![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე
სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან ........................... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
კვამლზე შეამოწმე? იქნებ კიდევ იპარავს საიდანმე ჰაერს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback] მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან გაზზე რამდენი გაქ გავლილი? მაღლებზე გაწევა ვერ აქ თუ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ratikobaxa
არა არ შემიმოწმებია, სად მივიდე? 55000 გავატარე გაზზე, არა მიმდინარეზე ძაან საკაიფოა არაფერს ვემდურები, თავის აბაროტზე მიქვრება მარტო მაქნანა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
თუ ვცდები თუ გინდა თავი მომჭერი და უეჭველი კლაპნები გაქ დასარეგულირებელი ![]() არაფერი მარჩიელობა და ხელოსნებში სიარული არ გინდა, პირდაპირ კლაპნები დაარეგულირე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 11:46) [snapback]639418[/snapback] მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს კლაპნის ზაზორებმა ცხელზე უფრო იცის არევაო ესეც მეუბნევიან, ჩემი პირიქითაა არა. არაა ეგრე, ცივზე რო ქოქავ შეიძლება ჩაქრეს და თუ გაიარე და როგორცკი დაამუხრუჭებ ეგრევე ქრება და მერე ეგრევე რო ცადო დაქოქვა, ხანდახან ცოტა მეტი ხანი უნდა ატრიალო სტარტერი რო დაიქოქოს... 1200 ლარი სად ღირს მაგის გასწორება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
ზუსტად მასეა დიდი ხანი უნდება დაქოქვას მერე ![]() ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:03) [snapback]639422[/snapback] ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა ა, 3.0 თუ პრინციპში მაშინ ხო... მარა უეჭველი კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
ვენდობი შენს გამოცდილებასაც და დავშლი მაშინ მეტი რა გზაა, ისე სანამ დავშლი არავის უნდა 3200 დოლარად მივყიდო? მე-4 თაობის გაზით მარტო კლაპნის ზაზორებს დაჭირდება რეგულირება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:30) [snapback]639435[/snapback] 3200 დოლარად კაი ფასია... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
ANS-555
მეც გკითხავ მაინტერესებს ტურბინიანზე ფორიკაზე კლაპნების გასწორება დაახლოებით რამდენ გარბენზე უწევს ხოლნე? ანუ მანქანა სულ სუპერზე რო მუშაობს და არა გაზე მაინც როდისღაც დაჩირდება კლაპნების ამბავი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 23 რეგისტრ.: 3-December 14 მომხმარებელი № 4,785 ![]() |
სალამი ბიჭებო !
გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ? სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს არადა ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ? ყურით ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\ თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback] მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან SUBARU WRX STI B4 ჩემსასაც ზუსტად იგივე პრობლემა აქვს და მეც მაგ დასკვნამდე მივედი რომ კლაპნებია, მაგრამ ძალიან მებევრება მაგაში 1000 ლარის გადახდა ![]() ![]() საერთოდ იმ დასკვნამდე მივედი რომ გაზიანი სუბარუ უნდა გყავდეს 1 წელი და გაყიდო მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 5th February 2015 - 12:16) [snapback]641489[/snapback] მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია WESHAPO რავი 5 წლის წინ დააყენა თანამშრომელმა 2000 წლიან 4რუნერზე ჩინური აპარატურა და იმის მერე მხოლოდ სვეჩებს უცვლიდა მანქანა, ეხლახანს გაყიდა ის მანქანა. ალბათ ეგ ტოიოტები მაგიტომაც ღირს ძვირები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 23 რეგისტრ.: 3-December 14 მომხმარებელი № 4,785 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 5 2015, 06:24) [snapback]641456[/snapback] ყურით სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა ყურით სემოწმება საინტერესოა ღადაობ თუ ძრავის ხმა იგულისხმე ვერმიგიხვდი ? ![]() B4 Legacy RSK მყავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
გაზის დაყენების მერე კლაპნებს რეგულირება ყოველთვის სჭირდება, ამაზე ბევრს წერენ სხვადასხვა ფორუმებზე.
ზოგ მანქანას თვითრეგულირებადი კლაპნები აქვს და შეიძლება არ სწიდება მაგიტომ 1000 ლარი ნამეტანი ძვირია... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
გავაკეთე მე აქვე თელავში და 400 ლარი დამიჯდა, იდეალურად მუშაობს ნამდვილად კლაპნების ბრალი იყო, ზაზორი აღარ ქონდა საერთოდ ზოგს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
შენ გახარებას საკონტაქტო ინფო დაწეე ვისთან როგორ და რამე ხომ არ დაგჭირდა თორემ აქ 700-800 ლარიო და 1000მდე მოხია ზოგმა..BL კუზაოა ჩEმი..შენიც იგივე ძრავია ფაქტიურად AVCS-ბის გარეშე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
misho0
შენ თელავში თუ ჩამოხვალ მე დამირეკე და გავაკეთებინებ საკაიფოდ, გიორგია რომელიც სუბარუებზე მუშაობს და საკმაოდ კარგად, უბრალოდ წინასწარ შევუთანხმდეთ რომ ეცალოს და ჩამოდი მერე 579334333 ესაა ჩემი ნომერი, კახა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,102 რეგისტრ.: 8-October 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,630 ![]() |
[quote name='SUBARU WRX STI B4' date='Mar 22 2015, 23:10' post='649122']
400 ლარი დამიჯდა [/quote არვიცი რამდენად შრომატევადია ეგ საქმე მარა მაგხელა სხვაობა,,,კაი ფასია ნამდვილად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 00:17) [snapback]649131[/snapback] შენ თელავში თუ ჩამოხვალ მე დამირეკე და გავაკეთებინებ საკაიფოდ, გიორგია რომელიც სუბარუებზე მუშაობს და საკმაოდ კარგად, უბრალოდ წინასწარ შევუთანხმდეთ რომ ეცალოს და ჩამოდი მერე 579334333 ესაა ჩემი ნომერი, კახა დაგირეკავ აუცილებლად წინასწარ და გააკეთებინე ჩემსაზეც რაა. ამის გამო მანქანას აღარ ვულვი უკვე და თუ 400 ლარში ჩავეტევი ამ მანქანას აღარც გავყიდი. ისე არ უნდა იყოს ამხელა სხვაობა, მანდვე თელავში კაი სახინკლესაც ვიკისრებ ![]() ერთ დღეში მოასწრო გაკეთება? შაბათობით მუშაობს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
sandroia
შაბათი კვირა მუშაობს ხოლმე თუ სცალია, მეც მასე ვიყავი ზუსტად და აღარც ვყიდი და მოვლაც გავაძლიერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 00:17) [snapback]649131[/snapback] misho0 შენ თელავში თუ ჩამოხვალ მე დამირეკე და გავაკეთებინებ საკაიფოდ, გიორგია რომელიც სუბარუებზე მუშაობს და საკმაოდ კარგად, უბრალოდ წინასწარ შევუთანხმდეთ რომ ეცალოს და ჩამოდი მერე 579334333 ესაა ჩემი ნომერი, კახა ჩემი მეზობელი რომაა, ფორიკა რომ ყავს შავი? -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
Gianni
კიიი, მაგარი ძმა არი და აზრზეა რაც გამოცდილება აქვს იმენა იცის თავის საქმე, ეს ჩემი 3.0 არ ქონდა დაშლილი და ეხლა უკვე ეგეც გაკეთებული აქვს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ეხლა ერთი გავიგე თბილისშიც, რომელმაც სულ უფასოდ გაუკეთა ახლობელს ეგ კლაპნების რეგულირება ოღონდ სგ5-ზე, ხოდა ჯერ იმას შევუთანხმდები და თუ მიტხრა ვერ გავაკეთებო მომიწევს თელავში ჩამოყვანა, მყავს მანდ ნაცნობი ერთი და ის მიაქცევს ალბათ ყურადღებას
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 10:15) [snapback]649159[/snapback] Gianni კიიი, მაგარი ძმა არი და აზრზეა რაც გამოცდილება აქვს იმენა იცის თავის საქმე, ეს ჩემი 3.0 არ ქონდა დაშლილი და ეხლა უკვე ეგეც გაკეთებული აქვს ხო ეგრეც მივხვდი, ოხერია ![]() რამდენიმე ამერიკული დასტუკული ფორიკის ძრავიც აქვს აწყობილი... -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
sandroia
შენ როგორც გინდა გადახედე Gianni ხოო პროსტა კომპიუტერი აკლია რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 01:17) [snapback]649131[/snapback] misho0 შენ თელავში თუ ჩამოხვალ მე დამირეკე და გავაკეთებინებ საკაიფოდ, გიორგია რომელიც სუბარუებზე მუშაობს და საკმაოდ კარგად, უბრალოდ წინასწარ შევუთანხმდეთ რომ ეცალოს და ჩამოდი მერე 579334333 ესაა ჩემი ნომერი, კახა გაიხარე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
შენ კლაპნების შლიფოვკას რომ ეძახიან ეგ დაგჭირდა? ეხლა ვიყავი ამ თბილისელ ხელოსანთან, შევხედავ თუ კლაპნების დარეგულირება უნდა მხოლოდო 200 ლარი დაგიჯდებაო, თუ შლიფოვკა დაჭირდება კლაპნებსო მაშIნ 400 ლარიო და მგონი კაი ფასია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
sandroia
კი შლიფოვკა დაჭირდება აუცილებლად, და მერე უნდა მოარგოს ყველა შაიბა თავის ადგილას, თავიდანვე დანიშნოს რომელი სად ზის და ისევ თავის ადგილზე ჩასხას ჯობია, შემსვლელი უნდა იყოს 0,20 მმ და გამომსვლელი 0,25 მმ ზაზორები, სათითაოს ვათხელებდით ზოგს 0,05 მმ -ით რომ ძაან დიდი ზაზორი არ ყოფილიყო, მერე ხმა ექნება კლაპნებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 13:31) [snapback]649200[/snapback] sandroia კი შლიფოვკა დაჭირდება აუცილებლად, და მერე უნდა მოარგოს ყველა შაიბა თავის ადგილას, თავიდანვე დანიშნოს რომელი სად ზის და ისევ თავის ადგილზე ჩასხას ჯობია, შემსვლელი უნდა იყოს 0,20 მმ და გამომსვლელი 0,25 მმ ზაზორები, სათითაოს ვათხელებდით ზოგს 0,05 მმ -ით რომ ძაან დიდი ზაზორი არ ყოფილიყო, მერე ხმა ექნება კლაპნებს გაიხარე გადავცემ ამ ინფოს იმ ხელოსანს, მარა პრინციპში შლიფოვკას ეგ არ აკეთებს სხვა აკეთებს ფორესტერებზე ბევრზე გაუკეთებია, აი 3.0 ლეგასი არ გაუკეთებია და ჩემი მანქანა იქნება პირველი ![]() ნეტავ არ დაჭირდეს შლიფოვკა და მხოლოდ 200 ლარში გამოვძვრე ![]() ეხლა რომ გააკეთე წვა ხომ არ დაინიშნე რამდენს გიწვავს? ჩემმა ამ ბოლო დროს აურია ძალიან, 15 ლარით 100კმ-ს მატარებს სტროგად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
sandroia
წვაზე ვერ მომცა დიდი შეღავათი სიმართლე გითხრა, 15 ლარით მე მაგდენს ვერც გავდიოდი და ვერც ეხლა გავდივარ, კარგად გიწვავს როგორც ჩანს ან ჩემია გაზზე გასასწორებელი, გაშლიფოვკებაში 200 ლარს რატო გიმატებს ეგ საკითხავია, თვითონ იგივე სამუშაო უნდა შეასრულოს უბრალოდ სხვა გააშლიფოვკებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 14:25) [snapback]649209[/snapback] გაშლიფოვკებაში 200 ლარს რატო გიმატებს ეგ საკითხავია, თვითონ იგივე სამუშაო უნდა შეასრულოს უბრალოდ სხვა გააშლიფოვკებს ისე მითხრა რომ თუ გვერდებს მოვხსნიო ისე შევამოწმებ კლაპნებს ჭირდება თუ არა რეგულირება და დავარეგულირებო, და თუ არ ეშველაო მერე უნდა დავშალოო ძრავიო რავი აბა. მე არ მესმის ეს თემა. ანუ ვუთხრა რომ ყველა ვარიანტში ძრავს რომ ამოიღებს კლაპნებიც ამოიღოს და შეამოწმოს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 22nd March 2015 - 23:10) [snapback]649122[/snapback] გავაკეთე მე აქვე თელავში და 400 ლარი დამიჯდა, იდეალურად მუშაობს ნამდვილად კლაპნების ბრალი იყო, ზაზორი აღარ ქონდა საერთოდ ზოგს SUBARU WRX STI B4 მატორის ამოღება გახდა საჭირო? კლაპნები რა მდგომარეობაში იყო? დამწვარი ან რამე ეგეთი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 23rd March 2015 - 18:47) [snapback]649242[/snapback] SUBARU WRX STI B4 მატორის ამოღება გახდა საჭირო? კლაპნები რა მდგომარეობაში იყო? დამწვარი ან რამე ეგეთი მე რამდენსაც ვკითხე ყველამ დაჭირდებაო..ერთადერთი მგონი რომელიღაც უტურბინო სუბარუზე შეიძლება მიდგომა..3.0 მგონი ყველა ვარიანტში ამოდის ცეპზეა და წინა მხარე სულ ეშლება.. ნუ ეს თეორიულად ვიცი როგორც მითხრეს თOრემ შეიძლება უკეთესი ვარიანტები დაამუღამეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(misho0 @ 23rd March 2015 - 18:51) [snapback]649243[/snapback] ნუ ეს თეორიულად ვიცი როგორც მითხრეს თOრემ შეიძლება უკეთესი ვარიანტები დაამუღამეს თუ არ ვცდები 4 ცილინდრიანზე ამორების გარეშე კეთდება, შოთა შემოვა იმედია და დაწერს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
მე ამ ხელოსანმა მითხრა უტურბინოებზე ამოღება არ უნდაო, ეგრევე გვერდიდან ვუდგები და ისე ვაკეთებო
შოთამაც ადრე ეგრე მიოთხრა შენი 3.0 რო არისო ამოღება დაჭირდებაო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ამოღება ყველა ვარიანტში ჭირდება ძრავს, სანამ დაშლი აუცილებლად შეამოწმე კომპრესია, ბოლზე წვაც, ჩემი ეს ყველაფერი იდეალური იყო და ალბად მაგიტომ გადავრჩი მარტივად შედარებით
sandroia არაფრით არ დაშალო შეუმოწმებლად, გალოვკების მოხსნა არ დამჭირდა მე, მხოლოდ კრიშკები მოვხსენით და ისე დაარეგულირა, თუ კლაპანია დამწვარი ეგ სხვა საქმეა უკვე, და ეს უნდა ნახო წინასწარ აუცილებლად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 21:05) [snapback]649263[/snapback] არაფრით არ დაშალო შეუმოწმებლად, გალოვკების მოხსნა არ დამჭირდა მე, მხოლოდ კრიშკები მოვხსენით და ისე დაარეგულირა, თუ კლაპანია დამწვარი ეგ სხვა საქმეა უკვე, და ეს უნდა ნახო წინასწარ აუცილებლად ხო ამ ხელოსანმაც ეგრე მითხრა თვის ბოლოს ეცლება და მაგ დროს უნდა გავაკეთებინო იმედია კლაპნების რეგულირებით ეშველება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ჩემი აზრით თუ კლაპნების რეგულირებამდე მივიდა საქმე, ანუ ზაზორი ძალიან დაპატარავდა, სასურველია "პრიტირკაც", იმიტომ რომ კლაპნები სრულად ვერ იკეტება, მაღალი ტემპერარატურა წვავს ჩამკეტ ზედაპირებს
და აკლებს ცილინდრს კომპრესიას, ამიტომ მატორს რო ამოიღებ, ბარემ ბოლომდე უნდა მიიყვანო საქმე. ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 19-March 14 მომხმარებელი № 4,099 ![]() |
ასეთი პრობლემა მაქვს რა :
ძრავს აქვს ასეთი ხმა chirping ხოდა რეგულარი უწერია მანუალში და სუპერიც ვცადე, მარა მაინც აქვს... პახოდუ მოძრაობის დროს, გაზს რო ავუშვებ და ისევ დავაჭერ, ზოგჯერ აცემინებსსავით ხმადაბლა ![]() დღეს სვეჩები შევცვალე, მარა არ მივლია და ცხელ ძრავზე ვერ გავსინჯე ჯერ... ჰაერს თუ იღებს ხვალე უნდა ვნახო, მარა მეეჭვება. 2.5 აუთბექია 2001-იანი. ადრე გაზზე მყავდა და გაზზე არანაირი ხმა არ ქონია... ბენზინზე გადავრთავდი თუ არა, ეგრევე დაიწყებდა... ANY IDEAშ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(gio_cx @ 1st June 2015 - 23:18) [snapback]659346[/snapback] ადრე გაზზე მყავდა და გაზზე არანაირი ხმა არ ქონია... ბენზინზე გადავრთავდი თუ არა, ეგრევე დაიწყებდა... ბენზონასოსის ხმა ხო არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 19-March 14 მომხმარებელი № 4,099 ![]() |
ბენზონასოსს ეგეთი მურტალი ხმა უნდა ქონდეს?? დეტონაციის პონტი მგონია მე. ნეტში რაც გადავხედე, ბევრს აქვს მსგავსი ხმის პრობლემა და ვერაფერს შველიან. ჩემი ძალებით დავაბოლე და ვაკუუმის პრობლემა არ მგონია. ბენზონასოსის ხმა რომც იყოს, აი ეს დაცემინებაც რო დაიწყო???
კაროჩე რო გავალ ახალი სვეჩებით, თუ ისევ ისე ქნა, მერე აღარ ვიცი რა ვქნა... Detonation ასეა რა ზუსტად.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
გამარჯობა. იქნება ვინმემ შეძლოთ დახმარება
![]() |
|
|
![]() ![]() |