![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.
ნერვი აღარ მაქვს უკვე. 2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა. გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ. დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი. პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა. გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი. დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია. წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან. ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს. თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო. წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა. თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე დამიდო დასკნა პრაკლადკააო. თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე. არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო. რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას? სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 19:55) [snapback]601648[/snapback] სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს ამაზე შემიძლია გიპასუხო, უნდა ჩაასხა წყალი სანამ გაივსება და დააფარო-დაქოქო, ამუშავო რამდენიმე წუთს და მოხადო დაამატო ისევ. სანამ დამატება აღარ დაჭირდება მანამდე უნდა ეგ პროცედურა (3-4-ჯერ) ისე კი სუბარუს ბოქსებში რომ ასულიყავი ურიგო არ იქნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ჯიქიქზე იყავი ზურასთან რო მოგწერე?
ხო და რადიატორის კრიშკამ იცის კიდე ეგ ამბავი და შეამოწმე, სხვა დააყენე და ეგაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
levanisan
სალამი ლევან ზურას ველაპარაკე და 2 დღე შანსი არაა არ მცალიაო, ორი დღე არ შემეძლო გაჩერება, თან რადიატორი დავითრიე ხუფის გაკეთების ფასში და ეგ ვარჩიე რა. იდეაში ალუმინის კი მუდმივია მარა მაინც რა. karlo-fan ციტატა(karlo-fan @ 1st July 2014 - 20:52) [snapback]601661[/snapback] ამაზე შემიძლია გიპასუხო, უნდა ჩაასხა წყალი სანამ გაივსება და დააფარო-დაქოქო, ამუშავო რამდენიმე წუთს და მოხადო დაამატო ისევ. სანამ დამატება აღარ დაჭირდება მანამდე უნდა ეგ პროცედურა (3-4-ჯერ) მადლობა. ფეჩიც ჩავრთო მაგ დროს აჯობებს მგონი ხო? ბოქსებში ავალ აბა რას ვიზავ მაგრამ ჯერ ცეო უნდა დავაზუსტო რა. ცეო ხომ გამონაბოლქვშI იზომება? პრაკლადკას კიდე რა სიმპტომები აქვს? არ გადამიხურებია 130 აქ პრაბეგი, როგორ შეიძლება პრაკლადკა დაიბრიდოს ვერ მესმის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 21:07) [snapback]601668[/snapback] მადლობა. ფეჩიც ჩავრთო მაგ დროს აჯობებს მგონი ხო? კი ფეჩიც უნდა ამუშაო და თან დაქოქილზე დაამატო წყალი. სახურავიც შეცვალე და ნახე შეიძლება კლაპანი აქ გაჭედილი სახურავს და ცირკულაციას ვერ აკეთებს. მაგ სახურავებს 2-მაგი კლაპანი აქვს შემშვებ გამშვები და ნახე აბა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 1st July 2014 - 23:06) [snapback]601701[/snapback] სახურავიც შეცვალე და ნახე შეიძლება კლაპანი აქ გაჭედილი სახურავს და ცირკულაციას ვერ აკეთებს. მაგ სახურავებს 2-მაგი კლაპანი აქვს შემშვებ გამშვები და ნახე აბა. კრიშკა კარგი მიყენია, ძმაკაცის ფორესტერზე დავაყენე იმუშავა, იმის კრიშკამ ჩემთან იგივე გააკეთა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
gemin
ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია, შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი, შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 2nd July 2014 - 00:48) [snapback]601735[/snapback] gemin ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია, შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი, შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით) დიდი მადლობა მეგობარო, მაგრამ ხუფი მეც ორი ცალი მაქვს. ერთი რომელიც ექენა, მეორე რადიატორს მოყვა. პლიუს ძმაკაცის მანქანიდანაც გადმოივტანე ამასწინად და იგივეს აკეთებდა. ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback] ცო წყალში იზომება მეგონა გამონაბოლქვში ზომავდნენ. კაი დავუშვათ წყალშI იზომება. ჩემ მანქანას რადიატორზე რომ ბაჩოკი აქვს მაგაში ერთი შლანგი ჩადის მარტო რომელიც რადიატორის კრიშკიდან ოკში მოდის (კრიშკას რო წნევა მიაწვება შლანგით ბაჩოკში გადადის წყალი) მარტო ბაჩოკში არსებული წყალით როგორ გამიზომა იმ ჯადოქარმა ცეო? კრანიდან მოშვებული წყალი მქონდა პირდაპირ ჩასხმული. ცეოზე სანამ მივიდოდი მგონი არც არაფერს გადაიტანდა რადიატორიდან. ყოველშემთხვევაში დონე მომატებული არ იყო. სად გავაზომინო ნორმალურად რო დავრწმუნდე? ტორე პრაკალდკის შეცვლა კაი რიცხვი ჯდება და ეხლა არ მცხელა მაგისთვის ![]() პრიბორზე ინფორმაცციის მიწოდებას რა უზრუნველყოფს შეგიძლიათ მითხრათ? karlo-fan ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback] ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი? შენ პოსტებიდან როგ.ორც მახსოვს გაზიც გეყენა ხოლმე მანქანაზე და ნასტროიკები და ამბებიც გესმის თუ არ ვცდები. მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ. მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა. აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა? ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე. როგორ ავხსნა რა, 2-3 დანაყოფით გადაიწია ყველაფერმა რა. წყლის ისარი 3-4 დანაყოფით ზემოთაა გაზზე რომ გადადის ვიდრე მანამდე. და პროპელერსაც 3-4 დანაყოფით გვიან რთავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
gemin
რაკერა გჭირდება მაშინ სასწრაფოდ, ეგაა გაზის მამა და არა მარტო გაზის... შეაერთებს და ნახავს რა არის არეული... დიდი ალბათობით კომპიდან მოდის ეგ ამბები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,008 რეგისტრ.: 12-July 12 მომხმარებელი № 2,811 ![]() |
gemin
არმინდა დილაადრიან ნცუდი ამბავი გიტხრა მაგრამ მე 99% ვარ დარწმუნებული რო პრაკლატკააა. ზუსტად ეგეთი შემთხვევა მქონდა ხან თერმოსტატი გამოვცვალე ხან შლანგები ხან ხუფი და ხან რადიატორი მაგრამ იმდენი ვქენი და იმდენი ვაჯერე თავი რო არაფერი არ ჭირს მეთქი სანამ ვალიან კლადიშებიანათ ყველაფერი შესაცვლელი გამიხდა წინა პოსტები გასათვალისწინებელია და რაკერას უნახავათ ნუ დაგეგმავ ნურაფერს ჩემი რჩევაა და გალოვკის პრაკლატკის შემოწმება შეიძლება შემდეგი მეთოდით(პროფესორისგან ვიცი, ოგონდ მართლა ![]() გააჩერე მანქანა მოხსენი რადიატორის კრიშკა ჩახსენი სვეშის კაბელები ბაბინიდAN და დაატრიალე ზამოკი, წყალმა თუ ზევით ამოასხა ესეიგი პრაკლატკაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
მე თეგეტაში შევამოწმებინე ცო-ზე,25 ლარი ღირს,მაგრამ პროცედურა იგივეა, რაც შენ აღწერე.
ციტატა(karlo-fan @ Jul 2 2014, 01:34) [snapback]601745[/snapback] ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი? მაგას ვინ აკეთებს,ხომ არ იცი და რა ჯდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
მადლობა ბიჭებო ყველას.
თეგეტაშიც აჩვენა ცეო ![]() მარა აი არც წყალს იკლებს ძმაო და მარტო პრობკებში ადუღებს რა. არც პრაბეგი აქვს დიდი 140 იც არა აქვს რო სიძველეს დავაბრალო. და არც ისე გადახურებულა რომ დამეწვა. პირვევე წყლის აწევა შევნიშნე და მუდმივად ვაკვირდებოდი. ჭითლამდე კიარა წითლის წინა ნიშნულამდე არ ასულა წყალი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gemin @ Jul 3 2014, 01:29) [snapback]601973[/snapback] მადლობა ბიჭებო ყველას. თეგეტაშიც აჩვენა ცეო ![]() მარა აი არც წყალს იკლებს ძმაო და მარტო პრობკებში ადუღებს რა. არც პრაბეგი აქვს დიდი 140 იც არა აქვს რო სიძველეს დავაბრალო. და არც ისე გადახურებულა რომ დამეწვა. პირვევე წყლის აწევა შევნიშნე და მუდმივად ვაკვირდებოდი. ჭითლამდე კიარა წითლის წინა ნიშნულამდე არ ასულა წყალი... კი, მაგრამ მაგ მანქანა სულ შენს ხელში ხომ არ ყოფილა....ხო,კიდევ,თუ პრაკლადკაა, ცხელზე, ბუშტებს უნდა იკეთებდეს რასშირიტელნში,მაგრამ ყველაზე ნაღდი დიაგნოზი მაინც ცეო-ზე შემოწმებაა.ბუშტები, შეიძლება, საიდღანაც ჰაერის მოპარვამაც გამოიწვიოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
დავით ცეოზე შევამოწმე და აჩვენა ტესტმა
სულ ჩემ ხელში არ ყოფილა ძმაო მარა იაპნიიდან ჩამოსვლის მერე 62 კმ ქონდა გავლილი მას შემდეგ ჩემთანაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gemin @ Jul 4 2014, 01:25) [snapback]602241[/snapback] დავით ცეოზე შევამოწმე და აჩვენა ტესტმა სულ ჩემ ხელში არ ყოფილა ძმაო მარა იაპნიიდან ჩამოსვლის მერე 62 კმ ქონდა გავლილი მას შემდეგ ჩემთანაა ხოდა,იაპოშკამ ვერ შეამჩნია, ალბათ, დროზე, წყლის ნაკლებობა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
წყლის დაკლება 100-და 200 გრამს თქვენ ვერ შეამჩნევთ, სავარაუდოდ ძალიან პატარაზე გადააქვს, აი უმნიშნელოდ რომ ადუღებასაც ვერ ასწრებდეს.... მქონდა ასეთი პრობლემა, ცივზე პერებოი ქონდა დაჟე ჩემსას, სვეჩას ასველებდა, წყალს კვირაში ერთხელ 100-200 გრამს ვამატებდი, არც ზეთში გადაქონდა, ბუშტუკებზე ნამდვილად არ შემიმოწმებია და თავს ვერ დავდებ რომ არ ქონდა... ისარს არ წევდა ნორმაზე მაღლა, მაგრამ ტემპერატურა სულ პრაკტიკულად 98 გრადუსზე იდგა, დამატებითი დაჩიკი მიყენია წყლის ტემპერატურის, გალოვკების მოხსნის შემდეგ პრაკლადკა პრაკტიკულად არ იყო
![]() ![]() ![]() პრაკლადკა პარანიტი იდგა, ძრავი გარემონტებული იყო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jul 4 2014, 02:22) [snapback]602252[/snapback] წყლის დაკლება 100-და 200 გრამს თქვენ ვერ შეამჩნევთ, სავარაუდოდ ძალიან პატარაზე გადააქვს, აი უმნიშნელოდ რომ ადუღებასაც ვერ ასწრებდეს.... მქონდა ასეთი პრობლემა, ცივზე პერებოი ქონდა დაჟე ჩემსას, სვეჩას ასველებდა, წყალს კვირაში ერთხელ 100-200 გრამს ვამატებდი, არც ზეთში გადაქონდა, ბუშტუკებზე ნამდვილად არ შემიმოწმებია და თავს ვერ დავდებ რომ არ ქონდა... ისარს არ წევდა ნორმაზე მაღლა, მაგრამ ტემპერატურა სულ პრაკტიკულად 98 გრადუსზე იდგა, დამატებითი დაჩიკი მიყენია წყლის ტემპერატურის, გალოვკების მოხსნის შემდეგ პრაკლადკა პრაკტიკულად არ იყო ![]() ![]() ![]() პრაკლადკა პარანიტი იდგა, ძრავი გარემონტებული იყო. კი,მაგრამ ანტიფრიზმა რატომ დააჩქარა პროცესი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 23-June 14 მომხმარებელი № 4,372 ![]() |
ახალ თემას ვერ ვხსნი რატომღაც და შემთხვევით ვინმეს ხომ არ გქონიათ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემა ლეგასზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
რჩევა დახმარება მჭირდება.
მოკლედ როგორ ცუკვე ვთქვი წყლის მაჩვენებელი ნომრის ზემოთ ადიოდა ხოლმე, გამიხეთქა რადიატორი, ტესტმა ცეო ამოაგდო. 1)შევცვალე რადიატორი 2)შევცვალე პრაკლადკა ეხლა რა ხდბეა, პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ ადის ისევ და მერე რთავს პროპელერს. შევაერთეთ კომპიუტერზე აღმართზე ნაგრუსკაზე 99 ზე ზემოთ არ აწია წყალი (კომპიუტერის მონაცემებით) პრიბორზე კი წითლამდე ცოტა ეკლდა წყალს მოვყვანე მეორე ფორესტერი, დავაყენეთ გვერდიგვერდ. მეორე მაქანანამ პროპელერი ჩართო 95 გრადუსზე (წყლისმაჩვენებელი პრიბორზე ნორმაზე იდგა) ჩემ მანქანაზეც 95 გრადუსზე ჩართო პროპელერი (წყლის მაჩვენებელი კი ნორმის ზემოთ იდგა) რა ხდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gemin @ Jul 12 2014, 20:13) [snapback]604071[/snapback] რჩევა დახმარება მჭირდება. მოკლედ როგორ ცუკვე ვთქვი წყლის მაჩვენებელი ნომრის ზემოთ ადიოდა ხოლმე, გამიხეთქა რადიატორი, ტესტმა ცეო ამოაგდო. 1)შევცვალე რადიატორი 2)შევცვალე პრაკლადკა ეხლა რა ხდბეა, პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ ადის ისევ და მერე რთავს პროპელერს. შევაერთეთ კომპიუტერზე აღმართზე ნაგრუსკაზე 99 ზე ზემოთ არ აწია წყალი (კომპიუტერის მონაცემებით) პრიბორზე კი წითლამდე ცოტა ეკლდა წყალს მოვყვანე მეორე ფორესტერი, დავაყენეთ გვერდიგვერდ. მეორე მაქანანამ პროპელერი ჩართო 95 გრადუსზე (წყლისმაჩვენებელი პრიბორზე ნორმაზე იდგა) ჩემ მანქანაზეც 95 გრადუსზე ჩართო პროპელერი (წყლის მაჩვენებელი კი ნორმის ზემოთ იდგა) რა ხდება წყლის ტემპერატურის დაჩიკი ურევს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
რომელი? მე როგორც ვიცი 2 აქვს. ერთი რომელიც პროპელერს რთავს და მერე როელიც კომპს და პრიბორს ინფორმაციას აჩვენებს. თუ არ ვცები და ასეა მაშინ ალოგიკურია.
პროპლერეს 95 ზე რთავს. ე.ი. ეგ მუშაობს. მეორე? პრიბორზე არასწორად აწვდის და კომპზე სწორად? ? ? ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
რელეები გადააამოწმე ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
არამაგრამ , რისი რელე? ვერ მივხვდი რელე რასთანაა ამ შემთხვევაში კავშირში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
კაპოტში რო მცველებია, მაგას მოხდი სახურავს და ზედ აწერია რომელი იქნება ვენტილატორების რელე. საერთოდ 2 რელე არის. ერთი არის პასუხისმგებელი რომ დაბალ ტემპერატურაზე ჩართოს ვენტილატორი. ანუ როცა ძრავი გახურდება მაშინ. მეორეა პასუხისმგებელი, რომ ჩართოს ორივე ვენტილატორი ერთად მაღალზე. ანუ 95 გრადუსზე. როგორც ამბობ, შეიძლება პირველი რელე არ მუშაობდეს და მაგიტომაც არ ირთვებოდეს პირველი ვენტილატორი და ტემპერატურაც იმიტომ გარბის მაღალზე. მეორეც ნახე, პაუკზე მასები თუა კარგად დაჭერილი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 15:13) [snapback]604180[/snapback] ერთი არის პასუხისმგებელი რომ დაბალ ტემპერატურაზე რამდენია მეგობარო აბალი? 95 ზე რთას ჩემთან. ძმაკაცის ფორიკაზეც 95 ზე ჩართო ზუსტად. ოღონდ იმ განსხვავებით რომ 95 გრადუსზე (როგორც ამას კომპი აჩვენებდა) ჩემ მანაში წყლის მაჩვენებელი პრიბორზე ნორმის მაღლა იდგა, ძმაკაცის მანქნაზე კიდე ნორმას არ აცელია (პრიბორზე მაჩვენებელი). ვფიქრობ ორი ვარიანტია, ან პრიბორზე ურევს , და თუ ასეა როგორ გამოვასწორო. ან კიდე კომპს რაც აწვდის ინფოს ეგ. თუ ეგ ურევს მგონია რო პრიბორიც მაგიტ ურევს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
VADA ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:04) [snapback]604202[/snapback] 95 95 ზე უეჭველი ორივე უნდა ჩაირთოს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ისე, მაგ ყუთში მცველიც უნდა იყოს ვენტილატორებისთვის.
ციტატა(gemin @ Jul 13 2014, 19:24) [snapback]604204[/snapback] VADA VADA 95 ზე უეჭველი ორივე უნდა ჩაირთოს? პირველი უნდა ჩაირთოს 95-ზე და მეორე როგორც კი ტემპერატურა 100-ს გადაცდება. gemin ერთი რამ კიდევ შეამოწმე: რადიატორთან წყლის, პლასმასის ბაჩოკი როა, მაგის ქვევით რადიატორში შედის მილი. დილით დაქოქე მანქანა და დააკვირდი თუ გათბება რა როდის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
თერმოსტატი ჩემი დაკვირვებით დროზე რთავს. ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:34) [snapback]604205[/snapback] ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:34) [snapback]604205[/snapback] პირველი უნდა ჩაირთოს 95-ზ რთავს პირველს ზუსტად 95-ზე. ანუ კომპიუტერი ქონდა როჟას შეერთებულიდა ვუყურებდით ტემპერატურას. ზუსტად 95 ზე ჩართო უბრალოდ პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ იდგა მაგ დროს. როცა იგივე ნაირ ფორესტერზეც 95 გრადუსზე პრიბორზე მაჩვენებელი მაინც ნორმაზე დგას... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
თერმოსტატი მგონია რატომღაც. შეამოწმე ეგ შლანგი. როგორც კი გათბება, ცოტა ხანში უნდა ჩაირთოს ვენტილატორი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
თერმოსტატი იდეაში შოთამ და ბიჭებმა რო ააწყვეს არ გამოეპარებოდათ. როგორ შეიძლება კარგად ტერმოსტატის შემოწმება? პომპა გამოვრიხო? მაგრამ ის რომ, ორ ერთნაირ მანქანაზე 95 გრადუსს პრიბორი სხვადასხვანაირად აჩვენებს რისი ბრალია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
თერმოსტატი თუ არ ხსნის, მოკლე წრეში ტრიალებს წყალი და უფრო მაგრად ცხელდება. ანუ რადიატორში არ გადის და არ გრილდება. თუ თერმოსტატი მაღალ ტემპერატურაზე ხსნის, იგივე შეიძლება დაემართოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
თერმოსტატი თუ გაფუჭებულია ხან როდის გახნოს ხან როდის, ხანაც ღია დარჩება. შეილებნა ისე გაფუჭდეს რო პირობითAდ 80 ის მაგივრად სულ 90 ზე გახსნას? რაღაც არამგონია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
შეიძლება ისეც კი გაფუჭდეს, რომ საერთოდ არ გახსნას. შეიძლება ისეა გაჭედილი, ბოლომდე არც იღებოდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
VADA
ციტატა(gemin @ 13th July 2014 - 20:25) [snapback]604214[/snapback] ორ ერთნაირ მანქანაზე 95 გრადუსს პრიბორი სხვადასხვანაირად აჩვენებს აი აიმის ლოგიკური ახსნა რა შეიძლება რომ იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
ან პრიბორია გაფუჭებული ან დაჩიკი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
პრიბორს რომელი დაჩიკი აწვდის ინფოს? სად აყენია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
პირველივე პოსტში გიწერია ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 19:55) [snapback]601648[/snapback] გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი პაუკის ქვევით დგას, დინამოს უკან. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
მაგ სურათზე ორი სხვადასხვა სენსორია ხო? ერთი ეკუსი ემორე დაშბორდის? სწორად მივხვდი?
ჩემ მანქანას მგონი სხვანარიად აქვს მე ვაბშე სხვა დაჩიკი მაქ გამოცვლილი უკან აყენია ![]() image hosting adult სადღაც აი აქ ![]() pic host როგორი პროპელერის ჩმართველირ ომელიცა რა. აი სპილენძის დაბოლოება რო აქ რო ცხელდება წერედს რომ კრავს. ოპელებზე ზედ რადიატორზე რომა ყენია ეგეთი როჟაა რა ანუ რა გამოდის 3 დაჩიკია ქვს წყლის? ერთი ეკუ მერე დაშბორდი და მესამე უშუალოდ პროპელერს რომ რთავს? ვაბშე ავიჭერი მგონი ჩემნაირი ძრავი არაა სურათზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
აი ეს ნდა იყოს შენი მანქანის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
კი კი აი მაგ სურათზე რომაა ნაცრისფერი (არაფერი რომა რააქვს შეერთებული ეგ გამოცვლილი მაქ)
ეგ უშუალოდ პროპელერს რთავს ხო? დაშბორდს და ეკუს რომელი აწვდის? მეორე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
ეგ არის ძრავის ტემპერატურის ამთვლელი დაჩიკი. ზომავს წყლის ტემპერატურას და აწვდის ინფორმაციას ეკუს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ანუ რა გამოდის იმენა პრიბორის პრობლემაა?
ერთI დაჩიკი აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
................................................................................
დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
თუ პრიბორები გამოცვალე. მაშინ გაყვანილობის პრობლემაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gemin @ Jul 17 2014, 17:27) [snapback]604677[/snapback] ................................................................................ დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს დავიღალე რა. ვიღაცას რაღაცას ეკითხები და 20-25 ლარი გძვრება ეწგრევე ჯიბიდან ტო. ამოვიდა ყელში უკვე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gemin
რა სუბარუ გყავს შემახსენე და წელი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
Black Jo
2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. gemin ისე აქ რამდენად იქნება ეგ არ ვიცი მარა ანალოგიური შემთხვევა მქონდა მე მიცუბიშზე პიკაპზე ყველაფერი ნორმაში იყო სალონში პრიბორზე გარბოდა მაღლა ხოლმე დაჩიკი და აღმოჩნდა ბლოკზე თუ გალოვკაზე მასა რაც იყო მაგის ბრალი, გავწმინდე და გასწორდა უპრობლემოდ. აიღე რამე სქელი მავთული და აკუმლიატორის მასა გადააერთე პირდაპირ ბლოკზე სადმე და ნახე ეგეც იქნებ და გაამართლოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
zaza1987
Maqvs damatebii maps bi gaketebuli ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
gemin
ოკ გადაამოწმე შენც კიდე ერთი რამე სქელი კაბელით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
აკუმულატორიდან ავიღო მინუსი და მატორზე მივამაგრო. ამას მეუბნები ხომ
ვაღიარებ რაკერას ![]() 30 წამში მოაგვარა პრობლემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(gemin @ 26th July 2014 - 18:31) [snapback]606290[/snapback] 30 წამში მოაგვარა პრობლემა ))) რახან შენ ეს პროლემა მოაგვარე!!! ყოველ შემოსვლაზე ვათვალიერებდი თემას და თავში რაც გითხარი იმის მეტი დასამატებელი არაფერი მქონდა , მაგრამ იმედს არ ვკარგავდი, რომ გაარკვევდი მიზეზს და აი ახდა, ასრულდა ნატვრა ![]() რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 26th July 2014 - 23:57) [snapback]606376[/snapback] რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(gemin @ 2nd July 2014 - 01:49) [snapback]601752[/snapback] მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ. მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა. აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა? ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე. ხო ვამბობ დამთხვევების არ მჯერა თქო. ეს თემა იყო რა. რაკერამ მიაერთა კომპი და გაასწორა. გაზის აპარატურას თავის წყლსი დაჩიკი არ აქვს, მაქანანისაზეა დაერთებული ხოდა რაღაც პარამეტრისდა გამო პრიბორი იტყუებოდა . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 19-March 14 მომხმარებელი № 4,099 ![]() |
ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 72 რეგისტრ.: 29-January 13 მომხმარებელი № 3,229 ![]() |
ციტატა(gio_cx @ Sep 2 2014, 20:12) [snapback]612141[/snapback] ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე.... ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. ხომ არაფერი გაგირკვევია? მეც ანალოგიური პრობლემა მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 29-April 16 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 6,039 ![]() |
გამარჯობათ, მინდა ეს თემა გავაგრძელოთ, ჯერ ახალი თემის გახსნა არ შემიძლია.
მყავს 1999 სუბარუ ფორესტერი, ამერიკული 2,5. 185 მილი გარბენით. რამდენიმე დღის წინ ამიდუღა წყალი და გაასხა ბაჩოკიდან. მერე ჩავამატე ბლომად, ვქოქავდი თუ არა 2 წუთში აცხელებდა, მოვხსენი თერმოსტატი, მატარა დაახლოებიტ ნახევარი საათი, 15 კმ და გაჩერებისას ისევ წაიღო ისარი ზევით. რო ვქოქავ ბაჩოკში წყალი ბუყბუყებს, რადიატორის თავს რომ ვხსნი ჩერდება მარა ვფიქრობე ტემპერატურა მაინც მალე მატულობს, ვენტილატორი დროულად ირთვება. როგორ ფიქრობთ პრაკლადკაა? |
|
|
![]() ![]() |