დახმარება - ძებნა - წევრები - კალენდარი
სრული ვერსია: გაზის მონტაჟი
Subaru Club Georgia > ტექნიკური ფორუმი > სერვისცენტრები, ხელოსნები
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38
crimson
არ რცხვენია მერე ლანდირენზოს ესეთ ბანძ მანქანებში რო აყენებს გაზს ქარხნულად ?

ლეგასებში ბრც დგას რატომღAც...
MaRgE
ციტატა(crimson @ Feb 22 2013, 13:53) *
არ რცხვენია მერე ლანდირენზოს ესეთ ბანძ მანქანებში რო აყენებს გაზს ქარხნულად ?

ლეგასებში ბრც დგას რატომღAც...

რატო უნდა სცხვენოდეს ? smile.gif მაგათ გარდა კიდევ ათას მანქანაში აყენებს გაზს smile.gif
ეგ მანქანები კიდევ ეგ ირანული ცხენია თუ რაცაა პეჟო 406 ია, კუზაოა სხვა, ძრავი/კაბორკა პეჟო 406 ისაა.

crimson
ციტატა(MaRgE @ 22nd February 2013 - 14:01) *
მაგათ გარდა კიდევ ათას მანქანაში აყენებს გაზს


ვიცი ვიცი smile.gif

karlo-fan
crimson
როგორ უნდა ინახოს აუქციონზე ეგეთი ლეგასი? ვერ ვნახე მე
RSK
ციტატა(karlo-fan @ Feb 22 2013, 14:35) *
crimson
როგორ უნდა ინახოს აუქციონზე ეგეთი ლეგასი? ვერ ვნახე მე


ეს არ საინტერესო რამ გავიგე მეც მაინტერესებს გთხოვთ დაწერთ თუ როგორ გაირჩევა აუქციონზე სუბარუ გაზზე smile.gif
crimson

თემა არ გააოფოთ
gigalo
2.0 ტურბო მყავს 200 აქვს გავლილი მაგრამ მანქანა კარგი მოვლილია და მწყობრშია (თეგეტაში შემიმოწმეს). ვაპირებ გაზის აპარატურის ჩამონტაჟებას, 16 კუბიანი ბალონი ტიტანის აუცილებლად (ნუ თუ გავაკეთებ, კარგად გავაკეთებ smile.gif ქუთაისში აყენებს ამას ვინმე კარგად?
subaru97
ციტატა(RACKER @ Feb 6 2013, 12:31) *
აგერ ახალი ფასები

სუბარუ-მოტორსში შემცირდა Landi Renzo-ს აპარატურის მონტაჟის ღირებულება და ეხლა უკვე ყველაზე იაფად გთავაზობთ შემდეგ ფასებს:

4 ცილინდრიანი ძრავები (არაბოქსერი) – 980
4 ცილინდრიანი ძრავები (ბოქსერი) – 1170 (ტურბინიანი,უტურბინო ერთი ფასია)
6 ცილინდრიანი ძრავები – 1370 ლარი
8 ცილინდრიანი ძრავები – 1510 ლარი
ჩვენ მომხმარებელს ასევე ვთვაზობთ სულ ახალ იტალურ FABER-ის ბალონებს:

12 კუბიანი – 750 ლარი
16 კუბიანი – 960 ლარი
18 კუბიანი – 1100 ლარი
20 კუბიანი – 1180 ლარი

ყველა იმ მომხმარებელს, რომელიც ჩვენთნ დააყენებს გაზის აპარატურას, საჩუქრად გადაეცემა ჩვენი 10%-იანი ფასდაკლების ბარათი !!!


ბოქსერი-არაბოქსერს შორის რა განსხვავებაა და კიდევ, ზემოთ მოყვანილია აპარატურის ფასები და ქვემოთ მხოლოდ ბალონების?
crimson
ბოქსერის ძრავები აქვს სუბარუს, ანუ ოპოზიტური ძრავები, ძრავი რომელიც ჰორიზონტალურად დგას.

კი
subaru97
crimson


გასაგებია

მადლობა
Mamuka70520
რა მინდა გკითხოთ. ლეგასი ვაგონს BPE ბენზინის ჩასასხმელთან თუ შეიძლება რომ დაუდგეს გაზის დამტენი?
crimson
კი შეიძლება, მაგრამ ეგეთი დამტენების ნახევარი ბრაკია
Mamuka70520
ციტატა(crimson @ Mar 21 2013, 15:31) *
კი შეიძლება, მაგრამ ეგეთი დამტენების ნახევარი ბრაკია

ანუ აქ იშოვება, მაგრამ გამოდგომაზეა? თუ სწრაფად გამოდის წყობიდან?
RACKER
Mamuka70520
გამოდგომაზეა
zurazuzi
ტელეფონის ნომერი დაწერეთ რო დავურეკო ვინმეს და დაველაპრაკო მონტაჟთან დაკავშირებით
crimson
593 412200
Arxotioni
მოიცა, ვეღარ მივხვდი ეს ახალი ფასები რითია პირველ პოსტში ჩამოწერილ ფასებზე იაფი.
ავიღოთ თუნდაც:
4 ცილინდრიანი ძრავები (არაბოქსერი) – 980
16 კუბიანი – 960 ლარი

იგივეა პირველ პოსტშიც.
gio680
პირველ პოსტშიც ჩასწორებულია უკვე, ძველი ფასები მაღალი იყო როგორც მახსოვს
Arxotioni
ციტატა(gio680 @ Mar 24 2013, 20:48) *
პირველ პოსტშიც ჩასწორებულია უკვე, ძველი ფასები მაღალი იყო როგორც მახსოვს

გასაგებია, გმადლობთ.
monaspa
გამარჯობათ. ერთი პრობლემა მაქვს და იქნებ რამით დამეხმაროთ. 2000 წლიან S20 ში მიყენია ლანდირენცოს აპარატურა. სექტემბერში დავანასტროიკებინე სუბარუ მოტორსში. მაგრამ მანქანა დაძვრისას მაინც უგუდავს ბოლომდე არ გასწორდა, ბენზინზე უმნიშვნელოდ და გაზზე მაგრა ემჩნევა, მატორის რემენის გამოცვლისას შევნიშნე რომ ერთ რასპედვალზე მეტკა დაახლოებით ერთი კბილით არის გადაწეული, ხელოსნის რჩევით ეგრე დავტოვეთ და შესაძლოა თუ არა დაძვრისას "ძიგძიგი" მეტკის ბრალი იყოს? სვეჩები პრავოდკა და გაზის აპარატურა კარგები აყენია, სიარულითაც კარგად დადის თითქმის ბენზინივით . წინასწარ მადლობთ პასუხისათვის
crimson
მეტკა თუ გადამხტარია დაძვრისასაც ექნება ძიორგანია და ისედაც პერებოი უნდა ქონდეს ბენზინზეც და გაზზეც, დააკვირდი აბა
monaspa
პერებოი არ აქვს მაგრამ აბაროტებს კრიფავს ნელა და რესკად თუ ჩააჭერ მაშინ ძიგძიგებს, ბენზინზეც ეგრე შევაბ მარა უმნიშვნელოდ. მეტკის ბრალი თუ არაა რისი ბრალიშეიძლება იყოს?
RACKER
monaspa
ს20 ების პრობლემაა ეგ. ზოგადად. ჯერ ამოუცნობი. ზოგს ჭირს ზოგს არა
crimson
და რამაინტერესებს, როგორც ამბობ რემნის გამოცვლისას ხელოსანმაც შეამჩნია რომ გადაწეული იყო თითოსო, ანუ ხელოსანმა არ იცოდა მეტკები როგორ უნდა ყოფილიყო ? huh.gif


პრობლემა უამრავი შეიძლება იყოს, შენს მანქანას ბენზინზეც პრობლემა ქონია და შესაბამისად ბენზინიდან უნდა დაიწყო გამოკვლევა. მაგისთვის არსებობს მახო და მაგისი ჯადოსნური კომპიუტერი smile.gif



monaspa
სვეჩები რომლები გიყენია თუ გახსოვს და ზაზორი რა აქვს ?
monaspa
სვეჩები დენსოს ირიდიუმები, ზაზორი0.65მმ. ხელოსანმა როგორც ამიხსნა ესე გავიგე: რასპედვალის კბილანაზე მონიშნული ხაზი რო დაუსწორა კორპუსზე მონიშნულ ხაზს, კალენვალის კბილანის ხაზიც დაემტხვა ბლოკზე არსებულ ხაზს, მარა მეორე რასპედვალის ხაზები არ დაემთხვა და ოდნავ გვერდზე დადგა. შემდეგ თვითონ დანიშნა კრასკით და როგორც იყო ისე დატოვა რა. თუ გაურკვევლად დავწერე ბოდიშს ვიხდი მაინდამაინც ვერ ვერკვევი.
RACKER
monaspa
გაურკვევლად არ დაგიწერია ძალიან გარკვევით დაწერე მაგრამ გამოვიდა რომ იმ ხელოსნმა არეული მეტკა დანისჰნა და ისევ არეული დატოვა biggrin.gif
მაგარია biggrin.gif
monaspa
ანუ გასასწორებელია ეგ? შეიძლება მაგის ბრალი იყოს?
RACKER
მაგის ბრალი რო იყოს არამგონია მაგრამ ზოგადად მეტკის არასწორად დაყენება მანქანას გაწევას აკლებს გააჩნია საითაა გადაწეული
sandroia
შენ კიდე რაშვები ვერ მოაგვარე ის რაღაცა?
ცოტა ხნის წინ სხვა მანქანაზე გაიჩითა იგივე პრობლემა და ბაბინების და ბაბინის ჩიბუხების ბრალი იყო.
იმას გაუფუჭა ბაბინა ცუდმა სვეჩებმა. ასერომ შენ ადგილას ვცდიდი მაგეების შეცვლას

sandroia
ციტატა(monaspa @ 27th March 2013 - 15:27) *
შემდეგ თვითონ დანიშნა კრასკით და როგორც იყო ისე დატოვა რა

იაპოშკების მეტკას არ ენდო ეტყობა და თავისი მეტკა დაასვა, რა პრობლემაა? biggrin.gif

RACKER
ციტატა(RACKER @ 27th March 2013 - 15:45) *
შენ კიდე რაშვები ვერ მოაგვარე ის რაღაცა?
ცოტა ხნის წინ სხვა მანქანაზე გაიჩითა იგივე პრობლემა და ბაბინების და ბაბინის ჩიბუხების ბრალი იყო.
იმას გაუფუჭა ბაბინა ცუდმა სვეჩებმა. ასერომ შენ ადგილას ვცდიდი მაგეების შეცვლა

ამ შაბათისთვის მაქვს დაგეგმილი კატალიზატორის ამოყრა, მაგანაც თუ არ უშველა ვცდი ბაბინებსაც მაგრამ ძვირი ეღირება ალბათ ბაბინა
RACKER
sandroia
არამგონია ძვირი ღირდეს.
და ამის ცდაც შეიძლება
http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=5512771
monaspa
გასაგებია. მადლობთ დახმარებისათვის : ))
sandroia
ციტატა(RACKER @ 27th March 2013 - 15:55) *
sandroia
არამგონია ძვირი ღირდეს.
და ამის ცდაც შეიძლება
http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=5512771

RACKER
დაშლილებიდან ყიდვას რა აზრი აქვს, მაინც ისევ ისე მალე დაერხევა, თან ჩემი თავიდან კარგად დადიოდა რომ დავაყენე გაზი და მერე დაემართა ნელ-ნელა. მაინც ჯერ კატალიზატორს ამოვიღებ და თუ არ უშველა მაგ ჩიბუხებს ვნახავ
Grigolius
მოგესალმებით ყველას ფორუმელებო, გისურვეთ ყოველივე კარგს და სასიკეთოს თქვენთვის და თქვენი საყვარელი ადამიანებისათვის.
ღმერთმა დაგლოცოთ, გაგაძლიეროთ და გაგახაროთ ყველანი ვისაც გიყვართ უფალი, დედა ღვთისმშობელი, ჩვენი სამშობლო, ერი და მოყვასი.

მადლობა მინდა გადავუხადო ყველას, I რიგში საიტის ავტორებს და ორგანიზატორებს ასეთი კარგი და საჭირო საიტის შექმნისათვის, ასევე ფორუმის და კლუბის აქტიურ წევრებს, უანგაროდ, სხვისი, ასე ვთქვათ გასაჭირის გულთან ახლოს მიტანის, დახმარების, რჩევა დარიგების მისაცემად ძვირფასი დროის დათმობისათვის.

მოკლედ ძაან გამიგრძელდა სათქმელი, მაგრამ სხვანაირად არ შემეძლო, მინდა თქვენი გუნდის 1 უბრალო და ღირსეული წევრი მეც ვიყო, და თუ რამეთი შევძლებ ვინმეს დახმარებას მოხარული ვიქნები.

ახლახან დავრეგისტრირდი ფორუმზე, (თუმცა "ფორიკა" უკვე მე-4 წელია მყავს) აქ იმდენი კარგი თემებია მათ წაკითხვას დროის სიმცირის გამო ალბათ დიდ ხანს მოვანდომებ კიდე (თუმც არც ისე ცოტა წავიკითხე უკვე).

ამ თემიდამ იმიტო დავიწყე, რომ გაზის დაყენება როგორც იქნა გადავწყვიტე, აქამდე არც საშუალება მქონდა და არც სურვილი, რადგან ბათუმელი ვარ და მოგეხსენებათ აქ კალონკებიც არ იყო, ეხლა კი იძულებული ვარ დავაყენო თორე ...
მაინტერესებს III თაობის მონტაჟის ფასი თბილისში, უბრალო ძრავზე (ც20), ავტომატიკა და სავარაუდოდ 12 ან 13 კუბიანი ბალონით (მინდა იტალიური ან ინდური).

გიხარეთ, წინასწარ გმადლობთ.

პატივისცემით,
გაგა
karlo-fan
Grigolius
კეთილი იყოს შენი კლავიატურა ამ ფორუმზე smile.gif

პირველი მეგობრული რჩევა: თუ გიყვარს შენი სუბარუ, მესამე თაობის გაზი არ დააყენო....
shota
Grigolius
ერთადერთი S/20 მყავს ნანახი მე-3 თაობის გაზზე და ისეთ დღეში იყო რო არვიცი... არასოდეს დავაყენებ მესამე თაობას...
Grigolius
გაიხარეთ ბიჭებო, მაგრამ თუ სხვა გამოსავალი არ მაქვს რა ვქნა?
karlo-fan
Grigolius
მეოთხე თაობა დააყენე
gio680
ციტატა(Grigolius @ Mar 29 2013, 15:16) *
გაიხარეთ ბიჭებო, მაგრამ თუ სხვა გამოსავალი არ მაქვს რა ვქნა?


ჩემი რჩევაა, თუ ახლის საშუალება არ გაქვს ჩაუსაფრდე ინტერნეტში მაგალითად აქ: http://myparts.ge/parts_list.php?part_cate...mp;part_cat=200
და იაფად გადააწყდები, ნახმარ, შეიძლება ნაავარიები მანქანიდან მოხსნილ მე-4 თაობის აპარატურას, დაახლოებით 400-500 ლარში, ბალონი მე-3 თაობასაც იგივე უნდა რაც მეოთხეს და გამოხვალ იაფში და შედეგს თითქმის იგივეს მიიღებ. მე 600 ლარად 6 ცილინდრიანი იტალიური გავყიდე ცოტა ხნის წინ. smile.gif
Grigolius
მოკლედ, ამ საქმისთვის 1300 ლარის მეტი არა მაქვს და ისიც ნასესხებია, ამას კიდე + თბილისამდე იქეთ-აქეთ ტრანსპორტირების ხარჯი მინიმუმ 150 ლ. კიდე უნდა ვიჩალიჩო! ამაში IV თაობა არანაირად არ გამოდის, თორე, რომ ჯობია ქე ვიცი მეც. სხვა შანსი ფიზიკურად არ მაქვს და ...
shota
Grigolius
ვერ ივლი უბრალოდ მაგ მანქანით და ეგ 1300 ლარი წყალში გადაყრილი გამოგივა...
Grigolius
gio680

გაიხარე გიო, მართლა კაი აზრია, მარა როდემდე მომიწევს ლოდინი რა ვიცი, ეს ოხერი ფულიც ისეთია გეხარჯება დროთა განმავლობაში, ოჯახი ხო იცი, ხან ქორწილი, ხან ტირილი, ხან რა და ხან რა და ქე დავრჩები ისევ ბენზინის ამარა ...

IV თაობის მონტაჟი ვთქვათ ჩემი აპარატურით და ბალონით რა ღირს?
zimbo
Grigolius
1300 ზე ბევრად მეტს დახარჯავ მაგ მანქანის პერიოდულად აზრზე მოყვანაში (თუ მოვიდა საერთოდ).
levanisan
ციტატა(shota @ 29th March 2013 - 16:28) *
ვერ ივლი უბრალოდ მაგ მანქანით და ეგ 1300 ლარი წყალში გადაყრილი გამოგივა...

კაგით რა ხალხნო რას ვერ ივლის, მაიცათ რა...

მამაჩემის ფორიკაზე აყენია მგონი 1,5 წელზე მეტია და რასაც მაგ მანქანას ჩემიძმა უშვება....
ძაან კარგადაც ივლის და კაი ეკონომიასაც გააკეთებს მე-3 თაობის გაზით.

არ აქვს კაცს მეტი საშუალება და რა ქნას.

დააყენე მე-3 თაობა გამოცვალე სვეჩები და პრავოდკები, დაარეგულირებინე კარგად და იარე ეკონომიურად.

პ.ს.
ეს დედაატირებული ოპელ ასტრები დადიან 1,4 მატორით გაზზე მე-3 თაობებით და სუბარუ ვერ ივლის?!

Grigolius
[quote name='levanisan' date='Mar 29 2013, 19:25' post='479479']

მამაჩემის ფორიკაზე აყენია მგონი 1,5 წელზე მეტია და რასაც მაგ მანქანას ჩემიძმა უშვება....


რა მატორია თქვენს ფორიკაზე 2.0 თუ 2.5 ? ამერიკულია თუ ...?
იმიტო გეკითხები, რომ ერთმა ჩემმა ახლობელმა მითხრა 2.5 ამერიკულზე ვნახეო III თაობა და ძაან კმაყოფილიაო, ჩემი კი 2.0 იაპონურია

მადლობა, გაიხარე
levanisan
Grigolius
2,0 იაპონური ს/20-ა 99 წლიანი.
RSK
forester s/20 მექანიკა გაზი თუ ვინმეს აქვს მე-4 თაობა ლანდირენზო დაყენებული და რას მირჩევთ პრობლემურია? გაწევას სულ კლავს თუ როგორაა გამიზიაროს იქნებ ვინმემ გამოცდილება legacy B4 rsk მექანიკაზე უკვე მაქ და ვიცი რაცაა მაგრამ უტურბინო მაინც სხვა მანქანაა
svardosanidze
როგორ ფიქრობთ 2.0რ ჯობია გაზზე თუუ 3.0რ? BL5 მაქვს მხედველობაში. Bენზინში თიტქმის არაა სხვაობა და გაზზეც ეგრე იქნება?

როორც მე ვიცი ტრასაზე 3.0 უფრო ცოტას წვავს ალბათ 5 იანი არობკის ხარჯზე...
crimson
ციტატა(svardosanidze @ 30th March 2013 - 15:22) *
როგორ ფიქრობთ 2.0რ ჯობია გაზზე თუუ 3.0რ? BL5 მაქვს მხედველობაში. Bენზინში თიტქმის არაა სხვაობა და გაზზეც ეგრე იქნება?

რაში არაა სხვაობა , სიმძლავრეში თუ სხვა რამე იგულისხმე ?
sandroia
Grigolius
თუ არ გაქვს საშუალება დააყენე მესამე თაობა. ოღონდ სვეჩები შეცვალე კატალოგის მიხედვით და ცოტა ფული მოაგროვე და სილიკონის სვეჩის პრაოდკა დააყენე

ერთი ჩორტია თითქმის გაწევაში, მე მესამე მეყენა და თანამშრომელს მეოთხე და წყნეთის გზაზე თითქმის ერთნაირად ავდიოდით. წვაც ერთნაირი აქვთ.
უფრო კაი რჩევას მოგცემ, საერთოდ სუბარუზე და მითუმეტეს ს20-ზე გაზი არაა სასურველი, იაპონურზე მაქვს საუბარი.
სიძეს ამერიკულ 2.5-იანზე 2003 წლიანზე უყენია მესამე თაობა და გაწევა აქვს საკაიფო, ერთი წელია თითქმის, სილიკონის პრაოდკა არ უყენია და მაინც საკაიფოა
ს/20- გაზზე ასეც და ისეც პრობლემას წარმოაჩენს და არა აქვს მნიშვნელობა მეოთხე იქნება თუ მესამე biggrin.gif
ერთი ნაცნობის ნათესავმა იყიდა იმ დღეს ს20 გაზზე და მე მანახა ნაცნობმა შენ გყავდა და გეცოდინებაო, ხოდა მეოთხე თაობა ეყენა იმ მანქანას, ჩემ ყოფილ ს20-ზე უარესად დადიოდა, არადა 4500 გადაიხადა 2000-იანში biggrin.gif
ხლაპუშკა დააყენებინე ყველა ვარიანტში პატარა სიგანის, ისე რომ მერე ჰაერის ფილტრის ყუთი დაყენდეს, ეგ ყუთი ძალიან ძნელად ეტევა კორპუსსა და მატორს შორის და ეცადე რომ ჩატიო. ხლაპუშკა ყველა ვარიანტშI დააყენე გირჩევ. ნასტროიკით კი რუსულ ფორუმებზე ძაან ბევრია მესამე თაობის ნასტროიკა ხელით და შენთვითონვე გააკეთებ
სილიკონის პრაოდკაც დააყენე აუცილებლად

svardosanidze
ციტატა(svardosanidze @ 30th March 2013 - 15:22) *
როგორ ფიქრობთ 2.0რ ჯობია გაზზე თუუ 3.0რ? BL5 მაქვს მხედველობაში. Bენზინში თიტქმის არაა სხვაობა და გაზზეც ეგრე იქნება?

ს/20 ფორიკათი მესამე თაობათი გავდიოდი 200კმ-ს ქალაქში, 3.0 ლანკასტერით მეოთხე თაობით 190-200, ტრასაზე უფრო ბევრს გავდივარ 3.0-ით ვიდრე 2.0-ით გავდიოდი
svardosanidze
crimson
Bენზინის წვა ვიგულისხმე და შესაბამისად გაზი...
sandroia
Mეც ეგეთ სედეგს ვვარაუდობდი ზუსტად ესეიგი ეგრეა...
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.