გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Feb 9 2011, 22:15
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
სალამი.
ცუდ ხასიათზე დამაყენა მანქანამ, გამაბრაზა ძალიან.. ვერ დადის ანუ ისე როგორც უნდა იაროს. ან უბრალდ "მიჩვევის" ამბავია ან აღარ "მყოფნის" და მეტი მინდა მოკლედ. სანამ ნორმალურად არ ივლის ვერ მოვისვენებ. ტარგეთი არის 300+ HP. არ მაინტერესებს არაფერი. რათ გინდა, რომელი "გონშიკი" შენ მყავხარ არ მაინტერსებს ასედაც და ისედაც 15-20 ლიტრებს მაინც მიწვავს ჰოდა ბარემ "ხეირიანად" დავწვამ მაგის დედაც. ხოდა მკიდია ან ისე ივლის როგორც მე მინდა ან ვაბშე მოვიშორებ და ვიყიდი რამე ბეენვეს ყველაზე მარტივი და ბიუჯეტური (იასნია) მოდინგი რაზეც ხელი მიმიწვდება მოკლედ არის: 1. ბუსტის გაზრდა 1.2-მდე 2. აცეტონი 3. ეკუს გადაპრაშივკება და/ან ექსტერნალ ეკუ, იგივე piggyბექი და მეპების შეცვლა. 4. ვიხლოპი/დაუნპაიპი. 5. წონის დაგდება (?) 6. ტურბინების გაზრდა, მაგრამ ეგ გამოირიცხა ეგრფევე. ისედაც გასაგებია რატომაც რა მაინტერესებს ეხლა. ლოგიკურად, პირველ რიგში მინდა "ტვინში" შავხედო, რაზეც პრობლემა არ მაქვს, ბ-ნმა მახომ ყველაფერი მაჩვენა დაწვრილებით, ლოგიც ჩავწერეთ და ზუსტი დიაგნოზიც დამისვა რა ჭირდა მანქანას. რაზეც დიდი მადლობა მახოს. მაგრამ ყოველ კვირა დღეს თავიდან ლოგის ჩაწერა ბუასილია და დროის უქონლობის გამო ზოგჯერ ვერც ვახერხებ ამას. ჰოდა ამიტომ მინდა "ჩემით ვიჩალიჩო ყველაფერი". ვაპირებ, open port 1,3/2.0 ყიდვას ან ჩემით გაკეთებას. ვინმეს ხომ არ გაგიკეთებიათ მსავსი რამე? რა სქემით/გაიდით ხელმძღვანელობთ? რამე კარგი რესურსი მინდა სულ მთლად ჩაინიკებისთვის გასაგებ ენაზე რომ ეწეროს ყველაფერი. ასე ვთქვათ step-by-step! :-) და ისიც მითხარით. ჩემი ეკუ პრაშიკვდება თუ ვერა? ![]() Uploaded with ImageShack.us ხო და კიდევ ერთი სულელური შეკითხვა. წყლის პომპას ხო კალენვალის (ზუბჩAტით) ღვედი ატრიალებს? ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს?(კონდიციონერის პონტში) ჰოდა ეგ რომ შეცვალოს რამე ელექტრო პომპით არა? მე მგონი ცოტას მაინც გაუზრდის წარმადობას + გაჩერებულზეც შეგიძლია ამუშაო, ან პრობკაში როცა ხარ, მაგ დროს გაგრილების ეფექტურობას ბევრად გაზრდის. აი მაგალითად როცა გაზაობ, მაშინ ძრავის აბაროტები მაღალია და შესაბამისად წყალიც სწრაფად ცირკულირებს და რა ხდება როცა გაზაობის შემდეგ უცბად ვანელებთ? ელქქტრო პომპას კიდევ ძრავის ბრუნი არ აინტერესებს, მუშაობს თავისთვის და არის. შეგიძლია პირდაპირ 12 ვოლტზე დასვა და აბაროტებიც არეგულირო, მოთხოვნის მიხედვით + ნაკლებ ბენზინსაც დაწვავს ჩვეულებრივ რეჟიმში. და კიდევ ინტერქულერის გაგრიელების სისტემაც დასახვეწია იმჰო. როგორც იმპრეზაზე. დარწმუნებული ვარ მაგიც ბევრად გაზრდის წარმადობას და ძრავსაც დაიცავს საკაიფოდ. მაღალ ბუსტზე მუშაობისას პორშინებს არ დაგიდნობს... + მინდა სალონში მქონდესრამე ბორტ კომპის პონტში. ლაივ დატას რომ მიჩვენებდეს. ბუსტს, ზეთის ტემპს, წნევას და ა.შ და არის რამე გამზადებული "გადჯეტი" მაგისთვის? თუ ცალკე დაჩიკები უნდა ჩამოვკიდო ყველაზე? |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:27
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
და რა მანქანაგყავს ვაფშე.
დიდი ალბათობით შენ არ გეყოლება ისეთი რომელიც პრაშივკდება არც ეგ ელექტრო პომპაა კარგი იდეა კიარადა საშინელი იდეაა |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:32
გამოხმაურება
#3
|
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 |
შენ ძამიკო კენ ბლოკი ან ტრევის პასტრანა გინდა თავისი გარაჟებით.
|
|
|
|
Feb 9 2011, 22:36
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
RACKER
ფიატი მყავს ჩინკო ჩენტო სუბარო მყავს ტვინ ტურბო, მახოს რა მანქანაც ყავს ეგ. ავტომატიკა. xrinco კაი რა, ხალხი ოპზიტებს იღებს და V12 დგავენ, რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში რამის შეცვლის და გაუმჯობესების?! ისეთი რა დავწერე ეხლა რომ ჰაჰა 1 კილო ბაქსი არ ეყოს? პ.ს რახან დავწერე ე.ი მაქვს, ნუ ეხლა დაწყობილი არ მილაგია დოლარებიტ მარა ნელნეალ ავაგროვებ თუ საჭირო იქნება რა. |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:44
გამოხმაურება
#5
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
gentoo
ბლექჯო ჩალიჩობს იქეთ თემაში და იმას გადახედე ჯობია ლეგასიზე სანამ რამეს იჩალიჩებ კუმშვის ხარისხი უნდა დააგდო თორე პორშინის დადნობა და სტუკი ზედ გაქ. მანქანა მივხვდი რომ სუბარუ გყავს და იმიტომ გკითხე რომ ძველებზე არ პრაშივკდება კომპი. შენი კომპი არ პრაშივკდება უნდა ეძებო რამე ახალი. ან თუ ებრს არ მოითხოვ სმესის და ბუსტის კონტროლერები დააყენო. კოლექტორები და ვიხლოპი ნუ კარგია მაგრამ გაგიჭირება ლეგასის კოლექტორების შოვნა. იაპონიაში სასტიკად ძვირია აქ კიდე თითქმის არ იშოვება უიშვიათესია. ის რაღაც ელექტრო პომპა დაივიწყე. კიდე რა გაინტერესებს? |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:46
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:15) [snapback]229838[/snapback] + მინდა სალონში მქონდესრამე ბორტ კომპის პონტში. ლაივ დატას რომ მიჩვენებდეს. ბუსტს, ზეთის ტემპს, წნევას და ა.შ და არის რამე გამზადებული "გადჯეტი" მაგისთვის? თუ ცალკე დაჩიკები უნდა ჩამოვკიდო ყველაზე? ტაქტრიქსის კაბელი და ასუს ეეე პც თავისი ევოსკანით ან ეს: http://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-c...or-display-unit ელექტრო პომპა არ გაამართლებს ძალიან ბევრი მიზეზის გამო, რაც შეეხება ინტერქულერის გაგრილებას, აი ყველაზე მარტივი სოლუშენი მაგისთვის არის უკანა ყწლის მისასხმელი შლანგის შეტრიალება ინტერქულერზე, ოდნავ რთული ფარების საწმენდის დამონტაჟება და ყველაძე ძვირი სპეციალური აგრეგატის ჩამოთრევა რომელიც ინტერგულის გაგრილებისთვის მოიგონეს. მეტი არ ვიცი, რავი კერნელი გადაუკომპელირე ახალ ვერსიაზე იქნებ ეშველოს |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:50
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ციტატა(mishaj @ 9th February 2011 - 23:46) [snapback]229884[/snapback] ელექტრო პომპა არ გაამართლებს ძალიან ბევრი მიზეზის გამო, მაინც რატო? RACKER არაფერი. ყველა კითხვაზე მივიღე პასუხი. ხვალე ვყიდი მანქანას ნუ ინტერქულერის გაგრილება მარტივი. ვიხლოპი ცუდი იდეაა და აი კეუზე და სმესი კონტროლერზე მომეწონა. კარგი აზრია. |
|
|
|
Feb 9 2011, 22:58
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 |
gentoo
ნუ ტექნიკურ მხარეს რო თავი დაანებო (მონაჯი გამოხვა და ა.შ) 7 000 ბრუნზე რო დაატრიალო წუთში, ისე რომ ეს წყალი სისტემაში ამოძრაოს მემგონი რო ძალიან ბევრ ამპერიანი უნდა იყოს, მაგის გარდა შენ კალენვალიდან ხსნი პომპას მაგრამ ელეტრო ძრავს აერთებ დინამოზე რომელიც იგივე კალენვალთან არის დაკავშირებული, ყველაზე დიდი მინუსი ისაა რო ე.წ. მატორჩიკის ჩოთქები ერთ არც თუ ისე მშვენიერ დღეს იტყვიან დავიღალეთო და ძრავიც კაპუტ! |
|
|
|
Feb 9 2011, 23:03
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
mishaj
ხო გეუბნებით. ცოტა პოზიტიურად შეხედეთ ხოლმე ახალ იდეებს. განსაკუთრებით როცა ტუნინგზეა ლაპარაკი. http://www.cartuningtips.com/106-electric-water-pumps |
|
|
|
Feb 9 2011, 23:28
გამოხმაურება
#10
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
მოხდა ზამეკანია ან დაიწვა მატორი და სტუკი ზედაა..
კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე |
|
|
|
Feb 9 2011, 23:37
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
RACKER
ეგ ნათელია რომ ტუნინგი ძრავით იწყება. მაგრამ მე არ მაქვს ეგრე გაფანატებული... მინდა ყველაფერი სტოკი იყოს. ეგაა ჩემი მიზანი და 300 ცხენი. კი მეყოფა. თავიდან. |
|
|
|
Feb 9 2011, 23:39
გამოხმაურება
#12
|
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 |
""რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში""
ეს ფრაზა რაღაც ცუდად მომხვდა ყურში , განსაკუთრებით მრავლობითში ნათქვამი...... |
|
|
|
Feb 10 2011, 01:41
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 |
პანიკური შიშის რა გითხრა მაგრამ ძააან ადვილად ასამარებთ ხოლმე იდეებს . რათქმაუნდა ყველას არ ეხება... მეც მქონდა სურვილი გამეკეთებინა მანქანა და უკეთეს ხოდზე მყოლოდა თავისდროზე მაგრამ რაღაც იდეა წამოვჭერი თუ არა ეგრევე ისეთი პასუხები მივიღე რო მანქანაზე იმედები გამიცრუვდა და ორ კვირაში გავყიდე... მგონი ჯობია გამოცდილმა ხალხმა რჩევა მოგვცეთ რისი გაკეთება შეიძლება... და არა ის რო დავუსამაროთ ადამიანს ნებისმიერი სურვილი მანქანის გაუმჯობესების... ხშირად რო არ ვეჩეხებოდე ამ პრობლემას ჩვენ ფორუმზე საერთოდ არცც გავამახვილებდი ამაზე ყურადღებას მაგრამ ფაქტია რო ბევრ ნავიჩოკს სურვილი ეკარგება რამის გაკეთების და კაი დაჩიპულ ბმჭეებზე გადაჯდომაში პოულობენ შვებას
|
|
|
|
Feb 10 2011, 02:22
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 |
არავის არ აქ პანიკური შიში
უბრალოდ ჯერ ერთი აქ იმხელა ინფორმაცია დევს ტუნინგზე სხვადასხვა მიმართულებით, მაგას რომ გადახედავ კაცი აღარ იტყვი მაგას მეორეც კიდევ, ახალ იდეებზე, ეგ ახალი იდეები ზოგისთვის უკვე ძველია და ზოგჯერ თუ ეგრევე ცივი წყალი გესხმებათ, მხოლოდ იმიტომ რომ მანამდე გაანებოთ თავი სანამ შეტოპილი არაა და უკან გამოთრევა ძვირი დაჯდება |
|
|
|
Feb 10 2011, 12:59
გამოხმაურება
#15
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
AnDreee
საერთოთ ლეგასის ტუნინგი და სპორტულ მანქანად ქცევა არი ძვირი სიამოვნება და ძნელი. ეს თავიდანვე უნდა იცოდეს კაცმა რომელიც რამეს აპირებს. მერე რომ არ თქვას ნეტა მცოდნოდა ამდენი თU იყო საჭირო ხელს ვაფშე არ მოვკიდებდიო. რჩევები კდიე რამდენიც გინდათ. უბრალოთ თქვით რა გინდათ> gentoo 300 ცხენი თუ გეყოფა მაშინ ბუსტკონტროლერი დაითრიე სმესის კონტროლერი და 1.2 ბარზე დაანასტროიკე. ეგ იქნება და ეგ. მაგრამ აქვე არ შემიძლია რომ არ გითხრა. ლეგასებს საერთოდ კუმშვის ხარისხი აქ მაღალი და დეტონაციები აქ ამიტომ. ასერომ ჯერ იასნად უნდა დაანასტროიკო ისე რომ დეტონაცია არ გქონდეს და თU არ უშველა მოხსნა გალოვკები და სქელი პრაკლადკები დაუდო. ინტერქულერზე წყლის მისასხმელსაც თუ გააკეთებ ცოტას წაგეხმარება კიდე |
|
|
|
Feb 10 2011, 13:42
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(RACKER @ 10th February 2011 - 00:28) [snapback]229926[/snapback] კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე არ გინდა ეხლა |
|
|
|
Feb 10 2011, 17:06
გამოხმაურება
#17
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
Black Jo
კარგი გამოვა მაგრამ მონოტურბოზე უფრო კარგი გამოვა |
|
|
|
Feb 10 2011, 17:12
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:15) [snapback]229838[/snapback] ხო და კიდევ ერთი სულელური შეკითხვა. წყლის პომპას ხო კალენვალის (ზუბჩAტით) ღვედი ატრიალებს? ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს?(კონდიციონერის პონტში) ჰოდა ეგ რომ შეცვალოს რამე ელექტრო პომპით არა? მე მგონი ცოტას მაინც გაუზრდის წარმადობას + გაჩერებულზეც შეგიძლია ამუშაო, ან პრობკაში როცა ხარ, მაგ დროს გაგრილების ეფექტურობას ბევრად გაზრდის. აი მაგალითად როცა გაზაობ, მაშინ ძრავის აბაროტები მაღალია და შესაბამისად წყალიც სწრაფად ცირკულირებს და რა ხდება როცა გაზაობის შემდეგ უცბად ვანელებთ? ელქქტრო პომპას კიდევ ძრავის ბრუნი არ აინტერესებს, მუშაობს თავისთვის და არის. შეგიძლია პირდაპირ 12 ვოლტზე დასვა და აბაროტებიც არეგულირო, მოთხოვნის მიხედვით + ნაკლებ ბენზინსაც დაწვავს ჩვეულებრივ რეჟიმში. ციტატა(RACKER @ 9th February 2011 - 23:27) [snapback]229856[/snapback] არც ეგ ელექტრო პომპაა კარგი იდეა +1კიარადა საშინელი იდეაა როცა ძრავის ბრუნები დიდია, უფრო ხურდება და ძრავიდან სითბოს მოსაშორებლად წყალმა უფრო სწრაფად უნდა იმოძრაოს. ელექტრო ძრავი რომ დააყენო პომპაზე, ძრავის კინეტიკური ენერგია ჯერ ელექტრულ ენერგიად უნდა გარდაქმნა და მერე ისევ პირიქით, ამ დროს ზედმეტ ენერგის ხარჯავ რომელიც სითბოში იკარგება, ანუ იმაზე მეტს დახარჯავს ენერგიას ვიდრე ეხლა |
|
|
|
Feb 10 2011, 22:42
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:36) [snapback]229872[/snapback] რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში რამის შეცვლის და გაუმჯობესების?! ჯერ სტოკი 280 ცხენი მიიღე მაგ მანქანიდან და მერე გეტყვით რატომ გვაქვს შიში კაბელს რაც შეეხება არაა თავიდან ველოსიპედის გამოგონება მიზანშეწონილი თუ უბრალოდ A პუნქტიდან Bში გინდა მისვლა. ანუ ცალკე მეცნიერებაა და ბევრი დროის და ენერგიის დახარჯვა მოგიწევს რო გაერკვიო მაგ კაბელით რა და როგორ კეთდება. ამიტომაა რო მატორისტი მატორს აკეთებს და მალიარი კრასკავს. შენ რო მანქანის გაკრასკვა მოგინდეს მალიარკა უნდა ისწავლო? ციტატა(chrdili @ 10th February 2011 - 18:12) [snapback]230189[/snapback] ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს? არ მიაქვს მაგდენი თუ გაჭედილი არაა. AnDreee ციტატა(AnDreee @ 10th February 2011 - 02:41) [snapback]229970[/snapback] პანიკური შიშის რა გითხრა მაგრამ ძააან ადვილად ასამარებთ ხოლმე იდეებს . რათქმაუნდა ყველას არ ეხება... მეც მქონდა სურვილი გამეკეთებინა მანქანა და უკეთეს ხოდზე მყოლოდა თავისდროზე მაგრამ რაღაც იდეა წამოვჭერი თუ არა ეგრევე ისეთი პასუხები მივიღე რო მანქანაზე იმედები გამიცრუვდა და ორ კვირაში გავყიდე... მგონი ჯობია გამოცდილმა ხალხმა რჩევა მოგვცეთ რისი გაკეთება შეიძლება... და არა ის რო დავუსამაროთ ადამიანს ნებისმიერი სურვილი მანქანის გაუმჯობესების... ხშირად რო არ ვეჩეხებოდე ამ პრობლემას ჩვენ ფორუმზე საერთოდ არცც გავამახვილებდი ამაზე ყურადღებას მაგრამ ფაქტია რო ბევრ ნავიჩოკს სურვილი ეკარგება რამის გაკეთების და კაი დაჩიპულ ბმჭეებზე გადაჯდომაში პოულობენ შვებას გამოცდილმა ხალხმა მხოლოდ ის გირჩია რაც უკეთესი იქნებოდა შენთვის, წინააღმდეგ შემთხვევაში შეიძლება დიდი იმედგაცრუება დაგხვედროდა წინ. აგერ ამ კაცს რო ვუთხრათ მიაწექიო და დახარჯოს ფული, ენერგია, დრო, ნერვები და შედეგს რო ვერ მიიღებს შესაბამის ცოდო არაა? |
|
|
|
Feb 10 2011, 22:59
გამოხმაურება
#20
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(RACKER @ 10th February 2011 - 00:28) [snapback]229926[/snapback] კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე +1 ციტატა(chrdili @ 10th February 2011 - 18:12) [snapback]230189[/snapback] როცა ძრავის ბრუნები დიდია, უფრო ხურდება და ძრავიდან სითბოს მოსაშორებლად წყალმა უფრო სწრაფად უნდა იმოძრაოს. ელექტრო ძრავი რომ დააყენო პომპაზე, ძრავის კინეტიკური ენერგია ჯერ ელექტრულ ენერგიად უნდა გარდაქმნა და მერე ისევ პირიქით, ამ დროს ზედმეტ ენერგის ხარჯავ რომელიც სითბოში იკარგება, ანუ იმაზე მეტს დახარჯავს ენერგიას ვიდრე ეხლა ვერ დაგეთანხმები, დინამო სედაც ტრიალებს და ბარემ ეს დახარული ენერგია რომ ეფექტურად გამოიყენო არ იქნება ცუდი. მაგრამ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში არ ღირს, იმიტომ რომ გაკეთებული აქვთ უკვე ეგეთი რამე და მაქსიმუმ 2 ცხენს იგებენ, მეტს ვერა. ციტატა(gentoo @ 10th February 2011 - 00:37) [snapback]229935[/snapback] ეგ ნათელია რომ ტუნინგი ძრავით იწყება ვერც შენ ვერ დაგეთანხმები, ტურნინგი იწყება ტორმუზებით, იმიტომ რომ რად გინდა სიჩქარის აკრეფვა თუ ვეღარ გააჩერე? ძრავის ტუნინგს რაც შეეხება : ტვინტურბოზე მართლა ვერაა კარგი იდეაიმიტომ რომ ტვინტურბოს არასტანდარტული მეპები აქვს და არცერთი სეტენდელოუნ ეკუ მაგაზე არ მიდის. მაინც შეიძლება რაღაცეების გაკეთება თუ ყველაფერი მწობრში გექნება. ტუბინის ვესტგეითის აქტუატორიდან ვაკუუმის შლანგი ჩახსენი და დააზაგლუშკე, გაიარე და თუ 1.3 ბარი მაინც არ დაუბერა და ფუელქათი თუ არ მოგცა, მაშინ აზრი არა აქვს არავითარ ტუნინგს, იმიტომ რომ ჯერ ბუსტის პრობლემა გაქვს მოსაგვარებელი. თუ დაუბერა, მაშინ მოდი და ჩაგტევ 1K ბაქსში 320 ცხენამდე. უფრო ზევით უკვე ცალი ტურბინა გინდა. OpenPort 2.0-ის სქემა დაივიწყე, სქემას კი მოგცემ, მაგრამ ეგ კონტროლერზეა აწყობილი და მაგის პრაშივკას არ მოგცემს ტრაქტრიქსი, 1.3-ის სქემას რაც შეეხება, ეგ მარტივია, შენს მანქანაზე ნებისმიერი K-Line ადაპტერი მიდის. მაგრამ გაითვალისწინე, ELM327 ჩიპი მარტო კანადაში იყიდება და 28$ ღირს, თბილისში 100$ ღირს გაგიკასთან, ასე რომ სჯობია გამზადებული K-Line აიღო, ან თუ მაინცდამაინც შენ თვითონ გინდა აწყობა FTDI მიკროსქემაზე უნდა ააწყო. რომელისაც ასევე დაპროგრამბა უნდა , იმიტომ რომ სუბარუს დამლოგავმა პროგრამებმა უნდა იცნონ კაბელი. |
|
|
|
Feb 11 2011, 11:47
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ბოდიში ინტერნეტი არ მქონდა სახლში და ეხლა ვნახე თქვენი პოსტები.
პანიკური შიში ცოტა ცუდი ნათქვამია, მაგრამ კარგი დემოტივატორები კი ხართ არ მინდოდა ვინმესთვის შეურაცხოფის მიყენება. ვხედავ რომ ძალიან ძალიან გამოცდილი და მცოდნე ხალხი არი შეკრებილი და რომ ყველას უწვდით დახმარების ხელს... @maxouni დაზაგლუშკებული დავდიოდი მაშინ მატორი რომ დავსტუკე. უფრო სწორად დავაზაგლუშკე და წავედი საგაზაოდ. ბოლომდე გაწგაყრილმა ვიარე კაი ხანი. ეტყობა ტურბინა გადახურდა და ეს ცხელი ჰაერი რომ დაუბერავს ისედაც ზღვარზე მომუშავე ძრავს = სტუკს. ასერომ ჯერ რაკერას რჩევას გავითვალისწინებ. კომპრესიის შესახებ. ცოტა სქელ პრაქლადკას დაუყენებ და მერე ან მონოტურბოზე გადავაწყობ ან ბუსტ კონტროლერი. თორე მომიწევს ხელახლა ძრავის დაშლა და გადაჩარხვა. მეორედ სტუკის მერე ძრავი გადასაგდებია პახოდუ. მაგიტომ ვთQვი რომ ტუნინგი იწყება ძრავით ხოდე ეხლა რაც გინდათ ის იფიქრეთ მარა 300 ცხენამდე მაინც ავიყვან მე ამას. ყველას დიდი მადლობა. |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:05
გამოხმაურება
#22
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 11th February 2011 - 12:47) [snapback]230497[/snapback] ასერომ ჯერ რაკერას რჩევას გავითვალისწინებ. კომპრესიის შესახებ. ცოტა სქელ პრაქლადკას დაუყენებ და მერე ან მონოტურბოზე გადავაწყობ ან ბუსტ კონტროლერი. თორე მომიწევს ხელახლა ძრავის დაშლა და გადაჩარხვა. მეორედ სტუკის მერე ძრავი გადასაგდებია პახოდუ. მაგიტომ ვთQვი რომ ტუნინგი იწყება ძრავით ხოდე ეხლა რაც გინდათ ის იფიქრეთ მარა 300 ცხენამდე მაინც ავიყვან მე ამას მატორის დაშლის გარეშეც შეიძლება 300 ცხენამდე ასვლა. შნი მატორი დაისტუკა მაღალ ბუსტზე დეტონაციისგან, რაც პირდაპირ გვაჩვენებს იმას რომ სმესი ვერ იყო შესაბამისი. და ახლა ერთი კითხვა, რამდენს უბერავდა ჩახსნილ ვესტგეითზე? ფუელქათებს აკეთებდა? თუ არა, მაშინ სობია მონოტურბოზე დაიწყო ფიქრი შიშებთან და იდეების გაბანძებასთან დაკავშირებით ერთ რამეს ვიტყვი, აქ თუ ვინმეს იდეეებს უბანძებენ, მხოლოდ იმიტომ რომ საკუთარ გამოცდილებას ვუზიარებთ სხვას, არა მგონია აქ ვინმე ისეთი გამოჩნდეს, რომელიც რამე ისეთს მოიფიქრებს ჯერ რომ არავის მოუფიქრებია და არ უცდია. ეს ფორუმი იმისთვისაა რომ ერთმანეთს გამოცდილებები გავუზიაროთ და თუ ვინმე თავის მწარე გამოცდილებას გაუზიარებს ახალი იდეების პატრონს, ეს იმას არ ნიშნავს რომ აშინებს და აბანძებს. უბრალოდ ამ გამოცდილების გამზიარებელმაც უნდა გაითვალისწინოს რომ ვინმე რომ იტყვის 300 ცხენი მინდაო, პასუხად ის კი არ უნდა მიიღოს "მოხარშილი წაბლი არ გინდაო", არამედ უნდა ავუხსნათ ახალი იდეების პატრონებ რომ ეს უკვე ნაცადი გვაქვს და ამ ცდების შედეგად რა მივიღეთ |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:10
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
ფუელ ქატი მისცა და მე მეგონა რო ბენზინი გათავდა რამდენ დაბუსტა არ ვიცი. დაჩიკი არ მეყენა სამწუხაროდ. დენტონაციის დაჩიკიც არ მუშაობდა 22 კოდს მიგდებდა მაშინ არ ვიცოდი რა შედეგი მოყვებოდა მაგას. |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:34
გამოხმაურება
#24
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
gentoo
თუ ეხლა დადის მანქანა ესეიგი გადარჩი. როცა ბუსტავს პირველ რიგში დეტონაციის დაჩიკი უნდა მუშაობდეს იდეალურად. სვეჩებიც. ფუელქათი თუ მოგცა ესეიგი 1.3 ს გადაცდა ბუსტი. რა აბაროტზე და რომელ სიჩქარეში მოგცა ფუელქათI |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:38
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
RACKER
რო ავაწყვე მატორი. პირველ რიგში ეგ შევცვალე!! მქონდა გამზადებული დაჩიკი, მაგრამ ზაზამ მითხრა არ ჭირდება სანამ აბკატკაზე ხარო, მაინც შევცვალე ჩემით. სვეჩებიც შევცვალე. ციტატა(RACKER @ 11th February 2011 - 14:34) [snapback]230541[/snapback] ფუელქათი თუ მოგცა ესეიგი 1.3 ს გადაცდა ბუსტი. რა აბაროტზე და რომელ სიჩქარეში მოგცა ფუელქათI ახლა აღარ ვაწვალებ მასე. იმის მერე რაც დავსტუკე ეგ აღარ მიქნია. სმესი მაქვს დასარეგულირებელი. მესამე ან მეოთხე სიჩქარეში 160-170-დან უკვე იძლეოდა მაგას, 5500-6000 აბაროტიდან ზევით. 7500 ვატრიალე მგონი მაქსიმუმ (ანუ რედლაინამდე) |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:48
გამოხმაურება
#26
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
gentoo
მატორი რო დასტუკე რა ჭირდა? რო ააწყვე სქელი პრაკლატკები არ დააყენე? ააა ანუ ეხლა შეცვლილი გაქ ეგ დაჩიკი და ძრავიც ახალ აწყობილი გაქ? კარგია ესეიგი კარგათ უბერავს ტურბინები მანგრამ უფრო კარგათაც შეიძლება |
|
|
|
Feb 11 2011, 13:54
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 11th February 2011 - 14:48) [snapback]230547[/snapback] gentoo მატორი რო დასტუკე რა ჭირდა? რო ააწყვე სქელი პრაკლატკები არ დააყენე? 2,4 პორშინი იყო მკვდარი. ვალიც გასაჩახი იყო. ვკლადიშები შევცვალე და ჰონინგი ანუ შლიფოვკა თუ რაც ქვია ეგ გაუკეთეს ცილინდრებს მე სხვანაირად მინდოდა ვაბშე აწყობა. არ ვესწრებოდი და არ ვაკონტროლებდი შესაბამისად დეტალებში არ ვიცი რა ჭირდა და რა გაკეთდა. (ნათესავი მიწყობდა) |
|
|
|
Feb 11 2011, 14:04
გამოხმაურება
#28
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 11th February 2011 - 14:10) [snapback]230533[/snapback] ფუელ ქატი მისცა და მე მეგონა რო ბენზინი გათავდა 3 ჯერ ჩავასხი იმდღეს ჯამში 30 ლიტრა და 50 კმ-ც არ გამივლია და არა მგონია მაგის ბრალი ყოფილიყო. ესეიგი შენი ტურბინები და მათი მართვა ცოცხალია, აქედან გამომდინარე შეიძლება შენი მანქანის 320 ცხენამდე აყვანა (კვალიფიციურად). და შენს მიერ გათვლილ ბიუჯეტშიც ჩაეტევი თავისუფლად, თან ისე რომ შეიძლება ბუსტის დატჩიკის ფულიც დაგჩეს |
|
|
|
Feb 11 2011, 16:19
გამოხმაურება
#29
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
maxouni
მახო თხელ პრაკლადკაზე თუა აწყობილი ისევ არ გადნება პორშინი? ხოარ ჯობია პრაკლადკის გასქელებით დაიწყოს |
|
|
|
Feb 11 2011, 18:18
გამოხმაურება
#30
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(RACKER @ 11th February 2011 - 17:19) [snapback]230578[/snapback] მახო თხელ პრაკლადკაზე თუა აწყობილი ისევ არ გადნება პორშინი? ხოარ ჯობია პრაკლადკის გასქელებით დაიწყოს უბრალოდ ბევრს ჩაასხამ ბენზინს და ეგაა სულ ეგ უკვე პატრონის გადასაწყვეტია ერთჯერადი პრაკლადკების გამოცვლის ხარჯი ურჩევნია თუ ნელნელა, ბენზინის ხარჯი. თუმცა აღსანიშნავია რომ დაგდებულ კუმშვის ხარისხზე ტურბინების მეტი წარმადობა იქნება საჭირო რომ იგივე სიმძლავრეს მიაღწიო და ლეგასის ტურბინები რამდენად გაქაჩავს ამას ეგ უკვე აღარ ვიცი, ბოლო-ბოლო ნამუშევარი ტურბინებია. მე პირადად ბენზინის მომატებულ ხარჯს და ნაკლები წარმადობის ტურბინებით მეტ ცხენებს ვამჯობინებდი |
|
|
|
Feb 12 2011, 21:53
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
RACKER
სქელი პრაკლადკა რამდენათ მოუმატებს კუმშვის ხარისხს? ანუ ეხლა თუ არის 9.1 რამდენით გაიზრდება? 8.1,7.1??? |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:05
გამოხმაურება
#32
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 22:53) [snapback]231156[/snapback] სქელი პრაკლადკა რამდენათ მოუმატებს კუმშვის ხარისხს? ანუ ეხლა თუ არის 9.1 რამდენით გაიზრდება? 8.1,7.1??? ეგ ზეპირად ვინ იცის? დათვლა უნდა ითვლება შემდეგმაირად: ცილინდრის მოცულობა პორშინის ყველაზე დაბალი წერტილის მდგომარეობაში გაყოფილი პორშინის ყველაზე მაღალ პოზიციაში ყოფნისას ცილინდრის მოცულობაზე. ჯერ ახლა ისეც არ იცი ახლა რამდენი გაქვს და რამდენი იქნება როგორ უნდა დათვალო? რაღაც საწყისი პარამეტრები ხომ უნდა გქონდეს? კუმშვის ხარისხის დასათვლელად საკმაოდ ზუსტი და არაიოლი გაზომვები უნდა ჩაატარო, რაც კიდევ უფრო რთულდება ოპოზიტირ ძრავებზე, მისი განლაგების გამო. ხვდები ალბათ რომ აქ თითოეულ მილიმეტს დიდი მნიშვნელობა აქვს, |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:40
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
მოკლედ. მოკლედ ახლა მგონი 0,6იანი პრაკლადკა აყენია. 1.3-იანი დაყენდება RS-ის და მერე http://www.youtube.com/watch?v=S4Ywvy7k39s +რემაპი თუ გაკედა ჩვენი ბენზინისთვის. მგონი კარგი გამოვა. რას იტყვი. |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:40
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
მოკლედ. მოკლედ ახლა მგონი 0,6იანი პრაკლადკა აყენია. 1.3-იანი დაყენდება RS-ის და მერე http://www.youtube.com/watch?v=S4Ywvy7k39s +რემაპი თუ გაკედა ჩვენი ბენზინისთვის. მგონი კარგი გამოვა. რას იტყვი. sti-ს ინჯექტორები განსხვავდება რამით? ზეთის პომპა ვიცი რომ სხვანაირია და ბენზო ნასოსიც უნდა დააგრეიდო ხოდა ბარემ ხო არ გავყიდო და ეგრევე იმპრეზა ვიყიდო? ნორმალურ იპრეზას რამდენად ვიყიდი? |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:42
გამოხმაურება
#35
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:40) [snapback]231221[/snapback] +რემაპი თუ გაკედა დაივიწყე |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:47
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
რატოოოოოო? დენსოს ეკუ აყენია და ეგენი არ პრაშივკდება????????????????????????? მოიცა. ანუ იპრეზას ეკუ მჭირდება? ჰოდა რას ვიძახი. ჩემი ტურბინები + ეკუ ხო არ გავყიდო და მონოზე ხო არ გადავაწყოთ საეთოდ. გამოვა იმპრეზა |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:50
გამოხმაურება
#37
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:40) [snapback]231221[/snapback] მოკლედ. მოკლედ ახლა მგონი 0,6იანი პრაკლადკა აყენია. 1.3-იანი დაყენდება RS-ის მე მგონი რამდენიანიც არ უნდა ეყენოს, ჯერ უნდა გაიზომოს და მერე უნდა შეირჩეს პრაკლადკა, კი იტყვით ახლა იდეევს აბანძებთო მაგრამ მე პრაკლადკის დამატებამ სერიოზულად გამიზარდა ტურბინათაშორისი ლაგი და ხელახლა მომიწია გალოვკების მოხსნა, საკუთარი გამოცდილებიდან გეუბნები და იმიტომ ვამბობ ასე თამამად. ანუ მე იმპრეზას პორშინები დავაყენე, + სქელი პრაკლადკა და მანქან მოკვდა, სანამ ისევ თხელი პრაკლადკა არ დავაყენე(ყველაზე თხელი) მანამდე აზრზე ვერ მოვიყვანე. თუ გინდათ არ გავაბანძებ იდეას და გარისკეთ და შალეთ და აწყვეთ მატორები ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:47) [snapback]231227[/snapback] დენსოს ეკუ აყენია და ეგენი არ პრაშივკდება????????????????????????? კი პრაშივკდება , მაგრამ მაგის ეკუდეფინიშენები მანახეთ და ფულს ვიხდი. გასაყიდი პროგრამა არ არსებობს რომელიც მაგ ეკუს პარამეტრებს იცნობს თორემ თეორიულად პრაშივკდება. ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:47) [snapback]231227[/snapback] გამოვა იმპრეზა ან გავყიდი ლეგასს და ეგრევე იმპრეზას მოვახდები პროგრამირებად ეკუთი. შეიძლება ეგ უფრო იაფი გამოვიდეს |
|
|
|
Feb 12 2011, 22:59
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
კი პრაშივკდება , მაგრამ მაგის ეკუდეფინიშენები მანახეთ და ფულს ვიხდი. გასაყიდი პროგრამა არ არსებობს რომელიც მაგ ეკუს პარამეტრებს იცნობს თორემ თეორიულად პრაშივკდება. და შანსი არაა ხელით რომ დაიწეროს? ბევრი ჩალიჩი უნდა არა? დინო და ა.შ ხო? ასამბლერსაც ვისწავლი თუ დაგვეხმარება რამეში რამე რევერს ენჯინიერინგი არ შეიძლება გაკეთდეს? ისენი როგორ აკეთებენ ეკოტეკი ბრიტანელები ხო ჩალიჩობენ როგორ ღააც |
|
|
|
Feb 12 2011, 23:06
გამოხმაურება
#39
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:59) [snapback]231239[/snapback] და შანსი არაა ხელით რომ დაიწეროს? ბევრი ჩალიჩი უნდა არა? არანაირი დინო. თუ გინდა მოგცემ პრაშივკას და იმისგან უნდა გაკეთდე XML ფაილი, სადაც აღწერილი იქნება თი რომელ მისამართზე მა მპეია. ჯერ უნდა გააკეთო HEX-ის დიზასამბლირება და მერე ფაქტიურად სორსი უნდა იპოვო |
|
|
|
Feb 12 2011, 23:07
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
თუ ამიტვირთავ კარგს იზავ!!!!! |
|
|
|
Feb 12 2011, 23:11
გამოხმაურება
#41
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 12th February 2011 - 23:59) [snapback]231239[/snapback] ისენი როგორ აკეთებენ ეკოტეკი ბრიტანელები ხო ჩალიჩობენ როგორ ღააც ეკუტეკს სუბარუსგან აქვს ოფოციალურად ნაყიდი და ჩვულებრივ მოკვდავებზე არ ყიდიან ესეც ეკუს დამპი http://up.jeje.ge//download.php?id=197007F029 |
|
|
|
Feb 13 2011, 00:06
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ანუ მეპების მისამართები უნდა იპოვო საიდან იწყება. ეხლა ჩემს ნოუთბუქს მივარემონტებ და ხვალ გავარჩევ მაგ მეფებს. კაროჩE
ძმის კომპზე ვზივარ არ მაცდის ვერ ვმუშაობ. |
|
|
|
Feb 13 2011, 00:07
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
gentoo
ჯობია ჯერ ერთი დღე ძებნას დაუთმო იქნებ ვინმემ დააგდო დეფინიშენი. |
|
|
|
Feb 13 2011, 00:12
გამოხმაურება
#44
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(mixa @ 13th February 2011 - 01:07) [snapback]231314[/snapback] ჯობია ჯერ ერთი დღე ძებნას დაუთმო იქნებ ვინმემ დააგდო დეფინიშენი. რამოდენიმე კვირა მაქვს მაგაზე დახარჯული და არ არის, 1-2გან ვიპოვე ადრე ვიღაცას დაუდია და მოდერ წაშლილი ჰქონდა კომენტარით: ეკუტეკის მოპარული დეფინიშენების დადება აკრძალულიაოოო |
|
|
|
Feb 13 2011, 00:14
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
maxouni
პროჭებითაა სავსე იქაურობა |
|
|
|
Feb 13 2011, 01:21
გამოხმაურება
#46
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
mixa
თუ სწორად მახსოვს რომრაიდერის ფორუმზე ვნახე ეგ თემა. შეიძლება მაგის მოძებნა აგერ ვიპოვე http://www.romraider.com/forum/viewtopic.p...4&view=next მაგრამ ეგ კი არა , არსებობს თურმე ასეთი პროგრამა XMLWRITE რომლსაც ეკუედიტთან თუ ჩააგდებ თვითონ აკეთებს დამპისგან XML-ს. მაგრამ ეგ პროგრამაც არსად აღარაა xmlwriter-ში არ აგერიოთ, ეგ სხვა რამეა. ამ ყველაფრის ძებნაში აღმოვაჩინე თუ რატომ აჯდება ასე მწარედ ეკუტეკი თავის სოფტს. როგორც გაირკვა ეკუტეკი ლიცენზიას იძლება თითო ეკუზე, ანუ რამდენი ROM-ID შეგიძლია გაფლეშო, ნუ ერთი მანქანა რამდენჯერაც გინდა იმდენჯერ გადაწერე. ამ თითოელ მანქანაში წილს იღებს ლიცენზირების გზით. მერე გამოჩენილან ვიღაც ჰაკერები, ვისაც მერე უჩივლა ეკუტეკმა რომ პროგრამას ტეხავთ და სხვა პროგრამებისთვის იყენებთ ჩვენს ეკუდეფინიშენებსო და იმათ კი შეუწყვიტა ლიცენზირება და უჩივლა, მაგრამ ძალიან მკაცრად შეზღუდა პროგრამის გაყიდვა. http://wrxatlanta.com/forums/showthread.php?t=11498 gentoo აგერ კიდევ ერთი ჰექსი http://www.romraider.com/forum/download/file.php?id=5842 ერთი დადებითი თვისება კი აქვს შენს ეკუს, ანუ რაც ახლა მაქვს, იმ დეფინიშენებით მეპებს ვერ ვეხებით მაგრამ, შეიძლება 65 და 66 კოდების გათიშვა რაც ფრიად გამოსადეგი რამეა მონოტურბოზე გადასასვლელად |
|
|
|
![]() ![]() |