IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> აეროდინამიკა, მანქანის აერიდინამიკა
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 12:31
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.

ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო:
წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე:
F(d)=1/2ϱv^2C(d)A
Fd-წინაღობის ძალა
ϱ-სიმკვრივე
v-სხეულის სიჩქარე
A-წინაღობის ფართობი
Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი

(ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი)

რითაც შემეძლება გიპასუხებთ smile.gif : )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 გვერდი V   1 2 3 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 60)
ANS-555
გამოხმაურება Feb 11 2014, 15:39
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




Eagle
ბარემ გკითხავ, კომპეტენტური ადამიანი ჩანხარ მაგ საკითხში და შეიძლება იცოდე, როგორ გავაუმჯობესოთ ჩვენი ავტომობილების აეროდინამიკა, რამე დანადგარი არსებობს საქართველოში სადაც შეიძლება ნახვა რაიმე ცვლილების (მაგალითად სპოილერის დაყენების) შემთხვევაში გაუმჯობესდა თუ პირიქით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 16:02
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




ANS-555

სპოილერი წესით დადებით შედეგს უნდა გაძლევდეს მარა თუ კარგად არ არის დამუშავებული მოგცემს ცუდ შედეგს გაგიუარესებს მართვადობას და შეიძლება წინაღობის გაზრდის გამო აქსელერაციაც ნაკლები იყოს. დასამუშავებლად საჭიროა აეროდინამიკული მილი, საქართველოში ერთადერთი მეგულება საავიაციო უნივერსიტეტში, როგორც ვიცი მუშაობს მაგრამ რამდენად გამოდგება არ ვიცი პატარაა და კონკრეტულ დეტალს შეამოწმებ მარტო და მანქანაზე დაყენების მერე როგორი იქნება სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ, რაც სახიფათო შეიძლება იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Feb 11 2014, 16:05
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 17:02) [snapback]571765[/snapback]
სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ

მანქანა როგორ უნდა გამოცადო, ანუ როგორ უნდა მიხვდე უკეთესია თუ უარესი, ეგრე ადვილად ხო ვერ მიხვდები?

მე მაგალითად მინდა ჭინა ნაწილის ისე გაკეთება, ანუ სპოილერის სტილში რაღაცეების გაკეთება რო ცხვირს მაქსიმალურად დაბლა აწვებოდეს Hაერი და რანაირად უნდა გამოვთვალო ავ დახრა მაგ ფრთების ან ჰაერგამტარების მიმართულება ხო არ იცი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 16:18
გამოხმაურება #5


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




ANS-555
ანუ შენი მანქანა ხო იცი როგორ დადის მაღალ სიჩქარეზე(მაღალ სიჩქარეზე ეტყობა აეროდინამიკას ხარვეზები) ამ ახალი ნაწილის დაყენების შემდეგ ექნება სხვა ეფექტი ან უკეტესად დაიჭერს თავს ან დაცურებისკენ ექნება მიდრეკილება. (ამიტო ვტქვი შეიძლება სახიფათო იყოს გამოცდა თქო)

სპოილერი გინდა წინა ბამპერზე როგორც მივხვდი. დაბლა ნაწილი უნდა იყოს დაახლოებით თვითმფრინავის ფრთის ფორმის მაგრამ უნდა დააყენო ამოტრიალებული რო მიწაზე დააკროს მანქანა. ფურცელზე როგორ გამოვთვალო ნამდვილად არ ვიცი მაგრამ აეროდინამიკულ მილში შემოწმება მაინც დაჭირდება რამდენად მდორედ გადაედინება ჰაერის ნაკადი

Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 17:11
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ANS-555
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა
გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 17:36
გამოხმაურება #7


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Eagle

ეხლა მაგ ფორმულაში სიმკვრივე, რისი სიმკვრივეა ??? მანქანის ??? ანუ რკინის ??? მგონი ეგ სიდიდე გარკვეულ წილად მუდმივი იქნება.


მეორე, წინაღობის ფართობი. რომელი წინაღობის ?? საიდან ითვლება ეგ ?? მთლიანი მანქანის ზედაპირის მიხედვით თუ მხოლოდ ცხვირის მხარეს ???


მესამე, როგორ უნდა ვიანგარიშოთ აეროდინამიკური წინაღობის კოეფიციენტი ???


ANS-555


საინტერესოა ის ფაქტი, რომ სპოილერი და ანტიფრთა თავის დადებით სახეს აჩვენებს ტრეკზე, პარნიზე, რალიზე. დრაგზე კი ის სრულიად ზედმეტია smile.gif დამატებითი წინაღობაა ჰაერისთვის და შესაბამისად მანქანის სიმძლავრის რაღაც ნაწილიც იხარჯება მასზე.

WESHAPO
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback]
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც.


ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე.
იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ?
რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 11 2014, 17:46
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ფეისპალმი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:14
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




VADA
ციტატა
ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე.
იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ?
რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ???

იმიტომაც ჩემო ლევან ბევრი დახუჭობანის დროს დაასტუკეს, wink.gif შენ რასაც ამბობ უკვე ავტოსპორტია და შემოქმედება, მასე ზაპოც მინიახია ტუნინგში(სტუდენტობისას მეც მყავდა კუ ზაპო ტუნინგში, 6 მატორი გამოვცვალე 150 ვაყუნჭინებდი ხოლმე biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:22
გამოხმაურება #10


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




WESHAPO

ყველას მაგისი მიზეზი ჰქონდა რატომაც დასტუკეს smile.gif

ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback]
მასე ზაპოც მინიახია ტუნინგში(სტუდენტობისას მეც მყავდა კუ ზაპო ტუნინგში, 6 მატორი გამოვცვალე 150 ვაყუნჭინებდი ხოლმე )

მეც მყავდა ეგრე ზაპო. 150-ს მართლაც რო ვაკეტინებდი. გაიშნიკები იმტომ მაჩერებდნენ, ეგრე ჩქარა მორბენალი ზაპო, ჩვენ არ გვინახიაო. smile.gif მიუხედავად იმისა რომ პრავა არც მქონდა მაშინ, არც ჯარიმები დაუწერიათ. wink.gif
ჩემზე 2 წლით უფროსი იყო წლოვანებით, მაგრამ ისე გავყიდე, მაგის მატორი არც გამიხსნია.

ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback]
შენ რასაც ამბობ უკვე ავტოსპორტია და შემოქმედება,


მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ???


bako

ვისთვის ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:44
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback]
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა
გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია.

კი შენ შემოგევლე მარა ფუჯი ჰევიმ 180კმ/სთ-ზეც დაადო ლიმიტო და მე რო მინიმუმ 280კმ/სთ მინდა, მაგიც გათვლილი ექნება ფუჯი ჰევის დავიჯერო? smile.gif


თან აერო დინამიკის გაუმჯობესებით განა მარტო წინაღობის შექმნაა შესაძლებელი, არამიდ მისი შემცირებაც და ამიტო მინდა ვნახო საქართველოში ისეთი დანადგარ-შენობა-სპეციალისტი, რომელიც მაგ საკითხში დამეხმარება...
მე ჩემი თვალსაზრისით უკვე ვამცირებ ცოტაოდენ მაგ წინაღობას მარა უფრო კომპეტენტური ადამიანი მჭირდება რო ეხლა მაგის სწავლა არ დავიწყო...




ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 18:36) [snapback]571792[/snapback]
ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე.
იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ?
რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ???

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:44
გამოხმაურება #12


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




VADA
ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა).
წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:45
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




VADA
ციტატა
მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ???

კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ biggrin.gif
ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში friends.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Feb 11 2014, 18:47
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback]
კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ

ხოდა რო არარი მაგიტო მინდა უკეთესი რო იყოს თორე F1-ის ბოლიდი რო მყავდეს მაშინ არ ვიზრუნებდი მაგაზე... biggrin.gif

ან ლეგასი... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:02
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ციტატა
ან ლეგასი...
biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:13
გამოხმაურება #16


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Eagle
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback]
ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა).


ანუ მაგის გაზომვაც შეიძლება, ჰო ? smile.gif


ისე აეროდინამიკის კოეფიციენტის ცხრილს ვერსად მივაკვლიე.
WESHAPO
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback]
კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ
ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში

ყველაფერი კარგია რაც გულს უხარია ბატონო ზურაბ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:18
გამოხმაურება #17


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




VADA
კი შეიძლება. როგორი ცხრილი გინდა სადაც კონკრეტულ მანქანას რა კოეფიციენტი აქ თუ რაიმე სხეულს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:34
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




http://ask.cars.com/2013/04/what-are-some-...ction-cars.html
Hა აბა ამასაც გადახედეთ რაკი ეგრეა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:38
გამოხმაურება #19


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Eagle

მგონი სუბარუს მონაცემები რომ იყოს, უფრო დაგვაინტერესებს biggrin.gif

ისე სხვა მარკებისაც წავა, რომ შევადაროთ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:52
გამოხმაურება #20


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




ყველაზე კარგი აეროდინამიკა ბუნებაში აქვს წყლის წვეტს. კუპე ყველაზე მეტადაადამსგავსებული წყლის წვეტს და ზოგადად სპორტქარები რასაც ქვია 99% კუპეა. პრიუსზე და კი რაგაც ეკონომიურ რაგაცეებზე რო იყო ლაპარაკი მაგათ უკანა ნაწილი აქვთ დამუშავებული ისე რომ რაც შეიძლება ნაკლები აგრიგალება გამოიწვიოს ჰაერის მასის მასში გავლის შემდეგ. ჰაერის აგრიგალება უხეშად რო ვთქვათ მანქანის უკანა ნაწილში წარმოქმნის ქაოსურად მოძრავ ჰაერის ნაკადებს და მანქანას ანელებს თითქოს უკან იწოვს.

http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient აქ არის სხვადასხვა მანქანების კოეფიციენტები ცხრილად


ეს სხვადასხვა სხეულებზე აეროდინამიკული ხარისხი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 19:59
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




VADA
ციტატა
მგონი სუბარუს მონაცემები რომ იყოს, უფრო დაგვაინტერესებს

ისე სხვა მარკებისაც წავა, რომ შევადაროთ

ჯერ ვერ მოვგუგლე ლევან biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 20:05
გამოხმაურება #22


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Eagle

ანუ Streamlined Body და Streamlined Hlf-body-ის აქვს ყველაზე კარგი აეროდინამიკული ხარისხი ?


სპოილერის მაგისთვის გამოიყენება რომ მანქანის ბოლოში ჰაერის აგრიგალება კი არა და განშლა გააკეთოს, ჰო ?


კარგი სიაა:
0.405 Subaru Forester 1997-2002
0.38 Subaru Forester 2009
0.36 Subaru Impreza WRX 2010
0.34 Subaru Impreza WRX (4 Door) 2009
0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999
0.33 Subaru Impreza WRX STi 2004
0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992
0.27 Subaru BRZ 2013


აბა რომელ მოდელს შევადაროთ მონაცემები ??? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 20:53
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




VADA
0.405 Subaru Forester 1997-2002
0.38 Subaru Forester 2009
0.36 Subaru Impreza WRX 2010
0.34 Subaru Impreza WRX (4 Door) 2009
0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999
0.33 Subaru Impreza WRX STi 2004
0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992
0.27 Subaru BRZ 2013
ისე ლევან არ გაგეცინოს მარა 0.33 როგორც მახსოვს ლადა 06 ქონდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 21:28
გამოხმაურება #24


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




WESHAPO

რა იცი ???


ნახე რა ვიპოვე smile.gif



Коэффициент лобового сопротивления.
1. Лада Приора Cx — 0,32
2. ВАЗ 2110 Cх — 0,347
3. ВАЗ 2112 Cx — 0,335
4. ВАЗ 2111 Cx — 0,381
5. ВАЗ 21106 Cx — 0,385
6. ВАЗ 21103М Cx — 0,333
7. Лада Калина ''Норма'' Сх — 0,378
8. Лада Калина "Люкс" Cx — 0,347
9. ВАЗ 2108 Cx — 0,463
10. ВАЗ 2109 Сх — 0,463
11. ВАЗ 2114 Cx — 0,445
12. ВАЗ 21099 Cx — 0,453
13. ВАЗ 2115 Cx — 0,429
14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546
15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52
16. ВАЗ 2121-213, 214 Cx — 0,536
17. ВАЗ 2123 Шнива Cx — 0,455
18. ГАЗ 21 Cx — 0,497
19. ГАЗ 3110 Cx — 0,461
20. nexia — 0,3


ეს "Коэффициент лобового сопротивления" და აეროდინამიკური კოეფიციენტი ერთი და იგივეა ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 21:31
გამოხმაურება #25


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ციტატა
ეს "Коэффициент лобового сопротивления" და აეროდინამიკური კოეფიციენტი ერთი და იგივეა ???

ეგა ბრატ ეგა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 22:17
გამოხმაურება #26


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




WESHAPO

და 06-ს, 03-ს, უკეთესი აქვს ვიდრე 08-ს ან 09-ს ???

რაღაც არა მგონია unsure.gif

ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback]
"Коэффициент лобового сопротивления"


ეს ტერმინი არის მგონი

ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback]
წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 11 2014, 22:28
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ციტატა
Коэффициент лобового сопротивления

ციტატა
წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი)

ეგ არი აბა რა ლევან, იმენა ეგ არი. იმიტო წავიღადავე 06 ზე, მაგარი შედეგია 60 წლებითვის rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 22:47
გამოხმაურება #28


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




WESHAPO


ჰოდა მერე წინაღობა და აეროდინამიკური კოეფიციენტი სხვადასხვაა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 22:53
გამოხმაურება #29


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




ციტატა როგორ ჩავსვა?



ამ ორივე სურათში არის Streamlined Body მაგრამ პორმას გააჩნია მაინ რაც უფრო წვეტის ფორმა აქვს მით უკეთესია. ბოლოში ჰაერის აგრიგალებული ნაწილებია. კი ეგ ერი სხვებთან შედარებით უკეთესია

ანტიფრთა უზრუნველყოფს საფართან მოჭიდებას, ხოლო სპოილერი ჰაერის ნაკადის მიმართვას ერთი მიმართულებით და საფართან მოჭიდებას. სპოილერს კიდე ერთი კარგი თვისება აქ ჰაერის ნაკადის მიმართვის თანმდევი, მანქანის ქვედა ნაწილიდან მოძრაობისას ამოტანილი ჭუჭყი ნაკლებად ეყრება მანქანას უკნიდან (წვიმიან ამინდში მაღალი სიჩქარით მოძრაობისას 2 ზუსტად ერთნაირი მანქანიდან ის ნაკლებად დაისვრება საბარგულზე რომელსაც სპოილერიაქვს ეს ისე ფაქტისთვის)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:01
გამოხმაურება #30


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Eagle

ამიტომაც იყო რეტრო მანქანებს, უკან წაწვეტებული ფორმები რომ ჰქონდათ ??? smile.gif


ისე სადღაც წავიკითე, ხვალ მოვძებნი ლინკს, 1934 წელს რო პირველი GAZ-ის მოდელი შექმნეს, საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი ჰქონდა წინაღობისა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:01
გამოხმაურება #31


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




აღარ მახსოვს მაგრამ სუბარუს არც ისე სახარბიელო კოეფიციენტი ქონდა დრაგში ხოდა სპოილერების დაყენებით თუარ გავზომავთ როგორ გავიგებთ კაია თუ ცუდი 0.2% ვერავინ მიხვდებაკაია თ ცუდია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:05
გამოხმაურება #32


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 23:17) [snapback]571985[/snapback]
და 06-ს, 03-ს, უკეთესი აქვს ვიდრე 08-ს ან 09-ს ???რაღაც არა მგონია


ეგ სად ნახე რომ 03-ს და 06-ს უკეთესი აქვს 08-თან შედარებით??

ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback]
15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52


აგერ არის 01-ის კოეფიციენტი, 06-ს აშკარად უარესი ექნება, უფრო კვადრატული დეტალების გამო smile.gif

ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback]
14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546


აგერ 07-ს კიდევ უარესი აქვს

ციტატა(VADA @ Feb 12 2014, 00:01) [snapback]572042[/snapback]
Eagle

ამიტომაც იყო რეტრო მანქანებს, უკან წაწვეტებული ფორმები რომ ჰქონდათ ??? smile.gif


ისე სადღაც წავიკითე, ხვალ მოვძებნი ლინკს, 1934 წელს რო პირველი GAZ-ის მოდელი შექმნეს, საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი ჰქონდა წინაღობისა smile.gif


კი, მასეა, რეტრო მანქანებს უკეთესი აეროდინამიკა აქვთ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:20
გამოხმაურება #33


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback]
ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა).
წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი)

სახურავზე არ აქ შეხება ჰაერს ??

სად წახვედით რა 06 და რა 03 ??


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:35
გამოხმაურება #34


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




"Коэффициент лобового сопротивления" არის შუბლა წინაღობა drag coeficient.

OZY
ეგრე გვერდებიდანაც ეხევა ჰაერი მაგრამ მანდ უმნიშვნელოა წინაღობა რადგან გადადინება ხდება ნაკადის და არა შეჯახება.

კი რეტროს საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი აქვს წაწვეტებული ფორმები უკან და კრილოს არკებზე დაგაც დამატებული რკინები კიდე ნახევარი ბორბალი რო ჩანდა ეგეც აუმჯობესებს აეროდინამიკას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:40
გამოხმაურება #35


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




Eagle
გარეცხილ მანქანას და ჭუჭყიანზე თუ არის სხვაობა ??

ეხ ვეერცეს სარკეები მაგრად მევასება მაგრამ რა ფასები აქ + ხედვა არ აქ კარგი sad.gif


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:42
გამოხმაურება #36


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




OZY
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:43
გამოხმაურება #37


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(Eagle @ 12th February 2014 - 00:42) [snapback]572072[/snapback]
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს.

ეგ რათქმაუნდა უბრალოდ შესამჩნევია ვითომ მაღლებზე ??


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:50
გამოხმაურება #38


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




OZY
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. შუიძლება ვერ იგრძნო მარა თუ გაზომე იქნება ცდომილება
ასე თუ დასვრი იგრძნობ კიდევაც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:51
გამოხმაურება #39


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა(Eagle @ Feb 12 2014, 00:50) [snapback]572075[/snapback]
OZY
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. შუიძლება ვერ იგრძნო მარა თუ გაზომე იქნება ცდომილება

ძალიან უმნიშნელო ცდომილება ექნება მარა ექნება ცდომილებანამდვილად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:54
გამოხმაურება #40


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




მე როგორც წავიკითხე ადრე მატოვ მანქანას ბევრად ცუდი აეროდინამიკა ქონდა ვიდრე ჩვეულებრივ ლაკ დასხმულ საღებავზე smile.gif smile.gif ისე სკოჩებს რომ აკრავენ ხოლმე ნეტა რამეს თუ შვება დრაგზე


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:57
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




წწწწწწწწწწ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
გამოხმაურება Feb 11 2014, 23:58
გამოხმაურება #42


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 27-January 13
მომხმარებელი № 3,226




OZY
პალიროვკა გლუვია შედარებით ვიდრე მარტო მატოვი როა გადასხმული. სკოჩები კარგია დაგაბმის ადგილებზე სადაც ღრიჭოებია. კაპოტი და ტრილო, კრილო და ფარი ასტ ადგილებში მარა მთლიან მანქანაზე რამდენად კარგი შედეგი ექნება არ ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Feb 12 2014, 08:34
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(PAINKILLER @ 12th February 2014 - 00:05) [snapback]572045[/snapback]
აგერ 07-ს კიდევ უარესი აქვს

მაგი კუბიკია და ექნება წინაღობა აბა რა იქნება... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Feb 12 2014, 09:07
გამოხმაურება #44


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 12th February 2014 - 00:05) [snapback]572045[/snapback]
ეგ სად ნახე რომ 03-ს და 06-ს უკეთესი აქვს 08-თან შედარებით??


ჰოდა რომ არ მინახია, მაგიტომაც ვიკითხე biggrin.gif

06-ს და 03-ს უფრო მომრგვალებული ფორმები აქვს, ვიდრე 07-ს. ანუ მაგაზე ცოტათი უკეთესი კოეფიციენტი კი ექნება, მაგრამ 08-ზე უკეთესი არა. smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ikaveru83
გამოხმაურება Sep 7 2014, 16:29
გამოხმაურება #45


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 992
რეგისტრ.: 29-August 14
მომხმარებელი № 4,530




კროსებში აეროდინამიკის მხრივ ამ აბვესზე რას იტყვით? ნორმალურია?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 7 2014, 20:37
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




წინა კარგია და უკანა ცუდი. ბევრ ჰაერს იგროვებს უკანა ბამპერი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 10 2014, 00:05
გამოხმაურება #47


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Sep 7 2014, 21:37) [snapback]613001[/snapback]
წინა კარგია და უკანა ცუდი. ბევრ ჰაერს იგროვებს უკანა ბამპერი





დიფუზორი უნდა მაგას wink.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Sep 10 2014, 00:24
გამოხმაურება #48


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 23:47) [snapback]572034[/snapback]
0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999

ისე ბლიტზენს ბევრად უკეთესი აეროდინამიკა უნდა ქონდეს არაა ??


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Sep 10 2014, 00:49
გამოხმაურება #49


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




OZY

ისე, იმას თუ დააკვირდი რომ 1992 წელს გამოშვებულ SVX-ს და 2013 წლიან BRZ-ს თითქმის ერთი და იგივე კოეფიციენტი აქვთ ???

ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 21:05) [snapback]571882[/snapback]
0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992
0.27 Subaru BRZ 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ikaveru83
გამოხმაურება Sep 16 2014, 09:08
გამოხმაურება #50


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 992
რეგისტრ.: 29-August 14
მომხმარებელი № 4,530




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th September 2014 - 01:05) [snapback]613470[/snapback]
დიფუზორი უნდა მაგას


აგი რაია? (ჩაინიკასმაილიკი)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Sep 16 2014, 16:52
გამოხმაურება #51


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ციტატა(ikaveru83 @ Sep 16 2014, 10:08) [snapback]614578[/snapback]
PAINKILLER
აგი რაია? (ჩაინიკასმაილიკი)


აგია იგი wink.gif



--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ikaveru83
გამოხმაურება Sep 16 2014, 17:05
გამოხმაურება #52


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 992
რეგისტრ.: 29-August 14
მომხმარებელი № 4,530




ციტატა(Niklolozi @ 16th September 2014 - 17:52) [snapback]614649[/snapback]
აგია იგი


ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spec1
გამოხმაურება Sep 19 2014, 19:03
გამოხმაურება #53


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6
რეგისტრ.: 19-September 14
მომხმარებელი № 4,572




Коэффициент лобового сопротивления.
1. Лада Приора Cx — 0,32
2. ВАЗ 2110 Cх — 0,347
3. ВАЗ 2112 Cx — 0,335
4. ВАЗ 2111 Cx — 0,381
5. ВАЗ 21106 Cx — 0,385
6. ВАЗ 21103М Cx — 0,333
7. Лада Калина ''Норма'' Сх — 0,378
8. Лада Калина "Люкс" Cx — 0,347
9. ВАЗ 2108 Cx — 0,463
10. ВАЗ 2109 Сх — 0,463
11. ВАЗ 2114 Cx — 0,445
12. ВАЗ 21099 Cx — 0,453
13. ВАЗ 2115 Cx — 0,429
14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546
15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52
16. ВАЗ 2121-213, 214 Cx — 0,536
17. ВАЗ 2123 Шнива Cx — 0,455
18. ГАЗ 21 Cx — 0,497
19. ГАЗ 3110 Cx — 0,461
20. nexia — 0,3


ეს რაღაც სხვა შკალით არის აღებული smile.gif


http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_ae...rag_coefficient

5.61 1993 Mazda RX-7
5.61 1993 McLaren F1
5.63 1991 Opel Calibra
5.64 1990 Bugatti EB110
5.71 1990 Honda CRX
5.74 2002 Acura NSX
5.76 1968 Toyota 2000GT
5.88 1990 Nissan 240SX
5.86 2001 Audi A2 1.2 TDI 3L
5.91 1986 Citroën AX
5.92 1994 Porsche 911 Speedster
5.95 1994 McLaren F1
6.00 1970 Lamborghini Aventador S
6.00 1992 Subaru SVX
6.06 2003 Opel Astra Coupe Turbo
6.08 2008 Nissan GTR
6.13 1991 Acura NSX
6.15 1989 Suzuki Swift GT
6.17 1995 Lamborghini Diablo
6.24 2004 Toyota Prius
6.27 1986 Porsche 911 Carrera
6.27 1992 Chevrolet Corvette
6.35 1999 Lotus Elise
6.77 1995 BMW M3
6.79 1993 Corolla DX
6.81 1989 Subaru Legacy
6.96 1988 Porsche 944 S
7.02 1992 BMW 325I
7.10 1978 Saab 900
7.13 2007 SSC Ultimate Aero
7.48 1993 Chevrolet Camaro Z28
7.57 1992 Toyota Camry
8.70 1990 Volvo 740 Turbo
8.71 1991 Buick LeSabre Limited
9.54 1992 Chevy Caprice Wagon
10.7 1992 Chevrolet S-10 Blazer
11.63 1991 Jeep Cherokee
13.10 1990 Range Rover Classic
13.76 1994 Toyota T100 SR5 4x4
14.52 1994 Toyota Land Cruiser
17.43 1992 Land Rover Discovery
18.03 1992 Land Rover Defender 90
18.06 1993 Hummer H1
20.24 1993 Land Rover Defender 110
26.32 2006 Hummer H2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Sep 22 2014, 14:29
გამოხმაურება #54


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ikaveru83
ციტატა(ikaveru83 @ 16th September 2014 - 18:05) [snapback]614651[/snapback]
ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება?

კი, მაგრამ ეგ დიფუზორი აღარ იქნება. ეგ იქნება რამდენიმე ადგილზე შიტოკ ამოჭრილი და ვიწროდ, შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) "სეტკა" ჩაყენებული შიტოკი ჩაყენება?
დუფუზორი ბევრი რამით ჯობია მაგ "სეტკას". ტრაკს არ ათამაშებს მაღალ სიჩქარეზე wink.gif


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 22 2014, 22:20
გამოხმაურება #55


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(ikaveru83 @ Sep 16 2014, 18:05) [snapback]614651[/snapback]
ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება? wink.gif


ეგეც ერთერთი ვარიანტია, თუმცა დიფუზორი კიდევ სხვა რამესაც აკეთებს wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ikaveru83
გამოხმაურება Sep 23 2014, 09:36
გამოხმაურება #56


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 992
რეგისტრ.: 29-August 14
მომხმარებელი № 4,530




ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback]
კი, მაგრამ ეგ დიფუზორი აღარ იქნება. ეგ იქნება რამდენიმე ადგილზე შიტოკ ამოჭრილი და ვიწროდ, შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) "სეტკა" ჩაყენებული შიტოკი

ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback]
დუფუზორი ბევრი რამით ჯობია მაგ "სეტკას". ტრაკს არ ათამაშებს მაღალ სიჩქარეზე


რათქმაუნდა, მაგრამ ეგ ცუდი გამოსავალი არ იქნება, ვისაც ძაან დიდი მოთხოვნა არ აქვს ზოგადად მანქანის აეროდინამიკაზე, უბრალოდ ნაკლები წინაღობისთვის მშვენიერი გამოსავალი იქნება და იაფი თან. თორე მაგას რომ დიფუზორი ცალსახად ჯობია, ვინ კამათობს მაგაზე wink.gif ტრაკის თამაშზეც გეთანხმები biggrin.gif ჩამოწეული სწორი ფრთები ძალიან დიდ როლს შეასრულებს მაგაში wink.gif


ციტატა(PAINKILLER @ 22nd September 2014 - 23:20) [snapback]615747[/snapback]
ეგეც ერთერთი ვარიანტია, თუმცა დიფუზორი კიდევ სხვა რამესაც აკეთებს


საერთოდ არ ვიცოდი რა იყო ეგ დიფუზორი, მაგრამ სურათიდანაც ჩანს, რომ მარტო ჰაერის ქვემოდან გასატარებლად არ დგება მანქანაზე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Sep 23 2014, 21:09
გამოხმაურება #57


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ikaveru83
მაგიტომაც აქვს Subaru Legacy Blitzen-ს დაჭრილი უკანა ბამბერები.






--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 20 2014, 23:17
გამოხმაურება #58


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




აეროდინამიკის კოეფიციენტში ერთი თემაა ის თუ რა წინააღმდეგობას უქმნის მანქანას ჰაერი, მაგრამ სულ სხვა თემაა ის თუ ამ წინაღობის ვექტორი საითაა მიმართული.
ანუ ორ მანქანას შეიძლება ჰქონდეს ერთიდაიგივე დრაგ კოეფიციენტი, მაგრამ ერთი მაღალ სიშქარეზე საერთოდ უმართავი იყოს და მეორე პირიქით - მაღალ სიჩქარეზე უფრო მანევრირებადი გახდეს. ამიტომ ნუ გაგიკვირდებათ თი ვაზ-2106 უფრო აეროდინამიურია ვიდრე ვახ-2109. სამაგიეროდ 06 მაღალ სიჩქარეზე ისე ფარფატებს რომ გული გაგისკდება და 09 მშვენივრად დგას.
უკანა სპოილერი რეალურად აუარესებს აეროდინამიკას, მაგრამ მანქანა უფრო მართვადია მაღალ სიჩქარეზე.
იგივე ხდება სხვადასხვა დიფუზორებზეც, მაგალითად წინა შიტოკზე რომ ფრთებს აყენებენ ან იგივე დიფუზორს სახურავზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 25 2014, 12:19
გამოხმაურება #59


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ 21st October 2014 - 00:17) [snapback]620911[/snapback]
უკანა სპოილერი რეალურად აუარესებს აეროდინამიკას, მაგრამ მანქანა უფრო მართვადია მაღალ სიჩქარეზე.


ეგრეა, ანტიკრილო საჭიროა Downforce-ს შესაქმნელად, იგივე პონტშია Front Lip-იც smile.gif ერთიც და მეორეც აეროდინამიკას აფუჭებს მაგრამ საბურავის მოჭიდებას ზრდის


ციტატა(maxouni @ 21st October 2014 - 00:17) [snapback]620911[/snapback]
იგივე ხდება სხვადასხვა დიფუზორებზეც, მაგალითად წინა შიტოკზე რომ ფრთებს აყენებენ ან იგივე დიფუზორს სახურავზე



დიფუზორი ნამდვილად აუმჯობესებს აეროდინამიკას smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Oct 25 2014, 19:47
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ფრონტ ლიფი იმ შემთხვევაში აუარესებს აეროდინამიკას, თუ მანქანის ძირის აეროდინამიულია. ჩვენ შემთხვევაში აუმჯობესებს. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 28 2014, 09:44
გამოხმაურება #61


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Oct 25 2014, 20:47) [snapback]621758[/snapback]
ფრონტ ლიფი იმ შემთხვევაში აუარესებს აეროდინამიკას, თუ მანქანის ძირის აეროდინამიულია. ჩვენ შემთხვევაში აუმჯობესებს. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს smile.gif


სხვა სუბარუებზე ვერ დავდებ თავს და BL-ს საკმაოდ აეროდინამიული ძირი აქვს, წინ მთლიანი ზაშიტნიკია ერთი ნახვრეტი არა აქვს თითქმის კარობკამდე (გიტარებს თუ არ ჩავთლით), უკანა მხარეც იგივეა ფაქტიურად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge