IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> აზრი, პადიომზე მანქანა უკან მიგორავს
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 01:06
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ესეიგი პრობლემა არის შემდეგში პადიომზე D-სი უკან მიგორავს, რა შეიძლება იყოს და არის თუ არა ეგრე სიარული კარობკისთვის დამღუპველი? გქონიათ ვინმეს ეგეთი შემთხვევა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 31)
Matador
გამოხმაურება Nov 4 2009, 01:35
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(akm777 @ 4th November 2009 - 02:06) [snapback]48780[/snapback]
ესეიგი პრობლემა არის შემდეგში პადიომზე D-სი უკან მიგორავს, რა შეიძლება იყოს და არის თუ არა ეგრე სიარული კარობკისთვის დამღუპველი? გქონიათ ვინმეს ეგეთი შემთხვევა?


აღმართს გააჩნია, რაღაც დონის აღმართზე უნდა იმოძრაოს, რაღაც დონისაზე გაჩერდეს, ხოლო რაღაც დონისაზე საერთოდ დაგორდეს... ეგ ნორმალურია, მხოლოდ აღმართს გააჩნია...

იდეაში თუ რამე, ზეთი უნდა შეიცვალოს პირველ რიგში...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 02:13
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ზეთი შეცვლილია, ადრე არ გორავდა გივე აღმართზე ეხლა დაიწყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Nov 4 2009, 08:41
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




კარობკა ცივზე არ დაგორავს, გახურებულზე აღმართში ჩემიც მოგორავს
არაა ეგ პრობლემა ჩემი ჰაზრით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 4 2009, 08:53
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




akm777

ეგ არის МЕХАНИЗМ УДЕРЖАНИЯ АВТОМОБИЛЯ НА УКЛОНЕ - მექანიზმის პრობლემა

მაგიტომ უწერია მანქანას როგორ უნდა გააჩერო დაღმართში , ეგ მექანიზმი რომ არ დაზიანდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Nov 4 2009, 12:40
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




akm777
კაი აღმართზე კი უნდა მოგორავდეს უკან მარა არ უნდა დააცადო გორაობა თორე მერე ნამდვილად გაფუჭდება. სულ ოდნავ არაფერი მარა ხშირად თუ დააგორებინე ეგრე D_ში უკან უეჭველი ჩაიშლება. ჩემმა ძმალაცმა ჩაშალა მასე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:41
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ეგ იმას ნიშნავს რომ კარობკს დასასრულის დასაწყისი აქვს. შეიძლება ეგრე იარო წლობით მაგრამ ეგ მაინც არაა ნორმალური. არავითარ შემთხვევაში გაზით არ დაიჭირო მანქანა როცა უკან მიგორავს, ტორმუზით დაიჭირე და გაზს მაშინ დაადგი როცა მოძრაობა გინდა.
კარობკაში არის ერთი საკისარი, ომელიც მარტო ცალ მხარეს ბრუნავს და როგორც წესი ის არის ხოლმე დამუშავებული როცა ეგეთ რამეს იქწყებს.
ან ზეთის წნევა არ ჰყოფნის ზეთის ან ფილტრის უხარისხობის გამო და მაგანაც იცის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:49
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 03:06) [snapback]48780[/snapback]
ესეიგი პრობლემა არის შემდეგში პადიომზე D-სი უკან მიგორავს, რა შეიძლება იყოს და არის თუ არა ეგრე სიარული კარობკისთვის დამღუპველი? გქონიათ ვინმეს ეგეთი შემთხვევა?

არაა გამორიცხული ზეთი იყოს თხელი. ყველა დ3 ერთნაირი სიბლანტე და სიმკვრივე არ აქვს. ამ პარამეტრებს ნორმალური
მწარმოებელი საიტზე აქვეყნებს. თხელი ზეთი - დასბალი წნევა და დაგორდა ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:02
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ზეთიგამორიცხულია ამ ზეთით დადის უკვე 4 თვეა, არ გორავდა უკან ეხლა დაიწყო

ციტატა(Joker @ Nov 4 2009, 09:53) [snapback]48797[/snapback]
akm777

ეგ არის МЕХАНИЗМ УДЕРЖАНИЯ АВТОМОБИЛЯ НА УКЛОНЕ - მექანიზმის პრობლემა

მაგიტომ უწერია მანქანას როგორ უნდა გააჩერო დაღმართში , ეგ მექანიზმი რომ არ დაზიანდეს.



იცვლება ეგ მეხანიზმი? ხო არ იცი სად აკეთებენ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:25
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 15:02) [snapback]48924[/snapback]
ზეთიგამორიცხულია ამ ზეთით დადის უკვე 4 თვეა, არ გორავდა უკან ეხლა დაიწყო
იცვლება ეგ მეხანიზმი? ხო არ იცი სად აკეთებენ?


აი ასეთი პონტი წერია დრომზე

Система проста как пять копеек! В разрыве тормозной трубки стоит кран, который управляется тросиком от педали сцепления.
При остановке авто на горке (только носом кверху, задом кверху не работает), жмем сцепление и тормоз, остановились, сцепу держим, а тормоз отпускаем, машина стоит на тормозах, начинаем отпускать сцепление и машина без отката назад плавно трогается...очень полезная фича для чайников, хотя я далеко не чайник, а уже привык(как будто так надоsmile.gif)) друзья когда за рулем на моём авто даже пугаються в такой ситуации...
Короче прикольная и полезная весчь!
ps. Кран стаит под вакуумником, на него идут две торм. трубки и трос от педали сцепы всё видно невооруженным глазом!
Вопрос исчерпан всем спасибоsmile.gif))

აქ მანუალზეა მაგრამ ავტოზეც მსგავსია მემგონი
ვნახავ კიდე ინფოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:34
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




Joker
ციტატა(Joker @ 4th November 2009 - 15:25) [snapback]48945[/snapback]
აქ მანუალზეა მაგრამ ავტოზეც მსგავსია მემგონი

ავტომატზე ეგეთი რამე არ არსებობს

ციტატა(Sturbo @ 4th November 2009 - 14:49) [snapback]48910[/snapback]
არაა გამორიცხული ზეთი იყოს თხელი. ყველა დ3 ერთნაირი სიბლანტე და სიმკვრივე არ აქვს. ამ პარამეტრებს ნორმალური
მწარმოებელი საიტზე აქვეყნებს. თხელი ზეთი - დასბალი წნევა და დაგორდა ....

ზამთარში რომ არ გორდებოდეს და ზაფხულში გორდებოდეს გასაგებია, მაგრამ პირიქითაა და არა მგონია სიცივემ ზეთი გაათხელოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:34
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(maxouni @ Nov 4 2009, 15:32) [snapback]48951[/snapback]
Joker

ავტომატზე ეგეთი რამე არ არსებობს



თავიდან ჩემიც უკეთესად იქცეოდა აღმართში და ეხლა თითქოს უფრო ადვილად გორდება უკან. შეიძლება მეჩვენება - შევეჩვიე unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:49
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




კაროჩე დიაგნოზი დავსვით, ეგ მეხანიზმია დაბრედილი. გაკეთება ზბორი კარობკის ფასი ჯდება დაჟე ციტა მეტი, ასე ივლის სანამ დადის და მერე ახალი კარობკა სხვა არაფელი შველის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 4 2009, 15:56
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(akm777 @ 4th November 2009 - 15:49) [snapback]48965[/snapback]
ეგ მეხანიზმია დაბრედილი

რომელი? არცერთი კარობკის გაკეთება არ ჯდება ზბორი კარობკის ფასი თუ ყველაფერი მომსპარი არ აქვს, რა სჭირს ასეთი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 4 2009, 16:00
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 4 2009, 17:56) [snapback]48998[/snapback]
რომელი? არცერთი კარობკის გაკეთება არ ჯდება ზბორი კარობკის ფასი თუ ყველაფერი მომსპარი არ აქვს, რა სჭირს ასეთი?

მეც არ გამიგია ეგეთი რამე...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Nov 4 2009, 16:02
გამოხმაურება #16


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




akm777
რა ზეთი ჩაასხით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:43
გამოხმაურება #17


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(Baal @ 4th November 2009 - 17:02) [snapback]49003[/snapback]
რა ზეთი ჩაასხით?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 22:12
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(maxouni @ Nov 4 2009, 17:56) [snapback]48998[/snapback]
რომელი? არცერთი კარობკის გაკეთება არ ჯდება ზბორი კარობკის ფასი თუ ყველაფერი მომსპარი არ აქვს, რა სჭირს ასეთი?

ხელოსნებიდან მაგას მარტო ზაზა აკეთებს ცენტრში

200 ლარი ხელობა თქვა 300 ლარი ნაწილები ახალი ეს 300 დოლარია ასსაც დაამატებ და ეგაა კარობკას იყიდი ზბორში

ტეგეტა მოტორსის განთქმული შელი ჩაუსხია, მაგრამ ზეთის ბრალი ნამდვილად არაა 6 თვეა მაგ ზეთით დადის და ეხლა დაიწყო ეგ. ზაზამაც გამორიცხა ზეთის ბრალეულობა და ემზარამაც, ეგეც კარობკის ხელოსანია ორივემ ერთნაერი დიაგნოზი დასვა.

მე ვფიქრობდი ვითომ ეგ ზეთი გამოვასხათ და არალის ჩავასხათ მეთქი მაგრამ ვფიქრობ ტყვილად ფულის გადაყრა იქნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 4 2009, 22:19
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 23:12) [snapback]49109[/snapback]
ხელოსნებიდან მაგას მარტო ზაზა აკეთებს ცენტრში

200 ლარი ხელობა თქვა 300 ლარი ნაწილები ახალი ეს 300 დოლარია ასსაც დაამატებ და ეგაა კარობკას იყიდი ზბორში

ტეგეტა მოტორსის განთქმული შელი ჩაუსხია, მაგრამ ზეთის ბრალი ნამდვილად არაა 6 თვეა მაგ ზეთით დადის და ეხლა დაიწყო ეგ. ზაზამაც გამორიცხა ზეთის ბრალეულობა და ემზარამაც, ეგეც კარობკის ხელოსანია ორივემ ერთნაერი დიაგნოზი დასვა.

მე ვფიქრობდი ვითომ ეგ ზეთი გამოვასხათ და არალის ჩავასხათ მეთქი მაგრამ ვფიქრობ ტყვილად ფულის გადაყრა იქნება



მე ერთი ვერ გავიგე
რა არ მოგწონს კარობკის მუშაობაში???
კონკრეტული სიმპტომები ჩამოთვალე რააა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Nov 4 2009, 22:34
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




პადიომზე უკან მიგორავს, და ზოგჯერ ურტყამს, იშვიათად მაგრამ მაინც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Nov 4 2009, 23:01
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




აი მაგლითად რომელ პადიომზე?? ვარაზის ხევში გორავს უკან?? ჩემიც გორავს მაგრამ ხელოსანმა მიტხრა ეგ არაფერია შეილება ზეთის ნასოსია გაბიდნულიო კარობკაშიო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 5 2009, 09:06
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 23:34) [snapback]49123[/snapback]
პადიომზე უკან მიგორავს, და ზოგჯერ ურტყამს, იშვიათად მაგრამ მაინც


ისე საინტერესოა ფორუმელებმა ვნახოთ დაახლოებით რამდენ გრადუსზე იწყებს უკან დაგორებას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Nov 5 2009, 09:07
გამოხმაურება #23


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




akm777
და ზეთი რა ჩაასხით მაინტერესებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 08:57
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რატო გამორიცხე ზეთი, კაკრას ზეთი რომ შეცვალე მერე ცოტა ხანში დაერხა ნელ ნელა აკრობკას და ახლა გორდება კიდეც. ლაგიჩნა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:03
გამოხმაურება #25


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მე ერთი რამე მაქვს წაკითხული მანუალში, რომ აღმართზე გაზით დიდხანს არ უნდა დაიჭიროთ მანქანა, ავტომატიკა იგულისხმება smile.gif ყველგან წერია რომ ტორმუზზე უნდა გედგათო ფეხი smile.gif
არ ვიცი ზუსტად რას ურხევს ეგეთი წვალება, მგონი ჰიდროტრანსფორმატორს... მაგრამ ფაქტია რომ დროთა განმავლობაში მანქანა ვეღარ ჩერდება აღმართში ისე როგორც უნდა ჩერდებოდეს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:05
გამოხმაურება #26


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:10
გამოხმაურება #27


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:05) [snapback]59311[/snapback]
მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში

არა, შუქნიშანზე D-ში სჯობია იყოს smile.gif მაგ დროს არაფერს არ ერხევა, იმიტომ რომ მატორი ძალიან ცოტა სიმძლავრეს გამოიმუშავებს და ფრიქციონებზე თითქმის არ მიდის დატვირთვა smile.gif

მაგრამ აღმართზე უკვე ნაგრუზკა მიდის მატორზეც და კარობკაზეც....




მე ამ შემთხვევაში ვგულისხმობ იმ ვარიანტს როცა აღმართზე გაზით აჩერებ, ანუ როცა ძაან აღმართია და ის მექანიზმი რაც მანქანის აღმართზე გაჩერებას უზრუნველყოფს, უვკე აღარ არის საკმარისი smile.gif

იტოგში აღმართზე სჯობია ტორმუზით დაიჭირო smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:22
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ. აღმართზე გაზით როცა დაიჭერ მარტო ჰიდროტრანსფორმატორის ხარჯზე აკეთემ ამას.
მთავარია დიდხანს არ გეჭიროს თორემ ზეთი გადახურდება ამას გულისხმობენ მანუალში . შუქნიშანზე ზუსტად D დან N ში ან პირიქით გადართვისას ცვდება ფრიქციონები ამიტომ ჯობია დატოვო D ში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:32
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th December 2009 - 20:22) [snapback]60351[/snapback]
ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ

ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:34
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება.
მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:37
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Dec 6 2009, 21:32) [snapback]60352[/snapback]
ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ.

მოიცა რას იძახი ფრიქციონები მიჭერილია მაქსიმალურად არანაირი სრიალი . მარტო გადართვის დროს ბუქსაობენ.
როცა ყოველთვის მუშაობს მაგას ჩემ მანქანაზე ვხედავ პერეგაზოვკებს როცა აკეთებს unsure.gif . არმართზე გაზით რომ გიჭირავს
მაგ დროს დარწმუნებული ვარ არც ეთი ფრიქციონი მილიმეტრითაც არ იძვრის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:52
გამოხმაურება #32


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Dec 6 2009, 21:34) [snapback]60353[/snapback]
ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება.
მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი.

არა თემო, ჰიდროტრანსფორმატორი სულ მუშაობს, უბრალოდ მე-4 სიჩქარეში თანაბრი მოძრაობის დროს ირთვება ჰიდროტრანსფორმატორის მექანიკური ბლოკირება, ე.წ. Lockup Clutch, რომელიც გამორიცხავს ენერგიის დაკარგვას ჰიდროტრანსფორმაციაში, ჩვეულებრივი სცეპლენიის პონტია smile.gif ამ დროს საწვავის ხარჯი იკლებს და ჰიდროტრანსფორმატორიც ნაკლებად ცვდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge