IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

12 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რჩევები ახალბედა სუბაროლოგებს, როგორ ავიცილოთ სტუკი და არამარტო...
karlo-fan
გამოხმაურება Feb 18 2014, 13:30
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...

დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
  1. ზეთი აუცილებლად მოტული და არაფერი მოტულის გარდა. ორიგინალი მოტული იყიდება სუბარუს კლუბის ბოქსებში და თეგეტაში
  2. მანქანის წამოყვანისას პორტიდან, აუცილებლად შეცვალეთ ზეთი იქვე, ჩაასხით კატალოგის მიხედვით, ზუსტად იმდენი რაც უწერია
  3. თუ 100-სს მიუკაკუნა გარბენმა და რემენი შეცვლილი არაა შეცვალეთ, როლიკები შეგიძლიათ აღადგინოთ თუ ექვემდებარება აღდგენას. რემნის შემდგომი შეცვლისას კი როლიკებიც უნდა შეიცვალოს
  4. ახალ ჩამოყვანილმა მანქანამ აუცილებლად უნდა გაიაროს კონსულტაცია ბატონ შოთასთან (SUB-300) ძრავის ამბებში, კარგ რჩევებს მიიღებთ და მშვიდადაც იქნებით
  5. ტურბინიანებმა ზეთი ცვალეთ არაუგვიანეს 5000 კილომეტრისა, უტურბინო 6-7 მოჟნა...
  6. ტურბინიანებმა აუცილებლად ასხით მხოლოდ სუპერი
  7. თუ მანქანა ჩეკს ან სხვა რამეს ანთებს, ან არ მოგწონთ მუშაობა (პრებოი, ძიორგანიები და ა.შ.), აუცილებლად ბატონ მალხაზს (maxouni) ან ბატონ შოთას (RACKER) აჩვენეთ და გაიარეთ ლოგირება. გახსოვდეთ, მცირეოდენმა წვრილმანმაც კი შეიძლება სერიოზული დაზიანება გამოიწვიოს.
  8. თუ აპირებთ მანქანის ნასტროიკას/დაბუსტვას, არავიტარ შემთხვევაში ხელოვნურად არ მოუმატოთ ბუსტი, 0.1 მომატებამაც კი შეიძლება სავალალო შედეგი გამოიღოს ნასტროიკის გარეშე, მითუმეტეს რომ იაპონურ ბენზინზეა დანასტროიკებული ქარხნული ეკუ და ჩვენ ბენზინთან ვერ მეგობრობს ნასტროიკამდე...
  9. სასურველია ზეთის წნევის და ზეთის ტემპერატურის დაჩიკების დაყენება, მაგ დროს ხედავ როდის აუშვა ფეხი პედალს და დაასვენო მანქანა, ან ზეთის ნასოსს თუ მოეკითხება დაინახავთ და გააჩერებთ მანქანას, შესაბამისად სტუკს აირიდებთ თავიდან.
  10. არ შეიძლება რედლაინზე (აგრანიჩიწელზე) დიდ ხანს აბაროტის თამაში შესაბამისი მომზადების გარეშე
  11. არ შეიძლება ფულ ბუსტით გაზგაყრილი სიარული პედალზე ფეხაუშვებლად დიდ ხანს, თუ მაღალი სიჩქარით მიდიხართ, მაგ. 200+ არაა აუცილებელი მანქანა ბუსტზე იყოს სულ.
  12. არ შეიძლება ცივი ძრავით გაზაობა, აცადეთ სანამ წყლის ტემპერატურა ნორმამდე არ აიწევს...
  13. სასურველია პერიოდული ვიზიტები და კონსულტაციები დოქტორებთან, თუნდაც 3 თვეში ერთხელ...
  14. თუ ძრავს ხმა აქვს და დაზიანება, უმჯობესია აღარ იაროთ და ეგრევე გაკეთებაზე იფიქროთ, თუ საშუალება არ გაქვთ გააჩეროთ, წინააღმდეგ შემთხვევაში სხვა დეტალებსაც დააზიანებთ და ორმაგი დაგიჯდებათ შეკეთება
თუ ყველა რჩევას გაითვალისწინებთ და მოუფრთხილდებით, ტქვენი მეგობარი ხშირად გასიამოვნებთ smile.gif))

P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად...

განაგრძეთ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 18 2014, 13:47
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




კამათად არ მიიღო, ჩავასწორებ რამდენიმეს ისევ კარგ ხალხს რო გამოადგეს მაგისთვის:

მოტულის გარდა სხვა კარგი ზეთებიც არსებობს, მაგრამ ნუ დაუჯერებთ ზეთს გამყიდველს smile.gif)))
რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000.
წყლის ტემპერატურა შუაში რომ დგას, ეს იმას ნიშნავს რომ წყალი არის დიაპაზონში 70-110 გრადუსი. ასე რომ შუაში რომ დადგება წყალი, მაგის მერე კიდევ დაახლოებით 5კმ უნდა იაროთ რომ ზეთი გაცხელდეს შესაბამისად. მანამდე გაზაობა ვერაა კარგი ამბავი.
და დავამატებდი, რომ ზეთის ფილტრს მიაქციოთ განსაკუთრებული მნიშვნელობა, ანუ ფილტრის ელემენტის შემოვლითი კლაპანი არ უნდა იყოს 1.5 ატმოსფეროზე სუსტი. წინააღმდეგ შემთხვევაში მიიღებთ ზეთის ფილტრაციის ნაკლებ ინტენსიურობას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picundela
გამოხმაურება Feb 18 2014, 13:55
გამოხმაურება #3


★★★SUBARU★★★
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,618
რეგისტრ.: 11-November 13
მომხმარებელი № 3,742




karlo-fan
მართლა კარგი თემა გახსენი და საჩირო რა.პირადათ მე სანამ ვიყიდიდი მთელი ფორუმი გადავიკითხე და ეს ამბები ვიცოდი ყველაფერი.ეხლა ვუვლი ზუზთათ ეგრეე სუპერს არ ვაკლებ, გახურების გარეშე არ ვძრავ, ტახომეტრს 7000rpm არ ვაგდებ და ვცდილობ რო ყველანაირათ მოვუაროო.ვაფშე შეხება არ მქონია იაპონურ მანქანებთან პირველია ეს სუბარუ. ნუ ფოთიდან სანამ წამოვიდოდი ზეთის ბირკები ვნახე და ახალი შეცვლილი ქონდა ზეთი და აღარ შევედი თეგეტაში აქამდე ჩამოვედი და მერე ავედი ბოქსებში მოტული ჩავასხი.მიუხედავათ ყველაფრისა მაგარი იზმენაში ვარ ესე რო ისტუკება ეს ძრავები უკვე ამ კვირას რამდენი დაისტუკა ჯერ.მე რაც მგონია ეს ყველაფერი ჩვენი ბრალია ანუ მოხმარების წესი რო არ ვიცით ტურბინიანების.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Feb 18 2014, 13:56
გამოხმაურება #4


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




bako
ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback]
კამათად არ მიიღო, ჩავასწორებ რამდენიმეს ისევ კარგ ხალხს რო გამოადგეს მაგისთვის:

რას ამბობ, ეს თემა მაგისთვის გავხსენი wink.gif

ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback]
და დავამატებდი, რომ ზეთის ფილტრს მიაქციოთ განსაკუთრებული მნიშვნელობა, ანუ ფილტრის ელემენტის შემოვლითი კლაპანი არ უნდა იყოს 1.5 ატმოსფეროზე სუსტი. წინააღმდეგ შემთხვევაში მიიღებთ ზეთის ფილტრაციის ნაკლებ ინტენსიურობას.

ეს ვერ მივხვდი sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Feb 18 2014, 14:33
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback]
რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000.

აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Feb 18 2014, 14:36
გამოხმაურება #6


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(levanisan @ 18th February 2014 - 15:33) [snapback]574420[/snapback]
აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის

+1, მაგიტომ დავწერე მეც, რომ

ციტატა(karlo-fan @ 18th February 2014 - 14:30) [snapback]574403[/snapback]
რემნის შემდგომი შეცვლისას კი როლიკებიც უნდა შეიცვალოს

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 18 2014, 16:20
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(levanisan @ Feb 18 2014, 15:33) [snapback]574420[/snapback]
აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის wink.gif


ვერ დაგეთანხმები, ჩემი დისტირბუტორების მანქანებმა მეორე შეცვლა ზუსტად 100 ის გავლის მერე შეცვალეს ღვედი და როლიკები. კაკრას ერთი უტურბინო ფორესტერია. თუ ხარისხიანს დააყენებთ არანაირი პრობლემა არაა. ვინც გაზაობს და მოძრაობის ძირითადი ნაწილი ტრეკზეა ან პარნიზე ან რავი სადღაც კიდე სულ მაღალ აბაროტზე, მაშინ კი ბატონო...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Feb 18 2014, 17:37
გამოხმაურება #8


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




karlo-fan
კარგი თემაა, მე შენი ჩAმოთვლილიდან აუცილებლად ხაზს გავუსვავდი 2) პუნქტს

ციტატა(karlo-fan @ 18th February 2014 - 14:30) [snapback]574403[/snapback]
მანქანის წამოყვანისას პორტიდან, აუცილებლად შეცვალეთ ზეთი იქვე, ჩაასხით კატალოგის მიხედვით, ზუსტად იმდენი რაც უწერია


და დავამატებდი იმას, რომ სანამ თბილისში კვალიფიციურ ხელოსანს არ გაასინჯებს ძრავს არ აგაზაავოს გზაში ზედმეტად !!! ჩAმოგორდეს წყნარად და აუღელვებლად. თვე არ გავა რომ გზაში დასტუკული ტურბინიანი სუბარუ არ მოიყვანონ ჩვენთან. ამიტო ჩემი რჩევაიქნებოდა ის, რაც ზევით დავწერე smile.gif

ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback]
რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000.

100%-ით დარწმუნებით ამბობ მაგას თუ ისე, ვარაუდით ? smile.gif შემიძლია შეგედავო 3 წლიანი პრაქტიკიდან გამომდინარე ზუსტად მაგ საკითხში და ძლიან ბევრასიათასი გავლილი კილომეტრების შემდეგ. აღდგენა უნდა მოხდეს ხადოს 80%-იანი ტაოტით და ისიც არა ყველა როლიკის.


ციტატა(picundela28 @ 18th February 2014 - 14:55) [snapback]574412[/snapback]
მიუხედავათ ყველაფრისა მაგარი იზმენაში ვარ ესე რო ისტუკება ეს ძრავები უკვე ამ კვირას რამდენი დაისტუკა ჯერ.მე რაც მგონია ეს ყველაფერი ჩვენი ბრალია ანუ მოხმარების წესი რო არ ვიცით ტურბინიანების.

ძირითAდად ეგ შემთXვებია ხოლმე და ასევე ალკოჰოლის გადამეტებული მოხმარება და მერე საჭესთAნ დაჯდომა, რაც რეალურად არამარტო მანქანიას, ადამიანის სიცოცხლესაც საფრთხეში აგდებ.

ტურბინიანი სუბარუ ნამდვილად არაა განკუთვნილი ისეთი ტიპებისთვის, ვისაც მანქანის გააზრებულად მოვლა არ უყვარს. უტურბინო სუბარუ კი ჩემი აზრით, პირველი პოსტიდან რამოდენიმე პუნქტზე თვალის დახუჭვას თავისუფლად აიტანს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picundela
გამოხმაურება Feb 18 2014, 17:55
გამოხმაურება #9


★★★SUBARU★★★
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,618
რეგისტრ.: 11-November 13
მომხმარებელი № 3,742




crimson
ციტატა(crimson @ 18th February 2014 - 17:37) [snapback]574474[/snapback]
ძირითAდად ეგ შემთXვებია ხოლმე და ასევე ალკოჰოლის გადამეტებული მოხმარება და მერე საჭესთAნ დაჯდომა, რაც რეალურად არამარტო მანქანიას, ადამიანის სიცოცხლესაც საფრთხეში აგდებ.ტურბინიანი სუბარუ ნამდვილად არაა განკუთვნილი ისეთი ტიპებისთვის, ვისაც მანქანის გააზრებულად მოვლა არ უყვარს. უტურბინო სუბარუ კი ჩემი აზრით, პირველი პოსტიდან რამოდენიმე პუნქტზე თვალის დახუჭვას თავისუფლად აიტანს

100% გეთახმები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_alex_
გამოხმაურება Feb 18 2014, 17:56
გამოხმაურება #10


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 17-November 12
მომხმარებელი № 3,094




ერთი კითხვა მაქ, ვისოლმა რომ ეკოს ბენზინი შემოიტანა, მაგათი სუპერი როგორია უტურბინო ფორიკისთვის ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 18 2014, 17:58
გამოხმაურება #11


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




არ გააოფოდ ეხლა ეს თემა, ბენზინზე არის თემა და მანდ იკითხე!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEL
გამოხმაურება Feb 18 2014, 18:31
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,533
რეგისტრ.: 22-January 13
მომხმარებელი № 3,219




კარგი რაა კარლო, რა ზეთი, რის რემენი და სად აქვს სუბარუს ფილტრიი??? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

მოკლედ მეგობრებო, დავამატებ აქ მართლა ჯიგრულ რჩევებს:

1. არ იყოდოთ სვეჟი და დაბალგარბენიანი მანქანა (იხდით ძვირს და მერე გიტყდებათ, რომ არც ისე სვეჟი აღმოჩნდება. სტუკით კიდევ დაბალ გარბენიანიც სტუკდება)

2. ნუ დაიხარჯებით ზეთის ცვლაზე და მსგავს სისულელეებზე, მითუმეტეს ფოთში (თუ სტუკზეა მანქანა ზეთი და ვერცხლის წყალი ვერაფერს უშველის)

3. ჩამოიყვანა, იგაზავა სანამ განბაჟება მოუწევს (ტრანზიტებზე ვიოდეო ჯარიმა არ მოდის) და გააგდო ბაზარზე









დალშე ვსიო ერუნდა და რაც ბევრ რჩევას მიიღებთ, მით მეტ შეცდომას დაუშვებთ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 18 2014, 18:34
გამოხმაურება #13


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




karlo-fan


და ძველბედა სუბაროლოგებმა რა ვქნათ ??? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gianni
გამოხმაურება Feb 18 2014, 18:37
გამოხმაურება #14


რანერისტი...
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,990
რეგისტრ.: 8-July 09
მდებარ.: Erbil, Iraq
მომხმარებელი № 215




ციტატა(DEL @ Feb 18 2014, 19:31) [snapback]574498[/snapback]
კარგი რაა კარლო, რა ზეთი, რის რემენი და სად აქვს სუბარუს ფილტრიი??? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

მოკლედ მეგობრებო, დავამატებ აქ მართლა ჯიგრულ რჩევებს:

1. არ იყოდოთ სვეჟი და დაბალგარბენიანი მანქანა (იხდით ძვირს და მერე გიტყდებათ, რომ არც ისე სვეჟი აღმოჩნდება. სტუკით კიდევ დაბალ გარბენიანიც სტუკდება)

2. ნუ დაიხარჯებით ზეთის ცვლაზე და მსგავს სისულელეებზე, მითუმეტეს ფოთში (თუ სტუკზეა მანქანა ზეთი და ვერცხლის წყალი ვერაფერს უშველის)

3. ჩამოიყვანა, იგაზავა სანამ განბაჟება მოუწევს (ტრანზიტებზე ვიოდეო ჯარიმა არ მოდის) და გააგდო ბაზარზე
დალშე ვსიო ერუნდა და რაც ბევრ რჩევას მიიღებთ, მით მეტ შეცდომას დაუშვებთ wink.gif

მე შენს მანქანაში ჩასხმული მოტული არ მინახია და დელიკის მეტი აქამდე ვერაფერი დასტუკე?smile.gif)))


პ.ს.
რაც არ უნდა იწვალოთ ყველაფერი იმაზეა დამოკიდებული, თუ როგორ მდგომარეობაში ჩამოვა იაპონიიდან მანქანა!

დაბალი პრაბეგით იყო, ევაკუატორით ჩამოვიდა, სულ მოტულს ვასხავდი, შოტასაც ნანახი ქონდა და კი იცით როგორც დამესტუკა smile.gif)))) ფაქტიურად რეანიმაციაში ჩააკვდა ქირურგს ხელში smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif:


აგე ხალხია 2 ჯერ მეტი გარბენით ყავთ და გაზაობაში ხდიან სულს და დღესაც ხოდზ ყავთ?


ლატარიაა რა wink.gif


--------------------
Allahu Akbar

الله أكبر
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4Power'
გამოხმაურება Feb 18 2014, 18:47
გამოხმაურება #15


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 40
რეგისტრ.: 14-February 14
მდებარ.: ქუთაისი
მომხმარებელი № 4,009




ლეგასზე რემენი რო შევცვალო ახლა როლიკებიც უნდა შევცვალო ? 102XXX აქვს გარბენი
.............
ზეთი 2000 კმ ის მერე შევცვალე რო ჩამომივიდა .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dato0311
გამოხმაურება Feb 19 2014, 14:44
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 545
რეგისტრ.: 15-August 11
მომხმარებელი № 2,172




ახალ ზეთ შეცვლილზე გაზაობა მგონი არ მოსულა ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Feb 19 2014, 14:57
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(dato0311 @ 19th February 2014 - 15:44) [snapback]574818[/snapback]
ახალ ზეთ შეცვლილზე გაზაობა მგონი არ მოსულა ხო?

და რატო რას უნდა დაელოდო?

უნდა მოჯდეს ზეთი? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 19 2014, 15:05
გამოხმაურება #18


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57






BL5-ებთან დაკავშირებით გვერდით თემაში დავწერე და აქაც გადმოვიტან იგივე ტექსტს:


ბიჯო გაიგეთ რომ ტვინსკროლი ტურბინა 2000 აბაროტზე რომ მაქსიმალურ ბუსტს აძლევს მატორს, მაგ დროს შატუნებს და ვკლადიშებს მაგარი ძალა ადგება, შესაბამისად სჭირდება სპეციფიური მოვლა, უმაღლესი ხარისხის ზეთი, ხშირი ცვლა და ა.შ. და ეგეც ბოლომდე გარანტიას ვერ მოგცემს რომ არ გაედება დუდუკში smile.gif



რესტაილინგზე სპეციალურად გააკეთეს მკვეთრად განსხვავებული ECO რეჟიმი სადაც 0.3-ზე მეტს ვერანაირად ვერ დაბუსტავს და აბაროტებსაც ისე ნელა კრიფავს გეგონება უტურბინოა smile.gif


SPORT რეჟიმიც ცოტა უფრო დაჩმორებულია სტანდარტულ კუზაოსთან შედარებით, ანუ რეზკი ჩადგმაზე ცოტა უფრო გვიან რეაგირებს


და ასევე დაცვა აქვს SPORT SHARP რეჟიმზეც, სანამ წყალი 70 გრადუსამდე არ გათბება, მაგ რეჟიმს არ ჩაგირთავს რაც არ უნდა აჭირო კნოპკებს biggrin.gif




ხოდა გაითვალისწინეთ ეს ყველაფერი სტანდარტულ მოდელებზე და არაფერიც არ მოუვა.... ნუ თუ უკვე დარხეული აქვს ძრავს, ესე იგი იქვე იაპონიაში არ უვლიდნენ და მაგას არაფერი ეშველება შოთა ექიმის შელოცვების გარდა smile.gif



ხო და კიდევ, 100.000-ზე მეტი გარბენით ტურბინიანი მანქანის ყიდვა არის ერთი დიდი ლატარია, ეგ აქამდეც უნდა გცოდნოდათ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subarueli5
გამოხმაურება Feb 19 2014, 15:11
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,496
რეგისტრ.: 24-February 13
მდებარ.: qutaisi
მომხმარებელი № 3,284




ოხ სუბარუ სუბარუუუუ biggrin.gif რას აწვალებ ამხალხს biggrin.gif დეისტუკე და გათავდი რა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Feb 19 2014, 15:22
გამოხმაურება #20


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(VADA @ 18th February 2014 - 19:34) [snapback]574499[/snapback]
და ძველბედა სუბაროლოგებმა რა ვქნათ ???

იმდენი გაქვთ გამოვლილი რომ კი უნდა იცოდეთ რა ქნათ biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge