![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
xrinco
კაი თემა გახსენი ხო იცი ![]() აქვე ისიც გამოჩნდება ვინ რომელში რა ჩაასხა ... ზეთს ვგულისხმობ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 19 2010, 21:51) [snapback]201647[/snapback] xrinco კაი თემა გახსენი ხო იცი ![]() აქვე ისიც გამოჩნდება ვინ რომელში რა ჩაასხა ... ზეთს ვგულისხმობ... ჩემი სტი-ა და კულაჩკოვი ბლოკირება უნდა ქონდეს, ტაკ შტო ლსდ-ს ზეთი ჩავასხი, თუ მარტო მექანიკა სტი-ს ანუ ტაიპ ემ ს აქვს კულაჩკოვი? --------- |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 20:49) [snapback]201644[/snapback] სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და XT-ს? მე როგორც ვიცი მხოლოდ TYPE M-ს აქვს კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ს წესით და რიგით ფრიქციონები უნდა ჰქონდეს, WRX STI-ს მსგავსად ![]() XT-ზე წავა თუ არა, ეგ არც ისე ადვილი დასადგებია, თუ დაშლილი არ უნახავს ვინმეს და არ შეუდარებია, რუსულ ფორუმებზე უნდა მოქექვა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
xrinco
მე არ დამიშლია არცერთი და არ ვიცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 22:49) [snapback]201654[/snapback] ჩემი სტი-ა და კულაჩკოვი ბლოკირება უნდა ქონდეს, ტაკ შტო ლსდ-ს ზეთი ჩავასხი, თუ მარტო მექანიკა სტი-ს ანუ ტაიპ ემ ს აქვს კულაჩკოვი? --------- ეგ კიდევ მეორე შეცდომაა ![]() კულაჩკოვი ბლოკირებასაც ჩვეულებრივი GL-5 უნდა, 75W90 სპეციფიკაციის ![]() სპეციალური LSD-ს ზეთი სჭირდება მხოლოდ ფრიქციონებიან ბლოკირებას, აიპოდას SG9-ს აქვს ეგეთი და კიდევ თუ არ ვდები 1996-იდან ყველა WRX STI-ს ეგეთი ბლოკირება აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 19 2010, 23:56) [snapback]201693[/snapback] მე როგორც ვიცი მხოლოდ TYPE M-ს აქვს კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ს წესით და რიგით ფრიქციონები უნდა ჰქონდეს, WRX STI-ს მსგავსად ![]() XT-ზე წავა თუ არა, ეგ არც ისე ადვილი დასადგებია, თუ დაშლილი არ უნახავს ვინმეს და არ შეუდარებია, რუსულ ფორუმებზე უნდა მოქექვა ![]() აბა რაკერამ მომატყუა სტი-ს ყველას აქვს კულაჩკოვიო? და ტაიპ ემ-ის არ წავა ნეტა? ფორუმებზე მაგას რა მოქექავს, ნახაზი ან რამე ეგეთი რო იყოს კაია დაშლილი სხვანაირიც რო იყოს მერე რა მთავარია ბრუნთა რიცხვი ემთხვეოდეს მე ასე მგონია და რავიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 22:58) [snapback]201696[/snapback] აბა რაკერამ მომატყუა სტი-ს ყველას აქვს კულაჩკოვიო? და ტაიპ ემ-ის არ წავა ნეტა? ფორუმებზე მაგას რა მოქექავს, ნახაზი ან რამე ეგეთი რო იყოს კაია დაშლილი სხვანაირიც რო იყოს მერე რა მთავარია ბრუნთა რიცხვი ემთხვეოდეს მე ასე მგონია და რავიცი რაკერამ არ ვიცი რა მოგატყუა, STI მყავდა და კულაჩკოვი არ ჰქონია ![]() აი ეს წაიკითხეთ აბა ![]() ბლოკირებებზეც წერია და რაში რა ზეთი ისმევა ![]() http://autodata.ru/st/02_sub/sub-2.htm დაშლილზე მე კაკრაზ კბილანების რაოდენობა ვიგულისხმე, თუ სადმე არის ეგ ინფორმაცია, დაშლაც არ დაგჭირდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:00) [snapback]201698[/snapback] რაკერამ არ ვიცი რა მოგატყუა, STI მყავდა და კულაჩკოვი არ ჰქონია ![]() აი ეს წაიკითხეთ აბა ![]() ბლოკირებებზეც წერია და რაში რა ზეთი ისმევა ![]() http://autodata.ru/st/02_sub/sub-2.htm დაშლილზე მე კაკრაზ კბილანების რაოდენობა ვიგულისხმე, თუ სადმე არის ეგ ინფორმაცია, დაშლაც არ დაგჭირდება ![]() მეც ეგ ინფორმაცია მინდა სწორედ. და კულაჩკოვი დიაგონალკაზე მუშაობს, ანუ თუ ერთი ჰაერშია მეორე დაიბლოკება არა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 23:05) [snapback]201703[/snapback] მეც ეგ ინფორმაცია მინდა სწორედ. და კულაჩკოვი დიაგონალკაზე მუშაობს, ანუ თუ ერთი ჰაერშია მეორე დაიბლოკება არა? დიაგონალკაზე ნებისმიერი LSD ცუდად მუშაობს, თუმცა კულაჩკოვი შედარებით უკეთესად ბლოკავს ვიდრე ვიასკომუფტიანი ![]() აი ჯადოსნური LSD Oil სად გამიყენება: Следующий по очереди появления - фрикционный механический дифференциал, применяемый на большей части версий Impreza STi с середины 90-ых. Принцип его действия еще проще - полуосевые шестерни имеют минимальный осевой люфт, между ними и корпусом дифференциала установлен набор шайб. При появлении разницы в частоте вращения между колесами дифференциал срабатывает как любой свободный. Сателлиты начинают вращаться, при этом возникает нагрузка на шестерни полуосей, осевая составляющая которой поджимает пакет шайб и дифференциал частично блокируется. ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza STi Рабочая жидкость - трансмиссионное масло для LSD-дифференциалов, это единственный из дифференциалов Subaru, в который заливается специальное масло (в оригинале "Subaru LSD oil"), поскольку фрикционные диски и шестерни работают в общем картере. კულაჩკოვიზე აქ წერენ რომ 96-იდან WRX-ებზე დგებოდაო, ანუ თუ გაჩითავ ძველი WRX-ის უკანა ხიდს, დიდი შანსია რომ კულაჩკოვი ჰქონდეს, ოღონდ 96-ის მერე გამოშვება უნდა იყოს ![]() Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi\ აი რა ზეთი ისხმევა კულაჩკოვი ბლოკირებაში: Рабочая жидкость - обычное трансмиссионное масло класса API GL-5, вязкость по SAE 75W-90, емкость ~0.8 л. ანუ ჩვეულებრივი კარობკის ზეთი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:13) [snapback]201707[/snapback] დიაგონალკაზე ნებისმიერი LSD ცუდად მუშაობს, თუმცა კულაჩკოვი შედარებით უკეთესად ბლოკავს ვიდრე ვიასკომუფტიანი ![]() აი ჯადოსნური LSD Oil სად გამიყენება: Следующий по очереди появления - фрикционный механический дифференциал, применяемый на большей части версий Impreza STi с середины 90-ых. Принцип его действия еще проще - полуосевые шестерни имеют минимальный осевой люфт, между ними и корпусом дифференциала установлен набор шайб. При появлении разницы в частоте вращения между колесами дифференциал срабатывает как любой свободный. Сателлиты начинают вращаться, при этом возникает нагрузка на шестерни полуосей, осевая составляющая которой поджимает пакет шайб и дифференциал частично блокируется. ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza STi Рабочая жидкость - трансмиссионное масло для LSD-дифференциалов, это единственный из дифференциалов Subaru, в который заливается специальное масло (в оригинале "Subaru LSD oil"), поскольку фрикционные диски и шестерни работают в общем картере. ჯიგარი ხარ დავით. წავიკითხე მთლიანად და სტი ფორიკებს ყველას ქონიათ. ჩემსაზე იმენნა სერიოზულ დიაგონალკაზე ვსინჯე, დიაგონალკა იყო თან აღმართი, თან ტალახი და ჩემი ზაფხულის საბურავებით იმენნა დაგლიჯა. ვაა ესეიგი ლსდ-ს ზეთი გამოვასხა და GL-5 ჩავასხა? და ის რო იყოს რაა გააფუჭებს? ვაა ნეტა XT-ს როგორი ლსდ აქვს, სტი ფორიკასი არ წავა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ხოდა მაგაშია საქმე.... თემოსაც და ვაჟიკასაც ლსდ უსხიათ უკანა ხიდში.... გვაფრთხილებდა ბესო სულ, გვაფრთხილებდა, მარა ჰაა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 23:17) [snapback]201710[/snapback] ჯიგარი ხარ დავით. წავიკითხე მთლიანად და სტი ფორიკებს ყველას ქონიათ. ჩემსაზე იმენნა სერიოზულ დიაგონალკაზე ვსინჯე, დიაგონალკა იყო თან აღმართი, თან ტალახი და ჩემი ზაფხულის საბურავებით იმენნა დაგლიჯა. ვაა ესეიგი ლსდ-ს ზეთი გამოვასხა და GL-5 ჩავასხა? და ის რო იყოს რაა გააფუჭებს? ვაა ნეტა XT-ს როგორი ლსდ აქვს, სტი ფორიკასი არ წავა? STI მხოლოდ TYPE M-ს აქვს, ავტომატიკებს არა აქვთ კულაჩკოვი ![]() ციტატა(karoche @ Nov 19 2010, 23:21) [snapback]201712[/snapback] ხოდა მაგაშია საქმე.... თემოსაც და ვაჟიკასაც ლსდ უსხიათ უკანა ხიდში.... გვაფრთხილებდა ბესო სულ, გვაფრთხილებდა, მარა ჰაა ![]() ბესო არ ვიცი ვის აფრთხილებდა, მე კი ეს ინფორმაცია 1 წლის წინ მაქვს დადებული და ყოველთვის ვამბობდი რომ ფორიკებს ჩვეულებრივი კარობის ზეთი სჭირდებათ ![]() ჯადოსნური LSD OIL-ის გამსაღებლებს კი თავისი გეგმა აქვთ შესასრულებელი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:29) [snapback]201716[/snapback] STI მხოლოდ TYPE M-ს აქვს, ავტომატიკებს არა აქვთ კულაჩკოვი ![]() ბესო არ ვიცი ვის აფრთხილებდა, მე კი ეს ინფორმაცია 1 წლის წინ მაქვს დადებული და ყოველთვის ვამბობდი რომ ფორიკებს ჩვეულებრივი კარობის ზეთი სჭირდებათ ![]() ჯადოსნური LSD OIL-ის გამსაღებლებს კი თავისი გეგმა აქვთ შესასრულებელი ![]() და ეგ სადღა წერია მარტო ტაიპ ემს-ო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
ხო მაგრამ, შენ რა სტატიაც დადე, მანდ წერია რომ ფორესტერ სტი-ზე დგას "კულაჩკოვი ფრიქციონნი" დიფერენციალი ![]() არაა გამოყოფილი ცალკე მექანიკაა თუ არა, და მანდედან გამოდის რომ სგ9-ზეც ეგეთი დგას, და საერთოდ, იგივე ფრიქციონნი ყოფილა, მისი შემდეგი ნაირსახეობა, და ამ ახალ კულაჩკოვი ფრიქციონში ისხმება ისევ ზეთი, როგორც ვიასკომუფტიან დიფერენციალებში... ეს წერია შენს მოწოდებულ სტატიაში ![]() ![]() უფრო მეტიც, ეს მინიშნება, ვიასკომუფტიანი დიფერენციალით აღჭურვილი მანქანების ჩამონათვალში, მაფიქრებინებს, რომ არა სტი ფორიკებშიც, რომელსაც ვტდ აქვს, მაგალითად კალეს ყოფილი ფორიკა, ასევე დგას კულაჩკოვი ფრიქციონი დიფერენციალი ![]() Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 23:35) [snapback]201720[/snapback] და ეგ სადღა წერია მარტო ტაიპ ემს-ო? მანდ არ წერია, მაგრამ ცვეტში ვიცი რომ ავტომატიკას ვიაზკომუფტა აქვს და ესე იგი მხოლოდ მექანიკაზეა ლაპარაკი, თემოს ჰკითხეთ აბა მაგისი TYPE M როგორ ბლოკავს ![]() აი ჩემი შარშანდელი პოსტები: http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=51229 ციტატა(karoche @ Nov 19 2010, 23:38) [snapback]201722[/snapback] PAINKILLER ხო მაგრამ, შენ რა სტატიაც დადე, მანდ წერია რომ ფორესტერ სტი-ზე დგას "კულაჩკოვი ფრიქციონნი" დიფერენციალი ![]() არაა გამოყოფილი ცალკე მექანიკაა თუ არა, და მანდედან გამოდის რომ სგ9-ზეც ეგეთი დგას, და საერთოდ, იგივე ფრიქციონნი ყოფილა, მისი შემდეგი ნაირსახეობა, და ამ ახალ კულაჩკოვი ფრიქციონში ისხმება ისევ ზეთი, როგორც ვიასკომუფტიან დიფერენციალებში... ეს წერია შენს მოწოდებულ სტატიაში ![]() ![]() STI ავტომატზე არ დგას კულაჩკოვი, დაუშლიათ მაგის დიფერენციალი და სრულიად ჩვეულებრივია როგროიც S/TB-ზე დგას ![]() SG9-ზე არ უნდა იყოს კულაჩკოვი ბლოკირება, რადგან ეგ უფრო მაღალი კლასის მანქანაა და WRX STI-ს კარობკა უყენია, შესაბამისად უკანა ხიდიც WRX STI-დან უნდა ჰქონდეს ანუ ფრიქციონებიანი ![]() ტერმინი კულაჩკოვი რუსების მოგონილია, ისე კი SURE TRAC ჰქვია, ცოტა სხვა პრინციპით მუშაობს ვიდრე ფრიქციონებიანი ბლოკირება ![]() ციტატა(karoche @ 19th November 2010 - 23:38) [snapback]201722[/snapback] უფრო მეტიც, ეს მინიშნება, ვიასკომუფტიანი დიფერენციალით აღჭურვილი მანქანების ჩამონათვალში, მაფიქრებინებს, რომ არა სტი ფორიკებშიც, რომელსაც ვტდ აქვს, მაგალითად კალეს ყოფილი ფორიკა, ასევე დგას კულაჩკოვი ფრიქციონი დიფერენციალი Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) ვაიმე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:43) [snapback]201723[/snapback] მანდ არ წერია, მაგრამ ცვეტში ვიცი რომ ავტომატიკას ვიაზკომუფტა აქვს და ესე იგი მხოლოდ მექანიკაზეა ლაპარაკი, თემოს ჰკითხეთ აბა მაგისი TYPE M როგორ ბლოკავს ![]() აი ჩემი შარშანდელი პოსტები: http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=51229 STI ავტომატზე არ დგას კულაჩკოვი, დაუშლიათ მაგის დიფერენციალი და სრულიად ჩვეულებრივია როგროიც S/TB-ზე დგას ![]() SG9-ზე არ უნდა იყოს კულაჩკოვი ბლოკირება, რადგან ეგ უფრო მაღალი კლასის მანქანაა და WRX STI-ს კარობკა უყენია, შესაბამისად უკანა ხიდიც WRX STI-დან უნდა ჰქონდეს ანუ ფრიქციონებიანი ![]() ტერმინი კულაჩკოვი რუსების მოგონილია, ისე კი SURE TRAC ჰქვია, ცოტა სხვა პრინციპით მუშაობს ვიდრე ფრიქციონებიანი ბლოკირება ![]() ვაიმე ![]() ![]() არ ც მანდ წერია იმის დასტური რო ცვეტში მარტო მექანიკა სტი-ს აქვს . და შენ საიდანღა იცი, დაშლილი გინახავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
აი ეგ შენი შარშანდელი პოსტი სავსეა არასწორე დასკვნებით ![]() ![]() ეტყობა დაშალეს სტი 1 რომელსაც ტზ კარობკა აქვს ![]() აი შენი ძველი პოსტიდან ციტატა "თურმე 1996 წლის მერე გამოშვებულ WRX-ებზე და ასევე STi ფორესტერზე უკანა ხიდზე დგას მექანიკური LSD, იგივე SURETRAC ესეც კიდევ ერთი + STi ფორიკას ხოლო WRX STi -ებზე კი უფრო ნავაროჩენნი მექანიკური ბლოკირება, ფრიქციონებით," რატომ ჩათვალე რომ არაკულაჩკოვი უკეთესია ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 23:45) [snapback]201725[/snapback] არ ც მანდ წერია იმის დასტური რო ცვეტში მარტო მექანიკა სტი-ს აქვს . და შენ საიდანღა იცი, დაშლილი გინახავს? მე არა მაგრამ ვინც დაშალა, იმან თქვა ![]() ციტატა(karoche @ Nov 19 2010, 23:46) [snapback]201726[/snapback] PAINKILLER აი ეგ შენი შარშანდელი პოსტი სავსეა არასწორე დასკვნებით ![]() ![]() ეტყობა დაშალეს სტი 1 რომელსაც ტზ კარობკა აქვს ![]() არა არა, მე ხომ მყავდა STI2, არანაირი კულაჩკოვი არ ჰქონდა, უმოწყალოდ ბუქსაობდა უკანა ბორბალი როცა ერთი მხარე ჰაერში იყო ![]() შარშანდელ პოსტებში ზუსტად ის მიწერია რასაც ახლა ვამბობ და ვამტკიცებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:48) [snapback]201729[/snapback] მე არა მაგრამ ვინც დაშალა, იმან თქვა ![]() არა არა, მე ხომ მყავდა STI2, არანაირი კულაჩკოვი არ ჰქონდა, უმოწყალოდ ბუქსაობდა უკანა ბორბალი როცა ერთი მხარე ჰაერში იყო ![]() შარშანდელ პოსტებში ზუსტად ის მიწერია რასაც ახლა ვამბობ და ვამტკიცებ ![]() ვაა აბა ჩემი მანქანის მაგალითი ? ს-20 -ც ხო მყავდა და მასეთ ადგილებში იჯვავდა. კაი დავუშვათ ეგრეა. xt-ს რანაირი ლსდ აქვს არ ვიცით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
![]() 1. შენ ამბობდი ზოგადად ყველა ფორიკა სტი-ზე, არ გაქვს დაკონკრეტებული მექანიკა, ესე იგი იგულისხმებოდა ავტომატები, ახლა კი ამბობ მხოლოდ მექანიკასო, შარშან ტაიპM არავის ახსოვდა ![]() 2. აშკარაა რომ კულაჩკოვი არის ფრიქციონის ნაირსახეობა, რატომ ჩათვალე რომ არაკულაჩკოვი უკეთესია? 3. სგ9-ზეც კულაჩკოვი იქნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 00:48) [snapback]201729[/snapback] მე არა მაგრამ ვინც დაშალა, იმან თქვა ![]() არა არა, მე ხომ მყავდა STI2, არანაირი კულაჩკოვი არ ჰქონდა, უმოწყალოდ ბუქსაობდა უკანა ბორბალი როცა ერთი მხარე ჰაერში იყო ![]() შარშანდელ პოსტებში ზუსტად ის მიწერია რასაც ახლა ვამბობ და ვამტკიცებ ![]() ჰოოდა ალბათ იმიტომაც ბუქსაობდა ჰაერში მყოფი ბორბალი მარტო რო სტი-2 ს ვდტ კარობკა აქვს და ლსდ მგონი არა აქვს, როგორც შენს მიერ დადებულ საიტზე წერია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
xrinco
არა შენ სულ აურიე ახლა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 20 2010, 01:08) [snapback]201736[/snapback] xrinco არა შენ სულ აურიე ახლა ![]() ![]() მეც ეგრევე მოვხვდი რო ავურიე და ჩასწორება დამეზარა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 19 2010, 23:53) [snapback]201731[/snapback] ვაა აბა ჩემი მანქანის მაგალითი ? ს-20 -ც ხო მყავდა და მასეთ ადგილებში იჯვავდა. კაი დავუშვათ ეგრეა. xt-ს რანაირი ლსდ აქვს არ ვიცით? ყველა ფორესტერს ერთნაირი LSD აქვს, გარდა STI მექანიკისა ![]() ციტატა(xrinco @ Nov 20 2010, 00:04) [snapback]201735[/snapback] ჰოოდა ალბათ იმიტომაც ბუქსაობდა ჰაერში მყოფი ბორბალი მარტო რო სტი-2 ს ვდტ კარობკა აქვს და ლსდ მგონი არა აქვს, როგორც შენს მიერ დადებულ საიტზე წერია VTD+VDC-ს არა აქვს ბლოკირება, მარტო VTD-ს აქვს ბლოკირება ![]() ციტატა(karoche @ Nov 19 2010, 23:56) [snapback]201732[/snapback] PAINKILLER ![]() 1. შენ ამბობდი ზოგადად ყველა ფორიკა სტი-ზე, არ გაქვს დაკონკრეტებული მექანიკა, ესე იგი იგულისხმებოდა ავტომატები, ახლა კი ამბობ მხოლოდ მექანიკასო, შარშან ტაიპM არავის ახსოვდა ![]() 2. აშკარაა რომ კულაჩკოვი არის ფრიქციონის ნაირსახეობა, რატომ ჩათვალე რომ არაკულაჩკოვი უკეთესია? 3. სგ9-ზეც კულაჩკოვი იქნება ![]() ხო ნუ შარშან TYPE M არ ვიცოდი რა იყო ![]() კულაჩკოვი რისი სახეობაც არ უნდა იყოს, აშკარად განსხვავებულია იმისგან რაც WRX STI-ზე აყენია და რომელსაც LSD OIL სჭირდება ![]() SG9-ზე დარწმუნებული ვარ რომ კულაჩკოვი არ დგას ![]() ციტატა(karoche @ Nov 20 2010, 00:08) [snapback]201736[/snapback] xrinco არა შენ სულ აურიე ახლა ![]() ![]() შენც აურიე მგონი ![]() იქ წერია რომ ვიასკომუფტიანი დგას ყველა ფორიკაზე გარდა VTD+VDC მოდელებისა, მაგეებზე კი საერთოდ არ დგას LSD ![]() ![]() ცოტა მერე შემიძლია აგიხსნათ რატომ არ სჭირდება VTD დიფერენციალებს უკანა კულაჩკოვი და (ზოგადად მექანიკური) ბლოკირება, ახლა მეზარება მაგდენის წერა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
კულაჩკოვი რა არის?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
სერიოზული დისკუსიაა .........
ერთ მოკრძალებულ იდეას მოგაწვდით ვისკომუფტა იგივე LSD არსებობს ორი ტიპის ღია და დახურული. სუბარუ დახურულ ტიპს იყენებს რომელშიც LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კოლოფშია და შესაბამისი "ზეთით" არის სავსე. ამიტომ ასეთ ხიდს ჩვეულებრივი ტრანსმისიის ზეთი უნდა. ნახაზი - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_2/ - WRX-RA 93-01 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_1/ - STI PRODRIVE 01-07 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 2.5XT - ევროპა. იაპონიაზე ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ კულაჩკოვი დიფერენციალი ვერ ვიპოვე 92-09 წლებისთვის (ევროპა, ამერიკის ბაზარი). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 20 2010, 20:21) [snapback]201876[/snapback] სერიოზული დისკუსიაა ......... ერთ მოკრძალებულ იდეას მოგაწვდით ვისკომუფტა იგივე LSD არსებობს ორი ტიპის ღია და დახურული. სუბარუ დახურულ ტიპს იყენებს რომელშიც LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კოლოფშია და შესაბამისი "ზეთით" არის სავსე. ამიტომ ასეთ ხიდს ჩვეულებრივი ტრანსმისიის ზეთი უნდა. ნახაზი - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_2/ - WRX-RA 93-01 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_1/ - STI PRODRIVE 01-07 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 2.5XT - ევროპა. იაპონიაზე ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ კულაჩკოვი დიფერენციალი ვერ ვიპოვე 92-09 წლებისთვის (ევროპა, ამერიკის ბაზარი). ჩემს დადებულ ლინკზე თუ შეხვალ, იქ წერია რომ JDM ბაზრისთვის აკეთებდნენ მაგ ტიპის ბლოკირებებს ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza WRX МКПП до 1997 - Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) სუბარუს დახული ვიასკომუფტა ზეთით არ არის სავსე, შიგნით სპეციალური სილიკონია რომელიც სქელდება ხახუნის შედეგად და ჰიდროტრანსფორმატორის ფუნქციას ასრულებს ![]() იაპონურ კატალოგებში SF5 ფორესტერზე ყველგან Viscous LSD უწერია, მაგრამ არსად არ არის ნახსნეები STI TYPE M, ამიტომ ვვარაუდობ რომ მანდ დგას ზუსტად კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ზე კი იგივე ბლოკირება დგას რაც WRX STI-ზე და ეგ არის მექანიკური ფრიქციონებიანი LSD ![]() ![]() კულაჩკოვი ბლოკირების კოდი საერთოდ ვერ დავადგინე, კატალოგებში ცალკე არც უწერია კოდი..... WRX-ებში ვეძებე ძირითადად, მანდ უნდა იდგეს ეგ ბლოკირება... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 21:26) [snapback]201879[/snapback] ჩემს დადებულ ლინკზე თუ შეხვალ, იქ წერია რომ JDM ბაზრისთვის აკეთებდნენ მაგ ტიპის ბლოკირებებს ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza WRX МКПП до 1997 - Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) სუბარუს დახული ვიასკომუფტა ზეთით არ არის სავსე, შიგნით სპეციალური სილიკონია რომელიც სქელდება ხახუნის შედეგად და ჰიდროტრანსფორმატორის ფუნქციას ასრულებს ![]() იაპონურ კატალოგებში SF5 ფორესტერზე ყველგან Viscous LSD უწერია, მაგრამ არსად არ არის ნახსნეები STI TYPE M, ამიტომ ვვარაუდობ რომ მანდ დგას ზუსტად კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ზე კი იგივე ბლოკირება დგას რაც WRX STI-ზე და ეგ არის მექანიკური ფრიქციონებიანი LSD ![]() ![]() გეთანხმები ..... მაგრამ მე ის მომეწონა რომ ახალ იმპრეზაზე წინა ხიდშიც Viscous LSD დაგას მაგის გადმოტანა ფორესტერში მაგარი იქნება. ტექნიკურად რთული არ არის, შოვნა თქვი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 20 2010, 21:21) [snapback]201876[/snapback] სერიოზული დისკუსიაა ......... ერთ მოკრძალებულ იდეას მოგაწვდით ვისკომუფტა იგივე LSD არსებობს ორი ტიპის ღია და დახურული. სუბარუ დახურულ ტიპს იყენებს რომელშიც LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კოლოფშია და შესაბამისი "ზეთით" არის სავსე. ამიტომ ასეთ ხიდს ჩვეულებრივი ტრანსმისიის ზეთი უნდა. ნახაზი - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_2/ - WRX-RA 93-01 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_1/ - STI PRODRIVE 01-07 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 2.5XT - ევროპა. ![]() იაპონიაზე ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ კულაჩკოვი დიფერენციალი ვერ ვიპოვე 92-09 წლებისთვის (ევროპა, ამერიკის ბაზარი). მეც ეგრე მგონია. თან სიდან წამოვიდა ეს თემა რო იცოდე. ჩემი მანქანი ზაფხულში ვიარე ენგურში, გაჩერებული მყავდა წყალშიც თითქმის 1 საათი. რაკერამ მითხრა მაგას საჰაერო აქვს მაღლიდან და შეიძლება წყალი შესულიყოოო , ერთი კვირაა ზეთი შევცვალე, სამწუხაროდ ჩავასხი ლსდ-ს ზეთი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 20 2010, 21:52) [snapback]201890[/snapback] მეც ეგრე მგონია. თან სიდან წამოვიდა ეს თემა რო იცოდე. ჩემი მანქანი ზაფხულში ვიარე ენგურში, გაჩერებული მყავდა წყალშიც თითქმის 1 საათი. რაკერამ მითხრა მაგას საჰაერო აქვს მაღლიდან და შეიძლება წყალი შესულიყოოო , ერთი კვირაა ზეთი შევცვალე, სამწუხაროდ ჩავასხი ლსდ-ს ზეთი ![]() ლევან მე არ წამიკითხავს არსად რომ აფუჭებს ლსდ ზეთი ისეთ ხიდს რომელშიც ჩვეულებრივი მიდის. ჩემი აზრია რომ არ გააფუჭებს. როცა ბოლტი მოხსენი ხიდი ცხელი იყო ალბათ იმიტომაც გადმოვიდა. არც ჩემ ფორესტერზე დგას კულაჩკოვი ლსდ მაგრამ საკმაოდ მაგრად ბლოკავს. დიაგონალზე აღმართზე მანქანა აუტანია ერთი საბურავით (3 დღის წინ) . მოკლედ ეს ქარხნული Viscous LSD საკმაოდ კარგი რამეა. საქმე იმაშია თუ როგორ მდგომარეობაშია ანუ ბევრ მანქანაზე იაპონიაშივე მოკლულია. LSD ნელ ნელა სუსტდება ანუ ერთიანად უცებ არ კვდება როდორც კონსტრუქციიდან ჩანს. ზეთი რომ გამოუშვი რა ფერის იყო ? თუ თაფლისფერი ჩათვალე შენი LSD კამფეტივითაა. შავი ფერი ცუდი ნიშანია. გასაკვირი ისაა რომ ჩემ მანქანაზე უკანა ხიდში ტემპერატურის სენსორი დგას რომ LSD არ გადაახურო ეტყობა ევროპაში ხშირად ბუქსაობენ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 20 2010, 22:27) [snapback]201912[/snapback] ლევან მე არ წამიკითხავს არსად რომ აფუჭებს ლსდ ზეთი ისეთ ხიდს რომელშიც ჩვეულებრივი მიდის. ჩემი აზრია რომ არ გააფუჭებს. როცა ბოლტი მოხსენი ხიდი ცხელი იყო ალბათ იმიტომაც გადმოვიდა. არც ჩემ ფორესტერზე დგას კულაჩკოვი ლსდ მაგრამ საკმაოდ მაგრად ბლოკავს. დიაგონალზე აღმართზე მანქანა აუტანია ერთი საბურავით (3 დღის წინ) . მოკლედ ეს ქარხნული Viscous LSD საკმაოდ კარგი რამეა. საქმე იმაშია თუ როგორ მდგომარეობაშია ანუ ბევრ მანქანაზე იაპონიაშივე მოკლულია. LSD ნელ ნელა სუსტდება ანუ ერთიანად უცებ არ კვდება როდორც კონსტრუქციიდან ჩანს. ზეთი რომ გამოუშვი რა ფერის იყო ? თუ თაფლისფერი ჩათვალე შენი LSD კამფეტივითაა. შავი ფერი ცუდი ნიშანია. გასაკვირი ისაა რომ ჩემ მანქანაზე უკანა ხიდში ტემპერატურის სენსორი დგას რომ LSD არ გადაახურო ეტყობა ევროპაში ხშირად ბუქსაობენ. ზეთი იყო ღია ყავისფერი. თუ გახსოვს ეგ მაშინა რო ჩამოვიდა წინ და უკან სხვადასხვა სიმაღლის ბორბლები ეკეთა. მასე იარა რაღაც 500 კმ და მერე ერთნაირები დავაყენე. შენ რო მითხარი ხიდი ნახე ცხელი ხო არაააო , ვნახე და არ იყო ცხელი. მარა ეხლა რატომღაც მეჩვენება თუ რა არი მგონი ცოტა ღმუის, ზეთის გამოცვლამდე აღმუვლდა, დავიჯერო წყალი ჩავიდა? მარა რო გამოვუშვი ზეთი არაფერი ეტყობოდა. მაღალ სიჩქარეზე ხმა არა აქვს, 70-80- ზე აქვს მგონი. არადა ძაან კარგად ბლოკავს მეც შევამოწმე. რას იტყვი ხადო ვატაკო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 20th November 2010 - 21:27) [snapback]201912[/snapback] მოკლედ ეს ქარხნული Viscous LSD საკმაოდ კარგი რამეა. საქმე იმაშია თუ როგორ მდგომარეობაშია ანუ ბევრ მანქანაზე იაპონიაშივე მოკლულია. LSD ნელ ნელა სუსტდება ანუ ერთიანად უცებ არ კვდება როდორც კონსტრუქციიდან ჩანს. ვეთანხმები, მთავარი ისაა როგორ მდგომარეობაშია LSD, თორე აბა ბლოკირება რისი ბლოკირებაა თუ არ დაბლოკა ![]() როგორც გამიგია, ვიასკომუფტას ქარხნული გარანტია სადღაც 100.000-მდე აქვს, მაგრამ თუ ინტენსიურად იყენებ ბლოკირებას, მაშინ ბევრად მალე იბრიდება.... ციტატა(Sturbo @ 20th November 2010 - 20:41) [snapback]201885[/snapback] გეთანხმები ..... მაგრამ მე ის მომეწონა რომ ახალ იმპრეზაზე წინა ხიდშიც Viscous LSD დაგას მაგის გადმოტანა ფორესტერში მაგარი იქნება. ტექნიკურად რთული არ არის, შოვნა თქვი. ახალ იმპრეზაზე სად ნახე წინა ბლოკირება??? ეგ აქვს მხოლოდ STI SPEC C-ებს და ძველ TYPE RA/R-ებს ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 21 2010, 00:39) [snapback]201970[/snapback] ვეთანხმები, მთავარი ისაა როგორ მდგომარეობაშია LSD, თორე აბა ბლოკირება რისი ბლოკირებაა თუ არ დაბლოკა ![]() როგორც გამიგია, ვიასკომუფტას ქარხნული გარანტია სადღაც 100.000-მდე აქვს, მაგრამ თუ ინტენსიურად იყენებ ბლოკირებას, მაშინ ბევრად მალე იბრიდება.... ახალ იმპრეზაზე სად ნახე წინა ბლოკირება??? ეგ აქვს მხოლოდ STI SPEC C-ებს და ძველ TYPE RA/R-ებს ![]() ![]() ![]() პეინ მე რას მეტყვი მეე? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Nov 21 2010, 00:01) [snapback]201975[/snapback] პეინ მე რას მეტყვი მეე? ![]() ამდენი ვწერე და კიდევ მაგას მეკითხები? ![]() არა აქვს ავტომატიკა ფორესტერს კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 21 2010, 01:12) [snapback]201980[/snapback] ამდენი ვწერე და კიდევ მაგას მეკითხები? ![]() არა აქვს ავტომატიკა ფორესტერს კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() გაგიხურე საქმე მარა მაგას არ გეკითხები. xt-ზე დადგება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
ვტდ ვდც-სთან დაკავშირებით, თუ საერთოდ არ დგას ლსდ, მაშინ არც არაფერი არ დგას რა თქმა უნდა, თუ რაღაც მაინც დგას მაგ შემთხვევისთვისაა ჩემი ლოგიკა, მხოლოდ ლოგიკა და არა ზუსტი ინფო, მაგ შემთხვევაში და მეორე კითხვაზე მაინტერესებდა შენი პასუხი მესამე პუნქტი სანახავია, ოდესღაც რა თქმა უნდა ![]() და კიდევ, ანუ შენ სადაც კი სტი ფორიკას ახსენებ, ზოგადად სტი ფორესტერ-ს, ყველგან ტაიპM-ს გულისხმობ? მაგარი ხარ რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 21 2010, 02:27) [snapback]201998[/snapback] PAINKILLER ვტდ ვდც-სთან დაკავშირებით, თუ საერთოდ არ დგას ლსდ, მაშინ არც არაფერი არ დგას რა თქმა უნდა, თუ რაღაც მაინც დგას მაგ შემთხვევისთვისაა ჩემი ლოგიკა, მხოლოდ ლოგიკა და არა ზუსტი ინფო, მაგ შემთხვევაში და მეორე კითხვაზე მაინტერესებდა შენი პასუხი მესამე პუნქტი სანახავია, ოდესღაც რა თქმა უნდა ![]() და კიდევ, ანუ შენ სადაც კი სტი ფორიკას ახსენებ, ზოგადად სტი ფორესტერ-ს, ყველგან ტაიპM-ს გულისხმობ? მაგარი ხარ რა ![]() ნუ გამიხურე მაგ ერთ ფრაზაზე ![]() ![]() რაც შეეხება იმას რომ კულაჩკოვი ბლოკირება იგივე ფრიქციონებიანი არის, ეგ შეცდომაა, არანაირი ფრიქციონები მანდ არ დგას, სქემაზეც კარგად ჩანს რომ კბილანებში ჯდება რაღაც ჯაჭვისმაგვარი სეპარატორი რომელზეც კულაჩოკებია დამაგრებული და აქეთ-იქით დადის ეგ კულაჩოკები, იმის მიხედვით თუ რომელ ბორბალზე მიდის მეტი ნაგრუზკა ![]() ![]() ![]() VTD+VDC-ს ვარიანტში ნამდვილად არ დგას უკანა ბლოკირება, მახო თუ შემოვა ეგეც დაადასტურებს, იგივე კომბინაცია აქვს მაგის ფურგონს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 21st November 2010 - 12:23) [snapback]202033[/snapback] VTD+VDC-ს ვარიანტში ნამდვილად არ დგას უკანა ბლოკირება, მახო თუ შემოვა ეგეც დაადასტურებს, იგივე კომბინაცია აქვს მაგის ფურგონს აქ არ ვარ?! ![]() მახო არა მაგრამ მე ვარ ![]() არანაირი ლსდ... მაგრამ ვერ ვიტყვი, რომ ლსდ-ზე უარესად ბლოკავს ან რაიმეში გიშლის ხელს ელექტრონული მართვა, პირიქით, გუშინ ძალიან გამომადგა ბევრ ასპექტში... რომ არა ჩემი გამოუცდელობა და უაზრო შეცდომები, სერიოზულ შედეგს მაჩვენებინებდა ეგ ყველაფერი... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 11:28) [snapback]202040[/snapback] აქ არ ვარ?! ![]() მახო არა მაგრამ მე ვარ ![]() არანაირი ლსდ... მაგრამ ვერ ვიტყვი, რომ ლსდ-ზე უარესად ბლოკავს ან რაიმეში გიშლის ხელს ელექტრონული მართვა, პირიქით, გუშინ ძალიან გამომადგა ბევრ ასპექტში... რომ არა ჩემი გამოუცდელობა და უაზრო შეცდომები, სერიოზულ შედეგს მაჩვენებინებდა ეგ ყველაფერი... ![]() შენზეც ვამბობდი, არც შენს ფორიკას ჰქონდა უკანა LSD და არც ლანკასტერს აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 21st November 2010 - 13:16) [snapback]202055[/snapback] შენზეც ვამბობდი, არც შენს ფორიკას ჰქონდა უკანა LSD და არც ლანკასტერს აქვს ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 12:35) [snapback]202068[/snapback] ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა ![]() ![]() როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 21 2010, 20:33) [snapback]202113[/snapback] როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა ![]() ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... ![]() ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 20:57) [snapback]202123[/snapback] ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... ![]() ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ... აჰა, ბოდიში, რადგან VDC არ ჰქონდა, მაშინ LSD კი ექნებოდა, აბა რაღაცას ხომ უნდა დაებლოკა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 21 2010, 23:25) [snapback]202255[/snapback] PAINKILLER არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? გამიხურე მერე, რა პრობლემაა ![]() მთლად სწორად არ უწერიათ ![]() ![]() WRX STI-ს ფრიქციონიანი დიფერენციალი სრულიად ჩვეულებრივი კლასიკური დიფერენციალია, უბრალოდ დამატებული აქვს ფირფიტები ბლოკირებისთვის ![]() აი ყველაზე მარტივი მეთოდი როგორ უნდა დაადგინო კულაჩკოვი ბლოკირება გაქვს თუ არა: В отличие от дифференциала планетарного типа, скорость вращения второй полуси при этом не увеличивается (то есть, если одно колесо будет стоять неподвижно, второе не будет крутиться в два раза быстрее, чем корпус дифференциала). ანუ თუ ერთი ბორბალი ადგილზე დგას, მეორე ბორბალი ორჯერ ჩქარა არ დაიწყებს ტრიალს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 22-April 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,975 ![]() |
ხალხო,
დავიჯერო დიფერენციალს არ აქვს რაიმე საიდენტიფიკაციო ნომერი, რომლითაც სადმე ამოვიკითხავთ რა ტიპისაა ესა თუ ის კონკრეტული დიფერენციალი? მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(paatshark @ 27th June 2011 - 15:34) [snapback]286212[/snapback] მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? აგერ, აქ შეგიძლია ნახო ამერიკის ბაზრისთვის გამოშვებული მანქანების კომპლექტაციები http://autos.msn.com/research/compare/engi...18&v=t92619 აქ თუ დააკვირდები უწერია რომ არაოოო Limited Slip Differential or Axle - N/A - N/A |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
აბა დავუბრუნდეთ ამ თემას
როგორც მოგეხსენებათ ორიოდე კვირაა ჩამომივიდა ჩემი აუთბექი 2.5 VDC-ს გარეშე, ხოდა დღეს ბოქსებისკენ ვიყავი ასული და რომ წამოვედი იქვე გავტესტე დიაგონალკაზე და მივიღე არც თუ ისე კარგი შედეგი, ეს არ არის ჩემი მანქანა მაგრამ ასეთივე სახის პრობლემას წავაწყდი: ჩემ მანქანაზეც ჰაერში მყოფი წინა ერთი საბურავი ბუქსაობდა ძალიან და მის დიაგონალზე მყოფი უკანა (ასევე ჰაერში მყოფი), სხვა დანარჩენი ოდნავადაც არ დატრიალებულა. რას ნიშნავს ეს? ხომ უნდა ქონდეს LSD? და რატომ არის რომ წინა საბურავი უფრო აქტიურად ბუქსაობს ვიდრე უკანა? VDC რომ ქონოდა ვიცი რომ უკანა ბლოკირება აღარ ექნებოდა და ელექტრონულად მოხდებოდა ჰაერში მყოფი საბურავის გაჩერება და მეორე საბურავზე ძალის გადანაწილება და ალბათ მაგნაირ დაბრკოლებასაც დავძლევდი ხომ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
დაილოცოს ვდც ისეთ გზებზე მატარა ჩემა პარნკეტნიკმა რო გამომაშტერა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
AnDreee
XT-ს გულისხმობ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Achi
ფორიკაც ეგრეა VTD,VDC კაი როჟებია ![]() ![]() რამე თუ ცუდად ავხსენი შემისწორეთ ![]() რენჟროვერებს ებს ააქ მაგადი სისტემა თორქო გადააქვთ მოდებაში მყოფ საბურავზე და ფაერში მყოფს ფაქტიურად აჩერებს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
lsd მაღალ სიჩქარეზე სტაბილურობას უწყობსო ხელს და იქნებ ესეც ახსნათ ვინმემ რა.
Gearbox and Driveline Australian-delivered Liberty B4s come with a longitudinally mounted 5-speed manual gearbox only. It is essentially the same unit that was introduced in MY99 models (which saw the most changes since the Liberty was introduced in 1990). Amongst its list of improvements is increased case rigidity and twice the number of bolts attaching it to the engine (there's now 8 instead of 4). The synchromesh baulk ring, gear docking teeth angles and the double cone synchro on 2nd and 3rd gear have also all been retuned. The B4's 'S type' close-ratio gearset has taller ratios in the first three cogs than the Impreza WRX, but a shorter 4.11:1 final drive ratio counters some of this effect. Interestingly, the gears are now cold forged and shot peened for added strength and a flexible flywheel design is now incorporated to reduce engine vibration reaching the driveline. The pull-type 230mm single plate clutch has increased torque capacity thanks to an 830 kg clamping load pressure plate. The B4's AWD layout is traditional Subaru. There's a viscous limited-slip centre coupling that - during straight line driving - apportions front-to-rear torque 50:50. Torque distribution at the road, however, is dependant on load distribution and tyre grip. As a result, the static straight driving ratio is 60:40 front-to-rear. Under dynamic driving conditions, however, the torque distribution varies accordingly. The viscous coupling senses rotational speed difference between the front and rear axles and transmits torque to the end with the most grip (which has lesser axle rpm). A rear viscous LSD is also used to improve high-speed stability and traction during low speed cornering. საერტოდ არ მესმის. როგორ მუშაობს და რა უყენია ჩემ მანქანას ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
leqsoo
დაილოცოს DCCD! მე რომ მყავდა იმპრეზა, ძალიან მაგრად მისწორდებოდა მისი ბლოკირებები. უნდა ვიყიდო ნაავარიები და დავაყენო ჩემს აუთბექზე DCCD და მექანიკა კარობკა ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() ![]() |