![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_28.html
ძალიან საინტერესო ინფოს წავაწყდი, მექანიკური კარობკების მფლობელებს მაგრად გაუსწორდებათ. ზოგიერთები ამტკიცებდნენ წინა ბლოკირება მარტო იმპრეზას აქვსო და აგერ ლეგასისაც ჰქონია იშვიათ შემთხვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ვააა, აი გაიხარეე, რა მაგარ რამეებს ჩითავ ხოლმე რაა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
ჩინურივითაა ჩემთვის
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
ეს პულლ ქლაჩ გასაგებია მარა პუშ ქლაჩ რაღა დოზანაა, როგორღა მუშაობს? თან მარტო ამერიკოსებს აქვთ, რაღაც მახინჯობა იქნება შიგნით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 7 2010, 01:18) [snapback]143805[/snapback] http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_28.html ძალიან საინტერესო ინფოს წავაწყდი, მექამიკუი კარობკების მფლობელებს მაგრად გაუსწორდებათ. ზოგიერთები მტკიცებდნენ წინა ბლოკირება მარტო იმპრეზას აქვსო და აგერ ლეგასისაც ჰქონია იშვიათ შემთხვევაში ლეგასის აქვს S401-ს ![]() ![]() მაიცა ჯერ წავიკითხო ეგ ლინკი ![]() ოპციაში ჰქონია, ქარხნულად კი არა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
Baal
ორნაირი სცეპლენიის სიტემა ქონიათ ამეებს... იმდღეს გავიგე მეც.,.. ერთი რო მიწოლით თიშავს და მეორე რო დაქაჩვით თიშავს... სცეპლენიის დისკი ვიკითხე და მაშინ მითხრეს.. დიდად ვერ გავერკვიე მარა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მაგ საიტხე სხვა რამეებიც თუ ნახეთ რა მაგარი ინფობია?
აგერ მაგალითად სნოსის და ზანოსის გამომწვევი მიზეზები სახვადასხვა სიჩქარის და მოსახვევის სხვადასხვა ზონის ჭრილში http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_33.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 7 2010, 01:30) [snapback]143819[/snapback] მაგ საიტხე სხვა რამეებიც თუ ნახეთ რა მაგარი ინფობია? აგერ მაგალითად სნოსის და ზანოსის გამომწვევი მიზეზები სიჩქარესთან მიმართებაში http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_33.html ეგ ძაან მაგარია ![]() გამომწვევი მიზეზები კი არაა ეგ, პირიქით, როგორ უნდა ებრძოლო UNDERSTEER-ს და OVERSTEER-ს კონკრეტულ სიტუაციებში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Baal @ 7th June 2010 - 01:23) [snapback]143811[/snapback] ეს პულლ ქლაჩ გასაგებია მარა პუშ ქლაჩ რაღა დოზანაა, როგორღა მუშაობს? მაგდენი აღარ ვიცი და მეც ახლა ვცდილობ გავერკვე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Jun 7 2010, 01:29) [snapback]143817[/snapback] Baal ორნაირი სცეპლენიის სიტემა ქონიათ ამეებს... იმდღეს გავიგე მეც.,.. ერთი რო მიწოლით თიშავს და მეორე რო დაქაჩვით თიშავს... სცეპლენიის დისკი ვიკითხე და მაშინ მითხრეს.. დიდად ვერ გავერკვიე მარა ![]() ხო, ეგრეა, მარტო სუბარუს კი არა, ყველა სცეპლენიე მასეთია, ან დაქაჩვით თიშავს, ან მიწოლით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th June 2010 - 01:33) [snapback]143823[/snapback] გამომწვევი მიზეზები კი არაა ეგ, პირიქით, როგორ უნდა ებრძოლო UNDERSTEER-ს და OVERSTEER-ს კონკრეტულ სიტუაციებში შენ ხომ ყველაფერზე ეგეთი კომენტარი უნდა გააკეთო რააა, მიზეზი თუ არ იცი როგორ უნდა ებრძოლო კაცოუუ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 7 2010, 01:36) [snapback]143828[/snapback] შენ ხომ ყველაფერზე ეგეთი კომენტარი უნდა გააკეთო რააა, მიზეზი თუ არ იცი როგორ უნდა ებრძოლო კაცოუუ ![]() ვაახ, მიზეზი რა შუაშია, მანდ აღწერილ ბლოკსქემებში ზუსტად არის მითითებული როდის რა უნდა გააკეთო ![]() ![]() ![]() მიზეზი კი არა მიზანია მთავარი, ანუ როგორ გინდა რომ შედიოდეს მოსახვევში ![]() მიზეზი კი მხოლოდ ერთია - სტოკი პადვესკა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ბაზარი არაა, ეგრეა და აქ ინგლისური ყველამ არ იცის და იქნებ გადააქართულო ეგ ბლოკსქემა და ისე დადო? აგერ კიდევ კარობკის ნომრების გაშიფრვა http://www.catherineandken.co.uk/sti/trans.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 7 2010, 10:47) [snapback]143832[/snapback] PAINKILLER ბაზარი არაა, ეგრეა და აქ ინგლისური ყველამ არ იცის და იქნებ გადააქართულო ეგ ბლოკსქემა და ისე დადო? აგერ კიდევ კარობკის ნომრების გაშიფრვა http://www.catherineandken.co.uk/sti/trans.html კაი, დრო რომ მექნება, გადავაქართულებ და დავდებ ![]() ეს ბოლო ლინკი 3 წლის წინ მქონდა და მგონი სპეციფიკაციების თემაშიც დავდე... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,101 რეგისტრ.: 2-September 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 347 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
![]() JDM Forester Turbo MY99-00 TY755VB1AA 4.444 Viscous (4kgf) Open |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Attic
ციტატა(Attic @ 7th June 2010 - 12:58) [snapback]143995[/snapback] JDM Impreza WRX 5-Door MY99-00 TY754VB1AA 3.454 2.062 1.448 1.088 0.825 3.333 1.000 4.111 Viscous (4kgf) Open Bellhousing attachment changed from 4 to 8 points (all models) არა, ეგ არაა, აი ესაა JDM Forester Turbo MY99-00 TY755VB1AA 4.444 Viscous (4kgf) Open |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Baal
5ის მაგივრად 4 ჩამიწერია ვნახე და შევასწორე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
ბიძია, ბიძია ავტომატებისთვისაც გექნება შენ მასეთი საიტი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არსებობს მითი რომ 6 სიჩქარიანი კარობკა უფრო გრძელია ვიდრე ერა VI-ის კარობკა, ან ერა IV-ის.
არ დამეზარა და დავთვალე, აი შედეგიც ![]() დათვლილია 215/45/17 საბურავზე (და არა იმაზე თუ რამდენს აჩვენებს საპიდომეტრზე) იაპონური 6 სიჩქარიანი, ამერიკული ვრX შეცვლილი ხიდით და 4.44-ზე გადაყვანილი, ანუ ამჟამად რაც მე მიყენია და მეექვსე ვერსიის ერა. როგორც ხედავთ ყველა სიჩქარეში უფრო მოკლეა 6 სიჩქარიანი, ერთადერთი დადაკეთებული ვრX-ის პირველი სიჩქარე გამოვიდა უფრო მოკლე. არ დამეზარა და ექსელიც გავაკეთე https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key...amp;usp=sharing თქვენით შეგიძლიათ შეადაროთ ნებისმიერი 3 კარობკა და აირჩიოთ საბურავის ზომა ოღონდ ხელი არ ახლოთ საბურავის ზომისა და მოდელის გარდა სხვა უჯრებს თორემ ფორმულებს დააზიანებთ და ფაილი აღარ იმუშავებს ამ უჯრებს შეგიძლიათ შეეხოთ( A2; A3; A4; B11;B12;B13) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
კარგი ინფოა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 1.062 (5th) 0.842 (6th) All years JDM STI 6MT
ეს არის რაც იაპონურ იმპრეზებს მოყვება 3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 0.971 (5th) 0.756 (6th) 2004-2006 STI (USDM) ეს ამერიკულრბს 2007 წლამდე 3.636 (1st) 2.235 (2nd) 1.521 (3rd) 1.137 (4th) 0.971 (5th) 0.756 (6th) 2007+ STi (USDM) ამერიკულებს 2007 წლის შემდებ 3.330 (1st) 2.384 (2nd) 1.750 (3rd) 1.330 (4th) 1.040 (5th) Stock (6th) PPG 1-5 SC dog (Group N Rally) for 6MT ნახევრად დოგ ბოქსი 3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 1.062 (5th) 0.842 (6th) PPG 1-6 SC dog (Group N Rally) for 6MT 100% დოგ ბოქსი გამოდის რომ სწრაფი აქსელერაციიითვის 2007+ წლიანის 1-2-3 სიჩარირს კბილანები ყველაზე მოკლეა ხომ.???...და მაღალი სიჩქარის განსავითარებლად 5-6 კბილანები დოგ ბოქსი ან სტოკი იაპონურის... სწორად მსჯელობ? |
|
|
![]() ![]() |