IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> დადჩიკების შესახებ
kaxaberi
გამოხმაურება Jan 13 2010, 23:05
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 13-January 10
მომხმარებელი № 726




ხომ ვერ დამეხმარებით? ახლახანს შევცვალე მანქანადა მყავს 1997წლის ფორესტერი. რაღაც ნიუანსებში ვერ გავერკვიე: ზუსტად საჭის ქვეშ არის რაღაც კოლოფი, რის მიმანიშნებელია ან საერთოდ, რა ფუნქცია აქვს? ეს ხომ არ არის ე.წ. ხიდის გასათიში ან რაღაც ესეთი. (ხიდის გათიშვა არ მინდა, უბრალოდ ვიცოდე, რა ფუნქცია აქვს.

და კიდევ, ძრავის რემენი რომელია? ორი რემენი უკეთია და ძრავის კონკრეტულად რომელი იქნება მათ შორის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 13 2010, 23:11
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




დაჩიკს სურატი გადაუღე. ესე ვერავინ მიხვდება რაარის. ხიდის გასატიში უეჭველი არაა.
ძრავის რემენი შავი პლასმასის დამცავი როა იმას რო მოხსნი მერე გამოჩნდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaxaberi
გამოხმაურება Jan 13 2010, 23:19
გამოხმაურება #3


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 13-January 10
მომხმარებელი № 726




ძრავაში დამცავი პლასტმასი არ უკეთია წინიდან და რემენი ორი ისედაც ჩანს. სურათს გადავუღებ ძრავსაც და საჭესაც და დავდებ ამ დღეებში. აქამდე პასატი მყავდა და პრობლემები არ მქონდა, ზეპირად ვიცოდი მანქანის ყველა ნიუანსი. არ მინდა, რომ რაღაცაში ვერ ვერკვეოდე. დიდი მადლობა. დავდებ სურათებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Jan 13 2010, 23:28
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




kaxaberi

ხოდა პასატისგან განსხვავებით მაგ მანქანას წინ ორი რემენი აქვს რომელსაც კბილანასთან არანაირ კავშირშია (თვითონ კბილანა ღვედი მოთავსებულია დამცავი პლასტმასის უკან, 281 კბილიანი) და ასევე მუდმივი 4X4-ზეა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 13 2010, 23:28
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




kaxaberi
აი მაგ ორ რემენს რო მოხსნი მერე მოხსნი შავ პლასმასს და იქაა დზრავვის რემენი. ეგრედწოდებული ზუბჩატი.

პასატი თუ კარგად გქონდა დამუღამებული არც ეგ გაგიჭირდება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaxaberi
გამოხმაურება Jan 14 2010, 00:16
გამოხმაურება #6


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 13-January 10
მომხმარებელი № 726




პასატის ძრავის რემენის გაწყვეტის სემთხვევაში ძრავის კლაპნები იბრიცება კალიცოები ემტვრევა და ა.შ. , განსხვავებით გოლფისგან, რომელიც უბრალოდ მანქანას აჩერებს. სუბარუსთან როგორ არის ეს საქმე? რა შედეგები შეიძლება მოიტანოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Jan 14 2010, 00:17
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




kaxaberi

ძრავს გააჩნია... ტურბინიანია შენი თუ უტურბინო???

ან გაწყვეტაზე რატომ ფიქრობ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge