გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 17 2013, 14:25
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 |
მოგესალმებით ყველას. რჩევა მჭირდება, მიყვარს ბუნებაში სიარული და ცოტა ლაითი ოფროუდი, ტურბინიანს მირჩევთ თუ უტურბინოს, და რა მატორზე ეხლა ვაპირებ ყიდვას და ვერგადამიწუვეტია. 2001 წლიან მოდელებზე მაკ საუბარი
|
|
|
|
![]() |
Dec 17 2013, 14:36
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
თუ სისწრაფეც გიზიდავს ტუირბინიანი თუარადა უტურბინო
მარა ბუნებაშისასიარულოდ თუ დატვირთული იქნები გაუჭირდება მანქანას ანუ ისევტურბინიანს გირჩევ |
|
|
|
Dec 17 2013, 14:42
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
უტურბინო მექანიკა ბენზინზე... ყველაზე გამძლე და უკაპრიზო მანქანა.
|
|
|
|
Dec 17 2013, 14:43
გამოხმაურება
#4
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 280 რეგისტრ.: 30-November 10 მომხმარებელი № 1,655 |
უტურბინო მექანია უნდ აიყიდო, პანიჟენია აქვს და არც დატვირთულს გაუჭირდება სადმე სიარული და არც გადაძეძგილს, მთავარია ძირი არ დაადებინო და ყველგან გახვალ, თურბინიანი კარგია საგონკაოდ, დაბალ აბაროტებზე, როცა რამეზე ნელა გინდა გადახვიდე და არა შეაფრინდე და დატოვო ბამპერები და პერედოკი იქვე (გინდ დატვირთულს გინდა დაუთვირთავს) პანიჟენიას არაფერი ჯობნის
|
|
|
|
Dec 17 2013, 15:01
გამოხმაურება
#5
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 |
ერთსაც გკიტხავთ 2001 წლიან ფორესტერებში ავტომატიკას ვგულისხმობ თუა ხიდებში ან კარობკებში რაიმე სხვაობა, მადლობთ
|
|
|
|
Dec 17 2013, 15:03
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,871 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 670 |
d.i.1973
ციტატა(d.i.1973 @ 17th December 2013 - 16:01) [snapback]552788[/snapback] ერთსაც გკიტხავთ 2001 წლიან ფორესტერებში ავტომატიკას ვგულისხმობ თუა ხიდებში ან კარობკებში რაიმე სხვაობა, მადლობთ არაფერი ციტატა(shota @ 17th December 2013 - 15:42) [snapback]552776[/snapback] უტურბინო მექანიკა ბენზინზე... ყველაზე გამძლე და უკაპრიზო მანქანა. ეს იყიდე |
|
|
|
Dec 17 2013, 15:08
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(shota @ Dec 17 2013, 15:42) [snapback]552776[/snapback] უტურბინო მექანიკა ბენზინზე... ყველაზე გამძლე და უკაპრიზო მანქანა. +11111111111 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Dec 17 2013, 15:16
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
უტურბინო 2.0 იყიდე !!!
უფუჭებადი ძრავი აქვს თუ ძალით არ მოუღებ ბოლოს ტურბინიანი კარგია მაგრამ ძრავის რესურსით არის , უტურბინო 2.5 აქვს გადახურებისკენ მიდრეკილება და ძრავის რესურსი მცირე |
|
|
|
Dec 17 2013, 15:23
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 17 2013, 16:16) [snapback]552803[/snapback] უტურბინო 2.0 იყიდე !!! უფუჭებადი ძრავი აქვს თუ ძალით არ მოუღებ ბოლოს ტურბინიანი კარგია მაგრამ ძრავის რესურსით არის , უტურბინო 2.5 აქვს გადახურებისკენ მიდრეკილება და ძრავის რესურსი მცირე 3.0 ლანკასტერზე + გაზით რას იტყვი? ცოტა ძვირი ჯდება მაგრამ ეკონომიურიც არის, კომფორტულიც და გამავლობაც არა აქვს ცუდი სანდროია შემოვა და დაწეროს აბა, უტურბინო ფორიკიდან გადავიდა კაკრაზ გაზიან 3.0 ლანკასტერზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Dec 17 2013, 15:43
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 17 2013, 16:23) [snapback]552807[/snapback] 3.0 ლანკასტერზე + გაზით რას იტყვი? ცოტა ძვირი ჯდება მაგრამ ეკონომიურიც არის, კომფორტულიც და გამავლობაც არა აქვს ცუდი სანდროია შემოვა და დაწეროს აბა, უტურბინო ფორიკიდან გადავიდა კაკრაზ გაზიან 3.0 ლანკასტერზე კაი არჩევანია , მე მომწონს ეგ მანქანა საერთოდ გაფუჭებით ყველაფერი ფუჭდება ნუ მოვლასაც გააჩნია რათქმაუნდა 3.0 ის ძრავი ძალიან ძვირი ჯდება შეილება სამმაგი ოდენობა დაჯდეს რაც 2.0 აქედან გამომდინარე მე პირადად 2.0 უტურბინო მექანიკა გაზზე მირჩევნია ყველაფერს |
|
|
|
Dec 17 2013, 16:14
გამოხმაურება
#11
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 |
ადრე სადღაც წავიკიტხე იაპონიაში გარკვეული გარბენის შემდეგ სრულ სერვიზს უტარებენ ხო არ იცის ვინმემ რა გარბენზეა საუბარი.(ანუ შეიძლება იყიდო მანქანა 70000 ქონდეს გავლილი მაგრამ ბევრი რაგაც შესაცვლელი ან იყიდო მანქანა 90000 ქონდეს გავლილი და ყველაფერი შეცვლილი.რამდენ ათასზე უტარებენ მაგ სერვიზს?
|
|
|
|
Dec 17 2013, 16:18
გამოხმაურება
#12
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 280 რეგისტრ.: 30-November 10 მომხმარებელი № 1,655 |
თუ არ გინდა რომ იმკითხაო მაშინ აქაური მანქანაიყიდე და ყველაფერს შენით შეამოწმებინებ, ან უნდა არისკო და აუქცინიდან წამოიყვანო
|
|
|
|
Dec 17 2013, 16:32
გამოხმაურება
#13
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 |
ვინმე ტუა ისეთი ვისაც ჩამოყავს მანქანები და თან შემარჩევინოს ჩემზე მეტი მაინც ეცოდინება
|
|
|
|
Dec 17 2013, 16:33
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
რატო ვერ გავიგე ტურბინიანი მექანიკას რო უარო კაი ბენზინი კაი ზეთი ასხა მაინც დედა.......????
|
|
|
|
Dec 17 2013, 16:52
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(d.i.1973 @ Dec 17 2013, 17:14) [snapback]552831[/snapback] ადრე სადღაც წავიკიტხე იაპონიაში გარკვეული გარბენის შემდეგ სრულ სერვიზს უტარებენ ხო არ იცის ვინმემ რა გარბენზეა საუბარი.(ანუ შეიძლება იყიდო მანქანა 70000 ქონდეს გავლილი მაგრამ ბევრი რაგაც შესაცვლელი ან იყიდო მანქანა 90000 ქონდეს გავლილი და ყველაფერი შეცვლილი.რამდენ ათასზე უტარებენ მაგ სერვიზს? ეგ სერვისი არის რემნების, ზეთების და ეგეთი რამეების შეცვლა და ძირითადად 90.000-100.000 გარბენის ფარგლებში ხდება ციტატა(picundela28 @ 17th December 2013 - 17:33) [snapback]552836[/snapback] რატო ვერ გავიგე ტურბინიანი მექანიკას რო უარო კაი ბენზინი კაი ზეთი ასხა მაინც დედა.......???? თუ კარგად მოუვლი, არაფერიც არ მოუვა უბრალოდ ტურბინიანის შენახვა ცოტა ძვირი ჯდება, ბენზინსაც შედარებით მეტს წვავს მაგრამ თუ ტურბინის მუღამი გაქვს, უტურბინოთი სიარული მაგრად გაგიტყდება, მე ვცადე ერთხელ და იმის მერე შანსი არაა რომ უტურბინო სუბარუ ვიყიდო, 3.6 H6 ან რამე ეგეთი ძრავით თუ არ იქნება -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Dec 17 2013, 17:07
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 17th December 2013 - 16:52) [snapback]552842[/snapback] თუ კარგად მოუვლი, არაფერიც არ მოუვა ხოდა მაგას ვამბობ რა.მეც არ მინდოდა ტურბინიანის ყიდვა სულ იზმენებში ჩამაგდეს ძრავი უფუჩდებაა ყოველ მეორესო ისაო ისააოო.უბრალო იყიდე თუ იყიდიო.მარა ბოლოს მაინც დავბიდე ტურბინიანზე და ვიყიდე კიდეც.ნუ არ ვარ ეხლა ისეთი ტიპი სულ ვიგაზავო და დავუდგე ხოლმე ნათებასთან ხალხს ,მარა ხანდახან ხო დამჩირდება ხოლმე მეც მიდგმა ვიღაც 318 525 ბმვ რო დაგიწყებენ აბა დამიდექიო. |
|
|
|
Dec 17 2013, 17:16
გამოხმაურება
#17
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
მოკლედ უტურბინო 2.5 -არის ნაგავი მანქანა
2.0 უტურბინო სუბარუ არ ვიცი მე არ მყოლია და არ მიტარებია,მე მგონი არც აქეთ არის და არც იქეთ, ვერ ჯოპობს - იმიტომ, რომ ძრავი პატარა მოცულობის აქვს, შესაბამისად ტალახში გასავლელად სიმძლავრისათვის სჭირდება მაღალი აბაროტი- მაღალ აბაროტზე კიდე ბუქსაობს ყველა მანქანა, სისწრაფეში რო არ ვარგია ფაქტია, ბლოკირება ხეირიანი არ აქვს, ყოველშემთხვევაში არ გამიგია მე რო მაგ ძრავის ფორესტერებს ან დსსდ ქონდეთ ან ვტდ... მარა დარწმუნებული ვარ 2.5-ს მაინც ემჯობინება ისეთი ნაგავი მანქანაა უტურბინო 2.5 |
|
|
|
Dec 17 2013, 17:31
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 |
ციტატა(giorguna22 @ Dec 17 2013, 17:16) [snapback]552848[/snapback] მოკლედ უტურბინო 2.5 -არის ნაგავი მანქანა 2.0 უტურბინო სუბარუ არ ვიცი მე არ მყოლია და არ მიტარებია,მე მგონი არც აქეთ არის და არც იქეთ, ვერ ჯოპობს - იმიტომ, რომ ძრავი პატარა მოცულობის აქვს, შესაბამისად ტალახში გასავლელად სიმძლავრისათვის სჭირდება მაღალი აბაროტი- მაღალ აბაროტზე კიდე ბუქსაობს ყველა მანქანა, სისწრაფეში რო არ ვარგია ფაქტია, ბლოკირება ხეირიანი არ აქვს, ყოველშემთხვევაში არ გამიგია მე რო მაგ ძრავის ფორესტერებს ან დსსდ ქონდეთ ან ვტდ... მარა დარწმუნებული ვარ 2.5-ს მაინც ემჯობინება ისეთი ნაგავი მანქანაა უტურბინო 2.5 ნაგავი არ არის 2.5. უბრალოდ ზედმეტად არ უნდა გადაახურო მატორი. 2.0 მყავდა ავტომატი. ჩემსას ბლოკირება ქონდა ლცდ თუ რაცაა. 3 წელი ვიხმარე მანქანა და არაფერს შეცვლა არ დასჭირვებია. ტურბინიანი ვიყიდე და ვიგრძენი 3 წელი რამდენი დავკარგე. xt და ს20 ერთნაირი წვა აქვთ. მე ეგრე ვატყობ და რავიცი. |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:02
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
ციტატა(zuraba @ 17th December 2013 - 17:31) [snapback]552855[/snapback] ტურბინიანი ვიყიდე და ვიგრძენი 3 წელი რამდენი დავკარგე ეს მესმის ყველასგან.ასერომ ჯობია რო მერე გული არ დაწყდეს კაც ტურბინიანი 2.0ხტ მექანიკა ან ავტომატიკა იყიდოს |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:08
გამოხმაურება
#20
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 17-December 13 მომხმარებელი № 3,821 |
ანუ თქვენი ნატქვამებიდან გამოდის რომ უნდა ვიყიდო მექანიკა 2,0 ტურბინა ან უტურბინო, 2,5 არ უნდა გავეკარო ალბათ უტურბინოს გადავწყვიტავ ჩემი აზრით უფრო უპრობლემო იქნება თან სისწრაფის მოყვარული აღარავარ ავარიებმა დამაშინეს.არამგონია 2,0 ფორიკა 4 კაცს ვერ მოგვერიოს სადმე სათევზაოთ თუ წავალთ. რაც შეეხება ხიდების ბლოკირებას ეს ვტდ ან დსსდ რაღაა ,ყველას არააქ ეს ბლოკირებები?
|
|
|
|
Dec 17 2013, 18:08
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
არაკომპეტენტური პოსტები იწერება აქ......
ტურბინიანი სუბარუს თავის მოყვარულები ყავს, უტურბინოს თავისი... ხელაღებით თქმა რომ ერთი ან მეორე ნაგავია ჩემის აზრით იმის შეურაწყოფაც კია ვინც არჩევანი სწორედ იმაზე შეაჩერა რომელსაც ნაგავს უწოდებ....ადრეც მითქვამს და ეხლაც გავიმეორებ, ეგ იგივეა კაცს უთხრა რა უშნო ცოლი მოგიყვანიაო... შენ რო არ მოგწონს ეგ სულაც არ ნიშნავს რომ უშნოა, ასე რო ფიქრობდეს არ მოიყვანდა ხო? 2.5 ძრავები წყალს აცხელებდა ლენინის დროს... იმის მერე შვიდი თაობა შეიცვალა და ეგ პრობლემა დიდი ხანია მოგვარებულია. ნებისმიერი უტურბინო ძრავი საკმაოდ გამძლე აქვს სუბარუს... |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:11
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
ციტატა(shota @ 17th December 2013 - 18:08) [snapback]552869[/snapback] ნებისმიერი უტურბინო ძრავი საკმაოდ გამძლე აქვს სუბარუს... და ტურბინიანი რატო არაა გამძლე?თუ უვლი ყველანაირათ |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:17
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
picundela28
აუ რავიცი ძმაო გაიარე ბოქსებთან და ნახავ, როგორი გამძლეცაა... მე არ ვარ ინჟინერი ფუჯი ჰევის... |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:28
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
shota
იანვარში მეყოლება და ვნახავ თუ რამე პრობლემები დაეწყო ტურბინიანს ეგევე ვიშორება და ისევ იაღოვას დავუბრუნდები. |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:33
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
picundela28
თუ მოუვლი არაფერი არ დაეწყება, შედარებით ვადარებ უბრალოდ და გამძლეობით უტურბინო უგებს, თორე ხო არ ვამბობ ტურბინიანი 100% ფუჭდებათქო? ერთიდაიგივე ძრავს ერთს 137 ცხენის ძალა აქვს მეორეს 240, რომელი უფრო გამძლე იქნება? რათქმაუნდა დეფორსირებული... |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:39
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 |
shota
ციტატა(shota @ 17th December 2013 - 18:33) [snapback]552881[/snapback] ერთიდაიგივე ძრავს ერთს 137 ცხენის ძალა აქვს მეორეს 240, რომელი უფრო გამძლე იქნება? რათქმაუნდა დეფორსირებული... ამაში გეთახმები კი.ბევრათ იაფი შესანახი იქნება უტურბინო და მოსავლელიც. |
|
|
|
Dec 17 2013, 18:45
გამოხმაურება
#27
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
ციტატა(shota @ 17th December 2013 - 19:33) [snapback]552881[/snapback] თუ მოუვლი არაფერი არ დაეწყება, შედარებით ვადარებ უბრალოდ და გამძლეობით უტურბინო უგებს, თორე ხო არ ვამბობ ტურბინიანი 100% ფუჭდებათქო? ერთიდაიგივე ძრავს ერთს 137 ცხენის ძალა აქვს მეორეს 240, რომელი უფრო გამძლე იქნება? რათქმაუნდა დეფორსირებული... მე ეხლა დიდი პრაქტიკა მაქვს თქვენსავითO ვერ ვიტყვი, მარა ფაქტი ასეთია: პირველად ვიყიდეთ 2.5 უტურბინო, 2003 წლიანი- შევამოწმებინა ხელოსნებს დიღმის ტრასაზე (სამწუხაროდ არ ვიცოდით მაშინ ბოქსების შესახებ) მითხრეს იდეალურად მუშაობს, არაფერი პრობლემა არ აქვსო - დავიტოვეთ. ცოტა ხანში ვიყიდეთ 2.0 ტირბინირებული, wrx. 2001 წლიანი არსად არ შეგვიმოწმებია 2.5 ძრავი არ ამიცილებია 3 000 აბაროტს, და გაფშიკა ფეხი აგერ 2 თვის წინ. 155 000 მილზე WRX -სსაც გაზაობაში ვკლავთო ვერ ვიტყვი, მარა ხშირად ატრიალებს 7 000 და ასევე ხშირად ავრტყმევინებ ხოლმე, არის ჯიხვივით 140 000 კილომეტრზე...დასკვა მარტივი და გასაგებია |
|
|
|
Dec 17 2013, 19:13
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
giorguna22
იაპონურის და ამერიკულის ბაზარია ეგ ძმობილო... ტურბინიანი იაპონური გყავს, უტურბინო ამერიკული გყავდა... ისე შენი გადმოსახედიდან ერთი შემთხვევით ნუ გააკეთებ დასკვნებს რა ნაგავია და რა არა...მაინც |
|
|
|
Dec 17 2013, 20:29
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ნებისმიერი ტურბინიანი მანქანა რთული მოსავლელია, სუბარუ იქნება, ტოიოტა თუ ნისანი, იმიტომ რომ ძრავის რესურსი იკლებს როცა ბუსტზე მუშაობს, შესაბამისად უფრო მაღალი ხარისხის ზეთი, ბენზინი და სხვა რამეებიც სჭირდება
მაგრამ სამაგიეროდ ტურბინას რომ მუღამი აქვს, ეგეთი მუღამი ალბათ V12 ძრავს ან ექნება ან არა მე პირადად მერვე სუბარუ მყავს და აქედან 7 ტურბინიანი იყო, 1 კი უბრალოდ დიდი შეცდომა -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Dec 17 2013, 21:48
გამოხმაურება
#30
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 246 რეგისტრ.: 21-June 13 მომხმარებელი № 3,510 |
სუბარუს მუღამი ტურბინაა მე მარტო მაგის გამო ვაფასებ 6სუბარუ მყავდა ყველა ტურბინიანი სხვა მანქანას დიდი ვერაფერი პლიუსები აქვს ხმაურიანი და კომფორტი ნოლი აქვს
|
|
|
|
Dec 18 2013, 09:24
გამოხმაურება
#31
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
shota
ხო ამერიკულს ვგულისხმობ, უტურბინო 2.5 ამერიკულის გარდა არი სადმე ისე? იაპონიაშI სგ9-ის უტურბინო ვარიანტი გამოდიოდა? |
|
|
|
Dec 18 2013, 09:36
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 |
giorguna22
ტ25 სგ9-ის რატო, სფ5-ის ვერ იქნებოდა? სფ9 არის ძარა |
|
|
|
Dec 18 2013, 09:42
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 |
d.i.1973
შენს მოთხოვნებს უტურბინო 2.0 სრულიად დააკმაყოფილებს მითუმეტეს თუ სისწრაფეც აღარ გიზიდავს რატომ უნდა იყოლიო მანქანა ტურბირებული ძრავით |
|
|
|
Dec 18 2013, 09:53
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
ციტატა(giorguna22 @ 18th December 2013 - 10:24) [snapback]552993[/snapback] ხო ამერიკულს ვგულისხმობ, უტურბინო 2.5 ამერიკულის გარდა არი სადმე ისე? იაპონიაშI სგ9-ის უტურბინო ვარიანტი გამოდიოდა? მე მყავს 2004 იანი აუთბექი 2.5 პრასტოი EJ257 ახალი თAობის ძრავი ახალ ფორიკებში დგას ამერიკულებში... ახუიტელნი მანქანაა... |
|
|
|
Dec 18 2013, 10:17
გამოხმაურება
#35
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
shota
იმ ამერიკულმა მოკლედ წამიშAლა ყვენანაირი დადებითი შეხედულება სუბარუზე რა, რას უშვებიან ასეთს ამერიკაში ამ სუბარუებს ვერ ვხვდები მეkaroche იაპონიაში სფ5 -ძარაზე 2.5 ძრავი იყო? |
|
|
|
Dec 18 2013, 10:20
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 |
giorguna22
ხო დავწერე კაცო, სფ5-ის თაობის იყო სფ9, იგივე ტ25 მოდელი |
|
|
|
Dec 18 2013, 10:24
გამოხმაურება
#37
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 |
karoche
არ ვიცი ნაღდად სფ კუზაოზე 2.5 ძრავი მინახავს მხოლოდ ამერიკულები, იაპონურები ვიცი სგ9 კუზაო ისიც ტურბინირებული, უტურბინო არა...სფ9 უტურბინო 2.5 -ია ხო? პირველად გავიგე მართლა სფ კუზაოს იაპონიაში რომ 2,5 ძრავი ჰქონია karoche არ ვიცი ნაღდად სფ კუზაოზე 2.5 ძრავი მინახავს მხოლოდ ამერიკულები, იაპონურები ვიცი სგ9 კუზაო ისიც ტურბინირებული, უტურბინო არა...სფ9 უტურბინო 2.5 -ია ხო? პირველად გავიგე მართლა სფ კუზაოს იაპონიაში რომ 2,5 ძრავი ჰქონია |
|
|
|
Dec 19 2013, 17:26
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
giorguna22
T25 გრიფით მონახე და ნახავ |
|
|
|
![]() ![]() |