![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
მოგესალმებით! ჩემი პირველი პოსტია და იმედია არ დამძრახვთ განყოფილების შერჩევისთვის ან სხვა მსგავსი პოსტების არსებობისთვის
მოკლედ დიდი ხნის 2ჭოფობის შემდეგ გადაწყვეტილება მიღებულია - ჩემი შემდგომი მანქანა იქაქნება ფორესტერი! აი რომელი და რა ფასად ჯერ გაურკვეველია, სწორედ არჩევანის გაკეთებაში გთხოვთ დახმარებას... ვვარაუდობ 1997-2001 ფორიკას მაქს 3000$-მდე ფოთამდე განუბაჟებელს.. შევეცდები მოკლედ გითხრათ რა პრიორიტეტები და საჭიროება გვაქვს მე და ჩემს ოჯახს და დანარჩენი თქვენთვის მომინდვია მოკლედ კვირაში ერთხელ მინიმუმ სოფელში სიარული - ოფროუდია საშუალო მაგრამ მერყევი ხასითის რადგან გზაზე ხანდახან მეწყერები წვება სულ სხვადასხვა გამოსავლების ძებნაა საჭირო ![]() ზოგადად ქალაქში საკმაოდ დიდი ტრაფიკი მაქვს ასე რომ საწვავის ეკონომია არაა ნაკლებ პრიორიტეტული მაგრამ არაა გადამწყვეტი (ასევე გეტყვით რომ კარგი ხარისხის საწვავის საშუალება მაქვს) რაც შეეხება ოჯახს ერთ ჩაჯდომაზე 6 კაცი ვჯდებით მანქანაში აქედან 2 ბავშვია (ჯერ-ჯერობით ![]() ![]() კიდევ მთავარი მომენტი ფინანსურად არ ვარ განებივრებული და ამიტომ შერჩევისას ცოტა მოთმინება დამჭირდება... სავარაუდოდ იაპონიიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და კარგი იქნება თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება როგორ მოვიძიო შესაფერისი ფორიკა აუქციონებზე ან საიტებზე ან კიდევ სხვაგან სადმე ძალიან დამავალებთ თუ გამიზიარებთ პატივისცემით, მომავალი ფორესტერ-კლუბის აქტიური წევრი ![]() პს. ხო მართლა სულ დამავიწყდა ისე გაზაობაზეც არ ვარ უარზე და საკმაოდ სწრაფად დავდივარ მაგრამ ეს ყველაზე ბოლო პრიორიტეტია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
რა ჩამოყვანა?!
![]() ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი ![]() ![]() მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(Matador @ 24th April 2010 - 10:15) [snapback]123640[/snapback] რა ჩამოყვანა?! ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი აქვეა ორივე და იდეალურზე უკეთეს მდგომარეობებში!!! მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი მდგომარეობით---- იდეალური ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
არჩევანი კარგი გაგიკეთებია ფორიკაზეც და ამ კლუბძეც,აქ ნამდვილად დაგეხმარებიან როგორც ავტომობილის შერჩევა+ყიდვაში.
matador-s შეეხმიანე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
კალე და ლექსო დავყენოთ რომელიც გაუსწრებს იმან გაყიდოს პირველი მანქნა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მემგონი უნდა გადაწყვიტო ტურბინიანი მანქანა გინდა თუ უტურბინო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
nikola
ყველაფრის გათვალისწინებით რაც შენ ჩამოწერე, და იმისაც რომ არ ხარ ფინანსურად განებივრებული, შენი მანქანის დიაგნოზი არის შემდეგი 2000 ან 2001 წლის S/20, აუცილებლად მექანიკა რადგან იქნება ეკონომიური, სოფელში ტალახებში და უგზოობაზე ივლი მგელივით, ქალაქშიც ცოტას წაიცუღლუტებ ხოლმე მექანიკის ხარჯზე... ფერის არჩევაზეც თუ მიდგა საქმე ალბათ თეთრი უნდა იყიდო ![]() ხოლო თუ თავს მისცემ იმის უფლებას რომ მანქანაში სუპერი ასხა და 1-2 ლიტრით მეტი დაგიწვას, სამაგიეროდ იამაყო შენი მანქანის შესაძლებლობებით და რაც მთავარია სისწრაფით მაშინ აი ამ კაცის მანქანას გირჩევდი --> Matador, ტურბინიანს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
OSA-003
მე და ვუდგები ფორიკებს გასწრება გაყიდვაზე ![]() P.S. მგონი გამეყიდება სადაცაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ტურბინიანსა და უტურბინოს შორისაც არჩევანი თქვენ უნდა გამაკეთებინოთ, აგიხსნით რატომ:
ერთ ჩემს ამხანაგს ჰყავს ამერიკული ფორესტერი 2.0 უტურბინო ხოდა გაზის პედლის ქვემოთ რამა ჩაღუნული აქვს გაზის პედალზე ზედმეტი ძალის გამოყენების გამო, მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის არც "პოლში" ფეხის გაყრა და არც ხვეწნა მუდარა - მკვდარი მაინც მკვდარია, ხოდა იმას ვამბობდი, რომ ასეთი მხოხავი არც ტევადი მინდა და არც ვეზდეხოდი... მოკლედ თუ 2.0 იაპოშკა ნორმალურად იდგავს უტურბინო მაშინ ეგეც საკმარისია მარა რა თქმა უნდა ტურბინიანი ჯობია ოღონდ უპრობლემო და ზოგადად რაღაც კითხვები დამემატა: რატომაა გავრცელებული მითი ტურბინის პრობლემურობაზე? რატომ თეთრი? რა ჯდება საჭის გადატანა და რამდენად გამართლებულია? რატომ უკვე ჩამოყვანილ აქ ნარბენი და არა საკუთარი მოძიებული და შერჩეული ამომავალი მზის ქვეყნიდან? ხო კიდე მავიწყდებოდა მექანიკა აღარ მინდა რა დავიღალე ![]() ![]() ![]() ციტატა(Matador @ Apr 24 2010, 10:15) [snapback]123640[/snapback] რა ჩამოყვანა?! ![]() ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი ![]() ![]() მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი ![]() ხო მართლა მატადორ, შენ მანქანას რომ შევხედე ცოტა არ იყოს უცნაურად მომეჩვენა კაცმა ამდენი შრომა და მოთმინება დაახარჯე საკუთარ მანქანას და ახლა მე მთავაზობ ?! - მე ასე არ მოვიქცეოდი მანქანით კმაყოფილი რომ ვიყო.. ხომ წითელზე მელაპარაკები ? ან იქნებ სხვა მანქანაც გყავს გასაყიდი არ ვიცი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
ციტატა ხო მართლა მატადორ მაგას კალე ქვია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
nikola კალეს მეორე ყავს და მაგას მაგიტო ყიდის და მე ლეგასი მელოდება და პული მინდა და კაპიკებში მაგიტო ვყიდი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] ურბინიანსა და უტურბინოს შორისაც არჩევანი თქვენ უნდა გამაკეთებინოთ, აგიხსნით რატომ: ერთ ჩემს ამხანაგს ჰყავს ამერიკული ფორესტერი 2.0 უტურბინო ხოდა გაზის პედლის ქვემოთ რამა ჩაღუნული აქვს გაზის პედალზე ზედმეტი ძალის გამოყენების გამო, მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის არც "პოლში" ფეხის გაყრა და არც ხვეწნა მუდარა - მკვდარი მაინც მკვდარია, ხოდა იმას ვამბობდი, რომ ასეთი მხოხავი არც ტევადი მინდა და არც ვეზდეხოდი... მოკლედ თუ 2.0 იაპოშკა ნორმალურად იდგავს უტურბინო მაშინ ეგეც საკმარისია მარა რა თქმა უნდა ტურბინიანი ჯობია ოღონდ უპრობლემო მთლად მასეთი მკვდარიც არაა რო ხან ფეხით მიაწვე მარა ტურბინიანთან შედარებით გაჩერებულია ლამის ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომაა გავრცელებული მითი ტურბინის პრობლემურობაზე? იმიტომ რომ არ უვლიან, ცუდ საწვავს ასხავენ, ცუდ ზეთს ასხავენ 9 ათასს ატრიალებინებენ და თურმე მერე სტუკდება ![]() ![]() ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომ თეთრი? კაცია და გუნება .. მე პირადად ვერტცხლისფერს ან წითელს ავიღებდი.. თეთრი მაგრად არ მომწონს.. თუმცა ბევრს მოწონს... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რა ჯდება საჭის გადატანა და რამდენად გამართლებულია? არანაირად არაა რეკომენდირებული თუმცა გადააქვთ... არავინ არ გირჩევს მაგის გაკეთებას ამ ფორუმზე... მაგარი უაზრობაა ყველანაირად... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომ უკვე ჩამოყვანილ აქ ნარბენი და არა საკუთარი მოძიებული და შერჩეული ამომავალი მზის ქვეყნიდან? იმიტო რო სანამ ჩამოვა 2 თვე უნდა სულ ცოტა ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] ო მართლა მატადორ, შენ მანქანას რომ შევხედე ცოტა არ იყოს უცნაურად მომეჩვენა კაცმა ამდენი შრომა და მოთმინება დაახარჯე საკუთარ მანქანას და ახლა მე მთავაზობ ?! - მე ასე არ მოვიქცეოდი მანქანით კმაყოფილი რომ ვიყო.. ხომ წითელზე მელაპარაკები ? ან იქნებ სხვა მანქანაც გყავს გასაყიდი არ ვიცი... მეორე მანქნაც ყავს და თან სხვა მანქანის ყიდვა უნდა და თან კალე გეუბნება ჩვეულებრივი სტანდარტული STB_ს ყიდვაზე და შენ რაც ნახე რო დაახარჯა ის შინაურებში გადაანაწილა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე...
ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა ![]() ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს. აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ. ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 24 2010, 19:49) [snapback]123884[/snapback] ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე... ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა ![]() ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს. აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ. ... მოდი ასე ვთქვათ რადგან ოჯახისთვის გინდა და თან სოფელში აპირებ სიარულს C/20, STB ან C/25 საკმარისია STI სპორტული პადვესკა და მიწაზე გაკრული ბამპერები არ გამოგადგება. ჩემი აზრით სუბარუს ძრავის მახასიათებლებიდან გამომდინარე ავტომატი უკეთესი არჩევანია. ასევე 2.0 უტურბინო 137 ცხენი ცოტაა. 2.0 ტურბინა ან 2.5 ატმოსფერო იდეალური ვარიანტია. უტურბინო ფორესტერების უმრავლესობას უკანა ბლოკირებადი დიფერენციალი არ აქვს.ტუბინაზე ნორმაა უკანა LSD დიფერენციალი, ხშირად მართლა საჭირო რამე დიაგონალებზე განსაკუთრებით. წინა ბოლოკირებადი დიფერენციალი დაივიწყე. მექანიკები სიმეტრიული LSD ბლოკირებადი ხიდებშორის დიფერენციალით მოდის. ავტომატებზ VTD არასიმეტრიული ბლოკირებადი დიფერენციალი დგას ან უბრალოდ დიფერენციალის გარეშე ანუ ფრიქციონებით რთავს უკანა ხიდს დინამიურად. ჩემი აზრით საუკეთესოა VTD შემდეგ აქტივ AWD ანუ დიფერენციალის გარეშე და ბოლოს LSD+მექანიკა. არსებობს ფორესტერები უკანა თვითრეგულირებადი ამორტიზატორებით სოფლისთვის იდეალური ვარიანტია. პირადად მე ST/b ს გირჩევ ოღონთ დაბალი გარბენით და ნორმალური ადამიანისგან. ნაგაზავები ძრავი შეიძლება უცებ მოკვდეს მოკლედ ფრთხილად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
nikola
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] STB ტურბინიანი ფორიკები არის მაგ მოდფიკაციის, ან TTB... ტტბ-ზე არის უკანა ამორტიზატორები ცოტა უფრო სუსტი და ვითომ უფრო კომფორტული მოდელია ვიდრე სტბ მარა ახლებზე აღარ გამოდის ... 2000იდან სუყველა სტბეა თუ სწორად მახსოვს... T25 ატის უტურბინო 2.5 ძრავით და ყველაზე კომფორტული ვერსია ფორიკასი S20 არის უტურბინო 2.0 C20 თან შედარებით ცოტა ნავაროჩენია რომელიც ასევე უტურბინოა... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] STI არის სუბარუ ტექნიკა ინტერნაციონალი ![]() უფრო სპრტული ვერსიაა და სხვანაირ შიტოკებზე დგას, აქვს უკეთესი ტორმუზები და ა,შ ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] TLC ეგ არის TOYOTA LAND Cruiser ![]() და TCS არის თრექშენ კონტორლი რომელიც აქვს STB ებს VTD კარობკით (კალეს მანქნანას), ანუ რომელის გადანაწილებაც არის 40/60ზე და არა 10/90 ისე როგორც ჩვეულებრივ AWD ზე არის... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. იაპონური უნდა იცოდე ან ათარგმნინო იქაურ დილერს.. ხოლო წარწერას STB და წელს და ძრავის მოცულობას შენც მიხვდები ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] DCCD ეგ არ აქვს ფორიკებს ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირებ ავტომატიკაზე პირველში რო ჩააგდებ ხისტად ბლოკავს ცენტრალურს ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ეგ არის LSD limited slip differential რაც არ უზრუნვეყოფს 100%იან ბლოკირებას მაშIნ როცა სადმე ხარ გაჭედილი და დიდი ძალა ადგება ხიდებს და საბურავის დატრიალება უჭირს... ხისტად ბლოკირება კნოპკით ფორესტერზე არ არსებობს... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. აბსოლუტურად ყველა ჯიპზეც კი მასეა დიაგონალკის შემთხვევაში თუ უკანა ბლოკირება ხისტი არ გაქ ანუ კნოპკაზე... ისე ეს ყველა მონაცემი არის www.drom.ru ზე კატალოგში და დანარჩენი თუ რამეა იკითხე ყველა გაგცემს პასუხს უბრალოდ დღეს კლუბის შეკრებაა და არავინაა ფორუმზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Apr 24 2010, 21:02) [snapback]123895[/snapback] nikola აბსოლუტურად ყველა ჯიპზეც კი მასეა დიაგონალკის შემთხვევაში თუ უკანა ბლოკირება ხისტი არ გაქ ანუ კნოპკაზე... ჯიპებზე არ ვიცი მაგრამ ფორესტერზე უკანა LSD საკმაოდ ეფექტურია დიაგონალკის დროს. საკუთარ ტყავზე მაქვს შემოწმებული, ჩემთან უკანა ხიდზე ტემპერეტურის დაჩიკი აყენია ასე რომ შეიძლება დიფერენციალიც განსაკუთრებულია არ ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:13) [snapback]123898[/snapback] ჯიპებზე არ ვიცი მაგრამ ფორესტერზე უკანა LSD საკმაოდ ეფექტურია დიაგონალკის დროს კი მასეა მარა თუ გაიჭედა პაკრიშკა ვეღარ ერევა მერე ![]() ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:13) [snapback]123898[/snapback] ჩემთან უკანა ხიდზე ტემპერეტურის დაჩიკი აყენია ასე რომ შეიძლება დიფერენციალიც განსაკუთრებულია არ ვიცი. ეგ როგორ გავიგო ჩემსას აქვს თუ არა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Apr 24 2010, 21:15) [snapback]123899[/snapback] კი მასეა მარა თუ გაიჭედა პაკრიშკა ვეღარ ერევა მერე ![]() ეგ როგორ გავიგო ჩემსას აქვს თუ არა? უკნიდან შეხედე ხიდს დაჩიკიც უნდა ჩანდეს და იქიდან გამომავალი კაბელებიც + წითელი ნათურა პრიბორებში (უკანა დიფერენციალის ტემპერატურა). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:18) [snapback]123900[/snapback] უკნიდან შეხედე ხიდს დაჩიკიც უნდა ჩანდეს და იქიდან გამომავალი კაბელებიც + წითელი ნათურა პრიბორებში (უკანა დიფერენციალის ტემპერატურა). მგონი არ აქვს მასეთი არაფერი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ეს უკვე სულ სხვაა
![]() ამაზე რას იტყვით ცოტა ძვირია მარა შეაფასეთ -> http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1399335 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 26 2010, 12:26) [snapback]124547[/snapback] ეს უკვე სულ სხვაა ![]() ამაზე რას იტყვით ცოტა ძვირია მარა შეაფასეთ -> http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1399335 Jon Motors ![]() მეტი რა უნდა ვთქვათ ჰა?! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
კიდევ რა არის საინტერესო იცით?
ვიზუალურად როგორ გავარჩიო თუ რა მოდიფიკაციისაა ფორიკა და რა ნავაროტები აქვს ... ნუ ტურბინა თავისთავად გასაგებია მარა სხა დანარჩენი არ ვიცი - თუ ფრუცელი არ მოყვება ან არაა შევსებული მაშინ როგორ მოვიქცე ? Jon Motors ![]() მე მანქანის შეფასებას გთხოვთ თორე დილერი რა შუაშია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(nikola @ 26th April 2010 - 12:30) [snapback]124549[/snapback] თუ ფრუცელი არ მოყვება ან არაა შევსებული მაშინ როგორ მოვიქცე ? ციტატა(nikola @ 26th April 2010 - 12:30) [snapback]124549[/snapback] მე მანქანის შეფასებას გთხოვთ თორე დილერი რა შუაშია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 20-March 10 მომხმარებელი № 917 ![]() |
მე ვფიქრობ TTB არის კველაზე კარგი ვარიანტი,თავს შეგაყვარებს ისეთია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
nikola
ამ ფასში 2000 წლიანს და ესეთ მდგომარეობაში იაპონიიდანაც ვერ ჩამოიყვან http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1439890 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Apr 24 2010, 20:01) [snapback]123894[/snapback] მოდი ასე ვთქვათ რადგან ოჯახისთვის გინდა და თან სოფელში აპირებ სიარულს C/20, STB ან C/25 საკმარისია STI სპორტული პადვესკა და მიწაზე გაკრული ბამპერები არ გამოგადგება. ჩემი აზრით სუბარუს ძრავის მახასიათებლებიდან გამომდინარე ავტომატი უკეთესი არჩევანია. ასევე 2.0 უტურბინო 137 ცხენი ცოტაა. 2.0 ტურბინა ან 2.5 ატმოსფერო იდეალური ვარიანტია. უტურბინო ფორესტერების უმრავლესობას უკანა ბლოკირებადი დიფერენციალი არ აქვს.ტუბინაზე ნორმაა უკანა LSD დიფერენციალი, ხშირად მართლა საჭირო რამე დიაგონალებზე განსაკუთრებით. წინა ბოლოკირებადი დიფერენციალი დაივიწყე. მექანიკები სიმეტრიული LSD ბლოკირებადი ხიდებშორის დიფერენციალით მოდის. ავტომატებზ VTD არასიმეტრიული ბლოკირებადი დიფერენციალი დგას ან უბრალოდ დიფერენციალის გარეშე ანუ ფრიქციონებით რთავს უკანა ხიდს დინამიურად. ჩემი აზრით საუკეთესოა VTD შემდეგ აქტივ AWD ანუ დიფერენციალის გარეშე და ბოლოს LSD+მექანიკა. არსებობს ფორესტერები უკანა თვითრეგულირებადი ამორტიზატორებით სოფლისთვის იდეალური ვარიანტია. პირადად მე ST/b ს გირჩევ ოღონთ დაბალი გარბენით და ნორმალური ადამიანისგან. ნაგაზავები ძრავი შეიძლება უცებ მოკვდეს მოკლედ ფრთხილად. არანაირად არ არის 137 ცხენი ცოტა ფორიკასთვის, ურპობლემოდ დადის თუნდაც სულ გამოტენო ბარგით ![]() S/20 ავტომატიკით საუკეთესო ვარიანტია, თუ სისწრაფეზე არა აქვს გართულება ![]() თუ სისწრაფეც გინდა, მაშინ S/TB ![]() თეთრი იმიტომ სჯობია რომ იაპონიაში იაფი ღირს თეთრი ფერის მანქანა ![]() ![]() პახოდუ 2000 წლის ფორესტერის კუზაოს თეთრი ფერი მაგრა უხდება, შეიძლება ითქვას ყველაზე მეტად უხდება თეთრი ![]() ციტატა(hyberlevan @ Apr 24 2010, 20:23) [snapback]123901[/snapback] მგონი არ აქვს მასეთი არაფერი ![]() ეგ მარტო ევროპულებს აქვთ, STurbo-ს ფორიკა ფრანგია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 847 რეგისტრ.: 15-September 09 მომხმარებელი № 389 ![]() |
nikola
ჩემი აზრით შენ რა მანქანაც გინდა კალეს პიპია იდეალურია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Dime @ Apr 26 2010, 13:41) [snapback]124600[/snapback] nikola ჩემი აზრით შენ რა მანქანაც გინდა კალეს პიპია იდეალურია ![]() +111 ![]() თან VTD/TCS აქვს და არსად არ შეგარცხვენს, ასეთი ნავაროტები ფორესტერს იშვიათად აქვს, მაგრა გაუმართლა კალეს ეგ მანქანა რომ შეხვდა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 847 რეგისტრ.: 15-September 09 მომხმარებელი № 389 ![]() |
მართლა ძააან მაგარი მანქანაა
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Apr 26 2010, 14:09) [snapback]124575[/snapback] nikola ამ ფასში 2000 წლიანს და ესეთ მდგომარეობაში იაპონიიდანაც ვერ ჩამოიყვან http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1439890 ქუთაისელი რომ არ გამოჩენილიყო დღესვე ვნახავდით შენს ფორიკას ... ![]() ლექსო პმ ნახე? იქნებ დავტოვოთ ფორუმზე ეგ მანქანა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
nikola
ეხა შემოვედი არ ვიყავი სახლში ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
TTB da STB განსხვავება დაწერეთ რა
![]() თემის ავტორსაც დააინტერესებს ![]() და კიდე მაინტერესებს, ზავაცკოი ფორიკებს 2000 2001 იანებს გვერდითა სარკეები ეკეცებათ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 410 რეგისტრ.: 8-November 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 540 ![]() |
ციტატა(kline @ Apr 26 2010, 23:04) [snapback]124893[/snapback] და კიდე მაინტერესებს, ზავაცკოი ფორიკებს 2000 2001 იანებს გვერდითა სარკეები ეკეცებათ? კი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
kline
ძრავი ერთია და სალონშია განსხვავება რაგაც ნავაროტკებში და ttb ზე ამბობენ კუდს აგდებსო და რავი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
kline
ყველა ფორიკას კი არადა საერთოდ ყველა სუბარუს ეკეცება სარკეები ელექტრონულად, მეტსაც გეტყვი, საერთოდ ყველა სუბარუს, უნივერსალიიქნება ის თუ სედანი აქვს უკანა შუშის საწმენდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(kline @ 26th April 2010 - 23:04) [snapback]124893[/snapback] TTB da STB განსხვავება დაწერეთ რა http://catalog.drom.ru/~compare?ids=Mzg1NjUsMzg1NjM= უფრო ვანაროჩენია იდეაში TTB ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
რა ტტ-ბ-ს და 98-იან მანქანებს ეძებთ ხალხო 4-ის ფარგლებში, მაგიჟებთ???
აგერ ლექსოსას შეხედეთ, ცოტა ხანში ჩემსას თუ გინდათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ციტატა(Matador @ Apr 27 2010, 01:04) [snapback]125057[/snapback] რა ტტ-ბ-ს და 98-იან მანქანებს ეძებთ ხალხო 4-ის ფარგლებში, მაგიჟებთ??? აგერ ლექსოსას შეხედეთ, ცოტა ხანში ჩემსას თუ გინდათ ![]() არა არ გაგიჟებთ ... უბრალოდ ქართული რეალობიდან გამომდინარე მარჯვენა რულიანი ფორიკა ფაქტიურად სამუდამო შენაძენია - გაყიდვა მანქანის მდგომარეობის შესაბამის ფასად ფაქტიურად არარეალურია ... იაპონიის აუქციონებს თუ შევხედავთ ფოთამდე 2700 -ად შეიძლენა ჩამოყვანა ასე, რომ 4-ის ფარგლებში ნორმალური მარჯვენა ფორიკას დათრევა რეალურია, რამდენად სამწუხაროც არ უნდა იყოს მათი მფლობელებისთვის... გეთანხმები, რომ ნავაროტებს დიდი მნიშვნელობა აქვს მაგრამ შენ წარმოიდგინე ქართველი მყიდველითვის არა გადამწყვეტი. უფრო ზუსტად 30 წელს გადაცილებული მყიდველისთვის, რომელიც ბუსტერებს და დისკების სიმსუბუქეს ნამდვილად აღარ აქცევს ყურადღებას ნამდვილად არ მინდა ცუდად გამომივიდეს უბრალოდ ჩემი გადმოსახედიდან ასეა მგონი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
nikola
სიმართლე გითხრა მანქანა არასდროს არ მიყიდია იმის მიხედვით მომავალში გაიყიდებოდა თუ არა, ერთ საკითხში დარწმუნებული ვარ რომ მანქანა იმიტო უნდა იყიდო რომ მართვისგან სიამოვნება მოგანიჭოს და არა იმიტო რომ პილნიკი ღირდეს იაფი ან 2 წლის მერე ძვირად გაყიდო. ესე ვფიქრობ მე ![]() ასაკს რაც შეეხება, იმდენი წლის ხარ რამდენადაც თავს გრძნობ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 27 2010, 09:30) [snapback]125111[/snapback] არა არ გაგიჟებთ ... უბრალოდ ქართული რეალობიდან გამომდინარე მარჯვენა რულიანი ფორიკა ფაქტიურად სამუდამო შენაძენია - გაყიდვა მანქანის მდგომარეობის შესაბამის ფასად ფაქტიურად არარეალურია ... იაპონიის აუქციონებს თუ შევხედავთ ფოთამდე 2700 -ად შეიძლენა ჩამოყვანა ასე, რომ 4-ის ფარგლებში ნორმალური მარჯვენა ფორიკას დათრევა რეალურია, რამდენად სამწუხაროც არ უნდა იყოს მათი მფლობელებისთვის... გეთანხმები, რომ ნავაროტებს დიდი მნიშვნელობა აქვს მაგრამ შენ წარმოიდგინე ქართველი მყიდველითვის არა გადამწყვეტი. უფრო ზუსტად 30 წელს გადაცილებული მყიდველისთვის, რომელიც ბუსტერებს და დისკების სიმსუბუქეს ნამდვილად აღარ აქცევს ყურადღებას ნამდვილად არ მინდა ცუდად გამომივიდეს უბრალოდ ჩემი გადმოსახედიდან ასეა მგონი ![]() 2.7-ად ნორმალური 2000 წლიანი ფორიკა??? ![]() ![]() და ის, რომ სუბარუ გასაყიდად არ უნდა იყიდო არ იცი?! და თუ იყიდე და მაინც გაყიდვაზე იფიქრე, არა ყოფილხარ სუბარუს პატრონი და მეტი არაფერი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 27 2010, 08:30) [snapback]125111[/snapback] არა არ გაგიჟებთ ... უბრალოდ ქართული რეალობიდან გამომდინარე მარჯვენა რულიანი ფორიკა ფაქტიურად სამუდამო შენაძენია - გაყიდვა მანქანის მდგომარეობის შესაბამის ფასად ფაქტიურად არარეალურია ... იაპონიის აუქციონებს თუ შევხედავთ ფოთამდე 2700 -ად შეიძლენა ჩამოყვანა ასე, რომ 4-ის ფარგლებში ნორმალური მარჯვენა ფორიკას დათრევა რეალურია, რამდენად სამწუხაროც არ უნდა იყოს მათი მფლობელებისთვის... გეთანხმები, რომ ნავაროტებს დიდი მნიშვნელობა აქვს მაგრამ შენ წარმოიდგინე ქართველი მყიდველითვის არა გადამწყვეტი. უფრო ზუსტად 30 წელს გადაცილებული მყიდველისთვის, რომელიც ბუსტერებს და დისკების სიმსუბუქეს ნამდვილად აღარ აქცევს ყურადღებას ნამდვილად არ მინდა ცუდად გამომივიდეს უბრალოდ ჩემი გადმოსახედიდან ასეა მგონი ![]() დიდი ხანია 30 წელს გადავცდი, მაგრამ დისკების სიმსუბუქე და ბუსტის წნევა ჩემთვის ძალიან მნიშნველოვანია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ციტატა(Matador @ Apr 27 2010, 10:18) [snapback]125124[/snapback] 2.7-ად ნორმალური 2000 წლიანი ფორიკა??? ![]() ![]() და ის, რომ სუბარუ გასაყიდად არ უნდა იყიდო არ იცი?! და თუ იყიდე და მაინც გაყიდვაზე იფიქრე, არა ყოფილხარ სუბარუს პატრონი და მეტი არაფერი ![]() ![]() მე არ დამიკონკრეტებია წელი საქმეც იმაშია, რომ ქართულ ბაზარს ძალიან ბევრი თავისებურებები აქვს და მე მხოლოდ ეს ავღნიშნე და შენც მგონი დამეთანხმე ამაში ჭკუის სწავლა კი ნამდვილად ნაკლებად მქონდა ჩაფიქრებული ![]() გეთანხმები - ასტრელების კლასიფიკაციაში ![]() ციტატა(PAINKILLER @ Apr 27 2010, 11:16) [snapback]125136[/snapback] დიდი ხანია 30 წელს გადავცდი, მაგრამ დისკების სიმსუბუქე და ბუსტის წნევა ჩემთვის ძალიან მნიშნველოვანია ![]() ![]() ეგ ყველაფერი ძალიან ინდივიდუალურია დამეთანხმები ... თუნდაც საშუალება რომ იყოს რამოდენიმე მანქანის ყოლის არც-ერთი პარამეტრით ფორიკას არ ავირჩევდი ![]() საინტერესოა ცალკე გავხსნათ თემა ვინ რა მანქანას ვიყოლიებდით სხვადასხვა დანიშნულებისთვის ფინანსური შეზღუდვები რომ არ გვქონდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 27 2010, 10:30) [snapback]125138[/snapback] მე არ დამიკონკრეტებია წელი საქმეც იმაშია, რომ ქართულ ბაზარს ძალიან ბევრი თავისებურებები აქვს და მე მხოლოდ ეს ავღნიშნე და შენც მგონი დამეთანხმე ამაში ჭკუის სწავლა კი ნამდვილად ნაკლებად მქონდა ჩაფიქრებული ![]() გეთანხმები - ასტრელების კლასიფიკაციაში ![]() ეგ ყველაფერი ძალიან ინდივიდუალურია დამეთანხმები ... თუნდაც საშუალება რომ იყოს რამოდენიმე მანქანის ყოლის არც-ერთი პარამეტრით ფორიკას არ ავირჩევდი ![]() საინტერესოა ცალკე გავხსნათ თემა ვინ რა მანქანას ვიყოლიებდით სხვადასხვა დანიშნულებისთვის ფინანსური შეზღუდვები რომ არ გვქონდეს მაშინ სჯობია საერთოდ არ იყიდო სუბარუ ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,460 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 360 ![]() |
მე რაცარუნდა ფული და საშვალება მქონდეს სუბარუს ყველა მოდელს ვიყიდიდი დაა ვისიამოვნებდი მორიგეობით
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
ციტატა დიდი ხანია 30 წელს გადავცდი, მაგრამ დისკების სიმსუბუქე და ბუსტის წნევა ჩემთვის ძალიან მნიშნველოვანია PAINKILLER გეთანხმები... მეც 30-ს გადავაბიჯე..მაგრამ...ჩემი მანქანის პადვესკა და დისკები 1300$ დამიჯდა აქამდე იაპონიიდან.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ვაახ კაცს გადააფიქრებინეს ფორიკას ყიდვა
![]() nikola მაგრამ უნდა გაუგო ამ ხალხსაც, სულითხორცამდე სუბაროლოგები არიან და ვიცი რომ ნერვები ეშლებათ როდესაც სუბარუს ყიდულობენ მხოლოდ იმიტომ რომ ტევადია და იაფი ![]() საბოოოლოდ კიდე როგორც მივხვდი ამ ადამიანს უნდა ჩამოყვანა და არა აქ ყიდვა ციტატა(SuBchika @ 27th April 2010 - 11:58) [snapback]125150[/snapback] მე რაცარუნდა ფული და საშვალება მქონდეს სუბარუს ყველა მოდელს ვიყიდიდი დაა ვისიამოვნებდი მორიგეობითყოველდგე სხვადა სხვა მოდელებით ვივლიდი აი თუნდაც ამ იშვიათ ექსპონანტზე მქონდა საუბარი ![]() რავა ხარ ჩუვაკ ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
ციტატა სიმართლე გითხრა მანქანა არასდროს არ მიყიდია იმის მიხედვით მომავალში გაიყიდებოდა თუ არა +11111 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,460 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 360 ![]() |
მაგრად ჩუვაკ.შენ რავახარ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
nikola
იტოგში, 2001 წლიანი მყავს ნაყიდი, ეხლა გამოდის მანქანა....75 გარბენი აქვს, 4B შეფასება, ავტომატი.უტურბინო S/20. ნაკაწრიც არა აქვს.... 4000$ ჩაგტევ განბაჟებით....2300$ ეხლა გადახდით, + 900$ გადაიხდი გზისას რო ჩამოვა და მერე 800$ განბაჟების..თუ მასეთ გარბენიანს, მაგ წლიანს, მაგ გრეიდით სადემ იშოვი მაგ ფასად, წარმატებები.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,254 რეგისტრ.: 2-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 971 ![]() |
მგონი ყველა საშუალებიდან და გემოვნებიდან გამომდინარე აკეთებს არჩევანს, მე პირადად საშუალება რომ მქონდეს და იდეალური გზა იყოს ქვეყანაში ფერარი უეჭველი მეყოლებოდა, მაგრამ ეს ყველაპერი რომ არ არის ფორესტერია იდეალური ჩემთვის, მგონი მარტივად უნდა შევხედოთ ყველაფერს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
SuBchika
შენ გადამრევ მე რა სუბარუს ყველა მოდელი სუ 4-5 მოდელი ყავს ![]() ![]() ხო დღეს ჩემი გრენდაიზერი წაიყვანეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ციტატა(crimson @ Apr 27 2010, 12:02) [snapback]125153[/snapback] ვაახ კაცს გადააფიქრებინეს ფორიკას ყიდვა ![]() nikola მაგრამ უნდა გაუგო ამ ხალხსაც, სულითხორცამდე სუბაროლოგები არიან და ვიცი რომ ნერვები ეშლებათ როდესაც სუბარუს ყიდულობენ მხოლოდ იმიტომ რომ ტევადია და იაფი ![]() საბოოოლოდ კიდე როგორც მივხვდი ამ ადამიანს უნდა ჩამოყვანა და არა აქ ყიდვა აი თუნდაც ამ იშვიათ ექსპონანტზე მქონდა საუბარი ![]() რავა ხარ ჩუვაკ ? ტევადი და იაფი ?! ![]() ზოგადად სუბარუს არ ჭირდება დიდი დაცვა - სუბარუ ისედაც ძალიან მომწონს .... ოპოზიტური ძრავი... კიდევ თავისი განუმეორებელი სტილი აქვს თუნდაც ავიღოთ ცისფერი "პრიბორების" დაფა, ტურბინები, რეგულირებადი პადვესკები და ალბათ კიდევ ბევრისხვა სხვა წვრილმანი რომელიც მთლიანობაში სუბარუს სტილს ქმნის მე უბრალოდ ვთქვი, რომ ფინანსურად შეზღუდული რომ არ ვიყო ფორესტერს არ ვიყიდიდი თქო ![]() ასე რომ ლეგენდარული იმპრეზას მერე, რომელიც საბაზოც კი ისეთი მოდ-ით გამოდის, რომ ნებისმიერ სხვა გალიხაჩებულ BMჭ-ს ტოლს არ უდებს ![]() მოკლედ VრX კარგია მაგრამ ემ ოჯახის სოფელში ტარებას ვაპირებ და არა 15 წუთში საბურავებისგან ნახშირის კეთებას ან რუსთავში ავტორბოლებში მონაწილეობას ასე რომ სუბარუელებო არ გამკიცხოთ თუ პრაქტიკულობას დღეს ჩემს ცხოვრებაში უფრო მეტ ადგილს უთმობ და ბავშვობის ოცნებებისთვის ბევრი დრო არ მრჩება ![]() ციტატა(leqsoo @ Apr 27 2010, 18:58) [snapback]125478[/snapback] SuBchika შენ გადამრევ მე რა სუბარუს ყველა მოდელი სუ 4-5 მოდელი ყავს ![]() ![]() +1 |
|
|
![]() ![]() |