გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Jun 24 2009, 13:25
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 |
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
|
|
|
|
Jun 24 2009, 14:38
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(duraji @ 24th June 2009 - 14:25) [snapback]13932[/snapback] მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები? ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. |
|
|
|
Jun 24 2009, 16:35
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 |
ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback] ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. 100% |
|
|
|
Jun 24 2009, 16:54
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback] ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. ტევადობა რა შუაშია? აზოტით დაბერილი საბურავები ნაკლებად ხურდება და წნევის ცვალებადობაც ნაკლებია -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jun 24 2009, 18:05
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
მე მაქვს აზოტით დაბერილი საბურავები, აღარ ხურდებაო, წნევას თანაბრად ანაწილებსო და რავიც კაიაო, მაგრამ მე ვერანაირი განსხვავება ვერ შევამჩნიე და მემგონი ჩვეულებრივი ჰაერიც საკმაოდ კარგად აკმაყოფილებს პასკალის კანონებს. და საერთოდ მანდ მართლა აზოტი შედის თუ ჩვეულებრივი ჰაერი კაციშვილი ვერ გაიგებს.
|
|
|
|
Jun 24 2009, 18:12
გამოხმაურება
#6
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 |
მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!
|
|
|
|
Jun 24 2009, 19:04
გამოხმაურება
#7
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
კარგით რააა, რა აზოტი კაცოოო, არაფერს ეგ არ აგრილებს, აბა ვინ მეტყვის რამდენია ჰაერის სითბოგამტარობა 2 ატმოსფეროზე და რამდენია აზოტის.
2 ატმოსფეროზე აზოტს არანაირი გაგრილება არ შუძლია, მართლა რომ გააგრილოს ბევრად დიდ წნევაა საჭირო |
|
|
|
Jun 24 2009, 21:10
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
ტყუილად ყრით ფულებს
|
|
|
|
Jun 24 2009, 21:38
გამოხმაურება
#9
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
ეეეე, გამიტყდა რა, არადა მეთქი აზოტით დავბერავ და იაფად გამოვალ მანქანისთვის რამე კარგის გაკეთებაში თქო.
|
|
|
|
Jun 24 2009, 21:39
გამოხმაურება
#10
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
პატარა მანქანებში მართლა ფულის ყრაა.
დიდ მანქანებზე ამბობენ პლიუსიაო და რავიცი აბა. |
|
|
|
Jun 24 2009, 21:48
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
საერთოდ ფულის გადაყრაა და ვინც გადაყარა უკვე ფული ისინი ცდილობენ რო ან ჩვენც დაგბოლონ ან პლაცებოს ეფექტის ქვეშ არიან
ციტატა(PAINKILLER @ 24th June 2009 - 17:54) [snapback]14008[/snapback] ზუსტად ეგ 22% არის საბურავის გახურებას რომ უწყობს ხელს არ გეკადრება პეინ |
|
|
|
Jun 25 2009, 09:14
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 20:12) [snapback]14032[/snapback] მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!! რა სისულელეა, გრუნტთან მოჭიდება არანაირ კავშირში არაა ტემპერატურასთან, გრუნტზე რანაირი შემცველობის საბურავიც არ უნდა გქონდეს, ზედმეტ გაზზე ყველა ვარიანტში მოგაცურებს, მანდ მთავარი პროტექტორია და აზოტით დაბერილი საბურავები საერთოდ არ ცხელდებაო ეგეთი რამე უფრო დიდი სისულელეა + მაგას აზოტი უფრო მკვრივია და ნაკლებად აპარებს რეზკი მანევრების დროს და ზოგადად დიდი ხნის განმავლობაში ჰაერით დაბერილი საბურავი უფრო ადვილად იშვებს ვიდრე აზოტით დაბერილი -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
| jangula |
Jun 25 2009, 09:18
გამოხმაურება
#13
|
|
Guests |
ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 14:25) [snapback]13932[/snapback] მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები? ესეც ახალი ამბავი (ჩემთვის) ქუთაისში აზოტი არ იშოვება და ვბერავთ კი ვბერავთ აქაური ჰაერით..... საბურავებს ვგულისხმობ |
|
|
|
Jun 25 2009, 17:36
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
საბურავი იმიტო კი არ ხურდება რო შიგნით 22% ჟანგბადია. ის ხურდება დეფორმაციის გამო. ანუ ასფალტზე რა ნაწილიც დევს ის დაბრტყელებულია. ბრუნვისას კიდე ეს ადგილი სხვა და სხვაა. ესეც შენი მექანიკური ენერგია რომელიც სითბურად გარდაიქმნება. გაცხელების გამო კიდე აირის წნევა მატულობს ან ფართოვდება. საბურავში ვერ გაფართოვდება დიდად ამიტომაც წნევა იწევს. ესაა და ეს. ხო აზოტი ცხადია როგორც ნებისმიერი სხვა აირი ფართოვდება. უბრალოდ გაფართოების კოეფიციენტი ცოტა ნაკლები აქვს.
სადღაც იყო ამაზე დიდი სტატია სადაც ფორმულებით იყო განხილული. ცხადია F1-ებზე და ეგეთ მანქანებზე სადაც მილიწამებზე მიდის საუბარი ამ ყველაფერს აზრი აქვს. ჩვეულებრივ საგზაო მანქანებზე უაზრობაა 0.1 ატმოსფეროს გულისთვის ამდენი ფული იხადო. |
|
|
|
Jun 25 2009, 19:27
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
მგონი ამისათვის ახალი თემის გახსნა არ ღირს
უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს? ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99 რაღაც არა მჯერა მე თვალის ზომით დაბერილის და... მითუმეტეს როდესაც მაგ ბარომეტრებს 5 დანაყოფი აქვთ როგორც მახსოვს და დანაყოფების ხაზებზე 8-ჯერ სქელი ისარი რაიმე ციფრული მინდა რა... |
|
|
|
Jun 25 2009, 19:37
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
ციფრული მანომეტრები იყიდება მარა რავიცი რავიცი. ისე ლუკოილზე როა აღმაშენებლის ძეგლთან ის ავტომატურად ამატებს მგონი ეგ უნდა იყოს ზუსტი. მარა მანდ მილიბარებშია და უნდა გადაიყვანო შენით.
|
|
|
|
Jul 2 2009, 22:27
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,013 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 15 |
მე მაქვს აზოტით დაბერილი-მომეჩვენა, რომ მანქანა დარბილდა, მაგრამ ეს უფრო ფსიქოლოგიური ეფექტი იყო ვიდრე რეალური!
რაც შეეხება ციფრულ მანომეტრს-მიცუბიშის ცენტრის გვერძე აქვთ (იმავე შესახვევშია), აძლევ სასურველ წნევას და ბერავს ავტომატურად. |
|
|
|
Jul 2 2009, 22:36
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
Matador
ციტატა(Matador @ 25th June 2009 - 20:27) [snapback]14365[/snapback] უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს? ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99 ეგეთ სიზუსტეზე ვერასოდეს ვერ დასვავ, რადგან წნევა დამოკიდებულია ბევრ რაღაცაზე, გარეთ რა ტემპერატურაა, საბურავები გახურებულია თუ არა სიარულისგან, რამდენი და რა სიმძიმის ბარგი გიდევს დ.აშ. ხოდა ერთ მომენტში რომ ზუსტად 2.0 გექნება, ცოტა მზე რო დააჭერს ავა 2.1-ზე, უკან მგზავრებს ჩასვავ და ახვალ 2.2-ზე, მოკლედ გაანებე რა თავის მაგის სიზუტეს აზრი არ აქვს |
|
|
|
Jul 4 2009, 02:32
გამოხმაურება
#19
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
ოოოყ მაგას ჯობია სილიკონი ჩაასხათ
|
|
|
|
Feb 18 2010, 21:18
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
მოგესალმებით ყველას,მოკლედ დღეს საბურვები აზოტით დავაბერინე და ძალიან კმაყოფილი დავრჩი,მანქანა აშკარად რბილად და უხმაოროდ დადის შედარებაც არ შეიძლება ჰაერთ დაბერილ საბურავებთან,როგორც გავიგე თან ბაბონსაც არ იკეთებს აზოტით დაბერილი საბურავები,დამ მემგონი სპორტულ ავტომობილებსაც აზოტით უბერავენ საბურავებს,მოკლედ ყველას გირჩევთ
|
|
|
|
Feb 18 2010, 21:24
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 |
legacy
სად დააბერინე და ,,რა ჯდება"? |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:28
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
ნეტარ არიან მორწმუნენი ...
დაბერვამდე და დაბევრის შემდეგ წნევა შეამოწმეთ საბურავებში. |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:31
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
ციტატა(ratikobaxa @ Feb 18 2010, 22:24) [snapback]93634[/snapback] legacy სად დააბერინე და ,,რა ჯდება"? მარჯვენა სანაპიროზე გეპეის ასახვევი რომ არის და ელიავაზე რო გადადის ხიდი მანდ არ უნდა ახვიდე და გააგრდზელო გზა დიღმისკენ და იქ არის ვისოლის დიდი კალონკა ბევრი ბოქსებია მოიკის მანდ დავაბერინე ვულკანიზაციაში,მაგის გვერდზევე ლუკოილის ცენტრალური ოფისია მემგონი,მოკლედ 2 ლარი ჯდება საბურავი სულ 8 ლარი მაგრამ თუ დამიჯერებ ღირს ძაან დიდი სხვაობაა,მემგონი კარგად ავხსენი ციტატა(nika @ Feb 18 2010, 22:28) [snapback]93637[/snapback] ნეტარ არიან მორწმუნენი ... დაბერვამდე და დაბევრის შემდეგ წნევა შეამოწმეთ საბურავებში. კი შევამოცმეთ აბა ისე როგორ დაბერავდა მე 2.1 ზე დავაყენებინე |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:36
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 |
ციტატა(legacy @ 18th February 2010 - 22:31) [snapback]93639[/snapback] ციტატა(ratikobaxa @ Feb 18 2010, 22:24) [snapback]93634[/snapback] legacy სად დააბერინე და ,,რა ჯდება"? მარჯვენა სანაპიროზე გეპეის ასახვევი რომ არის და ელიავაზე რო გადადის ხიდი მანდ არ უნდა ახვიდე და გააგრდზელო გზა დიღმისკენ და იქ არის ვისოლის დიდი კალონკა ბევრი ბოქსებია მოიკის მანდ დავაბერინე ვულკანიზაციაში,მაგის გვერდზევე ლუკოილის ცენტრალური ოფისია მემგონი,მოკლედ 2 ლარი ჯდება საბურავი სულ 8 ლარი მაგრამ თუ დამიჯერებ ღირს ძაან დიდი სხვაობაა,მემგონი კარგად ავხსენი შევივლი მაშინ, შენც 16 იანი დისკები გიყენია?! ცოტა მეგრუბება მე და დავბერავ აბა მაგით იქნებ როგორ შედეგს მაძლევს |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:40
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
ციტატა(ratikobaxa @ Feb 18 2010, 22:36) [snapback]93641[/snapback] შევივლი მაშინ, შენც 16 იანი დისკები გიყენია?! ცოტა მეგრუბება მე და დავბერავ აბა მაგით იქნებ როგორ შედეგს მაძლევს არა 17 იანები მაქვს და თან მაგარი გრუბი საბურავები მაგრამ ახლა რბილად დადის |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:41
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 |
ციტატა(legacy @ 18th February 2010 - 22:40) [snapback]93644[/snapback] არა 17 იანები მაქვს და თან მაგარი გრუბი საბურავები მაგრამ ახლა რბილად დადის ვაა მაგარია, ზნაჩიტ ჩემსაზეც საკაიპოდ დარბილდება. კაი რაღაცისთვის მიგიგნია. |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:45
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
ციტატა(ratikobaxa @ Feb 18 2010, 22:41) [snapback]93647[/snapback] ვაა მაგარია, ზნაჩიტ ჩემსაზეც საკაიპოდ დარბილდება. კაი რაღაცისთვის მიგიგნია. კი ძმაო ძაან მაგარია თუ დამიჯერებ და ძაან დიდ ზხვაობას მოგცეს ყოველ შემთხვევაში ჩემსას აშკარად შეეტყო ოღონდ თუ დააბერინებ ცოტა მეტზე დააბერინე მაგ თუ 2.0 ზეა ჰაერებზე აზოტი 2.1 ზე ან 2.2 ზე დააკენებინე |
|
|
|
Feb 18 2010, 21:54
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 |
ციტატა(legacy @ 18th February 2010 - 22:45) [snapback]93650[/snapback] კი ძმაო ძაან მაგარია თუ დამიჯერებ და ძაან დიდ ზხვაობას მოგცეს ყოველ შემთხვევაში ჩემსას აშკარად შეეტყო ოღონდ თუ დააბერინებ ცოტა მეტზე დააბერინე მაგ თუ 2.0 ზეა ჰაერებზე აზოტი 2.1 ზე ან 2.2 ზე დააკენებინე ოკ, გაიხარე. |
|
|
|
Feb 18 2010, 22:11
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
ციტატა(nika @ 18th February 2010 - 22:28) [snapback]93637[/snapback] ნეტარ არიან მორწმუნენი ... +111 სამწუხაროა რო საერთოდ ხედავთ "განსხვავებას" აზოტით და ჰაერით დაბერილს შორის... |
|
|
|
Feb 18 2010, 22:17
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
ციტატა(mixa @ Feb 18 2010, 23:11) [snapback]93660[/snapback] +111 სამწუხაროა რო საერთოდ ხედავთ "განსხვავებას" აზოტით და ჰაერით დაბერილს შორის... სამწუხარო ის არის როვერ განასხვავებ სცადე იქნე შენც განასხვავო |
|
|
|
Feb 18 2010, 22:24
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
ციტატა(legacy @ 18th February 2010 - 23:17) [snapback]93662[/snapback] სამწუხარო ის არის როვერ განასხვავებ სცადე იქნე შენც განასხვავო ვერ ვანსხვავებ და ვერც მეცნიერულად ვერ ამიხსნა ვერავინ რატომ უნდა უშველოს ბაბონისგან ან რატომ უნდა გახდეს რბილი. სპორტულ ავტომობილებზე მარტო იმათზე რომლებიც ტრეკზე დადიან კი ბერავენ და მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ რო ჰაერით დაბერილი საბურავი რო ცხელდება წნევა იმატებს და აზოტზე არა. იმიტო რო ჟანგბადის თვისებაა ტემპერატურის მომატებისას გაფართოვება. ისე ცნობისთვის ჰაერში რომელსაც ვსუნთქავთ დაახლოებით 80% აზოტია |
|
|
|
Feb 18 2010, 22:37
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 |
ციტატა(mixa @ Feb 18 2010, 23:24) [snapback]93666[/snapback] ვერ ვანსხვავებ და ვერც მეცნიერულად ვერ ამიხსნა ვერავინ რატომ უნდა უშველოს ბაბონისგან ან რატომ უნდა გახდეს რბილი. სპორტულ ავტომობილებზე მარტო იმათზე რომლებიც ტრეკზე დადიან კი ბერავენ და მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ რო ჰაერით დაბერილი საბურავი რო ცხელდება წნევა იმატებს და აზოტზე არა. იმიტო რო ჟანგბადის თვისებაა ტემპერატურის მომატებისას გაფართოვება. ისე ცნობისთვის ჰაერში რომელსაც ვსუნთქავთ დაახლოებით 80% აზოტია ჩემს საბურავებზე დიდი სხვაობა მისცა,რო ცხელდება და წნევა რომ იმატებს ესეიგი გრუბდე ხო?აზოტი კი არა,თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე კმაყოფილი ვარ შედეგით,ქვაფენილზე რო დავდიოდი მთელი ტორპედო ზანზარებდა ეხლა კი ჩუმად არის მოკლედ აშკარად დაეტყო რომ უკეთესია |
|
|
|
Feb 18 2010, 22:40
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ისე ეს თემა იყო ამ ფორუმზე უკვე სადღაც...
აი ვიპოვე http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=359 აი მაგალითად ინფორმაცია ამ საკითხზე http://www.popularmechanics.com/automotive...to/4302788.html მოკლედ რაშია საქმე: ჰაერი შედგება ~78% აზოტისგან, ~21%ჟანგბადისგან,დარჩენილი 1% CO2 და ძალიან მცირე რაოდენობით სხვა გაზებისგან, მაგ: ნეონი, არგონი,.., და წყლის ორთქლისგან რა განსხვავებაა აზოტით დაბერილ და ჰაერით დაბერილ საბურავებს შორის?: სუფთა აზოტის გაფართოების კოეფიციენტი ნაკლებია ვიდრე ჰაერის, რადგან ჰაერი შეიცავს წყლის ორთქლს, რომელიც ტემპერატურის მიხედვით შეიძლება თხევადი იყოს და შეიძლება აირად მდგომარეობაში იმყოფებოდეს, შესაბამისად ცივ და გახურებულ საბურავზე მნიშვნელოვან წნევის სხვაობას მოგვცემს. წყლის შემცველობა საბურავში იწვევს ასევე დისკის მცირე კოროზიას. აზოტის მოლეკულები უფრო ძნელად აღწევენ რეზინაში და შესაბამისად საბურავი დაბერილი მეტ ხანს ძლებს. ასე რომ აზოტით დაბერვა სასურველია იმ შემთხვევაში, როცა საბურავის ტემპერატურა მოძრაობისას საგრძნობლად იცვლება, ანუ ტრეკზე რბოლის დროს მოკლედ გინდ აზოტით დაგიბერია და გინდ ჰაერით, მთავარია მშრალი იყოს რაც შეეხება ბაბონების არ გაჩენას და სხვა ჯადოებს, მაგას შამანი სჭირდება, აზოტი ვერ უშველის პოსტი ჩავასწორე უზუსტობის გამო |
|
|
|
Feb 19 2010, 06:57
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
chrdili
+1111 მოდერს ვთხოვ შეაერთოს თემები რათ გვინდა ერთიდაიგივე თემა 2 სათაურით |
|
|
|
Feb 19 2010, 09:21
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
ციტატა(legacy @ 18th February 2010 - 22:31) [snapback]93639[/snapback] კი შევამოცმეთ აბა ისე როგორ დაბერავდა მე 2.1 ზე დავაყენებინე შენი მანომეტრით თუ შეამოწმე? თორე იმის მანომეტრი რას აჩვენებს მაგას რა მნიშვნელობა აქვს. 2.1 კი არა ისე გადავაკეთებ რო 3.0-ს დაგანახებს და ამ დროს 1.5 იქნება წნევა. ეგრე ჩემ ნაცნობს გაუკეთეს. მივიდა პროფილაქტიკაში და ცოტა გრუბიაო. მაიცა წნევას გაგისწორებო და ეს მენნა უბედნიერესი იყო მანქანა ძაან დარბილდაო. ვნახეთ და 1.0-ზე იყო დაბერილი. http://www.dj-wheels.com.ua/azot%20v%20shinax.htm В последнее время многие клиенты перед посещением шиномонтажа задают вопросы: «Чем лучше накачивать шины – воздухом или азотом? Дает ли что-нибудь азот в шинах? Стоит ли тратить дополнительные деньги на эту процедуру? И можно ли реально заметить разницу на обыкновенном автомобиле?» .Мы постараемся помочь вам разобраться в этих не очень простых на первый взгляд вопросах. Эта услуга в шиномонтажах появилась относительно недавно и, как утверждают продавцы этой услуги, после закачки азота заметно улучшаются важные технические характеристики шины (стабильность давления в шине, пониженная взрывоопасность, замедленное старение шины и т. д.) Для того, что бы понять, насколько эти утверждения верны, обратимся к физике и разберём каждый пункт в отдельности. Вначале для справки: Воздух сам по себе состоит из 78% азота и около 21% кислорода. А азот, применяемый в шиномонтажах, содержит около 95% азота и 5% кислорода. Т.е. в наших шинах накаченных «по старинке» итак почти восемьдесят процентов азота и говорить о каких-либо кардиальных изменениях в шинах после закачки 95%-ным азотом не приходится. Но начнём по порядку: Утверждение 1. Повышение стабильности давления в шине. Коэффициент теплового расширения азота гораздо меньше, чем у воздуха и поэтому при нагреве шины давление практически не меняется. – Это утверждение противоречит законам физики, а именно закону Шарля (давление газа в постоянном объеме прямо пропорционально температуре) и закону Гей-Люссака (коэффициент объемного расширения всех газов одинаков), которые мы проходили в 9 классе общеобразовательной школы. Физикам можно верить, а значит нельзя верить «продавцам услуги». Утверждение 2. Проверять давление в шине можно в три раза реже. За счёт того, что молекулы азота больше, чем молекулы кислорода, колесо медленнее спускает. – молекула азота 3.1x10^-8см, а молекула кислорода 2.9x10^-8см. Т.е. молекула кислорода на 6% меньше, чем молекула азота. И учитывая, что в воздухе, который вокруг нас, всего около 21% кислорода, а остальные 78% азота, получается, что разница в утечке очень незначительна (около одного процента). На самом деле современные бескамерные шины (если они исправны) держат давление годами. А если в шине есть проблема, т.е. она негерметична, то неважно чистый ли азот закачен в шине или с примесями кислорода – шина всё равно будет спускать. Кроме того, пункт №2 противоречит правилам эксплуатации автомобиля - давление в шине нужно проверять регулярно! Утверждение 3. Снижение вероятности взрыва шины. Азот является инертным газом и не поддерживает горение. – шина не «взрывается» как мы себе это представляем, а лопается. Т.е. звук, который мы слышим – это резкая потеря давления в шине, которая вызвана, как правило, наездом автомобиля на посторонний предмет или разрушением конструкции самой шины. В "Формуле-1" закачивают азот в шины в первую очередь для пожаро-безопасности. Чистый азот, при повреждении колеса, выходя из шины, действительно не способствует горению. Утверждение 4. Предотвращение старения шины и коррозии диска, т.к. отсутствует влага, масло, пыль, частицы, которые снижают долговечность колеса. – старение шины в основном происходит снаружи шины, поскольку кроме кислорода на шину действует солнечное излучение и другие вредные воздействия (реагенты, битум и т.п.) Коррозия диска изнутри действительно уменьшается, благодаря меньшему количеству кислорода в шине. Но стоит отметить, что диск опять-таки в основном ржавеет и окисляется снаружи, хотя некоторая доля пользы применения азота присутствует. Существуют и другие сомнительные утверждения, многие из которых противоречат законам физики, но комментировать их нет особого смысла. Поэтому, подводя итоги можно сказать: большинство тезисов, которые рекламируются – не состоятельны. А некоторые являются просто откровенным обманом. Хотя есть и психологический фактор – люди, потратившие свои деньги и накачавшие шины азотом, часто говорят, что машина стала заметно мягче, тише и лучше управляется… И если вы хотите проверить законы физики за свой счёт, то, пожалуйста, есть такая услуга. Но всё же есть один действительно положительный момент в этой процедуре и это можно сказать наверняка – хуже не будет! Утверждение 4. Предотвращение старения шины и коррозии диска, т.к. отсутствует влага, масло, пыль, частицы, которые снижают долговечность колеса. Только внимание! Будьте бдительны! Проверьте своим манометром давление в "холодных" шинах (например с утра, до начала движения). Поскольку зачастую для получения "эффекта мягкости" шиномонтажники накашивают шины азотом с заниженным давлением. Это может привести к пробою шины и повреждению диска, особенно на больших скоростях. |
|
|
|
Feb 19 2010, 09:28
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
თემები ერთდება
ჩემი პირადი მრავალგზის დაკვირვებიდან და გამოცდილებიდან ეგ აზოტი არის ტრუხა რაღაცა... ვერანაირი შედეგი მე ვერ დავინახე გარდა იმისა რომ 20 თეთრის მაგივრად 3 ლარი მივეცი საბურავის დაბერვაში |
|
|
|
Feb 19 2010, 09:35
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
|
|
|
|
Feb 19 2010, 09:37
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 |
ფულის ყრააა უაზრო ჩემი აზრით
|
|
|
|
Feb 19 2010, 09:44
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
Некоторые смекалистые шиномонтажники уже давно сообразили, что на самом деле проку от газа никакого. Любопытные автомобилисты уже видели "мастеров-рационализаторов", закачивающих под видом супергаза обычный воздух. Хитрецы устроили стенд по подкачке таким образом, что шланг с газовой "смесью" уходит куда-то внутрь шиномонтажной постройки. Если внимательно проследить, где он кончается, окажется, что шланг соединяется с трубой, идущей от компрессора, качающего... обычный воздух. Думаю, это очень смешно - смотреть на людей, которые покупают у тебя воздух по двадцать гривен за колесо...
- Но какой же это лохотрон, - улыбнулся хозяин сети, - если многие люди после закачки шин газом чувствуют улучшение. Кроме того, они получают на колеса цветные колпачки. აი ეს კი ძაან მაგარია Скоро наверное колеса начнут Водородом или Гелием накачивать. Типа машина как дирижабль будет, через препятствия перелетать. |
|
|
|
![]() ![]() |