![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.perrinperformance.com/subaru/le...-intake-2005-09
ასეთის ყივდვა მინდა რას ფიქრობთ? ან უკეთესი ვარიანტი ცოტა იაფში ხო არ გაქვთ? არ არის აუცილებელი პერინის იყოს. ზეროსპორტიც წავა ან რამე სხვა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეგ მომგებიანია როცა მაღალაბაროტიანი ძრავი გაქვს და ატრიალებ 9000.
შენ შემთხვევაში უბრალო ქოლდ აირ ინთეიქი უკეთესი იქნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
ჩემი ტუპი დაზიანებულია. ჰაერს აპარებს. დახეთქილია ის მილი. გამოცვალში 100ლარი მთხოვეს. ვიცი რომ არ ჭირდება. მაგრამ მაგის ყიდვას. ჯობია. ქოლდ ინთეიქი რომელი ჯობია? პირველად მესმის. ალბათ კრილოს ქვეშიდან რო იღებს მაგას ნიშნავს ქოლდი?. ამიხსენი რა არ მესმის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხო, ეგაა, კრილოდან იღებს და ბაჩოკების გარეშე შედის მაფამდე. ქარხნულიც ცივს იღებს, მარა ზედმეტი მოხვევები აქვს, თან ბაჩოკში გადის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
ბუსტაპი რო ექნება 1.3 ბარამდე მაგ დროსაც არ დაჭირდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 19th November 2011 - 17:00) [snapback]333785[/snapback] მარა ზედმეტი მოხვევები აქვს, თან ბაჩოკში გადის ბაჩოკში იმიტომ გადის რომ მანდ ჰაერი ცივდება ![]() იმიტომ არის ეგ ბაჩოკი კრილოს ქვეშ დაყენებული რომ ჰაერი აცივოს, რადი კაიფა ხომ არ არის ![]() ასე რომ აფტერმარკეტის ქოლდ ეარ ინთეიქის დაყენება სისულელედ მიმაჩნია, რადგან ყოველდღიურად ვერ გამოიყენებ, წვიმა, ტალახი, მტვერი გააბედურებს ფილტრს და ყოველ 2 კვირაში გამოსაცვლელი იქნება, თან რომ გამოცვალო პადკრილნიკი უნდა მოხსნა ან კიდევ ბამპერი ![]() ქოლდ ეარ ინტეიქი გამოსადეგია მარტო დრაგზე და ისიც მზიან ამინდში, არ არის ეს ქალაქის მანქანისთვის შექმნილი ამიტომ ჯობია დააყენო ზეროსპორტის ინთეიქ პაიპი და ნულოვკა ფილტრი გინდა ყუთში და გინდა კონუსი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ZERO SPORT COL AIR INTAKE 50 $ ად ყიდიან ხოლმე ბიჭები
![]() APEXI,K&N ყველაზე კარგად ფიულტრავენ მაგრამ HKS,BLITZ ყველაზე კარგად ატარებენ ჰაერს + პირველი ორი კარგად ფილტრავს მაგრამ გამტერი ნაკლებია აი ბოლო ორი არც ისე კარეგად ფილტრავს ზატო ჰაერზე წინაღობი თითქმის არააქვს და ჯიგრულად ატარებს ჰაერს მე ბოლო 2 მირჩევნია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰაერს რო ვერ ფილტრავს კარგად მაგან რა შეიძლება დააზიანოს?
ტურბინა? კიდე სხვა რამეც? ![]() leqsoo ბუსტს როცა უმატებ მაგ დროს რეალურად გჭირდება მეტი ჰაერი? შავი ჯოს ვეთანხმები წვიმიან ამინდში მაგ ფილტრის გაუპატიურება მოხდება და შეიძლება ჰიდრო დარტყმაც მიაყენო ძრავს ![]() ქოლდს იმიტომ ხომ არ ეძახიან კაპოტქვეშ ჰაერი ცხელია და იქიდან რო შეიწოვს ამ ცხელ ჰაერს სიმძლავრე არ დაეცემა? ბოქსში ხომ არ შევაყოფინო თავი? ![]() ლექსო შენ რომელს მირჩევ ჰა? ![]() ის ბოქსი ხმასაც ახშობს პახოდუ და გაცივებით ინტერქულერშიც კარგად გაცივდება არა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ჰაერს რო ვერ ფილტრავს კარგად მაგან რა შეიძლება დააზიანოს? ტურბინა? კიდე სხვა რამეც? ვოზდუხამერი, ტურბინაც, ძრავში თუ მოხვდა მტვრის ნაწილაკები ცილინდრების ხეხვას იწყებს და აშე შემდეგ ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ბუსტს როცა უმატებ მაგ დროს რეალურად გჭირდება მეტი ჰაერი? არც ისე, ბუსტს როცა უმატებ ძრავის მეტი ძალა გჭირდება ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ქოლდს იმიტომ ხომ არ ეძახიან ძრავში ჰაერი ცხელია და იქიდან რო შეიწოვს ამ ცხელ ჰაერს სიმძლავრე არ დაეცემა? მთლად ცხელს ჰაერს არ შეიწოვს რადგან ბაჩონკას რაც აყენია არ უნდა გააუქმო და ისიც რაც წინ აყენია ჰაერის შემგროვებელი და პირდაპირ ფილტრს უბერავს შემოსული ჰაერი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
არც ისე, ბუსტს როცა უმატებ ძრავის მეტი ძალა გჭირდება ანუ? ცოოოოოოოოტა დაწვრილებით. ძალიან მაინტერსებს. ძმობაში ამიხსენი რა. ბუსტი რის ხარჯზე უნდა მოემატოს?\ იასნია მეტი ჰაერი უნდა შეუშვას ხო? ჰოდა სტოკს შეუძლია ამდენი ჰაერის გატარება? ეს ზედმეტი დაბერილი ჰაერი რომ შევა. სტოკი ეკუ ეყოფა სმესის დასარეგულირებლად??? ძრავის ინტერნალის გაძლიერება ხომ არ არის 1.3 ბარისთვის საჭირო? ანუ სტოკზე მერამდენადაც ვიცი 1.3-ბევრად მეტ ბუსტს უძლებს. ეგრეა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ანუ ტურბინიან ძრავს უბრალოდ ჰაერის ფილტრით არ უნდა გაუკეთო დაბრკოლება, რომ ტურბინამ რაც შეიძლება მალე შეიწოვოს, დიდი შემწოვი იქნება თუ პატარა არ აქვს მნიშნელობა, როცა ბუსტავს უბრალოდ გამონაბოლქვის ფლოუს პირდაპირ ტურბინას უშვერ და უფრო მეტს ატრიალებს, მეორე შემწოვი მხარე კიდევ რაც გამონაბოლქვმა დაატრილა ბრუნი იმ ბრუნით შეაქვს ჰაერი.... ბუსტის მომატებას მე არ გირჩევ სანამ სმესს არ დაანასტროიკებ, ანუ ჩვენ ბენზინზე.... ლეგასის ბლოკი და იმპრეზის ერთია, უბრალოდ ლეგასის CR არის 9.1 და იმპრეზის 8.9, დეტონაციებს ეგრევე იკიდებს მაღალ ბუსტზე და ცუდ ბენზინზე და ცილინდრები იბერება რის შედეგადაც პორშინის ხმას იკიდებს და არა ვკლადიშის... ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:54) [snapback]333964[/snapback] ძრავის ინტერნალის გაძლიერება ხომ არ არის 1.3 ბარისთვის საჭირო? ანუ სტოკზე მერამდენადაც ვიცი 1.3-ბევრად მეტ ბუსტს უძლებს. ეგრეა? შემწოვის გაძლიერება მარტო ZERO SPORT INTAKE PIPE და ნულოვკა ფილტრი ან სტოკ ბოქსში რაც მე განახე მე რომ მიყენია ან კიდევ კონუსი, რაც ლექსომ მიგიწერა, თუ იშვიათად გაზაობ მაშინ გაუშვი APEXI და K&N |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
კომპრესია დაგდებული მაქვს მოშნად. 1.3 მმ-იანი პრაკლადკა მიყენია. ეხლა რეგულირება უნდა სმესის და ბუსტაპი რა უნდა მოივიდეს ძრავს?! ![]() თუ დეტონაცია არ ექნება 2.0 დავაბუსტინებ ![]() მადლობა ახსნისთვის. თუ კიდევ რამე რჩევები გექნებათ ყურს დაგიგდებთ სიამოვნებით ![]() გამოცდილი ხალხი აქ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 22:09) [snapback]333975[/snapback] თუ დეტონაცია არ ექნება 2.0 დავაბუსტინებ 2.0-ზე რაც არ უნდა დეტონაცია არ ქონდეს ცილინდრის და ბლოკის კედლები არ გაგიძლებს, გამოყრის შიგნეულობას, 1,3 ბარზე ზევით აუცილებელია გამაგრება ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 22:09) [snapback]333975[/snapback] კომპრესია დაგდებული მაქვს მოშნად. 1.3 მმ-იანი პრაკლადკა მიყენია. რამდენზე რო?მოშნად ეს გასაგებია ![]() კალკულატორები არის ინეტში, რა პრაკლადკაა დაყენებული კი იცი, გალოვკები თუ დააშლიფოვკე ესეიგი კუმშვის აბიომი ოდნავ გაზარდე და ასე შემდგენ, მანდ ჩაუწერ ყველა მონაცემებს და CR-ს დაგიწერს რამდენი გაქვს და იმის მიხედვით უკვე გაარკვევ საით ატუნინგო, 8.5 დაბლა ჩამოსვლა სისულელეა და უარესიც, 11-ზე მაღლაც სისულელეა და უაზრო, სულ ამ შვალედებში უნდა იყოს, 8.5 თუ გექნება, კედლები და ცილინდრები გამაგრებული, კოვანნი პორშინები, შატუნები აი მერე შეგიძლია ბუსტო 1.5-1.7 ბარი მაგის მაღლა კიდევ კოვანნი კალენვალი, ტურბინის შეცვლა, ვიხლოპის შეცვლა, ცალკე ECU, ზეთების გაგრილება და კაროჩე რაააა ბევრი რამ არის შესაცვლელი ძალიან ბევრი რამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ამოღებული რომ მქონდა მაშინ უნდა გამეზომა ეგ. რამე ჩამესხა შიგნით.
მოკლედ 1.3 -მდე დავაბერინებ, სმეს მივანასტროიკებ და ვნხავ დეტონაციები თუ არ ექნება ვივლი ეგრე. პრობლემა არ უნდა იყოს წესით. შენ ხო არ იცი სტოკი პრაკლადკის სისქე ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:15) [snapback]334026[/snapback] მოკლედ 1.3 -მდე დავაბერინებ, სმეს მივანასტროიკებ და ვნხავ დეტონაციები თუ არ ექნება ვივლი ეგრე. პრობლემა არ უნდა იყოს წესით. სმესისი ნასტროიკას რითი აპირებ? ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:15) [snapback]334026[/snapback] შენ ხო არ იცი სტოკი პრაკლადკის სისქე ? 0.3 თუ არ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მაფ ემულატორი ან სტენდელოინი უნდა დავითრიო რამე? რატო შენი გინდა მომყიდო? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 20th November 2011 - 00:18) [snapback]334028[/snapback] 0.3 თუ არ ვცდები 0.8 და მეორე უფრო სქელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(mixa @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334030[/snapback] 0.8 და მეორე უფრო სქელია. უეჭველი იცი მიხა ეგ? ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334029[/snapback] რატო შენი გინდა მომყიდო? არა, უკვე გაყიდულია ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334029[/snapback] მაფ ემულატორი ან სტენდელოინი უნდა დავითრიო რამე? რაღა ავტომატი ლეგასისთVის ჩალიჩობ ამდენს, დაითრიე თუ ლეგასი გინდა მექანიკა მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ბაზარი არაა იყიდე ჩემი მანქანა და დავითრევ (ლეგასები ხო გევასება) ![]() ან ფული მომეცი და ვიყიდი. ან შენ მანქანა ში გამიცვალე ![]() ![]() ბოლო ვარიანტი ჯობია ![]() ამ მანქანაზე დატოვებას მაინც არ ვაპირებ ტუნინგოვი ვეშების რაც მექნება თუ მექნება საერტოდ და გადავიტან სხვაზე რასაც ვიყიდი მერე. თუმცა ავტომატის სერიოზულად დატუნინგებაზეც არ ვიტყოდი უარს. უბრალოდ ძალიან დიდი რესურსი ჭირდება და უაზრობაა. პ.ს პრაკლადკა დაჟე 0.9-იანი მგონი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არაფერს არ მოგცემ ეგ ფილტრი ხმის და ბინძური ჰაერის გარდა, არაა ეს ატმო ძრავი როსპორტულმა ფილტრმა რამე სხვაობა მოგცეს. ეგ 100$ ნასტროიკისთვის გადადე.
|
|
|
![]() ![]() |