IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ავტომატური კოლოფის შემოწმება, როგორ ხდება??
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს smile.gif იმიტომ რომ ვერ გაიგეს რას ეხებოდა smile.gif



მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია smile.gif

მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს?

ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო?


ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია?

მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია smile.gif ავტომატიკაზე ეგრე მარტივად არაა საქმე....


აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:22
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




smile.gif ისევ ავსტრალიელების საიტზე წავიკითხე.

კარობკა და ძრავ გახურებულზე უნდა გააკეტო შემდეგი:
დაქოქო მანქნანა, რუჩნოი ამოსწიო, კიდე აგურები და მასეთები დაუდეთ საბურავებთანო და ჯერ D-ში ჩააგდეთ, ტორმუზს ფეხი ბოლომდე და ტორმუზ დადგმულზე გაზს მიაჭირეთ ნელნელა (ოღონდ გაზზე მიჭერა და მერე აშვება ჯამშიო 5 წამზე biggrin.gif მეტ ხანს არ უნდა გაგრძელდეს). გაზს რომ აჭერთ აბაროტები გაიზრდება, მაგრამ რაღაც მომენტში დასტაბილურდებაო. თუ 2600-3300 აბაროტს შორის დასტაბილურდა, კაიაო. ეგრე რევერსში, 2-3 შიო. მანუალშიც წავიკითხე რომელიღაცაში.

პირველი ტესტის მერე (მაგ D) მანქანა დაასვენეთ ხალასტოიზე მინ 1 წუთიო და ისე გადადით შემდეგ ტესტზეო.


გაზის დაჭერიდან აშვებამდე 5 წამზე მეტი არ გაწელოთო, თორემ ატფ გადახურდება და დაიწვებაო. ასევე ძრავის ზეთსაც დაერხევაო.

ხოდა მანუალში მოძებნე, იმის და მიხედვით რა აბაროტებზე დასტაბილრდა, სხვადასხვა პრობლემების მომასწავებელიაო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:30
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




giogagnidze
100% ეგრე მოწმდება და მაგას ჰქვია Stall Test.
ოღონდ ნელნელა მიჭერია იმდენად ნელ-ნელა არ უნდა იყოს რომ იმ 5 ცამს გადაგიცდეს ბოლოს რომ დაწერე.

ისე გაზტორმუზით დამძვრელთათვისაც საინტერესო უნდა იყოს ეს ინფო. ეს სუბარუს მანუალის ოფიციალუი ტესტია და იმ 5 წმის პრინციპს თუ არ დაარღვევთ ხანდახან შეიძლება გაზ-დორმუზით დაძვრა.
. გარდა მაგისა არსებობს კიდევ ასეთი ტესტი : ცარიელი მანქანით და კარგად გახურებული მატორით ხალასტოიზე D-ში რომ ჩააგდებ და ტორმუზს აუშვებ არ უნდა დაგორდეს დაახლოებით ისეთ აღმართზე როგორიცაა დავუშვათ ვარაზისხევი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 29 2009, 12:51
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(giogagnidze @ Jun 29 2009, 14:22) [snapback]15473[/snapback]
smile.gif ისევ ავსტრალიელების საიტზე წავიკითხე.

კარობკა და ძრავ გახურებულზე უნდა გააკეტო შემდეგი:
დაქოქო მანქნანა, რუჩნოი ამოსწიო, კიდე აგურები და მასეთები დაუდეთ საბურავებთანო და ჯერ D-ში ჩააგდეთ, ტორმუზს ფეხი ბოლომდე და ტორმუზ დადგმულზე გაზს მიაჭირეთ ნელნელა (ოღონდ გაზზე მიჭერა და მერე აშვება ჯამშიო 5 წუთზე მეტ ხანს არ უნდა გაგრძელდეს). გაზს რომ აჭერთ აბაროტები გაიზრდება, მაგრამ რაღაც მომენტში დასტაბილურდებაო. თუ 2600-3300 აბაროტს შორის დასტაბილურდა, კაიაო. ეგრე რევერსში, 2-3 შიო. მანუალშიც წავიკითხე რომელიღაცაში.

პირველი ტესტის მერე (მაგ D) მანქანა დაასვენეთ ხალასტოიზე მინ 1 წუთიო და ისე გადადით შემდეგ ტესტზეო.
გაზის დაჭერიდან აშვებამდე 5 წამზე მეტი არ გაწელოთო, თორემ ატფ გადახურდება და დაიწვებაო. ასევე ძრავის ზეთსაც დაერხევაო.

ხოდა მანუალში მოძებნე, იმის და მიხედვით რა აბაროტებზე დასტაბილრდა, სხვადასხვა პრობლემების მომასწავებელიაო.

რამე ლინკი შეგიძლია დადო? smile.gif

ციტატა(maxouni @ Jun 29 2009, 14:30) [snapback]15483[/snapback]
giogagnidze
100% ეგრე მოწმდება და მაგას ჰქვია Stall Test.
ოღონდ ნელნელა მიჭერია იმდენად ნელ-ნელა არ უნდა იყოს რომ იმ 5 ცამს გადაგიცდეს ბოლოს რომ დაწერე.

ისე გაზტორმუზით დამძვრელთათვისაც საინტერესო უნდა იყოს ეს ინფო. ეს სუბარუს მანუალის ოფიციალუი ტესტია და იმ 5 წმის პრინციპს თუ არ დაარღვევთ ხანდახან შეიძლება გაზ-დორმუზით დაძვრა.
. გარდა მაგისა არსებობს კიდევ ასეთი ტესტი : ცარიელი მანქანით და კარგად გახურებული მატორით ხალასტოიზე D-ში რომ ჩააგდებ და ტორმუზს აუშვებ არ უნდა დაგორდეს დაახლოებით ისეთ აღმართზე როგორიცაა დავუშვათ ვარაზისხევი.

საშუალო აღმართზე იასნია არ უნდა დაგორდეს არცერთ სიჩქარეში ტორმუზაშვებულზე smile.gif ვარაზისხევი იგულისხმება პრინციპში smile.gif


გაზ-ტორმუზზე აბაროტები სადამდე უნდა ადიოდეს??


მაგრამ აი ეგ ტესტი რო ჩავატარო, მერე შედეგები როგორ გავიგო???

პ.ს. აუცილებელი არაა სუბარუს კარობკა იყოს, მე ზოგადად ავტომატიკა მაინტერესებს, თუნდაც იაპოშკების smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 29 2009, 13:38
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




და დარმართზე დაგორების ამბავზე სპეციალური რეგულატორი ქონია მანქანას. მანუალში ეგეც წერია, თუ რაღაც გრადუსიან დაღმართზე გორდებაო, დაარეგულირეთ ამ რაღაცითო. სურათი ისეთი იდო, რომ ვერ მივხვდი რომელია რეგულატორია.

http://www.northursalia.com/techdocs/pdf/t...ission/4eat.pdf
მაგარი ლინკია, კარობკის შემოწმებაზე. სტალლ ტესტზე წერია, მაგრამ ნორმალური აბაროტები რამდენი უნდა იყოს, სხვაგან ვნახე, რომ 2600-3300 აბაროტს სორის უნდა დასტაბილურდეს. ხოდა ამ ლინკზე წერია უფრო მაღლა ან უფრო დაბლა თუ გაჩერდა, რა პრობლემას უნდა ნიშნავდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 29 2009, 15:57
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 29th June 2009 - 14:38) [snapback]15513[/snapback]
უფრო მაღლა ან უფრო დაბლა თუ გაჩერდა, რა პრობლემას უნდა ნიშნავდეს.

უფრო მაღლა ნიშნავს რომ ფუქციონები აბუსქსაბეს ან გიდრომუფტა არ ვარგა ან ზეთის ნასოსი არ ვარგა ან მოკლედ საკმარის წნევას ვერ ქმნის.
უფრო დაბლა ნიშნავს რომ გიდრომუფტა არ ვარგა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jun 29 2009, 22:28
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




giogagnidze
შენს პირველ პოსტში ერთ ადგილზე 5 წამის მაგივრად 5 წუთი წერია. შეასწორე, არ დაღუპო ვინმე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 30 2009, 00:13
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(zimbo @ 29th June 2009 - 23:28) [snapback]15682[/snapback]
შენს პირველ პოსტში ერთ ადგილზე 5 წამის მაგივრად 5 წუთი წერია. შეასწორე, არ დაღუპო ვინმე

არა იქ წერია ჯამში 6 წუთი, ანუ მაგარი სადისტი უნდა იყო 5-5 წამებით 5 წუთი რომ დააგროვო biggrin.gif
ციტატა(giogagnidze @ 29th June 2009 - 14:38) [snapback]15513[/snapback]
და დარმართზე დაგორების ამბავზე სპეციალური რეგულატორი ქონია მანქანას. მანუალში ეგეც წერია, თუ რაღაც გრადუსიან დაღმართზე გორდებაო, დაარეგულირეთ ამ რაღაცითო. სურათი ისეთი იდო, რომ ვერ მივხვდი რომელია რეგულატორია.

ეგ ცალკე ოფციაა და კარობკის ნაწილი საერთოდ არ არის, და მე მგონი მარტო მექანიკური კარობკებისთვისაა , ავტომატური რუჩნიკის პონტშია. ავტომატიკა ისედაც არ უნდა დაგორდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 30 2009, 09:28
გამოხმაურება #9


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




და სად გავიგო ეგ ოპტიმალური აბაროტები რამდენია??


ამჯერად სუბარუზე არ მჭირდება, მაზდაზე მაინტერესებს... კარობკა ნორმალურად მუშაობს, მაგრამ ზეთი გამოსაცვლელია მგონი და ეგ დიაგნოსტიკა მაგიტომ მჭირდება რომ გავიგო, რამდენად საჩქაროა ზეთის გამოცვლა....



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 30 2009, 11:29
გამოხმაურება #10


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 01:13) [snapback]15798[/snapback]
არა იქ წერია ჯამში 6 წუთი, ანუ მაგარი სადისტი უნდა იყო 5-5 წამებით 5 წუთი რომ დააგროვო biggrin.gif

ეგ ცალკე ოფციაა და კარობკის ნაწილი საერთოდ არ არის, და მე მგონი მარტო მექანიკური კარობკებისთვისაა , ავტომატური რუჩნიკის პონტშია. ავტომატიკა ისედაც არ უნდა დაგორდეს



მოკლედ ასე, თითო სიჩქარეში 5 წამზე მეტი არ უნდა იყოს, და რაც ნაკლებ სიჩქარესი გატესტავ უკეთესია. მე D-ში ვიზავდი მართო და რევერსში.

დაგორების რეგულატორს რაც შეეხება, ეგ სალონში რომ არის მაგაზეარ ვსაუბრობ, ისევ ვიმეორებ, სურათზე არ ჩანდა, მაგრამ ნეტო კაპოტში, ნეტო მანქანის ქვეშ არის ეგ რეგულატორი. როგორც ხალასტოი ხოდის რეგულატორს უნდა იდეაში დარეგულირება რაღაც დროის მერეო, ისევე უნდა მაგას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 30 2009, 11:37
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 30th June 2009 - 12:29) [snapback]15876[/snapback]
დაგორების რეგულატორს რაც შეეხება, ეგ სალონში რომ არის მაგაზეარ ვსაუბრობ, ისევ ვიმეორებ, სურათზე არ ჩანდა, მაგრამ ნეტო კაპოტში, ნეტო მანქანის ქვეშ არის ეგ რეგულატორი. როგორც ხალასტოი ხოდის რეგულატორს უნდა იდეაში დარეგულირება რაღაც დროის მერეო, ისევე უნდა მაგას.

ჰო და მაგას ვამბობ მეც რომ მანქანის ქვეშ აყებია ეგ დეტალი და ეგ დეტალი არაა კარობკის ნაწილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 30 2009, 12:54
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ბიძაჩემის მანქანაზე დავტესტეთ და გაზს ბოლომდე რომ გავუყარე 1800 იყო მაქსიმუმი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 30 2009, 13:34
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Jun 30 2009, 14:54) [snapback]15901[/snapback]
ბიძაჩემის მანქანაზე დავტესტეთ და გაზს ბოლომდე რომ გავუყარე 1800 იყო მაქსიმუმი

ხოდა ეგ კარგია თუ ცუდი??? სადმე მანუალში არ არის მითითებული კონკრეტული კარობკის მონაცემები??

სპორტულ კარობკაზე სტანდარტულად მაღალი აბაროტებზე დგებაო და გაიგე ახლა რომელ კარობკაზე რა აბაროტები უნდა გქონდეს....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 30 2009, 13:44
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(PAINKILLER @ Jun 30 2009, 11:34) [snapback]15928[/snapback]
ხოდა ეგ კარგია თუ ცუდი??? სადმე მანუალში არ არის მითითებული კონკრეტული კარობკის მონაცემები??

სპორტულ კარობკაზე სტანდარტულად მაღალი აბაროტებზე დგებაო და გაიგე ახლა რომელ კარობკაზე რა აბაროტები უნდა გქონდეს....

მაგ შემთხვევაში კარობკა კარგია. ძრავს აქ პრობლემა

მე მასე გავიგე მაშინ.


ეგ იყო 2 წლის წინ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 30 2009, 13:52
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 30th June 2009 - 14:44) [snapback]15941[/snapback]
მაგ შემთხვევაში კარობკა კარგია. ძრავს აქ პრობლემა

ნამდვილად, ჟრავი თუ გამართულად ვერ მუშაობს კარობკას ვერანაირად ვერ შეამოწმებ, მეტსაც გეტყვი და პერებოით თუ დიდხანს იარე კარობკას აფუჭებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 30 2009, 13:54
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




maxouni
ეგ ალბათ იმიტომ რომ რომ ვერ ეწევა შესაბამისად კარობკა სიჩქარეებს ვერ ურჩევს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 30 2009, 14:07
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 30th June 2009 - 14:54) [snapback]15954[/snapback]
ეგ ალბათ იმიტომ რომ რომ ვერ ეწევა შესაბამისად კარობკა სიჩქარეებს ვერ ურჩევს

ეგ ერთი მიზეზი და კიდევ ის რომ პერებოი რეალურად ხომ მატორის არაწრფივი სომძლავრეა და მაგ დროს სიმძლავრის ჩამვარდნები აქვს 1/4 ციკლით , უბრალოდ მაღალია სიხშირე და ჩვენ ვამჩნევთ მარტო იმას რომ საერთო ჯამში მატორს სიმძლავრე აკლია და კარობკა გრძნობს მატორის ღერძის ბრუნვის თითოეულ სანტიმეტრს და ეს "დიორგანიები" სპობს ფიქციონებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaruforester
გამოხმაურება Sep 10 2009, 19:58
გამოხმაურება #18


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




გამარჯობათ!!!! მაინტერესებს, ფორესტერის ავტომატურ კარობკაში ზეთის დონის შემოწმება როგორ ხდება - დაქოქილზე უნდა შეამოწმო თუ გამორთულზე, P-ში უნდა იყოს თუ R-ში და ა.შ... იცით ვინმემ? იმედი მაქვს თქვენი გულისხმიერებისა smile.gif მართლა ძალიან მჭირდება ეგ ინფორმაცია, კარობკის სალნიკმა გაუშვა, ძალიან არა მაგრამ მაინც... ჰოდა მაინტერესებს 2-3 კვირა (სანამ გაკეთების ფული გამიჩნდება) თუ ვივლი ზეთის რაოდენობიდან გამომდინარე რაღა თქმა უნდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Sep 10 2009, 21:01
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 15:07) [snapback]15965[/snapback]
ეგ ერთი მიზეზი და კიდევ ის რომ პერებოი რეალურად ხომ მატორის არაწრფივი სომძლავრეა და მაგ დროს სიმძლავრის ჩამვარდნები აქვს 1/4 ციკლით , უბრალოდ მაღალია სიხშირე და ჩვენ ვამჩნევთ მარტო იმას რომ საერთო ჯამში მატორს სიმძლავრე აკლია და კარობკა გრძნობს მატორის ღერძის ბრუნვის თითოეულ სანტიმეტრს და ეს "დიორგანიები" სპობს ფიქციონებს


100% გეთანხმები
არათანაბარი დატვირთვაა მაგ შეთხვევაში ყველა ნაწილზე, კალენვალს 1 / 4 ტაქტის კომპენსაციას ცდილობს, შემდეგი ცილინდრის აფეთქება პრაქტიკულად დარტყმად იგრძნობა კალენვალზე. და იასნია კარობკა მაგ შემთხვევაში პირველი ნაწილია რომელიც ზიანდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 10 2009, 21:35
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(subaruforester @ Sep 10 2009, 21:58) [snapback]33378[/snapback]
გამარჯობათ!!!! მაინტერესებს, ფორესტერის ავტომატურ კარობკაში ზეთის დონის შემოწმება როგორ ხდება - დაქოქილზე უნდა შეამოწმო თუ გამორთულზე, P-ში უნდა იყოს თუ R-ში და ა.შ... იცით ვინმემ? იმედი მაქვს თქვენი გულისხმიერებისა smile.gif მართლა ძალიან მჭირდება ეგ ინფორმაცია, კარობკის სალნიკმა გაუშვა, ძალიან არა მაგრამ მაინც... ჰოდა მაინტერესებს 2-3 კვირა (სანამ გაკეთების ფული გამიჩნდება) თუ ვივლი ზეთის რაოდენობიდან გამომდინარე რაღა თქმა უნდა

დაქოქილზეც შეიძლება და დაუქოქავზეც, კარობკის შუპს ორი მეტკა აქვს, ცივის და ცხელის smile.gif ისე მაინც გახურებულზე სჯობია, ასე 30 კილომეტრი მაინც უნდა გაიარო რომ კარგად გახურდეს კარობკა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge