![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
კამათად არ მიიღო, ჩავასწორებ რამდენიმეს ისევ კარგ ხალხს რო გამოადგეს მაგისთვის:
მოტულის გარდა სხვა კარგი ზეთებიც არსებობს, მაგრამ ნუ დაუჯერებთ ზეთს გამყიდველს ![]() რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000. წყლის ტემპერატურა შუაში რომ დგას, ეს იმას ნიშნავს რომ წყალი არის დიაპაზონში 70-110 გრადუსი. ასე რომ შუაში რომ დადგება წყალი, მაგის მერე კიდევ დაახლოებით 5კმ უნდა იაროთ რომ ზეთი გაცხელდეს შესაბამისად. მანამდე გაზაობა ვერაა კარგი ამბავი. და დავამატებდი, რომ ზეთის ფილტრს მიაქციოთ განსაკუთრებული მნიშვნელობა, ანუ ფილტრის ელემენტის შემოვლითი კლაპანი არ უნდა იყოს 1.5 ატმოსფეროზე სუსტი. წინააღმდეგ შემთხვევაში მიიღებთ ზეთის ფილტრაციის ნაკლებ ინტენსიურობას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
karlo-fan
მართლა კარგი თემა გახსენი და საჩირო რა.პირადათ მე სანამ ვიყიდიდი მთელი ფორუმი გადავიკითხე და ეს ამბები ვიცოდი ყველაფერი.ეხლა ვუვლი ზუზთათ ეგრეე სუპერს არ ვაკლებ, გახურების გარეშე არ ვძრავ, ტახომეტრს 7000rpm არ ვაგდებ და ვცდილობ რო ყველანაირათ მოვუაროო.ვაფშე შეხება არ მქონია იაპონურ მანქანებთან პირველია ეს სუბარუ. ნუ ფოთიდან სანამ წამოვიდოდი ზეთის ბირკები ვნახე და ახალი შეცვლილი ქონდა ზეთი და აღარ შევედი თეგეტაში აქამდე ჩამოვედი და მერე ავედი ბოქსებში მოტული ჩავასხი.მიუხედავათ ყველაფრისა მაგარი იზმენაში ვარ ესე რო ისტუკება ეს ძრავები უკვე ამ კვირას რამდენი დაისტუკა ჯერ.მე რაც მგონია ეს ყველაფერი ჩვენი ბრალია ანუ მოხმარების წესი რო არ ვიცით ტურბინიანების. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
bako
ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] კამათად არ მიიღო, ჩავასწორებ რამდენიმეს ისევ კარგ ხალხს რო გამოადგეს მაგისთვის: რას ამბობ, ეს თემა მაგისთვის გავხსენი ![]() ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] და დავამატებდი, რომ ზეთის ფილტრს მიაქციოთ განსაკუთრებული მნიშვნელობა, ანუ ფილტრის ელემენტის შემოვლითი კლაპანი არ უნდა იყოს 1.5 ატმოსფეროზე სუსტი. წინააღმდეგ შემთხვევაში მიიღებთ ზეთის ფილტრაციის ნაკლებ ინტენსიურობას. ეს ვერ მივხვდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000. აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 18th February 2014 - 15:33) [snapback]574420[/snapback] აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის +1, მაგიტომ დავწერე მეც, რომ ციტატა(karlo-fan @ 18th February 2014 - 14:30) [snapback]574403[/snapback] რემნის შემდგომი შეცვლისას კი როლიკებიც უნდა შეიცვალოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Feb 18 2014, 15:33) [snapback]574420[/snapback] აქ შეცვლილი რემნით 50 000 კმ–ა განსაზღვრული მხოლოდ სიარული ასე რომ დასმასკული როლიკი (მხოლოდ ის რომელიც ექვემდებარება აღდგენას) 50კ–ს ნორმალურად გაივლის ![]() ვერ დაგეთანხმები, ჩემი დისტირბუტორების მანქანებმა მეორე შეცვლა ზუსტად 100 ის გავლის მერე შეცვალეს ღვედი და როლიკები. კაკრას ერთი უტურბინო ფორესტერია. თუ ხარისხიანს დააყენებთ არანაირი პრობლემა არაა. ვინც გაზაობს და მოძრაობის ძირითადი ნაწილი ტრეკზეა ან პარნიზე ან რავი სადღაც კიდე სულ მაღალ აბაროტზე, მაშინ კი ბატონო... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
karlo-fan
კარგი თემაა, მე შენი ჩAმოთვლილიდან აუცილებლად ხაზს გავუსვავდი 2) პუნქტს ციტატა(karlo-fan @ 18th February 2014 - 14:30) [snapback]574403[/snapback] მანქანის წამოყვანისას პორტიდან, აუცილებლად შეცვალეთ ზეთი იქვე, ჩაასხით კატალოგის მიხედვით, ზუსტად იმდენი რაც უწერია და დავამატებდი იმას, რომ სანამ თბილისში კვალიფიციურ ხელოსანს არ გაასინჯებს ძრავს არ აგაზაავოს გზაში ზედმეტად !!! ჩAმოგორდეს წყნარად და აუღელვებლად. თვე არ გავა რომ გზაში დასტუკული ტურბინიანი სუბარუ არ მოიყვანონ ჩვენთან. ამიტო ჩემი რჩევაიქნებოდა ის, რაც ზევით დავწერე ![]() ციტატა(bako @ 18th February 2014 - 14:47) [snapback]574410[/snapback] რემნის როლიეკბის აღდგენა იგივეა რაც სალხინო დალიოთ. ვერცერთი თავიდან დასმასკული როლიკი ვერ გაივლის ხელმეორედ 100 000. 100%-ით დარწმუნებით ამბობ მაგას თუ ისე, ვარაუდით ? ![]() ციტატა(picundela28 @ 18th February 2014 - 14:55) [snapback]574412[/snapback] მიუხედავათ ყველაფრისა მაგარი იზმენაში ვარ ესე რო ისტუკება ეს ძრავები უკვე ამ კვირას რამდენი დაისტუკა ჯერ.მე რაც მგონია ეს ყველაფერი ჩვენი ბრალია ანუ მოხმარების წესი რო არ ვიცით ტურბინიანების. ძირითAდად ეგ შემთXვებია ხოლმე და ასევე ალკოჰოლის გადამეტებული მოხმარება და მერე საჭესთAნ დაჯდომა, რაც რეალურად არამარტო მანქანიას, ადამიანის სიცოცხლესაც საფრთხეში აგდებ. ტურბინიანი სუბარუ ნამდვილად არაა განკუთვნილი ისეთი ტიპებისთვის, ვისაც მანქანის გააზრებულად მოვლა არ უყვარს. უტურბინო სუბარუ კი ჩემი აზრით, პირველი პოსტიდან რამოდენიმე პუნქტზე თვალის დახუჭვას თავისუფლად აიტანს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
crimson
ციტატა(crimson @ 18th February 2014 - 17:37) [snapback]574474[/snapback] ძირითAდად ეგ შემთXვებია ხოლმე და ასევე ალკოჰოლის გადამეტებული მოხმარება და მერე საჭესთAნ დაჯდომა, რაც რეალურად არამარტო მანქანიას, ადამიანის სიცოცხლესაც საფრთხეში აგდებ.ტურბინიანი სუბარუ ნამდვილად არაა განკუთვნილი ისეთი ტიპებისთვის, ვისაც მანქანის გააზრებულად მოვლა არ უყვარს. უტურბინო სუბარუ კი ჩემი აზრით, პირველი პოსტიდან რამოდენიმე პუნქტზე თვალის დახუჭვას თავისუფლად აიტანს 100% გეთახმები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 17-November 12 მომხმარებელი № 3,094 ![]() |
ერთი კითხვა მაქ, ვისოლმა რომ ეკოს ბენზინი შემოიტანა, მაგათი სუპერი როგორია უტურბინო ფორიკისთვის ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
არ გააოფოდ ეხლა ეს თემა, ბენზინზე არის თემა და მანდ იკითხე!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
კარგი რაა კარლო, რა ზეთი, რის რემენი და სად აქვს სუბარუს ფილტრიი???
![]() ![]() ![]() მოკლედ მეგობრებო, დავამატებ აქ მართლა ჯიგრულ რჩევებს: 1. არ იყოდოთ სვეჟი და დაბალგარბენიანი მანქანა (იხდით ძვირს და მერე გიტყდებათ, რომ არც ისე სვეჟი აღმოჩნდება. სტუკით კიდევ დაბალ გარბენიანიც სტუკდება) 2. ნუ დაიხარჯებით ზეთის ცვლაზე და მსგავს სისულელეებზე, მითუმეტეს ფოთში (თუ სტუკზეა მანქანა ზეთი და ვერცხლის წყალი ვერაფერს უშველის) 3. ჩამოიყვანა, იგაზავა სანამ განბაჟება მოუწევს (ტრანზიტებზე ვიოდეო ჯარიმა არ მოდის) და გააგდო ბაზარზე დალშე ვსიო ერუნდა და რაც ბევრ რჩევას მიიღებთ, მით მეტ შეცდომას დაუშვებთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
karlo-fan
და ძველბედა სუბაროლოგებმა რა ვქნათ ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ციტატა(DEL @ Feb 18 2014, 19:31) [snapback]574498[/snapback] კარგი რაა კარლო, რა ზეთი, რის რემენი და სად აქვს სუბარუს ფილტრიი??? ![]() ![]() ![]() მოკლედ მეგობრებო, დავამატებ აქ მართლა ჯიგრულ რჩევებს: 1. არ იყოდოთ სვეჟი და დაბალგარბენიანი მანქანა (იხდით ძვირს და მერე გიტყდებათ, რომ არც ისე სვეჟი აღმოჩნდება. სტუკით კიდევ დაბალ გარბენიანიც სტუკდება) 2. ნუ დაიხარჯებით ზეთის ცვლაზე და მსგავს სისულელეებზე, მითუმეტეს ფოთში (თუ სტუკზეა მანქანა ზეთი და ვერცხლის წყალი ვერაფერს უშველის) 3. ჩამოიყვანა, იგაზავა სანამ განბაჟება მოუწევს (ტრანზიტებზე ვიოდეო ჯარიმა არ მოდის) და გააგდო ბაზარზე დალშე ვსიო ერუნდა და რაც ბევრ რჩევას მიიღებთ, მით მეტ შეცდომას დაუშვებთ ![]() მე შენს მანქანაში ჩასხმული მოტული არ მინახია და დელიკის მეტი აქამდე ვერაფერი დასტუკე? ![]() პ.ს. რაც არ უნდა იწვალოთ ყველაფერი იმაზეა დამოკიდებული, თუ როგორ მდგომარეობაში ჩამოვა იაპონიიდან მანქანა! დაბალი პრაბეგით იყო, ევაკუატორით ჩამოვიდა, სულ მოტულს ვასხავდი, შოტასაც ნანახი ქონდა და კი იცით როგორც დამესტუკა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() აგე ხალხია 2 ჯერ მეტი გარბენით ყავთ და გაზაობაში ხდიან სულს და დღესაც ხოდზ ყავთ? ლატარიაა რა ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 14-February 14 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 4,009 ![]() |
ლეგასზე რემენი რო შევცვალო ახლა როლიკებიც უნდა შევცვალო ? 102XXX აქვს გარბენი
............. ზეთი 2000 კმ ის მერე შევცვალე რო ჩამომივიდა . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 545 რეგისტრ.: 15-August 11 მომხმარებელი № 2,172 ![]() |
ახალ ზეთ შეცვლილზე გაზაობა მგონი არ მოსულა ხო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(dato0311 @ 19th February 2014 - 15:44) [snapback]574818[/snapback] ახალ ზეთ შეცვლილზე გაზაობა მგონი არ მოსულა ხო? და რატო რას უნდა დაელოდო? უნდა მოჯდეს ზეთი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
BL5-ებთან დაკავშირებით გვერდით თემაში დავწერე და აქაც გადმოვიტან იგივე ტექსტს: ბიჯო გაიგეთ რომ ტვინსკროლი ტურბინა 2000 აბაროტზე რომ მაქსიმალურ ბუსტს აძლევს მატორს, მაგ დროს შატუნებს და ვკლადიშებს მაგარი ძალა ადგება, შესაბამისად სჭირდება სპეციფიური მოვლა, უმაღლესი ხარისხის ზეთი, ხშირი ცვლა და ა.შ. და ეგეც ბოლომდე გარანტიას ვერ მოგცემს რომ არ გაედება დუდუკში smile.gif რესტაილინგზე სპეციალურად გააკეთეს მკვეთრად განსხვავებული ECO რეჟიმი სადაც 0.3-ზე მეტს ვერანაირად ვერ დაბუსტავს და აბაროტებსაც ისე ნელა კრიფავს გეგონება უტურბინოა smile.gif SPORT რეჟიმიც ცოტა უფრო დაჩმორებულია სტანდარტულ კუზაოსთან შედარებით, ანუ რეზკი ჩადგმაზე ცოტა უფრო გვიან რეაგირებს და ასევე დაცვა აქვს SPORT SHARP რეჟიმზეც, სანამ წყალი 70 გრადუსამდე არ გათბება, მაგ რეჟიმს არ ჩაგირთავს რაც არ უნდა აჭირო კნოპკებს biggrin.gif ხოდა გაითვალისწინეთ ეს ყველაფერი სტანდარტულ მოდელებზე და არაფერიც არ მოუვა.... ნუ თუ უკვე დარხეული აქვს ძრავს, ესე იგი იქვე იაპონიაში არ უვლიდნენ და მაგას არაფერი ეშველება შოთა ექიმის შელოცვების გარდა smile.gif ხო და კიდევ, 100.000-ზე მეტი გარბენით ტურბინიანი მანქანის ყიდვა არის ერთი დიდი ლატარია, ეგ აქამდეც უნდა გცოდნოდათ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,496 რეგისტრ.: 24-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,284 ![]() |
ოხ სუბარუ სუბარუუუუ
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(VADA @ 18th February 2014 - 19:34) [snapback]574499[/snapback] და ძველბედა სუბაროლოგებმა რა ვქნათ ??? იმდენი გაქვთ გამოვლილი რომ კი უნდა იცოდეთ რა ქნათ ![]() |
|
|
![]() ![]() |