![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 13-January 10 მომხმარებელი № 726 ![]() |
ხომ ვერ დამეხმარებით? ახლახანს შევცვალე მანქანადა მყავს 1997წლის ფორესტერი. რაღაც ნიუანსებში ვერ გავერკვიე: ზუსტად საჭის ქვეშ არის რაღაც კოლოფი, რის მიმანიშნებელია ან საერთოდ, რა ფუნქცია აქვს? ეს ხომ არ არის ე.წ. ხიდის გასათიში ან რაღაც ესეთი. (ხიდის გათიშვა არ მინდა, უბრალოდ ვიცოდე, რა ფუნქცია აქვს.
და კიდევ, ძრავის რემენი რომელია? ორი რემენი უკეთია და ძრავის კონკრეტულად რომელი იქნება მათ შორის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
დაჩიკს სურატი გადაუღე. ესე ვერავინ მიხვდება რაარის. ხიდის გასატიში უეჭველი არაა.
ძრავის რემენი შავი პლასმასის დამცავი როა იმას რო მოხსნი მერე გამოჩნდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 13-January 10 მომხმარებელი № 726 ![]() |
ძრავაში დამცავი პლასტმასი არ უკეთია წინიდან და რემენი ორი ისედაც ჩანს. სურათს გადავუღებ ძრავსაც და საჭესაც და დავდებ ამ დღეებში. აქამდე პასატი მყავდა და პრობლემები არ მქონდა, ზეპირად ვიცოდი მანქანის ყველა ნიუანსი. არ მინდა, რომ რაღაცაში ვერ ვერკვეოდე. დიდი მადლობა. დავდებ სურათებს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
kaxaberi
ხოდა პასატისგან განსხვავებით მაგ მანქანას წინ ორი რემენი აქვს რომელსაც კბილანასთან არანაირ კავშირშია (თვითონ კბილანა ღვედი მოთავსებულია დამცავი პლასტმასის უკან, 281 კბილიანი) და ასევე მუდმივი 4X4-ზეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
kaxaberi
აი მაგ ორ რემენს რო მოხსნი მერე მოხსნი შავ პლასმასს და იქაა დზრავვის რემენი. ეგრედწოდებული ზუბჩატი. პასატი თუ კარგად გქონდა დამუღამებული არც ეგ გაგიჭირდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 13-January 10 მომხმარებელი № 726 ![]() |
პასატის ძრავის რემენის გაწყვეტის სემთხვევაში ძრავის კლაპნები იბრიცება კალიცოები ემტვრევა და ა.შ. , განსხვავებით გოლფისგან, რომელიც უბრალოდ მანქანას აჩერებს. სუბარუსთან როგორ არის ეს საქმე? რა შედეგები შეიძლება მოიტანოს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
kaxaberi
ძრავს გააჩნია... ტურბინიანია შენი თუ უტურბინო??? ან გაწყვეტაზე რატომ ფიქრობ? ![]() |
|
|
![]() ![]() |