![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
მოგესალმებით ყველას! ჩემ ფორიკაზე ჩეკი ანთია სულ ქრება იმ შემთხვევაში როცა (კლემებს ვხსნი), მაგრამ 20-30წუთსი შემდეგ ისევ ანთებს!! მანქანა 2.5 მექანიკა უტურბინოა!! ისე არანაერი პრობლემა არ აქვს, იდეალურად მუშაობს ყველაფერი, საათივით!
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(koko_sha @ 10th May 2010 - 09:57) [snapback]130962[/snapback] მოგესალმებით ყველას! ჩემ ფორიკაზე ჩეკი ანთია სულ ქრება იმ შემთხვევაში როცა (კლემებს ვხსნი), მაგრამ 20-30წუთსი შემდეგ ისევ ანთებს!! მანქანა 2.5 მექანიკა უტურბინოა!! ისე არანაერი პრობლემა არ აქვს, იდეალურად მუშაობს ყველაფერი, საათივით! rolleyes.gif ხომ ვერ მეტყოდით რისი ბრალი უნდა იყოს?? huh.gif ჩემი აზრიტ ფირველ რიგში კომპიუტერზე უნდა შეაერთებინო და მანდ გამოჩნდება თუ რამე პრობლემა აქვს რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
მანდაც ვრაფერი ვერ დაინახეს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
ციტატა(koko_sha @ May 10 2010, 08:57) [snapback]130962[/snapback] მოგესალმებით ყველას! ჩემ ფორიკაზე ჩეკი ანთია სულ ქრება იმ შემთხვევაში როცა (კლემებს ვხსნი), მაგრამ 20-30წუთსი შემდეგ ისევ ანთებს!! მანქანა 2.5 მექანიკა უტურბინოა!! ისე არანაერი პრობლემა არ აქვს, იდეალურად მუშაობს ყველაფერი, საათივით! ![]() ![]() ამერიკულია ხო? ამერიკიდან ჩამოყვანილი მანქანების 90% ეგრე ანთებს, აბა ჩაასხი დაბალი ხარისხის ბენზინი რამე უბედურ კალონკაზე და ეგრევე ჩაგიქრობს. მამაჩემს ყავს ისიზუ როდეო ამერიკული და ისიც ეგრეა, კარგ ბენზინს ჩაასხავ ანთებს, როგორც კი ნაგავს გაუშვებ მაშინვე აქრობს ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
koko_sha
არ მოტყუვდე, არ ჩაასხა ცუდი ხარისხის ბენზინი, ევრო რეგულარზე მშვენივრად მუშაობს ჩემი, პრემიუმზე კიდე უფრო მაგრად, ასე რომ რეგულარზე გადასვლას არ გირჩევ ციტატა(Achi @ May 10 2010, 10:24) [snapback]130968[/snapback] ამერიკულია ხო? ამერიკიდან ჩამოყვანილი მანქანების 90% ეგრე ანთებს, აბა ჩაასხი დაბალი ხარისხის ბენზინი რამე უბედურ კალონკაზე და ეგრევე ჩაგიქრობს. მამაჩემს ყავს ისიზუ როდეო ამერიკული და ისიც ეგრეა, კარგ ბენზინს ჩაასხავ ანთებს, როგორც კი ნაგავს გაუშვებ მაშინვე აქრობს ![]() ეს კი სისულელეა ვითომ და ნაგავ ბენზინზე ჩეკს აქრობს!!!!!!!!!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
ხო ისე მე სულ ევრო რეგულარზე ვამუშავებ და კარგად მუშაობს
მაგრამ ჩეკს რატო ანთებს მაინც ვერ ვხვდები!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
დასბროსება უნდა დასბროსებააა
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
koko_sha
დიაგნოსტიკა უნდა, დიაგნოსტიკა... ჩეკს თუ ანთებს და ვინმემ კომპიუტერზე შემოწმების შემდეგ გითხრა - არაფერი ჩანსო, ე.ი. იმ "კომპიუტერშიკს" აღარ უნდა გაეკარო... 100%-ით ვარ დარწმუნებული, რომ დეტონაცია ანთებს, მაგრამ სანახავია... და საერთოდ თვითდიაგნოსტიკაც შეგიძლია გაუკეთო... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
PAINKILLER
დასბროსება რა ჯანდაბაააა?? Matador და თვიტ დიაკნოსტიკა როგორ ჩავატარო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(koko_sha @ May 10 2010, 09:57) [snapback]130987[/snapback] PAINKILLER დასბროსება რა ჯანდაბაააა?? აი იმ ხელოსნებმა ვინც დიაგნოსტიკა გაგიკეთეს, სჯობია ის კომპი რაზეც შეაერთეს მანქან, გაუკეთო უკან ![]() კოდი არ ამოაგდო? არ გითხრეს რა კოდია? დასბროსება კი ნიშნავს რომ 1 ღამით უნდა ჩასხნა აკუმულატორი და დილით ისევ შეაერთო ![]() თუ მაინც აანთო, მერე უკვე დიაგნოსტიკაზე უნდა მიხვიდე, ოღონდ ნამდვილ დიანგოსტიკაზე და არა ისეთზე ვინც გეტყვის არაფერი სჭირსო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(koko_sha @ May 10 2010, 10:58) [snapback]130987[/snapback] PAINKILLER დასბროსება რა ჯანდაბაააა?? Matador და თვიტ დიაკნოსტიკა როგორ ჩავატარო? აი, ეს თემა გადაიკითხე ![]() http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...%83%99%E1%83%90 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
დიდი მადლობა ყველას რჩევა დარიგებებუსთვის!!!! თუ კიდე რამეს მეტყვიტ დიდი ყურადგებით მოგისმენთ!! მდლობთ მადლობთ!!
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(koko_sha @ May 10 2010, 11:06) [snapback]130991[/snapback] დიდი მადლობა ყველას რჩევა დარიგებებუსთვის!!!! თუ კიდე რამეს მეტყვიტ დიდი ყურადგებით მოგისმენთ!! მდლობთ მადლობთ!! ![]() მანამ სანამ არ გაირკვევა თუ რა კოდს აგდებს, ანუ ჩეკი რატომ ინთება, მანამდე ვერაფერს გეტყვით სამწუხაროდ... ჩეკს აქვს 90-მდე კოდი, რის გამოც ეგ შეიძლება აინთოს, ხოდა აბა ეგრე ზეპირად როგორ გითხრათ და რომც გითხრას ვინმემ - მეორედ მაგას აღარ კითხო ![]() საშუალო სტატისტიკიდან გამომდინარე, შემიძლია ვივარაუდო რომ დეტონაციის დაჩიკია (რადგან შედარებით ხშირია), მაგრამ მანამ სანამ დიაგნოსტიკა არ გაუკეთდება წესიერი, მანამ ხელი არაფერს ახლო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
Matador
OK!!! დიდი მადლობა!!!! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
2.5 ამერიკული ფორესტერი ჩეკს მინთებს, მაღალ გაზზე გუდავდა. შევამოწმებინე კომპიუტერზე და ცალ–ცალკე ფურცელზე ამომიბეჭდა ასეთი რამ:
პირველი ამონაბეჭდი: Количество ошибок: 3 Режим 3, статические неисправности: *P0065 Клапанная форсунка с воздушным обдувом Вне предписанн. номин. диапазона Режим 7, спорадич. неисправности: მეორე ამონაბეჭდი: Количество ошибок: 3 P0442 Система испарения топлива небольшая негерметичность *P0065 Клапанная форсунка с воздушным обдувом Вне предписанн. номин. диапазона Режим А, постоянная ошибка კატალიზატორები ამოვაყრევინე და აღარ გუდავს. რაღაც სპეციალური აეროზოლი მაყიდინეს და შემფრქვევი "გაწმინდეს". ჩეკს ისევ ანთებს. რას მირჩევთ, შემდეგ რა გავაკეთო? P.S. ერთი თვეა, რაც ვიყიდე. იქამდე რეგულარს ასხამდნენ. მე გადავედი ეფიქს პრემიუმზე. |
|
|
![]() ![]() |