![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 21st November 2010 - 13:16) [snapback]202055[/snapback] შენზეც ვამბობდი, არც შენს ფორიკას ჰქონდა უკანა LSD და არც ლანკასტერს აქვს ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 12:35) [snapback]202068[/snapback] ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა ![]() ![]() როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 21 2010, 20:33) [snapback]202113[/snapback] როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა ![]() ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... ![]() ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 20:57) [snapback]202123[/snapback] ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... ![]() ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ... აჰა, ბოდიში, რადგან VDC არ ჰქონდა, მაშინ LSD კი ექნებოდა, აბა რაღაცას ხომ უნდა დაებლოკა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 21 2010, 23:25) [snapback]202255[/snapback] PAINKILLER არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? გამიხურე მერე, რა პრობლემაა ![]() მთლად სწორად არ უწერიათ ![]() ![]() WRX STI-ს ფრიქციონიანი დიფერენციალი სრულიად ჩვეულებრივი კლასიკური დიფერენციალია, უბრალოდ დამატებული აქვს ფირფიტები ბლოკირებისთვის ![]() აი ყველაზე მარტივი მეთოდი როგორ უნდა დაადგინო კულაჩკოვი ბლოკირება გაქვს თუ არა: В отличие от дифференциала планетарного типа, скорость вращения второй полуси при этом не увеличивается (то есть, если одно колесо будет стоять неподвижно, второе не будет крутиться в два раза быстрее, чем корпус дифференциала). ანუ თუ ერთი ბორბალი ადგილზე დგას, მეორე ბორბალი ორჯერ ჩქარა არ დაიწყებს ტრიალს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 22-April 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,975 ![]() |
ხალხო,
დავიჯერო დიფერენციალს არ აქვს რაიმე საიდენტიფიკაციო ნომერი, რომლითაც სადმე ამოვიკითხავთ რა ტიპისაა ესა თუ ის კონკრეტული დიფერენციალი? მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(paatshark @ 27th June 2011 - 15:34) [snapback]286212[/snapback] მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? აგერ, აქ შეგიძლია ნახო ამერიკის ბაზრისთვის გამოშვებული მანქანების კომპლექტაციები http://autos.msn.com/research/compare/engi...18&v=t92619 აქ თუ დააკვირდები უწერია რომ არაოოო Limited Slip Differential or Axle - N/A - N/A |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
აბა დავუბრუნდეთ ამ თემას
როგორც მოგეხსენებათ ორიოდე კვირაა ჩამომივიდა ჩემი აუთბექი 2.5 VDC-ს გარეშე, ხოდა დღეს ბოქსებისკენ ვიყავი ასული და რომ წამოვედი იქვე გავტესტე დიაგონალკაზე და მივიღე არც თუ ისე კარგი შედეგი, ეს არ არის ჩემი მანქანა მაგრამ ასეთივე სახის პრობლემას წავაწყდი: ჩემ მანქანაზეც ჰაერში მყოფი წინა ერთი საბურავი ბუქსაობდა ძალიან და მის დიაგონალზე მყოფი უკანა (ასევე ჰაერში მყოფი), სხვა დანარჩენი ოდნავადაც არ დატრიალებულა. რას ნიშნავს ეს? ხომ უნდა ქონდეს LSD? და რატომ არის რომ წინა საბურავი უფრო აქტიურად ბუქსაობს ვიდრე უკანა? VDC რომ ქონოდა ვიცი რომ უკანა ბლოკირება აღარ ექნებოდა და ელექტრონულად მოხდებოდა ჰაერში მყოფი საბურავის გაჩერება და მეორე საბურავზე ძალის გადანაწილება და ალბათ მაგნაირ დაბრკოლებასაც დავძლევდი ხომ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
დაილოცოს ვდც ისეთ გზებზე მატარა ჩემა პარნკეტნიკმა რო გამომაშტერა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
AnDreee
XT-ს გულისხმობ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Achi
ფორიკაც ეგრეა VTD,VDC კაი როჟებია ![]() ![]() რამე თუ ცუდად ავხსენი შემისწორეთ ![]() რენჟროვერებს ებს ააქ მაგადი სისტემა თორქო გადააქვთ მოდებაში მყოფ საბურავზე და ფაერში მყოფს ფაქტიურად აჩერებს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
lsd მაღალ სიჩქარეზე სტაბილურობას უწყობსო ხელს და იქნებ ესეც ახსნათ ვინმემ რა.
Gearbox and Driveline Australian-delivered Liberty B4s come with a longitudinally mounted 5-speed manual gearbox only. It is essentially the same unit that was introduced in MY99 models (which saw the most changes since the Liberty was introduced in 1990). Amongst its list of improvements is increased case rigidity and twice the number of bolts attaching it to the engine (there's now 8 instead of 4). The synchromesh baulk ring, gear docking teeth angles and the double cone synchro on 2nd and 3rd gear have also all been retuned. The B4's 'S type' close-ratio gearset has taller ratios in the first three cogs than the Impreza WRX, but a shorter 4.11:1 final drive ratio counters some of this effect. Interestingly, the gears are now cold forged and shot peened for added strength and a flexible flywheel design is now incorporated to reduce engine vibration reaching the driveline. The pull-type 230mm single plate clutch has increased torque capacity thanks to an 830 kg clamping load pressure plate. The B4's AWD layout is traditional Subaru. There's a viscous limited-slip centre coupling that - during straight line driving - apportions front-to-rear torque 50:50. Torque distribution at the road, however, is dependant on load distribution and tyre grip. As a result, the static straight driving ratio is 60:40 front-to-rear. Under dynamic driving conditions, however, the torque distribution varies accordingly. The viscous coupling senses rotational speed difference between the front and rear axles and transmits torque to the end with the most grip (which has lesser axle rpm). A rear viscous LSD is also used to improve high-speed stability and traction during low speed cornering. საერტოდ არ მესმის. როგორ მუშაობს და რა უყენია ჩემ მანქანას ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
leqsoo
დაილოცოს DCCD! მე რომ მყავდა იმპრეზა, ძალიან მაგრად მისწორდებოდა მისი ბლოკირებები. უნდა ვიყიდო ნაავარიები და დავაყენო ჩემს აუთბექზე DCCD და მექანიკა კარობკა ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() ![]() |