![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? ეს პონტი კაი ვესჩია, მაგრამ აი ზეთი ასე მაგრად რომ არის სიტემაში ზნაჩიტ აპარებს ალბათ ტურბინა ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც ამასთან ფრთხილად იყავი მაინც..... დააკვირდი ყველა შლანგს, რესტრიქტორი არ იჯდეს შიგნით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ბოლენოიდ ბარი გააჩნია რითი გაწმინდე რა როგორი ხერხით სავარაუდოა რომ სულ არ გააფუჭე შლანგებთან ფრთხილა რესტრუქტორებია
ინტერქულერში კიდევ თუ ზეთია ესეიგი ტურბინებს დარხეული აქვს და ზეთი გადააქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ესეთ თემებს რო ვხედავ გული სიხარულით მევსება მაგ ჩახლართული სისტემის პატრონი რო აღარვარ
![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? კონკრეტულად მაგ მოდელზე ვერაფერს გეტყვი მარა ვგონებ როგორც სხვა აფტერმარკეტები ეგეც განსხვავებული იქნება სტოკისგან და შესაბამისად აგირდაგირევს. მითხარით თუ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
giurza დიდი მადლობა რჩევებისთვის. ციტატა(giurza @ 11th March 2011 - 20:58) [snapback]243661[/snapback] ბოლენოიდ ბარი გააჩნია რითი გაწმინდე რა როგორი ხერხით სავარაუდოა რომ სულ არ გააფუჭე არამგონია გამეფუჭებინა. გუშინ მეორედ გავხსენი და ვნახე რომ არცერთ სოლენოიდი არ დაზიანებულა. უბრალოდ კარბ ქლინერ-ნარევი და ოდნავ ზეთიანი ფუფუ იყო შიგნით ![]() ინტერქულერში ზეთის ნადები აქვს აქვს აშკარად. მაგი იწმენდება საერთოდ? მე მგონი კარგი აზრია მთლიანი სისტემა გაიწმინდოს რამოდენიმეჯერ. (ერთხელ გაწმენდა არ შველი როგორ აღმოჩნდა) მახომაც მითხრა რომ 3 თვეში ისევ გასაწმენდი იყოო მაგასთანაც. ლეგასის პატრონები ვინც ხართ დავიჯერო თქვენს ინტერქულერში ზეთი არ არის საერთოდ? მე როგორც ვიცი ყველა ეგ პრობლემა აქვს დაჟე NASIOC-შიც წერენ რომ ჯანმრთელ ტურბიანებშიც ზეთით იბიდნებაო. 10 წლის მანქანაზე გასაკვირი არ იქნება ეგ. გინდა 5 იყოს. მაინც ბევრი ნაგავი იქნება გინდაც სოლენოიდებში, გინდაც ი/ქ-ში და გინდაც სოლენოიდ-შლანგებში. ასე რომ ვწმინდავთ ყველა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] მახომაც მითხრა რომ 3 თვეში ისევ გასაწმენდი იყოო მაგასთანაც. მახოსთან ცოტა ხშირხშირად ჭუჭყიანდებოდა. მე ერთხელ გავწმინდე ბენზინით მთლიანად ქულერი და ბაიპასი(მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(mixa @ 11th March 2011 - 21:17) [snapback]243679[/snapback] მახოსთან ცოტა ხშირხშირად ჭუჭყიანდებოდა. მე ერთხელ გავწმინდე ბენზინით მთლიანად ქულერი და ბაიპასი(მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ) ხოდა დაახლოებით 1 წლის მერე სუფთა იყო შედარებით. რათქმა უნდა ოდნავ ნადები იქნება. ხოდა ხვალე მახოს ვნახავ და დაველაპარაკები მადლობა ბიჭებო. იმედია გამოგვადგება ეს თემა ცოტათი მაინც ![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:21) [snapback]243683[/snapback] მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ეგ არაფერი რამდენი ბოლტი მომიწყვეტია. ეხლაც ინტერქულერს 1 ბოლტი აკლია (წინა პატრონმა მოწყვიტა ეგ) camshaft-ზეც(მთლიანად გამოსაცვლელი გამიხდა მერე ეგ), ტუბინების ბოლტები, ზაშიტნიკი ვინ დაითვლის. მარა ეგ არაფერი უძლებს ლეგასი ![]() ![]() ხო მერ როგორც ვიცი რესტრიქტორი ერთი სოლენოიდ ბოქსში აქვს და მეორე კიდევ boost control სოლენოიდიდან რომ გამოდის შლანთი T პორმის გადამყვანში რომელიც შედის მანდაა. კიდევ სადმე ხომ არაა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:29) [snapback]243683[/snapback] კიდევ სადმე ხომ არაა? მახო თუ უნდა ნახო მაინც მაგან იცის ყველარესტრიქოტირს ადგილმდებარეობა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:29) [snapback]243683[/snapback] მერ როგორც ვიცი რესტრიქტორი ერთი სოლენოიდ ბოქსში აქვს და მეორე კიდევ boost control სოლენოიდიდან რომ გამოდის შლანთი T პორმის გადამყვანში რომელიც შედის მანდაა. კიდევ სადმე ხომ არაა? თუ მანქანას თრექშენი არა აქვს ეგ ორი ცალი რესტრიქტორია და + კიდევ ერთია, კოლექტორიდან რომ მიდის ტრაინიკზე რომლიც იყოფა ბაიპასზე და ინტეიქზე, ინთეიქისკენ მიმავალზი კიდევ ერთი ტაინიკია და ის მე თე შლანგს უერთდება. მოკლედ აქედან ძნელი ასახსნელია ![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] არამგონია გამეფუჭებინა. გუშინ მეორედ გავხსენი და ვნახე რომ არცერთ სოლენოიდი არ დაზიანებულა. უბრალოდ კარბ ქლინერ-ნარევი და ოდნავ ზეთიანი ფუფუ იყო შიგნით ინტერქულერში ზეთის ნადები აქვს აქვს აშკარად. მაგი იწმენდება საერთოდ? მე მგონი კარგი აზრია მთლიანი სისტემა გაიწმინდოს რამოდენიმეჯერ. (ერთხელ გაწმენდა არ შველი როგორ აღმოჩნდა) მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას. ჩემსას სჭირს ახლა მსგავსი რამე და შედეგდ ძალიან ადრე იწყებს მეორეზე გადასვლას, სინამდვილეში მეორე ვერ ქაჩავს და 3000-დან 5500 აბაროტამდე ლაგი მაქვს, პირდაპირ ვიტყვი რომ საშინელებაა. აი მაგ სელენოიდის გატარობა რამდენი უნდა იყოს - ეგ არ სად არ წერია. გარდა მაგისა ამ სელენოიდს 3 პირტი აქვს, ერთში ბუსტი ერთდება, მერეში ვაკუუმი და მესამედან გამოდი ამ ბუსტის და ვაკუუმის შეზავებით გამოსული საჭირო წნევა, აქედან გამოდინარე, სელენოიდი კარგიც რომ იყოს არც ისაა ცნობილი თუ რამდენი უნდა იყოს ამ სელენოიდში შემავალი შლანგების გამტარიანობა და რა ვაკუუმი და რა ბუსტი უნდა მქონდეს იქ, ასე რომ ამ სელენოიდის დაკალიბრება და შემოწმება ფაქტიურად შეუძლებელია. მანამდე თუ ვერ გავყიდე ჩემი მანქანა, ცოტა რომ დათბება ვგეგმავ ცალ ტურბინაზე გადაყვანა, იმ ცალი ტურბინის შესაბამისად სმესის და ბუსტის დარეგულირებას. თუ ეს პროქტი წარმატებით დასრულდა(დიდ იმედი მაქვს) მერე დავწერ რა და როგორ გავაკეთე. ვნც თავის ხელით გადააკეთებს იმას დაეხმარება ჩემი გამოცდილება და ვინც თავის ხელით გაკეთებას ვერ გარისკავს - იმათთვის ფასებს მერე გამოვაქვეყნებ როცა ჩემსას ბოლომდე გავიყვან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 01:02) [snapback]243840[/snapback] მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას. ეგ გამონაბოლქვს რასაც აძლევს მეორე ტურბინას preparatory rotation-ის დროს ხდება და ეგ სოლენოიდი მაგ დროს ასრულებს ვეისტგეიტის ფუნქციებს. ვგონებ ეგ სულ ცოტა ხანი ჭირდება მაგ სისტემას. როგორცკი წნევის დიპრენციალის სენსორი დააფიქსირებს თანაბარ წნევას, მაშინ ბოლომდე უნდა გახსნას წესით ეგ სოლენოიდი ყველანაირი დუტის გარეშე და კონტროლი ისევ ვეისტგეიტზე გადმოდის. იხსნება აირ ინტეიქ კლაპანი, იხურება pressure relief კლაპანი და უბერავს ხოშიანად. მართალი ხარ საშინელებაა ბოლომდე რომ მიაჭერ და რომ მორჩება ლაგი, მერე სანამ დაკეტავს ნორმალურად უბერავს... მანამდე ც-კლასები მასწრებენ ![]() ![]() მახო შენი იმედი მაქვს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] ეგ გამონაბოლქვს რასაც აძლევს მეორე ტურბინას preparatory rotation-ის დროს ხდება და ეგ სოლენოიდი მაგ დროს ასრულებს ვეისტგეიტის ფუნქციებს. ვგონებ ეგ სულ ცოტა ხანი ჭირდება მაგ სისტემას. ცოტა ხანი რომ სჭირდება და დიდი ხანი რომ გრძელდება ეგაა უბედურება. ცოტა ხანი კი არა ზუსტად იმდენი ხანი უნდა იხსნებოდეს რამდენიც საჭიროა, ნახევარი წამი ადრე ან გვიან, იმას ნიშნავს რომ მანქანა ძალიან მკვდარი იქნება. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] მართალი ხარ საშინელებაა ბოლომდე რომ მიაჭერ და რომ მორჩება ლაგი, მერე სანამ დაკეტავს ნორმალურად უბერავს... მანამდე ც-კლასები მასწრებენ რამისსაა დარდისგან მოვკვდე ლეგასის მთელი პრობლემატურობა ეგაა, ზომაზე მეტი ლაგი რეჟიმებს შორის და ფაქტიურად ატმოსფერულივით დადის. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] მახო შენი იმედი მაქვს მე მგონი სულ ტყუილად. მე მაგას ვერ გავასწორებ, მე კი არა მსოფლიოში ერთადერთი ინგლისელი ასწორებს და თან ისე ასწორებს რომ მანიკი ავსტრალიელებიც კი იმასთან აგზავნიან სელენოიდის ყუთებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 02:14) [snapback]243897[/snapback] მე მგონი სულ ტყუილად. მე მაგას ვერ გავასწორებ, მე კი არა მსოფლიოში ერთადერთი ინგლისელი ასწორებს და თან ისე ასწორებს რომ მანიკი ავსტრალიელებიც კი იმასთან აგზავნიან სელენოიდის ყუთებს. მე მჯერა შენი (მინდა რომ მჯეროდეს) შენი პოსტებიდან ჩანს რომ არც გამოცდილება და ცოდნა არ გაკლია. მოიგონე რამე ხერხი და იმ ინგლისელის მაგივრად ყველა ჩვენთან გამოგაზავნე. მეორე ვარიანტია: (ცოტა აგრესიული) ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 02:14) [snapback]243897[/snapback] ცოტა ხანი რომ სჭირდება და დიდი ხანი რომ გრძელდება ეგაა უბედურება. ცოტა ხანი კი არა ზუსტად იმდენი ხანი უნდა იხსნებოდეს რამდენიც საჭიროა, ნახევარი წამი ადრე ან გვიან, იმას ნიშნავს რომ მანქანა ძალიან მკვდარი იქნება. ეგ იმიტომაა ეგრე ჩაფიქრებული რომ სინგლ-ტურბო რეჟიმიდან მოხდეს "პლავნად" ტწვინ-ტურბო რეჟიმზე გადასვლა და ეგ "პლავნი" მიშლის ნერვებს ![]() მახო შენნაირი "მანიაკები" არიან ვინც ეგეთ სისტემებს იგონებენ, ვიცი რამეს მოიფიქრებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:20) [snapback]243900[/snapback] ეგ იმიტომაა ეგრე ჩაფიქრებული რომ სინგლ-ტურბო რეჟიმიდან მოხდეს "პლავნად" ტწვინ-ტურბო რეჟიმზე გადასვლა როგორცაა ჩაფიქრებული ისე რომ შვებოდეს მაშინ დამიჯერე პრეტენზია არ გექნება, აი რომ აურევს მერეა ნერვებისმომშლელი. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:20) [snapback]243900[/snapback] მოიგონე რამე ხერხი და იმ ინგლისელის მაგივრად ყველა ჩვენთან გამოგაზავნე. იდეაში ვცი რა მიმართულებით უნდა წავიდეს ექსპერიმენტები და ტესტები რომ ეგ გასწორდეს, მაგრამ მაგ საქმეს უამრავი დრო, ნერვები და ფინანსები უნდა. აქედან არცერთი არ მაქვს და მითუმეტეს არ ღირს რამდენიმე მანქანისთვის მაგის სტენდის კეთება, მითუმეტეს როცა წინასწარ არ იცი გამოვა თუ არა. რომ არ გამოვიდეს ტყუილად უნდა ვხარჯო ზემოთ ჩამოთვლილი 3 მნიშვნელოვანი რესურსი. ამიტომაც ვაპირებ ცალ ტურბინაზე გადასვლას. ბევრად უფრო იაფი და საიმედო გამოვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
გამორიცხულია, რომ არ იყოს რრამე გამოსავალი სიტუაციიდან. ყოველთვის არსებობს. მეც არ მაქვს დრო მაგრამ ვეცდები როგორმე გავმართო ეს სისტემა. წარმატებები მისურვეთ ![]() თუ არ გამოვა მაშინ შენი გაკვალულ გზით წავალ მეც ![]() პ.ს რათქმაუნდა შენი დახმარების გარეშე ვერ შევძლებ. რცევები, კითხვები მექნება. შენი შეწუხებაც მიტყდება უკვე. იმდენი დამეხმარე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:39) [snapback]243905[/snapback] გამორიცხულია, რომ არ იყოს რრამე გამოსავალი სიტუაციიდან. ყოველთვის არსებობს საქმე იმაშია რა დაჯდება თორემ მანქანა ჯართიდან კეთდება, ერ გადაადნობენ, მერე ჩამოასხამენ და ასე შემდეგ ![]() ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:39) [snapback]243905[/snapback] მეც არ მაქვს დრო მაგრამ ვეცდები როგორმე გავმართო ეს სისტემა. წარმატებები მისურვეთ წარმატებებს გისურვემ, მაგრამ მაგ სისტემის გამართვისთვის სპეციალური დიაგნისტიკის სტენდის შექმნაა საჭიროო. ზეპეირად კეთებისას შეძლება შემთხვევით რაღაც გაარტყა, მაგრამ ეს კონკრეტულ შემთხვევას უშველის და დანარჩენებს ან უშველის ან არა. ერთი პარადოქსული ისტორია მახსებდება: კაცმა გაიგო რომ ტვინის კიბო აქვს, ექიმებმა ოპერაციაზე უარი თქვეს და პაციენტმა თავის მოკვლა გადაწყვიტა, იყიდა რევოლვერი და საფეთქელში იკრა ტყვია. ტყვია ტვინის არცერთ სასიცოცხლო უბანს არ შეეხო და სწორედ იმ ადგილას გაიჭედა სადაც სიმსივნე იყო, გავარვარებულმა ტყვიამ სიმსივნე მოწვა და კაცი გამოანმრტელდა, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს იმას რომ ტვინის კიბოიანებს საფეთქელში ტყვიით უნდა ვუმკურნალოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ოპა.
გავაკეთე ყველაფერი. 2 რესტრიქტორი აკლდა. მადლობა ვის? მახოუნს ![]() დღეს მომიწია დიდხანს ყურყუტი იქ და უნებლიედ შევესწარი პროფესიონალების მუშაობას. რაც აქამდე არსად მინახავს. ხო მართლა ეგრრეა ![]() მადდლობა ჯიგრებო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
gentoo
ჩასვი რესტრიქტორები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბუსტის ტუნინგის მანუალი
http://www.cobbforums.com/forums/images/Ho...emWorksv109.pdf გადაიღეთ. სასარგებლო ინფოა. ტვინ ტურბოზეც დავდე მანუალი სადღაც. ეგეც საინტერესოა. ციტატა(gentoo @ 14th March 2011 - 11:09) [snapback]244693[/snapback] ჩასვი რესტრიქტორები? 1 ცალი ვიშოვე მარტო. ჩავსვი უკვე, კოპრესორის მხარეს, სამკუთხედში, მაგრამ ჯერ არ მივლია. ეხლა გავალ მეორესაც დავითრევ და დავწერ აქ შედეგს. ![]() @maxouni საღამოს ინჯექტორების ლინკს მოგცემ. რომელიღაც იაპონური ტუნინგოვი საიტია. გავიხსენებ და დავდებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] ლეგასის პატრონები ვინც ხართ დავიჯერო თქვენს ინტერქულერში ზეთი არ არის საერთოდ? მე როგორც ვიცი ყველა ეგ პრობლემა აქვს დაჟე NASIOC-შიც წერენ რომ ჯანმრთელ ტურბიანებშიც ზეთით იბიდნებაო. ეგრეა, ეგ ზეთი ინტერქულერში PCV კლაპნიდან შედის და არა ტურბინიდან ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th March 2011 - 21:06) [snapback]244878[/snapback] ეგრეა, ეგ ზეთი ინტერქულერში PCV კლაპნიდან შედის და არა ტურბინიდან smile.gif ჩემი ტურბინები სრულიად ჯანმრთელები იყვნენ მაგრამ მეორე ტურბინის გამომავალზე ინტერქულერის შესასვლელთან ზეთიანი იყო მუდამ smile.gif ეგ შლანგი ატმოსპეროში რომ გაუშვა რამე მოხდება მაგით? ანუ საერთოდ ჩახსნა შემშვები კოლექტორიდან და დააზაგლუშკო პცვ კლაპანი. აქამდე მასეც შვებოდნენ, მერე რომ შემოიღეს რეგულაციები, მაქედან დაიწყო ეგ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 15th March 2011 - 13:43) [snapback]245049[/snapback] ეგ შლანგი ატმოსპეროში რომ გაუშვა რამე მოხდება მაგით? როცა ტურბინა ბუსტზე გასული მაშინ არაფერი, მაგრამ როცა წნევა კოლექტორში ატმოსფერულზე ნაკლებია, ანუ როცა მინიმალური ვაკუუმი მანც არის, ასეთ შემთხვევაში გამდიდრებლ სმესს მივიღებთ, რამეთუ ეკუმ იცის რომ MAF-ის გაუვლელად რაღაც X რაოდენობის ჰაერუ უნდა შევიდეს ძრავში და იმის მიხედვით ასხმს ბენზზინს. თანაც მაგ კლაპნის დიამეტრი არც თუ ისე პატარააა და მაქედან საკმაო რაოდენობის ჰაერი შევა. ეგ კი არა, ბაკის ვენტილაცია რომ დაირღვევა - იქედან გათვალისწინებული ჰაერის რაოდენიობის დარღვევისგან ვიღებთ სერიოზულ სხვაობებს. მოკლედ მე გაფრთხილებ რომ შეიძლება ასე მოხდესთქო, მაგრამ რეალურად, სანამ არ გააკეთებ, მანამდე ვერაფერსაც ვერ გაიგებ და თუ არ გეზარება იჩალიჩე ![]() სხვათაშორის PVC კლაპანი ბუტ ლიქინგის რისკის ერთერთი წყარაროა და იდეაში არ აწყენს დაზაგლუშკება თუ სმესი არ აურია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 15th March 2011 - 15:59) [snapback]245114[/snapback] ბაკის ვენტილაცია რომ დაირღვევა - იქედან გათვალისწინებული ჰაერის რაოდენიობის დარღვევისგან ვიღებთ სერიოზულ სხვაობებს. ჩემთან ბაკში მაინტერესებდა წნევა რამდენია. ლოგის ჩაწერისას დამავიწყდა ეგ მეკითხა. როცა ბაკში ცოტა ბენზინი მისხია ყოველთვის იგროვებს წნევას. თუ 15 ლიტრზე მეტია ასხია, მაშინ - არა. ჰოდა მეთქი აბსორბერის ბრალი ხომ არაა თქო. ის სოლენოიდი გავწმინდე კაპოტში რომაა და აის ორმხრივი კლაპანი არ მინდახავს ჯერ. ისე მახო ეხლა დავითრიე კაბელი და ვეცდები როგორმე მოვაგვარო ეს ლიკის პრობლემა, შლანგების შეცვლასაც დავიწყებ ეტაპობრივად და ვნახოთ რა გამოვა. ციტატა(maxouni @ 15th March 2011 - 15:59) [snapback]245114[/snapback] თუ არ გეზარება კი მეზარება და მეზიზღება უკვე ეს მანქანა თუ სიმართლე გინდა, მაგრამ მაინც მიყყვარს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 15th March 2011 - 16:22) [snapback]245127[/snapback] ჩემთან ბაკში მაინტერესებდა წნევა რამდენია. ლოგის ჩაწერისას დამავიწყდა ეგ მეკითხა. როცა ბაკში ცოტა ბენზინი მისხია ყოველთვის იგროვებს წნევას. თუ 15 ლიტრზე მეტია ასხია, მაშინ - არა. ჰოდა მეთქი აბსორბერის ბრალი ხომ არაა თქო. ის სოლენოიდი გავწმინდე კაპოტში რომაა და აის ორმხრივი კლაპანი არ მინდახავს ჯერ. იაპონურებში ეგ პარამეტრი არ ილოგება და არც ბაკის წნევის დატჩიკი აქვს ჩვენს მანქანებს ციტატა(gentoo @ 15th March 2011 - 16:22) [snapback]245127[/snapback] ისე მახო ეხლა დავითრიე კაბელი და ვეცდები როგორმე მოვაგვარო ეს ლიკის პრობლემა, შლანგების შეცვლასაც დავიწყებ ეტაპობრივად და ვნახოთ რა გამოვა. აბა რა კებელი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 15th March 2011 - 16:49) [snapback]245133[/snapback] აბა რა კებელი? არ ვიცი ჯერ. ხვალე უნდა ვნახო ის კაცი. მითხრა სუბარუებსაც კითხულობსო. ![]() ჰაერის გაპარვის პრობლემა როგორ მოვაგვარო არ ვიცი პირდაპირ მგონია რომ დავსტუკავ ესე მატორს ძალიან მალე... შენ რომ მანუალი დადე ლეგასის მანდ 224 გვერძე წერია. intake manifold vacuum მანდ წერია მაგის წამალი. მახო სმესი როგორ გავამდიდრო??? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 15th March 2011 - 22:41) [snapback]245236[/snapback] მახო სმესი როგორ გავამდიდრო??? სმესის კონტროლერით ციტატა(gentoo @ 15th March 2011 - 22:41) [snapback]245236[/snapback] არ ვიცი ჯერ. ხვალე უნდა ვნახო ის კაცი. მითხრა სუბარუებსაც კითხულობსო. ამერიკულ სუბარუებს ყველა OBDII კითხულობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გავაკეთე ერთი შლანგი იყო სოლენოიდ ბოქსში გამომძვრალი.
ტურბინა რომ ბოლოავდა ეგეც მოგვარდა. ერთი შლანგი ედებოდა და შავ ბოლსაც და სუნსაც იმიტო უშვებდა. მახოს მადლობა. ინტერქულერიც გავრეცხე და ყველა შლანგი შევცვალე. თუ გაინტერსებთ 6 მეტრი დამჭირდა დაახლოებით 3 მილიმეტრიანი დიამეტრით და 2 მეტრამდე 5 მილიმეტრიანი. რაც შეეხება pcv-ს დაზაგლუშკებას. მე მგონია რომ თუ იმ შლანგს დავაზაგლუშკებთ, რომელიც კომპრესორებამდე რომ ინთეიქია იქ შედის, მაშინ მოიხსნება ზეთის შესვლის პრობლემაც. მაგრამ ეგ ჰაერი ვოზუხამერის მერეა და მე მგონი რომ აირევა სმესი. ჯერ მაგას დავაზუსტებ და მერე ვიჩალიჩებ მაგასაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
pcv -ზე წავიკითხე და სმესი არანაირად არ აირევა. ვიკიპედიაში წერია ყველაფერი pcv ვიკი დავგუგლე და პირველივე ჰიტია. მოკლედ ეგ მუშაობს open loop სისტემით. მაფის მერე ჰაერს უშვებს კარტერში და იგივე ჰაერი ამოქვს ვაკუუმს. ასერომ არავითარი პრობლემა არ იქნება მაგის დაზაგლუშკება. აგერ დრომის http://forums.drom.ru/gt-forum/t1151426497.htmlთემა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
gentoo
გატყობ მოგეწონალეგასი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გადავიფიქრე პცვ-ს დაზაგლუშკება და ავხსნი რატომაც და თუ ვცდები რამეში გთხოვთ მითხართ. ბევრი ვიკითხე ამ თემაზე და საბოლოოდ იმ დასკვნამდე მივედი რომ არ ღირს მთლად მოშლა ამ სისტემის...
Pcv valve იგივე positive crankcase ventilation valve ასრულებს შემდეგ ფუნქციებს: იცავს ძრავს, გამონაბოლქვის მავნე ზემოქმედებისგან. კერძოდ, როდესაც ხდება აფეთქება (combustion), ამ დროს მცირე რაოდენობით გაზები იპარება პორშინების ავლით კარტერში და თუ ამ გაზებს არ ექნება სავენტილაციო სისტემა, მაშინ მოხდება შემდეგი რამ: წნევით სალნიკებს დააყრევინებს მატორს ეს 1 პრობლემა, მეორე პრობლემა უფრო მნიშვნელოვანია პირველზე: თუ დავაზაგლუშკებთ და დავტოვებთ მარტო ატმოსფეროში გასასვლელს, მაშინ მივიღებთ შედარებით დაბალ წნევას კარტერში, მაგრამ შიგ მაინც დაგროვდება გაზები AND კონდენსატი, რაც ზეთთან რეაქციასი შევა და მის თვისებებს შეუცვლის , იგი გახდება თხელი და ვერ უზრუნველყოფს ძრავის ნორმალურად მუშაობას რაც იცით ისედაც რომ კარგი არ არის. ამიტომ მე მგონი ჯობია რამე oil სეპარატორი დაყენდეს. სხვა მანქანებზე არის ესეთი რამე, ტოიტა ეტც... (შეიძლება დაშლილებშიც ინახოს, გავლა უნდა) და ეგ დაყენდეს თუ არადა blitz-ის ან რამე მსავსი მწარმოებლის მზა პროდუქტი უნდა ჩაიდგას. რაც ართუ ისე იაფი ჯდება. 400$ ჩამოტანით, ნუ არის უფრო იაფინებიც 150$ ფარგლებში...მგონი... ჯერჯერობით დავტოვებ ისე როგორც სტოკზე იყო და მომავლისთვის ვიქონიებ რამე სეპარატორს აუცილებლად. ისე ამ სეპარატორებზე ფიდბექებიც წავიკითხე და ვინც დააყენა იძახიან რომ ძალიან კარგად მუშაობსო,ანუ დიდი რაოდენობით იგროვებს ზეთს. ერთმა 50 გრამამდე თვეშიო. ჰოდა რავიცი. კარგი მოწყობილობაა და ჩემი აზრით ძალიან საჭიროცაა. მოკლედ, გადავწყვიტე რომ ჯერჯერობით ისევ სტოკზე როგორც ეყენა ისე დავტოვო. მერე აუცილებლად გაუკეთებ რამე ფილტს. განსაკუთრებით განათლებოლი ხალხის აზრი მაინტერსებს. ზეთი + კონდენსატი + გამონაბოლქვი CO2 ანუ რა ხდბეა?! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th March 2011 - 00:47) [snapback]250227[/snapback] გადავიფიქრე პცვ-ს დაზაგლუშკება იმიტომ არ გიასუხე წინა თემაზე რომ ვიცოდი მაგ დასკვნამდე შენ თვითონ რომ მიხვიდოდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(mixa @ 24th March 2011 - 01:40) [snapback]249104[/snapback] გატყობ მოგეწონალეგასი ციტატა(mixa @ 24th March 2011 - 01:40) [snapback]249104[/snapback] გატყობ მოგეწონალეგასი კი მიყვარს და იმიტომ რომ რთულია იაპონურია და ცოტა გიჟური ![]() სამაგიეროდ ტვინი გაუბურღე ყველას ჩემს ირგვლივ ჩემი მანქანით და პრობლემებით, წნევა არასდროს არ მქონაი ამის ხელში ეგეც მაქ უკვე :DDDDD დავდივარ დაბუსტული 110 მაქვს ბუსტი. პ.ს ის კაბელი ელმ 327 ჩიპზე იყო და არ იმუშავა სამწუხაროდ. მომიწევს 1.3 ოპენპორტის აწყობა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 28th March 2011 - 02:47) [snapback]250535[/snapback] პ.ს ის კაბელი ელმ 327 ჩიპზე იყო და არ იმუშავა სამწუხაროდ. მომიწევს 1.3 ოპენპორტის აწყობა. გითხარი არ იმუშავებსთქო და არ დამიჯერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მახო, და ჩემი ეკუც OBD2 არის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 28th March 2011 - 15:03) [snapback]250691[/snapback] მახო, და ჩემი ეკუც OBD2 არის? არააააა, არცერთი იაპონური სუბარუ არაა OBD 2004 წლამდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
აბა რომელია? როგორ უნდა დაუკავშირდეს კომპს? რა პროტოკოლით მუშაობს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th March 2011 - 11:05) [snapback]250572[/snapback] გითხარი არ იმუშავებსთქო და არ დამიჯერე ჰო ეგრეა. სანამ კედელს არ დაეჯახებაი ცხვირით მანამდე არავისი არ გჯერა. იდიოტი ვარ რამის ვიყიდე ეგ კაბელი. ციტატა(Black Jo @ 28th March 2011 - 17:57) [snapback]250780[/snapback] აბა რომელია? როგორ უნდა დაუკავშირდეს კომპს? რა პროტოკოლით მუშაობს? ssm 2 პროტოკოლი უნდა სუბარუს. ყველას. ჰოდა თემაც რომ არ ჩაიძიროს. ვიტყვი. რომ რესტრიქტორები ჩავსვი ყველა 0,8 მილიმეტრიანებია ჩემთან, მაგრამ ზუსტად ჩემნაირ ლეგასს ერთერთ შლანგში ვუპოვე უფრო განიერი რესტრიქტორი 0,8 დიდია ზომით და შლანგიც განიერია დიამეტრით სადაც ეგ ეყენა. აი მე რომ არასწორად მქონდა ჩასმული მახო შენ რომ მითხარი ეგეთ შლანგში იყო ზუსტად იმ ლეგასზე. ისმის კითხვა wtf ![]() ![]() ჰოდა ეგ მეყენა მანამდე. დღეს ისევ გადავიკითხე ეს თემა და 0,8 იანით ჩავანაცვლე. ტურბინამ ამოისუნთქა. რავარც იქნა... ეგ მახოუნის დამსახურებაა ![]() ეგ დიდი რესტრიქტორი ალბათ ზეთისაა. ტურბინასთან რომ არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:32) [snapback]250923[/snapback] რომ რესტრიქტორები ჩავსვი ყველა 0,8 მილიმეტრიანებია ჩემთან, მაგრამ ზუსტად ჩემნაირ ლეგასს ერთერთ შლანგში ვუპოვე უფრო განიერი რესტრიქტორი 0,8 დიდია ზომით და შლანგიც განიერია დიამეტრით სადაც ეგ ეყენა. აი მე რომ არასწორად მქონდა ჩასმული მახო შენ რომ მითხარი ეგეთ შლანგში იყო ზუსტად იმ ლეგასზე. აი რესტრიქტორების ზომებზე ნამდვილად ვერ გეტყვი, სხვადასხვა მანქანებზე სხვადასხვანაირები მინახავს, ორი ერთნაირია და ერთი ცოტა უფორ დიდ, მე რაც ვიცი, დიდი რესტრიქტორი დგას მსხვილ შლანგში, რომელიც ჩადის ინთეიქში პირველ ტურბინასთან. ანუ ახლა გავყვები ტავიდან ბოლომდე: პაუკიდენ ამოდის შლანგი და შედის ტრაინიკში, ამ ტრაინიკიდან ერთი მიდის ბაიპასზე და მეორე მიდის კიდევ ერთ ტრაინიკში - პირველ ტურბინასთან, ამ ტრაინიკში ამ შლანგის გარდა მიერთებულია მეატე შლენგი და მსხვილი შლანგით ჩადის ინთეიქში, ამ მოკლე მსხვილ შლანგში უნდა იდგეს ცოტა დიდი რესტრიქტორი. ისე შენს მანქანას რას ერჩი? ვერ დადის? ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:32) [snapback]250923[/snapback] ჰო ეგრეა. სანამ კედელს არ დაეჯახებაი ცხვირით მანამდე არავისი არ გჯერა. იდიოტი ვარ რამის ვიყიდე ეგ კაბელი. სად იპოვე ELM კაბელი? რა ღირდა? თუ იცი ELM 327 v1.3 იყო თუ v1.4 ??მე მჭირდება ეგ კაბელი ევროპული მანქანების ლოგირებისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 29th March 2011 - 00:45) [snapback]250932[/snapback] აი რესტრიქტორების ზომებზე ნამდვილად ვერ გეტყვი, სხვადასხვა მანქანებზე სხვადასხვანაირები მინახავს, ორი ერთნაირია და ერთი ცოტა უფორ დიდ, მე რაც ვიცი, დიდი რესტრიქტორი დგას მსხვილ შლანგში, რომელიც ჩადის ინთეიქში პირველ ტურბინასთან. ანუ ახლა გავყვები ტავიდან ბოლომდე: პაუკიდენ ამოდის შლანგი და შედის ტრაინიკში, ამ ტრაინიკიდან ერთი მიდის ბაიპასზე და მეორე მიდის კიდევ ერთ ტრაინიკში - პირველ ტურბინასთან, ამ ტრაინიკში ამ შლანგის გარდა მიერთებულია მეატე შლენგი და მსხვილი შლანგით ჩადის ინთეიქში, ამ მოკლე მსხვილ შლანგში უნდა იდგეს ცოტა დიდი რესტრიქტორი. ეს ნაწერი კიდევ ბევრს გამოადგება. კარგია რომ დაწერე. სპ. ციტატა(maxouni @ 29th March 2011 - 00:45) [snapback]250932[/snapback] ისე შენს მანქანას რას ერჩი? ვერ დადის? კი ტანკივითაა, მარა ხალასტოიზე ხო ნახე რაც ჭირდა. ეგ უკვე ჩემი შამანობის შედეგია. დურნაია გალავა რუკამ პაკოია ნე დაიოტ. ციტატა(maxouni @ 29th March 2011 - 00:45) [snapback]250932[/snapback] სად იპოვე ELM კაბელი? რა ღირდა? ეგ ვიპოვე ebay-ზე, თან იმაზე ვიხარბე რომ ბლუტუზიანი 1,3 V იყო 13$ ღირდა და სუბარუ ეწერა საპორტედო... ლინკს ვნახავ თუ გაინტერსებს. აქაურ ფორუმელს ქონდა ერთს და იმასთან ერთად მივტესტეთ - შედეგ ცნობილია. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBDII-OBD2-...omotiveQ5fTools ესაა რაც გინდა? აგერ ესენიც ნახე. ლინკი გავასწორე. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBDII-OBD2-...omotiveQ5fTools პეიპალი მაქვს თუ რამეა გაყიდინებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:51) [snapback]250935[/snapback] ეს ნაწერი კიდევ ბევრს გამოადგება. კარგია რომ დაწერე. სპ. ნეტავ კი ადგებოდეს ვინმეს და ვინმე შენსავით იქექებოდეს მანქანაში, რამე რომ შემეშალოს ვინმემ ხომ უნდა შემისწოროს? ![]() ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:51) [snapback]250935[/snapback] ეგ ვიპოვე ebay-ზე, თან იმაზე ვიხარბე რომ ბლუტუზიანი იყო 13$ ღირდა და სუბარუ ეწერა საპორტედო... ლინკს ვნახავ თუ გაინტერსებს. უკვე აღარ მაინტერესებს, იმიტომ რომ ნახმარი კაცმა არ იცის როგორაა ნახმარი და ახალი შანსი არაა, იმიტომ რომ ELM ჩიპი მწარმოებლის საიტზე 30$ ღირს და ვერაფრით ვერ დავიჯერებ რომ ვიღაცამ იმ ჩიპისგან კაბელი ააწყო და 13$-ად ყიდის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 29th March 2011 - 00:55) [snapback]250936[/snapback] უკვე აღარ მაინტერესებს, იმიტომ რომ ნახმარი კაცმა არ იცის როგორაა ნახმარი და ახალი შანსი არაა, იმიტომ რომ ELM ჩიპი მწარმოებლის საიტზე 30$ ღირს და ვერაფრით ვერ დავიჯერებ რომ ვიღაცამ იმ ჩიპისგან კაბელი ააწყო და 13$-ად ყიდის მაინც აწყობას ვაპირებ მახოუნჯან და თუ დამაკვალიენებ ეგ კაბელიც გვექნება. ![]() გავერკვიე უკევ ყველაფერში. აღარც არაფერი მჭირდება. დავიწყებ უკვე ზრუნვას რომ ეს კაბელი აავაწყო როგორმე და მერე მოგყიდი 15 $ თუ გინდა ![]() ციტატა(maxouni @ 29th March 2011 - 00:55) [snapback]250936[/snapback] ნეტავ კი ადგებოდეს ვინმეს და ვინმე შენსავით იქექებოდეს მანქანაში, რამე რომ შემეშალოს ვინმემ ხომ უნდა შემისწოროს? გამოადგებათ აბა რავა. რო ნახავენ რომ ერთმა გააკეთა რაღაც მერე სხვებიც დაიწყებენ ჩალიჩს. ოღონდ მთავარია კვალიფიციურად იჩAლიჩო. ახლა ყველას ჩემსავით ბეიბისიტერობას ხომ ვერ დაუწყებ. თEმა წაიკითხონ ჯობია. ![]() ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:59) [snapback]250938[/snapback] ნეტავ კი ადგებოდეს ვინმეს და ვინმე შენსავით იქექებოდეს მანქანაში, რამე რომ შემეშალოს ვინმემ ხომ უნდა შემისწოროს? მეტი არაა ჩემი მტერი მე რომ შენ როდესმე რამეს შეგისწორებ ![]() ახლო მომავალში ეგ პერსპექტივაშიც არ მაქვს. ციტატა გავერკვიე უკევ ყველაფერში. აღარც არაფერი მჭირდება. დავიწყებ უკვე ზრუნვას რომ ეს კაბელი აავაწყო როგორმე და მერე მოგყიდი 15 $ თუ გინდა ეს ხუმრობაა რათქმაუნდა. მახო მიხვდებოდა და სხვებისთვის დავაკონკრეტებ რომ არაფერი არ ჩAმომაქვს და არავისთვის მიყიდვას არ ვაპირებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
სურათებსაც დავამატებ იქნებვინმეს დაჭირდეს... ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ორი სამკუთხედით (ისრით) არი აღნიშნული რესტრიქტორების ადგილმდებარეობა. პირველი: სოლენოიდების ყუთში, ე.წ "შავ ყუთში", 2-ე შლანგში ზის თუ არ მეშლება. მეორე: პაუკიდან გამომავალი ბაიპასისკენ რომ მიდის ტრაინიკში. მაგ ტრაინიკზე ერთი ბაიპასში მიდის მეორე ქვემოთ ჩადის ტურბინის პლასმასის ინთეიქში. მესამე: ქვემოთ რომელიც მიდის ტრაინიკიდან იქაც რესტრიქტორი უნდა. მეოთხე კოპრესორსა და ვესტგეიტის აქტუატორს შორის რომ ტრაინიკია, ქვედა მხარეს ზის (კომპრესორის მხარეს) ერთი პატარა რესტრიქტორი. maxouni რესტრიქტორის ზომები თუ გახსოვს იქნებ დაწერო ჰა? მე არ ვიცი და თუ რამე შეცდომა მაქვს იქნებ მიმითითო. დედაც ვატირე ამის. ფუელ ქათს მიკეთებს ისევ. აშკარად აჩქარებისას 3 სიჩქარეში 3-ჯერ ფანჩურს მირყტავს ისეთს იწევს რო რავიცი და რომ ავა 6500-7000-მდე FUEL CUT რამის ჩაქვრეს, ისევ რომ მივაჭერ ავა ბუსტი მაღლა და ისევ FUEL CUT-ს მიკეთებს თუ რას შვება ვერ გავიგე. pressure relief valve-ის აქტუატორიდან იყო ვაკუუმის შლანგი გამომხტარი. ხამუთის გაკეთება დამავიწყდა. დაუსვი ხამუთი და ისევ ისე შვება. ოღონდ კომპი არ დამისბროსია. მოკლედ დაჩიკი უნდა ვიყიდო თორე დავიტანჯე ასე ვმარჩიელობ ვანგასავით ბლია... 66 კოდს მიგდებს sequential twin turbo... კარდად ნაცნობი და საკვარელი 66 კოდი... და დავიტანჯე მართლა http://legacygt.com/forums/showthread.php/...urbo-66316.html painkiller შენცა ტო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
gentoo
ცოტა არ იყოს არ მჯერა მე მაგ ნახაზების იმიტომ რომ მანდ ერთი ტრაინიკი აკლია, კოლექტირიდან ტრაინიკით ბაიპასში რომ მიდის, ტრაინიკის მეორე გაგრძელება პირდაპირ კი არ ჩადის ინთეიქში, არამედ 2 თუ არა 1 ტრაინიკს მაინც გაივლის და ამ ტრაინიკთან არსებულ ერთერთ მოკლე შლანგში დგას რესტრიქტორი. ეგ შეიძლება რესტაილინგის ვერსიის ნახაზებია და სხვადასხვა ვერსიებში სხვადასხვა ადგილზე აქვს ტრაინიკები და რესტრიქტორები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
მართალი ხარ მანდ უნდა იყოს ტრაინიკი, რომელშიც თუ არ ვცდები შედის მეათე შლანგი და კიდევ boost control solenoid-იდან რომელიც გამოდის თუ არ მეშლება... რესტრიქტორები როგორც შენ ამბობ 4 ცალის მაგივრად 5 უნდა იყოს? და მე როგორც ვიცი დორესტაილამდე და რესტაილინგსაც ყველას 4 აქვს. ვიცი რომელ რესტრიქტორზე ამბობ, ტურბინის ინთეიქში რომელიც შედის მოკლე მსხვილი პატარა შლანგი. მე მანდ არ მიყენია ეგ. როგორც ზემოთ ნახაზშია მასე მაქვს გაკეთებული და მშვენივრად გრძნობს თავს. დაბლებიდანვე იგრძნობა როგორ ხსნის ტურბინას ხმაც მესმის უკვე (აქამდე არ ქონდა ეგ ხმა) მერე 4 rpm-ზე უკვე ლაგი აქვს 1 წამით, არც კი, და 4500 უკვე მაპანჩურებს და ბოლომდე ჯიგრულად უბერავს. უბრალოდ მე pressure relief კლაპანზე რომ 22 მილი შედის მაგის შეერთება დამავიწყდა რომ ვაწყობდი და 7000 RPM-ზე ფუელ ქათს მიკეთებდა. ეგ და კიდევ ვაკუუუმიდან რომ ბენზინის ზნევის რეგულატორზე მიდის ეგეც არ მქონდა შეერთებული... უფრო სწორად ხამუთების გაკეთება დამავიწყდა და წნევამ მოგლიჯა. პ.ს http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00793&st=20 ეს თემ აუნდა გადავიკითხო ერთი. დღეს ბოქსებში ვიქნები საგამოსკენ და თუ მოიცლის მანახე რომელ ტრაინიკზე ამბობ. აქედან მართლა ძნელია რამის გაგება. ![]() |
|
|
![]() ![]() |