![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#4721
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
164 ლარი მაჰლეს ფილტრით
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4722
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 20th February 2017 - 00:16) [snapback]700470[/snapback] 5 30 ვაბსე არ ისხმევა ჩვენ პირობებში სუბარუზე რატომ არ ისხმება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4723
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 3-June 15 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 5,357 ![]() |
მანუალში 5/30 უწერია და რატო არ უნდა ჩავასხა? მით უმეტეს, როგორც ვიცი, 5/30-ს ტემპერატურის დაბალი ჩარჩო აქვს და ზამთრისთვისაა რეკომენდირებული, 5/40 კიდე ზაფხულისთვის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4724
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(datoj13 @ 23rd February 2017 - 13:40) [snapback]700523[/snapback] 5/40 კიდე ზაფხულისთვის მე მთელი წელი 5/30 მისხია. არ იკლებს და რატომ უნდა "გავასქელო" ზაფხულშიც ძრავის მუშა ტემპერატურა 80-90 გრადუსია, თუ გაგრილების სისტემა მწყობრშია. ჩემთან ზეთი 5,3 ლიტრი ჩადის და სავარაუდოდ უკეთესი გაგრილებაც ექნება (ზეთი თავის მხრივაც ხომ აგრილებს) აი თვითმრინავის ტურბინა თუ გიყენია, მაშინ კი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4725
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 3-June 15 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 5,357 ![]() |
როგორც ვიცი, 5W ნიშნავს ცივ ძრავზე ზეთს რა სიბლანტე გააჩნია, ანუ სიბლანტის ინდექსი, 30 და 40 არის ცხელ ძრავზე როგორი სიბლანტე გააჩნია ზეთს. ანუ დაქოქვის მომენტში ორივე ზეთი თითქმის ერთნაირი სიბლანტის არის, თუმცა 100 გრადუსზე უკვე 5-30 უფრო თხელია. როდესაც ზეთი თხელია ცივზეც კი, უფრო მალე ამოდის კარტერიდან, პოხავს ძრავის დეტალებს რაც იწვევს ნაკლებ ცვეთას, შესაბამისად ნაკლები ცვეთა ზოგავს ენერგიას და ენერგიის დაზოგვა იწვევს საწვავის ეკონომიას.
თუმცა არის ავტომწარმოებლების გარკვეული ტიპი, რომელიც მკაცრად ითხოვს რომ მის ძრავებში უნდა ჩაისხას აუცილებლად 5-40 ან 5-30 (მაგალითად სუბარუ), რადგანაც ძრავი ისეა აწყობილი, რომ მის დეტალებს შორის ძალიან მცირე ზაზორებია და თუ მალევე არ გაპოხა ზეთმა ცვეთა იქნება მაღალი. ევროპული მანქანები კი პირიქით გათვლილია და აწყობილია უფრო დიდ ზაზორებზე. ცხელი კლიმატის ქვეყნებში არ შეიძლება 0-30,5-30 და ასეთი ტიპის ზეთების ჩასხმა, რადგან ჰაერის მაღალი ტემპერატურის გამო ზეთი გაწყალდება, შესაბამისად ირჩევენ უფრო სქელს მაგალითად 5-40 5-50. საქართველოს პირობებში ორივე ვარიანტი მისაღებია, ან ზამთარში ესხას 5-30, ზაფხულში 5-40. სწორედ ეს ვიგულისხმე ზემოთ. მე ამჟამად 5-40 მისხია. ხელოსანს შეეშალა და 4-ლიტრიანი რომ ჩაცალა, მერე დააკვირდა წარწერას. 8000კვ-ს უკვე გადავაბიჯე. ჯერ-ჯერობით ყოჩაღადაა ![]() ისე 5-40-ის ბრალი ხომ არაა, წვამ რომ იმატა?! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4726
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
,,მე ამჟამად 5-40 მისხია. საქართველოს პირობებში ორივე ვარიანტი მისაღებია, ან ზამთარში ესხას 5-30, ზაფხულში 5-40. სწორედ ეს ვიგულისხმე ზემოთ.
ელოსანს შეეშალა და 4-ლიტრიანი რომ ჩაცალა, მერე დააკვირდა წარწერას. 8000კვ-ს უკვე გადავაბიჯე. ჯერ-ჯერობით ყოჩაღადაა smile.gif შაბათს უეჭველი უნდა გამოვცვალო და 5-30-ს ჩავასხამ.,, შენ რაღაც უკუღმა გამოგდის-ზამთარში 5-40 გესხა,ახლა კი 5-30 აპირებ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4727
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(Davit 061 @ 24th February 2017 - 00:34) [snapback]700542[/snapback] მე მთელი წელი 5/30 მისხია. არ იკლებს და რატომ უნდა "გავასქელო" იმიტომ რომ ძრავს იცავს უკეთესად და მანუალშიც წერია. მაღალ დატვირთვაზე და განსაკუთრებულად მაღალ ტემპერატურაში სქელი ზეთი ჩაასხითო. ტურბინიან სუბარუს უკეთესად იცავს 5-40. ტრეკზე კიდევ უფრო სქელს ასხამენ. ეგ 5-40 5000კმ -ს მერე ისედაც 5-30 ხდება და ეგ იმას არ ნიშნავს რომ კიდევ 5კმ-ს 'გაივლის' გავლით კი გაივლის მაგრამ არ უნდა გაატარო. ვიღაცას თუ არ უსტუკდება ოლეინაზე და რეგულარზე, მაინც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4728
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 24th February 2017 - 12:44) [snapback]700548[/snapback] იმიტომ რომ ძრავს იცავს უკეთესად და მანუალშიც წერია. ყოველთვის არა, ის უნდა ჩაასხა, რაზედაც არის გათვლილი შეზეთვის სისტემა (ანუ ზეთის ტუმბო და არხების წარმადობა) მაგალითად აი ეს უწერია ჩემსას ![]() ციტატა(gentoo @ 24th February 2017 - 12:44) [snapback]700548[/snapback] მაღალ დატვირთვაზე და განსაკუთრებულად მაღალ ტემპერატურაში სქელი ზეთი ჩაასხითო. უდაბნოში თუ ხარ და თუ ტრეილერს მიათრევ მაშინ კი წერია (ესეც SF-ს ინსტრუქციაში, მაგრამ ზეთი სხვა პირობებში არის 5/30). SG-ს ინსტრუქციაში წერია 5/30. რთულ პირობებში უფრო ხშირად გამოცვალეო ეგ წამიკითხავს, მაგრამ ზეთის ტიპი შეცვალეო არა. ისიც მიწერია, რომ 15 000 ზე ან 12 თვეში ერთხელ უნდა გამოცვალოო მე 15000 ნაცვლად ვცვლი 8000 იმიტომ, რომ ქალაქში დავდივა ხშირი გაჩერებებით, მოკლე მანძილებზე და "იამკევბში", რაც ძრავის დატვირთვას იწვევს. და თან, როგორც წესი, 1 წელში გავდივა ამ მანძილს. ყველამ თვითონ უნდა გადაწყვიტოს რამდენზე გამოცვალოს ზეთი და, რა ჩაასხას. შეიძლება, მწარმოებლის რეკომენდაციაც არაა ჭეშმარიტება, მაგრამ, მგონი, საუკეთესო რეფერენსი (ათვლის წერტილი) მაინც მწარმოებელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4729
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 3-June 15 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 5,357 ![]() |
ციტატა(Davit 061 @ 24th February 2017 - 00:34) [snapback]700542[/snapback] შენ რაღაც უკუღმა გამოგდის-ზამთარში 5-40 გესხა,ახლა კი 5-30 აპირებ. ზაფხული მოდის და ისევ 5-40 ჩაასხი. ცხელი ზაფხულის მოსვლამდე კი გავივლი მომდევნო 6-8 ათასს და ამიტომ ჯერ 5-30 ეყოფა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4730
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
მოვიდა ახალი ტესტები ტემპერატურებზე.
Motul 8100 X-Clean Motul 300V Eneos Premium Hyper Multi 5W30 Castrol GTX Petronas Syntium 1000 Petronas Selenia |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4731
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12 რეგისტრ.: 19-February 17 მომხმარებელი № 6,492 ![]() |
გამარჯობა ფორუმელებო. ამ ზეთზე რას მეტყვით თუ ჩაგისხიათ სუბარუში 2.0 ტურბო ლეგასი 2005 წლიანი.
ციტატა(Davit 061 @ 22nd February 2017 - 23:04) [snapback]700514[/snapback] გამარჯობა, ამ ზეთთან დაკავშირებით მაინტერეესებს. Legacy BL5 GT-ში ჩავასხი და როგორი ზეთია მაინტერესებს ამ ძრავისთვის. 2.0 ტურბო 133K გარბენი. მადლობა წინასწარ ყველამ ნუ გაატარეთ გამომეხმაურეთ ფორუმი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4732
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(shota @ 25th February 2017 - 12:35) [snapback]700577[/snapback] მოვიდა ახალი ტესტები ტემპერატურებზე. shota კი გასაგებია რომ პეტრონასი არ გაშავდა მაგხელა ტემპერატურაზე და არც დაბალზე არ გაშავდება, მაგრამ სისულელეა მამენტ ეგ ტესტი, 1000 გრადუსი არცერთ ძრავში არ იქნება და მაგ ტემპერატურაზე ზეთის რა მოუვა ნაკლებად საინტერესოა, უფრო რეალური იქნებოდა 150-160 გრადუსზე შემოწმება... და მაგ ტემპერატურაზე ხახუნის და ცვეთის ნახვაც gelashvilimtskheta ჯობდა არ ჩაგესხა სუბარუში, განსაკუთრებით ტურბინიანში, ზოგადად სანამ ჩაასხავთ ან რამეს იზავთ, მანამდე იკითხეთ ხოლმე ![]() სუბარუს უხდება მოტული, სელენია, ზეპრო... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4733
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12 რეგისტრ.: 19-February 17 მომხმარებელი № 6,492 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 27th February 2017 - 11:02) [snapback]700622[/snapback] ჯობდა არ ჩაგესხა სუბარუში, განსაკუთრებით ტურბინიანში, ზოგადად სანამ ჩაასხავთ ან რამეს იზავთ, მანამდე იკითხეთ ხოლმე სუბარუს უხდება მოტული, სელენია, ზეპრო... მადლობა გამოხმაურებისთვის, 3000-4000-ზე მაქსიმუმ შევცვლი მეტს არ გავატარებ, ძრავს ან ტურბოს ხო არ გავაფუჭებ, ეგეთი რამე ყოფილა პრაქთიკაში? მოტულზე გადავიყვან მერე 5-40-ზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4734
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gelashvilimtskheta @ Feb 27 2017, 18:49) [snapback]700626[/snapback] მადლობა გამოხმაურებისთვის, 3000-4000-ზე მაქსიმუმ შევცვლი მეტს არ გავატარებ, ძრავს ან ტურბოს ხო არ გავაფუჭებ, ეგეთი რამე ყოფილა პრაქთიკაში? მოტულზე გადავიყვან მერე 5-40-ზე. არაფერს არაფერი მოუვა.მთავარია ,ზეთი ,ფალსიფიცირებული არ იყოს.5000 თამამად გაატარე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4735
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
karlo-fan
1000 გრადუსია თუ 100 კაცო ![]() პეტრონასი რო არ გაშავდა მაგიტო არ დამიდია ვიდეო შე კაცო, ვინც რეალურად იყენებს მანქანას იმათ ისედაც იციან რო პეტრონასი მდღვნელაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4736
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12 რეგისტრ.: 19-February 17 მომხმარებელი № 6,492 ![]() |
ციტატა(Davit 061 @ 27th February 2017 - 22:37) [snapback]700638[/snapback] არაფერს არაფერი მოუვა.მთავარია ,ზეთი ,ფალსიფიცირებული არ იყოს.5000 თამამად გაატარე. მადლობა პასუხისთვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4737
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(shota @ Feb 28 2017, 19:18) [snapback]700646[/snapback] karlo-fan 1000 გრადუსია თუ 100 კაცო ![]() პეტრონასი რო არ გაშავდა მაგიტო არ დამიდია ვიდეო შე კაცო, ვინც რეალურად იყენებს მანქანას იმათ ისედაც იციან რო პეტრონასი მდღვნელაა ![]() 1000 გრადუსზეა ტესტი,ვიდეოს მსვლელობისას აწერია. აბა 100 გრადუსზე ,მოტული ,ასე როგორ გაშავდებოდა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4738
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1 რეგისტრ.: 1-March 17 მომხმარებელი № 6,514 ![]() |
გამარობა მეგობრებო
მყავს 2004 წლის სუბარუ იმპრეზა 1.5 ძრავზე ზეთი მაქვს შესაცვლელი რომელ ზეთს მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4739
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
shota
მამენტ ენეოსიც არ გაშავდა, დავიჯერო მოტული მანდ ყველაზე ბანძია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4740
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
და მაგ ტესტში რომ მოტული 5W30-ია და პეტრონასი კი 10W40 და 10W60 მაინც არაფერი?
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |