IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> ვაკუმის შლანგები და რესტრუქტორები SUBARU LEGACY B4 2000/11, ინტერქულერზე მიმავალი ვაკუმის შლანგები და რესტრუქტორები მაქ არეული
RSK
გამოხმაურება Feb 14 2013, 01:08
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




ინტერქულერზე მიმავალი ვაკუმის შლანგები და რესტრუქტორები მაქ არეული SUBARU LEGACY B4 2000/11

პრობლემა: ბუსტი 1.1 დან ჩამოვიდა 0.5-0.7 ზე
თითოეული შლანგის ან რესტრუქტორის მიმართულების შეცვლა იწვევს ძრავის ჩაქრობას ან სტარტზე საერთოდ კვდება გააჩნია როგორ ავაწყობ ვაკუმის შლანგებს

იქნებ დამეხმაროთ, მახომ ეს ლინკი მომცა მაგრამ ვერ მივხვდი რა და როგორაა http://www.arbmonster.ru/
წავაწყდი ესეთ თემასაც http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00890&st=20 თუმცა მანქანის გამოშვების წლები ამ ვაკუმის შლანგების ფორმას და რესტრუქტორების მდებარეობასაც ცვლის როოგორც ჩანს. თუ ვინმეს მსგავსი პრობლემა გქონიათ იქნებ მითხრათ როგორ ვიპოვო გამოსავალი კეთილო ხალხო. ვინაიდან არ დავდივარ სწრაფად ნაკლებ ბუსტს იმდენად არ განვიცდი უბრალოდ ვშიშობ შლანგების და რესტრუქტორების არასწორმა მდებარეობამ სხვა რამე უფრო მნიშვნელოვანი არ დააზიანოს ფაქტია რომ რაგაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Feb 14 2013, 01:25
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




თბილიში თუ ხარ ვეცდები დაგეხმარები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Feb 14 2013, 09:00
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




ციტატა(gentoo @ Feb 14 2013, 02:25) [snapback]462203[/snapback]
თბილიში თუ ხარ ვეცდები დაგეხმარები.


თბილისში ვარ იქნბ რამე ნახაზი მომცეთ კონკრეტულად მაგ მოდელისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Feb 15 2013, 09:14
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




არ გაქვთ რამე იდეა ხო? რატო შეიძლება მუშაობდეს დაბალ ბუსტზე როცა შლანგები ნახაზის შესაბამისადაა მიერთბული
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Feb 15 2013, 10:32
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




RSK
რესტრიქტორი სად გიყენია?
ლეგასს 2 არ აქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Feb 15 2013, 11:33
გამოხმაურება #6


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




რესტრუქტორი მიყენია ინტერქულერზე მიმავალ შლანგზე ბლოუოფზე წამოცმული ზემოდან და ქვემოთ პატარა შლანგებშიცაა რესტრუქტორი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 15 2013, 12:03
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RSK @ 15th February 2013 - 12:33) [snapback]462549[/snapback]
რესტრუქტორი მიყენია ინტერქულერზე მიმავალ შლანგზე ბლოუოფზე წამოცმული ზემოდან და ქვემოთ პატარა შლანგებშიცაა რესტრუქტორი

ბლოუში რომ მიდის ტრაინიკით, ეგ ტრაინიკი მოხსენი და რესტრიქტორის გარეშე პირდაპირ შეაერთე პაუკი ბლოუსთან. ტრაინიკიდან 1 შლანგი დაგრჩება ჰაერში და ეგ შლანგი დააზაგლუშკე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Feb 15 2013, 14:28
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




კიბატონო ხვალ ვიშოვი ვაკუმის შლანგებს და მაგ ვარიანტსაც ვცდი უბრალოდ ქარხნულად როგორ უნდა იყოს მაგ მაინტერესებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge