![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე
ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ტურბინა უნდა გათიშო, ალბად. ვეისტგეიტი გახსნილი დატოვო (როგორ უნდა ქნა არ ვიცი). ტურბინა რომ ზეთს ჭამს, მაშინ დიდი შატკა უნდა ქონდეს და წესით უნდა ხრიალებდეს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არაა აუცილებელი რომ ხრიალებდეს. თუ გათიშავ ტუბინას მაშინ 3000 აბაროტზე მეტი არ მიცე, ტოღე გაგიბაგატებს ძალიან. ვეისთგეითის აქტუატორი უნდა გაჭედო გაჭებულ მდგომარეობაში და ტურბინა გაცილებით დაბალ აბაროტზე იტრიალებს ვიდრე ჩვეულებრივად, თუმცა შეიძლებ მაინც შეჭამოს, ასე რომ ბოლპომდე ვერ გაიგებ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ტურბინა როცა ზეთს ჭამს ბოლავს თეთრად
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback] მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() ტურბინიდან გამომავალ შლანგს დააკვირდი გარედან ცოტა ზეთიანი იქნება. ისე ინტერკულერს თუ მოხსნი და ნახავ შიგნიდან ძალიან ზეთიანი ხომ არ არისთ. ტურბინა ზეთს შეიძლება ზუსტათ კომპრესორის მზარეს აპარებს მერე ინტერკულერში ხვდება შემდეგ კი მატორი ყლაპავს და წვავს ამ შემთხვევაში მატორი არ ბოლავს. ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 22:54) [snapback]62728[/snapback] PCV კლაბანი ეგ რაარის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 21:54) [snapback]62728[/snapback] ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
Pოზიტივ ქრანკეის ვენტილეიშენ ველვ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback] მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() რა ზეთი გისხია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(akm777 @ 13th December 2009 - 00:20) [snapback]62775[/snapback] რა ზეთი გისხია? მაგით ნამდილად ვერ დაადგენ მატორის ბრალია თუ ტურბინის ![]() მაგით უბრალოდ იმას გაიგებ მანქანისა ბრალია თუ ზეთის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
PCV კლაპანი 205 ძრავებზე დგას დროსელის ქვევით ჩახრახნილია პირდაპირ "პაუკში" მოკლედ ეგ ვალვი ნახევრად ღიაა დაბალ აბაროტზე
ღიაა საშუალოძე და ჩაკეტილია მაღალზე. მოკლედ ეს კლაპანი პასუხიმგებელია უარყოფითი წნევა იყოს კარტერში ანუ ზეთის ბოლი/ორთქლი მაქსიმალურ გაიწოვოს დროსელის გვერდის ავლით რომ დროსელი სუფთა იოყოს. დიდ აბაროტზე PCV ჩაკეტილია და ზეთის ბოლი/ორთქლი შედის ტურბინამდე. ორივე გალოვკის კრიშკიდან ვენტილაციის შლანგები შედის ტურბინამდე. ეხლა წარმოიდგინეთ PCV გაჭედილია კარტერში წნევაა მთელი ბოლი შედის ტურბინამდე ამ დროს მიეცი გაზი დაბზრიალდა ტურბინა გამოსასვლელზე 0.8 წნევა შესასვლელზე -0.2 ან -0.4 და ჩაყლაპა მთელი ზეთი ტურბინამ. შეტენა ინტერქულერში მერე დროსელში და გაქრა ზეთი. დროსელი როცა გავწმინდე PCV ც მოვხსენი და კარბ ქლინერით გავრეცხე. მაგარი ჭუჭყიანი იყო ჰაერს საერთოდ აღარ ატარებდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
Sturbo
მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 13 2009, 00:46) [snapback]62770[/snapback] ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა ![]() ეგ არის კარტერის გაზების ვენტილაციის კლაპანი, რომელსაც გამოაქვს კარტერის გაზები ინთეიქში ![]() თუ ეგ კლაპანი არ მუშაობს კარგად, გაზები გადის კოლექტორის ტრუბკიდან ფილტრთან რომ შლანგია, მანდედან, შესაბამისად ზეთიც გადააქვს, თუმცა საკმაოდ ცოტა რაოდენობით, მაგრამ იმდენი რომ ინტერქულერიც და ფილტრიც გააზეთიანოს ![]() ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:37) [snapback]64888[/snapback] Sturbo მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს ![]() ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა ეგ კლაპანი არ იკეტება კარგად, ტურბინის წნევა მაგ კლაპანში მოშნად უბერავს და გაზები გააქვს ინთეიქის ტრუბაში და მერე ინტერქულერში ![]() ატმოსფერულზე ეგეთი რამე არ ხდება, იქ ძირითადად პირიქით არის ხოლმე, ეგ კლაპანი იჭედება და მაგ დროს გადის გაზები ინთეიქში ![]() თუმცა ტურბინიანის შემთხვევაში ორივე ვარიანტი შეიძლება მოხდეს, ან გაიჭედოს კლაპანი, ან ვაბშე გახსნილი დარჩეს, იმიტომ რომ ტურბინიანზე PCV კლაპანი ცოტა სხვა კონსტრუქციის არის.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 18th December 2009 - 10:38) [snapback]64890[/snapback] მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა ![]() მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:49) [snapback]64896[/snapback] აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა ![]() მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? ხო რავი, 1 კვირის წინ 3 დღე ინტერნეტი არ მქონდა, მერე 1 დღე ბანი მქონდა მორჭობილი ![]() ხოდა ზუსტად ეგ შავი ებონიტისმაგვარი შტუცერებიდან შეიძლება გამოვიდეს კარტერის გაზები, თუ PVC კლაპანი გაჭედილია ან პირიქით გახსნილი (ტურბინიანის შემთხვევაში) ![]() ატმოსფორიკაზე ეგ შტუცერები პირდაპირ ფილტრის ყუთში შედის ორივე მხარეს ![]() ![]() ბუსტზე ზუსტად არ ვიცი, შეიძლება რაღაცნაირად იმოქმედოს წნევის არასტაბილურობაზე, მაგრამ რამდენად, ეგ არ ვიცი..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:07) [snapback]64907[/snapback] ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა ვააა, საინტერესოა, თუ კოლექტორი წნევას არ იჭერს, ესე იგი ბუდეა ![]() PCV კლაპანი თუ გახსნილია მუდმივად, ეგრე იქნება ნამდვილად...... აბა გაწმინდე ინტერქულერი და ინთეიქის ტრუბები და მერე ნახე რამდენ ხანში გაზეთიანდება, თუ ძაან მალე ნახე ზეთი, ესე იგი PCV არის დაბრედილი.... კლაპნის ვარგისიანობის დადგენა მგონი მარტივად უნდა მოხდეს, დროსელის მხრიდან ჰაერს არ უნდა ატარებდეს არცერთ შემთხვევაში, პირიქით კი ბატონო ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:42) [snapback]64916[/snapback] მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა დადებითი წნევის დროს საერთოდ არ უნდა აპარებდეს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
დადებით წნევაზე აპარებს მაგრა ცოტას ეგ კრიტიკული არაა . აი უარყოფით წნევაზე კონუსური კლაპანი დგას და პრუჟინა ხალასტოიზე
როცა უარყოფითი წნება მაღალია ეგ კლაპანი თითქმის ჩაკეტილია ასევეა ბურსტის დროს. უბრალოდ გარეცხე და ეგაა როცა ანჯღრევ შტოკი უნდა დადიოდეს შიდნით თავისუფლად ფაქტიორად უნდა დახტოდეს. კარბ ქლინერია მაგის წამალი |
|
|
![]() ![]() |