![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 12-February 10 მომხმარებელი № 810 ![]() |
"ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(7da @ Aug 27 2010, 11:37) [snapback]167929[/snapback] "ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!? საკმაოდ სპეციფიკური ნივთია ვარიატორი. ვარიატორიანი მხოლოდ სკუტერი მიტარებია სიმართლე რომ ვთქვა არ მომეწონა. წარმოიდგინე გაზს მიადგავ აბაროტი ავარდება 4000 მდე და წავიდა ტროლეიბუსი ..... ჩემთვის მიუღებელია. თუმცა ბევრი ახალი ვარიატორიანი კარობკა კომპიტერიზებულია ანუ შეგიძლია გამოიყენო ფიქსირებული სიშქარეების რეჟიმი და შესაბამისად ხელით გადართო. ტექნიკურად საკმაოდ რთული მოწყობილობაა. შესაბამისად სპეციალურ ზეთს და მთავარი "რემნის" შეცვლასაც ითხოვს (ზუსტად არ ვიცი რამდენ ათას კილომეტზსე). ეს ოპერაცია კი კარობკის მოხსნით და ნაწილობრივ დაშლით კეთდება ანუ კარგი ხელოსანი და ბევრი ფული აუცილებელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
რავი ჩემს მეზობელს ყავს ჰონდა მასეთი კარობკა აქვს და კვდება მისი ქება დიდებით, მარა რავიცი,რავიცი აქ როგორ გამოადგება და ხელოსნები თუ გაუგებენ, თან იძახის კარგად დარბისო, პრინციპში იაპონურია და ცუდი არუნდა იყოს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ Aug 27 2010, 12:09) [snapback]167939[/snapback] რავი ჩემს მეზობელს ყავს ჰონდა მასეთი კარობკა აქვს და კვდება მისი ქება დიდებით, მარა რავიცი,რავიცი აქ როგორ გამოადგება და ხელოსნები თუ გაუგებენ, თან იძახის კარგად დარბისო, პრინციპში იაპონურია და ცუდი არუნდა იყოს ![]() ჩემი მეზობელი ასტრის ქებით კვდება ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
არა რას დამსვავს ტო, დილიდან მანქანის პრიალში ძვრება სული
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,504 რეგისტრ.: 28-October 09 მდებარ.: გორი მომხმარებელი № 508 ![]() |
30 ათასზე უნდა გამოიცვალოს ვარიატორში ზეთი, კიდევ ტროლეიბუსივით არის სიჩქარიდან სიჩქარეშI გადარღთვას ვერ გრძნობ.. როგორც ვიცი ერიდებიან ხოლმე მაგის გაკეთებას და ყიდვას საერთოდ. ძალიან ბევრი კბილანა არისო კარობკაშიო და მაგიტომ ერიდებიან
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ეგ მაგრა ტეხავს ისე გადართვა რო არააქ მდის ერთი ხმით და მიდის და მიდის
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
7da
ძალიან რთული მოწყობილობაა და გაფუჭების შემთხვევაში გამკეთებელი საქართველოში არც მეგულება..ერთი 3 მანქანა მინახავ გაფუჭებული ვარიატორის გამო შლიდნენ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
იტოგში კარგი რაღაცაა, ეკონომიური საწვავის მოხმარების ამბავში, გაწევასი დანაკარგი ცოტა აქვს, მაგრამ რასაც ეკონომიას გაგიკეთებს ბენზინზე, ორ იმდენს ამოგაღებინებს ზეთების ცვლაში
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 12-February 10 მომხმარებელი № 810 ![]() |
[quote name='bako' date='Aug 27 2010, 14:44' post='168000
მადლობა რჩევისთვის,ლეონარდო დავინჩის დიდი ხათრი მაქვს(ვინც არიცის იდეა მაგისია1490წ)მაგრამ ჩვენ საქართველოს ნატოსკენ-მსწრაფეი მოსახლეობა ჯერჯერობით................ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(7da @ Aug 27 2010, 16:17) [snapback]168041[/snapback] [quote name='bako' date='Aug 27 2010, 14:44' post='168000 მადლობა რჩევისთვის,ლეონარდო დავინჩის დიდი ხათრი მაქვს(ვინც არიცის იდეა მაგისია1490წ)მაგრამ ჩვენ საქართველოს ნატოსკენ-მსწრაფეი მოსახლეობა ჯერჯერობით................ აქ იდეაზე კი არა გრძნობებზეა საუბარი. იდეა გადასარევია გეთანხმები მაგრამ როცა საჭესთან ზიხარ ....... ქალივითაა მოკლედ სურათზე ერთია საწოლში მეორე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,101 რეგისტრ.: 2-September 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 347 ![]() |
ვარიატორი — გადაცემათა ავტომატური კოლოფის განსაკუთრებული სახეობაა. იგი დიდი ხნის წინ მოიგონეს, მაგრამ გავრცელება მხოლოდ ახლა ჰპოვა.
გაგიკვირდებათ, მაგრამ ეს გამოგონება არც ჰონდას და არც მერსედესს არ ეკუთვნის. პატენტი ვარიატორზე XIX საუკუნეში გაიცა. გამოგონებით კი იგი სულაც - 1490 წელს გამოიგონეს. ავტორი, არც მეტი არც ნაკლები, ლეონარდო და ვინჩი გახლდათ. პირველი ავტომობილი ტრანსმისიის ამ ტიპით აღორძიების ეპოქაში კი არა, 500-ოდე წლის შემდეგ შეიქმნა. ასე 1950-იან წლებში. ვარიატორი უყენდებოდა სერიულ ავტომობილს - DAF ( იმ პერიოდში ამ მარკის არა მარტო სატვირთო, არამედ მსუბუქი ავტომობილებიც გამოდიოდა). შემდეგ რაღაც მსგავსის გაკეთება Volvo-მაც დაიწყო, სერიოზულად კი ამ საქმეს ხელი მხოლოდ ახლა მოკიდეს. არსით, ვარიატორი (უფრო გავრცელებულია ინგლისურენოვანი აბრევიატურა — CVT — continuously variable transmission) - გადაცემათა ავტომატური კოლოფის ვარიაციას წარმოდგენს. ამ მოწყობილობით აღჭურვილი ავტომობილი , ერთი შეხედვით, არაფრით განსხვავდება. 2 "პედალი", ტრანსმისიის რეჟიმები კი - P, R, N, D. ისეთივე, როგორიც ტრადიციულ შემთხვევაში გვხვდება. თუმცა მუშაობის პრინციპი მას სრულიად სხვანაირი აქვს. მასში არ არის დაფიქსირებული I, II ან X გადაცემა. შეეცადეთ და წარმოიდგინეთ: რამდენი ვარსკვლავია ცაზე ან ქვიშა - ოკეანის ნაპირზე. გადაცემა ვარიატორს - კიდევ უფრო მეტი აქვს. გადართვა კი მეტად შეუმჩნევლად და იოლად ხდება. სწორედ ამიტომ არ იგრძნობა ბიძგები ავტომობილის დაძვრისას და "გადართვა". ეს სიტყვა ბრჭყალებში ტყუილად არ წერია: გადართვა, როგორც ასეთი - მართლა არ არის. ვარიატორი გამუდმებით ცვლის გადაცემის რიცხვს ავტომობილის აჩქარების ან შენელების მიხედვით. ვარიატორი რამდენიმე ტიპის არსებობს: სოლისებრური სარტყლის მქონე ცვალებადი დიამტრის, ჯაჭვური, ტოროიდალური… პირველი მათგანი - ყველაზე გავრცელებული სახეა. ![]() ვარიატორები მხოლოდ ავტომობილებში როდი გამოიყენება. ისინი შეგხვდებათ მოტოციკლებში, ზოგიერთ ველოსიპედშიც კი. კიდევ ერთი საინტერესეო კითხვა - როგორი სარტყელი გამოიყენება აქ? რა თქმა უნდა არა რეზინის, ჩვეულებრივი. ასეთი ქამარი 1000 კმ-საც კი ვერ იცოცხლებდა. მათ ვარიატორებში გაცილებით რთული აღნაგობა აქვთ. ![]() სარტყელი ვარიატორებში, როგორც ჩანს, ერთგვარი მეტალის ლენტაა. იგი შეიძლება იყოს ლითონის ქამარი, რთული გადაკვეთების მეტალის ლენტების ერთობლიობა. ისინი დაფარულია თხელი ლითონის "ნაჭრებით", რომელთაც ტრაპეციის ფორმა აქვთ და ბოლოებით ედებიან ღერძს. ასევე, სოლისბური სარტყლის როლში შეიძლება შეგხვდეთ ფართე, პლასტიკური ლითონის ჯაჭვი, რომელიც კონუსებს კიდეებით ეხება. სწორედ ასეთი კონსტრუქცია მოქმედებს Audi-ს ავტომობილების ვარიატორებში. საინტერესოა, რომ დაზეთვისას გამოიყენება სპეციალური სითხე რომელიც ჯაჭვთან შეხების ადგილებში ძლიერი წნევის გამო ფაზურ მდგომარეობას იცვლის. ამის გამო, სარტყელს დიდი ძალის გადაცემა მოდების პატარა ფართობზეც შეუძლია. ზუსტად როგორ შეცვლის ვარიატორი გადაცემათა რიცხვს მანქანის სიჩქარის მატებისას, მართვის პროგრამის არჩევაზეა დამოკიდებული. თუ ჩვეულებრივ ავტომობილში სიჩქარის მატებისას ყოველ გადაცემაზე ვახურებთ ძრავს და შემდეგ გადავდივარ მომდევნოზე, - ვარიატორის მქონე მანქანაში ძრავი ერთიდაიმავე ბრუნვაში (სიტყვაზე, მაქსიმალური ბრუნვის მომენტის შესაბამისზე) რჩება. ეს ყველაფერი ცოტათი უცნაურ შეგრძნებებს ქმნის. აქსელერატორს ბოლომდე ვაჭერთ ფეხს, ძრავი კი იგივე ბრუნვის პირობებში რჩება და მთელი აჩქარების განმავლობაში მტვერსასრუტივით „ღმუის“. სამაგიეროდ, ტემპი - მაღალია, თანაც საფეხურებს შორის გადართვაზეც არ იხარჯება დრო. ხანდახან ვარიატორს ისე მოაწყობენ ხოლმე, რომ ავტომობილი ჩვეულებრივი გადაცემათა კოლოფის მქონე მანქანის სიჩქარის მატების პროცესს გვაგონებდეს, ძრავის ბრუნვათა თანდათანობითი მატების მსგავსად. რა თქმა უნდა, გორაკზე ასვლისას ან სვლის შენელებისას "ჭკვიანი" ვარიატორი მაღალ გადაცემას არ დატოვებს "ჩართულს", თუნდაც აქსელერატორს მიმართავდეთ. სიმაღლის დასაძლევად, ღერძები სწრაფად გადმოინაცვლებს უკან - რათა გაიზარდოს ბრუნვის მომენტი კოლოფიდან გამოსავალზე. ზოგიერთ ავტომობილზე რამდენიმე "ვირტუალური" გადაცემის (6-ით ან 8-ც კი) შერჩევაც კი შეგიძლიათ ელექტრონიკის წყალობით. გადაცემები, რომელთა შორის ვარიატორი სწრაფად იმოძრავებს, ისევე როგორც კლასიკურ "მექანიკაში". ასევე, შეგიძლიათ თავად აირჩიოთ, გადართოთ "გადაცემა", როგორც "ავტომატებში" - ხელის სეკვენტალური (თანმიმდევრულ) რეჟიმში. ერთი სიტყვით, ვარიატორს უამრავი ღირსება გააჩნია. თუმცა, აქვს ნაკლიც. მაგალითად, თანამედროვე ნიშნის გათვალისწინებით, ძრავის მცირე "მუშა" სიმძავრე. ტყუილად კი არ დაიწყო ამ მოწყობილობების მცირე ავტომობილებზე დამონტაჟება. დღსდღეისობით, ძლიერი ავტომობილები მექანიკით, კლასიკური ავტომატიკით ან რობოტიზირებული კოლოფებითაა დაკომპლექტებული. მიუხედავად ყველაფრისა, წინსვლა გრძელდება. აი ერთ-ერთ ფორუმზე იყო და მოვიპარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
თანამედროვე ავტომატია...უბრალოდ ჰონდამ დანერგა პირველმა.......
უკვე თითქმის 95% ავტომატების ვარიატორზე გამოდის...2006-2007 წლიდან... ასე, რომ 4-5 საფეხურიანი ავტომატი მალე ჩაბარდება ისტორიას..... ციტატა იტოგში კარგი რაღაცაა, ეკონომიური საწვავის მოხმარების ამბავში, გაწევასი დანაკარგი ცოტა აქვს, მაგრამ რასაც ეკონომიას გაგიკეთებს ბენზინზე, ორ იმდენს ამოგაღებინებს ზეთების ცვლაში 35-40 000კმ-ზე თითქმის ყველა კარობკის ზეთს უნდა შეცვლა..არავარიატორისაც... საკმაოდ სწრაფია...მექანიკას და ვარაიტორს თითქმის ერთიდაიგივე აჩქარებები აქვთ.. HRV მიტრაებია ორივე...მექანიკა მგონი ცოტათი მეტსაც წვავდა, ასე მახსოვს........ მიუჩვეველი არაფერი...2-3 დღე და ტროლეიბუსივით დადის თუ ტრამვაივით, არც გახსენდება კაცს...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
giorgi_013
მოიპარე თუ ისესხე არ ვიცი ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,101 რეგისტრ.: 2-September 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 347 ![]() |
მაგ ფორუმზე მოდერი ვიყავი ავტოებში ასე რომ მთლად არ მომიპარავს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 12-February 10 მომხმარებელი № 810 ![]() |
giorgi_013 http://news.drive.ge/index.php?m=253&newsid=128
მოპარვა დასესხებასტან დაკავსშირებით,ცოტა უზდელურად ხომარგამოგივიდა,აი ვისაც აინტერესებს: |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,101 რეგისტრ.: 2-September 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 347 ![]() |
http://studforum.ge/?showtopic=3489 აი აქ ნახე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ზოგადად ახალი ტექნოლოგიები ინერგება და რა თქმა უნდა ეს კარგია, მაგრამ რამდენადაც კარგია ვთქვათ იაპონიისთვის, იმდენად ცუდია საქართველოსთვის.
მაგალითად ავიღოთ მექანიკა, ავტომატი, ტიპტრონიკი, ვარიატორი... ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა, ტიპტრონიკი უფრო სუსტია ვიდრე ავტომატი, ვარიატორი უფრო სუსტია ვიდრე ტიპტრონიკი...... მოკლედ კარგი გამოგონებაა, თუმცა ფაქიზი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(shota @ Aug 28 2010, 12:23) [snapback]168254[/snapback] ზოგადად ახალი ტექნოლოგიები ინერგება და რა თქმა უნდა ეს კარგია, მაგრამ რამდენადაც კარგია ვთქვათ იაპონიისთვის, იმდენად ცუდია საქართველოსთვის. მაგალითად ავიღოთ მექანიკა, ავტომატი, ტიპტრონიკი, ვარიატორი... ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა, ტიპტრონიკი უფრო სუსტია ვიდრე ავტომატი, ვარიატორი უფრო სუსტია ვიდრე ტიპტრონიკი...... მოკლედ კარგი გამოგონებაა, თუმცა ფაქიზი... ვითომ ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა? ![]() ![]() რეალურად ყველა კარობკა თავისებურია და თავისებური მოხმარება და მოვლა სჭირდება ![]() ვარიატორი რთული მექანიზმია, და ერთადერთი მიზეზი რის გამოც ვარიატორმა ჩაანაცვლა ჩვეულებრივი ავტომატები, არის ეკონომიურობა (+ მაგას დამატებით მეტი დინამიკაც), და ძირითადად დაბალძრავიან მანქანებში დგას ვარიატორები ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
ჩემს მეორე მანქანას უყენია ვარიატორი.
ჰონდა სივიკ 2001 იანი 1.5 ვიტეკი.. რავიცი მამენტ ძააან კომმფორტული სატარებელია. გაზაობა თუ გინდა არ ვარგა მარა საგორაოდ და სადვიჟენიოდ მაგარია, |
|
|
![]() ![]() |