IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

11 გვერდი V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სიჩქარის ლიმიტის მოხსნა
iPod
გამოხმაურება Apr 29 2010, 23:32
გამოხმაურება #81


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14





ჯადოსნური ხელსაწყო და მორჩა კინო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 29 2010, 23:32
გამოხმაურება #82


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




RACKER

მაგიტომ უნდა იყიდო HKS-ი ჩემო შოთა და არა HKC biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 29 2010, 23:39
გამოხმაურება #83


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Matador @ 30th April 2010 - 00:32) [snapback]126678[/snapback]
მაგიტომ უნდა იყიდო HKS-ი ჩემო შოთა და არა HKC

ეგ არაა მთავარი, HKS0ისც ფუჭდება და შენ წარმოიდგინე მრავლმილიონიანი კოსმოსური ხომალდიც, ეგეც რომ არ გაფუჭდეს მაინც საშიშია ავტომატიკაზე, როსა სპიდომეტრის კაბელს ეხები და იმოწყალოდ ჭრი, არაერთი არაქარხნული გადაბმა მინახავს რომ იჟანგება გადაბმის ადგილას და მერე სიგნალს რომ ამახინჯებს.
მოკლედ ვისაც სიჩქარის დელიმიტერი უნდა იყიდოს მექანიკა და მოვუხსნი ლიიტს 100 ლარად და გარანტიასაც მივცემ რომ თუ რამე მოუვა გამოვუხვლი თუნდაც 10 წლის მერე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Apr 30 2010, 00:09
გამოხმაურება #84


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




ჩემსას ჩამოყვა hks sld და მშვენივრად მუშაობს...

და არც ეგეთი მარტივია თეორიებით განსაზღვრა ჰკს მა რა შეიძლება გააკეთოს და რა არაა.. ეგრე მაშინ გარეთ ვერ გასულხარ საერთოდ შეიძლება აგური დაგეცეს...

ისე კი:

HKS SLD Type-1 is generally for vehicles equipped with a manual transmission and Type-2 is generally for vehicles with automatic transmissions.

სრულიანდ განსხვავდება ავტომატიკის და მექანიკის დევაისები wink.gif


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 30 2010, 00:54
გამოხმაურება #85


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Kastera @ 30th April 2010 - 01:09) [snapback]126707[/snapback]
და არც ეგეთი მარტივია თეორიებით განსაზღვრა ჰკს მა რა შეიძლება გააკეთოს და რა არაა.. ეგრე მაშინ გარეთ ვერ გასულხარ საერთოდ შეიძლება აგური დაგეცეს...

HKS ყიდის და მაგრად ჰკიდია შენი მანქანა, ეგრე ბუსტკონტროლერებსაც ყიდის 3.5 ბარამდე,მაგრამ ეგ რომ სუბარუზე დააყენო არ გააფუჭებ მატორს?? და ეს სულაც არ ნიშნავს რომ HKS უხარისხოა.
შენი მანქანა მექანიკა და მშვენივრად მუშაონს თუ არა მაგას ვერ მიხვდები, ავტომატზე განსხვავებული იმიტომ აქვს რომ ზოგიერთ ავტომატიკას 2 სიჩქარის დატჩიკი აქვს მაგამ მომკალი და მე მაინც არამიზანშეწონილად მიმაჩნია ავტომატიკაზე მაგის დაყენება.
ასე რომ სიჩქარის დელიმიტერი მექანიკებზე და 2001-ის მერე გამოშვებლ მანქანებზე

ციტატა(Kastera @ 30th April 2010 - 01:09) [snapback]126707[/snapback]
და არც ეგეთი მარტივია თეორიებით განსაზღვრა ჰკს მა რა შეიძლება გააკეთოს და რა არაა.

მე იმას არ ვამბობ რომ HKS რამეს არასწორად გააკეთებს, მე იმას ვამბობ რომ აქაური ელექტრიკის და თუნდაც მანქანის მფლობელის მიერ კუსტარულად გადაჭრილმა და თუნდა მირჩილულმა სადენმა შეიძლება არ გააკეთოს ის რაც საჭიროა, ანუ ვერ უზრუნველყოს უსაფრხოება,
ეგრე საჭის გადატანის დროსაც ისევ სუბარის ნაწილებს აყენებენ, მაგრამ მერე გადაბმებში სადენები იჭანგება და რაღაცეები მოსდის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Apr 30 2010, 09:34
გამოხმაურება #86


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




ციტატა
მე იმას არ ვამბობ რომ HKS რამეს არასწორად გააკეთებს, მე იმას ვამბობ რომ აქაური ელექტრიკის და თუნდაც მანქანის მფლობელის მიერ კუსტარულად გადაჭრილმა და თუნდა მირჩილულმა სადენმა შეიძლება არ გააკეთოს ის რაც საჭიროა, ანუ ვერ უზრუნველყოს უსაფრხოება,
ეგრე საჭის გადატანის დროსაც ისევ სუბარის ნაწილებს აყენებენ, მაგრამ მერე გადაბმებში სადენები იჭანგება და რაღაცეები მოსდის


ამაში ნამდვილად გეთანხმები..

ასევე


ციტატა
იყიდოს მექანიკა და მოვუხსნი ლიიტს 100 ლარად და გარანტიასაც მივცემ რომ თუ რამე მოუვა გამოვუხვლი თუნდაც 10 წლის მერე


მეორე იმპრეზაზე მინდა მოხსნა... როგორ ხდება იქნებ გამარკვიო? რამე დევაისი დგება თუ ისევ შენი ნათქვამინდა გამომდინარე, რაღაც კუსტარულად ჩახსნილი სადენით??

და კიდევ ერთი

სპიდომეტრზე 180ს ცდება ისარი, თუ 180 ზე ჩერდება ისარი და მანქანა მაინც მიდის ?



--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 09:35
გამოხმაურება #87


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Apr 29 2010, 23:30) [snapback]126668[/snapback]
Matador
მახო ამბობდა არ მომწონს ეგო და არც მე მომწონს.
მახოს ვეთანხმები სრულიად.
ავტომატ კარობკაზე ეგეთი ვეშს არ დავაყენებდი.
მაგან რო აურიოს შეიძლება უცებ 180 ით წასულზე კარობკამ პირველში ჩაგიგდოს.
მანქანას რო დედა ეტირება ეგ სხვა საქმეა და არც მგზავრები ჩავარდებიან მთლად კარგ დღეში.
არავის არ ვუსურვებ მაგას

მაგ რაღაცის დანიშნულება ის არის რომ 180 რო მივა მერე ეცუ-ს უთხრას სულ 180 ით დავდივარო.
მაგ დროს უკვე ბოლო სიჩქარეშია და მეტი გადართვაც არაა საჭირო და ყველაფერი კარგათაა.
მაგრამ უცებ ბრახ დაიბრიდა ეგ შენი დევაისი და აჩვენა რომ 20 ით მიდის.
ამ დროს რას შვება კარობკა? რას შვება და ეგრევე პირველში თხრის


დარწმუნებული ხარ რომ ეგ სპიდ დელიმიტერი კარობკის სიჩქარის დატჩიკზე დგება??? რატომღაც მგონია რომ ეგ უნდა დადგეს ECU-ში მიმავალ სიჩქარის სიგნალზე, ეგ სიგნალი კი უკან არასოდეს დაუბრუნდება TCU-ს wink.gif სიჩქარეების გამოცვლაზე კი კაკრაზ TCU ჩალიჩობს და არა ECU smile.gif

ციტატა(Kastera @ Apr 30 2010, 09:34) [snapback]126736[/snapback]
ამაში ნამდვილად გეთანხმები..

ასევე
მეორე იმპრეზაზე მინდა მოხსნა... როგორ ხდება იქნებ გამარკვიო? რამე დევაისი დგება თუ ისევ შენი ნათქვამინდა გამომდინარე, რაღაც კუსტარულად ჩახსნილი სადენით??

და კიდევ ერთი

სპიდომეტრზე 180ს ცდება ისარი, თუ 180 ზე ჩერდება ისარი და მანქანა მაინც მიდის ?

სპიდომეტრზე ჩერდება 180-ზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Apr 30 2010, 09:37
გამოხმაურება #88


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ბაალამ როგორც დაწერა ეგრე კეთდება იმენნო.
ჩვენ ეცუ-ს ვეძახით სრულ ბლოკ და პროცესორი ერთი ჩიპია შიგნით. + მილიონი რაღაცა. ჩვენნ რაც გვაინტერესებს "პზუ" ქვია რუსულად. მაგი პრაშივკდება ბეზ პრაბლემ. პროგრამატორით. ამოპაიკდება ჩაჯდება კალოდკაში და ეგაა.
მე მიგზავნიდნენ რუსეთიდან 2 განსხვავებულ რეჟიმში ჩაწერილ პზუ-ებს (იმპრეზაზე მინდოდა). ბოლოს გავყიდე მანქანა და დავანებე თავი.

ეგ იგივე პონტია რას ადრე ზ80-ზე იწყობოდა კომპეზი, ეგ პროცესორები ეყენა მილიონ სათამაშო აპარატში და პატარა კომპებში, ობსოლუტურად იდენტურები იყო.
აი მაგ პროცესორის ბაზაზე რას ააწყობდი ეგ იყო მტავარი.

იტოგში პრაშივკდება პზუ და არა პროცესორი.

პროსტო ახალ მოდელებზე შესაძლებელი გახრა უკვე თავისივე ინტერფეისით დაპრაშივკდეს ძველებისგან განსხვავებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Apr 30 2010, 09:42
გამოხმაურება #89


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




ციტატა
სპიდომეტრზე ჩერდება 180-ზე


ოო მაშინ უკვე speed meter დაგჭირდება...

ჩემთან სხვანაირადააა.. ცდება 180ს და მეორე კრუგზე მიდის.. biggrin.gif:D


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 30 2010, 09:48
გამოხმაურება #90


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ეხლა ვფიქრობდი თემას რომ, გადავაწყდი და რამე რეზისტორი რო დააყენო ეკუშეში შემავალ სიჩქარის შნურზე??? ნეტა არ იმUშავებს? თუ ვოლტაჟით თვლის, მაშინ უნდა იმUშაოს, თუ სხვა რაემ სიგნალია კოდირებული, მაშინ გატრაკდება ალბათ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 30 2010, 10:02
გამოხმაურება #91


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




bako
არა, მუშაობით კი იმუშავებს მაგრამ იცი რა იქნება?! 180-მდე სიჩქარესაც არასწორად გაჩვენებს მერე სპიდომეტრზე smile.gif

ეგ დევაისი მაგას შვება ზუსტად, ანუ რაღაც ზღვრულ ვოლტაჟამტე პირდაპირ ატარებს, ხოლო 180-ს ზევით რა ვოლტაჟიც უნდა, მაგ სიგნალს ხდის უკვე მუდმივს რა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Apr 30 2010, 10:26
გამოხმაურება #92


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




bako
იმპულსით ითვლის, ეგ ამბავი ვერაფერს უზავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 10:34
გამოხმაურება #93


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Kastera @ Apr 30 2010, 09:42) [snapback]126741[/snapback]
ოო მაშინ უკვე speed meter დაგჭირდება...

ჩემთან სხვანაირადააა.. ცდება 180ს და მეორე კრუგზე მიდის.. biggrin.gif:D

ვაა, შენთანაც ხომ HKS SLD დგას, ესე იგი პარალელურად ზის ECU-ს სიგნალი და სპიდომეტრის სიგნალი smile.gif შეიძლება ავტომატიკაზე სხვანაირად არის...

ციტატა(Baal @ Apr 30 2010, 10:26) [snapback]126753[/snapback]
bako
იმპულსით ითვლის, ეგ ამბავი ვერაფერს უზავს.

ხო, ეგრეა, იმპულსია smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Apr 30 2010, 10:53
გამოხმაურება #94


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




EcuTeK - это английская компания специализирующаяся в разработке решений для перепрограммирования стандартного компьютера subaru и lancer evolution для получения максимальной отдачи как от стандартного двигателя так и от всех добавочных модификаций, которые были установлены на машину. Компьютер перепрошивается без физического вмешательства, то есть нам даже не надо снимать Ваш компьютер, настройки и перепрошивка делается через диагностический порт автомобиля. Перепрошивка остается абсолютно не заметной для диагностических программ, так как не показывает себя при проверке на фирменных станциях, а так же в вашу машину не устанавливается никаких дополнительных кнопок или проводов. EcuTeK это единственный способ повышения мощности Вашего автомобиля без потери гарантии на него! Программа настройки автомобиля EcuTeK во многом превосходит все piggy-back компьютеры а так же многие полностью спортивные компьютеры как в количестве настроек и надежности, так и в цене. Так же мы предлогаем Вам полную компьютерную диагностику всех автомобилей Subaru и Mitsubishi Evo на нашей станции. Чтение кодов ошибок, удаление их, диагностика всех узлов автомобиля и многое другое. см. цены. Ниже мы расскажем Вам о некоторых возможностях программы EcuTek, а так же о ее плюсах в сравнении с другими системами.

Какие машины могут быть перенастроены?
Перепрошивке поддаются все турбированные автомобили Subaru и Mitsubishi начиная с 1999 года выпуска. А так-же Mitsubishi Outlander Turbo, Colt Turbo и все турбо-дизельные авто и джипы.

Некоторые возможности системы:

Что может быть настроено:
Карты топлива и компенсации топлива
Карты топлива используя широкополосный лямбда-зонд
Карты зажигания и компенсации зажигания
Карты давления турбины
Карты отсечки давления
Карты ограничения максимальной скорости
Карты минимума и максимума вестгейта
Карты отсечки по оборотам
Карта MAF сенсора и размера форсунок
а так же многие другие возможности
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:16
გამოხმაურება #95


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




აგერ არის სქემა რომელზეც გარკვევით ჩანს რომ ECU სიჩქარის სიგნალს იღებს ავტომატიკის კომპიდან (TCU) და არა პირიქით smile.gif

თვითონ TCU-ს აქვს თავისი Speed Sensor-ები (2 ცალი) და იქიდან იგებს რეალურ სიჩქარეს smile.gif


SLD დგება TCU-ს და ECU-ს შორის, ასე რომ არაფერიც არ აურევს თუ ECU-ს ეგონება რომ 180-ია სიჩქარე, სინამდვილეში კი 240-ით მიდის მანქანა, რადგან TCU კაკრაზ 240-ს ითვლის და ქარხნული აგრანიჩიწელი საერთოდ არ იცის რა არის, აგრანიჩენიეს უკეთებს ECU wink.gif



კასტერას მანქანაში ეგ SDL სავარაუოდოდ დგას იმენნა ECU-ს შესასვლელთან (კონტაქტი A1, კონექტორი B134), მაგიტომაც ECU-ს ჰგონია 180, ხოლო სპიდომეტრზე მიდის რეალური სიჩქარე (სპიდომეტრის კონტაქტი 7, კონექტორი B38) smile.gif


თუ გვინდა რომ სპიდომეტრი 180-ს არ სცდებოდეს, მაშინ SLD უნდა დადგეს ავტომატიკის სიჩქარის სიგნალის გამოსასვლელთან, ანუ C17 კონტაქტზე, კონექტორი B56

მექანიკის შემთხვევაში კი Speed Sensor-თან, კონტაქტი 1, კონექტორი B17




ეს სქემა არის SG5 მოდელის, მარჯვენარულიანი ტურბინიანის, ანუ XT და CrossSport-ის smile.gif

სად არიან შოთა და მახო? smile.gif კიდევ ჰგონიათ რომ TCU დაშტერდება??? დაჟე სულ რომ გადაჭრა ეგ კაბელი და ECU-ში საერთოდ არ შევიდეს Speed Signal, სავარაუდოდ ECU გადავა Safe Mode-ში და ბუსტს შეზღუდავს, მეტი სხვა არაფერი მოხდება smile.gif

ციტატა(RACKER @ Apr 29 2010, 23:30) [snapback]126668[/snapback]
Matador
მახო ამბობდა არ მომწონს ეგო და არც მე მომწონს.
მახოს ვეთანხმები სრულიად.
ავტომატ კარობკაზე ეგეთი ვეშს არ დავაყენებდი.
მაგან რო აურიოს შეიძლება უცებ 180 ით წასულზე კარობკამ პირველში ჩაგიგდოს.
მანქანას რო დედა ეტირება ეგ სხვა საქმეა და არც მგზავრები ჩავარდებიან მთლად კარგ დღეში.
არავის არ ვუსურვებ მაგას

მაგ რაღაცის დანიშნულება ის არის რომ 180 რო მივა მერე ეცუ-ს უთხრას სულ 180 ით დავდივარო.
მაგ დროს უკვე ბოლო სიჩქარეშია და მეტი გადართვაც არაა საჭირო და ყველაფერი კარგათაა.
მაგრამ უცებ ბრახ დაიბრიდა ეგ შენი დევაისი და აჩვენა რომ 20 ით მიდის.
ამ დროს რას შვება კარობკა? რას შვება და ეგრევე პირველში თხრის

კიდევ მაგ აზრზე ხარ? wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:24
გამოხმაურება #96


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ციტატა
მახო ამბობდა არ მომწონს ეგო და არც მე მომწონს.
მახოს ვეთანხმები სრულიად.
ავტომატ კარობკაზე ეგეთი ვეშს არ დავაყენებდი.
მაგან რო აურიოს შეიძლება უცებ 180 ით წასულზე კარობკამ პირველში ჩაგიგდოს.
მანქანას რო დედა ეტირება ეგ სხვა საქმეა და არც მგზავრები ჩავარდებიან მთლად კარგ დღეში.
არავის არ ვუსურვებ მაგას

მაგ რაღაცის დანიშნულება ის არის რომ 180 რო მივა მერე ეცუ-ს უთხრას სულ 180 ით დავდივარო.
მაგ დროს უკვე ბოლო სიჩქარეშია და მეტი გადართვაც არაა საჭირო და ყველაფერი კარგათაა.
მაგრამ უცებ ბრახ დაიბრიდა ეგ შენი დევაისი და აჩვენა რომ 20 ით მიდის.
ამ დროს რას შვება კარობკა? რას შვება და ეგრევე პირველში თხრის


რა უნდა გაფუჭდეს? ეკუ გათიშავს ბენზინის პადაჩას როცა სიჩქარე გადაცდება 180-ს, ჩემთან ლიმიტერი ზედ ეკუს წინაა გადაჭრილი. აპექსი რო სულ გამოშტერდეს და 180-ის მაგივრად უცებ 20 კილომეტრ საათი ანახოს ეკუს რა როო? ძრავის ეკუ გადართავს მეორე სიჩქარეში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:29
გამოხმაურება #97


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Baal
მაშინ კარობკის კომპის მერე უნდა დასხვა და არ გადართავს
მაგრამ კარობკის კონტროლის მოდულის სქემა დააგდე აბა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:34
გამოხმაურება #98


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




RACKER
მაგასაა რო გეუბნები, ეკუში რო კარობკიდან სიჩქარის სიგნალი მოდის მანდ კეთდება აბრეზანია და მაგათ შორის ირთვება სპიდ ლიმიტერი, მასეა თვითონ აპექსის სქემებში (არსებობს სხვანაირი შეერთებებიც, ზოგიერთ მანქანაში 2 სიჩქარის კაბელი მიდის, ერთი იჭრება და მასდება, მეორეში ეგრე კეთდება, კიდევ სხვა სქემაც არსებობს, ამისთვის აპექის მაგ დევაისს კიდევ ერთი წვერი აქვს, მარა სუბარუებში ეგ არ გამოიყენება, აგრეთვე ამ დევაისს სხვადასხვა მანქანებისათვის სხვადასხვა იმპულსის ნასტროიკები აქვს, თითქმის ყველა მანქანის ერთნაირი იყო რამდენადაც მახსოვს, ნისანის იყო სხვანაირი იმპულსი). აქედან გამომდიანრე არანაირი პრობლემა არ იქნება რომც გაფუჭდეს ეგ აპექსი. ეგრე კარობკის დაჩიკიც შეიძლება გაფუჭდეს, ან იმ შნურში მომავალი იმპულსი რამე მოშნი მაგნიტური ზეგავლენის ქვეშ აღმოჩდეს და სულ სხვა მონაცემები მიიტანოს ეკუმდე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:36
გამოხმაურება #99


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Baal
ვაბშედა ეკუში მიმავალი კაბელი რო გადაჭრა რა მოხდება მაშინ?
სპიდომეტრს არ გიჩვენებს მარტო?
თუ ეგრეა ყველაზე ადვილი გამოსავალია.
რამე სპიდომეტრს დაითრევ ელექტორს და იმას მიაყენებ biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 30 2010, 11:44
გამოხმაურება #100


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 11:29) [snapback]126780[/snapback]
Baal
მაშინ კარობკის კომპის მერე უნდა დასხვა და არ გადართავს
მაგრამ კარობკის კონტროლის მოდულის სქემა დააგდე აბა?

ზემოთ მაგხელა სქემა ტყუილად დავდე? smile.gif გადახედე კარგად

ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 11:36) [snapback]126784[/snapback]
Baal
ვაბშედა ეკუში მიმავალი კაბელი რო გადაჭრა რა მოხდება მაშინ?
სპიდომეტრს არ გიჩვენებს მარტო?
თუ ეგრეა ყველაზე ადვილი გამოსავალია.
რამე სპიდომეტრს დაითრევ ელექტორს და იმას მიაყენებ biggrin.gif biggrin.gif

ეკუში მიმავალ კაბელის გადაჭრაზეც დავწერე ზემოთ wink.gif

უბრალოდ ECU გადავა Safe რეჟიმში და სავარაუდოდ Check Engine-ს ამოაგდებს, სპიდ სენსორს ვერ ვპოულობო, აბაროტებს ან სიჩქარეს შეზღუდავს, ტურბინასაც არ გაგახსნევინებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 გვერდი V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge