![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
დღეს დიდი მაზიანი დაიდო რომ სტბ-ს ტურბინა დაქოქისტანავე ირთვება და მუშაობსო და მეორე მხარე იძახდა რომ ტახომეტრის 3000 აბაროტის შემდეგ იწყებს მუშაობასო
და აქედან რომელია სწორი პასუხი????????????? ისა თქვენადა.... მეც არ ვიცი ამაზე პასუხი ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 2 2009, 22:17) [snapback]58895[/snapback] დღეს დიდი მაზიანი დაიდო რომ სტბ-ს ტურბინა დაქოქისტანავე ირთვება და მუშაობსო და მეორე მხარე იძახდა რომ ტახომეტრის 3000 აბაროტის შემდეგ იწყებს მუშაობასო და აქედან რომელია სწორი პასუხი????????????? ისა თქვენადა.... მეც არ ვიცი ამაზე პასუხი ![]() ![]() ![]() ![]() ნამდვილად 3000-ზე იწყებს S/TB-ს ტურბინა რასაც ქვია მუშაობას, ანუ ბუსტის მიცემას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
მუშაობას რას ეძახი გააჩნია? ტურბინა სულ ტრიალებს, უბრალოდ წნევის შექმნას იწყებს დაახლოებით 3000 ბრუნიდან
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
chrdili
+1 !!! juze დარწმუნებული ვარ ეგ მაზიანი "გარასხოდებით" დასრულდება რადგან მისი დამდებები ვერ შეთანხმდებიან თუ მუშაობაში რას გულისხმობდნენ ![]() ციტატა(juze @ 2nd December 2009 - 21:17) [snapback]58895[/snapback] ტურბინა დაქოქისტანავე ირთვება აი, ეგ ჩართვა რას ნიშნავს გეხვეწები ამიხსენით მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
საერთოდ არ ტრიალებსო 3000 მერე ირთვება და წნევას მერე ქმნის ცილინდრებშივო
ვნახოდ როგორ მოიქცევიან ![]() ![]() ციტატა(Matador @ Dec 2 2009, 23:05) [snapback]58903[/snapback] chrdili +1 !!! juze დარწმუნებული ვარ ეგ მაზიანი "გარასხოდებით" დასრულდება რადგან მისი დამდებები ვერ შეთანხმდებიან თუ მუშაობაში რას გულისხმობდნენ ![]() აი, ეგ ჩართვა რას ნიშნავს გეხვეწები ამიხსენით მერე ![]() ანუ დაქოქვისას არ ტრიალებსო სანამ 3000 აბაროტზე არ ავაო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 2 2009, 23:50) [snapback]58909[/snapback] საერთოდ არ ტრიალებსო 3000 მერე ირთვება და წნევას მერე ქმნის ცილინდრებშივო ვნახოდ როგორ მოიქცევიან ![]() ![]() ანუ დაქოქვისას არ ტრიალებსო სანამ 3000 აბაროტზე არ ავაო არ კი არა, ვერ ტრიალებს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ტრიალით კი ტრიალებს მაგრამ მქკ აქვს 0-ზე დაბალი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორ არ ტრიალებს , აბა გაჩერებული კი არ არის დე მერე კი არ იწყებს უცბად ბრუნვას, კარგ ტურბინას სულს რომ შეუბერავ იმაზეც უნდა დატრიალდეს. უბრალოდ 3200-ის მერე აღწევს ბრუნთა რიცხვი იმდენს, რამდენიც საჭიროა დადებითი წნევის შესაქმნელად
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ეგ კი კარგი, მაგრამ ჩვენი ტურბინები მარტო ზეთით გრილდება თუ წყლითაც?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 3rd December 2009 - 17:47) [snapback]59182[/snapback] ეგ კი კარგი, მაგრამ ჩვენი ტურბინები მარტო ზეთით გრილდება თუ წყლითაც? არ გიო, რა წყლით??? სადაა წყლის ადგილი მანდ??? ხო ადუღდა და გადადუღდა?! 700-900 გრადუსამდე ადის ტემპერატურა ხანდახან... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ხოდა სესანიშნავი
![]() ეს ისე, იმ მატორისტის ეჭვის გამოსარიცხად დავწერე, ან პრაკლადკა, ან ტურბინა უშვებს ჰაერს წყალშიო, Nუ თუ წყლის გაგრილებით არისო ![]() ეგება და პრაკლადკაც არ იყოს, მაგრამ ამ რადიატორმა იმდენჯერ გაუშვა სხვადასხვა ადგილას, მამენტ პრაკლადკის ბრალი რომ არ იყოს, რადიატორში მაინც გავიწეწებიო. და კიდე იმ მატორისტის..... ეგ რომ მითხრა, პრაკლადკაო, მეთქი აბა წავიდე და ცეოზე შევამოწმებინო თქო? არა, რატომ უნდა იარო და ფული ყაროო, მატორისტმა უნდა ახადოს და ნახავსო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Dec 3 2009, 19:22) [snapback]59196[/snapback] არ გიო, რა წყლით??? სადაა წყლის ადგილი მანდ??? ხო ადუღდა და გადადუღდა?! 700-900 გრადუსამდე ადის ტემპერატურა ხანდახან... როგორ არ არის წყალი კალეჯან ![]() აბა ის რკინის ბაჩონკა რისთვისაა, რადიატორიდან რომ გადადის, ზუსტად მაგ რკინის ბაჩონკაში ამოდის ცხელი წყალი ტურბინიდან ![]() ![]() ციტატა(giogagnidze @ Dec 3 2009, 18:47) [snapback]59182[/snapback] ეგ კი კარგი, მაგრამ ჩვენი ტურბინები მარტო ზეთით გრილდება თუ წყლითაც? ორივეთი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
კაი, რა პეინ. ეხლა რომელზე ვიჩალიჩო? ტურბინაზე თუ პრაკლადკაზე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 3rd December 2009 - 18:25) [snapback]59198[/snapback] არა, რატომ უნდა იარო და ფული ყაროო, მატორისტმა უნდა ახადოს და ნახავსო ისემც დავაფსი თავზეო ![]() გიო??? რადიატორის კრიშკა ნახე რა... შეცვლილი გააქვს? ყველა ვარიანტში ეგ უნდა შეცვალო ჯერ... კი ვაოფებთ მაგრამ გვაპატიებენ იმედია ![]() პრაკლადკა წნევით არ იწვება, ხოლო ჩემი და შენი კიდევ ვერანაირად გადახურდება, სრაზუ გათიშავს ჯერ ბუსტს და მერე საერთოდ ჩააქრობს მანქანას, ვიცი მე ეგ... რაღაც სხვა მომენტია მანდ... და საერთოდ როგორ გააკეთეს რადიატორი კიდევ საკითხავია და სხვადასხვა ადგილიდან უშვებსო რომ წერ, ხომ შეცვალე პლასტმასი ალუმინით და საიდან უშვებს იქნებ მითხრა ზუსტად?... ეგ იცი როგორი პონტია, ოღონდ თავიდან მოგიშოროს და არ დააბრალო არცოდნა და ყველაფერს დააბრალებს შენს მანქანას... PAINKILLER მანახე ტურბინის გაგრილების სქემა!!! დადე თორემ იმენა სერიოზულ ფლუდერობას დაგაბრალებ!!! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
გახეთქილ რადიატორში და მთავარ პრობლემურ თებაში გავაგრძელებ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Dec 3 2009, 19:30) [snapback]59203[/snapback] PAINKILLER მანახე ტურბინის გაგრილების სქემა!!! დადე თორემ იმენა სერიოზულ ფლუდერობას დაგაბრალებ!!! ![]() http://arbmonster.narod.ru/twin/twin.html ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
და ვინმეს პრაქტიკაში გაუგია, რომ ტურბინას აერია და ჰაერი წყლის სისტემაში გაეტანა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Dec 3 2009, 19:40) [snapback]59206[/snapback] და ვინმეს პრაქტიკაში გაუგია, რომ ტურბინას აერია და ჰაერი წყლის სისტემაში გაეტანა? არა, პირდაპირი შეხება წყალს ტურბინის მოძრავ დეტალებთან არა აქვს აგერ სურათზე ჩანს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
მართალია, გამოდის, რომ მთელი ტურბინა უნდა გაიბზაროს, რომ გაზებთან შეხებაში მოვიდეს წყალი. და ჩემი ტურბინა კი უბერავს.... სტოკურად
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 3rd December 2009 - 18:37) [snapback]59205[/snapback] ვაა, არ ვიცოდი ... გმადლობ და გიოს ვთხოვ მაპატიოს შეცდომაში შეყვანისათვის... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
როგორც ამ სურათზე ჩანს აქ არის ორი ტურბინა რომელიც მექანიკუტია და რა ცნევითაც ფაერს ტუმბავს ცილინდრში იგივე ძალით ართმევს ცილინდრებს ნამწვავ გაზს აქ ერთი ტურბინა ემსახურება ორ ცილინდრს ხოლო მეორე დანარჩენ ორს აი ერთ ტურბინიან ძრავებში როგორ არის ერთი ტურბინით როგორ იმართება ოთხივე ცილინდრი მითუმეტეს არის ერთ ტურბინიანი ძრავი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 7 2009, 23:17) [snapback]60937[/snapback] როგორც ამ სურათზე ჩანს აქ არის ორი ტურბინა რომელიც მექანიკუტია და რა ცნევითაც ფაერს ტუმბავს ცილინდრში იგივე ძალით ართმევს ცილინდრებს ნამწვავ გაზს აქ ერთი ტურბინა ემსახურება ორ ცილინდრს ხოლო მეორე დანარჩენ ორს აი ერთ ტურბინიან ძრავებში როგორ არის ერთი ტურბინით როგორ იმართება ოთხივე ცილინდრი მითუმეტეს არის ერთ ტურბინიანი ძრავი არ არის სწორი, ორივე ტურბინა ერთად უბერავს ოთხივე ცილინდრს, სქემაზეც მასეა და რეალშიც ![]() ერთტურბინიანზეც იგივეა ზუსტად ![]() და მექანიკური ტურბინა რას ნიშნავს??? ან რა ნამწვავ გაზს ართმევს ცილინდრებს?? არაფერს არ ართმევს ეგ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 8 2009, 09:59) [snapback]61014[/snapback] არ არის სწორი, ორივე ტურბინა ერთად უბერავს ოთხივე ცილინდრს, სქემაზეც მასეა და რეალშიც ![]() ერთტურბინიანზეც იგივეა ზუსტად ![]() და მექანიკური ტურბინა რას ნიშნავს??? ან რა ნამწვავ გაზს ართმევს ცილინდრებს?? არაფერს არ ართმევს ეგ ![]() მექანიკური ანუ რომელიც ელექტრო არარი. მექანიკური მუშაობს როგორ! როდესაც ცილინდრიდა გამოდის ბოლი ანუ ბენზინის ნამწვი, გაზი შედის ტურბინაში და ტურბინას გააქვს გარეთ ანუ გრუშიტელში მექანიკურ ტირბინაში გარეთ გამოსული ნაბწვი ატრიალებ ტურბინას ხოლო მისი მეორე მხარეს კი შეაქვს ჰაერი ციკინდრში იგივე წნევით რა წნევიტაც გამოდის ნამწვი გაზი ანუ წაღმა უნკუღმა ფრტები აქვს ტურბინას და არის ტურბინა რომელიც მხოლოდ ჰაერის ჩაწნებაზე მუსაობს (მანქანათ მსენებლობაში ამთ მექანიკური ტურბინა ეწოდება) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მექანიკური არის ის რომელიც გალოვკებს ადგება ზემოდან და რემენი ატრიალებს. რემნიანები განსაზღვრლია 3.5 ბარი და ასეთებისთვის.
არსებობს კიდევ ელექტრო ჩარჯერი, რომელსაც იმხელა დენი მიაქვს რომ ძირითადად მარტო დრაგის დროს იყენებენ და რამოდენიმე წამით რთავენ, იმიტომ რომ ვერცერთი დინამო მაგდენ დენს ვერ იძლევა. ორტურბინიანი სუბარუს გამონაბოლქვის სქემა კიდევ ასეთია: ორივე გალოვკა გადაერთებული ერთმანეთთან გამონაბოლქვის მილებით, ერთერთი პირდაპირ შედის პირველ ტურბინაში და ამ ტურბინაში პარალელურად დგას შიდა ვესტგეითი, რომელიც კოლექტორში ზედმეტი წნევის შემთხვევაში იხსნება და გამონაბოლქვს ტურბინის გვერდის ავლით უშვებს. მეორე ტურბინასთან კი ტურბინამდე დგას ეგრეთწოდებული გამონაბოლქვის მართვის კლაპანი, რომელიც რეალურად გარეთა ვესტგეითია უფრო დიდ კლაპნით, ეს კლაპანი დაკეტილია დაბლებზე, ანუ მანამ, სანამ გამონაბოლქვის რაოდენობა პირველი ტურბინის დატრილებაზე მეტს ვერ გაქაჩავს, სადღაც 3500 ბრუნზე ეს კლაპანი ნელნელა იხსნება და მეორე ტურბინაში უშვებს გამონაბოლქვის მცირე ოდენობას, იმდენს რომ პირველ ტურბინას არაფერი დააკლდეს, ეს მცირე ოდენობა ატრილებს ტურბინას, მაგრამ მისგან დაბერილი ჰაერი ინტერქლერში კი არ შედის, არამედ უკან ბრუნდება, ინტეიქში, ანუ მილში ვოზდუხომერიდან ტურბინამდე. ასე მუშაობს მანამ, სანამ პირველი და მეორე ტურბინების წნევები არ გაუთანაბრდება ერთმანეთს. როგორც კი წნევები გათანაბრდება, კლაპანი იხსნება და გამონაბოლქვი უკვე თანაბრად ნაწილდება პირველ და მეორე ტურბინებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 8 2009, 21:36) [snapback]61245[/snapback] მექანიკური ანუ რომელიც ელექტრო არარი. მექანიკური მუშაობს როგორ! როდესაც ცილინდრიდა გამოდის ბოლი ანუ ბენზინის ნამწვი, გაზი შედის ტურბინაში და ტურბინას გააქვს გარეთ ანუ გრუშიტელში მექანიკურ ტირბინაში გარეთ გამოსული ნაბწვი ატრიალებ ტურბინას ხოლო მისი მეორე მხარეს კი შეაქვს ჰაერი ციკინდრში იგივე წნევით რა წნევიტაც გამოდის ნამწვი გაზი ანუ წაღმა უნკუღმა ფრტები აქვს ტურბინას და არის ტურბინა რომელიც მხოლოდ ჰაერის ჩაწნებაზე მუსაობს (მანქანათ მსენებლობაში ამთ მექანიკური ტურბინა ეწოდება) ელექტროტურბინა არ არსებობს, ტურბინა არის ნამწვავი გაზებზე მომუშავე ჩარჯერი ![]() ![]() იმედია ამ თემაში ტურბინის მუშაობის პრინციპზე არ ვიკამათებთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
3 აბაროტს თუ არ ავაცილე და ტურბონა არ გაიხსნა მანქანის ჩაქრობა ეგრევე ხო შეიძლება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th December 2009 - 23:03) [snapback]61337[/snapback] ელექტროტურბინა არ არსებობს, მა ელექტროჩარჯერი რა არის? 1 კვირის წინ გავაკეთეტ ელექტრო ჩარჯერი დ ძალიანაც მაგარია, უბრალოდ ელექტრო მატორის სიმძლავრე არ გვეყო და ისე ხურდებოდა რომ რა ღირდა დატოვება. ან ელექტრომატორი უნდა შევცვალოთ და ან ტურბინის ლოპასტები, გააჩნია რომელს ვიშოვით უფასოდ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 9 2009, 00:16) [snapback]61342[/snapback] მა ელექტროჩარჯერი რა არის? 1 კვირის წინ გავაკეთეტ ელექტრო ჩარჯერი დ ძალიანაც მაგარია, უბრალოდ ელექტრო მატორის სიმძლავრე არ გვეყო და ისე ხურდებოდა რომ რა ღირდა დატოვება. ან ელექტრომატორი უნდა შევცვალოთ და ან ტურბინის ლოპასტები, გააჩნია რომელს ვიშოვით უფასოდ ![]() ჩარჯერი ტურბინა არ არის ![]() რითი გააკეთე ელექტროჩარჯერი და რაზე გამოსცადე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |