დაპლიუს სულ კანკალებდა პატრონი არ გადახურდესო და გალოვკა არ დაბზაროსო. ბენზინს კიდე თუ გაწევა უნდოდა ღილაკის ერთი დაჭერით 20-30 ცხენი ემატებოდა biggrin.gif

ეკონომიურია ბოლო თაობის Common Rail სისტემის დიზელები. ეგენი მართლა დაფრინავს და ცოტასაც წვავს.
crimson
ციტატა(nika @ 4th October 2010 - 17:49) *
ბენზინს კიდე თუ გაწევა უნდოდა ღილაკის ერთი დაჭერით 20-30 ცხენი ემატებოდა

აი ეგაა ტურბოს კნოპკა კაკრას ცალკე რო უყენიათ ხოლმე smile.gif


გაზზე გადასვლა ეკონომიურია ბაზარი არაა მაგრამ აქ თვითონ სტერეოტიპების მსხვრევაზეა ბაზარი და ვაგზალი, სუბარუ ეს ხო რალის მანქანაა და სად რალი და სად გაზი wink.gif
maisa
მთავარია ეგ პრინციპი დაიცვა რომ სანამ წყალი არ გათბება გაზზე არ გადართო, ჩემი მაგარი სისტემაა, დაფრინავს მანქანა, ზოგჯერ ვეღარ ვიგებ ბენზინია თუ გაზი, ჩემი 3.0 ძრავი ვერც იტყობს.
კი გასაგებია სუბარუა და სხვა მუღამი აქვს. ბენზინი რომ ჯობია ყველამ ვიცით, ვისაც საშუალება აქვს ბენზინით იაროს, ზოგს ტალონები აქვს, ზოგს სპონსორი, მარა ეკონომიას გაზი მაგრად აკეთებს. მე სახლში მქონდა შენახული აპარატურა და იმიტომაც დავაყენე. 5 თვეა მყავს ეს მანქანა, გავიარე 10 000 კმ. ბენზინი საშუალოდ უნდოდა 1400 ლიტრი, ესე იგი საშუალოდ 2700 ლარი, და გაზზე დამიჯდა 1000 ლარი 10 000 კმ.-ზე. 1700 ლარის ეკონომია გამომივიდა 5 თვეში.
ყველაზე კარგად და კვალიპიციურად ქსნის ქუჩაზე გაზის "ზაპრავკა" რომ არის იკ ამონტაჟებენ, თემური ქვია მაგათ შეფს.
OSA-003
გადააკეთეთ სუბარუ გაზეეე ატვიჩაივარრ biggrin.gif
PAINKILLER
ციტატა(nika @ Oct 4 2010, 16:49) *
PAINKILLER
ცუდად რატო უნდა დაზიზეთოს ზეთის მაგივრად კი არ მიეწოდება გაზი, ბენზინის ამგივრად მიეწოდება. თუ შენ გგონია რო ძრავში ბენზინი სითხის სახით ხვდება და ის ზეთავს?


მართალი ხარ, ახლა წავიკითხე რომ გაზზე მომუშავე მატორს ზეთის გამოცვლის ინტერვალი უფრო დიდი აქვს, რადგან უფრო სუფთა საწვავია და ზეთს არ აბინძურებს smile.gif ანუ რეალურად ზეთზეც ეკონომიაა smile.gif ასევე სვეჩებიც ნადებს არ იკეთებს smile.gif


თურმე სომხეთში მანქანების 30% გაზზე დადის biggrin.gif პაკისტანში კი 99% smile.gif



წავედი მეც გადავაკეთო, 15 ლიტრ სუპერს მიწვავს ეს შობელძაღლი biggrin.gif


პატარა ბალონები არ იჩითება? ბაგაჟნიკში ადგილი რომ დარჩეს smile.gif
ZIZO
ჭკვიანმა იაპონელებმა შექმნეს როგორც ბენზინზე მომუშავე, ამიტომ, მე ვფიქრობ, ყველაზე სწორი იქნება თუ ბენზინზე ვამუშავებთ და ყველანაირი გადაკეთება საწვავთან დაკავშირებით ჩემთვის მიუღებელია...
nika
ციტატა(PAINKILLER @ 5th October 2010 - 11:29) *
თურმე სომხეთში მანქანების 30% გაზზე დადი

მე დიდი ეჭვი მაქ რო 30% ბენზინზე დადის მანდ და 70% გაზზე. მეტი თუ არა. წასულები რო ვიყავით ერთ მანქანას ბენზინი უთავდებოდა და სანამ კალონკა ვნახეთ 3 თუ 4 გაზის შეგვხვდა გზად.

ზეთზე 100% ეგრეა. ბენზინის წვის შედეგად გაცილებით მეტი ნაგავი გამოიყოფა და გადადის ზეთში ვიდრე გაზისგან. იმ პაჯერომ 10000 გავლილზე ზეთი რო ჩამოღვარა ისეთი კლრიალა იყოო რო გაუკვირდათ რატო ცვლიო. ნუ სხვა ამბავია რო რეალურად ზეთი მაინც გამოსაცვლელია ფერის და მიუხედავად.
PAINKILLER
ციტატა(ZIZO @ Oct 5 2010, 22:35) *
ჭკვიანმა იაპონელებმა შექმნეს როგორც ბენზინზე მომუშავე, ამიტომ, მე ვფიქრობ, ყველაზე სწორი იქნება თუ ბენზინზე ვამუშავებთ და ყველანაირი გადაკეთება საწვავთან დაკავშირებით ჩემთვის მიუღებელია...

იგივე ჭკვიანმა იაპონელებმა შექმნეს აი ეს ლეგასი, გაზზე მომუშავე wink.gif

http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_b4/33970/


ჩემი აზრით უბრალოდ ფსიქოლოგიური ფაქტორია, თორე ისე ბუნებრივი გაზი უფრო ეკოლოგიურად სუფთა საწვავია, უფრო ეკონომიურია და უფრო ადვილად შესანახიც smile.gif + უფრო უსაფრთხოც, რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს smile.gif
aleksmasu2
ხოდა ...ამ ცჰვენს ნოდარას ტურმე....სჰეესჰალა...აპარატურა...
პარატურა მატორის მიხედვიტ ირჩევა..სიმზლავრიტ...ხოდა სჰეესჰალ ამ ჩვენს დიდ ხელოსანს...140 იანის ნაცვლად 100 დაუკენებია და მე ნერვები კი სჰემიცჰამ,ა...ხოდა ასე იკო ეს..2 დგე ტვალები დავითხარე ფორუმების კიტხვიტ და მერე რომ ვნახე მიზეზი გადავირიე..ვობშჰემ ეხლა კველაფერი კარგადაააააააააა....
PAINKILLER
ციტატა(aleksmasu2 @ Oct 6 2010, 14:43) *
ხოდა ...ამ ცჰვენს ნოდარას ტურმე....სჰეესჰალა...აპარატურა...
პარატურა მატორის მიხედვიტ ირჩევა..სიმზლავრიტ...ხოდა სჰეესჰალ ამ ჩვენს დიდ ხელოსანს...140 იანის ნაცვლად 100 დაუკენებია და მე ნერვები კი სჰემიცჰამ,ა...ხოდა ასე იკო ეს..2 დგე ტვალები დავითხარე ფორუმების კიტხვიტ და მერე რომ ვნახე მიზეზი გადავირიე..ვობშჰემ ეხლა კველაფერი კარგადაააააააააა....

მაიცა, როგორ თუ შეეშალა?? აბა რაღას იქებდა თავს? smile.gif

ახლა როგორი გაწევა აქვს გაზზე? ეკონომია რამდენი გამოგდის?
Niklolozi
ციტატა
აბა რაღას იქებდა თავს?


შენ გინახავს, ხელოსანი და თავს არ იქებდეს? biggrin.gif
PAINKILLER
ციტატა(Niklolozi @ Oct 6 2010, 16:10) *
შენ გინახავს, ხელოსანი და თავს არ იქებდეს? biggrin.gif

მინახავს და ზუსტად ეგეთ ხელოსნებთან დავდივარ ძირითადად smile.gif
aleksmasu2
ერტი სიტყვით....მისი შეცდომის პოვნა ორი დღე ინტერნერტში თვალების დაძაბვით დამავრდა....კიდევ კაი '''კოსტა გაზის''საიტზე მიტხრეს....ხოდა ასე რა ....უნდა გენახათ ჩჰვენი ნოდარას თვალები.......... wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif
რაც სჰეეხება ეკონომიას...ორგერ ეკონომიურია...ანუ ასი კილომეტრის გავლა 10-11 ლარი...
aleksmasu2
ფორესტერ უტურბინო გაზზე გადავაკეტე ტიტკმის თვეა უკვე..უპრობლემოდ...და ტუ ვისმეს აინტერესებს გაზი აფუწებს თუ არა მატორს

www.gazvauto.ru/ აქ წერია გარკვევით...
arsenich gurji
და სად დააყენებინე აპარატურა? და რა დაჯდა?
suxooo
გაძვირდა ბენზინი და წამოიწია გაზის თემა
Raven
საინტერესოა, ფრიად............................... umnik2.gif
aleksmasu2
ეს აპარატურა( იაფიანაია მე-4 პაკალენიასტან შედარებით...)''ტომასეტო""-მე-2 პაკალენია..კაროჩე ბალონის გარეშე 300$ და კველაპერს ტვიტონ იჩალიჩებენ..ანუ ბაზარზეც არის ეგ ყველა აპარატურა და მისი ატრიბურებია მარა სხვაობა სჰეიზლება 35 ლარი გამოვიდეს..ხოდა ეს თემურა (ხელოსანი)..აეროპორტის ხიდებთან რო გაზის ზაპრავკაა ქალაქში რომ შემოდიხარ..იქ არი რა ...თანაც გარანტია...ცოტა ნერვიულია და მეც მანერიულა...თეორია როგორ ხელიოსნების უმრავლესობამ ბოლომდე არ იცის და ინტერნეტსჰი ზრომიალი მომიხდა ცოტა...რომ ყველაფერი ""გვესწავლა""მედა თემურას...სადგაც ვიზიტკა მაქვს მაგისი ხვალ ვნახავ და ტელეფონს ნომერს დავცერ..
arsenich gurji
მე ვნახე ქსნის ქუჩაზე ერთი ზაპრავკაა და იქაც თემურა ქვია. ახალი აპარატურა ტიტანის 15 კუბიანი ბალონით 1000 დოლარიო. რაღაცა პრისკის სისტემააო, და კიდე მთავარი რაცაა: ახალი რაღაცა ცჰიპიაო თუ კომპიუტერიო, 250 ლარი დაგვიმატე და ჩაგიყენებთო, ზაჟიგანიას არეგულირებსო. და მაგარია ძალიანო.
სუბარუს მეტი რა ვნახე გაზზე smile.gif არავის პრობლემა არა აქვს ტო და მე კი გამყიდა ამ ბენზინმა smile.gif
tazo
თუ ვინმემ იცით კარგი სპეციალისტი (არა "სამაუჩკა") კარგი იქნება დადოთ მისი ტელეფონი. დროის ეკონომიას მაინც გავაკეთებთ...
gio680
1 კვირაა ამ თემაში დაწერას ვაპირებ და დღემდე ვერ მოვახერხე, მოკლედ ჩემი სტაი-2 უკვე ერთი კვირაა ბუნებრივ აირზე გადავიყვანე, დავაყენე ე.წ. მეოთხე თაობის აპარატურა, 11 კუბის ტევადობის 2 ბალონი და დავგორავ არხეინად.

მინუსები:
1. მცირედით დაპატარავებული საბარგული
2. 60 კგ.-თ გაზრდილი წონა.
3. დაახლოებით 10-15%-თ შემცირებული გაწევა.

პლიუსი თანაც დიდი smile.gif 13-14 ლარის გაზით გავდივარ 100 კმ-ს (აქამდე 27-28 ლარი მჭირდებოდა)

საერთო მახასიათებლები: აღმართი, გასწრება, ნამდვილად არ უჭირს, როცა ტურბინას გახსნის ისევ დაქრის smile.gif ყოველი დაქოქვა იქოქება ბენზინზე და წყლის გაცხელებამდე ბენზინზეა და ავტომატურად გადადის გაზზე.

ფორუმელებიდან გატესტვას დაესწრო, პეინა, მახო რომელმაც ლოგიც ჩაწერა გაზზე, შთაბეჭდილებები შეგიძლიათ მათაც კითხოთ.

და ბოლოს თუ ვინმეს რამე გაინტერესებთ შეგიძლიათ მკითხოთsmile.gif


Raven
gio680
რა დაჯდა, სად გააკეთებინე? და 2.5 უტურბინოზე დააყენებს?

და ნახადუ თუ შეიძლება ტუდა აბრატნა გადართვა გადმორთვა, გაცხელებულზე.........
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 8 2010, 22:39) *
gio680
რა დაჯდა, სად გააკეთებინე? და 2.5 უტურბინოზე დააყენებს?

და ნახადუ თუ შეიძლება ტუდა აბრატნა გადართვა გადმორთვა, გაცხელებულზე.........


1000$ თავისი სვეჩების შეცვლით, ლოგის ჩაწერით და ლიცენზიის აღებით, ანუ დღემდე სულ ეგ დამიჯდა.

დიღომში ოპელის ცენტრთან, ნებისმიერ მანქანაზე დააყენებენ, ისე უტურბინო 2.0 იყო იქ და გაწევაში ეტყობოდა დანაკლისი, წესით 2.5-იანს ძაან არ უნდა შეეტყოს.

გადართვა გადმორთვა ნებისმიერ დროს შეგიძლია და 1 წამი ჭირდება, სალონში მიაჭერ 1 სიმპატიურ ღილაკს და უკვე ბენზინზეა smile.gif

ისე გამოდის რომ ჩემი ფორიკა 100 კმ-ზე 7 ლიტრას წვავს smile.gif
goga_ivana
ციტატა(Raven @ Dec 8 2010, 21:39) *
gio680
რა დაჯდა, სად გააკეთებინე? და 2.5 უტურბინოზე დააყენებს?

და ნახადუ თუ შეიძლება ტუდა აბრატნა გადართვა გადმორთვა, გაცხელებულზე.........

ტუდა აბრატნა გადართვა-გადმორთვა პირველი თაობის აპარატურებს ქონდათ და მაგას არ ექნება?
Raven
gio680
ოპელის ცენტრთან რა არი პროფილაქტიკაა, ბოქსებია თუ?

ისე ძაან ცუდი რამეები წერია გაზზე აქ, განსაკუთრებით ტურბინიან მანქანებს ეხება.
http://forums.drom.ru/subaru/t1151046663.html
http://forums.drom.ru/1065196731-post58.html
http://www.remontauto.ru/?p=11&z=653
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 8 2010, 23:00) *
gio680
ოპელის ცენტრთან რა არი პროფილაქტიკაა, ბოქსებია თუ?

ისე ძაან ცუდი რამეები წერია გაზზე აქ, განსაკუთრებით ტურბინიან მანქანებს ეხება.
http://forums.drom.ru/subaru/t1151046663.html
http://forums.drom.ru/1065196731-post58.html
http://www.remontauto.ru/?p=11&z=653


გაზის ზაპრავკაა, იქ უნდა იკითხო ოლეგი ვინც გაზის აპარატურას აყენებსო და ყველა მიგასწავლის.

მე მჭირდება იაფი, ტევადი, კომფორტული, შედარებით კარგი გამავლობის და ეკონომიური მანქანა, ასეთი ამ ეტაპზე ეგ ვარიანტი მყავს, თორემ არ ვფიქრობ რომ გაზი იდეალური ვარიანტია, ისე არც ჩენი ბენზინი უხდება ძაან სუბარუს smile.gif
Raven
gio680
ხო მარა,
2 литра турбо и газовое оборудование пока не согласованы.
Не поддавайтесь на восторженные отзывы владельцев турбогазовиков, попробуйте через 1-2 зимы с ними поговорить. mellow.gif

მე ვფიქრობ ეხლა ან გაზი დავაყენო ან რამე 6 ლიტრიანი პატარა მანქანა დავითრიო და იმით ვიგორაო ქალაქში.

2.5-ებზე ამბობენ კარგიაო. საფიქრალი გამიჩნდა.
Решение, наконец, проблемы с тягой после 4000 оборотов на 2.5 атмосферке...
Если будет стоять ГБО-4, настроенное реальными спецами, то можно будет получить не прыжок беременной пантеры, а скачки кенгуру.
gio680
ვნახოთ, 2-3 წელი არ ვაპირებ მანქანის შეცვლას და პლიუს მმინუსები გამოჩნდება, ისე თბილისში 2 ფორიკა ვიცი ტურბინიანი გაზზე და უკვე 20-30 ათასი აქვთ გავლილი და ისევ დადიან smile.gif
Raven
gio680
კი დადიან მარა როგორ დადიან ეგაა მთავარი.......

შემთხვევით ხო არ იცი რომელი ფირმის აპარატურა დააყენეს?
ამეებიდან ხო არ გეცნობა რომელიმე?
Диджитроник, ловато, PRINS
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 8 2010, 23:38) *
gio680
კი დადიან მარა როგორ დადიან ეგაა მთავარი.......

შემთხვევით ხო არ იცი რომელი ფირმის აპარატურა დააყენეს?
ამეებიდან ხო არ გეცნობა რომელიმე?
Диджитроник, ловато, PRINS


თუ არ ვცდები ტომასეტო
Raven
ციტატა(gio680 @ 8th December 2010 - 23:48) *
თუ არ ვცდები ტომასეტო

გასაგებია, ღირს დაფიქრება, ატმოებზე უპრობლემოა ყველგან წერენ და ძაან დიდი მნიშვნელობა აქვსო ვინ აყენებსო ანუ პროფი უნდა იყოს.


ბალონების ფორმის არჩევანი აქვთ თუ არა? ანუ არსებობს მრგვალი ბალონებიც რომლებიც ზაპასკის ადგილზე ყენდება და ჩვეულებრივი გრძელები და ბოლო კითხვა

რა დრო სჭირდება დაყენება რეგულიროვკას?..
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 8 2010, 23:58) *
გასაგებია, ღირს დაფიქრება, ატმოებზე უპრობლემოა ყველგან წერენ და ძაან დიდი მნიშვნელობა აქვსო ვინ აყენებსო ანუ პროფი უნდა იყოს.
ბალონების ფორმის არჩევანი აქვთ თუ არა? ანუ არსებობს მრგვალი ბალონებიც რომლებიც ზაპასკის ადგილზე ყენდება და ჩვეულებრივი გრძელები და ბოლო კითხვა

რა დრო სჭირდება დაყენება რეგულიროვკას?..


ეგეთი ფორმის ბალონი ჩვენთან არ არსებობს, ახლების ცოტა არჩევანია, მეორადები ყველა ზომა წონისაა. დაყენებას 2 დღე ჭირდება, რეგულიროვკა ინდივიდუალურია, შეიძლება რამდენჯერმე მოგიწიოს მოსვლაო smile.gif
Raven
gio680
გაიხარე, დიდი მადლობა პასუხებისთვის.

მე მეტი კითხვები არ მაქვს ბატონო მოსამართლე.biggrin.gif
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 9 2010, 00:09) *
gio680
გაიხარე, დიდი მადლობა პასუხებისთვის.

მე მეტი კითხვები არ მაქვს ბატონო მოსამართლე.biggrin.gif


გაიხარე smile.gif
Raven
gio680
ხო ისა გიო არ დაიზარო და აბა რო ივლი ცოტა ბევრს დაწერე მერე +/- ები, ხარჯი გაზის და რამე პრობლემა ხო არ იჩენს თავს და ა.შ.


წინასწარ გმდლობ...........
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 9 2010, 00:13) *
gio680
ხო ისა გიო არ დაიზარო და აბა რო ივლი ცოტა ბევრს დაწერე მერე +/- ები, ხარჯი გაზის და რამე პრობლემა ხო არ იჩენს თავს და ა.შ.
წინასწარ გმდლობ...........


კი, ბატონო. smile.gif
ducha
აუ მეც მინდა ტურბინიანი ფორესტერი გაზზე sad.gif

ეხლა უტურბინო მყავს და ესე მკვდარია ვერ დადოს და გაზზე რაღას იზავს...
Raven
ducha
მე-4 თაობის აპარატურაზეო პრაქტიკულად არ იგრძნობაო გაწევაში დანაკარგიო და მაღალ აბაროტებზეო პირიქით ემატებაო გაწევაო რადგან გაზის ოქტანობა 100-120 ყოფილა.......
gio680
ციტატა(Raven @ Dec 9 2010, 15:14) *
ducha
მე-4 თაობის აპარატურაზეო პრაქტიკულად არ იგრძნობაო გაწევაში დანაკარგიო და მაღალ აბაროტებზეო პირიქით ემატებაო გაწევაო რადგან გაზის ოქტანობა 100-120 ყოფილა.......


მომატების რა მოგახსენო, მაგრამ ტურბინიანზე დანაკარგი სტარტზე საკმაოდ შესამჩნევია, ტურბინის გახსნის შემდეგ არა უშავს smile.gif უტურბინო 2.0-ს ძალიან ეტყობა, მხოლოდ სატაქსაოდ თუ გამოდგება smile.gif

რა მაინტერესებს, წამიკითხავს გაზი ტურბინას ურხევსო და რატომ? თუ უფრო მაღალი ოქტანობა აქვს და გაზაობისას დეტონაციაც არა აქვს რატომ ურხევს ტურბინას?

და კიდევ, ჩემი აპარატურა ყოველი დაქოქვა წყლის გაცხელებამდე ბენზინზე ამუშავებს ძრავს, ანუ დაზეთვაც ხდება და ძრავს მაინც შეიძლება დაურხიოს?

და გაზის შემთხვევაში რამე განსაკუთრებული ზეთი ხომ არ უნდა ჩავასხა? ამ კითხვებზე ბევრი პასუხი მომისმენია, მაგრამ აქაური გამოცდილი ხალხის პასუხებიც მაინტერესებს.
z_gochi
ისე ბევრჯერ გამიგია რომ გაზი არ ზეთავს პორშინებს და გილზებსო, და ჩემის აზრით არც ბენზინი არ ძეთავს, დაზეტვას რაც შეეხება ზეთი არსებობს მაგისთვის რომელთან დაკავშირებითაც არანაირი კავშირი არააქვს გაზზე ხარ თუ ბენზინზე.
ერთი კითხვა მაქვს, ბალონი უკან დადებული, ბაკავინებს შორის არციზე დიდი ადგგილია და რამდენკუბიანი შეიძლება დადგეს და შეუშლის თუ არა ბალონი ზაპასკის ამოგება ჩადებას ხელს

ხო და ტურბინასტან გაზი რა შუაშია, კალექტორიდან გამოსული გამონაბოლქვი ისეთივე იქნება როგორც ბენზინისას, და არამგონია გაზის გამონაბოლქვმა გააფუჭოს ტურბინა. კონკრეტულად რამუნდა გააფუჭოს თქვით მაშინ
BRUMBY
z_gochi

10კუბიანი მინახავს smile.gif
z_gochi
10 კუბი ქალაქისთვის კიდე ნიჩევო და ქალაქიდან გასვლა თუ გინდა ძაან ცოტაა sad.gif
ducha
Raven
არა აკლდება 5-10% მაინც...


დიღომში ჩემ სამსახურთან აყენებენ ამ გაზის აპარატუებს, უფროსის ძმას ჩამოაქვს ეს გაზის აპარატურები და თვითონაც უყენია 1.8 ტურბო პასატზე.
და გამოვკითხე ყველას უკვე ყველაფერი biggrin.gif

ბალონი კიდე როგორც გავზომე 16 კუბიანი ტიტანის ბალონი ეტევა ფორესტერში, 96 მგონი დაშორება ბაკავინებს შორის და ბალონი რედუქტორიანად ზუსტად ეტეოდა,
პროსტა ტიტანის ბალონიები ახლები აღარ შემოდის და ნახმარი დაყენება რავი... ვადაგასული როიყოს ან ჟანგიანი და მერე გადაღებილი.
16 იანი მეტალოპლასმასის არ გამიზომია, 10 კუბიანი კი ეტევა.
goga_ivana
ციტატა(ducha @ Dec 9 2010, 21:07) *
Raven


ბალონი კიდე როგორც გავზომე 16 კუბიანი ტიტანის ბალონი ეტევა ფორესტერში, 96 მგონი დაშორება ბაკავინებს შორის და ბალონი რედუქტორიანად ზუსტად ეტეოდა,

რედუქტორი კაპოტქვეშ ყენდება.
gio680
ციტატა(ducha @ Dec 9 2010, 22:07) *
Raven
არა აკლდება 5-10% მაინც...
დიღომში ჩემ სამსახურთან აყენებენ ამ გაზის აპარატუებს, უფროსის ძმას ჩამოაქვს ეს გაზის აპარატურები და თვითონაც უყენია 1.8 ტურბო პასატზე.
და გამოვკითხე ყველას უკვე ყველაფერი biggrin.gif

ბალონი კიდე როგორც გავზომე 16 კუბიანი ტიტანის ბალონი ეტევა ფორესტერში, 96 მგონი დაშორება ბაკავინებს შორის და ბალონი რედუქტორიანად ზუსტად ეტეოდა,
პროსტა ტიტანის ბალონიები ახლები აღარ შემოდის და ნახმარი დაყენება რავი... ვადაგასული როიყოს ან ჟანგიანი და მერე გადაღებილი.
16 იანი მეტალოპლასმასის არ გამიზომია, 10 კუბიანი კი ეტევა.



16 კუბიანის შემთხვევაში საბარგულის აბივკის ამოღებაა საჭირო და შიშველი საბარგული რჩება, ჩემი საბარგულის სურათებს დავდებ ამ დღეებში, 2 ცალი 5,5 კუბიანი ოპტიმალურია ვინც ბევრს არ დადის, ქალაქში 100 კმ. უნდა გაიაროს წესითsmile.gif
ducha
goga_ivana
არა აღაც რო ყენდება ბალონის ბოლოს მანომეტრთან ერთად ეგ ვიგულისხმე. smile.gif

gio680
ეგ შეიძლება მეტალოპლასმასის ბალონზე, ნუ რავი სხვადასხვანაირებია მე რომელი ბალონიც გავზომე ეტეოდა.

აუ მე 16 კუბიანი მაინც მინდა, ხან 100კმ-ზე მეტს გავდივარ დღეში smile.gif
goga_ivana
მე მეყენა ადრე ГАЗ 24-10 მეორე თაობის იტალიური გაზის აპარატურა, ეკონომია მართლაც რომ უზარმაზარია. 20 კუბით ქალაქში გავდიოდი 220-230 კილომეტრს, ტრასაზე 300 თავისუფლად. 2,5 პრასტოი ძრავისთვის მგონი კარგი შედეგია. ადრე ვიცნობდი ვიღაც-ვიღაც კაი ხელოსნებს, რომლებსაც ფორმულაც ქონდათ შემუშავებული, ამ ფორმულით აკეთებდნენ გამოთვლას თუ რამდენი უნდა გაევლო მანქანას ბალონის და ძრავის მოცულობის შეფარდებით. ვფიქრობ რომ 10 კუბით უტურბინო ფორიკამ ქალაქში 150 კმ მაინც უნდა გაიაროს.
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.