![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 107 რეგისტრ.: 15-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,379 ![]() |
მოკლედ მქონდა ასეთი პრობლემა: ჩემს მანქანას რატომღაც ჩამოყვა მხოლოდ სათადარიგო გასაღები, მთლიანად მეტალის, პულტის გარეშე. წავედი და ფეიქრებზე ვიყიდე სტანდარტული გასაღები, მე როგორც მივხვდი ფორესტერის, თუმცა მოგეხსენებათ, რომ ზუსტად ერთნაირია ლეგასის და ფორიკას გასაღებები. გასაღებში სიმბოლურად გადავიხადე 10 ლარი, ტიპმა რამდენიც გინდა იმდენი მომეცი საერთოდ ვერ წარმოვიდგენდი თუ ვინმეს დაჭირდებოდაო
![]() ![]() სავარაუდოდ ბევრს არ გექნებათ ეს პრობლემა, თუმცა იმედია ვინმეს მაინც გამოადგება. ან სათადარიგო გასაღების შეძენის დროს მაინც დაგჭირდებათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RS30 @ 21st July 2013 - 01:38) [snapback]512424[/snapback] მოკლედ მქონდა ასეთი პრობლემა: ჩემს მანქანას რატომღაც ჩამოყვა მხოლოდ სათადარიგო გასაღები, მთლიანად მეტალის, პულტის გარეშე. წავედი და ფეიქრებზე ვიყიდე სტანდარტული გასაღები, მე როგორც მივხვდი ფორესტერის, თუმცა მოგეხსენებათ, რომ ზუსტად ერთნაირია ლეგასის და ფორიკას გასაღებები. გასაღებში სიმბოლურად გადავიხადე 10 ლარი, ტიპმა რამდენიც გინდა იმდენი მომეცი საერთოდ ვერ წარმოვიდგენდი თუ ვინმეს დაჭირდებოდაო მთელი გუგლი გადავაოხრე და მანუალები იყო მხოლოდ ან ამერიკულების ან ჩემს შემდგომი კუზაოსი. მთელი დღე ვიწვალი და ვაწრუპუნე მანქანა, თურმე ფუნქციაც ქონია ცნობისათვის ლეგასს, გასაღები რომ დაგრჩეს მანქანაში, მძღოლის კარზე რუჩკით კოდს კრიფავ და იღება (ეს ისე ცნობისთვის მოკლედ ყველაფერი იმაზე ბევრად მარტივი ყოფილა ვიდრე მეგონა, მძღოლის მხარეს კარებთან უნდა მოხსნა აბივკა, ანუ პაროგის კანტი (იმედია გასაგებად ავხენი) აღმოაჩენთ იქ რომ 2 შტეკერია რომელიც ერთმანეთზე ერთდება, არ შეგეშლებათ სპეციალური თავები აქვს შესაერთებელი, ხოდა შეაერთებთ ამ შტეკერს, გასაღებს შეარჭობთ, გახსნით ზამოკს, პულტზე აწვებით ჩაკეტვის და გაღების ღილაკს. გამოაძრობთ გასაღებს, ისევ ჩახსნით შტეკერს და მზად არის!!! ძალიან მარტივი პროცედურაა, როცა იცი ზუსტად 3 წუთში გააკეთებ. ამ ძებნაში აღმოვაჩინე ისიც, რომ შესაძლებელია მაქსიმუმ 4 პულტი იყოს ერთდროულად დაპროგრამებული 1 მანქანაზე. სავარაუდოდ ბევრს არ გექნებათ ეს პრობლემა, თუმცა იმედია ვინმეს მაინც გამოადგება. ან სათადარიგო გასაღების შეძენის დროს მაინც დაგჭირდებათ. კი ბატონო, ეგრე გავაკეთე მეც.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
RS30
ეს მართლაც რომ კარგი ინფოა მაგრამ ესეთ რაღაცეებს ფოტო მასალა რომ დაურთოთ აჯობებს ![]() -------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 107 რეგისტრ.: 15-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,379 ![]() |
ციტატა(SNIKERSA @ Jul 21 2013, 10:38) [snapback]512452[/snapback] RS30 ეს მართლაც რომ კარგი ინფოა მაგრამ ესეთ რაღაცეებს ფოტო მასალა რომ დაურთოთ აჯობებს ![]() გეთანხმები, უკეთესია თუმცა იმდენად მარტივია, რომ ასეც ადვილად მხვდებით. ანკიდევ მზად ვარ ნებისმიერ დროს გემსახუროთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |