![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაერთჯერ გაგვიგია და ყველამ ვიცით რომ სუბარუს სტუკის ძირითადი მიზეზი აქაური ბენზინის ხარისხია.
ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. რის გამოს არაერთჯერ გვინახავს გახვრეტილი და დამდნარი პორშინები, დამწვარი კლეპნები და ძლიერი დეტონაციისგან დამტვრეული შატუნები. ეს კიდევ უფრი საშიში ხდება თუ ბუსტ კონტროლერი აყენია მანქანაზე იმიტომ რომ სტოკ მანქანაზე ეკუ როგორც კი დეტონაციას დააფიქსირებს , მაშინვე ვესტგეითს გახსნის და დააგდებს წნევას, ამით გადაარჩენს მატორს, მაგრამ როცა კონტროლერი აყენია, მაშინ, ვესტგეითის მართვას კონტროლერი იღებს თავის თავზე , მაგრამ საუკეთესო შემთხვევაში კონტროლერი უყურებს მარტო წნევას და ყველანაირი დანარჩენი პორობები მაგრად ჰკიდია, სანამ ჩვენს მიერ კონტროლერზე დაყენებულ ზღვარს არ მიაღწევს - მანანდე ვესტგეითს არ გახსნის ცოცხალი თავით. შედეგად ბევრად იზრდება გახვრეტილი და დამდნარი პორშინების საშიშროება. ამ საკითხზე ბევრი ფიქრის შედეგად გადავწყვიტე შემექმნა დატჩიკი (Pრიბორი) რომელიც სალონში დადგება სადმე, თუნდაც ისევე როგორც ბუსტის დატჩიკი დგება, ან ბუსტის დატჩიკშივე რომ ჩამონტაჟდეს ძალინ წითელი დიოდი, რომელიც დეტონაციის დაფიქსირების შემთხვევაში აინთება და გვაჩვენებს რომ დეტონაცია დაფიქსირდა. ამ დროს ჭკვიანი მძღოლი აუშვებს გაზს და მატორს სიცოცხლეს გაუხანგრძლივებს. სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
უტურბინოებზე როგორაა მაი ამბავი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
მისტერ მოხუნი, სუბარუს ეინშტეინი უნდა გერქვას შენ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 1st December 2009 - 15:05) [snapback]58171[/snapback] უტურბინოებზე როგორაა მაი ამბავი. უტურბინოზე მარტო ზაჟიგანიას აპოზდნებს, თუმცა არ ვიცი საკმარისია თუ არა, ყოველ შემთხვევაში დასტუკული უტურბინო მე მგონი იშვიათ ამბავია, უტურბინოებს ძირითადად 2,5-ებს ერხევა გადახურების გამო. ისე დატჩიკი უტურბინოსთვისაც გაკეთდება, მაგრამ რამდენად საჭიროა არ ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 1st December 2009 - 15:10) [snapback]58176[/snapback] უტურბინოებს ძირითადად 2,5-ებს ერხევა გადახურების გამო. ისე რაა. სკაზკი ვსიო ეტო. თუ მოუვლი და ანტიფრიზს არ დააკლებ არაფერიც არ ხურდება. ესე იგი მე გამოვაკლდი მაგ საქმეს პრინციპში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 1 2009, 16:10) [snapback]58176[/snapback] უტურბინოზე მარტო ზაჟიგანიას აპოზდნებს, თუმცა არ ვიცი საკმარისია თუ არა, ყოველ შემთხვევაში დასტუკული უტურბინო მე მგონი იშვიათ ამბავია, უტურბინოებს ძირითადად 2,5-ებს ერხევა გადახურების გამო. ისე დატჩიკი უტურბინოსთვისაც გაკეთდება, მაგრამ რამდენად საჭიროა არ ვიცი. მახოჯან, უტურბინოზე ზაჟიგანიის რეგულირებაც საკმარისია და ECU-ს შეუძლია მაგის გაკეთება უპრობლემოდ ![]() ![]() ერთვალიან ატმოსფერულს დაჟე ვოზდუხამერიც არ სჭირდება, იმდენად ნაკლებად იცვლება სმესი კონკრეტულ აბაროტებზე (კლაპნების გეომეტრია და გამტარუნარიანობა უცვლელია), მხოლოდ ტემპერატურის და წნევის დატჩიკების მეშვეობით აკეთებს ზაჟიგანიის რეგულირებას ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
დაალაგა პრაფესორმა უცებ ყველაფერი............
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 1st December 2009 - 15:22) [snapback]58187[/snapback] მხოლოდ ტემპერატურის და წნევის დატჩიკების მეშვეობით აკეთებს ზაჟიგანიის რეგულირებას და 90 ოქტანობიდან 96-მდე ნებისმიერ ბენზინზე მუშაობს უპრობლემოდ პაჩწი კარბურატორ ![]() მარტო ეს არაფერს არ ნიშნავს, იმიტომ რომ როცა ტურბინებს უზომოდ ზრდიან მაშინ ვოზდუხომერი ვეღარ ქაჩავს და წნევის დატჩიკიდან ათვლევინებენ ეკუს. მე ამით იმის თქმა კი არ მინდა რომ ატმოს დეტონაციები ემართება და რამე მოუვა, უბრალოდ სმესის დათვლის ტექნოლოგია არაფერს ნიშნავს. პრიბორს რაც შეეხება, მეც მგონია რომ უტურბინოს მართლაც არ სჭირდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Dec 1 2009, 16:28) [snapback]58196[/snapback] დაალაგა პრაფესორმა უცებ ყველაფერი............ ![]() აბა რა ![]() 2 ვალიან ატმოსფერულებს თითქმის ყველას (მე როგორც მახსოვს) კლაპნების მართვის სისტემა აქვს, ამიტომ ვოზდუხამერიც სჭირდება რომ სმესი უფრო ზუსტად შეადგინოს სხვადასხვა რეჟიმებზე ![]() ციტატა(maxouni @ Dec 1 2009, 16:29) [snapback]58198[/snapback] მარტო ეს არაფერს არ ნიშნავს, იმიტომ რომ როცა ტურბინებს უზომოდ ზრდიან მაშინ ვოზდუხომერი ვეღარ ქაჩავს და წნევის დატჩიკიდან ათვლევინებენ ეკუს არა მახოჯან, ვოზდუხამერს ხსნიან იმის გამო რომ დაწუნინგებულ ძრავებს ნულევოი ფილტრებს უყენებენ, ვოზდუხამერების უმეტესობას კი ეგ ამბავი არ მოსწონს და მალე ბანძდება, ამიტომ მეტი საიმედოობის გამო საერთოდ ხსნიან მაგას და MAP-ზე გადააპროგრამებენ ეკუს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ეეეეჰ რომ არ გააოფო აერ შეგიძლია რააა,
0 წინაღობით ფილტრების გამომშვები ქარზნები სულელები არიან არა? ვეღარ ქაჩავს იცი რას ჰქვია? ეს იმას ნიშნავს რომ : ვოზდუხომერი მუშაობს შემდეგნაირად:იქ გამათბობელი ელემენტია და იმას ჰაერი რომ უბერავს ცივდება და იმის მიხედვით თუ რამდენად ცივდება - ეკუ ხვდება რამდენმა ჰაერმა გაიარა, ჰაერის რაღაც რაოდენობის შემდეგ ბოლომდე გაციებულია და იმაზე მეტი ჰაერი რამდენიც არ უნდა შევიდეს ვეღარ გააციებს, ამიტომ მაგრად მოიტყუება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 1 2009, 16:39) [snapback]58206[/snapback] ეეეეჰ რომ არ გააოფო აერ შეგიძლია რააა, 0 წინაღობით ფილტრების გამომშვები ქარზნები სულელები არიან არა? ვეღარ ქაჩავს იცი რას ჰქვია? ეს იმას ნიშნავს რომ : ვოზდუხომერი მუშაობს შემდეგნაირად:იქ გამათბობელი ელემენტია და იმას ჰაერი რომ უბერავს ცივდება და იმის მიხედვით თუ რამდენად ცივდება - ეკუ ხვდება რამდენმა ჰაერმა გაიარა, ჰაერის რაღაც რაოდენობის შემდეგ ბოლომდე გაციებულია და იმაზე მეტი ჰაერი რამდენიც არ უნდა შევიდეს ვეღარ გააციებს, ამიტომ მაგრად მოიტყუება. ეხლა შენ ახურებ რაღაცას ![]() ნულევოი ფილტრების გამომშვებები კი არ არიან სულელები, არამედ ისინი ვინც ამ ნულევოი ფილტრებს ვოზდუხამერიან მანქანებზე აყენებს ![]() ბევრ სპორტულ მანქანას ვოზდუხამერი არ უყენია საერთოდ, განსაკუთრებით 90-იან წლებში გამოშვებულ ატმოსფერულძრავიანებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 1st December 2009 - 16:06) [snapback]58218[/snapback] ეხლა შენ ახურებ რაღაცას ბოლომდე გაციებული რას ნიშნავს, 0 კელვინზე? ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურაზე შენ როგორ გგონია, დახურულ სივრცეში 20 დრადუსიანი ჰაერი რამდენიც არ უნდა უბერო 20 გრადისზე დაბლა ჩამოვა? შენა და დეტონაციაზე რას გვეტყვი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 1 2009, 17:09) [snapback]58221[/snapback] ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურაზე შენ როგორ გგონია, დახურულ სივრცეში 20 დრადუსიანი ჰაერი რამდენიც არ უნდა უბერო 20 გრადისზე დაბლა ჩამოვა? და ვოზდუხამერის მუშაობის პრინციპი მაგას რომ არ დაუშვებს, ეგ ხომ იცი? ![]() საქმე იმაშია რომ ვოზდუხამერის გამათბობელი ელემენტი არ ცივდება არასოდეს, ყოველთვის ერთ ტემპერატურაზეა, მაგრამ იმისთვის რომ ეგ ტემპერატურა შეინარჩუნოს ჰაერის მეტი მოცულობის გავლისას, უფრო მეტი დენის მიწოდება სჭირდება, რის მიხედვითაც ითვლის კაკრაზ ჰაერის მოცულობას ![]() ციტატა(maxouni @ Dec 1 2009, 17:09) [snapback]58221[/snapback] შენა და დეტონაციაზე რას გვეტყვი? ![]() და რა გინდა რომ ვთქვა, რასთან დაკავშირებით მეკითხები? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მახო დეტონაციის დაჩიკში ხო იმპულსები მოდის? ანუ იგივე რაც ჩვეულებრივ მიკროფონში
ჯერ ოპერაციული უსილიწელი რომ დააყენო და ზედ შკალიანი ინდიკატორი გააკეთო არ აჯობებს? 4 ნათურა საკმარისი იქნება. აი როგორც ეკვალაიზერი მუშაობს ისე რომ იმუშაოს. მე მაგაზე მაგრათ ვწვალობდი ერთი პერიოდი მაგრამ ზუსტად ის ვერ მივიღე რაც მინდოდა. ანუ ეკვალაიზერი რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 1st December 2009 - 19:10) [snapback]58339[/snapback] მახო დეტონაციის დაჩიკში ხო იმპულსები მოდის? ანუ იგივე რაც ჩვეულებრივ მიკროფონში კი, დეტონაციის დატჩიკი მეტი არაფერია, მიკროფონია ოღინდ მემბრანის ნაცვლად პიეზო კრისტალი დგას. 50 მილივოლტიანი იმპულსები მატორის ხმაურისგანაა და უფრო მეტი დეტონაციააა. ასე რომ ამ პრიბორის გაკეთება ბევრად უფრო მარტივია ვიდრე ეკვალაიზერი, ეკვალაიზერზე ზუსტი სიხშირეების დაჭერა გჭირდება და აქ ან არის მეტი და ან არა. სხვათაშორის დდ მატორის სხვა კაკუნსაც აფიქსირებს თუმცა დეტონაციასთან შედარებით სიგნალი ნაკლებია და დიდად არ მოქმედებს ზაჟიგანიაზე, ვესტგეითის გახსნის მიზეზი კი ვერ გახდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
აუ კაი თემა იყო თავიდან და გაოფდა. მოდი მოდერო მიხედე აქაურობას
![]() maxouni ციტატა(maxouni @ 1st December 2009 - 15:49) [snapback]58160[/snapback] სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. რა სიძვირეა ტო. რაარის ეგეთი ძვირიანი ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 2nd December 2009 - 09:09) [snapback]58519[/snapback] რა სიძვირეა ტო. რაარის ეგეთი ძვირიანი ? ახლავე აგიხსნი რა ხდება. ამ დატჩიკის შექმნის იდეა რომ გამიჩნდა გადავწყვიტე ჯერ ინტერნეტსჰი მომეძებნა. ვეძებე და ვიპოვე, რაც იმას ამტკიცებს რომ სულელური იდეები არ მომდის ![]() ასე რომ 300-400 ვანგარიშობ რაზრაბოტკის ფასს და მერე მინიმუმ 10-ჯერ უფრო იაფი დაჯდება თითო. ჰო და მაგიტომაც ვტქვი, რომ თუ მარტო მე მინდა არ ღირსთქო, ავდგები და შევუკვეთავ ჩემთვის და უფრო იაფი დამიჯდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
ამ დაჩიკის მსურველი აგერ მეც ვარ მაგრამ მარტო მე დაშენ ბევრი მოგვიწევს... სხვებს არავის უნდათ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
მეც მინდა, წილში ვარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 1st December 2009 - 15:49) [snapback]58160[/snapback] ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. შეცდომაა. დეტონაცია ხდება როცა საწვავი პირიქით, ძალიან სწრაფად იწვის. არაპროგნოზირებადი აფეთქების მსგავსი წვა ხდება ამ დროს. სწორედ ამიტოა საჭირო აალების წინსწრების შემცირება. ამ დროს უკვე ასწრებს დაწვას. თუმცა ცხადია მხოლოდ იმ ფარგლებში რასაც ძრავის კონსტრუქცია უზრუნველყოფს. დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
nika
ციტატა დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. დაიცა, რაღაც არალოგიკური დაწერე ეხლა აქ შენ, ტურბინიან ძრავს კომპრესია ნაკლები აქვს და რანაირადაა, რო უფრო მაღალი ოქტანობის ბენზინი სჭირდება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
Baal
ტურბინიანზე ბუსტი ემატება. კონსტრუქციულად განსხვავებულ ძრავებს ნუ ადარებ. საუბარია ვთქვათ ჯიგულის ძრავზე 8.5 კომპრესიით და დავუშვათ ჩემი მანქანის ძრავზე 9.5 კომპრესიით. თუმცა აქაც პირდაპირი დამოკიდებულება არაა. წვის კამერის ფორმაც მოქმედებს დეტონაციაზე. ჩემსას უფრო ოპტიმალური აქვს ამიტომაც 92 ოქტანობაზეა ორივე გათვლილი. მარა მთავარი აზრი ისაა რომ კომპრესია რაც მეტია მით უფრო დიდი შანსია მოხდეს დეტონაცია რომელიც არის საწვავის არამართვადი ზაან სწრაფი წვა. აფეთქების მაგვარია. სწორედ ეგ აფეთქების ხმა გვესმის ჩვენ ("კლაპნების ხმა"-ს რო ვეძახით) და დეტონაციის სენსორიც მაგას იგებს ზუსტად. http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking Knocking (also called knock, detonation, spark knock or pinging) in spark-ignition internal combustion engines occurs when combustion of the air/fuel mixture in the cylinder starts off correctly in response to ignition by the spark plug, but one or more pockets of air/fuel mixture explode outside the envelope of the normal combustion front. The fuel-air charge is meant to be ignited by the spark plug only, and at a precise time in the piston's stroke cycle. The peak of the combustion process no longer occurs at the optimum moment for the four-stroke cycle. The shock wave creates the characteristic metallic "pinging" sound, and cylinder pressure increases dramatically. Effects of engine knocking range from inconsequential to completely destructive. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] შეცდომაა. დეტონაცია ხდება როცა საწვავი პირიქით, ძალიან სწრაფად იწვის. არაპროგნოზირებადი აფეთქების მსგავსი წვა ხდება ამ დროს. მართალი ხარ, მე მინდოდა მეთქვა რომ წვა არ ხდება და ხდება აფეთქება, ანუ თანაბრად კი არ იქვის ნაზავი, არამედ ერთიანად ფეთქდება და სწორედ ეგაა დეტონაცია. ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავში უფრო საშიშია დაბალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა ვიდრე პირიქით. მატორს რომ ძალიან დიდ შეკუმშვის კოეფიციენტი აქვს ( კოპმრესია და შეკუშვის კოეფიციენტი არაა ერთიდაიგივე) დაბალი ხარისხის ბენზინზე დაახლოებით ისეთივე პრინციპი მოდის მოქმედებაში როგორიცაა დიზელის მატორზე, სადაც ნაზავის აფეთქებია ინიციატორი შეკუმშვაა და არა ნაპერწკალი. მოკლედ დეტონაცია დეტონაციაა და კარგი იქნება თუ დავაფიქსირებთ და თვალნათლივ დავინახავთ, იდეაში ამით ბენზინის შერჩევასაც გავაიოლებთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 4 2009, 13:07) [snapback]59443[/snapback] nika მართალი ხარ, მე მინდოდა მეთქვა რომ წვა არ ხდება და ხდება აფეთქება, ანუ თანაბრად კი არ იქვის ნაზავი, არამედ ერთიანად ფეთქდება და სწორედ ეგაა დეტონაცია. მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავში უფრო საშიშია დაბალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა ვიდრე პირიქით. მატორს რომ ძალიან დიდ შეკუმშვის კოეფიციენტი აქვს ( კოპმრესია და შეკუშვის კოეფიციენტი არაა ერთიდაიგივე) დაბალი ხარისხის ბენზინზე დაახლოებით ისეთივე პრინციპი მოდის მოქმედებაში როგორიცაა დიზელის მატორზე, სადაც ნაზავის აფეთქებია ინიციატორი შეკუმშვაა და არა ნაპერწკალი. მოკლედ დეტონაცია დეტონაციაა და კარგი იქნება თუ დავაფიქსირებთ და თვალნათლივ დავინახავთ, იდეაში ამით ბენზინის შერჩევასაც გავაიოლებთ არც მთლად ეგრეა ![]() ![]() მანდ მთავარი არის ის თუ ECU-ს რა დონეზე შეუძლია ზაჟიგანის რეგულირება ![]() სუბარუს ზაჟიგანია არის ე.წ. Distributorless- უტრამლიორო, ანუ ეგ ნიშნავს რომ ზაჟიგანიის რეგულირება მთლიანად ECU-ზეა და არანაირი მექანიკური შეზღუდვა არა აქვს ![]() ![]() რაც შეეხება მაღალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმას ისეთ ძრავში რომელიც დაბალ ოქტანობაზეა გათვლილი, მანდ ორი შეზღუდვაა, ერთი არის კლაპანის გახსნის დრო (და კლაპნების რაოდენობა), რომელიც არ არის საკმარისი მაღალი ოქტანობის ბენზინის დასაწვავად (რაც უფრო მეტია ოქტანობა, მით უფრო ნელა იწვის ბენზინი), და მეორე სვეჩების ზაზორი, რომელიც საჭიროა უკეთესი ნაპერწკალისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 4th December 2009 - 12:35) [snapback]59464[/snapback] არც მთლად ეგრეა ჩემს ატმოსფერულ ძრავს შეკუმშვის კოფიციენტი აქვს 10, მაგრამ რეგულარზეც ჯიგრულად მუშაობს აქ საუბარია ერთიდაიგივე კუთხის შემთხვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა რაც უფრო მეტია ოქტანობა, მით უფრო ნელა იწვის ბენზინი ნელა თუ უფრო დიდხანს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 4 2009, 13:43) [snapback]59467[/snapback] აქ საუბარია ერთიდაიგივე კუთხის შემთხვევაში ხოდა ECU-ს საქმეც ეგაა რომ კუთხე შეცვალოს ![]() ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 13:43) [snapback]59468[/snapback] PAINKILLER ნელა თუ უფრო დიდხანს? ერთი *** არაა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა ერთი *** არაა? ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 15:21) [snapback]59514[/snapback] PAINKILLER ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() ხოდა მაღალი ოქტანობა ზუსტად ეგეთ პონტშია, დიზელივით იწვის ![]() ![]() ![]() პროსტო დიზელი რომ დაიწვას, უნდა ძალიან შეკუმშო, 20-25 აქვს დიზელის მატორს შეკუმშვის კოეფიციენტი ![]() ახლანდელი ტურბოდიზელები ბენზინიან მატორებს სჯობნიან სიმძლავრეშიც, თორქშიც და ეკონომიურობაშიც ![]() ტყუილად კი არ გამოუშვა სუბარუმ ტურბინიანი ბოქსერი დიზელზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ანუ 92-იან ბენზინს უფრო ადვილად ეკიდება ცეცხლი ვიდრე 100-ს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 15:38) [snapback]59533[/snapback] PAINKILLER ანუ 92-იან ბენზინს უფრო ადვილად ეკიდება ცეცხლი ვიდრე 100-ს? აჰა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მახო რა უნდა გკითხო.
იმპულსის სიგრძეს აქ მნიშვნელობა? ანუ იმპულსის სიგრძის მიხედვით ხვდება დეტონაციას თუ 50 მილივოლტს რომ აცდება მერე აფიქსირებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
![]() არა ძალიან ცდებითთთ. პირიქით, რაც უფრო მაღალია ოქტანობა, უკეთესად იწვის ბენზინი და უფრო მალეც იწვის, უბრალოდ დაბალი ოქტანობის ბენზინს ტენდენცია აქვს აფეთქევბისკენ შეკუმშულ მდგომარეობაში და რაც უფრო დაბალია ოქტანობა, უფრო დაბალი დაწნევის პირობებში მოხდება მისი თვითაალება. თვითაალება ამ დროს ხდება ხოლმე მანამ, სანამ პორშინი გადაცდება ზედა მკვდარ წერტტილს და სანამ სვეჩა მიცემს ნაპერწკალს და გამოდის ისეთი რაღაც, რომ ის ცილინდრი და პორშინი, სადაც მოხდა პრედეტონაცია( თუმცა რატომღაც ეძახიან დეტონაციას) ცდილობს მატორი დაატრიალოს პირიქით, რასაც ხელს უშლის უბრალოდ უკვე არსებული მბრუნავი ინერცია. შედეგი არის კოლოსალური დატვირთვა პორშინზე, შატუნზე, პალეცზე და ვკლადიშებზე (ჰიდროსაკისრები), ანუ სტუკი!!! არადა რეებს არ გაიგებ ხოლმე ამ ფორუმზე რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
bako
ლოგიკირად მეც მასე მეგონა რომ მაღალოქტანიანი ბენზინი უკეთესად უნდა იწვოდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 4th December 2009 - 14:55) [snapback]59548[/snapback] იმპულსის სიგრძეს აქ მნიშვნელობა? ანუ იმპულსის სიგრძის მიხედვით ხვდება დეტონაციას თუ 50 მილივოლტს რომ აცდება მერე აფიქსირებს? მაგაზე რომ არსად წერია ინფო იმიტომ მჭირდება ექსპერიმენტები რომ მივაერთო ოსცილოგრაფი დატჩიკზე და უნდა გავსინჯო სხვადასხვა ხარისხის ბენზინზე და სხვადასხვა ბუსტზე. სტანდარტული ვიცი რომელიცაა , მაგრამ დეტონაციისას ზუსტად რას იძლევა მაგას ექსპერიმენტები უნდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 15:56) [snapback]59549[/snapback] არა ძალიან ცდებითთთ. პირიქით, რაც უფრო მაღალია ოქტანობა, უკეთესად იწვის ბენზინი და უფრო მალეც იწვის, უკეთესად დაწვაში რას გულისხმობ იქნებ დააზუსტო? ![]() ![]() კაკრაზ რომ პირიქით არის, ერთიდაიგივე ძრავში მაღალი ოქტანობის ბენზინი იწვის უფრო ნელა, ვიდრე დაბალი ოქტანობის ბენზინი ![]() ამიტომ არ შეიძლება 92-ზე გათვლილ მატორში 98-ის ჩასხმა, სმესის შეკუმშვის ხარისხი და ზაჟიგანიის კუთხის დაყენების დიაპაზონი არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ბენზინი ბოლომდე დაიწვას ერთ ტაქტში, ამიტომ მაღალი ოქტანობის ბენზინი ასეთ ძრავში წვას განაგრძობს უკვე შემდეგ ტაქტში, ანუ ვიხლოპის კლაპნების გახსნის დროს, შედეგად კლაპნებს ერხევა სერიოზულად.... ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 15:56) [snapback]59549[/snapback] უბრალოდ დაბალი ოქტანობის ბენზინს ტენდენცია აქვს აფეთქევბისკენ შეკუმშულ მდგომარეობაში და რაც უფრო დაბალია ოქტანობა, უფრო დაბალი დაწნევის პირობებში მოხდება მისი თვითაალება. თვითაალება ამ დროს ხდება ხოლმე მანამ, სანამ პორშინი გადაცდება ზედა მკვდარ წერტტილს და სანამ სვეჩა მიცემს ნაპერწკალს და გამოდის ისეთი რაღაც, რომ ის ცილინდრი და პორშინი, სადაც მოხდა პრედეტონაცია( თუმცა რატომღაც ეძახიან დეტონაციას) ცდილობს მატორი დაატრიალოს პირიქით, რასაც ხელს უშლის უბრალოდ უკვე არსებული მბრუნავი ინერცია. შედეგი არის კოლოსალური დატვირთვა პორშინზე, შატუნზე, პალეცზე და ვკლადიშებზე (ჰიდროსაკისრები), ანუ სტუკი!!! დეტონაციაზე ყველაფერში გეთანხმები ![]() ... გარდა ტერმინოლოგიისა, პრე-დეტონაცია ეგეთი რამე არ არსებობს, არსებობს წვა (IGNITION) და ადრეული დაწვა (PRE-IGNITION) რასაც ზუსტად დეტონაცია ჰქვია სხვანაირად ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
ყველა ვარიანტში ექნება იმპულსის სიგრძეს აზრი. და წაბვის ცვლილებაზე კიარა კაკრას იმპულსის სიგრძეზე იქნება დამოკიდებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 4 2009, 16:45) [snapback]59575[/snapback] უკეთესად დაწვაში რას გულისხმობ იქნებ დააზუსტო? ![]() ![]() კაკრაზ რომ პირიქით არის, ერთიდაიგივე ძრავში მაღალი ოქტანობის ბენზინი იწვის უფრო ნელა, ვიდრე დაბალი ოქტანობის ბენზინი ![]() ამიტომ არ შეიძლება 92-ზე გათვლილ მატორში 98-ის ჩასხმა, სმესის შეკუმშვის ხარისხი და ზაჟიგანიის კუთხის დაყენების დიაპაზონი არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ბენზინი ბოლომდე დაიწვას ერთ ტაქტში, ამიტომ მაღალი ოქტანობის ბენზინი ასეთ ძრავში წვას განაგრძობს უკვე შემდეგ ტაქტში, ანუ ვიხლოპის კლაპნების გახსნის დროს, შედეგად კლაპნებს ერხევა სერიოზულად.... დეტონაციაზე ყველაფერში გეთანხმები ![]() ... გარდა ტერმინოლოგიისა, პრე-დეტონაცია ეგეთი რამე არ არსებობს, არსებობს წვა (IGNITION) და ადრეული დაწვა (PRE-IGNITION) რასაც ზუსტად დეტონაცია ჰქვია სხვანაირად ![]() ![]() საერთოდ მაღალი ოქტანობის ბენზინს ააქვს მაღალი ფეთქვის ტემპერატურა რაც დაბალ ოქტანიანებს არ გააჩნია მაგალი ფეთქვის ტემპერატურა რომელსაც ააქვს ია მაღალ კომპრესიასაც უძლებსია ტავისიტ არ აალდება. აალებასა და აფეთქებას შორის დიდი განსხვავებაა აალების დროს ცილინდრი მდორედ იცკებს ზმწ-დამ ქმწ-სკენ სვლას. და საცვავის აფეთქება გამოიწვევს დარტყმიტ მუშაობას რომელიც მაღალი ოქტანიან ბენზინში ამის გამომწვევი მიზეზი არის არასწორი ნაპერწკლის მიწოდება ანუ მიწოდება ხდება სანამ დგუში დაამტავრებს ზმე-სკენ მოძრაობას. ამაზე ვერავინ იტყვის რომ ეს ასე არარი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 4 2009, 21:52) [snapback]59704[/snapback] საერთოდ მაღალი ოქტანობის ბენზინს ააქვს მაღალი ფეთქვის ტემპერატურა რაც დაბალ ოქტანიანებს არ გააჩნია მაგალი ფეთქვის ტემპერატურა რომელსაც ააქვს ია მაღალ კომპრესიასაც უძლებსია ტავისიტ არ აალდება. აალებასა და აფეთქებას შორის დიდი განსხვავებაა აალების დროს ცილინდრი მდორედ იცკებს ზმწ-დამ ქმწ-სკენ სვლას. და საცვავის აფეთქება გამოიწვევს დარტყმიტ მუშაობას რომელიც მაღალი ოქტანიან ბენზინში ამის გამომწვევი მიზეზი არის არასწორი ნაპერწკლის მიწოდება ანუ მიწოდება ხდება სანამ დგუში დაამტავრებს ზმე-სკენ მოძრაობას. ამაზე ვერავინ იტყვის რომ ეს ასე არარი შენ იგივე თქვი რაც მე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
სტატია არ წაიკითხე? წერია რითი შეიძლება დეტონაციის თავიდან არიდება. წვის კამერის ფორმა, წყლის შერევა. ეგრ, გალოვკის გაგრილება და ა.შ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Dec 4 2009, 23:21) [snapback]59781[/snapback] PAINKILLER სტატია არ წაიკითხე? წერია რითი შეიძლება დეტონაციის თავიდან არიდება. წვის კამერის ფორმა, წყლის შერევა. ეგრ, გალოვკის გაგრილება და ა.შ. ხო და მერე? ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 22:21) [snapback]59781[/snapback] წერია რითი შეიძლება დეტონაციის თავიდან არიდება. წვის კამერის ფორმა, წყლის შერევა. ეგრ, გალოვკის გაგრილება და ა.შ. კამერის ფორმა როგორ უნდა შეიცვალოს ისე რომ სასურველი შედეგი მივიღოთ ეგ ნამდვილად არ ვიცი. გალოვკის გაგრილება ალბათ ჩვენთან არ გამოვა და წყლის შერევაზე უამრავი განსხვავებული აზრია, მაგის გაკეთება მინდოდა თავის დროზე ატმო მატორზე, მაგრამ ბევრი კითხვის შემდეგ გადავიფიქრე, ეს იმდენად ადრე იყო რომ ახლა ნაღდად არ მახსოვს წყლის შესხმის უარყოფითი მხარეები, მაგრამ რაც წავიკითხე ყველაზე ეფექტურია ნაზავის იონიზაცია, მანდ დეტონაციაც გამორიცხულია და მქკ-ც იმატებ სერიოზულად. თუმცა ამ მეთოდის გამოწენება უკვე არსებლ ძრავში თითქმის შეუძლებელია, ისევე როგორც დავუშვათ გალოვკის გაგრილება. სამწუხაროდ გვაქვს ასეთი მოცემულობა როგორიცაა დეტონაცია და თუ მის პრევენციას ვერ ვაკეთებთ მაშინ დეტექცია მაინც უნდა გავაკეთოთ რომ მატორები არ გავხეთქოთ. ციტატა(RACKER @ 4th December 2009 - 20:22) [snapback]59674[/snapback] ყველა ვარიანტში ექნება იმპულსის სიგრძეს აზრი. და წაბვის ცვლილებაზე კიარა კაკრას იმპულსის სიგრძეზე იქნება დამოკიდებული რაღაც არა მგონია ეგრე იყოს, იმპულს სიგანეც აქვს და სიმაღლეც, დდ რომ ციფრული იყოს მაშინ იმპულსის სიგანე შეიცვლებოდა და ამ შემთხვევაში დდ მხოლოდ მიკროფონია და აქ იმპულსის სიმაღლე იცვლება. ეს ჯერჯერობიტთ ვარაუდია და სანამ უშუალოდ ექსპერიმენტს არ დავაყენებთ მანამდე ტყუილად ვილაპარაკებთ. კვირას თუ გეცლება შენი დამჭირდები ოსცილოგრაფით და ინვერტორით. ოსცილოგრაფის დელიტელიც თუ გაქვს მაშინ ლაპტოპზე შევაერთოთ და ჩავიწეროთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 5th December 2009 - 03:36) [snapback]59851[/snapback] , მაგრამ რაც წავიკითხე ყველაზე ეფექტურია ნაზავის იონიზაცია, მანდ დეტონაციაც გამორიცხულია და მქკ-ც იმატებ სერიოზულად აუ ეგ მართლა რამეს აკეთებს? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 5th December 2009 - 09:23) [snapback]59855[/snapback] რაღაც ხადო/სალხინო/იეღოვა ტექსტები ქონდა და არ დავუჯერე სწორიც ქენი რომ არ დაუჯერე. ტვითონ იონიზირებული ნაზავი ძალიან მაგარი რამეა, მაგრამ იონიზირებული ნაზავი ძალიან არამდგრადია და უშუალოდ აფეთქების წინ უნდა მოხდეს იონიზაცია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
maxouni
ვოზდუხამერის მერე ვაყენებ რაღაცასო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
კვირას არ ვიცი მე თუ მოვიცლი უფრო მგონია რომ არა. ხოდა ისეთ პრიბორს რომელიც სიმაღლის მიხედვით იგებს დეტონაციას მე ავაწყობ ამ დღეებში და გამოვცდი. უსილოგრაფით პირდაპირ დაჯდომა კიდე არ გამოვა პალევოი ტრანზისტორით უნდა დაჯდე თორე ძალიან პატარა 50 მილივოლტი |
|
|
![]() ![]() |