![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
დღევანდელ დღეს ბაზარზე გავრცელებული ზეთის ფილტრებიდან ძნელია ამოარჩიო მართლა ხარისხიანი ფილტრი, ვინაიდან ეს პროცესი მოითხოვს მის „ქირურგიულ გაკვეთას“ და მის „შიგნეულობის ამოტრიალებას“. ხშირად კი ამის საშუალება და სურვილი არათუ მომხმარებელს, არამედ მაღაზიებსაც არ აქვთ და ინტერნეტით მოპოვებული თეორიული და სარეკლამო მასალებით კმაყოფილდებიან. შედარებით რეალური სურათის მისაღებად სუბარუ–მოტორსმა სუბარუ ქლაბ ჯორჯიასთნ ერთად ჩაატარა ფილტრების კვლევა. გავჭერით რამოდენიმე ჩვენთვის ხელმისაწვდომი ფილტრები, რომლებიც კატალოგით სუბარუებს შეესაბამებოდა.
* BOSCH TYPE-R F-1 გერმანული ბრენდი, წარმოებულია იაპონიაში (JDM) (ნაყიდია საქართველოში) * BOSCH TYPE-R Z-2 გერმანული ბრენდი, წარმოებულია იაპონიაში (JDM) (ნაყიდია საქართველოში) * DENSO 150-1011 იაპონური ბრენდი, წარმოების ქვეყანა უცნობია (ჩამოტანილია) * PUROLATOR PL14460 კანადური ბრენდი, წარმოების ქვეყანა უცნობია (ჩამოტანილია) * HENGST H97W06 გერმანული ბრენდი, წარმოებულია კორეაში (ნაყიდია საქართველოში) * SUBARU 15208AA100 ორიგინალი ფილტრი (ნაყიდია საქართველოში) * SCT SM134 გერმანული ბრენდი, წარმოების ქვეყანა უცნობია (ნაყიდია საქართველოში) * MAHLE(knecht)OC 195 გერმანული ბრენდი, წარმოების ქვეყანა ავსტრია (ნაყიდია საქართველოში) * CHAMPION F119 ამერიკული ბრენდი, წარმოების ქვეყანა ბელგია (ნაყიდია საქართველოში) ![]() ![]() ![]() *** არცერთი ფილტრის დამამზადებელ ქვეყანაზე და მის ორიგინალობაზე ჩვენ პასუხს არ ვაგებთ!!! ვიხელმძღვანელეთ მხოლოდ ყუთზე არსებული წარწერებით. პირველ რიგში ფილტრები დათვალიერდა ვიზუალურად გარედან. დენსო–ს ნახვრეტები საერთოდ არ იყო დამუშავებული და ქონდა ნაწიბურები. ![]() სკტ–ს ფილტრს ნაწერები საშინელი ხარისხით იყო შესრულებული ![]() დენსოს და პუროლატორის ფილტრზე ნაწერების მაგივრად დაკრული იყო სტიკერები. ![]() ზედა რეზინები ზოგს ეყენა მრგვალი (ბოში, სუბარუ, მალე, ჰენგსტი, დენსო) და ზოგს ოთკუთხედი (ჩემპიონი, პუროლატორი, სკტ) ზედაპირით. ამ რეზინის საშუალებით ფილტრი ჰერმეტულად ეჭირება ძრავზე და ამ ჰერმეტიზაციის დარღვევის დროს ხდება ზეთის გამოჟონვა ფილტრიდან, რაც შემდგომ იწვევს სისტემაში წნევის დავარდნას და სხვა არასასურველ შედეგებს, ამიტომ გავამახვილეთ ყურადღბა ამ დეტალზე. მრგვალი რეზინებიდან ყველაზე სუსტი დენსოს ეყენა, რომელიც ძლიან ადვილად ვარდებოდა ბუდიდან. ჰენგსტზე და ორიგინალ ფილტრზე კი ისეა ჩასმული, რომ ცოტათი გაგვიჭირდა კიდეც მისი ამოგდება. ოთკუთხედი რეზინებიდან ყველაზე წვრილი პუროლატორს ეყენა და რაღაც არასიმეტრიულად და თავისუფლად იყო ჩასმული მრავალკუთხედის ფორმით. ![]() გარედან დათვალიერების სხვა უმნიშვნელო დეტალებზე აღარ გავჩერდით, უბრალოდ ყველას თვალში მოხვდა BOSCH-ის შესრულების ზედმიწევნით კარგი ხარისხი ყველა უმნიშვნელო დეტალზეც კი. პირველადი ვიზუალური შემოწმების შემდეგ 5 ბალიან სისტემით ქულები შემდეგნაირად გადავანაწილეთ BOSCH - 5+ SUBARU - 5 HENGST - 5 MAHLE - 4 CHAMPION - 4 DENSO - 3 PUROLATOR - 3 SCT - 1 ამ გაჭრა-გამოჭრის დროს აღმოჩნდა, რომ პუროლატორის გარე კორპუსი ძალიან თხელი მასალისგან იყო დამზადებული და ადვილად იღებდა დეფორმაციას. დიდი შანსია, რომ ფილტრის დაჭერის დროს დაიბრიცოს და მაღალ წნევაზე ესეთი თხელი კედელი შეიძლება გაიბეროს კიდეც. სხვა ყველა კორპუსი შედარებით მკვრივი და სქელი მასალით იყო დამზადებული. ![]() გაჭრილ კორპუსზე SCT-ს ადვილად შეეტყო, რომ ადრე "ბავშვობაში" ეს ფილტრი ლურჯი იყო და რატომღაც შავად გადაუღებიათ ![]() ხოლო MAHLE-ს კორპუსის შეღებვის დროს ალბათ ძალიან მოიწადინეს და შიდა მხარის ნახევარზეც იყვნენ გადასულები შავი საღებავით ![]() ![]() აბსოლიტურად ყველა ფილტრს ქონდა ბაიპას–კლაპანი, რომლის საშუალებითაც ძრავში პირდაპირ გადადის გაუფილტრავი ზეთი, როდესაც ფილტრი კარგავს გამტარუნარიანობას და ზეთს უქმნის განსაზღვრულ წნევაზე მეტ წინაღობას. ეს კლაპანი ყველა ფილტრს სხვადასხვა წნევაზე აქვს გათვლილი. სამწუხაროდ ამ სიხისტის შემოწმება და შედარება ხელით მოგვიწია. ყველაზე ხისტი კლაპანი ეყენა MAHLE-ს, PUROLATOR-ს და HENGST-ს. მერე SUBARU-ს, CHAMPION-ს, BOSCH-ს და DENSO-ს. SCT–ს კლაპანი კი შემოწმებისას რამოდენიმეჯერ გაგვეჭედა ![]() ![]() ![]() პუროლატორის და BOSCH TYPE-R F-1 –ის გარდა ყველას ქონდა ანტი–სლივის კლაპანი, რომელიც ასრულებს შემდეგ ფუნქციას: როდესაც ძრავი წყვეტს მუშაობას ეს კლაპანი უზრუნველყოფს ზეთის ნაწილობრივად სისტემაში დატოვებას ასევე ფილტრიც მუდმივად სავსეა ზეთით. რაც ძრავის დაქოქვისას წამიერ შეზეთვის წინაპირობაა. თუმცაღა სუბარუს ბოქსერის ტიპის ძრავის სპეციფიკიდან გამომდინარე იმ მოდელებზე, რომელსაც ფილტრი ვერტიკალურად დაბლა უყენია ეს კლაპანი ბევრს ვერაფერს ცვლის. უხეში – შედარებით არადრეკადი რეზინის კლაპნები ქონდა HENGST-ს, CHAMPION-ს და SCT–ს. SCT–ს შიდა გულზე პატარა ამოწეული ნაწიბური არ ქონდა რაზეც ეს კლაპანი უნდა ჩამოცმულიყო და ჰერმეტულობა დაეცვა ფილტრის თავსა და გულს შორის, ამის მაგივრად ჩაღრმავებული ადგილი ქონდა კლაპანის ჩასასმელად და შემდგომ თავსახურის დაფარების დროს რამდენად შეინარჩუნებდა ეს კონსტრუქცია ჰერმეტულობას კითხვის ნიშნის ქვეშ დადგა, შესაბამისად იზრდებოდა ალბათობა მაღალ წნევაზე გაუფილტრავი და გაფილტრული ზეთების ერთმანეთში შერევის. ![]() ყველასგან გამორჩეული, მასალის ხარისხით BOSCH ( Z-2) –ის კლაპანი იყო. ასევე ყველასგან განსხვავებით თვითონ გულზე ისე კარგად იყო მორგებული, რომ ამობრუნების დროსაც არ ვარდებოდა, ეს შეიძლება ძალიან უმნიშვნელო დეტალიც იყო, მაგრამ როდესაც იაპონელების ყველა უმნიშვნელოდ პატარა დეტალზეც კი პასუხისმგებლობას ვხედავდით, გვსიამოვნებდა ![]() ![]() DENSO-ს, SUBARU-ს და MAHLE-ს კლაპნებიც შედარებით თხელი, მაგრამ კარგი და ხარისხიანი მასალით იყო შესრულებული. აღსანიშნავია, რომ BOSCH ( F-1)–ს რომელსაც არ ქონდა ეს კლაპანი, შიდა რკინის გულზე ქონდა რეზინის რგოლი, რის საშუალებითაც ფილტრის თავი ჰერმეტულად უერთდება. შედეგად გამორიცხულია გაუფილტრავი და გაფილტული ზეთების შერევა. პუროლატორს კი ესეთი რეზინის შუასადები არ ქონდა და უფო მეტიც, გული ისე ცუდად აჯდებოდა თავს, რომ იგივე კითხვა გაგვიჩნდა რაც SCT–ს შემთხვევაში. ![]() ![]() სანამ ყველაზე საინტერესო – ქაღალდის გამოკვლევაზე გადავიდოდით ასევე კარგად დავათვალიერეთ ფილტრის გულებიც, რომელმაც უკვე გაფილტრული ზეთი უნდა გაიაროს და რაც ნაკლები წინაღობა შეექმნება მით უკეთსია. ყველასგან გამორჩეული, თანაბრად დახვრეტილი და კარგი ხარისხის მასალისგან დამზადებუი გულები ქონდა ბოშის, მაჰლეს, დენსოს და ორიგინალ ფილტრებს. სრულიად მოულოდნელად ჰენგსტის ფილტრზე აღმოჩნდა რომ გულზე ზედა და ქვედა რგოლები საერთოდ არ იყო მყარად შეერთებული და მხოლოდ ქაღალდი იჭერდა ![]() ![]() პუროლატორის ფილტრს საერთოდ არათნაბრად ქონდა ნახვრეტები გაკეთბული აქაიქ, ხოლო სკტ–ს ფილტრზე ნახვრეტები იყო თუ არა გაკეთბული თავიდან ვერც მივხვდით ![]() ![]() ![]() მოვიდა ყველაზე მთვარი ელემენტის, ქაღალდის შედარებების დროც. ერთი შეხედვით ყველასგან გამორჩეული ხარისხის ქაღალდი ქონდა ბოშს, ხოლო ყველაზე უხარისხოს შთბეჭდილება პუროლატორის ქაღალდმა დატოვა, რომელიც ჩვეულებრივ კარდონს უფრო გავდა. ![]() პირველ რიგში გაიზომა ყველა ქაღლდის სიგრძე–სიგანე და შესაბამისად დაითვალა ქაღალდის ფართობები: ![]() რაოდენ საოცარიც არ უნდა ყოფილიყო ორიგინალი ფილტრის ქაღალდის ფართობი ჩამორჩებოდა რამოდენიმე ფილტრს და რეალურად მხოლოდ 702 სმ*2 ფართობის ქაღალდი ქონდა. გარეგნული ზომით ყველაზე დიდ ფილტრს – PUROLATOR-ს მხოლოდ 598 სმ*2 და ასევე საკმაოდ დიდ ფილტრში - CHAMPION-ში მხოლოდ 4 სმ სიმაღლის ქაღალდი იდო, რასაც შიგნით მაღალი ზამბარა აკომპენსირებდა. ყველაზე პატარა და მოკლე ქაღალდი იდო SCT–ში, მხოლოდ 1 მეტრის სიგრძის ![]() ზოგადად ქაღალდის ფართობი რაც უფრო დიდია, მით უფრო გამტარუნარიანია ფილტრი და მისი გაჭედვის (როდესაც ქაღლდი ზეთს ძალიან ცუდად, ან ვეღარ ატარებს) შანსი ბევრად ნაკლები. ქაღალდის ავკარგიანობის დასადგენად გადავწყვიტეთ, რომ მისი გამტარიანობა შეგვემოწმებინა, რისთვისაც შემდეგი რაღაც მოვიფიქრეთ: ავიღეთ 1 ლიტრიანი ბოთლი, რომლის სახურავსაც გავუკეთეთ დიდი ნახვრეტი და ეს ფართობი ჩავთვალეთ ერთეულად და ეტალონად. ავავსეთ ეს ბოთლი ახალი MOTUL 5w30 X-Clean-ით, ბოლოში საჰაეროდ და წნევის დასაკომპენსირებლად გავუკეთეთ პატარა ნახვრეტი და დიდი ელექტრო სასწორის დახმარებით (რომელიც გრამის მეასედებსაც ზომავდა) გავზომეთ, თუ რამდენ გრამ ზეთს გაფილტრავდა თითოეული ქაღლდი 5 წუთის განმავლობაში. ![]() გამოვთვალეთ 1 წუთში საშუალოდ რამდენი გრამი ზეთი გავიდა თავისუფალი დინებით და ჩვენ ენაზე ამ ციფრს დავარქვით დენადობის კოეფიციენტი. ![]() გასაგებია, რომ რაც უფრო მაღალი იქნებოდა ეს ციფრი, მით უფრო უკეთესი გამტარი იქნებოდა ქაღალდი. ქაღალდის და ფილტრის მაღალი გამტარიანობა საჭიროა იმისთვის, რომ ძრავს საკმარისი წნევით (წნევის მინიმალური დანაკარგით) საჭირო რაოდენობის გაფილტრული ზეთი მიეწოდებოდეს, ასევე ცივი ძრავის დაქოქვის შემთხვევაში მთლიანი სისტემა შეავსოს გაფილტრული ზეთით რაც შეიძლება სწრაფად, რადგან ზუსტად ამ დროს ხდება ძრავის დეტალების მაქსიმალური ცვეთა. ეს ყველაფერი კი ძრავისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი მომენტებია. სანამ შედეგები დაიწერება, გვინდა ავღნიშნოთ, რომ რეალურად ძრავის მუშაობის დროს ფილტრში ზეთის წნევა გაცილებით მაღალია ვიდრე ატმოსფერული წნევა და შესაძლებელია, რომ მაღალ წნევაზე ქაღალდებმა შეიცვალონ თვისებები, მაგრამ ეხლანდელ მიღებულ სურათს დიდად მაინც ვერ შეცვლის. მოკლედ ჩაირთო წამზომი და შედეგებიც გამოვლინდა: ![]() როგორც მოველოდით PUROLATOR-ის ქაღლდმა ყველაზე ცუდი შედეგი აჩვენა, მაგრამ MAHLE-ს ამხელა კოეფიციენტს ნამდვილად არ ველოდებოდით. ძალიან კარგი შედეგი ქონდა იაპონურ ბოშის ქაღალდსაც, რომელსაც შემდგომ ჰენგსტი მოსდევს. მაგრამ ამით საქმე ჯერ არ დამთავრებულა, ქაღალდის ერთეულ ფართობზე გამტარუნარიანობა ერთია, მაგრამ მთლიანი ფილტრის გამტარუნარიანობა მეორე. ფილტრში რაც უფრო დიდი ქაღალდი დევს მით უფრო გამტარუნარიანი იქნება ის და ეს დამოკიდებულება პირდაპირ პროპორციულია. ამიტომ ფილტრის კოეფიციენტის დასადგენად მიღებული მაჩვენებლები გავამრავლეთ ქაღალდის მთლიან ფართობზე და გავყავით 1000–ზე. საბოლოო შედეგები ესე გამოიყურება: ![]() საინტერესოა, რომ bosch z-2–ს პატარა ფართობის მიუხედავად მაღლი ხარისხის ქაღლდის ხარჯზე პირველ სამეულში მოხვდა დენადობის მაჩვენებლით. თუმცაღა დენადობის კოეფიციენტის გაზრდა ჯობია ფილტრში ქაღლდის ფართობის გაზრდის ხარჯზე, რადგან ზოგადად ერთეულ ფართობზე გამტარიანობის გაზრდა ფილტრაციის დონის შემცირებას იწვევს. სერიოზული და ძლიერი ფირმები მილიონობით დოლარს ხარჯავს, რათა უფრო და უფრო უკეთსი გამტარობის მასალა შექმნან მინიმუმ იგივე ფილტრაციით თუ გაუმჯობესებულით არა. შესაბამისად ესეთი დაპატენტებული ტექნოლოგიებით მზადდება ცნობილი ფირმების ქაღალდები. ![]() *** ეს კოეფიციენტები მოგონილია ჩვენს მიერ მხოლოდ გამტარიანობის ერთმანეთთან შესადარებლად და არანაირ საერთაშორისო სისტემაში არ ზის (ალბათ ![]() დეტალების ხარისხიანი შესრულების, გამოვლენილი დეფექტების, ქაღალდის ფართობის და ფილტრის დენადობის კოეფიციენტის გათვალისწინებით ადგილები ესე გადავანაწილეთ და გვერდზე მივუწერეთ საბაზრო ფასებიც: 1) bosch f-1 - 20ლ 2) Mahle - 15ლ 3) bosch z-2 - 20 ლ 4) OEM - 25ლ 5) Hengst - 12ლ 6) Champion -20ლ 7) Denso - 17-20 ლ (ესე ჯდება ჩამოტანა) 8) purolator - 17-20 ლ (ესე ჯდება ჩამოტანა) 9) SCT -10ლ ჩვენი შედეგების მიხედვით ნათლად ჩანს, რომ ფასები არ შეესაბამება რეალურ ხარისხს. იმედი გვაქვს, რომ ეს კვლევა დაგვეხმარება ჩვენ ყველას და უკვე შევძლებთ რეალურად ხარისხიანი და კარგი პროდუქციის შერჩევას. უხარისხო ფილტრი ძრავის სიკვდილის ერთერთი მიზეზია !!! P.S. ჩვენ არ ვართ არცეთი ამ ბრენდის ფილტრების იმპორტიორი !!! არანაირი ინტერესი არ დევს ამათუ იმ ბრენდთან დაკავშირებით !!! ეს კვლევა ჩატარდა პირველ რიგში იმისთვის, რომ სწორი მომწოდებელი და პროდუქცია შეგვერჩია !!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
საღოლ ძააან მაგარი ინფოა და მალადეც რო არ დაგზარდათ
პ.ს მე ძირიღადად თეგეტაში ვცვლი ზეთს და ფილტრსაც იქ ვყიდულობ ბოლოს რ ო შევცვალე არც კი ვიცი რა ფილტრი დავაყენე ![]() ეხლა მალე მიწევს შეცვლა და ალბად ბოშს ავიღებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ვახ როგორც იქმნა ჩაატარეთ ეს ტესტი, კარგია.....
![]() ციტატა(crimson @ 3rd November 2011 - 17:45) [snapback]326993[/snapback] 1) bosch f-1 - 20ლ ეს ფილტრები სუბარუ მოტორს აქვს? ციტატა(TRULOVI @ 3rd November 2011 - 18:09) [snapback]327002[/snapback] პ.ს მე ძირიღადად თეგეტაში ვცვლი ზეთს და ფილტრსაც იქ ვყიდულობ ბოლოს რ ო შევცვალე არც კი ვიცი რა ფილტრი დავაყენე მანდ ჰენგსტის ფილტრები აქვთ როგორც ვიცი ისე ჯობია ეს თემა აიპინოს და დაიხუროს, თორე გაოფდება და თუ რამე ცდები კიდევ ჩატარდება დაკორეკტირდეს ხელახლა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:21) [snapback]327004[/snapback] ვახ როგორც იქმნა ჩაატარეთ ეს ტესტი, კარგია..... აი უკვე ნათელია ყველაფერი ხო რა, ყველაზე მეტად მე მაინტერესებდა რეალურად რა და როგორ იყო... ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:21) [snapback]327004[/snapback] ეს ფილტრები სუბარუ მოტორს აქვს? ხვალიდან ეგ ფილტრებიც მექნება, მანამდე Z-2-ები მქონდა. 1 კვირაში ალბათ MAHLE-საც შემოვიტან და ჰენგსტს დავტოვებ როგორც იაფს და მუშას, მაგის მეტი ალბათ თუ უკეთEსი რამე რ გამოჩნდა ხელს არ ვახლებ. ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:21) [snapback]327004[/snapback] ისე ჯობია ეს თემა აიპინოს და დაიხუროს, თორე გაოფდება და თუ რამე ცდები კიდევ ჩატარდება დაკორეკტირდეს ხელახლა ჯერჯეობით მინდა რომ ღია იყოს, ვინმეს რამე კითხვები თუ გაუჩნდება რომ ვუპასუხო. მერე ალბათ ეგ ბედი მოუწევს ![]() რაც მთAვარია ეს მონაცემები ისტორიას დარჩEბა და შენახული მაქვს ის თAვსახურიც და ყველა მასალა, თუ როდესმე სხვა უკეთEსი ფილტრი გამოჩნდა შეიძლება იგივეს ჩAტარება და ამ სიაში ჩAსმაც ![]() ასევე ვინმე თუ დააინტერესებს ამ მასალების ნახვა შეუძლია მოვიდეს ჩვენთAნ და ყველაფერს რაც ზევით მიწერია ფიზიკურადაც ვანახებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ძალიან საინტერესო მონაცემებია, დიდი მადლობა კოტე რო არ დაგეზარა ამხელა შრომის გაწევა საყვარელი ფორუმისთვის
![]() მაჰლეს და ჩემპიონის გარეთა პრუჟინას ვერ მივხვდი. ეგ კარგია თუ ცუდია თუ სულ ერთია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
crimson
ციტატა(crimson @ 3rd November 2011 - 18:28) [snapback]327007[/snapback] ჯერჯეობით მინდა რომ ღია იყოს, ვინმეს რამე კითხვები თუ გაუჩნდება რომ ვუპასუხო. მერე ალბათ ეგ ბედი მოუწევს ჩემპიიონმა არ გაამართლა ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(mixa @ 3rd November 2011 - 18:30) [snapback]327008[/snapback] მაჰლეს და ჩემპიონის გარეთა პრუჟინას ვერ მივხვდი. ეგ კარგია თუ ცუდია თუ სულ ერთია? იდეაში სულ ერთია, მარა მე რატომღAც მაინც მეორენაირად მომწონს ![]() Black Jo ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:31) [snapback]327009[/snapback] მაშინ მე ვსვამ პირველი კითხვას, ჩემპიიონმა არ გაამართლა ხო? სამწუხაროდ ამ ჩემპიონმა არა, რომელიც 2 წლის წინ გაჭრილი ჩემპიონისგან რატომღAც განსხვავდებოდა. არადა გახსოვს ალბათ მე პირადად ვყიდიდი მაგ ფილტრს ერთი პერიოდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(crimson @ 3rd November 2011 - 18:34) [snapback]327010[/snapback] სამწუხაროდ ამ ჩემპიონმა არა, რომელიც 2 წლის წინ გაჭრილი ჩემპიონისგან რატომღAც განსხვავდებოდა. არადა გახსოვს ალბათ მე პირადად ვყიდიდი მაგ ფილტრს ერთი პერიოდი ხო რა, მეც მაგას ხომ ვამბობდი, უკვე აღარ მომწონს ეგ ჩემპიონის ფილტრები თქო, რაღაც ნეტოა თქო........ ეხ გააფუჭეს ეგ ფილტრები ან კიდევ უხარისხო შემოდის აქ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:39) [snapback]327012[/snapback] ხო რა, მეც მაგას ხომ ვამბობდი, უკვე აღარ მომწონს ეგ ჩემპიონის ფილტრები თქო, რაღაც ნეტოა თქო........ ეხ გააფუჭეს ეგ ფილტრები ან კიდევ უხარისხო შემოდის აქ რა გინდა კარგი ინტუიცია გქონია ![]() ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:39) [snapback]327012[/snapback] ეხ გააფუჭეს ეგ ფილტრები ან კიდევ უხარისხო შემოდის აქ თAვს ვერცერთ ფილტრზე ვეღAრ დავდებ, ეს ბოშის F-1 და კნეხტის (მალე) ფილტრებიც ეხლა კაია და 1 წლის მერე რა შემოვა და როგორ იქნება ეგ ნაღდად არ ვიცი. მე ყოველშემთხვვაში ყველაფერი შენახული მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
crimson
იამოტოს რომ ქონდა ადრე ფილტრები რა ბრენდის იყო დამავიწყდა სახელი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:43) [snapback]327014[/snapback] იამოტოს რომ ქონდა ადრე ფილტრები და ბრენდის იყო დამავიწყდა სახელი ეგენი მომწონდა, საინტერესო იქნებოდა მაგის ტესტიც პიტვორკი, შევაგროვოთ კიდევ საინტერესო ფილტრები და მერე მეორე სერიაც მივცხოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(crimson @ 3rd November 2011 - 18:44) [snapback]327015[/snapback] პიტვორკი, აი აი, ხო ეგ არის...... თუ ჩამივარდა მე ხელთ ეგ ფილტრი აუცილებლად შემოგიტანთ ისე ტუნინგოვი ფილტრიც უნდა გავრისკო და ჩამოვიტანო, საინტერესოა მაგათ რა ექნებათ სხვანაირი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 3rd November 2011 - 18:48) [snapback]327016[/snapback] ისე ტუნინგოვი ფილტრიც უნდა გავრისკო და ჩამოვიტანო, საინტერესოა მაგათ რა ექნებათ სხვანაირი მე ვეძებე და ძAან ძვირებია. თითქმის ყველას აქვს რკინის ბადე შემოკრული ქაღAლდზე, და ქაღAლდის მაგივრად რაღAც ქეჩAსავით თხელი მატერიაა, პლიუს ზოგს მაგნიტიც უყენია შიგნით რომ ნაწილაკები მიიკროს და მთEლი სისტემა ისეა მოწყობილი რომ ფილტრის წინაღობა თითქის ნულამდეა დაყვანილი, რა დონეზე ფილტრავს ეგ მეორე საკითხია უკვე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
და რა მაინტერესებს ზოგადად ფილტრზე ვინმე იძლევა გარანტიას ბრაკის აღმოცენის შემთხვევაში?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 3rd November 2011 - 19:06) [snapback]327019[/snapback] და რა მაინტერესებს ზოგადად ფილტრზე ვინმე იძლევა გარანტიას ბრაკის აღმოცენის შემთხვევაში? ალბათ ღადაობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
დიდი ენერგია, ცოდნა და დაუზარებლობა უნდა ამ ექსპერიმენტის ჩატარებას, საღოლ ძალიან სასარგებლო ინფოა, კარგი ზეთით და კარგი ფილტრით გაუხანგძლივებთ ძრავს სიცოცხლეს. crimson შენ და ბიჭებს Respect
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Svansky :) @ 3rd November 2011 - 19:15) [snapback]327021[/snapback] დიდი ენერგია, ცოდნა და დაუზარებლობა უნდა ამ ექსპერიმენტის ჩატარებას, საღოლ ძალიან სასარგებლო ინფოა, კარგი ზეთით და კარგი ფილტრით გაუხანგძლივებთ ძრავს სიცოცხლეს. crimson შენ და ბიჭებს Respect +55555 : ) სენქიუ ჩემი და ჩემი ბიჭების სახელით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
![]() ![]() არჩევანი კიდე თქვენზეა ხო და არ შემიძლია არ ავღნიშნო "იაფიანია" ჰენგსტის ვაჟკაცური ბრძოლა ეგ ფილტრი ბევრ ძალით მაგარ და ძვირიან ფილტრს ჯობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ძაააან მაგარია საღოლ ვინც იშრომეთ ყველას..მაგარი ინფოა..მთავარია შემომტანებმა იაფიანი არ წამოიღონდ და ხარისხი არ გააფუჭონ..მე [ორადად გადავდივარ ბოშის ფილტრებზე..და ვინაა შემომტანი???სანდოა რო ვთქვათ 1 თვეში რო 5ჯერ მეტი გაეყიდება მერე უფრო დაბალი ხარისხისას არ წამოიღებს??
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
ძაან მაგარი ინფოა
-------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ძალიან მაგარია,ამ ტესტმა ბევრი ადამიანი სწორ გზას დააყენა. მადლობა ყველას გაწეული შრომისთვის.
ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
კარგია რომ გაირკვა ყველაფერი , ახლა ყოველგვარი შიშის გარეშე შეგიძლია აირჩიო სასურველი ბრენდი
ციტატა(datoxachi @ 3rd November 2011 - 22:04) [snapback]327054[/snapback] ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!! +111111 ეტაპობრივად უნდა გავიმეოროთ ეს ტესტი, რომ შეცდომაში არც ჩვენ შევიდეთ და არც მომხმარებელი კიდევ კარგი მქონდა შენახული ძველი ფილტრი ვინც მიიღო მონაწილეობა და დაამუშავა ეს თემა ყველას დიდი მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
საღოლ მაგარი ინFოა, გაიხარეთ
რა მაინტერესებს, ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
crimson
მადლობა კოტე და ბიჭებო ასეთი ინფოსთვის...ვკითხულობდი და მსიამოვნებდა რა დაწვრილებით და ხარისხიანად არის ტესტი ჩატარებული... 10X ეხლა ყველაზე ცუდი PURILATOR-ის ფილტრი ვიყიდე და ეხლა ზეთის შეცვლას ვაპირებდი მე მისწორდებოდა მეთქი ცოტა ხარისხიანი ფილტრი მაქვს თქო ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() რავიცი ხალხი ისე აქებდა ამ პუროლატორს მეც ვიყიდე რა ვიცოდი ეს რა მაიმუნობა იყო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ვააჰ ძალიან საჭირო და ძვირფასი ინფოა. სიყვარული და ზრუნვა სუბარუზე/კლუბზე ამას ქვია =)
ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 3rd November 2011 - 22:59) [snapback]327104[/snapback] ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია. საიდან მოიტანე რომ ვაიგნორებთ ![]() ციტატა(diasa @ 3rd November 2011 - 21:47) [snapback]327066[/snapback] ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის ყველაფრის არის შესაძ;ლებელი, მთAვარია ფინანსები და დრო რომ ეს ყველაფერი იყიდო და მერე 1 კვია ამ ყველაფერს უკირკიტო და მნიშვნელოვანი დეტალები აღწერო და აღმოაჩინო. ზეთის ფილტრების შემდეგ უნდა დავტესტოთ ჰაერის ფილტრებიც რომელიც სხვა ფილტრებთAნ შედარებით ყველაზე მარტივია, უბრალოდ დღEსდღEობით საქართველოში არ არის კარგი ჰაერის ფილტრები რომ ერთმანეთს შევაჯიბროთ, ამ ეტაპზე ჰა ჰა ჰა ერთAდერთი ჩემპიონს თუ დატესტავ და ჯაპან ფართს და კიდევ სადმე რაღAცას იპოვი, ჯერ აზრი არ აქვს. 2-3 თვეში წესით კნეხტის ჰაერის ფილტრებიც უნდა შემოვიდეს, კობელშმიდტის და იაპონური რაღAც ტოიოს ფილტრები. იმედია მართლა შემოიტანენ ამ ყველაფერს და ჰაერის ფილტრებზეც კაი ტესტს გავაკეთებთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
საღოლ ძაან მაგარია და ძალიან დიდი შრომა გაქვთ გაწეული,,, მაგრამ მეორე ეტაპი ჩემი აზღით ბენზინის ფილტრზე უნდა შეჩერდეს (ალბათ იმიტომ რომ რაოდენობრივად საქართველოში ბევრი მოიპოვება ხოდა რას ჩალიჩობს ვარგა რამედ არა ) თან ზოგი ბენზინის წნევას ზრდიდ და ამაში ფულს ხარჟავს იმ იმედით რომ მანქანა იფრენს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
საგოლ სერიოზული ანალიზია, დიდი დრო, ენერგია და დიდი თუარა ერთი 150 ლარამდეც დაგიხარჯავთ, რეპექტ.
თუმცა რამდენიმე კითხვა ჩნდება, როცა ერთიდაიგივე ფართობის ელემენტი ერთი 2 ჯერ მეტს ატარებს ვიდრე მეორე, ესეიგი გაცილებით ნაკლებს ფილტრავს.(თუ ტექნოლოგიაში და ხარისხში კოლოსალური სხვაობა არაა) ამის მაგალითია სპორტული დანიშნულების ფილტრები, რომლების ფილტრაციის მაღალი ხარისხი არ გამოირჩევიან, ურჩევნიათ მეტი ზეთი გაატაროს როგორმე, ვკლადიშებში დიდი ზაზორის და + მაღალი წარმადობის კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში. ზეთის წნევის ვარდნა: სტოკ ინტერნალებზე არ შეიმჩნევა ვფიქრობ ცალკე გამოვიტანო ფილტრი, დავაყენო რამე ძააან დიდი ყოველი გადამშვები კლაპნის გარეშე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
crimson
საღოლ კოტე, მართლა კარგი ნამუშევარია და მინდა დიდი მადლობა გითხრა შენ და იმ ხალხს ვინც იღებდა ამ ტესტებში მონაწილეობას!!! SUB 300 ახლა კი ერთი კითხვა შოთას. ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს? ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
კარგი ნამუშეარია..
მალადეც! crimson მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(GRINGO @ 4th November 2011 - 15:13) [snapback]327230[/snapback] მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო.. ეგ ცოტა უფრო რთული საქმეა, ჰაერის ფილტრის მფილტრავი ელემენტი შეიძლება ატარებდეს ჰაერს, მაგრამ კარკასი არ ვარგოდეს და შედეგად დაიღუნოს და შეიწოვოს ტურბინამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მადლობა კოტეს და ბიჭებს ვინც ამ საქმეში მონაწილეობა მიიღო
პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ? 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს 3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა 4 AMC..... პირველი ორი საინტერესო იყო როგორც იქაური ორიგინალები, და ცოტა განსხვავებული თან ერთმანეთისგან, ამიტომ ეტალონად გამოდგებოდა თუ არა რომელიმე ერთი ან ორივე ერთად ეგ გაირკვეოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback] 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ბენზინის ფილტრის ტესტი საინტერესო იქნებოდა ამის მერე ვიდრე ჰაერის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Nov 4 2011, 17:56) [snapback]327318[/snapback] ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის ![]() რატო, ეგაც საინტერესოა. შეიძლება ახალი კარგი ხარისხის შთაბეჭდილებას ტოვებდეს და 1000 კმ-ს გავლის შემდეგ ბანძდებოდეს. თუმცა ეგ ცოტა ძნელია, რადგან სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 5th November 2011 - 00:27) [snapback]327493[/snapback] სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ რატომ ვერ გამოიყენებ? თუ მანქანას არანაირი პრობლემა არ აღენიშნება და ზეთი იცი რომ შეცვლიალი 5000კმ-ზე რატომაც არა...ვერანაირ პრობლემას ვერ ვხედავ.... რათქმაუნდა ისიც უნდა აღინიშნოს რა პირობებშია ეგ 5000 კმ გავლილი და ვსიო.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(bako @ 4th November 2011 - 11:42) [snapback]327174[/snapback] კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში. მე რასაც დავაკვირდი ბაიპასის კლაპანი არის ერთიდაიგივე დიამეტრის , ბაიპასების შემოწმება არის შეშაძლებელი , ( თთ რომელი ფილტრი რამდენზე ხსნის ) თანხა ჭირდება ამ საქმეს და სპეციალური მოწყობილობა , შევიძენთ და დაესმება წერტილი ამ თემას ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback] SUB 300 ახლა კი ერთი კითხვა შოთას. ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს? მთლიანობაში როგორც თემის ავტორმა ჩამოაყალიბა , მთელი რიგი ინფორმაციების და ტესტების გათვალისწინებით მე პირადად ამ აღნიშნულიდან პირველ ოთხ ბრენდს ვაძლევ უპირატესობას , ეხლა ჩემპიონი აყენია ჩემთან მოტულის ზეთი მისხია კი გავიარე უკვე 5000 არანაირი პრობლემა არ აქვს ძრავს მაგრამ შედეგებმა თავის სათქმელი თქვა და ფარდა ახადა ყველფერს ![]() ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback] ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა. სამწუხაროდ მოხდა ესეთი ფაქტი , და ვიაც სურვილი გაქვთ შეგვიძლია განახოთ თუ რამდენად განსხვავდება ჩემი ნაყიდი ჩემპიონის გაჯრილი ფილტრი (რამოდენიმე წლის უკანდელი ) და დღევანდელი ნაყიდი , მე არ ვიცი რა მოხდა და სად მოხდა , მაგრამ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ რაღაცას რო შეამოწმებ მერე კიდე უნდა გადაამოწმო (კიდევ უნდა გადაამოწმო ...და ასე შემდეგ ![]() ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback] პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ? 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს 3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა 4 AMC..... ჩემთან არის გიზო ეს ფილტრები ორშაბათს თავისუფალი დღე მაქვს და აუცილებლად გავჭრი და გადავცემ კოტეს და განვიხილავთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
SUB 300
ძალიან კარგი, რემონტის პირობებში რომ შენ ეგ მაინც შეინახე და არ დაიკარგა, საღოლ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ვააა, საინტერესოა, მე FRAM-ის ფილტრი მაქვს და როგორი მონაცემები ექნებოდა მაგრა მაინტერესებს
![]() გარეგნულად ძაან სექსუალურად კი გამოიყურება, ყუთიც მაგარი გაფომრებული აქვს, თვითონ ფილტრზეც ხარისხიანი წარწერებია, სხვა ყველაფერიც კარგად არის გარედან, აი შიგნიდან რანაირია ეგ არ ვიცი ![]() სადღაც 15 ლარი ჯდება ჩამოტანით და თუ მოახერხებთ იქნებ ეგეც გაკვეთოთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ავტორთან მაქვს ერთი შეკითხვა და sub-300-თან.
ვინაიდან, ყველას გვაწუხებს ეს თემა. ბაიპას კლაპანს ვგულისხმობ. მერე წაშალეთ ეს პოსტი. რომ დაბინძურდეს თემა. უაზრო კომენტებით. აი სუბარუს მონაცემები: It was asked a while back what the numbers were on the Subaru oil pump, during discussion regarding the 23psi bypass pressure setting in the Subaru OE oil filter, as we were trying to figure out why the bypass pressure spec was set so high. So here are the specs on the oil pump, to possibily help understand why the filter bypass rating is set @ 23psi (23.2 actually) Oil Pump info for 2009 Subaru 2.5 liter four cylinder(identical specs for Turbo DOHC and NA SOHC 2.5 liter motors): Lubrication Method: Forced lubrication Pump Type: Trochoid type Performance (oil temp 80 C which is 176 F) 600rpm: Discharge Pressure 14psi; Discharge rate 4.9 US quarts or more per minute 5000rpm: Discharge pressure 43psi; Discharge rate 49.7 US quarts or more per minute[ (ამას მიაქციეთ ყურადღება) ეს გამოდის. 50 ლიტრი წუთში. მოდით რომელიმე ფილტრი ავიღოთ და ვცადოთ ეს მოცულობა ავატაროთ 1 წუთში... რა მოხდება, ეჭვი მაქვს რომ ბაიპასი დროზე ადრე გაიხსნება. სუბარუს 99% მწარმოებლებისგან განსხვავდება. ამხელა წარმადობა არავის არ აქვს. და ფილტრიც შესაბამისი უნდა ქონდეს. ეს მხოლო 5000 ბრუნზეა და 7500-ზე რას იზავს? დაიფლითება ეგ ფილტრები ეჭვი მაქვს ბაიპასი რომ არ ქონდეს. ანუ სულ ბაიპასში იმუშავებს ან ელემენტს გააფუჭებს. ცივზეც ივეა. Relief Valve working pressure: 85psi Oil Filter Type: Full Flow Filtration Area: 124 sq in (800 sq cm) Bypass Valve opening pressure: 23.2psi Outer diameter x width: 2.68 x 2.56 in (68 x 65mm) Installation screw specifications: M 20 x 1.5 Oil Pressure Switch warning light operating pressure: 2.1 psi Oil Pressure Switch proof pressure: 142 psi |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 77 რეგისტრ.: 6-March 11 მომხმარებელი № 1,885 ![]() |
იაპონიაში საუკეთესო ფილტრების ნიმუშის ჩამოტანასაც ვაპირებთ, საინტერესოა რა შედეგს აჩვენებს?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ხელთ მიპყრია იაპონური TOYO-ს ზეთის ფილტრი. ვინმეს თუ აქვს სურვილი სხვა ფილტრებიც მომაწოდეთ გასაჭრელად.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
დიდი მადლობა სუბარუს კლუბს. ასეთი კარგი ტესტისთვის. ამ ტესტმა ფარდა ახადა ბევრ რამეს და გამოჩნდა რომელი ფილტრი არის ნორმალური და კარგი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
svd
გეთანხმები.....ასევე მადლობას ვუხდი სუბარუს კლუბს....ნამდვილად საჭირო და კარგი გამოკვლევა ჩაატარეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
ძმებო აბა რა შეფასებას მისცემთ K&N -ის ფილტრებს, იამატოში რო იყიდება, როგორი ფილტრებია, ღირს მაგის დაყენება, თუ ბოში ჯობია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 11-March 10 მომხმარებელი № 892 ![]() |
აბა ხომ არ გაგიტესტიათ ევროპული ბოშები?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მე გუშინ დავაყენე ბოშის F1 ზეთის ფილტრი, ადრე დაწერილი რომ მქონდა პოსტები, ჩემპიონის ფილტრი როცა მეყენა მანქანის დაქოქვისას ზეთის წითელ ნათურას გვიან აქრობდა, აი ბოშს ეგ უკვე არ აქვს
![]() ![]() ![]() ![]() ჩემი ხმა ჯერ ჯერობით ბოშს F1-ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
Black Jo
ბოქსებში იყიდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
SUBARFAN S/20
კი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 11-March 10 მომხმარებელი № 892 ![]() |
any news?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 11-March 10 მომხმარებელი № 892 ![]() |
აბა რამე სიახლე ხომ არააა????
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 11-March 10 მომხმარებელი № 892 ![]() |
აბა რამე სიახლე ხომ არააა????
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
Alexandro
არ არის თორე აქამდე ხო გაგცემდნენ პასუხს!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ვინმემ ხომ არ იცის ე.წ. High Mileage ფილტრების თაობაზე, რაღაც სილიკონის დამატებითი ფენა აქვსო თუ რაღაც, უფრო დიდ ნაწილაკებს იკრობს და ფილტრის ქაღალდის ფენაში აღარ ატარებსო, ანუ თავის თავსაც იცავს ასე გამოდის
![]() მე მინდა დავითრიო ეგეთი ფილტრი, ნუ რავიცი მაინც 177.000 მაქვს გარბენის და High Mileage-ში გავდივარ უკვე ![]() ახლა ეს ფილტრი მიყენია, საკმაოდ კარგი ხარისხისაა ჩემი აზრით http://www.amazon.com/Fram-TG3593A-Tough-P...f=pd_sbs_auto_1 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ფრამის ფილტრი არცერთ ტესტში წარმატებით არ სარგებლობს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Feb 8 2012, 18:21) [snapback]364411[/snapback] ფრამის ფილტრი არცერთ ტესტში წარმატებით არ სარგებლობს აბა რომელ ტესტში არის ფრამის ფილტრი, ლინკი მანახე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th February 2012 - 22:37) [snapback]364525[/snapback] აბა რომელ ტესტში არის ფრამის ფილტრი, ლინკი მანახე გუგლი არ იცი თუ მე გაგაცნო ? ადექი და დასერჩე სუბარუს ფილტრების ტესტები და შენთვითონ ნახავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Feb 9 2012, 14:38) [snapback]364752[/snapback] გუგლი არ იცი თუ მე გაგაცნო ? ადექი და დასერჩე სუბარუს ფილტრების ტესტები და შენთვითონ ნახავ დავგუგლე და რასაც წერენ მშვენივრად გავიგე, ანუ ჩვეულებრივი FRAM-ის მოწითალო ფერის ფილტრები არ ვარგაო ![]() მე რასაც ვიყენებ იმას საკმაოდ ნორმალური გამოხმაურებები აქვს ![]() აი ეს მონაცემები აქვს ჩემს ფილტრს: - Combination synthetic glass and cellulose media formulated for top-rated efficiency for the life of the filter - Silicone anti-drainback valve allows filter to retain oil when engine is off and benefit from a full oil filter at start up - Screen-over by-pass valve provides backup filtration during cold start-ups and added protection against larger particles of dirt. Screen-over feature available only on models with a by-pass valve -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
ძველ თემას ვწევს მარა მინდა აქ ვიკითხო რა. ამბოლის ფილტრი ვიყიდო MAHLE თუ იტაში ბოშის ფილტრი? ხარისხით რომელი ჯობიაა? MAHLE 17 ლარი ფასდაკლებითო და იტაში 10 ლარიო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
picundela28
სუბარუს ბოქსებში რო იყიდო არა? ბოში უნდა ჰქონდეთ თუ არ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
karlo-fan
მაგის გამო იქ ასვლა მეზარება .იტა კი აქვეა ჩემ სახლთან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
picundela28
იტას არ აქვს იაპონური წითელი ბოშის ფილტრი რომელზედაც ამ თემაშია საუბარი, ასე რომ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 370 რეგისტრ.: 21-June 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 4,369 ![]() |
მე hengst ვხმარობ და კმაყოფილი ვარ!
მადლობა ტესტისთვის!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 126 რეგისტრ.: 24-November 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 4,756 ![]() |
თეგეტაში გამოცვალე ზეთი და ფილტრებიც მიაყოლეს რა მიყენია ნამდვილად არ ვიცი ცუდი არ არის ნამდვილად )
2011 წელს ჩატარებული ტესტია დღეის მდგომარეობით რახდება ? ისევ ბოშია პირველ ადგილზე ? მაჰლეს აქებენ -------------------- If Everything Seems Under Control, YOU'RE Just Not Going Fast Enough...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Vittou @ 17th March 2015 - 15:29) [snapback]648130[/snapback] თეგეტაში გამოცვალე ზეთი და ფილტრებიც მიაყოლეს რა მიყენია ნამდვილად არ ვიცი ცუდი არ არის ნამდვილად ) როგორ იგებ ცუდი გიყენია თუ კარგი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
Champion-ის ფილტრიც კაია სხვათაშორის
k&n არ დაგვავიწყდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ფილტრის კარგობას მართლა როგორ იგებთ ?
![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
თუ არ გაიჭრა და შემოწმდა შიგნიდან დეტალურად ისე უყურე გარედან რამდენიც გინდა,მთავარია რა ფართობის ქაღალდი ავს და რამდენად წარმადიანია
ისიც ეტაპობრივად,თორე ერთი პარტია იგივე ფირმა შეიძლება კარგი იყოს,შემდეგი კი უკვე ნაჩათლახარი შემოიტანონ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
mann-ის ფილტრები როგორია? ნაჩათლახარს არ ვგულისხმობ...
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
ბოლოს ზეთი რო შევცვალე კავოს ფირმის ვიყიდე იტაში.ზომაში კი ძაან პატარა იყო მარა კატალოგით ეგ მიჩვენა მეც მაგათ საიტზე.
დაქოქვის დროს ზეთის ნიშანს მალევე აქრობს ხოლმე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
გაუმარჯოს კაი ხალხს...ესე იგი რა მინდა ვიკითხო!!!! სახლში მაქვს 2004 წლიანი ტურბინიანი ლეგასის ზეთის ფილტრი და ფორესტერ ს20ზე წავა???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 370 რეგისტრ.: 21-June 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 4,369 ![]() |
უპრობლემოდ!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
გაიხარე...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 370 რეგისტრ.: 21-June 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 4,369 ![]() |
ციტატა(WEDMAK @ Nov 17 2015, 23:25) [snapback]679091[/snapback] გაიხარე... ![]() |
|
|
![]() ![]() |