![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
გაგიმარჯოთ ყველას, მოკლედ ვაპირებ 1000-1500 ლარის დახარჯვას ჩემ თეთრაზე (სტი 4) იქნებ მირჩიოთ კონკრეტულად რა გავუკეთო?
1) ძრავი მაქვს ახალი გაკეთებული, ზეთის ნასოსი 11-იანი, აცლ-ის ვკლადიშები, ერას ფარსუნკები, ბენზ-ნასოსი 300-იანი, ბენზ-წნევის რეგულატორი, რა ბრენდია არ ვიცი მაგრამ კარგი ვიხლოპი ბოლომდე ![]() ეს ჩამონათვალია რაც ჩემ მანქანას გააჩნია. ამ ეტაპზე 402 მეტრი (კოტრიკაზის აღმართზე გავტესტე ჩვეულებრივი წამზომით, არავითარი დამჩატებით) ავიარე 12.4 ში მოკლედ დიდი სურვილი მაქვს რომ 402 მეტრი გავიარო 11.4 ში ![]() და რაც მთავარია ეს ყველაფერი ისე მინდა რომ რესურსი არ დავბრიდო ნაადრევად ანუ რამოდენიმე გაზის ჩაჭერაზე. თუ ვინმეს გაქვთ რეალური და კონკრეტული რჩევები იქნებ მირჩიოთ რა დეტალებით დავიწყო + ვინ დამიმონტაჟებს ამ ყველაფერს ჯიგრულად მადლობა წინასწარ ყველას!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
nik_je
12.4 ში ვერ ივლიდი მოგატყუებდა რითიც გაზომე პლიუს ამას 11.4 სიარული თუ გინდა მაგ 1500 ლარი ერთი 5 ჯერ უნდა გაამრავლო რო იარო სტაბილრად მაგ დროში მე 1500 ლარად იმპრეზა რო მყავდეს ან დიდ ტურბინას ვიყიდიდი მხოლოდ ან კიდე კაი კომპიუტერს მეტი 11.4 სიარულისთვის არაფერი მომივიდოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 15th June 2013 - 23:21) [snapback]502039[/snapback] 12.4 ში ვერ ივლიდი მოგატყუებდა რითიც გაზომე შეიძლება მაგრამ ისე 3ჯერ ვცადე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 15th June 2013 - 23:21) [snapback]502039[/snapback] 12.4 ში ვერ ივლიდი მოგატყუებდა რითიც გაზომე +1 არამგონია ეგ მანქანა როვნად დადიოდეს პაჩტი როგორც ანდროს სპეც ც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
1500 ლარი კაი კომპისთვის და დიდი ტურბინისთვის ძალიან ბევრია ტდ-05 20გ 400-500 დოლარი ღირს ბოლო ბოლო მაგ ფასად ჩემ ტურბინასაც გავყიდი ასე რომ ეგ თანხა მაგ ხარჯებში არ შედის
ციტატა(Black Jo @ 15th June 2013 - 23:26) [snapback]502043[/snapback] არამგონია ეგ მანქანა როვნად დადიოდეს პაჩტი როგორც ანდროს სპეც ც არ ვიცი იმიტომაც გაუსვი ხაზი რო ჩვეულებრივი წამზომით გავზომე, მაგრამ ეგ სხვა თემაში უფრო ჯობია რეალობაში გამოჩნდეს გატესტვების დროს. აქ იქნებ თემის ირგვლივ მირჩიოთ რამე UUP |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
თუ სერიოზულად ფიქრობ და უბრალო "მოდი გავფრნდეთ" სურვილები არ გაქ მოგცემ რჩევებს საით იარო რომ ჭეშმარტებამდე მიხვიდე. თU უცებ ჰოპა გინდა მაშნ გირჩიეს უკვე რაცუნდაქნა ჩვეულებრივ ყოველდღურ თემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
სერიოზულად ვფიქრობ ნაღდად, ზემოთაც ავღნიშნე ყველაფერს ერთ დღეში ვერ მოვახერხებთქო და არც გამოვა. მაგრამ ისე მინდა გავაკეთო რო ერთი დღისთვის და ერთი ჩაჭერისთვის არ იყოს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
გაყიდე ესენი
1)სვეჩის პროვოდები სილიკონის 8მმ 2)ჰკს-ის ტაიმერი, ჰკს-ის სმეს კონტროლერი დაამატე ეგ ფული შეიძლება მაგდენი არც დაგჭირდეს და გადადი ვრხ კომპუტერზე. ამსთვის დაგჭირდება ვრხ პაუკი თავის ინჟექტორებიან ზასლონკიან ყველა დაჩიკიანა ზბორში. ბაბნები. ბენზინასოსის კონტროლერი კომპიუტერი თავის პრაოდკთ. ამ ყველაფერს თU დათრევ მერე ამ ყველაფერს შენ მანქანაზე გადავაწყობთ და ძალან მაგარ გამოვა. დასაწყისისთვის. მერე თუ უფრო მეტი მოგნდება უკვე ბაზა გექნება და ყველაფრის შეცვლა და გადანასტროკება შეგეძლება. სმესის კონტროლერთ დანასტროკებულ მანქანით შორს ვერ წახვალ როცა დიდი სმძლავრე გინდა და სტუკთან ახლო ურთიერთობაში ხარ. თU ეს ყველაფერი გერთულება გეძნელება და მასე შორს არ იყურები მაშინ უბრალოდ დაანასტროიკე მანქანა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 00:24) [snapback]502068[/snapback] დაამატე ეგ ფული შეიძლება მაგდენი არც დაგჭირდეს და გადადი ვრხ კომპუტერზე. "ვრხ" როგორც მივხდი wrx-ია და რო დავაზუსტო სტი-კომპზე უკეთესია? ბენზონასოსის კონტროლერი მე რაც მაქ ბენზ-წნევის მარეგულირებელი იგივე არაა?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
აქ საუბარია ახალ ვეერიქსზე. მრგვალფარანზე ან უფრო ახალზე. ციტატა(nik_je @ 15th June 2013 - 20:31) [snapback]502072[/snapback] ბენზონასოსის კონტროლერი მე რაც მაქ ბენზ-წნევის მარეგულირებელი იგივე არაა?? შენ რაც გაქ ბენზინის წნევის კონტროლერია. ამ ახალმა კომპმა რომ იმუშაოს ჭირდება ნასოსის კონტროლერ რომელიც ყველა ვეერიქს ისედაც აქ. ამ ახალი კომპის დაყენებთ კდე ბლუს ბევრი ახალ და საინტერესო ფუნქცა დაემატება შენ მანქანას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
და ახლი wrx-სტი- პაუკი წავა ჩემ ძრავზე პირდაპირ? და მაგ რაგაცეებს თუ ვიშოვი საქართველოში??
და კომპი სტოკი ახალი სტის ვიყიდო თუ რამე ბრენდი ტუნინგი?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
წესით უნდა წავიდეს მაგრამ სანახავია. ხო შკვებც დაგჭირდება კიდე. დამტვრეული ვეერიქსი გინდა. ანკდე მექანიკა ხტ-ც გაწყობს დამტვრეული იმასაც ეგენი იგივე აქ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
და ძმურად თუ შეგიძლია რის ყიდვასაც მირჩევ მოდელით ან როგორც იძებნება ისე რო დამიწერო რო ბრმად და მკითხაობით არ ვეძებო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 15th June 2013 - 20:41) [snapback]502084[/snapback] და კომპი სტოკი ახალი სტის ვიყიდო თუ რამე ბრენდი ტუნინგი?? კომპი ჩვეულებრივ ვეერიქსის გინდა. ან სგ5 მექანიკა ფორკასი. კომპიც და ყველაფერი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ხტ-ც რომელი მოდელია??
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ფორესტერ xt
2002 ის მერე რაც გამოდის ის მექანიკა მასე ინტერნეტშ ვერ შოვი. დაშლლებში უნდა ნახო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
რაგაც ვერ გავიგე იმპრეზა მყავს სტი-4 ვერსია და გადავაწყო ახალ ფორიკაზე?? ან ახალ ვრხ-ზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
კი ეგრეა ნამდვილად ![]() რაოდენ გასაკვირიც არუნდაიყოს ბევრად ივლს შენი მანქანა ვიდრე ეხლა ![]() მიტომ რომ იმის კომიპუტერი შეგძლია დაანასტროიკო და შენსას ვერაფერს ვერუზამ. რაც კონტროლერ აქ იმით სმესს გაასწორებ მიახლოებთ მაგრამ ზაჟგანას რასუშვები? ნუ პირდაპირ თუ მიაყენებ იასნია არივარგებს მაგ ყველაფერს მერე ნასტროიკა უნდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
და მაგას არ ჯობია ისევ სტი-ახალი ვერსია რო ჩავაყენო მაგალითად მექვსე? ეგ ხო ნასტროიკდება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
არა არ ჯობია. მეექვსე არ ნასტროკდება თუ დამიჯერებ ასე ჯობია და თუარადა შენი საქმის შენიცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ხო რჩევასაც იმიტომ გეკითხებით რო ვთლი რო იცით მაგრამ თან მინდა რო მეც გავერკვე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
nik_je
ხოდა მაშინ მოკლედ ესე გეტყვი რასაც გეუბნები ეგ კომპიუტერი და სეტაპი იგვეა რაც მრგვალფარან სტი იმპრეზებს უყენიათ. უბრალოდ შიგნთ წერა სხვა პრაშივკა რომელიც შენ ისედაც არ გჭირდება შეუცვლი იმას შენ ჭკუაზე და იქნება გოჭივით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ესეგი ამ ეტაპისთვის ვეძეფ
1. 2002 ზემოთ პაუკს 2. ბაბინა+პრავოდკები 3. კომპი 4. ფარსუნკები 5. ზასლონკები (ეგ არ ვიცი რა არის) 6. დაჩიკები ზბორში(დეტალურად რო მითხრა) 7. შკივები (ზუსტად რომელი) 8. ბენზ-ნასოსის კონტროლერი რამე ხო არ გამომჩა?? ტორმუზებს რაც შეეხება და ტურბინის გაგრილებას?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მართალს გეუბნება 100%, ოღონდ შენთან პირდაპირ არ წავა პაუკი, მეექვსე ვერსიის , ან თუნდა ფორესტერის გალოვკები დაგჭირდება.
ან 2002-2003-იანი რესტაილინგი ტვინტურბო ლეგასი გინდა დამტვრეული და იქედან გადმოიტან პაუკსაც, ელექტროობასაც, გალოვკებსაც და კომპსაც და იქნება გოჭივით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ანუ გალოვკაც უნდა შევცვალო??
ამ ყველაფერს კარგი ვიყიდი, მაინცდმაინც კატასტოფა არაა თანხის მხრივ (იმედია ჩემ მორჩენილ ნაწილებს გავყიდი), აზბორვითაც ვთქვად შოთა აზბორავს, და მახო და რაკერა დაანასტროიკებს, მაგრამ აი ეფექტს რას მივიღებ რეალობაში ვინმე თუ მეტყვის? და რამდენად ღირს ამ წვალებად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 00:24) [snapback]502068[/snapback] გაყიდე ესენი 1)სვეჩის პროვოდები სილიკონის 8მმ 2)ჰკს-ის ტაიმერი, ჰკს-ის სმეს კონტროლერი დაამატე ეგ ფული შეიძლება მაგდენი არც დაგჭირდეს და გადადი ვრხ კომპუტერზე. ამსთვის დაგჭირდება ვრხ პაუკი თავის ინჟექტორებიან ზასლონკიან ყველა დაჩიკიანა ზბორში. ბაბნები. ბენზინასოსის კონტროლერი კომპიუტერი თავის პრაოდკთ. ამ ყველაფერს თU დათრევ მერე ამ ყველაფერს შენ მანქანაზე გადავაწყობთ და ძალან მაგარ გამოვა. დასაწყისისთვის. მერე თუ უფრო მეტი მოგნდება უკვე ბაზა გექნება და ყველაფრის შეცვლა და გადანასტროკება შეგეძლება. სმესის კონტროლერთ დანასტროკებულ მანქანით შორს ვერ წახვალ როცა დიდი სმძლავრე გინდა და სტუკთან ახლო ურთიერთობაში ხარ. თU ეს ყველაფერი გერთულება გეძნელება და მასე შორს არ იყურები მაშინ უბრალოდ დაანასტროიკე მანქანა. და "VADA"-ს მანქანის გვერდზე ერთი ადგილიც დავიკავოთ, ყოველი შემთხვევისთვის ![]() ![]() ![]() nik_je ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 00:56) [snapback]502097[/snapback] თუ დამიჯერებ ასე ჯობია და თუარადა შენი საქმის შენიცი +1 დაუჯერე, გამოცდილია მაგ საქმეში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ANS-555
რა ბოროტი ხარ ![]() nik_je მე გითხარი სტაბილურად რო იაროთქო თორე ჩინური ტდ 05 რო იაფი ღირს ეგ ისედაც ვიცით RACKER ჩემის აზრით რაკერ რაც ჩამოწერე ერთი ადგილია ვადას გვერდით რო დააყენოს მანქანა ![]() მაგას არ ჯობია უბრალოდ კაი აპექსის კომპი იყიდოს ან გრედის სადაც სტოკ კომპზე ბევრი შეულია??? თან ამდენს არ იწვალებთ და არც თვითონარ იწვალებს და დიდი ტურბინა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Mე რასაც ვეტყვი ის ნაწილები მომიტანოს ერთი შაბათკვირა დამიტოვოს და არიქნება ვადას გვერდით ადგილი.
Aგერ ერთი .ანქანა მასეთი და უფრო ძნელი მშვენივრად დაიქოქა და მუშაობს. Mიშას ლეგასი Vადას მანქანისთვის კიდე ვერ მოვიცალე ერთი რო დავაქოქინო. თან მასეთი სამე სხვის იდაწყებულის გაგრძელება და ბოლომდე მიყვანა ძალიან ძნელია. Mიდი არკვია ეხლა სად რა გადაჭრა ვადამ და სად რა მიაბა. Mაგკსთვჯს ყველა პროვოდი უნდა გააპრაზვონკო და ეგ უკვე ძალიან ძნელია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ჰოდა ეგეთი ლაპარაკი რომ არ წავიდეს, არ ჯობია ერთხელაც მოიცალოთ შენ და მახომ ჩემთვის ??? ![]() არც არაფერი გადამიბია საერთოდ. რაც პრავოდკა წამოვიღე, ის ჩავსვი ყველგან. ერთადერთი ფარები გადავაბი და მაგასაც ხელის მარტივი მოძრაობით, შტეკერს ჩავხსნი და ეგაა. დანარჩენის გადამოწმება კი ყოველთვის შეიძლება, უბრალოდ უნდა მოიცალოთ რა ... plz ................................. მცველების ყუთიც მოვიძიე გუშინ და ჩამოვიტან იმასაც. იგივე ზუსტად, რაც ფორიკასი. თუ გინდა საერთოდ ამოვიღებ პრავოდკას, ისე როგორც ჩავსვი და თავიდან ჩავსვათ თუ რამეში ეჭვი გეპარება, რომ არასწორედ მაქვს გადაერთებული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(VADA @ 16th June 2013 - 10:58) [snapback]502153[/snapback] ჰოდა ეგეთი ლაპარაკი რომ არ წავიდეს, არ ჯობია ერთხელაც მოიცალოთ შენ და მახომ ჩემთვის ??? ეს უკვე გაოფებაა და თუ გინდა ცალკე თემაში ვილაპარაკოთ ამ საკითხზე, რას ჰქვია სხვა არაფერი გადაგიბია? რულის ელექტროობაც შეცვალე თავის ზამოკიან პრიბორებიან, ჩამრთველ-გადამრთველებიანად თუ შენ გგონია შტეკერი თუ წავიდა ელექტროობაც ემთხვევა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
maxouni
RACKER რჩევები მოვისმინე მადლობელი ვარ, უფრო მადლობელი ვიქნები ბოლომდე თუ მიმაყვანინებთ საქმეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 16th June 2013 - 11:26) [snapback]502159[/snapback] ეს უკვე გაოფებაა და თუ გინდა ცალკე თემაში ვილაპარაკოთ ამ საკითხზე, რას ჰქვია სხვა არაფერი გადაგიბია?რულის ელექტროობაც შეცვალე თავის ზამოკიან პრიბორებიან, ჩამრთველ-გადამრთველებიანად თუ შენ გგონია შტეკერი თუ წავიდა ელექტროობაც ემთხვევა? მე რა მგონია მახო, ეგ რა შუაშია ??? თუ შესაცვლელია, თქვი და არ შევცვალე ??? თუ გაოფებაა, დანარჩენი PM გავაგრძელოთ ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 16th June 2013 - 09:28) [snapback]502136[/snapback] რა ბოროტი ხარ არა ლაშ, ღმერთმა დაიფაროს... nik_je კაროჩე კაის გეუბნებიან გა, მარა მატორის გახსნა თუ არგინდა და ა.შ. , მაშინ კომპი დაითრიე ჯერ, მერე ტურბინა და მერე ნელნელა მიყვები რა... (ჩემი რჩევაა) ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 10:51) [snapback]502152[/snapback] Vადას მანქანისთვის კიდე ვერ მოვიცალე ერთი რო დავაქოქინო. თან მასეთი სამე სხვის იდაწყებულის გაგრძელება და ბოლომდე მიყვანა ძალიან ძნელია. +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
მთავარია რაც ჩამომიწერეს აქ იშოვებოდეს და მართლა შედეგი მივიღო, ჯერჯერობით რეალური შედეგი რა იქნება ვერავინ მითხრა კარგი რო იქნება გასაგებია მაგრამ, რამდენად კარგი ეგაა მთავარი
ლეგასი რესტაილინგის და XT-ე მექანიკის კომპი ჯერჯერობით ვერ ვნახე დაშლილებში სადაც დავრეკე, 2003-ის ზემოთ ლეგასის ვიშოვნე და არ წავა ეგ?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
ბიჯო დავწვი შენი ცოდვით უკვე რააა ![]() მოკლედ ესე მოვქცეთ. მე შევეცდებ ხვალ მოვიცალო შენთვს და დავქოქოთ ეგ მანქანა. ოღონდ მე ირითადად საღამოობით და ღამე მცალია და მირჩევნია კიდეც მასეთ რაღაცეებე მუშაობა ბევრი ტვინის მღუნავი რო არ გყავს ისე, მოკლედ ხვალ შევეცდები მოვიცალო შენთვს გამე 10 ის მერე სადღაც რა. ხოდა მაგდროსთვის შენც გაჩითე და რაც გვჭირდება ყველაფერ გქონდეს. აკუმლატორი ინჟექტორები ნასოსი კონტროლერი nik_je როგორ დავჯერო რომ არცერთI მექანიკა ხტ არ დაშლილა თბილისში. მაგის მეტი რა იშლება უბრალოდ კარგათ უნდა მოძებნა და იშოვი. შედეგს კდე დამიჯერე მაგარს მიიღებ. ყოველ შემთხვევაშ დი ბაზას შეიქმნი რომ მანქანა ბოლომდე დაატუნინგო ჯიგრულად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
RACKER
გასაგებია, ხვალ თუ იქნები ბოქსებში ამოვივლი და იქნებ უფრო დეტალურად ჩავიწერო ყველაფერი რაც მჭირდება რო რამე იაღლიში არ მომივიდეს ყიდვაში და მერე თავის საჭყლეტი არ გამიხდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 17:40) [snapback]502317[/snapback] ბიჯო დავწვი შენი ცოდვით უკვე რააამოკლედ ესე მოვქცეთ. მე შევეცდებ ხვალ მოვიცალო შენთვს და დავქოქოთ ეგ მანქანა.ოღონდ მე ირითადად საღამოობით და ღამე მცალია და მირჩევნია კიდეც მასეთ რაღაცეებე მუშაობა ბევრი ტვინის მღუნავი რო არ გყავს ისე,მოკლედ ხვალ შევეცდები მოვიცალო შენთვს გამე 10 ის მერე სადღაც რა.ხოდა მაგდროსთვის შენც გაჩითე და რაც გვჭირდება ყველაფერ გქონდეს.აკუმლატორი ინჟექტორები ნასოსი კონტროლერი ინჟექტორები არის, ნასოსის კონტროლერიც ვითხოვე სხვა და ეგეც იქნება. აკუმულატორს შევამოწმებ ხვალ დილითვე და საღამოთი დატენილს ამოვიტან უეჭველი. თუ არა და აუთბექით ამოვალ და კი ექნება დატენილი იმას ![]() მეტი რა ამოვიტანო ??? რაღაა მეტი საჭირო ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Mეტი არაფერი.nik_je
nik_je Xვალ მე არვიქნები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მე ათის მერე ამოვალ და შენ თუგინდა დილის ათიდან ადი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 19:18) [snapback]502338[/snapback] მე ათის მერე ამოვალ და შენ თუგინდა დილის ათიდან ადი ოღონდაც დამაქოქინე და თუ გინდა ეხლა ავალ და ფეხს არ მოვიცვლი იქედან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
ყველაფერი კარგათ იქნება შენ მაგაზე არ იდარდო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 16th June 2013 - 19:24) [snapback]502341[/snapback] ყველაფერი კარგათ იქნება შენ მაგაზე არ იდარდო უკვე წარმოვიდგინე, თუ როგორ მივდივარ ბახმაროში ჩემი მანქანით ![]() შენს პირს შაქარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
RACKER
შენ როდის გეცლება რო ზუსტად მითხრა რა და როგორი ვიყიდო წვრილმანებიანად რო რამე არ გამომჩეს. და ეგრევე დავიწყებ მოგროვებას ვინმეს თუ შეუძლია და თან სურვილი აქვს (ანაზღაურებით რა თქმაუნდა) ეს საქმე დამაწყებინოს და ბოლომდე მიმაყვანინოს ჯიგრულად (არა მხოლოდ რჩევებით) შემეხმიანოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VADA
აუ იმდღეს ო ქოქავდი როგორ გვინდოდა მე ლექსოს და ბაკიკის მანდ მოსვლა მარა ისეთი მზე იყო იმენა ვერ მოვედით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 16th June 2013 - 23:03) [snapback]502396[/snapback] აუ იმდღეს ო ქოქავდი როგორ გვინდოდა მე ლექსოს და ბაკიკის მანდ მოსვლა მარა ისეთი მზე იყო იმენა ვერ მოვედით +1 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
TRULOVI
ოხ ეს მზეე რააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ოხ ეს დაბოლილი მზე რა. თავისი ადგილი არ იცის რა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ეს თემა მზეზეა თუ იმპრეზას ტუნინგზე?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
თემას მოყვა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
რჩევისთვის მადლობა ყველას, ეხლა მეორე ფაზაში გადავედი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ვინც გირცია ეგენი აკეთებენ RACKERA & MAXOUNI
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
მაგ ბიჭებს როგორც მივხდი ძალიან გდატვირთული გრაფიკი აქვთ.
და როგორც ვატყობ ერთი ორი წელი ჩემი მანქანისთვის ვერ მოიცლიან ![]() ეჰ დამრჩა ავტო ისევ სმეს-კონტროლერის იმედად ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
nik_je
ციტატა(nik_je @ 17th June 2013 - 15:01) [snapback]502664[/snapback] მაგ ბიჭებს როგორც მივხდი ძალიან გდატვირთული გრაფიკი აქვთ.და როგორც ვატყობ ერთი ორი წელი ჩემი მანქანისთვის ვერ მოიცლიან ეჰ დამრჩა ავტო ისევ სმეს-კონტროლერის იმედად აი ძმაო, თუ დავქოქე დღეს, შევხვდეთ ერთხელაც და განახებ რა შევცვალე და როგორ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
VADA
მაგრად მაინტერესებს. თან შენ მანქანაზე ისეთი "ტანჯვები" წავიკითხე აქ დიდხნიან დგომასთან დაკავშირებით მაგრად გბალეშიკობ ![]() წარმატებები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
nik_je
გაიხარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იმედია სწორად ვდებ ინფოს, იტოგში გავჩითე CROWFORD-ის და Albert And Robert Bonamici ის შეხედულება სუბარუზე და მათ გაკეთებულ სუბარუბს რა მოდიფიკაციას უკეთებენ. მართალი გითხრათ დავიჯერე, ოღონდ რატომ არ მკითხოთ
![]() აჰა, ესეც მაგათი სტატია, ნასოსზეც წერია, ვკლადიშზეც და ყველაფერზეც... იტოგში 400 ცხენამდე სტოკ ძრავზე თავისუფლათ ადიხართ ვიხლოპის, ნასოსი, ოილ სეპარატორი ან ოილ კეტჩის დაყენებით, ინჟექტორების და ინტერქულერის შეცვლით, და ბოლოს რათმქმაუნდა ნასტროიკა კომპის..... ძრავის გაუხსნელად ეს ყველაფერი. ![]() რაც მთავარია წერია დეტონაციაზე და რისგან არის გამოწვეული და რამდენი ფაქტორი მოქმედებს დეტონაციაზე. ![]() Всех владельцев субару с моторами серии EJ приветствую. Предлагаю всем принять участие в дискуссии. Этот пост о проблемах моторов этой серии, в чем причина и как их решать. При написании этого поста я использовал рекомендации и мнения таких известных во всем мире тюнеров субару как: — Quirt Crawford – это он построил 1 и 2 машины Subaru Impreza STi, Gymkhana 1 and 2 для Ken Block. — Albert And Robert Bonamici – действующие рекордсмены самой быстрой субару '05 STi (7.75 @ 175 mph), а также знамениты тем, что построили не одну импрезу 1000+ л/с Также рекомендации Corky Bell и Gerhard Schruf, являющиеся основателями фабрики по производству одних из лучших ядер для интеркулеров в мире Bell Intercoolers. Мнения и советы одного из моих учителей Pieter de Weerdt построивший 1600 сильную Lamborghini Я очень рад, что имею возможность обратиться к нему за советом при решении трудных задач, он всегда подскажет решение, или даст рекомендацию к специалисту который собаку сьел в этом вопросе. Ну и немного от себя. Моторы этой серии очень хорошие и нельзя сказать, что они неудачные, но на сток моторах есть два основных недостатка, а именно осыпаются перегородки на поршнях и смазка вкладышей шатунов. Поршня бывают 3 видов – литые, заэвтектические и кованые. Мнение Corky Bell по выбору поршней для турбо моторов следующее. Литые (они в основном используются на атмосферных моторах) можно использовать при установке скажем компрессора или турбины на атмо мотор только при условии, что надув не будет больше 0.5-0.6 бар. Кованый алюминий значительно прочней чем литой, но это не значит, что у него нет слабых мест. Ковка имеет такую нежелательную особенность, как в необходимости немного большем зазоре между поршнем и цилиндром. Большие зазоры могут разрушить поршень в течении короткого времени при прогреве двигателя. Если использовать большой зазор, предполагаемый срок службы может быть равен ресурсу перегруженного литого поршня. Поршни из заэвтектического сплава (устанавливаются на турбо субары)по прочности близки к кованным, они отлиты из алюминия с большим содержанием кремния, их самые полезные характеристики – низкое тепловое расширение и пониженная теплопередача. Дословно он пишет – НЕ НУЖНО СЛОМЯ ГОЛОВУ БЕЖАТЬ ЗА КОВАНЫМИ ПОРШНЯМИ, КАЖДЫЙ РАЗ, КОГДА НЕОБХОДИМО МОДИФИЦИРОВАТЬ ДВИГАТЕЛЬ. Решение должно быть основано на трех пунктах: увеличение максимальных оборотов, давление надува и наличие эффективного промежуточного охладителя (интеркулер). Инерционные нагрузки в поршнях взывают вверх при увеличении оборотов, большее давление производит большее количество теплоты, а хороший интеркулер забирает теплоту. Ковка должна использоваться для высоких оборотов, в то время Поршни из заэвтектического сплава Т6 отвечают всем предъявленным требования при условии адекватной толщены перегородок между кольцами. Вернемся к нашим ежам. Проблемы с поршнями ( в основном на ЕЖ255 и 257) происходят в следствии детонации. При качественном ECU( ЭБУ) настройке проблема с поршнями отпадает это мнение Albert And Robert Bonamici. А именно, проблема в сток прошивке связана с тем, что начиная с 2007 года из-за ужесточения экологических требований, моторы в режиме клоуз луп (это когда ЭБУ поддерживает смесь 14.7/1) стали оперировать даже при повышении давления надува и увеличении нагрузки т.е. процесс переключения режима клоз луп в режим опен луп (в этом режиме смесь регулируется по МАФ и МАП датчикам на основе топливных карт и не принимает в расчет данные лямбды) стал более долгим . Это привело к тому что машина едет на бедной смеси в момент увеличения надува, все знают, что одной из причин детонации бедная смесь, От себя добавлю, много сток двигателей начиная с 2008 имеют проблемы с топливным регулятором давления, при настройке в одну секунду смесь может быть 11/1 в другую 14/1 (бедная) при бусте. Это еще одна из причин приводящая к детонации и треснутым поршням. Следующая основная проблема – это вкладыши. Не буду повторятся, что она на прямую зависит с перекрутом мотора, а хотел заострить внимание на конструктивной особенности двигателей серии ЕЖ, а именно смазка вкладышей. Такая проблема очень редко встречается на моторах ЕЗ255,257, но на более старых от 5-9 лет ЕЖ20 имела место из-за более большого зазора и если вы будите используете качественное синтетическое масло и будете менять достаточно часто, проблема будет решена. Ну согласитесь этот недостаток относится ко всем турбированым моторам, поэтому не стоит из-за этого считать Ежи неудачными. Quirt Crawford указывает на заблуждение многих тюнерев, которые считают установка большего (давление, обьем) масленого насоса всегда лучше, потому что сток масленая система на моторах ЕЖ не достаточная, когда в действительности, высокое давление в масленом насосе приводит к масленой кавитации, что превращает систему в менее эффективную. Мы рассмотрели две основные проблемы которые встречаются на моторах серии ЕЖ. Теперь поговорим как их решать. Quirt Crawford, Albert и Robert Bonamici сходятся во мнениях, что двигатели действительно хорошие, но есть проблема в прошивке и делают очень сильный акцент на то, что тюниг ЭБУ должны делать только опытные специалисты. Также Robert Bonamici считает, что одной из проблем при тюнинге субару является наличие в интернете бесплатных программ позволяющих менять параметры в ЭБУ, а также обращение клиентов к специалистам не имеющих глубоких знаний в этой области. От себя добавлю, нет разницы какой двигатель настраивать субару или БМВ – принципы одни. Но при настройке мотора надо понять логику ЭБУ данного мотора и конечно настраивать только после произведенных всех планируемых модификаций. И САМОЕ ГЛАВНОЕ – ТЮНИНГ ЭБУ ДОЛЖЕН ПРОИЗВОДИТСЯ НА ДАЙНО СТЕНДЕ, КОТОРЫЙ МОЖЕТ ЧЕТКО ДЕРЖАТЬ ТОЧКУ ПОД НАГРУЗКОЙ И ПРИ ЛЮБЫХ ОБАРОТАХ. Таких стендов мало( они дорогие), в основном покупают дешевые дайно стенды которые могут измерить мощность, показать график и т.д., но они не подходят для настройки т.к. на них невозможно скажем держать точку при полном или частичном газе на (к примеры 6000 об/м где мощность может быть 500-600 сил) и настраивать буст, смесь, зажигание. Про настройку на дороге, я вообще даже не хочу слышать, я не понимаю людей которые соглашаются на такое, это тоже самое, если вы доверите делать операцию на вашем сердце какому-нибудь шарлатану у него на кухне. И самое удивительное, таких предложений очень много. Я раньше не мог понять людей которые инвестировали большие деньги в тюнинг, а именно установили кованные детали в свой мотор, черный коленвал (я даже не знаю что это такое, но у всех в России в описание их машин он указан) и т.д. а потом доверяют настройку на дороге. Друзья какой бы настройщик не был опытный, умный – это не реально сделать качественно. Я работал на разных стендах (моторных, инерционных колесных, колесных позволяющих настраивать под нагрузкой) и были попытки на дорогах, даже пробовал на заброшенных аэродромах – херня все это. Как-то ехали мы с Pieter de Weerdt с фирмы к нему домой, он останавливает машину и показывает на длинный ровный участок дороги идущей в верх (подьем). Говорит – это мой первый дайно, я на нем в молодости настраивал свои гоночные машины, я ничего не понимая говорю — Питер ты же сам утверждал, что настройка только на стенде, на что он ответил – поэтому и говорю, что только на стенде т.к. имею опыт настройки на дороге. Вернемся к проблемам тюнинга ЭБУ, я думал, что люди хотят с экономить доверяя настройку на дорогах. Но сейчас я воще ничего не понимаю, объясняю — сегодня когда писал этот пост я зашел на сайт известной Московской фирмы которая не только ремонтирует, обслуживает но и производит тюнинг субару. Вижу такое предложение: Stage 3 — Замена выхлопа на прямоточный, установка насоса повышенной производительности, замена турбины, замена форсунок, чип-тюнинг (прошивка), усиление двигателя. Для Impreza WRX STi 2.0 и Impreza WRX STi 2.5 (с усилением двигателя): получаемая мощность от 350 л.с. Цена вопроса от 290 000 руб. Смотрю дальше — перешивка штатных "мозгов" 25 000 руб, ну вроде цена нормальная. Короче решил я поинтересоваться, что значит (с усилением двигателя) Звоню и первое, что спросил – как они производят перенастройку мозгов. Отвечает ответственное лицо за тюнинг, что используют для этого программу ECUTEK, кстати, если кто не знает, это неплохая программа, позволяет сделать много вещей, но есть в ней один, большой недостаток – она не имеет возможности настройки на живую. Ну да это не важно, выбор не плохой. Спрашиваю дальше – на каком стенде происходит настройка, а в ответ – у нас нет стенда, мы делаем это на дороге. После такого ответа у меня пропал интерес узнавать что там и как. Я просто не врубаюсь 25 000 на дороге…и люди идут туда? Смотрите на видео, как правильно надо настраивать субару. Как видно на видео двигатель под нагрузкой на определенных оборотах и в этот момент в живую происходит настройка. Кстати очень важно при тюнинге на стенде иметь мощные вентиляторы. Мы рассмотрели две причины приводящие к детонации на двигателях серии ЕЖ, а именно косяк с прошивкой и проблемный топливный регулятор давления. Но это не все. Если кто снимал интеркулер на ежах, то могли видеть масленую пленку не только внутри кулера но и в системе впуска. Это очень плохо по двум причинам: 1. Масло попадая в воздушно/топливную смесь очень сильно понижает октан бензина – следовательно это приводит к детонации. 2. Масленая пленка в нутрии интеркулера сильно ухудшает эффективность последнего – следовательно это приводит к повышению температуры воздуха после интеркулера, в камере сгорания и опять детонация. Как с этим бороться, да очень просто – необходимо установить air/oil separator (AOS) (я не знаю, как это по-русски) . Он исключит образование масленой пленки во впускном тракте и интеркулере и соответственно попадание, смешивания масла (паров) с воздухом. Выгладит это так Следующая проблема которая приводит к детонации – качество бензина. Это ключ к хорошему функционированию любого мощного двигателя с турбо мотором. Высокое октановое число, качественный состав и высокая скорость горения – характеристики отличающие хорошее топливо для турбо двигателя. Октановое число является критерием сопротивления детонации и ничего большего. Качественный состав означает производство бензина без нежелательных примесей приводящих к образованию нагара (карбона). Скопившейся нагар в камере сгорания накаляется и является причиной преждевременного зажигания или калильного зажигания. Также большое количество карбона уменьшает обьем, тем самым увеличивая степень сжатия и опять детонация. Решение – заправляться на проверенных заправках, если нет уверенности, так установка системы впрыска вода/метанол. Впрыск вода/метанол делает 3 полезных вещи, а именно повышает октан (метанол октан 117), понижает очень существенно температуру как воздуха, так и в камере сгорания (часто называют химический интеркулер) и последнее впрыск водаметанол не позволяет образовываться нагару. У меня нет фото, как выглядит внутренности мотора с использованием этой системы, но кому интересно нашел на драйве пост www.drive2.ru/cars/nissan…nr32/journal/712704/#post Все, теперь переедем к рекомендациям кто решил серьезно поднять мощность своего ежа Quirt Crawford утверждает — боксер мотор очень хорошо сбалансированный, выдающий очень хороший момент в отличии от других 4-цилиндровых моторов на рынке. Я много сделал двигателей серии ЕЖ и пришел к выводу, что они любят увеличение мощности в стоковой комплектации (не меняя внутренности) Что необходимо для достижения: 400 л/с — Для этого на моторе ЕЖ надо поменять интеркулер на более эффективный, выпуск, конечно форсунки и бензонасос, air/oil separator (AOS) и конечно настройка ЭБУ. 540 л/с – выше указанное + больше турбина 670 л/с – выше указанное + кованые поршня, шатуны, вкладыши, установка шпилек головки блока Albert And Robert Bonamici – их рекомендации очень похожи на Quirt Crawford, разница только в том, что они предлагают поменять вкладыши на более качественные, установить кованые поршня начиная с 550 сил. Все они утверждают, что гильзовка и замена коленвала необходима только если вы планируете повышать мощность больше 550 сил с колес – на моторе 670. Вот и все. Удачи на дорогах. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ე.ი გვესაჭიროება დინო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(VADA @ 27th June 2013 - 01:07) [snapback]505542[/snapback] ე.ი გვესაჭიროება დინო ნუ ეს ცოტა ისეთი თემაა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 00:51) [snapback]505535[/snapback] თუნდაც ის რომ ზეთი როცა ხვდება ინტერქულერში და მერე ეგ ზეთი წვის კამერაში, ბენზინის ოქტანობას აგდებს +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 09:49) [snapback]505583[/snapback] დინოზე მეტი ვერაფელი ნახე სარგებელი მაგ პოსტიდან? დანარჩენებიც საყურადღებოა, მაგრამ ასე თუ ისე ვიცოდი კიდეც ![]() და კაი ხანია ვამტკიცებდი კიდეც, რომ სტოკიდან თავისუფლად შეიძლება 400-ცხენამდე ამოღება. მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს: ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 00:51) [snapback]505535[/snapback] 400 л/с — Для этого на моторе ЕЖ надо поменять интеркулер на более эффективный, выпуск, конечно форсунки и бензонасос, air/oil separator (AOS) и конечно настройка ЭБУ. 540 л/с – выше указанное + больше турбина 540-ზე ტურბინას რომ ცვლი, კარობკას, ხიდებს, ყუმბარებს არ უნდა შეცვლა ??? გაძლებს ??? თუ ეს ახალ ვერსიებზეა და ძველებზე 400-იც საეჭვოა ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
არ წამიკითხია მაგრამ სტანდართ შატუნზე 350 ცხენის ზემოთ უკვე პროჭის ჟიმჟიმი იწყება. 400-450 ცხენის მერე გილზის ჟიმჟიმი იწყება. ზეთის ნასოსი კიდე ცხენზე ნაკლებადაა დამოკიდებული უფრო კლადიშის ზაზორზე და აბაროტზეა დამოკიდებული. ასერომ ოცნებები ხშირად არ ხდება განსაკუთრებით მრგვალფარიან სტი-მდე განსაკუთრებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
აქ ბორბლის ცხენებზეა ლაპარაკი მეგობრებო ხო?
ისე რაც მანდ წერია ვეთანხმები. თუ არ დაუსტარტე 7-ათასიდან და ტარება იცი ნორმალურად და კარობკასაც თოხივით არ ხმარობ არაფერიც არ გაფუჭდება. დაჟე არა სტი 5 სიჩქარიანი. მახოსაც მგონი 5-იანი ქონდა. ჩემ ტურბინაზე წავიკითხე რომ 350 ცხენი ბორბალზე ამოქვთ ნასოიკზე დინო ჩარტებიცაა და ყველაფერი. ნუ რათქმაუნდა ზემო მოყვანილი მოდიფიკაციების თანხლებით. მე პორშინების მეშინია. ამიტომ .5-ზე მეტს არ ვბუსტავ. ერთს ვიკითხავ აქ. დენსოს ვოზდუხამერის გადაკეთება მოსულა ისე? თავის აემის ტრუბით მაქვს ანუ დიამეტრით არის ამ დენსოზე მორგებული და ჩემსაზე რომ დავაყენო ფორიკას ეკუტი და მერე რაკერასთან ერთად სმესი ვნახო პრობლემა ხომ არ მექნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 27th June 2013 - 17:20) [snapback]505730[/snapback] აქ ბორბლის ცხენებზეა ლაპარაკი მეგობრებო ხო? სტატიაში მახავიკზეა ლაპარაკი და რაკერამ მგონი ბორბალზე თქვა ![]() ციტატა(gentoo @ 27th June 2013 - 17:20) [snapback]505730[/snapback] თუ არ დაუსტარტე 7-ათასიდან და ტარება იცი ნორმალურად და კარობკასაც თოხივით არ ხმარობ არაფერიც არ გაფუჭდება. დაჟე არა სტი 5 სიჩქარიანი. მახოსაც მგონი 5-იანი ქონდა. ქალაქში კი ბატონო გასაგებია რომ არ დასტარტავ 7K-დან, მაგრამ M3-ის რომ უნდა დაუდგე სიტყვაზე ნათებასთან, მაგ დროს თუ არ გაიმეტებ ... რა ვიცი რა ვიცი ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მკიდია არავისთან დადგომას არ ვაპირებ.
მახავიკზე ზომავენ ვითომ მაგენი ცხენებს? რაღაც არამგონია. ანუ ანასტროიკებენ ჯერ მერე ძრავს იღებენ ცხენებს ზომავენ და ისევ უკან დებენ? ![]() აი რუსთავში კი წავალ და დროს მაინც გავიგებ რამდენში ვილვლი. ტრეკსაც და დრეგს მარა დადგომა არ მიზიდავს რაღაც და 7-დან მაინც არ დავსტარტავ. თუ უბრალოდ თვლი რომ მე არასწორად გავიგე რამე? რა გავიმეტო რაც არ მაქვს გასამეტებელი. 400 ცხენი რომ გეყლოება შენ "გაიმეტებ" გაიმეტებ და გარანტიას გაძლევ 2 მეტრსაც ვერ გაივლი. რავუთხარი მე ეგეთ გამეტებას. 6 სიჩქარიანი იტანს ტანჯვას, ხუთიანიც იტანს მარა ზომიერად. 7 კდან კიდევ არასდროს დავსტარტავ. არ დავტანჯავ ეგრე ჩემს მანქანას და თავსაც ტყუილად. სისულელეა. კარობკის გაფუჭება რისი გულისთვის? რო თქვა ემს გავასწარიო. ემს ისედაც გადავაწელავ ყველაფერს თავზე. ნასოს ინჯექტორებს და ეკუს რომ გამოცვლი. ხო კიდევ პორშინები მინდა სტი-ს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 27th June 2013 - 14:22) [snapback]505668[/snapback] არ წამიკითხია მაგრამ სტანდართ შატუნზე 350 ცხენის ზემოთ უკვე პროჭის ჟიმჟიმი იწყება. 400-450 ცხენის მერე გილზის ჟიმჟიმი იწყება. ზეთის ნასოსი კიდე ცხენზე ნაკლებადაა დამოკიდებული უფრო კლადიშის ზაზორზე და აბაროტზეა დამოკიდებული. ასერომ ოცნებები ხშირად არ ხდება განსაკუთრებით მრგვალფარიან სტი-მდე განსაკუთრებით გაფიცებ ყველაფერს აი საიდან იცი რომელ ცხენზე და რამდენ ცხენზე რისი პროჭის ჟიმჟიმი ეწყება ![]() ![]() ჯერესერთი ნასოსზე ის წერია მანდ ზედ საკმარის წნევას ქმნის ისედაც, ნასოსი მომატებით მეტი პრობლემები იჩითება მერე, იასნია რასაც შენ ამბობ თუ დიდ ზაზორზე ვკლადიში აწყობილია მაშინ უნდა და ყველაფერი გასათვლელია, მაგრამ მათ აქვთ საუბარი სტოკ მანქანაზე რომელიც 400 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ძრავის გაუხსნელად. იდეაში მანდ ლაპრაკია ახალ მანქანაზე და არა 200 000 კმ გავლილზე და მერე აქ რომ ჩამოვა და ვითომც და მაგარია და აბა დავაი დავანასტროიკოთ. ![]() და მაგაშიც გეთანხმები რომ ძველ ვერსიებზე არ არის საუბარი, ახლებზეა, ძველი მაგდენს ვერ გაუძლებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
საიდან გავიგე და არსებობს ინტერენეტი არსებობს ბევრი გამოცდილი ხალხი ვისაც მართლა ბევრი შატუნი გაურტყია თავში ბევრი გამოცდილება აქ. ასერომ კარგათ ვიცი რასაც ვლაპარაკობ და თუ დამიჯერებ კარგი იქნება. მე არ მითქვამს 350 ცხენზე აიყვან მანქანას და ეგრევე შატუნი გაწყდებათქო. უბრალოდ მაგის მერე უკვე გადატვირთულია და კაცმა არიცის როდის გამოყოფს ფეხს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th June 2013 - 14:11) [snapback]506058[/snapback] მე არ მითქვამს 350 ცხენზე აიყვან მანქანას და ეგრევე შატუნი გაწყდებათქო. უბრალოდ მაგის მერე უკვე გადატვირთულია და კაცმა არიცის როდის გამოყოფს ფეხს. მასე კაცმა არ იცის სტოკი ძრავი როდის გაყოფს ფეხს ![]() გამოცდილება იმას არ ნიშნავს რომ იცის ![]() 1000-ჯერ ააწყოს და 1000-ს ჯერ არასწორად ეგ გამოცდილებას არ ნიშნავს ![]() მე გიჯერებ, რაზეა ლაპარაკი, მაგრამ ის სტატია რაც დავდე გადაიკითხე მაინც. სწორი ნასტროიკის შემთხვევაში არაფელი არასად არ გამოყოფს ![]() გამოცდილება კიდევ სწავლით მოდის და არა "მეტოდომ ტიკა" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
ხოდა კაკრას მაგ სწავლით გეუბნები. სტანდარტი შატუნი იმდენად წვრილია რომ ვერ უძლებს მეტ დატვირთვას. დეტონაცია რომ შუაზე აპობს ეგ მართალია მაგრამ დეტონაციის გარეშეც ვერ ცხოვრობს არხეინად მაღალ სიმძლავრეზე. 2.5 ებს მაგალითად პორშინის პერეგაროტკის პრობლემა აქ. მაღალ წნევაზე პერეგაროტკა ტყდება. ხოდა იმ სტატიის ავტორს რა დაესიზმრა თუ ხილვა ქონდა? ![]() ვაფშედა მე საბურავის ცხენზე ვლაპარაკობ და ეგ ტიპი კიდე მგონია მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ასერომ ერთიდაიგივეს ვლაპარაკობთ და ტყუილა ვკამათობთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th June 2013 - 15:29) [snapback]506086[/snapback] ვაფშედა მე საბურავის ცხენზე ვლაპარაკობ და ეგ ტიპი კიდე მგონია მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ასერომ ერთიდაიგივეს ვლაპარაკობთ და ტყუილა ვკამათობთ ნამდვილად ეგრეა, მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ![]() კაი, იტოგში ინტერქულერი მინდა ეხლა მე და მაყიდინეთ რა სადმე ნორმალურ ფასად პაიპინგებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 28th June 2013 - 11:51) [snapback]505975[/snapback] ჯერესერთი ნასოსზე ის წერია მანდ ზედ საკმარის წნევას ქმნის ისედაც, ნასოსი მომატებით მეტი პრობლემები იჩითება მერე, იასნია რასაც შენ ამბობ თუ დიდ ზაზორზე ვკლადიში აწყობილია მაშინ უნდა და ყველაფერი გასათვლელია, მაგრამ მათ აქვთ საუბარი სტოკ მანქანაზე რომელიც 400 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ძრავის გაუხსნელად. იდეაში მანდ ლაპრაკია ახალ მანქანაზე და არა 200 000 კმ გავლილზე და მერე აქ რომ ჩამოვა და ვითომც და მაგარია და აბა დავაი დავანასტროიკოთ. როდინდელი სტატიაა ეგ? რომელ ახალ მანქანაზე მელაპარაკები? ახალ სუბარუს 12-იანი ზეთის ნასოსი უყენია და მაგას თუ კიდევ რამეს დაამატებ რა თქმა უნდა პრობლემები შეგექმნება და ეგ თუ იმ დროინდელი სტატიაა სუბარუებს რომ ათიანი ნასოსები ეყენათ - იმის მერე ბევრმა წყალმა ჩაიარა და უზარმაზარი გამოცდილება დაგროვდა, ასე რომ 10 წლის წინნადელი თეორია დღევანდელ პრაქტიკას თუ არ შეესაბამება, მე იპრადად დღევანდელ პრაქტიკას უფრო ვენდობი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th June 2013 - 23:09) [snapback]506224[/snapback] როდინდელი სტატიაა ეგ? ის პერიოდია როცა კროუფორდი კენ ბლოკს უწყობდა ძრავებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
ხოდა იმ ძრავს ჩვენ ძრავებთან არაფერი აქ საერთო დამიჯერე ![]() აი ვაფშე არაფერი ფორმის გარდა ![]() |
|
|
![]() ![]() |