დახმარება - ძებნა - წევრები - კალენდარი
სრული ვერსია: ტურბინიანი ფორესტერი გაზზე
Subaru Club Georgia > ტექნიკური ფორუმი > ექსპლუატაცია, პრობლემები, კითხვები, რჩევები > სხვადასხვა
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
levanisan
ხალხნო გაზზე ვის რა სვეჩები გიყენიათ (და რა მანქანაზე - ტურბინიანი თუ უტურბინო) და რამდენი ხანია???
karlo-fan
levanisan
მარტში დამიყენეს ბოქსებში, არ ვიცი ზუსტად, რაც კატალოგში უწერია ისაა ალბათ, არანაირი პრობლემა არ შემქმნია ...
levanisan
ციტატა(karlo-fan @ 6th September 2012 - 17:19) *
ისაა ალბათ

ზუსტად მაინტერესებს.
Raven
ციტატა(levanisan @ 6th September 2012 - 17:28) *
ზუსტად მაინტერესებს.

მე მიყენია NGK (3764) BKR6EIX-11 და მშვენივრად მუშაობს გაზზე თუმცა გამზადებული მაქ NGK (6418) BKR6EIX იმენნნა გაზისთვის 0.8მმ ზაზორით და თუ აურევს ვატაკებ ეგრევე..............
crimson
ციტატა(levanisan @ 6th September 2012 - 17:28) *
ზუსტად მაინტერესებს.

IK20 დენსო
შენ მანქანაზე დენსოს IK22-ს გირჩევ
levanisan
პლატინა ვარგა გაზზე?

22 უფრო ცივია და მაგ პონტში კი მაგრამ ქარხნულად უწერია
PFR6G - პლატინა და ივარგებს ვითომ?
Raven
ციტატა(levanisan @ 6th September 2012 - 18:17) *
პლატინა ვარგა გაზზე?

არა, ირიდიუმი
levanisan
ციტატა(Raven @ 6th September 2012 - 18:32) *
არა, ირიდიუმი

რატო მიზეზი რაა?
crimson
უფრო მაღAლიდნობის ტემპერატურა, ელექტროდის მცირე დიამეტრი და შესაბამისად სიცივის კოეფიციენტის მაღAლი მაჩვენებელი.

მაგრამ ირიდიუმებში დენსოა მამა, ნგკ-ს ის ირიდიუმები რასაც დებთ და რასაც აყენებთ ნახევრადაა ირიდიუმის. ნგკ-ს 100%-იანი სრული ირიდიუმები თუ გინდათ უნდა ეძებოთ LASER IRIDIUM-ით

ან უნდა იყიდეოთ დენსო

ციტატა(levanisan @ 6th September 2012 - 18:17) *
22 უფრო ცივია და მაგ პონტში კი მაგრამ ქარხნულად უწერია
PFR6G - პლატინა და ივარგებს ვითომ?

მარტო ცივი როა არა, უფრო დიდხანს გაძლებს

ქარხნულად რაც უყენია 6G ეგეც იმუშავებს გადასარევად, უბრალოდ შედარებით მალე დაიბრიდება
Raven
crimson
ესაა ლაზერები, მარა ძვირია ძაან.
NGK (6741) IFR6E-11 Laser Iridium Spark Plug
11.5 დოლარი ცალი.
უპრობლემოდ მუშაობს არალაზერებიც...........
მარა ეს 1.1 მმ ზაზორია.
გაზზე ესაა 0.8 მმ-იანი
http://www.amazon.com/NGK-IFR6B-K-Laser-Ir...rds=NGK-IFR6B-K
კიდე უფრო ძვირია 12.5 დოლარი ცალი
levanisan
ციტატა(crimson @ 6th September 2012 - 21:10) *
მაგრამ ირიდიუმებში დენსოა მამა, ნგკ-ს ის ირიდიუმები რასაც დებთ და რასაც აყენებთ ნახევრადაა ირიდიუმის.

ციტატა(crimson @ 6th September 2012 - 21:10) *
ქარხნულად რაც უყენია 6G ეგეც იმუშავებს გადასარევად, უბრალოდ შედარებით მალე დაიბრიდება

მაშინ გამოდის რომ 6G-მ ნგკ-ს ირიდიუმებზე კარგად უნდა იმუშაოს გაზზე არა?

და ეგ შედარებით მალე დაბრედვა რამდენ ხანშია?
crimson
ციტატა(Raven @ 7th September 2012 - 01:36) *
ესაა ლაზერები, მარა ძვირია ძაან.
NGK (6741) IFR6E-11 Laser Iridium Spark Plug
11.5 დოლარი ცალი.
უპრობლემოდ მუშაობს არალაზერებიც...........
მარა ეს 1.1 მმ ზაზორია.
გაზზე ესაა 0.8 მმ-იანი
http://www.amazon.com/NGK-IFR6B-K-Laser-Ir...rds=NGK-IFR6B-K
კიდე უფრო ძვირია 12.5 დოლარი ცალი

კარგი ყოველთვის ძვირია, აბა როგორ გინდა smile.gif მუშაობის პრობლემის კუთXით ჩვენში რო დარჩEს ჩვეულებრივი სპილენძის სვეჩEბიც (30 ლარი კომპლექტი) გადასარევად მუშაობს ზაზორს თუ შეუმცირებ. მარა საშუალოდ 10-ზე ალბათ ისევ გამოსაცვლელი გახდება. შესაბამისად არალაზერებიც იმუშავებს უპრობლემოდ, მაგრამ შედარებით ნაკლებ ხანს.

ციტატა(levanisan @ 7th September 2012 - 10:41) *
მაშინ გამოდის რომ 6G-მ ნგკ-ს ირიდიუმებზე კარგად უნდა იმუშაოს გაზზე არა?

მაგას ვერ გეტყვი, მარა PFR6G-ზე უკეთ გაზზე IK22 იმუშავებს smile.gif

ციტატა(levanisan @ 7th September 2012 - 10:41) *
და ეგ შედარებით მალე დაბრედვა რამდენ ხანშია?


ბენზინზე სპილენძის სვეჩა საშუალოდ 20-25 კმ-მდე მუშაობს, კარგი პლატინები 45-50, კარგი ირიდიუმები 60-65
გაზი კიდე უხეშად რო ავიღოთ თითQმის ანახევრებს მაგათ სიცოცხლის ხანგრძლიოვობას
levanisan
ციტატა(crimson @ 7th September 2012 - 10:52) *
ბენზინზე სპილენძის სვეჩა საშუალოდ 20-25 კმ-მდე მუშაობს, კარგი პლატინები 45-50, კარგი ირიდიუმები 60-65

მე პლატინები უფრო დიდხანს ძლებდნენ მეგონა ვიდრე ირიდიუმები, ხოლო ეს თუ ესე არაა რა აზრი აქვს პლატინების დაყენებას???
ისკრაც ხო ირიდიუმს უფრო უკეთესი აქვს???
და რაღატო აყენებენ პლატინებს???
Raven
levanisan
და ვინ აყენებს რო?
გაზზე ირიდიუმია მამა, ბენზინზე პლატინა.
levanisan
ციტატა(Raven @ 7th September 2012 - 14:32) *
ბენზინზე პლატინა.

და რატო?
თუ ირიდიუმი უფრო დიდხანს ძლებს და უფრო კარგი ნაპერწკალი აქვს მაშინ რა აზრი აქვს პლატინის სვეჩის დაყენებას საერთოდ?
L_D
turbinianebtan bodishi da uturbinoze eg zazori svechebis 0.8 unda iyos?
Xeli ar mixlia svechebze rac chamovida
diasa
უტურბინოზე მეოთხე თაობის გაზი მიდის?
karlo-fan
diasa
აბა რა, თანაც ძალიან მაგრად
monaspa
გამარჯობათ, უტურბინო S20 ზე მიყენია ლანდირენცოს აპარატურა, ადგილიდან რო ჩააჭერ გახს ბოლომდე უგუდავს და მერე იძვრება, ასევე 4000 ბრუნის მერე ბენზინთან შედარებით მანქანას სიმძლავრე საგრძნობლად აკლდება, რისი ბრალი შეიძლება იყოს? სვეჩები აყენია დენსოს ირიდიუმები, ჰაერის ფილტრიც ახალია.
წინასწარ მადლობთ.
RACKER
monaspa
ესე რთული სათქმელია რისი ბრალი შეიძლება იყოს.
სვეჩები და პრაოდკის ბრალი მაშინაა თუ მანქანა ისვრის.
თუ არისვრის მაშინ უბრალოდ ნასტროიკაა არასწორი და წესიერადაა დასანასტროიკებელი.
სუბარუ მოტორსში შეგვიძლია ეგ პრობლემა მოგიგვაროთ სულ რაღაც 100 ლარად.
monaspa
ციტატა(RACKER @ Oct 10 2012, 14:27) *
monaspa
ესე რთული სათქმელია რისი ბრალი შეიძლება იყოს.
სვეჩები და პრაოდკის ბრალი მაშინაა თუ მანქანა ისვრის.
თუ არისვრის მაშინ უბრალოდ ნასტროიკაა არასწორი და წესიერადაა დასანასტროიკებელი.
სუბარუ მოტორსში შეგვიძლია ეგ პრობლემა მოგიგვაროთ სულ რაღაც 100 ლარად.

ხო კიდევ რაც გაზზე გადავიდა მანქანა ჩეკს ანთებს.
მაგ 100 ლარში ნასტროიკა შედის?
RACKER
monaspa
ნასტროიკის ფასია ეგ.
ჩეკს ანთებს ლამბდა იმიტომ რომ გაზს სხვა ნაზავი აქ რომელიც ბენზინის ნორმის ფარგლებს ცილდება.
ასერომ ჩეკის ანთება დამოკიდებულია ლამბდაზე. ზოგზე ანთებს ზოგზე არა.
გააჩნია ლაბმბდა რა მდგომარეობაშია და რომელ მხარეს იტყუება
monaspa
გასაგებია ესეიგი 100 ლარი , დღეს რო ამოვიდე იქნებით, და ვინ ვიკითხო?
karlo-fan
monaspa
RACKER ამას მიწერე
monaspa
აჰა ესეიგი ნასტროიკის მერე მანქანა დაფრინავს biggrin.gif (ნუ S20 ია მაგრამ აშკარა უკეთესობაა) წვა ჯერ არ დამინიშნია და გავარკვევ ამ დღეებში. დიდი მადლობა RACKER ს.
GSRAW
გამარჯობა,

XT-ზე ან კროს სპორტზე ვინმეს პირადად აქვს გაზის აპარატურა?
გამიგია, რომ აქვთ და უკეთესად მუშაობს ვიდრე ს/ტბ-ზე, მაგრამ არავის ვიცნობ, რომ მივიდე, დაველაპარაკო და ჩემი თვალით ვნახო, გამოცდილება რეალურად გავიზიარო

თუ იცით მიმასწავლეათ ვინმემ ან დაწერეთ რა გამოცდილელები დაგროვდა ამ მხრივ?
karlo-fan
GSRAW
levanisan ამ ფორუმელს უყენია კროს სპორტზე და მე უნდა დავაყენო ასევე კროსზე...
levanisan
ციტატა(karlo-fan @ 25th October 2012 - 16:17) *
levanisan ამ ფორუმელს უყენია კროს სპორტზე და მე უნდა დავაყენო ასევე კროსზე...

wink.gif
მაგადია გაზი.
GSRAW
levanisan
გაუმარჯოს,
დიდი ხანია რაც კროსსპორტზე გაზი გაქვს?
მაგარი რომაა კი ვიცით უკვე smile.gif მაგრამ სვეჩების და ელექტროობის ცნობილ პრობლემებს (ს/ტბ-ზე რომაა) ხომ არ შეუწუხებიხარ?
სხვა რამე სპეციფიური ხომ არ შეგიმჩვევია, რასაც დაყენებისას ან ექსპლოატაციისას ყურადღება უნდა მიექცეს?
levanisan
GSRAW
ციტატა(GSRAW @ 26th October 2012 - 15:55) *
levanisan
გაუმარჯოს,
დიდი ხანია რაც კროსსპორტზე გაზი გაქვს?
მაგარი რომაა კი ვიცით უკვე მაგრამ სვეჩების და ელექტროობის ცნობილ პრობლემებს (ს/ტბ-ზე რომაა) ხომ არ შეუწუხებიხარ?
სხვა რამე სპეციფიური ხომ არ შეგიმჩვევია, რასაც დაყენებისას ან ექსპლოატაციისას ყურადღება უნდა მიექცეს?

გაუმარჯოს!
რამოდენიმე თვეა რაც გაზზე მყავს.
ელექტროობის პრობლემა იმ უბრალო მიზეზის გამო ვერ შემაწუხებდა, რომ პრავოდკები საერთოდ არ აქვს ბაბინებზეა და შესაბამისად არც დენის გადატანი პრობლემა არაა.
სვეჩები კი არანაირი პრობლემა არაა.
საერთო ჯამში ფრიად კმაყოფილი ვარ.
სპეც ნასტროიკა ვაიდბენდ ლამბდით არ გამიკეთებია და მიუხედავად ამისა. wink.gif
ჩემი გრუბი დათვლით ქალაქში 100 კილომეტრს გავდივარ დაახლოებით 12-15 ლარით, გაანია სიარულს.
ტრასაზე არ გავსულვარ ჯერ და შესაბამისად ტრასის მონაცემები არ ვიცი.
GSRAW
რამდენი კუბით რამდენს გადიხარ იქნებ ესეც დაწერო

sorry გვიან წავიკითხე შენი პოსტი smile.gif

მადლობა ინფოსთვის!

ისე გაწევის ცვლილებას ატყობ ? მაინტერესებს როგორც დაბალ ასევე მაღალ აბაროტებზე
levanisan
ციტატა(GSRAW @ 26th October 2012 - 17:45) *
ისე გაწევის ცვლილებას ატყობ ? მაინტერესებს როგორც დაბალ ასევე მაღალ აბაროტებზე

კი ვატყობ მაგრამ ძალიან უმნიშვნელოს მიტუმეტეს ტურბინა რო გაიხსნება მერე ისევ კაი ცხოველია wink.gif
ოდნავი დანაკლისი აქვს დაბლებზეც და მაღლებზეც.
karlo-fan
levanisan
აუ გადაიღე რა აქსელერაცია გაზზე და ბენზინზე სპიდომეტრი, დრო მაინტერესებს რამდენი იქნება სხვაობა smile.gif
levanisan
karlo-fan
მაიცა რა უნდა დავიმტვრე სადღაც, ცოდვაში გინდა ჩავარდე? biggrin.gif

ჩამოგივა ცოტა ხანში და ნახავ რა... wink.gif
რა ქენი დაითრიე ბალონი? თუ კი რომელი?
VADA
levanisan


Outback-ზე, ახალდატენილზე კარგია, როცა ჩავაჭერ, კარგად გარბის, მაგრამ საკმარისია პირველი მწვანედ ანთებული ნათურა ჩაქრეს, რომ მერე უკვე ეტყობა სიმძლავრის ვარდნა.
შენთანაც ეგრეა ???
karlo-fan
levanisan
არა ჯერ არ დამითრევია, მგონია რომ მანამდე კიდევ გაიაფდება biggrin.gif სად მეჩქარება...

VADA
არ უნდა იყოს ეგრე, ჩემთან ბოლო ნათურაზეც ისევე იდგავდა როგორც სავსეზე...
რაკერას აჩვენე
levanisan
VADA
ციტატა(karlo-fan @ 27th October 2012 - 00:06) *
ჩემთან ბოლო ნათურაზეც ისევე იდგავდა როგორც სავსეზე...

+1
levanisan
ხალხნო და ჯამაათნო გაზზე გადაყვანილი მანქანა ზეთს რამდენს უნდა იკლებდეს და საერთოდაც უნდა იკლებდეს?
karlo-fan
levanisan
ჩემი ამერიკული ფორიკა 3000_ზე ნახევარ ლიტრს იმატებდა და 5000_ზე ვცვლიდი უკვე
MaRgE
levanisan
ჩEმი მანქანა 10K ზე ~1 ლიტრს იკლებდა ცოტა ნაკლებს ან ცოტა მეტს.
ვცვლიდი 10Kზე.
levanisan
ანუ გამოდის საგანგაშო არ ყოფილა დაკლება.
ჩემმა 5Kზე ერთი ლიტრი დაიმატა ახლა უწევს 6ზე გამოცვლა.
ratikobaxa
მე ჯერ მანქანა არ მინახავს გაზზე ზეთს არ იკლებდეს, ალბათ სულ გორაობით უნდა ატარო რომ არ დაიკლოს smile.gif)

ისე მე როგორც ვიცი გაზზე სასურველია მალე უცნვალო ზეთი მაქს 5-6 K
MaRgE
ციტატა(ratikobaxa @ 9th December 2012 - 17:55) *
ისე მე როგორც ვიცი გაზზე სასურველია მალე უცნვალო ზეთი მაქს 5-6 K

არადა რუსები პირიქით იძახიან 20K მდე შეგიძლიათ არ შეცვალოთო
რადგან გაცილებით სუფთაა გაზი ვიდრე ბენზინი
პრინციპში ჩემს მანქანაზე სადღაც 7-8K ზე რო შევამოწმე შუპი ზეთს ისევ თავისი ფერი ქონდა, მაგის მერე დაიწყო გაშავება.
levanisan
ციტატა(MaRgE @ 9th December 2012 - 18:13) *
არადა რუსები პირიქით იძახიან 20K მდე შეგიძლიათ არ შეცვალოთო
რადგან გაცილებით სუფთაა გაზი ვიდრე ბენზინი

ხო სუფთა კი შეიძლება იყოს, მაგრამ ზეთსაც ხო აქვს თავისი რესურსი - რამდენჯერ უნდა გაცხელდეს და გაცივდეს ცვეთა ხეხვა და რავიცი, შიმშილი და ორგია wink.gif
MaRgE
levanisan
თავისთავად, თუმცა ევროპაში კარგი საწვავი სადაცაა არის დიდ ხანს მომუშAვე ზეთები რომელიც 20K ზე იცვლება wink.gif
პროსტა ეგაა რო ჩვენ პირობებეში 10K ზე მეტი არც ერთ ვარიანტში არ უნდა გაატარო, მტვერი ცუდი საწვავი და ა.შ დედას სტირობს ზეთს.
levanisan
ისე პრედ შენ გეცოდინება თეგეტას შელი და მოტული ნაღდი აქვს თუ ნამაიმუნარი?
ათას რამეებს ამბობენ და ვერაფერი გავიგე.
MaRgE
levanisan
შელზე პირადად შემიძლია ვთქვა და ვაგო პასუხი რო 10000% ნაღდია. მოტულზე არ ვიცი მარა არამგონია ეგაც არ იყოს ნაღდი
შელის მსუბუქი ავტომობილის ზეთები გერმანიიდან მოდის smile.gif
karlo-fan
ციტატა(MaRgE @ 9th December 2012 - 20:07) *
მოტულზე არ ვიცი მარა არამგონია ეგაც არ იყოს ნაღდი

? ჩნდება? კოტესაც ხო იგივე მოტული აქვს? ხოდა ყველა მაგას ასხვას სუბარუში და არამგონია რომ საეჭვო იყოს...
leqsoo
ისე ეს თემა 2010 წელს გავხსენი და მაშინ ვინ იფიქრებდა გადაყვანას და დღეს 1/2 ფორიკები უკვე გაზზეა და ჯიგრულად დადიან smile.gif biggrin.gif

levanisan
მოტულს საფრანგეთის გარდა არსად აწარმოებენ, არცერთ ქვეყანას პატენტის უფლება არ აქვს აქედან გამომდინარე ნაღდია, მეორე თემაა ის რასაც თეგეტაზე ხშირად ამბობენ რომ ჩამოსასხმელის ვარიანტში სხვას გტენიანო და გეუბნებიან მოტულია, მე პირადად თეგეტაში ზეთი ჩემ ცხოვრებაში არ შემიცვლია და ხელს ვერავის დავადებ მარა ეგ ბევრჯერ გამიგია რო, ''სხვა ფერი იყო'' და ა.შ
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.