გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 25 2013, 13:23
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
EJ სერიის ძრავი, პირველად გამოვიდა 1989 წელს. იაპონიაში 1.8 მოცულობით და ამერიკისთვის 2.2-იანი მოცულობით. ორივე ძრავი იდო ლეგასში. EJ22 და EJ18 გამოვიდა ევროპული ბაზრისთვისაც. აღსანიშნავია, რომ ეს ძრავიები ცენტრალური შეფრქვევის სისტემით მუშაობდა, გარდა ინგლისური ბაზრისთვის გამოშვებული ძრავებისა. რომელიც კარბურატორულ სისტემაზე იყვნენ.
მიუხედავა იმისა, რომ იაპონური ძრავები მოცულებით პატარებია, ამერიკული ანალოგებთან შედარებით, სიმძლავრე უფრო მეტი ჰქონდათ. ეს იყო, ძირითადად, ორვალიანი გალოვკებისა და გამშვების სისტემის დამსახურება. პირველად ამერიკაში, ტურბინიანი ძრავით ლეგასი, გამოუშვეს 1992 წელს. 2.2-იანი მოცულობით, 1 ვალიანი კონსტრუქციით, ინტერქულერის გარეშე და 163 ცხენის ძალით. იაპონიაში კი 2.0-იანი მოცულობის ძრავით აღჭურვილი ლეგასი კი 208 ცხენით ამაყობდა. 1992 წლიდან, EJ სერიის ხაზით გამოუშვეს 1.6-იანი მოცულობის ძრავები 95 ცხენი ძალით. ჩრდილოეთ ამერიკისთვის ცალკე შექმნეს 145 ცხენის ძალიანი EJ22 ძრავი. შექმენს ასევე 2.5 ლიტრიანი ძრავები ამერიკისთვის 165 ცხენის ძალით. იაპონური და ავსტრალიური ბაზრისთვის კი გამოუშვეს 2.0-იანი ატმოსფერული ძრავები 148 ცხენით. აღსანიშნავია, რომ ყველა ბაზრისთვის, გარდა ჩრდილოეთ ამერიკისა, EJ20H და EJ20R ძრავები აღჭურვილი იყო სეკვენტალური ტვინტურბო სიტემებით. რომელთათვისაც დამახასიათებელი იყო, საგრძნობი ლაგი ერთი ტურბინიდან წყვილ ტურბინაზე გადასვლამდე. ეს მომენტი გამოასწორეს EJ206 და EJ208 ძრავებში, რომლებიც დგას მეოთხე თაობის ლეგასებში. 1993 წლიდან გამოდის იმპრეზები. რომელთაც აბრევიატურაში მიმატებული ჰქონდათ GT ან Turbo ბაზრის რეგიონების მიხედვით. მასში იდო 240 ცხენის ძალიანი 2.0 ლიტრიანი მოცულობის ძრავები. იგივე ძრავები იდო ლეგასებშიც, მაგრამ მათი ცხენები 217-ს არ გაცილებია. 1 წლის შემდეგ, ინჟინრებმა მოუმატოს ცხენები ძრავს 6 ერთეულით, რამაც თავის მხრივ თორქის დაწევა გამოიწვია 309-დან 279 ერთეულამდე. თუმცა 1994 წლიდან გამოუშვეს, რალის სერიასთან მაქსიმალურად მიახლოებული მოდელი - WRX STI. 250 ცხენითა და 309 თორქით. აღსანიშნავია, რომ ამერიკაში პირველი WRX გამოჩნდა 2002 წელს 227 ცხენის ძალიანი ძრავით და WRX STI 2003 წლიდან, იგივე სიმძლავრის ძრავით. მთლიანობაში, გამოშვებულია 6-ნაირი მოცულობის ძრავები სხვადასხვა ქვეყნისთვის, მაგრამ არსადაა მთლიანი გამით და მახასიათებლებით წარდგენილი. ქვემოთ მოვყვანილ სიაში ჩამოწერილია ძრავები შემდეგი მახასიათებლებით: ძრავის მოცულობა, ცხენის ძალები, თორქი, პორშინის სვლის სიგრძე, დიამეტრი და მოდელი 1493 97ც.ძ./129ნმ 65,8მმ/85მმ SOHC Impreza 1498 107ც.ძ./142ნმ 79,0მმ/77,7მმ DOHC Impreza 1597 90-95ც.ძ./128-143ნმ 65,8მმ/87,9მმ SOHC Impreza 1820 103ც.ძ./147ნმ 75მმ/87მმ SOHC Impreza, Legacy 1994 115-160ც.ძ./170-187ნმ 75მმ/92მმ SOHC Impreza, Legacy, Forester 1994 150-160ც.ძ./186-196ნმ 75მმ/92მმ DOHC Impreza 1994 ტურბინირებული 170-280ც.ძ./240-343ნმ 75მმ/92მმ DOHC Impreza, Legacy, Forester 2212 128-131ც.ძ./190-193ნმ 75მმ/96,9მმ SOHC Legacy 2212 ტურბინირებული 163ც.ძ./250ნმ 75მმ/96,9მმ SOHC Legacy 2212 ტურბინირებული 280ც.ძ./395ნმ 75მმ/96,9მმ DOHC Impreza 2457 150-165ც.ძ./221-227ნმ 79მმ/99,5მმ SOHC Legacy 2457 165-170ც.ძ./220-223ნმ 79მმ/99,5მმ DOHC Legacy 2457 ტურბინირებული 210-280ც.ძ./320-379ნმ 79მმ/99,5მმ DOHC Impreza, Legacy მიუხედავად თანმიმდევრობითი გაუმჯობესებისა EJ სერიის ძრავებისა, ბლოკის გეომეტრია დღემდე უცვლელია - ოპოზიტური განლაგებით. დიდად არც ცილინდრის დიამეტრი და პორშინის სვლის სიგრძე შეცვლილა. გარდა, ახალი, 2007 წლის 1.5 ლიტრიანი ძრავებისა. სადაც პორშინის სვლის სიგრძე გაიზარდა. მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ყველა მოდიფიკაციისთვის, ცილინდრები და სხვა შემადგენელი ნაწილები ერთნაირი არის. 1994 წლიდან დიდი გადატრიალება მოხდა ბლოკების სისტემაში. კერძოდ, ცილინდრების გაგრილების დახურული სისტემა გარდაიქმნა ღია სისტემად. როგორც მწარმოებლები აკონკრეტებენ ნახევრადღია სისტემად. მისი პლიუსებია: წონის შემცირება, უფრო ეფექტური გაგრილების სისტემის შემუშავება და რიგი ელემენტების უნიფიცირება სხვადასხვა მოცულობის ძრავებისთვის. 1994 წლიდან ყველა ამოტსფერული ძრავი აღიჭურვა გაგრილების ღია სისტემით. ასევე, ტურბინირებული ძრავებიც, მაგრამ ყველა ერთბაშად არა. 1996 წლამდე EJ20G ძრავი, ჯერ კიდევ დახურული გაგრილების სისტემით გამოდიოდა იმპრეზა WRX Type RA და WRX STI მოდელებისთვის. ეს ძრავები, სახელით RA ბლოკი, დგას რალისთვის შექმნილი იმპრეზებშიც. გაუმჯობესებული გაგრილების არხებით, გალოვკებით, რაზვესოვკით და კიდევ ბევრი რამით. დაჟე კარტერიც კი განსხვავებული აქვთ. მან მიიღო სახელად Boxer Master 4. ეს ეგრეთწოდებული RA ბლოკი დევს იმპრეზის სამოქალაქო ვერსიაში, ლეგენდარულ 22B-ში. საიდანაც თავისუფლად იღებდნენ 400 ცხენს, ძრავის სიცოცხლიუნარიანობის ზედმეტად შემცირების გარეშე. რადგან, RA ბლოკის წარმოება, ძალიან ძვირი ჯდებოდა, ამიტომ შეიმუშავეს გაგრილების ღია სისტემა და შეიქმნა EJ20K. EJ20G-მაც განიცადა მოდიფიკაცია. მასზე დარჩა იგივე გალოვკები. ნიზი კი მიიღო EJ20K-სგან. შემდეგ წლებში, ამ ძრავისთვის, Prodrive-მა შექმნა მოლიბდენის შენადნობით დაფარული პორშინები. ეს ყველა ცვლილება, ტუნინგის მოყვარულებისთვის არც თუ ისე კარგი იყო. რადგან ტუნინგით მიღწევადი სიმძლავრის ზღვარმა შესამჩნევად დაიწია. 1994 წლიდანვე, ამერიკის ბაზრისთვის შექმნილი, 2.5 ლიტრიანი ძრავებიც აღიჭურვა გაგრილების ღია სისტემით. რამაც რიგი პრობლემები გამოიწვია. მიუხედავად გაგრილების გაუმჯობესებისა, დაეცა ძრავის სიმტკიცის მახასიათებლები. ამიტომაც, 1999 წალმდე გამოშვებული ძრავების სიმძლავრე, ამერიკის ბაზრისთვის, არ გაცდენილა 200 ცხენს.იგივე სიმძლავრეზე იქნა დამუშავებული კლაპნების რეგულირების სისტემაც. 1999 წლიდან, ამერიკის ბაზრისთვის შემუშავდა ახალი მოდიფიცირებული ძრავები: EJ25E, EJ251 და EJ252. ცოტათი გაძლიერებული ბლოკით და გაუმჯობესებული გაგრილების სისტემით. მიუხედავად ამისა, ამ ძრავიდან 250 ცხენზე მეტის ამოღება რიგ პრობლემებთან და რისკთან იყო დაკავშირებული. ამავე წელს ცვლილებები განიცადა ბლოკმა. პადშიპნიკმა შეიცვალა დისლოკაციის ადგილი. კალენვალზე მესამე ფუძედან, გადავიდა ბოლო, მეხუთე ფუძეზე. განახლდა გალოვკები და ტურბო სისტემები. ესეთმა ძრავებმა, მიიღეს EJ205 დასახელება, რომლებიც დგებოდა WRX-ის საექსპორტო მოდელებში და რიგ უნივერსალებში შიდა, იაპონური ბაზრისთვის. ამავე პერიოდში გამოუშვეს EJ207 ძრავები, რომლებისთვისაც დამუშავდა კლაპნების რეგულირების სისტემა. იგივე AVCS. AVCS სისტემით აღიჭურვა 2.5 ლიტრიანი ძრავებიც. სახელწოდებით EJ255. ამ ძრავით, 2004 წლის დასაწყისში, ჩრდილოეთ ამერიკის ბაზრისთვის აღჭურვეს სუბარუს მოდელი, კროსოვერ-პიკაპი - Baja. ცოტა გვიან ის გამოჩნდა აფრიკისა და ევროპის ბაზრისთვისაც. 2005 წლიდან კი მთელ მსოფილოს მოედო. 2005 წლიდანვე, AVCS სისტემა, სტანდარტულად ყველა EJ სერიის ყველა ძრავზე დადგა. 300 ცხენის ძალიანი EJ257 ძრავით აღიჭურვა ამერიკის ბაზრისთვის WRX STI MY. ხოლო ევროპული და აზიური ბაზრისთვის დამუშავდა რამდენიმ მოდელი, 280 ცხენის ძალიდან 320-მდე. EJ207 ძრავი აღიჭურვა ტვინსკროლი ტურბინით. გაუმჯობესებული ინტერქულერით, შემშვებ-გამშვები სისტემით და გალოვკების მუშაობის პრინციპით, ამ ძრავიდან ამოიღეს 308 ცხენის ძალა და 422ნმ თორქი. როცა იგივე მოდიფიკაციით, მაგრამ 2.5 ლიტრიანი ძრავიდან, რომელზეც უკვე Single-scroll ტურბინა დააყენეს, ანუ VF48, ამოიღეს 309 ცხენის ძალა და 393ნმ თორქი. ცალკე გამოსაყოფია შეზღუდული რაოდენობით გამოშვებული მოდიფიკაციები. როგორიცაა: S201-S204, V-Limited, RB320, GB270 და სხვა. ეს მოდელები, სხვა სერიული მოდელებისგან, გასხვავდებიან არა მარტო გაუმოჯბესებული პადვესკით, ან კარგად შესრულებული ინტერიერით, არამედ ფორსირებული ძრავებითაც. აქვე მინდა დავწერო, თუ რომელი ძრავებით გამოდიოდა WRX და რომელი ძრავებით - WRX STI. WRX ძრავი EJ20G EJ20G EJ20K EJ205 EJ207 EJ255 სიმძლავრე 240/6000 260/6500 280/6500 280/6500 280/6500 260/6000 თორქი 304/5000 309/5000 328/5000 338/5000 338/5000 420/4000 ცილინდრის ბლოკი დახურული ღია(გარდა RA) ღია ღია ღია ღია პორშინები Cast Cast Cast Cast Cast Cast МWRX STi ძრავი EJ20G EJ20G EJ20K EJ20K EJ205 EJ22K EJ207 EJ257 სიმძლავრე 250/6500 275/6500 280/6500 280/6500 280/6500 280/6500 320/6800 300/6000 თორქი 309/5000 319/5000 343/5000 353/5000 353/5000 363/5000 350/5000 460/4500 ცილინდრის ბლოკი დახურული დახურული ღია ღია ღია ღია ღია ღია პორშინები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები კოვანნები ჰოდა, ეხლა მივედი ყველაზე საინტერესომდე სუბარუ რომ ყოფილიყო ჩვეულებრივი, სხვისგან არაფრით გამორჩეული, გადაადგილების საშუალება, მაშინ მისი ძრავის, ამდენი მრავალხმრივი მოდიფიაცია, არაფრით აირეკლებოდა მფლობელის ცხოვრებაში. მაგრამ მისი ცილინდრების კონსტრუქცია, კლაპნების რეგულირების სისტემა და ტურბინა ძალიან იზიდავს ტუნერებს. რის გამოც ბევრი ტუნერ კანტორა უშვებს რიგ ნაწილებს სუბარუს ძრავებისთვის და არა მარტო ძრავისთვის. ისინი გვთავაზობენ სხვადასხვა ვარიანტებს აფგრეიდისთვის. გამოვყოფდი, მუშა მოცულობის გაზრდას, Stroker Kit-ებს და Short Block-ებს. გაგრილების ღია სისტემა იძლევა იმის საშუალებას, რომ მოხდეს ბლოკის დაგილზვა პრაქტიკულად ნებისმიერ ზომაზე. ამით ცილინდრის პრინციპული კონსტრუქცია იცვლება. გილზები, ეგეთი ოპერაციის მერე, ხდება ეგრეთწოდებული სველი. მასქიმალური ცილინდრის დიამეტრი, სველი გილზების შემთხვევაში, შეიძლება იყოს 103მმ. რომელიც 84.5მმ-იან კალენვალთან ერთად ძრავის მოცულობას ზრდის 2.8 ლიტრამდე. მაგრამ სველი გილზები, ბლოკის დამატებითი გაძლიერების გარეშე, დიდ დატვირთვას ვერ უძლებს. უნდა შეიცვალოს პორშინები კოვანნებით, შატუნების გაძლიერებული მასალით უნდა იყოს და ა.შ. ასე დამუშავებული ძრავიდან თავისუფლად შეიძლება ამოიღო 250 ცხენი, რომელიც კარგია ყოველდღიურობისთვის, მაგრამ უვარგისია დრაგისთვის, მიუხედავად უზარმაზარი თორქისა. უფრო უკეთესი ვარიანტია EJ25 ძრავის კალენვალის ჩადება EJ20 ძრავში. ესეთი ცვლილება არაა გათვალისწინებული ქარხნულად, მაგრამ საკმაოდ საყვარელი და მისაღები ვარიანტია ტუნერებისთვის. ამ შემთხვევაში 79მმ-იანი პორშინის სვლის ხარჯზე, გაზრდილია თორქი დაბლებზე და სიცოცხლისუნარიანობა შენარჩუნებულია. ძრავის მოცულობა კი ხდება 2124 კუბური სანტიმეტრი. თუ ესეთ შემთხვევაში გამოვიყენებთ WRX STI-ის კოვანნ პორშინებს, უფრო უკეთესს ძრავს მივიღებთ, ვიდრე გაუმჯობესებული 2.5 ლიტრიანი ძრავია. სტანდარტული ვარიანტი EJ22 ძრავისა, რომელიც B22-ში დევს, 2.2 ლიტრიანი მოცულობისაა. ცილინდრის დიამტერით 96.6მმ და 75მმ-იანი პორშინის სვლით. ამ შემთხვევაში სიმძლავრეც მეტია და თორქიც. ღია ბლოკით, EJ22K, შეიძლება 300 ცხენამდე ამოიღო ზედმეტი პრობლემების გარეშე და დახურული ბლოკიდან - 350 ცხენამდე. მაგრამ ესეთი ბლოკების მოძებნა, ცოტა არ იყოს და ძნელია. პოტენციალის განვითარების, როგორც ძრავისა, ასევე ტუნინგ ნაწილებისა და კონსტრუქციის სიმძლავრის მხრივ გამოირჩევიან 2.0 ლიტრიანი ძრავები. WRX-ის ბლოკები, მატორში ჩარევის გარეშე, თავისუფლად უძლებენ 320 ცხენის ძალიან დატვირთვას. ხოლო WRX STI-ის შემთხვევაში - 350-ს. თუ დახურულ ბლოკთან გვაქვს საქმე, მაშინ 400 ცხენიც არ წარმოქმინს პრობლემას. უფრო მეტი ცხენებისთვის კი რიგი ტუნინგ-კანტორები, მაგალითად, STI და Prodrive, უშვენებ ტუნინგ ნაწილებს EJ ძრავებისთვის, რომლებიც პირდაპირ, გადაკეთების გარეშე ერგებიან სტოკ ნაწილებს. უუფ, რამდენი დამიწერია ერთი თხოვნა მექნება, განვავრცოთ ეს თემა. ანუ ეს სტროკერები არის 2.1 ლიტრიანი, 2.2 ლიტრიანი, 2.6 ლიტრიანი, 2.8 ლიტრიანი და რომელს რა პლიუსი და რა მინუსი აქვს ჩამოვაყალიბოთ. და საერთოდ, რა შედის ამ სტროკერ კიტებში. ამათი ცვლილებისას, კიდევ ბევრი რამ უნდა შეიცვალოს. თუ რამე ვნახე კიდევ ახალი, მივამატებ შემდეგში |
|
|
|
![]() |
Jul 25 2013, 13:48
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
VADA
კარგი ინფოა. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Jul 25 2013, 14:00
გამოხმაურება
#3
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
მალადეც ვადა კარგათ გიშრომია და ძალიან საინტერესო ინფოა. ბევრს გამოადგება ვინც დამწყებია სუბარუში.
რაც შეეხება სტროკერ დესტროკერებს. იმას გააჩნია მანქანას რისთვის აწყობა და რა სიმძლავრე გჭირდება. დრაგი პარნო კალცო და ა.შ. |
|
|
|
Jul 25 2013, 14:01
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
VADA
მადლობა, ძალიან საინტერესოა |
|
|
|
Jul 25 2013, 14:20
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() STI-010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 783 რეგისტრ.: 7-May 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,086 |
კარგი იყო მადლობა.
|
|
|
|
Jul 25 2013, 14:32
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
გაიხარეთ. ესე იგი ტყუილად არ მიშრომია
RACKER ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 15:00) [snapback]513670[/snapback] იმას გააჩნია მანქანას რისთვის აწყობა და რა სიმძლავრე გჭირდება. დრაგი პარნო კალცო და ა.შ. კი ბატონო, გააჩნია, მაგრამ ჩამოვაყალიბოთ თუ როგორი სტროკერის გაკეთება შეიძლება. პლიუს რა დადებითი ან უარყოფითი მხარე აქვს და მერე ჩამოვაყალიბოთ, ეგეთი სტროკერი დრაგისთვის გამოგვადგება, პარნისთვის, რალისთვის თუ ხეზე გასვლისთვის მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ??? მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ??? მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ??? თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ??? |
|
|
|
Jul 25 2013, 14:43
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
ბრავო
|
|
|
|
Jul 25 2013, 14:44
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
VADA
|
|
|
|
Jul 25 2013, 14:46
გამოხმაურება
#9
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] კი ბატონო, გააჩნია, მაგრამ ჩამოვაყალიბოთ თუ როგორი სტროკერის გაკეთება შეიძლება. პლიუს რა დადებითი ან უარყოფითი მხარე აქვს და მერე ჩამოვაყალიბოთ, ეგეთი სტროკერი დრაგისთვის გამოგვადგება, პარნისთვის, რალისთვის თუ ხეზე გასვლისთვის საკამათო თემაა და მასე ადვილად ვერ ჩამოწერ თუ როდის სად და როგორ. კონკრეტულ შმთხვევაზ საუბარი და განხილვა შეიძლება. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ??? კი რათქმაუნდა მიიღებ გაზრდილ თორქს და საკმაოდ ხანგძლივი ექსპლუატაციის ძრავს. ასევე სიმძავრე გექნება 3000-7800 დიაპაზონში. ეს ძრავი შედარებით მიდრეინჯისთვისაა ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ??? გააჩნია რომელწლიანი ძრავს განიხილავ. ძველები ერთია და აი ახლებს უკვე ტურბინიანებს ზოგს ნიტრატიტ და ზოგს ნიტრიტის კალენვალი აქ. ბევრად მძლავრია და ბევრად მეტ დატვირთვას უძლებს. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ??? მარტო კალენვალის ცვლილება მოგცემს იმას რომ გალოვკებს გამოხეთქავ კალენვალს რომ აყენებ დიდხოდიანს ან შატუნი უნდა დაამოკლო ან კიდევ პორშინი. უმჯობესია თუ შატუნს კიდე უფრო დააგრძელებ და პორშინს დაამოკებ. ეს იმ შემთხვევაში თუ ვერხები გჭირდება. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ??? თორქიც გაგეზრდება და ცხენიც მაგრამ უფრო თორქი და ეს თორქი უფრო დაბლა ჩამოიწევს კიდე |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:03
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 15:46) [snapback]513702[/snapback] საკამათო თემაა და მასე ადვილად ვერ ჩამოწერ თუ როდის სად და როგორ. კონკრეტულ შმთხვევაზ საუბარი და განხილვა შეიძლება. მაშინ განვიხილოთ კონკრეტულად დრაგისთვის. ყველაზე გავრცელებული ეს არის მგონია და მერე გადავინაცვლოთ ტრეკისთვის და პარნისთვის. |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:05
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
მოიცადე ტურბინიანი და უტურბინო ძრავი ყველა ერთია ??
-------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:17
გამოხმაურება
#12
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 12:03) [snapback]513712[/snapback] მაშინ განვიხილოთ კონკრეტულად დრაგისთვის. biggrin.gif ყველაზე გავრცელებული ეს არის მგონია და მერე გადავინაცვლოთ ტრეკისთვის და პარნისთვის. მასე ვერ განიხილავ. დრაგისთვის მანქანა არის მარტო დრაგზეე რო დაგყავს დაშლილია და იმით ქალაქში არ დადიხარ. პლიუს იმას აქ მნიშვნელობა რა თანხის ჩადებას აპირებ და რა სიმძლავრე გინდა. საქართველოს პირობებში კი ეგ ნაკლებია. ვაფშე ეგ ძრავებსაც თუ განიხილავთ მერე კარგია. ეგ33 საკმაოდ პოპულარული ძრავია 3.3 აქ მოცულობა და სტანდარტი ძრავით 1 ბარი წნევით 500 ცხენი ალალია OZY პორშინებში და შატუნებშია სხვაობა. კალენვალი ბლოკი ერთია. ნუ ეგ ძველ მოდელებში ახლებში აღარაა ამსე |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:25
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:17) [snapback]513723[/snapback] OZY პორშინებში და შატუნებშია სხვაობა. კალენვალი ბლოკი ერთია. ნუ ეგ ძველ მოდელებში ახლებში აღარაა ამსე ჩემი და ვეერიქსის ერთია ანუ თუ ჩემიც ძველია ? რო დავითრიო პაუკი ინთერქულერი ტურბინა და კომპიუტერი მეშველა კაცო -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:26
გამოხმაურება
#14
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 |
ძველი დახურული 2.2 გამოდგება კოვანნების ჩასაყრელად?
|
|
|
|
Jul 25 2013, 15:38
გამოხმაურება
#15
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(OZY @ 25th July 2013 - 12:25) [snapback]513726[/snapback] ჩემი და ვეერიქსის ერთია ანუ თუ ჩემიც ძველია ? რო დავითრიო პაუკი ინთერქულერი ტურბინა და კომპიუტერი მეშველა კაცო ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif არა შენი არ გამოდგება. პორშინ შატუნები აქ სხვა და მაღალი კუმშვის ხარისხი ციტატა(ANS-555 @ 25th July 2013 - 12:26) [snapback]513727[/snapback] ძველი დახურული 2.2 გამოდგება კოვანნების ჩასაყრელად? ძველი დახურული 2.2 კარგია მაგრამ მაგის ჩაყენება მასე ადვილი არაა. პორშინი გინდა 2.2 ის და მაგას კიდე პლიუს კალენვალი აქ სხვანაირი შუაყელიანი თუ რაღაც. ასერომ რთული თემაა 2.2 ის ნიზის დაყენება. კარგი ვარიანტია ბიუჯეტური მაგრამ ძალიან ბევრს ეგეც ვერ უძლებს. გილზის კედელი როცა 2.5 ზე ჩარხავ ძალიან თხელდება და სკდება. სიმძლავრის მხრივ ყველაზე კარგი სველი გილზია მაინც. ბევრს უძლებს და არ სკდება. ეს საუბარია 500 პლიუს ცხენებზე |
|
|
|
Jul 25 2013, 15:58
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 |
VADA
respect! დიდი ხანია აქ აზიანი სტატია არავის დაუდია |
|
|
|
Jul 25 2013, 16:04
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:38) [snapback]513734[/snapback] არა შენი არ გამოდგება. პორშინ შატუნები აქ სხვა და მაღალი კუმშვის ხარისხი მადლობა რაკერ მაგარი თემაა ძაან -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
Jul 25 2013, 16:11
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 16:17) [snapback]513723[/snapback] მასე ვერ განიხილავ. დრაგისთვის მანქანა არის მარტო დრაგზეე რო დაგყავს დაშლილია და იმით ქალაქში არ დადიხარ. აპა როგორ განვიხილოთ შე კაცო ? მოდი ასე გკითხავ: EJ20 ძრავში პორსინი არის 92მმ და კალენვალია 75მმ სტოკში. ეგრეა ??? ჰოდა ჩავაყენე 92.5მმ იანი პორშინი და კალენვალი 79მმ-იანი. რას მივიღებ ??? შატუნების შეცვლა დასჭირდება ??? დაგილზვა ჯობია თუ პერეგაროტკების გაკეთება ??? თორქის გაზრდაზე მაქვს ჯერ ორიენტაცია. ისე 92.25-იანი პორშინი კი მაქვს მე |
|
|
|
Jul 25 2013, 16:16
გამოხმაურება
#19
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
მაგაზე ხო გიპასუხე უკვე მაგ შემთხვევაში რას მიიღებ და რა დაგჭირდება ევს კიდე ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მაგალითად, 2.5-იანის კალევალი რომ ჩავდო ჩემს ძრავში, მივიღებ გაზრდილ თორქს, ჰო ??? კი რათქმაუნდა მიიღებ გაზრდილ თორქს და საკმაოდ ხანგძლივი ექსპლუატაციის ძრავს. ასევე სიმძავრე გექნება 3000-7800 დიაპაზონში. ეს ძრავი შედარებით მიდრეინჯისთვისაა ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მაგრამ ეს 2.5-იანის კალენვალი, უტურბინოსი ჯობია თუ ტურბინიანის ??? გააჩნია რომელწლიანი ძრავს განიხილავ. ძველები ერთია და აი ახლებს უკვე ტურბინიანებს ზოგს ნიტრატიტ და ზოგს ნიტრიტის კალენვალი აქ. ბევრად მძლავრია და ბევრად მეტ დატვირთვას უძლებს. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] მარტო კალენვალის ცვლილება მოგვცემს რამე პლიუს თუ პორშინებივ უნდა შეიცვალოს და შატუნებიც ??? მარტო კალენვალის ცვლილება მოგცემს იმას რომ გალოვკებს გამოხეთქავ კალენვალს რომ აყენებ დიდხოდიანს ან შატუნი უნდა დაამოკლო ან კიდევ პორშინი. უმჯობესია თუ შატუნს კიდე უფრო დააგრძელებ და პორშინს დაამოკებ. ეს იმ შემთხვევაში თუ ვერხები გჭირდება. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 11:32) [snapback]513691[/snapback] თუ უბრალოდ თორქი გაგვეზრდება ამით და თუ ცხენების მომატება გვინდა, მერე უკვე აუცილებლად უნდა შეიცვალოს პორშინ-შატუნები ??? თორქიც გაგეზრდება და ცხენიც მაგრამ უფრო თორქი და ეს თორქი უფრო დაბლა ჩამოიწევს კიდე სადრაგაოდ ისე თუ დიდი სიმძრავრეზე აპირებ მანქანის მუშაობას და მაღალი აბაროტების საპორტი გაქ გალოვკების და სხვა უამრავი ფაქტორიდან გამომდინარე მაშინ პირიქით ჯობია გააკეთო. ანუ 2.0 ის კალენვალი ჩადო 2.5 ში. პლიუს კასტამ შატუნი კასტამ პორშინი. გრძელი შატუნი მოკლე პორშინი და თუ ყველაფრით ხელს შეუყობ 10000 შეგიძლია ატრიალო. რათქმაუნდა ასეთ ძრავს რესურსი დიდი არექნება მაქს 10-15 ათასი აიაროს დატვიღთვით მაგრამ სადრაგაოდ ძალიან ამგარი იქნება |
|
|
|
Jul 25 2013, 16:27
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 17:16) [snapback]513745[/snapback] სადრაგაოდ ისე თუ დიდი სიმძრავრეზე აპირებ მანქანის მუშაობას და მაღალი აბაროტების საპორტი გაქ გალოვკების და სხვა უამრავი ფაქტორიდან გამომდინარე მაშინ პირიქით ჯობია გააკეთო. ანუ 2.0 ის კალენვალი ჩადო 2.5 ში. პლიუს კასტამ შატუნი კასტამ პორშინი. გრძელი შატუნი მოკლე პორშინი და თუ ყველაფრით ხელს შეუყობ 10000 შეგიძლია ატრიალო. რათქმაუნდა ასეთ ძრავს რესურსი დიდი არექნება მაქს 10-15 ათასი აიაროს დატვიღთვით მაგრამ სადრაგაოდ ძალიან ამგარი იქნება ამ შემთხვევაში მაღლებზე ცხენები გაეზრდება ძრავს. ბევრსაც დაატრიალებ, მაგრამ ბოლომდე რომ გამოიყენო, მაშინ დიდი ტურბინა გჭირდება აუცილებლად. რასპრედვალებიც, ექსტერნალ ვესტგეითები და ა.შ. მე კიდევ მარტივი რამ მინდა შედარებით ჩემს მატორში რომ კალენვალი შევცვალო და შატუნები, გამეზრდება თორქი. სხვა მხრივ რაიმეს შეცვლა მომიწევს ??? შატუნები ქასთომ უნდა ავარჩიო თუ რომელიმე ძრავისა წავა ??? პორშინების შეცვლაც მომიწევს ??? |
|
|
|
Jul 25 2013, 20:47
გამოხმაურება
#21
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
შენ რომ თორქი გაზარდო უნდა დაააყენო 2.5 ის კალენვალი და გრძელი შატუნი. თუმცა დასათვლელია შენ რა პორშინი გაქ და იმის მიხედვით უნდა შეირჩეს შატუნი და მერე პრაკლადკა რომ კუმშვის ხარისხი ჯიგრული გამოვიდეს. ეგეთი ძრავი მაღლებზეც საკაიფოდ იმუშავებს მსუბუქი პორშინის და დიდი როდრეშას ხარჯზე. ნუ როგორც ზემოAთ ვთქვი მკვლელი იქნება დაახლოებით 7800 მდე. თუმცა ეს ძვირი სიამოვნებაა და მგონი შენ გირჩევნია პირდაპირ 2.5 ჩადო |
|
|
|
Jul 25 2013, 21:03
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ჰო მაგრამ 2.5-ის გალოვკების პრობლემა არ მინდა პორშინები კი 25-იანი ოვერსაიზები მაქვს და პრაკლადკა საკმაოდ სქელი. კარგია მაღლებზეც კარგად თუ იმუშავებს, მაგრამ ბლოკი რამდენად გაუძლებს ამ თორქის გაზრდას ??? |
|
|
|
Jul 25 2013, 21:06
გამოხმაურება
#23
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა |
|
|
|
Jul 25 2013, 21:09
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 22:06) [snapback]513810[/snapback] გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა ოოო. ეგრე კიდევ შეიძლება ... მაგრამ რა გამოვა მერე მაგითი ??? გამეზრდება ძრავის მოცულობა, მაგრამ თორქი დარჩება იგივე. |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:15
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 |
კაი თემაა ძაან. გიშრომია. კაია ასეთი თემები, სიამოვნებით ვკითხულობ
|
|
|
|
Jul 25 2013, 22:36
გამოხმაურება
#26
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
რაგჭირს ბიჯო შენ გურული მაინც არ იყო ცოტა სხარტად იფიქრე ტოო რატო დაგრჩება იგივე თორქი. პირიქით თორქი ბევრად უფრო გაგეზრდება და თან დაბლებზე. ერთადერთი მინუსი ის აქ 7400 მდე ივლის მანქანა კარგათ მერე დააკლდება გაწევა. მარა მაქამდე მაგრად ივლის ძალიან. |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:43
გამოხმაურება
#27
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
თემა ძალიან კარგია, საღოლ...
ხოდა ეხლა მე გეტყვი რა უნდა ქნა, რომ ბიუჭეტური ანუ (შედარებით ნაკლები ხარჯით) |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:44
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 23:36) [snapback]513851[/snapback] რატო დაგრჩება იგივე თორქი. რატომ დამრჩება იგივე თორქი და იმიტომ, რომ AVCS-იანი გალოვკები არა მაქვს. AVCS-ის გარეშე თორქი ერთი და იგივე აქვთ და AVCS-ებთან ერთად აქვს მომატებული თორქი. ეგრე ვიცი და ვცდები ??? ერთი ეგაა, რომ ამერიკულის 2.5-იანი უტურბინო ბლოკის აღება შეიძლება. პორშინებს შევცვლი და პრაკლადკით უნდა დავაგდო Степень сжатия. გამომივა 2.5-იანი მატორი ცოტა უკეთესი გალოვკებით. არაა ეგრე ??? |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:46
გამოხმაურება
#29
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
TaO
სწორი მიმართულებაა. ხანგრძლივი ექსპლუატაციის საკმაოდ ძლიერი ძრავი გამოვა. 2.0 ზე ოდნავ ძლიერი ნიზით. მაგრამ მე მაგხელა ფულს არ ჩავდებდი მაგ ძრავშI |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:48
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
TaO
ამერიკულის სტი-ის კალენვალი, ანუ 2.5-იანის კალენვალია. 93-იანი პორშინები ცოტათი დიდია ვიდრე 2.0-იანისა. ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:43) [snapback]513860[/snapback] 1688X18%+(განბაჭება+ ძრავის აწყობა) ხოდა მიიღებს სწორი ტურბინით და ნასტროიკით 500 ცხენს 100% გარანტიით მაგრამ ღიირს რო/??????????? და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში. |
|
|
|
Jul 25 2013, 22:54
გამოხმაურება
#31
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
RACKER
მამენტ მართალი ხარ ცოტა დაამატო და დესტროკერი ააწყო გაცილებით აი გაცილებით ძლიერი ძრავი გამოგივა 2.32 მოცულობით VADA ანუ ყველა 2.0 ძრავს მოყვება 92მმ პორშძინები , ხოლო ,,რემონტნი არის 92.5მმ და 93მმ... შესაბამისად მოცულობა იზრდება.... რაც შეეხება კალენვალს ყველაზე კარგი კალენალი და შესაბამისად ტუნერების 2 წლიანი გამოცდილებით ითვლება ამერიკულო 2011 წლიანი სუბარუ იმპრეზა 2.5 იანის კალენვალი ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 23:48) [snapback]513867[/snapback] და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში. 2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:00
გამოხმაურება
#32
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
და რა 2.0 ზე ავცს გექნება? 2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ? ისედაც ორივე რომ უავეცეესო აიღო 2.5 ბევრად უფრო სასიამოვნო სატარებელი მანქანა ყოველდღიურად. ბევრად მალე ისპულება მითუმეტეს 2.0 ის გალოვკაზე და თორქიც უფრო დაბლებზე აქ.TaO დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:03
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
TaO
ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:54) [snapback]513870[/snapback] 2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია 2.5-იანი ძრავის დაპატარავება, სიმძლავრის მარლებზე გაზრდას ნიშნავს. ეგ რა ხარჯებთანაა დაკავშირებული ? |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:03
გამოხმაურება
#34
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ
|
|
|
|
Jul 25 2013, 23:05
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback] და რა 2.0 ზე ავცს გექნება? 2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ? რო არ მექნება მაგას გეუბნები RACKER ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:03) [snapback]513881[/snapback] აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ დიდი სიამოვნებით მოგისმენდით |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:07
გამოხმაურება
#36
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback] დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ ამხელა ხარჯი როცა დება მანქანაში ყოველდღიურობა ნდა დაიციწყო |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:08
გამოხმაურება
#37
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
მე ნაწილებს ჩამოგიწერ და ტაო მიაწერს ჰაი კლასის ბრენდების ფასებს მოკლედ პირველი გინდა კალენვალი 2.0 ის სიმძლავრეს გააჩნია რაგინდა. ნიტრიტიტ 2.0 კალენვალი კატასტროფა ფასია და ძნელი საშოვნელია მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ მეოთხე თვითო ბლოკი თუმცა მე ამას ყოველდღიურ მანქანაზე არვიზამდი. ნიუდობნი ძრავია. დაბლებზე უჭირს. |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:17
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback] მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ მეოთხე თვითო ბლოკი ეგეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა. რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ??? |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:28
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback] მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. უკაცრავად რომ საუბარში გეჭრებით, მაგრამ კასტომ შატუნი რა სიგრძის არის? მე ვიცი რომ ყველა სუბარუს, სტროკერი კიტის შატუნის ზომა 131.6მმ და დანარჩენი კიდევ 130.5მმ სხვა რამე კიდევ არსებობს? ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 00:17) [snapback]513895[/snapback] რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ??? სქელი პრაკლადკის დაყენებითაც მოცულობა იმატებს |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:29
გამოხმაურება
#40
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
რატომ გავაკეტებდი და არსებობს ასეთი კრიტერიუმი ძრავის სეფასების როდრეიშა
ანუ შატუნის სიგრძე გაყოფილი კალენვალის ხოდზე. რაცუფრო დიდი როდრეიშა უფრო აბაროტისტია ძრავი და მაღლებზე უკეთესად მუშაობს. მაგალითად ფორმულა1 ის როდრეიშა არის 2.4 ის ახლომახლო და მოტოების კდიე უფრო მეტი რაცუფრო დიდია როდრეიშა პორშიი უფრო დიდ დროს ყოფს ზემოთ და უფრო დიდ დროს უნდება ქვემოთ წამოსასვლელად. შესაბამისად მაგდროს ინერცია პატარაა ძრავში და პლიუს დიდი დრო აქ სმესის შესატანად. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 20:17) [snapback]513895[/snapback] გეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა. ხოდა ამიტომ არის სედარებით ბიუჯეტური და კარგი 2.5 ის ჩადება პირდაპირ. რომლის ნაწილებიც იშოვება და ყრია. მაგალითისთვის 2.5 ისთვის შატუნს იყიდი 300-400 დოლარად საკაიფოს როცა კასტამ შატუნს 1000 მწვანილი ჟირდება |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:32
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:29) [snapback]513901[/snapback] მაგალითად ფორმულა1 ის როდრეიშა არის 2.4 ის ახლომახლო და მოტოების კდიე უფრო მეტი რაცუფრო დიდია როდრეიშა პორშიი უფრო დიდ დროს ყოფს ზემოთ და უფრო დიდ დროს უნდება ქვემოთ წამოსასვლელად. შესაბამისად მაგდროს ინერცია პატარაა ძრავში და პლიუს დიდი დრო აქ სმესის შესატანად. ფორმულა 1 და მოტოების ძრავებში პირიქით ხომ არ არის შემთვევით? |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:32
გამოხმაურება
#42
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
Black Jo
კასტამ შატუნი კასტამ შატუნია. რა ზომასაც ეტყვი იმ ზომას გაგიკეთებენ. თUგინდა 200 იანი გააკეთებინე |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:33
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:32) [snapback]513903[/snapback] კასტამ შატუნი კასტამ შატუნია. რა ზომასაც ეტყვი იმ ზომას გაგიკეთებენ. თUგინდა 200 იანი გააკეთებინე ხოდა ეგ გკითხე, სისულელეა კასტომის დამზადება ჩემის აზრით სტრიტქარისთვის, მაგას კაი კასტომ ფულიც უნდა, გამზადებულში გადაიხდი ბარემ და უკეთ ივლის, რაღა მე ვაკეთო |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:38
გამოხმაურება
#44
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
Black Jo
მერე მაგას ვამბობ მეც სხვას კი არაფერს. თუმცა კარგი კასტამ შატუნ პორშინით მაგარი რამ აიწყობა. ფული თქვი თორე |
|
|
|
Jul 25 2013, 23:51
გამოხმაურება
#45
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback] მე ნაწილებს ჩამოგიწერ და ტაო მიაწერს ჰაი კლასის ბრენდების ფასებს მერე შენ ელიავის ფასებზე გადათვალე ჯუნ რეისინგი- ჰკს რეისი, პროდრაივ რეისი (საუბარია იმენა რეისებზე, კარილო--2.2 სტროკერი ფასები (კალენვალი, შატუნი, პორშინი, პრაკლატკა კლადიშები,7500, 6000, 10000, 5000 აი ფასები.... ვადა მე დაგიწერე რაც მე 4 ტვის მანძილზე ვიკითხე და ყველაზე იაფიანი და შესაბამისად კარგი ვარიანტი სტროკერის არის მანლეი პლატინიუმ სერიის რომელიც 2000 არ ცდება |
|
|
|
Jul 26 2013, 08:28
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 |
|
|
|
|
Jul 26 2013, 11:20
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
TaO
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 00:51) [snapback]513912[/snapback] ყველაზე იაფიანი და შესაბამისად კარგი ვარიანტი სტროკერის არის მანლეი პლატინიუმ სერიის რომელიც 2000 არ ცდება ჰო ეგაა, მაგრამ ამას პლიუს ტურბინა გინდა შესაბამისი. ანუ GT35R და ესეც ახალი ერთი მაგდენი ღირს. პლიუს რამდენი წვრილმანი გამოჩნდება კიდევ ??? |
|
|
|
Jul 26 2013, 12:35
გამოხმაურება
#48
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 12:20) [snapback]513965[/snapback] ჰო ეგაა, მაგრამ ამას პლიუს ტურბინა გინდა შესაბამისი. ანუ GT35R და ესეც ახალი ერთი მაგდენი ღირს. პლიუს რამდენი წვრილმანი გამოჩნდება კიდევ ??? ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება |
|
|
|
Jul 26 2013, 15:21
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 13:35) [snapback]513986[/snapback] ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება +1 10000000% |
|
|
|
Jul 26 2013, 16:39
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
TaO
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 13:35) [snapback]513986[/snapback] ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება ერთი ეს თქვი, 2.9-იან სტროკერში რისი კალენვალი ჯდება ??? და EZ30 ძრავზე თუ შეიძლება რამე მსგავსის გაკეთება |
|
|
|
Jul 26 2013, 17:50
გამოხმაურება
#51
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
2.9 სტროკერი დაივიწყე. მაგარი ცუდი ძრავია. ცარიელი ნიზია და რესურსი ვაფშე არ გაქ. ეზ30 საც დაანებე თავი მაგაზე უკეთესი და იაფია ეგ33 და თუ გაინტერესებს მაგ ძრავს ჩაუღრმავდი მაგრამ ეგ ძრავი ბევრად დიდი სიმძლავრეებისა და ძვირიც დაგიჯდება. მაგას სხვა კომპი უნდა სუბარუს კომპით ვერ მართავ |
|
|
|
Jul 26 2013, 17:57
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 18:50) [snapback]514086[/snapback] ეგ33 იშოვი რო ამ ძრავს საერთოდ ??? 1997-ის მერე არც გამოუშვიათ მგონი. მაგრამ B22-ის 6 ცილინდრიანი ვარიანტის შექმნა როცა მოინდომეს, მგონი EG33 გამოუვიდათ ეს მატორი დგას Subaru Alcyone SVX-ებზე. გამოდიოდა მხოლოდ 1992-1997 წლებში. საინტერესო დიზაინის კუზაოა ისე მაგრამ ერთი რამ მაინტერესებს: რატომ გამოდიოდა მხოლოდ 4-იანი ავტომატით ??? რომ დამჭირდეს, რომელი მექანიკა კარობკა მივაბა ??? |
|
|
|
Jul 26 2013, 18:01
გამოხმაურება
#53
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
იგივე ძრავია რაც 2.2 უბრალოდ ზედმეტი ორი ცილინდრი აქ დამატებული. აგებულებით ძალიან გავს ეჯ ძრავის აგებულებას. პირდაპირ მიდის 2.2 ის პორშინები შატუნები და ყველაფერი. კარობკასაც ნებისმიერს დააყენებ, უკანა მხარე იგივეა რაც ეჯ ძრავებზე. ერთადერთი სხვაობა გალოვკებია |
|
|
|
Jul 26 2013, 18:13
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
და დაბუსტავასაც გაუძლებს ??? ისე რატომ არ დაყენეს თავის დროზე ტურბინა ??? თუ იმ დროისთვის საკმაო სიმძლავრე ჰქონდა ? |
|
|
|
Jul 26 2013, 18:49
გამოხმაურება
#55
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
ეხლა ვაოფებთ აღარგვინდა მაგ ძრავზე. ისე კი ეგ ძრავი იმიტომ არ დაბუსტეს რომ ძალიან მძიმეა. პარნი რალი ტაიმატაკი მსგავსი შეჯიბრებებისთვის არ ვარგა. ცხვირი ძალიან მძიმდება და მანქანა სამართავად საშინელი ხდები. იმდროს კი დრაგზე საერთოდ არ ფიქრობდნენ |
|
|
|
Jul 26 2013, 18:59
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
RACKER
ანუ მსგავსი თემა გვინდა EG და EZ სერიაზე ანუ ესე გამოდის, თუ ქალაქისთვის გინდა მანქანა და პლიუს დრაგისთვის, რეკომენდებულია 2.5-იანი ნიზზე აწყობილი 2.0-ის ბლოკი. თუ მხოლოდ დრაგისთვის გინდა, მაშინ პირიქით. 2.5-იანის დესტორკერი უნდა ააწყო. მაგრამ ტაოს ჩამონათვალში გილზებს ვერ მივაკვლიე. არა მგონია 93მმ-იან პორშინებს სტოკმა გილზმა გაუძლოს. |
|
|
|
Jul 26 2013, 19:02
გამოხმაურება
#57
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
VADA
ჩემი აზრით ყველაზე იაფი და კარგი ქალაქისთვის იქნება პირდაპირ 2.5 ის აღება. დანარჩენ სტროკერ დესტროკერები უკვე კაი კუშზე გადის |
|
|
|
Jul 26 2013, 19:41
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 20:02) [snapback]514102[/snapback] ჩემი აზრით ყველაზე იაფი და კარგი ქალაქისთვის იქნება პირდაპირ 2.5 ის აღება. დანარჩენ სტროკერ დესტროკერები უკვე კაი კუშზე გადის სტროკერ კიტი არანაირად არ გადის დიდ კუშზე, ნაწილებში შედის კალენვალი (ეგრედწოდებული შავი), პორშინები კოვანები (ვისეკო), შატუნები კოვანები (მანლი), ვკლადიშები (ACL უმრავლესობას ეგრე მოყვება), და ეგ სიამოვნება თავისი განბაჟებით ჯდება 1600$-მდე. ამას პლიუს დამატებული ინჯექტორი, ინტერქულერი, ბენზონასოსი 2000$ უნდა, ჩემი აზრით დიდი კუში არ არის. 2.5-ს ყოლას მირჩევნია პირადად 2.0 მყავდეს შენ არ გეწყინოს ოღონდ ისე ერთი კითხვა მაქვს მაინც, რატომ დატოვეს იაპოშკებმა 2.0-ზე თავიანთი ძრავები მიუხედავათ იმისა რომ ბევრი მცდელობა ქონდათ გადასვლის 2.5-ზე? |
|
|
|
Jul 26 2013, 20:01
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
ციტატა(Black Jo @ 26th July 2013 - 20:41) [snapback]514120[/snapback] 2.5-ს ყოლას მირჩევნია პირადად 2.0 მყავდეს შენ არ გეწყინოს ოღონდ +1 ციტატა(Black Jo @ 26th July 2013 - 20:41) [snapback]514120[/snapback] ისე ერთი კითხვა მაქვს მაინც, რატომ დატოვეს იაპოშკებმა 2.0-ზე თავიანთი ძრავები მიუხედავათ იმისა რომ ბევრი მცდელობა ქონდათ გადასვლის 2.5-ზე? სადღაც წავიკითხე, 2005 წლამდე არანაირად არ ვარგა 2.5-იანი ძრავები ტუნინგისთვისო. 2005-ის მერე კი უკვე შეიძლებაო. მაგრამ 2.5-იანის ჩალიჩს მართლა მირჩევნია სტროკერი გამოვაცხო. |
|
|
|
Jul 26 2013, 20:42
გამოხმაურება
#60
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 17:39) [snapback]514067[/snapback] ერთი ეს თქვი, 2.9-იან სტროკერში რისი კალენვალი ჯდება ??? 83მმ ყელის სიგრზით.... |
|
|
|
Jul 26 2013, 20:56
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 21:42) [snapback]514147[/snapback] 83მმ ყელის სიგრზით.... შესაბამისად 105მმ დაბალი პორშინებით +1 ანუ არცერთი ტიპის სტოკ ძრავს არ უდევს მაგხელა ხოდიანი კალენვალი, მარტო სტროეკრისთვის გამოშვებულია |
|
|
|
Jul 26 2013, 21:19
გამოხმაურება
#62
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 |
ასევე დავამატებ, ატსებონ სტორეკერებისთვის------75მმ, 79მმ, 81მმ და 83მმ... 1 და 2 კალენვალები გამოიყენება 2,9 ზრავებისთვის, ერთი პორშინის დიამეტრია დიდი, ხოლე მეორეს ეგრეთწოდებული რემონტნი პორშინები და დაბალი სიგრძით, 3-4 კი 2.5 ძრავებისთვისაა შექმნილი
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 22:18) [snapback]514157[/snapback] გამოიყენება 2,9 შეცდომაა 2.0 ძრავზე |
|
|
|
![]() ![]() |