|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|   | 
|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
|  Dec 12 2009, 13:29 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243  | 
				მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე  ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო  | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 14:07 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63  | 
				ტურბინა უნდა გათიშო, ალბად. ვეისტგეიტი გახსნილი დატოვო (როგორ უნდა ქნა არ ვიცი). ტურბინა რომ ზეთს ჭამს, მაშინ დიდი შატკა უნდა ქონდეს და წესით უნდა ხრიალებდეს.
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 14:21 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44  | 
				არაა აუცილებელი რომ ხრიალებდეს. თუ გათიშავ ტუბინას მაშინ 3000 აბაროტზე მეტი არ მიცე, ტოღე გაგიბაგატებს ძალიან. ვეისთგეითის აქტუატორი უნდა გაჭედო გაჭებულ მდგომარეობაში და ტურბინა გაცილებით დაბალ აბაროტზე იტრიალებს ვიდრე ჩვეულებრივად, თუმცა შეიძლებ მაინც შეჭამოს, ასე რომ ბოლპომდე ვერ გაიგებ
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 18:27 
				 გამოხმაურება
					#4
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10  | 
				ტურბინა როცა ზეთს ჭამს ბოლავს თეთრად
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 21:54 
				 გამოხმაურება
					#5
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback] მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე  ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო  ტურბინიდან გამომავალ შლანგს დააკვირდი გარედან ცოტა ზეთიანი იქნება. ისე ინტერკულერს თუ მოხსნი და ნახავ შიგნიდან ძალიან ზეთიანი ხომ არ არისთ. ტურბინა ზეთს შეიძლება ზუსტათ კომპრესორის მზარეს აპარებს მერე ინტერკულერში ხვდება შემდეგ კი მატორი ყლაპავს და წვავს ამ შემთხვევაში მატორი არ ბოლავს. ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 23:40 
				 გამოხმაურება
					#6
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27  | ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 22:54) [snapback]62728[/snapback] PCV კლაბანი ეგ რაარის? | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 23:46 
				 გამოხმაურება
					#7
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 21:54) [snapback]62728[/snapback] ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო  ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს | 
|  | |
|  Dec 12 2009, 23:49 
				 გამოხმაურება
					#8
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88  | 
				Pოზიტივ ქრანკეის ვენტილეიშენ ველვ    | 
|  | |
|  Dec 13 2009, 00:20 
				 გამოხმაურება
					#9
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196  | ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback] მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე  ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო  რა ზეთი გისხია? | 
|  | |
|  Dec 13 2009, 00:22 
				 გამოხმაურება
					#10
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(akm777 @ 13th December 2009 - 00:20) [snapback]62775[/snapback] რა ზეთი გისხია? მაგით ნამდილად ვერ დაადგენ მატორის ბრალია თუ ტურბინის  მაგით უბრალოდ იმას გაიგებ მანქანისა ბრალია თუ ზეთის | 
|  | |
|  Dec 13 2009, 12:23 
				 გამოხმაურება
					#11
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
				PCV კლაპანი 205 ძრავებზე დგას დროსელის ქვევით ჩახრახნილია პირდაპირ "პაუკში" მოკლედ ეგ ვალვი ნახევრად ღიაა დაბალ აბაროტზე ღიაა საშუალოძე და ჩაკეტილია მაღალზე. მოკლედ ეს კლაპანი პასუხიმგებელია უარყოფითი წნევა იყოს კარტერში ანუ ზეთის ბოლი/ორთქლი მაქსიმალურ გაიწოვოს დროსელის გვერდის ავლით რომ დროსელი სუფთა იოყოს. დიდ აბაროტზე PCV ჩაკეტილია და ზეთის ბოლი/ორთქლი შედის ტურბინამდე. ორივე გალოვკის კრიშკიდან ვენტილაციის შლანგები შედის ტურბინამდე. ეხლა წარმოიდგინეთ PCV გაჭედილია კარტერში წნევაა მთელი ბოლი შედის ტურბინამდე ამ დროს მიეცი გაზი დაბზრიალდა ტურბინა გამოსასვლელზე 0.8 წნევა შესასვლელზე -0.2 ან -0.4 და ჩაყლაპა მთელი ზეთი ტურბინამ. შეტენა ინტერქულერში მერე დროსელში და გაქრა ზეთი. დროსელი როცა გავწმინდე PCV ც მოვხსენი და კარბ ქლინერით გავრეცხე. მაგარი ჭუჭყიანი იყო ჰაერს საერთოდ აღარ ატარებდა. | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:37 
				 გამოხმაურება
					#12
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
				Sturbo  მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს   | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:42 
				 გამოხმაურება
					#13
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 13 2009, 00:46) [snapback]62770[/snapback] ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა   ეგ არის კარტერის გაზების ვენტილაციის კლაპანი, რომელსაც გამოაქვს კარტერის გაზები ინთეიქში   თუ ეგ კლაპანი არ მუშაობს კარგად, გაზები გადის კოლექტორის ტრუბკიდან ფილტრთან რომ შლანგია, მანდედან, შესაბამისად ზეთიც გადააქვს, თუმცა საკმაოდ ცოტა რაოდენობით, მაგრამ იმდენი რომ ინტერქულერიც და ფილტრიც გააზეთიანოს  ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:37) [snapback]64888[/snapback] Sturbo  მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს  ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა ეგ კლაპანი არ იკეტება კარგად, ტურბინის წნევა მაგ კლაპანში მოშნად უბერავს და გაზები გააქვს ინთეიქის ტრუბაში და მერე ინტერქულერში  ატმოსფერულზე ეგეთი რამე არ ხდება, იქ ძირითადად პირიქით არის ხოლმე, ეგ კლაპანი იჭედება და მაგ დროს გადის გაზები ინთეიქში  თუმცა ტურბინიანის შემთხვევაში ორივე ვარიანტი შეიძლება მოხდეს, ან გაიჭედოს კლაპანი, ან ვაბშე გახსნილი დარჩეს, იმიტომ რომ ტურბინიანზე PCV კლაპანი ცოტა სხვა კონსტრუქციის არის.... -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:49 
				 გამოხმაურება
					#14
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(PAINKILLER @ 18th December 2009 - 10:38) [snapback]64890[/snapback] მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა  მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:50 
				 გამოხმაურება
					#15
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:49) [snapback]64896[/snapback] აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა   მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? ხო რავი, 1 კვირის წინ 3 დღე ინტერნეტი არ მქონდა, მერე 1 დღე ბანი მქონდა მორჭობილი  ხოდა ზუსტად ეგ შავი ებონიტისმაგვარი შტუცერებიდან შეიძლება გამოვიდეს კარტერის გაზები, თუ PVC კლაპანი გაჭედილია ან პირიქით გახსნილი (ტურბინიანის შემთხვევაში)   ატმოსფორიკაზე ეგ შტუცერები პირდაპირ ფილტრის ყუთში შედის ორივე მხარეს  ტურბინიანებზე აღარ მახსოვს სად შედის, სქემის ნახვა მეზარება ახლა  ბუსტზე ზუსტად არ ვიცი, შეიძლება რაღაცნაირად იმოქმედოს წნევის არასტაბილურობაზე, მაგრამ რამდენად, ეგ არ ვიცი..... -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 11:07 
				 გამოხმაურება
					#16
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
				ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 11:11 
				 გამოხმაურება
					#17
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:07) [snapback]64907[/snapback] ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა ვააა, საინტერესოა, თუ კოლექტორი წნევას არ იჭერს, ესე იგი ბუდეა  PCV კლაპანი თუ გახსნილია მუდმივად, ეგრე იქნება ნამდვილად...... აბა გაწმინდე ინტერქულერი და ინთეიქის ტრუბები და მერე ნახე რამდენ ხანში გაზეთიანდება, თუ ძაან მალე ნახე ზეთი, ესე იგი PCV არის დაბრედილი.... კლაპნის ვარგისიანობის დადგენა მგონი მარტივად უნდა მოხდეს, დროსელის მხრიდან ჰაერს არ უნდა ატარებდეს არცერთ შემთხვევაში, პირიქით კი ბატონო  მაგრამ მაგას როგორ აკეთებს, ეგ ზუსტად არ ვიცი, მგონი რაღაც დამატებითი კლაპანი უნდა იდგეს შიგნით რომელიც კოლექტორი დადებითი წნევის შემთხვევაში ძირითად კლაპანს კეტავდეს  ტურბინიანი მატორის PCV კლაპანი ცოტა უფრო რთული კონსტრუქციის არის როგორც ვიცი, ატმოსფერულებზე უბრალო პრუჟინიანი კლაპანი დგას, 1 ვხოდით და 1 ვიხოდით   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 11:42 
				 გამოხმაურება
					#18
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
				მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:10 
				 გამოხმაურება
					#19
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:42) [snapback]64916[/snapback] მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა დადებითი წნევის დროს საერთოდ არ უნდა აპარებდეს  აბა რა აზრი აქვს მაშინ?? ტურბინა ისეთი წნევით უბერავს, სულ გამოიტანს მანდედან გაზებს   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:30 
				 გამოხმაურება
					#20
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
				დადებით წნევაზე აპარებს მაგრა ცოტას ეგ კრიტიკული არაა . აი უარყოფით წნევაზე კონუსური კლაპანი დგას და პრუჟინა ხალასტოიზე როცა უარყოფითი წნება მაღალია ეგ კლაპანი თითქმის ჩაკეტილია ასევეა ბურსტის დროს. უბრალოდ გარეცხე და ეგაა როცა ანჯღრევ შტოკი უნდა დადიოდეს შიდნით თავისუფლად ფაქტიორად უნდა დახტოდეს. კარბ ქლინერია მაგის წამალი | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:35 
				 გამოხმაურება
					#21
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(Sturbo @ Dec 18 2009, 13:30) [snapback]64923[/snapback] დადებით წნევაზე აპარებს მაგრა ცოტას ეგ კრიტიკული არაა . აი უარყოფით წნევაზე კონუსური კლაპანი დგას და პრუჟინა ხალასტოიზე როცა უარყოფითი წნება მაღალია ეგ კლაპანი თითქმის ჩაკეტილია ასევეა ბურსტის დროს. უბრალოდ გარეცხე და ეგაა როცა ანჯღრევ შტოკი უნდა დადიოდეს შიდნით თავისუფლად ფაქტიორად უნდა დახტოდეს. კარბ ქლინერია მაგის წამალი რაღაც ვერ გავიგე, უარყოფითი წნევის დროსაც და ბუსტის დროსაც როგორ არის ჩაკეტილი??? ბუსტი ავტომატურად ნიშნავს დადებით წნევას, თან ძაან დადებითს   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:42 
				 გამოხმაურება
					#22
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
				რა არის რთული ???? ძაან უარყოფითხე და ძაან დადებითზე ჩაკეთილია    .  ორივე მხარეს დადის შტოკი - ეთ კლაპანში ორი კლაპანია. მოკლედ მოხსენი და ორივე მხრიდან შეუბერე და მიხვდები   | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:50 
				 გამოხმაურება
					#23
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(Sturbo @ Dec 18 2009, 13:42) [snapback]64932[/snapback] რა არის რთული ???? ძაან უარყოფითხე და ძაან დადებითზე ჩაკეთილია    .  ორივე მხარეს დადის შტოკი - ეთ კლაპანში ორი კლაპანია. მოკლედ მოხსენი და ორივე მხრიდან შეუბერე და მიხვდები  გასაგებლარია  რომ არ გამიხსნია მაგიტომ ვერ მივხვდი  ხოდა მახომ ნახოს აბა, იქნებ მეორე მხარეს კარგად არ იკეტება და წნევას აპარებს, ინტერქულერიც მაგიტომ იქნება ზეთიანი  ისე მაგ კლაპანს მგონი უფრო მალე უნდა გამოცვლა ვიდრე რემენს   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 12:58 
				 გამოხმაურება
					#24
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
				ინტერქულერში ზეთს რომ ნახავენ ეგრევე ტურბინის საყიდლად გარბის ხალხი    არადა ეგ პაწაწინა კლაპანია გასწმენდი პირველ რიგში. | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 13:01 
				 გამოხმაურება
					#25
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(Sturbo @ Dec 18 2009, 13:58) [snapback]64940[/snapback] ინტერქულერში ზეთს რომ ნახავენ ეგრევე ტურბინის საყიდლად გარბის ხალხი    არადა ეგ პაწაწინა კლაპანია გასწმენდი პირველ რიგში. ხო, ეგრეა, თითქმის ყველა ტურბინიან სუბარუზე ინტერქულერი ოდნავ ზეთიანი მქონდა, მაგრამ ტურბინები ისე ბუსტავდნენ, წნევის აპარატი დამქონდა ხოლმე   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 14:24 
				 გამოხმაურება
					#26
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				http://www.clubwrx.net/forums/engine-perfo...nge-w-pics.html http://www.clubwrx.net/forums/engine-perfo...t-pictures.html http://www.iwsti.com/forums/how-install/15...-pcv-valve.html აი სასარგებლო ბმულებიც PCV valve-ის გამოცვლის | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 14:30 
				 გამოხმაურება
					#27
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
				რა პატარა კლაპანი ჰქონია სუბარუს    -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 14:45 
				 გამოხმაურება
					#28
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27  | 
				ვაბშე რას აკეტებს ეგ კლაპანი?
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 14:57 
				 გამოხმაურება
					#29
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | ციტატა(mixa @ 18th December 2009 - 15:45) [snapback]64969[/snapback] ვაბშე რას აკეტებს ეგ კლაპანი? მოკლედ რომ ვთქვა, კარტეროდან ვაკუუმს ქაჩავს. აფეთქების მერე გაზების პატარა ნაწილი დგუშსა და გილზას შორის გადის და კარტერში ხვდება. შედეგად კარტერში წნევა იწევს. ხოდა ეგ კარტერის ვინტილაციის სისტემის ნაწილია, ზეთის ორთქლს აბრუნებს ინთეიქში. http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve აგერ წერია რა... | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 15:20 
				 გამოხმაურება
					#30
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
				ეგრე უბრალო ნივთი არაა ეგ კლაპანი . თუ ღია დარჩა და გაიჭედა ბურსტს დააგდებს და ხალასტოიც აურევს თან ზეთსაც გააქრობს მატორიდან. აი თუ დაკეტილი დარჩა მაშინ მარტო ზეთს შეიწირავს და დროსელს მაგრად გააჭუჭყიანებს. მორალი ისაა რომ თუ გროსელ გარეცხავ ეგაც უნდა მიაყოლო. | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 15:32 
				 გამოხმაურება
					#31
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(Sturbo @ Dec 18 2009, 16:20) [snapback]64981[/snapback] ეგრე უბრალო ნივთი არაა ეგ კლაპანი . თუ ღია დარჩა და გაიჭედა ბურსტს დააგდებს და ხალასტოიც აურევს თან ზეთსაც გააქრობს მატორიდან. აი თუ დაკეტილი დარჩა მაშინ მარტო ზეთს შეიწირავს და დროსელს მაგრად გააჭუჭყიანებს. მორალი ისაა რომ თუ გროსელ გარეცხავ ეგაც უნდა მიაყოლო. ბურსტი არა, ბუსტი (Boost)   ზეთს იმდენად არ გააქრობს, ძაან ცოტა ზეთი გადის მანდ, უბრალოდ ზეთის ორთქლი ინთეიქიდან თუ გაიტანა, ფილტრს და დროსელს გააჭუჭყიანებს... ისე ეგ მორალი მე არ გამითვალისწინებია და კიდევ ერთხელ ვაპირებ დროსელის გაწმენდას, მაგასაც მივაყოლებ  თან ვნახავ ბოლო გაწმენდის მერე როგორ მდგომარეობაშია დროსელი, თუ ჭუჭყიანია ისევ, ესე იგი ეგ კლაპანიც ახურებს   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 15:42 
				 გამოხმაურება
					#32
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | ციტატა(PAINKILLER @ Dec 18 2009, 16:32) [snapback]64987[/snapback] ბურსტი არა, ბუსტი (Boost)    ზეთს იმდენად არ გააქრობს, ძაან ცოტა ზეთი გადის მანდ, უბრალოდ ზეთის ორთქლი ინთეიქიდან თუ გაიტანა, ფილტრს და დროსელს გააჭუჭყიანებს... ისე ეგ მორალი მე არ გამითვალისწინებია და კიდევ ერთხელ ვაპირებ დროსელის გაწმენდას, მაგასაც მივაყოლებ  თან ვნახავ ბოლო გაწმენდის მერე როგორ მდგომარეობაშია დროსელი, თუ ჭუჭყიანია ისევ, ესე იგი ეგ კლაპანიც ახურებს  არა ეს "რ" საიდან მოვიტანე  . | 
|  | |
|  Feb 26 2016, 09:42 
				 გამოხმაურება
					#33
					
				
			 | |
| Newbie  ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 23-February 16 მდებარ.: terjola მომხმარებელი № 5,925  | 
				ბიჯებო ზუსტად ასეა ცჰემი საქმე სადაა ეგ კლაპან იიიიიი ვერ გავიგეეე
				
				
				
			 | 
|  | |
|   |