IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> ბუსტს ათამაშებს
Bejo
გამოხმაურება Sep 25 2010, 23:35
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ sad.gif ან ვის მივმართო???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:11
გამოხმაურება #2


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




სადმე რამე არასწორად ხო არ შეაერთე? ბუსტის თამაში და მაიმუნობა სოლენოიდს უყვარს ხოლმე ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:29
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(iPod @ Sep 26 2010, 01:11) [snapback]177576[/snapback]
სადმე რამე არასწორად ხო არ შეაერთე? ბუსტის თამაში და მაიმუნობა სოლენოიდს უყვარს ხოლმე ..

არა ყველაფერი ისე შევაერტე როგორც იყო.სოლენოიდთან მიმავალი შლანგი გამოვცვალე.და ხო არ აპარებს საიდანმე??შეიძლება მაგის ბრალი იყოს?????ბოლოებში ხამუტებით არ დამიმაგრებია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:37
გამოხმაურება #4


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




Bejo
შეიძლება მაგის ბრალი იყოს სოლენოიდმა გამაწამა მე ერთი წელი ბუსტზე ეგრე შვებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:45
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ჰაერის გაპარების შემთხვევაში წესით ბუსთი ხო უნდა დააგდოს და ჩემ შემთხვევაში 0.82 სტაბილურად უჭირავს.და სოლენოიდის ბრალი რომ იყოს გამოცვლა უშველის მარტო მაგისი თუ კიდე რამე უნდა გამოვუცვალო??

ხვალ დავახამუტებ და კიდე ვცდი პიკებზე თუ დაარტყავს 1.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:49
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




Bejo
მგონი მანდ სხვა რაღაცაა..ხამუთები არამგონია საჭირო იყოს..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:52
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




დააბრუნე ძველები თავის ადგილას smile.gif რომელიღაც რესტრიქტორიანი შლანგი თავისუფალი შლანგით შეიცვალა ალბათ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 00:53
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(shreketa @ Sep 26 2010, 01:49) [snapback]177593[/snapback]
Bejo
მგონი მანდ სხვა რაღაცაა..ხამუთები არამგონია საჭირო იყოს..

საერთოს არაფერი არ გამოვცვალე შლანგების გარდა და რატო უნდა მოსვლოდა ესეთი რაღაც.თან ის კონტროკერიც 20 წუთით მეყენა მარტო.

ციტატა(karoche @ Sep 26 2010, 01:52) [snapback]177596[/snapback]
დააბრუნე ძველები თავის ადგილას smile.gif რომელიღაც რესტრიქტორიანი შლანგი თავისუფალი შლანგით შეიცვალა ალბათ smile.gif

არა ეგ შლანგი დავაბრუნე მარტო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Sep 26 2010, 01:26
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(karoche @ Sep 26 2010, 01:52) [snapback]177596[/snapback]
დააბრუნე ძველები თავის ადგილას smile.gif რომელიღაც რესტრიქტორიანი შლანგი თავისუფალი შლანგით შეიცვალა ალბათ smile.gif

+111
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 11:08
გამოხმაურება #10


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(shreketa @ 26th September 2010 - 02:26) [snapback]177621[/snapback]
ომელიღაც რესტრიქტორიანი შლანგი თავისუფალი შლანგით შეიცვალა ალბათ

მე როგორც ვიცი მარტო 1 შლანგშია ეგ რესტრიქტორი,და ეგ შლანგი არ შემიცვლია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 26 2010, 14:53
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




T დან სოლენოიდისკჯენ წამოსული შლანგი გადაჭრილი იქნებოდა და გადაბმული იქნებოდა პლასმასის "დვაინიკით', რომლის შიდა დიამეტრი 3მმ ია. დააბრუნე ეგ 3მმ რესტრიქტორი სოლენოიდის შლანგში და ყველაფერი რიგზე იქნება.

პახოდუ ყურადღება მიაქციე იმას, რომ ტურბინის ყელიოდან T კენ გამავალ შლანგში ლატუნის რესტრიქტორი იდოს, მაგისი შიდა დიამეტრი ~0.9-1მმ ია.

ამ ყველაფრის დაყენების მერე დაარესტარტე კო0მპიდა მზადაა, თავიდან რამდენიმეჯერ ისევ დაპოიკავს, მარა მერე ისწავლის მონაცემებს და დასტაბილურდება.

არასდროს არ დააყენო ბუსტ კონტროლერი სუბარუზე ნასტროიკის გარეშე, პორშინის ახმაურება გარანტირებულია wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 19:25
გამოხმაურება #12


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 15:53) [snapback]177679[/snapback]
T დან სოლენოიდისკჯენ წამოსული შლანგი გადაჭრილი იქნებოდა და გადაბმული იქნებოდა პლასმასის "დვაინიკით',

დვაინიკიღ არ იყო გადაბმული,ეგრევე ტრაინიკზე იყო ეგ სოლენოიდის შლანგი.
ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 15:53) [snapback]177679[/snapback]
3მმ რესტრიქტორი სოლენოიდის შლანგში

და ეგ სად ვიყიდო მიმასწავლეთ რა.
ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 15:53) [snapback]177679[/snapback]
არასდროს არ დააყენო ბუსტ კონტროლერი სუბარუზე ნასტროიკის გარეშე, პორშინის ახმაურება გარანტირებულია

1.1_ზე მინდა აწევა და მაგასაც ჭირდება ნასტროიკა???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 26 2010, 19:41
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




აწევას ხო ჭიდება და ჭირდება, და ბუსტ კონტროლერს მაინც ჭირდება.
თუ აყენებ ისეთ ბუსტ კონტროლერს, რომლესაც არ აქვს აბაროტის მიხედვით ბუსტის მატების დარეგულირების საშუალება, მაშინ ეგეთი ბუსტ კონტროლერი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე შექმნას მაქსიმუმი წნევა კოლექტორში. სუბარუს მაპი არის დახურული ციკლის, რაც ვერ ააყოლებს წნევის მატებას ზაჟიგანიის კორექციას და საწვავის მომატებას, ანუ წვის კამერაში მიიჭებ მაღალ ტემპერატურას.

მეორე ის, რომ ბუსტ კონტროლერით დანასტროიკებული ბუსტი სტაბილურიც რომ იყოს, გაზის ნახევარზე ან ზოგჯერ კარგ შემთხვევაში 2/3 ზე მიჭერისას იმის მაგივრად რომ მიიღო ნაწილობრივი ბუსტი, ტურბინა ბუსტავს ბოლომდე, რაც იწვევს მაღალ ტემპერატურებს, მაღალ აბაროტზე + დეტონაციებს, ანუ სვარკავ პორშინებს, შატუნებს აყენებ ძაან დიდ დატვირთვას.

მოკლედ, ჯობია მოხსნა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 26 2010, 20:01
გამოხმაურება #14


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ანუ არ მოვამატო 1.1.ეგრე აჯობებს.მე ისე მექანიკური კონტროლერი მეყენა რომელსაც ქონდა მარტო წნევის სარეგულიო.როგორც ვიცი 2000 წლიანებს მაპების შეცვლის საშვალება არ აქვს ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 27 2010, 02:43
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 20:41) [snapback]177735[/snapback]
თუ აყენებ ისეთ ბუსტ კონტროლერს, რომლესაც არ აქვს აბაროტის მიხედვით ბუსტის მატების დარეგულირების საშუალება, მაშინ ეგეთი ბუსტ კონტროლერი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე შექმნას მაქსიმუმი წნევა კოლექტორში. სუბარუს მაპი არის დახურული ციკლის, რაც ვერ ააყოლებს წნევის მატებას ზაჟიგანიის კორექციას და საწვავის მომატებას, ანუ წვის კამერაში მიიჭებ მაღალ ტემპერატურას

აბა რას ამბობ თუ ხვდები?
რას ჰქვია დახურილი ციკლის მაპი?
ნებისმიერი სუბარუს მაპში (და არა მარტო სუბარუს) ზაჟიგანიაც და წნევაც ითვლება მატორის აბაროტების და მატორის დატვირთვის შეფარდებით, თვითნ მატორის დატვირთვა განისაზღვრება ისევ მატორის აბაროტების და ვოზდუხომერში გავლილი ჰაერის რაოდენობის მიხედვით, ანუ რაც უფრო მეტი წევა იქმნება მით მეტია MAF-ში გამავალი ჰაერი და შესაბამისად იცვლება მატორის დატვირთვაც. რა მეპებიც სუბარუს ეკუში წერია იმის მესამედზე მეტს ვერც იყენებ დაუბუსტავ მანქანაზე და იმ დანარჩენს არც არასდროს უმუშავია თუ გინდა დაგენიძლავები და ჩავწეროთ შენი ლოგი და ვნახოთ შენი მეპების წერტილების ნახევარზე მეტს თუ გამოიყენებ როგორც არ უნდა ეცადო. ლოგის ინტერპოლაციას როგორმე მოვახერხებ, ერთჯერ მაინც თუ გაგიკეთებია შენც გეცოდინება ეს ამბავი.
ადრე დაბუსტვას რაც შეეხევბა მაგას ნებისმიერი სუბარუს ეკუ ცდილობს, უბრალოდ გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის ტურბინას რომ უფრო მეტი დაუბეროს თორემ სიამოვნებითაც დაუბერავდა.
მაგ პრინციპით გამოდის რომ ეკუსთვის სანატრელ 0.8 ბარს შეიძლება მიაღწიო 4000 ბრინამდე თუ აქტუატორიდან შლანგს საერთოდ მოხსნი? მე არ მჯერა რაღაც ამ ამბის და შენ გჯერა?
ნებისმიერი ბუსტაპის შემთხვევაში მეპებს გადაწერა რომ სობია მაგაზე ორი აზრი არაა, მაგრამ არც მთლად ისეა საქმე როგორც ამბობ რომ შემთხვევით 0.1 ბარით მეტი თუ მოგივიდა მატორს დასტუკავო. ჯერ კიდევ დიდმა შოთამ (ანუ რუსთაველმა და არა SUB-300-მა smile.gif )თქვა ამაზე : "შიში ვერ იხსნის სიკვდილსა, ცუდია დაღრეჯილობა."
ჯანმრთელ მატორს ეგრე იოლად ვერ დასტუკავ, ფუჯი ჰევიში ჩვენზე კარგად იცია რა წნევაზე უნდა შეუწყვიტონ ბენზინის მიწოდება.
წვის კამერაში მაღალი ტემპერატურა იცის ღარიბმა ნაზავმა და შენ თუ ბენზინის მიწოდება ნორმალური გაქვს, MAF თუ კარგია, ლამბდაც თუ ახალია და მატორიც თუ მორყეული არაა თამამად შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა იმიტომ რომ
სულ სხვა საკითხია 0.8 ბარზე 60 გრადუსიან ნაზავს მეტი აქვს მქკ თუ 1.1 ბარზე 100 გრადუსიანს.
იმ JOINT-ს რაც შეეხება შენ რომ დღემდე ჯიუტად რესტრიქტორს ეძახი, ის მხოლოდ JOINT-ია და არ რესტრიქტორი, შესაბამის თემაში შესაბამის დროს გიპასუხე მაგაზე მაგრამ რატომღაც იქ აღარ გამოჩნდი და აქაც ვიტყვი რომ ერთ მანუალში მაინც თუ მაჩვენებ რომ ეგ JOINT-ი რესტრიქტორად მოიხსენიება სადმე, ხმას აღარ ამოვიღებ და მოვკაკვავ თითს.
აგერ ის თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...st&p=138415

ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 15:53) [snapback]177679[/snapback]
პახოდუ ყურადღება მიაქციე იმას, რომ ტურბინის ყელიოდან T კენ გამავალ შლანგში ლატუნის რესტრიქტორი იდოს, მაგისი შიდა დიამეტრი ~0.9-1მმ ია.

და ჩემსას რომ ქარხნულად პლასტმასი უყენია ლატუნიზე გადავცვალო? მანდ მარტო დიამეტრი არ წყვეტს ყველაფერს, მანდ სიგრძესაც მნიშვმელობა აქვს და ყველა ტურბინაზე სხვადასხვაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 27 2010, 11:09
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(maxouni @ 27th September 2010 - 03:43) [snapback]177890[/snapback]
შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა

ანუ 1.1_ზე ბუსტი რომ ავწიო არაფერ შედეგს არ მომცემს???

ბუსტის თანაშს რითი ვუშველო რამე მირჩიეთ რა.ხან დავსბროსე ხან რა მაგრამ არაფერი არ შველისsad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 27 2010, 11:28
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Bejo @ Sep 27 2010, 11:09) [snapback]178017[/snapback]
ანუ 1.1_ზე ბუსტი რომ ავწიო არაფერ შედეგს არ მომცემს???

ბუსტის თანაშს რითი ვუშველო რამე მირჩიეთ რა.ხან დავსბროსე ხან რა მაგრამ არაფერი არ შველისsad.gif

დაააბრუნე უკან ყველა შლანგი, ძველები ხო არ გადაგიყრია?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 27 2010, 11:57
გამოხმაურება #18


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 27 2010, 12:28) [snapback]178032[/snapback]
დაააბრუნე უკან ყველა შლანგი, ძველები ხო არ გადაგიყრია?

ყველა დავაბრუნე გარდა სოლენოიდისკენ მიმავალის და მაინც არ ეშველა.პიკები ისევ მაღალი აქვს და კიდე თამაშობს წნევა. sad.gifთან დავსბროსე sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 27 2010, 11:59
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Bejo @ Sep 27 2010, 11:57) [snapback]178055[/snapback]
ყველა დავაბრუნე გარდა სოლენოიდისკენ მიმავალის და მაინც არ ეშველა.პიკები ისევ მაღალი აქვს და კიდე თამაშობს წნევა. sad.gifთან დავსბროსე sad.gif

სოლენოიდისკენ მიმავალი არის კაკრაზ მთავარი მაგ ამბავში smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 27 2010, 12:35
გამოხმაურება #20


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 27 2010, 12:59) [snapback]178058[/snapback]
სოლენოიდისკენ მიმავალი არის კაკრაზ მთავარი მაგ ამბავში smile.gif

ეჰ წასულია ჩემი საქმეsmile.gifზუსტად ეგ შლანგი გადავაგდე.დაშლილებში ექნებათ ალბათ ხო???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge