გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Aug 19 2011, 21:09
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ჰელოუ.
დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა. მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად. მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა. ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე. მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს) მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი. 1. კითხვა: შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა? (ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია) ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით) და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია. ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი. ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი) ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება. ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო. თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა. შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ. კითხვა 2: შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა? კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო? პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა. |
|
|
|
Aug 20 2011, 00:34
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 696 რეგისტრ.: 19-February 11 მომხმარებელი № 1,847 |
თუ ხალასტოი ხოდის დაჩიკზე გაქვს საუბარი მაშინ მაგას ჩაქრობა არ ახასიათბს მაგ დაჩიკმა იციაბაროტების თამაში
|
|
|
|
Aug 20 2011, 06:27
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
|
|
|
|
Aug 20 2011, 09:30
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(gentoo @ 20th August 2011 - 07:27) [snapback]303030[/snapback] დენი რო არ მიეწოდებოდეს? ცივზე ჩაქვრება, მაგრამ გახურებულზე არ ჩაქვრება..... ხალასტოი დაჩიკი შეგიძლია შეამოწმო ელემენტარულად, გამოიღე შემშვებ კოლეკტორიდან და დატოვე შტეკერ შეერთებული, ვინმეს ზაჟიგანიე გადაატრიალებინე შენ კი შეამოწმე იქით აქეთ ივლის თუ არა ღერძი, ზაჟიგანიის ჩართვა და გამორთვის დროს. მეორე ხერხი კიდევ შემოწმების ის არის რომ ტესტერი დაითრიო და შეამოწმო გამტარიანობაზე (Om) 1 და 2, 3 და 4 ან 1 და 3, 2 და 4 ფეხებზე უნდა იყოს ერთნაირი წინაღობა, საერთოდ ყველაფრისგან მოხსნილ დაჩიკზე თუ რაიმე განსხვავება არის მაშინ დაბრედილია |
|
|
|
Aug 20 2011, 10:11
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 |
ვოზდუხამერი მკვდარი თუა მაშინაც ჩაქვრება
|
|
|
|
Aug 20 2011, 10:14
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
Black Jo
მოვხსენი და დავქოქე უკვე. დაიქოქა და ეგრევე ჩავაქრე. მოკლედ ვნახავ ახლა კომპრესიას და მერე დაჩიკს დავატრაბულშუტებ. მე მგონი კლაპნები არის დაღუნული. ღვედები ზუსტად ვიცი რომ 100% ზის მეტკებში. შეიძლება რომელიმე როლიკი ან შკივი არის მოშვებული ან შაიბის დადება დამავიწყდა და შატკა აქვს. ღვედსაც ახტუნებს ეგ და ხმაც აქვს ეგეთი, დამახასიათებელი. სტუკს გავს ანუ. შეიძლება შკივები არ დაჯდა ნორმალურად და ეგ მირევს ზაჟიგანიას. უბრალოდ ღვედი ვიცი რომ სწორედ არის 100-ჯერ გადავამოწმე და თავიდან დავსვი. ხელითაც ვატრიალე ერთი 10 ბრუნი გავაკეტებინე. არანაირი მოდება/გაჭედვა/ხმა არ ქონდა და მეტკები ისევ ისე დაჯდა ერთიერთში როგორც უნდა იყოს. რომც შემშლოდა. მაქსიმუმ ნახევარი კბილით ამეცილებინოს ჰაჰა 1 კბილი და მანდ კიდევ ვიცი რო 3 კბილამდეა დასაშვები. მადლობა ორივეს.გაიხარეთ. მაგრად დამეხმარეთ. წავალ ახლა და ცოტა მოგვიანებით იმედია დაქოქილი მანქანით მოვალ უკვე. ვააჰ. პ.ს ჰო კბილებიც დავთვალე და ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც წერია. 51,28 დანარჩენი არ მახსოვს უკვე. |
|
|
|
Aug 20 2011, 10:49
გამოხმაურება
#7
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 |
gentoo
შოთას (SUB300) შეეხმიანე ყველაფერს ჯობს ყველაზე კომპეტენტურ პასუხს ეგ გაგცემს!!! |
|
|
|
Aug 21 2011, 11:52
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
levanisan
კაი. გუშინ შევეხმიენე და მიპასუხა ბევრ რამეზე. მითხრა კომპრესია გაზომეო ჰოდა მაგას ვაკეტებ. დანარჩენი სანამ არ ჩამოვა მანამდე არ გაირკვევა. ეხლა დასასვენებლად არის და აგარ ვურეკავ. იქნებ მანამდე რამე გამოჩნდეს. გაფუჭებით კიდევ ვერაფერ გავაფუჭებ ახლა უკვე. მითუმეტეს უკვე არაერთხელ ამიწყვია ეს ძრავი და დამიქოქია უპრობლემოდ (უპრობლემოზე რევიცი ყოველთვის რაღაც ტტ ქონდა დაქოქვისას მარა მაინც) კომპრესია არ აქვს 1,3 ცილინდრებში - 1.5 ბარი მარტო. მეორე მხარეს - 4.5 ორივეში. კლაპნები არ იკეტება. რო გაიხსნება გალოვკა ყველაფერი გაირკვევაა. და რატომ ქნა ეგრე მაინც ვერ გავიგე. ღვედი მეტკებზე იჯდა. მაგაში დარწმუნებული ვარ. ჩემი ხელით და თვალით ვნახე და 10-ჯერ შევამოწმე ყველაფერი. სადაც ამდენი ვი2@# იქაც ამას გავაკეთებ. ჩემი აზრით მეტკები სწორად იჯდა. უბრალოდ რომელიღაც კლაპანი გაიჭედა გახსნილ მდგომარეობაში და დაა დააარტყა. გავიგე რისი ბრალი იყო ეხლა ავაწყობ და წესით უნდა გასწორდეს. ორნი ვმუშაობდით. და ინთეიქში ჩატენეს ნაჭრები რომ არ ჩაცვენილიყო კლაპნებთან რამე. ჰოდა ეგ დარჩა ამოუღებელი. შემოეხვია კლაპნებზე და შედეგმაც არ დააყოვნა კლაპნები გადარჩა მე მგონი. ახლა ბენზინს დავასხავ და ვნახავ თუ იჭერს. |
|
|
|
Aug 21 2011, 12:04
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 |
gentoo
|
|
|
|
Aug 21 2011, 12:40
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
XMX_550
ხო გადავრჩი სტუკს უბრალოდ ვჩქარობდი. ერთხელ აწყბოლი საათივით მუშა ძრავი მეორედ რო გამიდხდა ამოსაღები მაგრად გამიტყდა. მინდოდა დროზე მოვრჩენილიყავი ამიტომ ვთხოვე დამხმარებოდნენ. როცა ჩქარობ და თან მეორე კაციც ჩალიჩობს. რამეს უეჭველი გამაზავ. ყველაფერს ვერ გაითვალისწინებ. მე ყველაფერს ჩემებურად ვაკეთებ. ვუთხარი არ ჩადოთ არაფერი არაფერს არ ჩავყრიდი ვიცოდი და მაინც ჩადეს. ეხლა მთავარია რომ ძრავის და გალოვკების გახსნა არ დამჭირდა. ინთეიქი მოვხსენი მარტო და ვეცდები როგორმ ამოვიღო ეს ნაჭრები და კლაპნები გავსინჯო. თუ ყველაფერი კარგადაა. 2-3 საათში უკვე დავქოქავ და გაივლი იმედია. ახლა მთავარია კომპრესია დაიჭიროს.... იმდენად გადავიწვი რო მაინც მომივიდა იაღლიში. |
|
|
|
Aug 21 2011, 21:38
გამოხმაურება
#11
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 |
gentoo
მომილოცავს კაია კარგად რო მოგვარდა ისე კაი პრიკოლი ამბავი კი შეგემთხვა აი |
|
|
|
Aug 21 2011, 22:34
გამოხმაურება
#12
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
ჩემი მატორიც ეგრე მუშაობს გაზს რო გავუშვებ მაგარი დეტონაცია აქვს და ოდნავ ტახომეტრს ათამაშებს გაზიც ოდნავ ემატება აკლდება ხალასტოი ხოდის დაცჰიკი მოვხსენი მაგრა იყო გამურული გავრეცხე დავაყენე მარა არ უშველა, ზამოკს რო ვაგებ მუშაობს მოძრაობს დამკეტი წინაც და უკანაც შეილება ბოლომდე რო არ კეტავდეს ან არ აგებდეს ეგ დაჩიკი?
|
|
|
|
Aug 21 2011, 22:46
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
levanisan
აბა ეს რა მომივიდა. რამდენჯერ წამოვირტყი უკვე დღეს თავში. ღადაობაა. მაგარი kostia ჩეკს თუ არ გინთებს არამგონია ეგ იყოს. თუმცა მომაკვდავი MAF-იც შეიძლება იყოს. მახოუნი და ლოგი უნდა მაგ ამბავს. თუ მაინცდამაინც შენით გინდა დიაგნოზი დაუსვა მაშინ ბევრი რამის შემოწმება მოგიწევს. აბაროტის თამაშისას ვიბრაცია თუ არ აქვს ძრავს, მაშინ მატორის შიგნით ყველაფერი კარგადაა. აი თუ ვიბრირებს მაგრად (ეგრევე მიხვდები და გაარჩევ მაგას აბაროტის თამაშისგან) მაშინ სვეჩები ბაბინები, არასწორი კომპრესია ან რამე მაგდაგვარი უნდა იყოს. ანუ თუ ცილინდრებში არათანაბარი წვა მიდის და სიმძლავრის სხვაობას გაძლევს ე.ი ძრავის შიგნითაა პრობლემა. მაგრამ შენთან უფრო მგონია ჰაერს აპარებს სადმე ან ვოზდუხამერი. ან კიდევ გაჭედილი ვიხლოპი. შეიძლება ჰაერის ფილტრიც იყოს მაგრამ ეგ უფრო არარეალურია. შეიძლება ჩეკიც აგინთოს მაგ დაჩიკზე მაგრამ რეალურად სხვა რამის ბრალი იყოს. აი ჩემთან ზაჟიგანია რომ იყო არეული მაგიტომ ამინთო ხალასტოი ხოდის დაჩიკი. არ ვიცი ეკუ როგორ ამოწმებს მაგის მუშაობას. ალბათ ვაკუუმის წნევას უყურებს. ალბათ კიარა წნევასაც უყურებს უეჭველი, აბაროტებსაც და ბევრ სხვა რამეს კიდე - ვერ არეგულირებს წნევას გონია რომ დაჩიკის ბრალია. |
|
|
|
Aug 21 2011, 22:58
გამოხმაურება
#14
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
ჩეკს არ მინთებს მატორიც კარგად იდგავს გზს რო ვადგავ ტახომეტრი 5-6 ზე რო ავა მაგ დროს 2-3 ტაჩოკს ადლევს ეგეც ერთ პროუდს გადააქვს და მაგის ბრალი მგონია, სვეჩები ახლები მიყენია მთლიან მანქანაზე ეტყობა ისეთი დეტონაცია აქვს.
|
|
|
|
Aug 21 2011, 23:01
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
kostia
კომპრესია რომ არ ქონდეს ვერ მიიდგავდა. პროვოდს თუ გადააქვს კი ექნება დიორგანიოები. მე მიქვრებოდა კიდეც. სვეჩების ბრალიც თუ არაა რაღა დარჩა ბაბინები? მაგრამ ხალასტოის არ უნდა ათამაშებდეს ეგრე. მგონი. არ ვიცი. ვოზდუხამერი მგონია მე....... ეგ იქნება ალბათ + ცუდი პროვოდები. |
|
|
|
Aug 23 2011, 21:24
გამოხმაურება
#16
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
ცივი კოლეკტორიდან გამოდის ერთი პატარა შლანგი და უერთდება რაგაც მრგვალ ნაწილს რომელიც აკენია ტურბის მოპირდაპირე მხარეს სადგაც მიახლოვებით წყალი საიდანაც ისხმება მატორში მაგის ქვეშ, ეგ შლანგი ჩავხსენი და მატორმა საკაიპოდ დაიწყო მუშაობა არანაირი დეტონაცია რისია ეგ ნაწილი ვერ მეტყვით ან რას აკეთებს?
|
|
|
|
Aug 23 2011, 21:34
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ორჯერ დაპოსტა ......
|
|
|
|
Aug 23 2011, 21:34
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
kostia
წნევის რეგულატორზე თუ ამბობ. ინჯექოტრის მილებთან რომააა მაშინ ეგ არ უნდა გექნა. თუ ვერ მოასწარი დასტუკვა მაშინ გილოცავ ერთხელ ჩემთან მოძვრა ეგ ტურბინის წნევამ მოგლიჯა და მატორი კინაგამ დავსტუკე. ხამუთი არ ქონდა, უხარისხო ტოპსპიდის შლანგი ეკეთა.. შენი ტურბინიანი თუა მაშინ უეჭველი რეგულატორია. თუ უტურბინოა მაგათ არ უყენიათ ეგ რამდენდაც ვიცი და შეგიძლია წყნარად იყო ყვე3ლა ვარიანტში მეშვი ეგეთ ექსერიმენტებს. თუ ზუსტად არ იცი რას აკეთებ არ გირჩევ წნევა არ გექნება ბენზინსი 2.4 ბარზე მეტი დაბუსტვისას.... როცა 4 უნდაიყოს 2 იქნება ჰოდა პორშინი შეიძლება გარედ გამოვარდეს და ფრთხილად იყავი პ.ს ისე მაგ რეგულატორზე მცირე მანიპულაციების ჩატარებიტ შეგიძლია 4 ბარიდან 4.5-მდდე აწიო წნევა ყველანაირი walbro-ების გარეშე მიიღებ უფრო დიდ წნევას რალისტები იყენებდნენ მაგას. ცოტას მიაჩაქუჩებ მაგ რეგულატორ რო პატარაზე შეიღუნოს და ეგაა. ზედმეტი რო მოგივიდცეს გააფუჭებ |
|
|
|
Aug 23 2011, 21:55
გამოხმაურება
#19
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
ასე ვერ აგიხსნი ან სჰენი ნომერი დაწერე და დაგირეკავ ან სურათს გადვუგებ და დავდებ, ჯობია სანამ გავაფუტებ რამეს წეგან გახარებულზე დავერიე მაქანებს კაი 1 საათი ვაგაზავე ....
|
|
|
|
Aug 23 2011, 22:00
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
kostia
კოლექტორიდან სხვა არაფერი მიდის ეგეთი შლანგი. ჰოდა არ აგაზაო მეტი. 5 წუთი გაზაობაც საკმარისია რო ძრავი დასტუკო. ძალიან გაგიმართლა რო დასტუკვას გადარჩიიიიი გაუკეთე ისევ ისე როგორც იყო. ჩემთან ეგრევე ჩეკი აანთო და გავაჩერე. ერთი მივაჭირე და ეგრევე ამინთო. პ.ს სურათი დადე აბა თუ შEგიძლია. |
|
|
|
Aug 23 2011, 22:30
გამოხმაურება
#21
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
არა მგონია ეგ იყვეს გადავუგებ ეხლა სურათს და დავდებ, შლანგი რო ჩავხსენი იმ ადგილიდან ჰაერს იწოვს რო დავხურავ იგივე ემართება ლამის ჩაქრეს გავაგებ კარგად მუშაობს აბაროტსაც მალე იგებს...
|
|
|
|
Aug 23 2011, 23:13
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
kostia
არადა პირიქით უნდა იყოს. რო გააღებ აბაროტებს უნდა აგდებდეს და ცივი თუა საერთოდ უნდა ჩაქრეს. სურათი დადე თუ შეგიძლია და გეტყვი ზუსტად ეგაა თუ არა. წესით შენ მაგ შლანგს რომ მოხსნი და დააზაგლუშკებ ხალასტოი ხოდი ნორმალური უნდა იყვეს. აი ტურბინები რო დაიწყებს დაბერვას მაშინ მოაკლდება ბენზინი ძალიან მაგრად. ინჯექტორები ვეგარ შეასხავს იმდენ ბენზინს იმიტორო ბუსტი 1 ბარამდე წნევას ქმნის კოლექტორში და თუ რეგულატორი არმუშაობს გაგუდავს. მე მგონი შენ რეგულატორს ჭირს რაღაცა და/ან ძალიან ბევრ ბენზინს ასხავს და მაგიტომ მუშაობს მატორი გამოძრობული რეგულატორით კარგად. ყველა ვარიანტში მასე სიარული ძალიან საშიშია. |
|
|
|
Aug 23 2011, 23:54
გამოხმაურება
#23
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
|
|
|
|
Aug 24 2011, 00:07
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
http://imageshack.us/photo/my-images/37/011wrq.jpg/
აი ამ სურათზე ჩანს, დაბლა პატარა მრგვალი რკინის შავი შტუკა რომაა ეგ არის ბეზნინის წნევის რეგულატორი. მაგას არ შეეხო ჯობია. http://www.google.ge/imgres?q=subaru+fuel+...886&bih=957 აი ესსაა |
|
|
|
Aug 25 2011, 13:22
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
http://www.rs25.com/forums/f105/t141034-di...-regulator.html
აი ასე იზრდება წნევა თუ ვინმეს აინტერესებს. მაგრამ წნევის მომატების მერე ბენზინის რაოდენობა 15% იზრდება და მეფის შეცვლა დაჭირდება. |
|
|
|
Aug 25 2011, 13:29
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 |
gentoo
არ მიხსნის მაგ ლინკს უი ეხლა გახსნა |
|
|
|
Aug 25 2011, 18:06
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
shreketa
პრინციპი მარტივია. რეგულატორს შიგნით პრუჟინა აქვს და თუ ცოტას შეღუნავ ეს პრუჟინა კიდევ ოდნავ დაიჭიმება და უფრო გვიან გახსნის რეგულატორს. წნევაც აქედანაა. |
|
|
|
Aug 25 2011, 21:10
გამოხმაურება
#28
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 |
შევცვალო ეგ ნაწილი თუ აზრი არ ექნება? რაგაც აღარ იწევს არ მომწონს დგეს 2 ჯერ ჩამიქრა ტახომეტრი ზოგჯერ 0 ცჰამოდის ხოლმე რო ვახალასტოებ, ვერაპერი გავუგე ამის დედაც....
|
|
|
|
Aug 26 2011, 00:12
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
kostia
პასუხი მოგცწერე პმ=ში. სანამ არ ჩამოიყვან და არ გაიგებ რა ჭირს მანამდე ჯობია წყნარად იარო. არ დატვირთო საერთოდ. შუაშე ნუ გააპობ და ისე, ნორმალურად სიარული, მოჟნა. ტუბინა არ გაახსნევინო და შლანგები როგორც იყო ისე დააბრუნე. რამე ელემენტალური იქნება. ხალასტოი ხოდი ვნახოთ. MAF-ი. ბენზინის წნევა. ვაკუუმის წნევა. თუ გინდა კოპმრესიაც გავზომოთ და ლოგიც ჩაწერე (მაგრამ მახოუნი სექტემბრამდე შვებულებაშია შეიძლება რომელიმე სვეჩი ახურებს ან ბაბინა. მოკლედ მიხედვა უნდა შენ მანგანას კარგი ხალხი მიხედავს და ეშველება. შეიძლება. რომელიმე დაჩიკი აჩმახებდეს. რასპრედვალის ან კალენვალის დაჩიკი ატრაკებდეს. ან ღვედი იყოს გადამხტარი. მაგრამ რახან ჩეკს არ ანთებს არამგონია დაჩიკის ბრალი იყოს. მოიყვა შენი მანქანა და ვეცდები დაგეხმარო. პ.ს სანამ რაიმეს შეცვლას დაიწყებ ჯერ დიაგნოზი დაუსვი. დიაგნოზს რო დაუსვავ მერე დაიწყე ნაწილების ცვლა. ცდის მეთოდით შეიძლება 1 K $ დაახარჯო და მაინც არ გასწორდეს. ბოქსებში ნახევარ საათში დაგიდიაგნოზებენ მაგას ჯიგრები - მანამდე თუ გინდა შევხედოთ რა ჭირს. პ.ს. თუ ლეგასია თუ არადა მე პასს... |
|
|
|
![]() ![]() |