![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
Eagle
ბარემ გკითხავ, კომპეტენტური ადამიანი ჩანხარ მაგ საკითხში და შეიძლება იცოდე, როგორ გავაუმჯობესოთ ჩვენი ავტომობილების აეროდინამიკა, რამე დანადგარი არსებობს საქართველოში სადაც შეიძლება ნახვა რაიმე ცვლილების (მაგალითად სპოილერის დაყენების) შემთხვევაში გაუმჯობესდა თუ პირიქით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ANS-555
სპოილერი წესით დადებით შედეგს უნდა გაძლევდეს მარა თუ კარგად არ არის დამუშავებული მოგცემს ცუდ შედეგს გაგიუარესებს მართვადობას და შეიძლება წინაღობის გაზრდის გამო აქსელერაციაც ნაკლები იყოს. დასამუშავებლად საჭიროა აეროდინამიკული მილი, საქართველოში ერთადერთი მეგულება საავიაციო უნივერსიტეტში, როგორც ვიცი მუშაობს მაგრამ რამდენად გამოდგება არ ვიცი პატარაა და კონკრეტულ დეტალს შეამოწმებ მარტო და მანქანაზე დაყენების მერე როგორი იქნება სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ, რაც სახიფათო შეიძლება იყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 17:02) [snapback]571765[/snapback] სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ მანქანა როგორ უნდა გამოცადო, ანუ როგორ უნდა მიხვდე უკეთესია თუ უარესი, ეგრე ადვილად ხო ვერ მიხვდები? მე მაგალითად მინდა ჭინა ნაწილის ისე გაკეთება, ანუ სპოილერის სტილში რაღაცეების გაკეთება რო ცხვირს მაქსიმალურად დაბლა აწვებოდეს Hაერი და რანაირად უნდა გამოვთვალო ავ დახრა მაგ ფრთების ან ჰაერგამტარების მიმართულება ხო არ იცი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ANS-555
ანუ შენი მანქანა ხო იცი როგორ დადის მაღალ სიჩქარეზე(მაღალ სიჩქარეზე ეტყობა აეროდინამიკას ხარვეზები) ამ ახალი ნაწილის დაყენების შემდეგ ექნება სხვა ეფექტი ან უკეტესად დაიჭერს თავს ან დაცურებისკენ ექნება მიდრეკილება. (ამიტო ვტქვი შეიძლება სახიფათო იყოს გამოცდა თქო) სპოილერი გინდა წინა ბამპერზე როგორც მივხვდი. დაბლა ნაწილი უნდა იყოს დაახლოებით თვითმფრინავის ფრთის ფორმის მაგრამ უნდა დააყენო ამოტრიალებული რო მიწაზე დააკროს მანქანა. ფურცელზე როგორ გამოვთვალო ნამდვილად არ ვიცი მაგრამ აეროდინამიკულ მილში შემოწმება მაინც დაჭირდება რამდენად მდორედ გადაედინება ჰაერის ნაკადი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ANS-555
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ეხლა მაგ ფორმულაში სიმკვრივე, რისი სიმკვრივეა ??? მანქანის ??? ანუ რკინის ??? მგონი ეგ სიდიდე გარკვეულ წილად მუდმივი იქნება. მეორე, წინაღობის ფართობი. რომელი წინაღობის ?? საიდან ითვლება ეგ ?? მთლიანი მანქანის ზედაპირის მიხედვით თუ მხოლოდ ცხვირის მხარეს ??? მესამე, როგორ უნდა ვიანგარიშოთ აეროდინამიკური წინაღობის კოეფიციენტი ??? ANS-555 საინტერესოა ის ფაქტი, რომ სპოილერი და ანტიფრთა თავის დადებით სახეს აჩვენებს ტრეკზე, პარნიზე, რალიზე. დრაგზე კი ის სრულიად ზედმეტია ![]() WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback] დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ფეისპალმი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ციტატა ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? იმიტომაც ჩემო ლევან ბევრი დახუჭობანის დროს დაასტუკეს, ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
WESHAPO
ყველას მაგისი მიზეზი ჰქონდა რატომაც დასტუკეს ![]() ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback] მასე ზაპოც მინიახია ტუნინგში(სტუდენტობისას მეც მყავდა კუ ზაპო ტუნინგში, 6 მატორი გამოვცვალე 150 ვაყუნჭინებდი ხოლმე ) მეც მყავდა ეგრე ზაპო. 150-ს მართლაც რო ვაკეტინებდი. გაიშნიკები იმტომ მაჩერებდნენ, ეგრე ჩქარა მორბენალი ზაპო, ჩვენ არ გვინახიაო. ![]() ![]() ჩემზე 2 წლით უფროსი იყო წლოვანებით, მაგრამ ისე გავყიდე, მაგის მატორი არც გამიხსნია. ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback] შენ რასაც ამბობ უკვე ავტოსპორტია და შემოქმედება, მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ??? bako ვისთვის ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback] დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. კი შენ შემოგევლე მარა ფუჯი ჰევიმ 180კმ/სთ-ზეც დაადო ლიმიტო და მე რო მინიმუმ 280კმ/სთ მინდა, მაგიც გათვლილი ექნება ფუჯი ჰევის დავიჯერო? ![]() თან აერო დინამიკის გაუმჯობესებით განა მარტო წინაღობის შექმნაა შესაძლებელი, არამიდ მისი შემცირებაც და ამიტო მინდა ვნახო საქართველოში ისეთი დანადგარ-შენობა-სპეციალისტი, რომელიც მაგ საკითხში დამეხმარება... მე ჩემი თვალსაზრისით უკვე ვამცირებ ცოტაოდენ მაგ წინაღობას მარა უფრო კომპეტენტური ადამიანი მჭირდება რო ეხლა მაგის სწავლა არ დავიწყო... ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 18:36) [snapback]571792[/snapback] ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
VADA
ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა). წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ციტატა მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ??? კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ![]() ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback] კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ხოდა რო არარი მაგიტო მინდა უკეთესი რო იყოს თორე F1-ის ბოლიდი რო მყავდეს მაშინ არ ვიზრუნებდი მაგაზე... ![]() ან ლეგასი... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ციტატა ან ლეგასი... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback] ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა). ანუ მაგის გაზომვაც შეიძლება, ჰო ? ![]() ისე აეროდინამიკის კოეფიციენტის ცხრილს ვერსად მივაკვლიე. WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback] კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში ყველაფერი კარგია რაც გულს უხარია ბატონო ზურაბ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
VADA
კი შეიძლება. როგორი ცხრილი გინდა სადაც კონკრეტულ მანქანას რა კოეფიციენტი აქ თუ რაიმე სხეულს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
http://ask.cars.com/2013/04/what-are-some-...ction-cars.html
Hა აბა ამასაც გადახედეთ რაკი ეგრეა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
მგონი სუბარუს მონაცემები რომ იყოს, უფრო დაგვაინტერესებს ![]() ისე სხვა მარკებისაც წავა, რომ შევადაროთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ყველაზე კარგი აეროდინამიკა ბუნებაში აქვს წყლის წვეტს. კუპე ყველაზე მეტადაადამსგავსებული წყლის წვეტს და ზოგადად სპორტქარები რასაც ქვია 99% კუპეა. პრიუსზე და კი რაგაც ეკონომიურ რაგაცეებზე რო იყო ლაპარაკი მაგათ უკანა ნაწილი აქვთ დამუშავებული ისე რომ რაც შეიძლება ნაკლები აგრიგალება გამოიწვიოს ჰაერის მასის მასში გავლის შემდეგ. ჰაერის აგრიგალება უხეშად რო ვთქვათ მანქანის უკანა ნაწილში წარმოქმნის ქაოსურად მოძრავ ჰაერის ნაკადებს და მანქანას ანელებს თითქოს უკან იწოვს.
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient აქ არის სხვადასხვა მანქანების კოეფიციენტები ცხრილად ![]() ეს სხვადასხვა სხეულებზე აეროდინამიკული ხარისხი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ციტატა მგონი სუბარუს მონაცემები რომ იყოს, უფრო დაგვაინტერესებს ისე სხვა მარკებისაც წავა, რომ შევადაროთ ჯერ ვერ მოვგუგლე ლევან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ანუ Streamlined Body და Streamlined Hlf-body-ის აქვს ყველაზე კარგი აეროდინამიკული ხარისხი ? სპოილერის მაგისთვის გამოიყენება რომ მანქანის ბოლოში ჰაერის აგრიგალება კი არა და განშლა გააკეთოს, ჰო ? კარგი სიაა: 0.405 Subaru Forester 1997-2002 0.38 Subaru Forester 2009 0.36 Subaru Impreza WRX 2010 0.34 Subaru Impreza WRX (4 Door) 2009 0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999 0.33 Subaru Impreza WRX STi 2004 0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992 0.27 Subaru BRZ 2013 აბა რომელ მოდელს შევადაროთ მონაცემები ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
0.405 Subaru Forester 1997-2002 0.38 Subaru Forester 2009 0.36 Subaru Impreza WRX 2010 0.34 Subaru Impreza WRX (4 Door) 2009 0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999 0.33 Subaru Impreza WRX STi 2004 0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992 0.27 Subaru BRZ 2013 ისე ლევან არ გაგეცინოს მარა 0.33 როგორც მახსოვს ლადა 06 ქონდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
WESHAPO
რა იცი ??? ნახე რა ვიპოვე ![]() Коэффициент лобового сопротивления. 1. Лада Приора Cx — 0,32 2. ВАЗ 2110 Cх — 0,347 3. ВАЗ 2112 Cx — 0,335 4. ВАЗ 2111 Cx — 0,381 5. ВАЗ 21106 Cx — 0,385 6. ВАЗ 21103М Cx — 0,333 7. Лада Калина ''Норма'' Сх — 0,378 8. Лада Калина "Люкс" Cx — 0,347 9. ВАЗ 2108 Cx — 0,463 10. ВАЗ 2109 Сх — 0,463 11. ВАЗ 2114 Cx — 0,445 12. ВАЗ 21099 Cx — 0,453 13. ВАЗ 2115 Cx — 0,429 14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546 15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52 16. ВАЗ 2121-213, 214 Cx — 0,536 17. ВАЗ 2123 Шнива Cx — 0,455 18. ГАЗ 21 Cx — 0,497 19. ГАЗ 3110 Cx — 0,461 20. nexia — 0,3 ეს "Коэффициент лобового сопротивления" და აეროდინამიკური კოეფიციენტი ერთი და იგივეა ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ციტატა ეს "Коэффициент лобового сопротивления" და აეროდინამიკური კოეფიციენტი ერთი და იგივეა ??? ეგა ბრატ ეგა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
WESHAPO
და 06-ს, 03-ს, უკეთესი აქვს ვიდრე 08-ს ან 09-ს ??? რაღაც არა მგონია ![]() ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback] "Коэффициент лобового сопротивления" ეს ტერმინი არის მგონი ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback] წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი)
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ციტატა Коэффициент лобового сопротивления ციტატა წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი) ეგ არი აბა რა ლევან, იმენა ეგ არი. იმიტო წავიღადავე 06 ზე, მაგარი შედეგია 60 წლებითვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
WESHAPO
ჰოდა მერე წინაღობა და აეროდინამიკური კოეფიციენტი სხვადასხვაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ციტატა როგორ ჩავსვა?
![]() ამ ორივე სურათში არის Streamlined Body მაგრამ პორმას გააჩნია მაინ რაც უფრო წვეტის ფორმა აქვს მით უკეთესია. ბოლოში ჰაერის აგრიგალებული ნაწილებია. კი ეგ ერი სხვებთან შედარებით უკეთესია ანტიფრთა უზრუნველყოფს საფართან მოჭიდებას, ხოლო სპოილერი ჰაერის ნაკადის მიმართვას ერთი მიმართულებით და საფართან მოჭიდებას. სპოილერს კიდე ერთი კარგი თვისება აქ ჰაერის ნაკადის მიმართვის თანმდევი, მანქანის ქვედა ნაწილიდან მოძრაობისას ამოტანილი ჭუჭყი ნაკლებად ეყრება მანქანას უკნიდან (წვიმიან ამინდში მაღალი სიჩქარით მოძრაობისას 2 ზუსტად ერთნაირი მანქანიდან ის ნაკლებად დაისვრება საბარგულზე რომელსაც სპოილერიაქვს ეს ისე ფაქტისთვის) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ამიტომაც იყო რეტრო მანქანებს, უკან წაწვეტებული ფორმები რომ ჰქონდათ ??? ![]() ისე სადღაც წავიკითე, ხვალ მოვძებნი ლინკს, 1934 წელს რო პირველი GAZ-ის მოდელი შექმნეს, საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი ჰქონდა წინაღობისა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
აღარ მახსოვს მაგრამ სუბარუს არც ისე სახარბიელო კოეფიციენტი ქონდა დრაგში ხოდა სპოილერების დაყენებით თუარ გავზომავთ როგორ გავიგებთ კაია თუ ცუდი 0.2% ვერავინ მიხვდებაკაია თ ცუდია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 23:17) [snapback]571985[/snapback] და 06-ს, 03-ს, უკეთესი აქვს ვიდრე 08-ს ან 09-ს ???რაღაც არა მგონია ეგ სად ნახე რომ 03-ს და 06-ს უკეთესი აქვს 08-თან შედარებით?? ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback] 15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52 აგერ არის 01-ის კოეფიციენტი, 06-ს აშკარად უარესი ექნება, უფრო კვადრატული დეტალების გამო ![]() ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 22:28) [snapback]571918[/snapback] 14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546 აგერ 07-ს კიდევ უარესი აქვს ციტატა(VADA @ Feb 12 2014, 00:01) [snapback]572042[/snapback] Eagle ამიტომაც იყო რეტრო მანქანებს, უკან წაწვეტებული ფორმები რომ ჰქონდათ ??? ![]() ისე სადღაც წავიკითე, ხვალ მოვძებნი ლინკს, 1934 წელს რო პირველი GAZ-ის მოდელი შექმნეს, საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი ჰქონდა წინაღობისა ![]() კი, მასეა, რეტრო მანქანებს უკეთესი აეროდინამიკა აქვთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback] ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა). წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი) სახურავზე არ აქ შეხება ჰაერს ?? სად წახვედით რა 06 და რა 03 ?? -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
"Коэффициент лобового сопротивления" არის შუბლა წინაღობა drag coeficient.
OZY ეგრე გვერდებიდანაც ეხევა ჰაერი მაგრამ მანდ უმნიშვნელოა წინაღობა რადგან გადადინება ხდება ნაკადის და არა შეჯახება. კი რეტროს საკმაოდ დაბალი კოეფიციენტი აქვს წაწვეტებული ფორმები უკან და კრილოს არკებზე დაგაც დამატებული რკინები კიდე ნახევარი ბორბალი რო ჩანდა ეგეც აუმჯობესებს აეროდინამიკას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
Eagle
გარეცხილ მანქანას და ჭუჭყიანზე თუ არის სხვაობა ?? ეხ ვეერცეს სარკეები მაგრად მევასება მაგრამ რა ფასები აქ + ხედვა არ აქ კარგი ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
OZY
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ციტატა(Eagle @ 12th February 2014 - 00:42) [snapback]572072[/snapback] კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. ეგ რათქმაუნდა უბრალოდ შესამჩნევია ვითომ მაღლებზე ?? -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
OZY
კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. შუიძლება ვერ იგრძნო მარა თუ გაზომე იქნება ცდომილება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Eagle @ Feb 12 2014, 00:50) [snapback]572075[/snapback] OZY კი არის ჭუჭყიანს ცუდი აეროდინამიკა აქვს. შუიძლება ვერ იგრძნო მარა თუ გაზომე იქნება ცდომილება ძალიან უმნიშნელო ცდომილება ექნება მარა ექნება ცდომილებანამდვილად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
მე როგორც წავიკითხე ადრე მატოვ მანქანას ბევრად ცუდი აეროდინამიკა ქონდა ვიდრე ჩვეულებრივ ლაკ დასხმულ საღებავზე
![]() ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
წწწწწწწწწწ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
OZY
პალიროვკა გლუვია შედარებით ვიდრე მარტო მატოვი როა გადასხმული. სკოჩები კარგია დაგაბმის ადგილებზე სადაც ღრიჭოებია. კაპოტი და ტრილო, კრილო და ფარი ასტ ადგილებში მარა მთლიან მანქანაზე რამდენად კარგი შედეგი ექნება არ ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 12th February 2014 - 00:05) [snapback]572045[/snapback] აგერ 07-ს კიდევ უარესი აქვს მაგი კუბიკია და ექნება წინაღობა აბა რა იქნება... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 12th February 2014 - 00:05) [snapback]572045[/snapback] ეგ სად ნახე რომ 03-ს და 06-ს უკეთესი აქვს 08-თან შედარებით?? ჰოდა რომ არ მინახია, მაგიტომაც ვიკითხე ![]() 06-ს და 03-ს უფრო მომრგვალებული ფორმები აქვს, ვიდრე 07-ს. ანუ მაგაზე ცოტათი უკეთესი კოეფიციენტი კი ექნება, მაგრამ 08-ზე უკეთესი არა. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წინა კარგია და უკანა ცუდი. ბევრ ჰაერს იგროვებს უკანა ბამპერი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Sep 7 2014, 21:37) [snapback]613001[/snapback] წინა კარგია და უკანა ცუდი. ბევრ ჰაერს იგროვებს უკანა ბამპერი დიფუზორი უნდა მაგას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 23:47) [snapback]572034[/snapback] 0.34 Subaru Legacy Wagon 1993-1999 ისე ბლიტზენს ბევრად უკეთესი აეროდინამიკა უნდა ქონდეს არაა ?? -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
OZY
ისე, იმას თუ დააკვირდი რომ 1992 წელს გამოშვებულ SVX-ს და 2013 წლიან BRZ-ს თითქმის ერთი და იგივე კოეფიციენტი აქვთ ??? ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 21:05) [snapback]571882[/snapback] 0.29 Subaru SVX (Without factory spoiler) 1992
0.27 Subaru BRZ 2013 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th September 2014 - 01:05) [snapback]613470[/snapback] დიფუზორი უნდა მაგას აგი რაია? (ჩაინიკასმაილიკი) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(ikaveru83 @ Sep 16 2014, 10:08) [snapback]614578[/snapback] PAINKILLER აგი რაია? (ჩაინიკასმაილიკი) აგია იგი ![]() ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 16th September 2014 - 17:52) [snapback]614649[/snapback] აგია იგი ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 19-September 14 მომხმარებელი № 4,572 ![]() |
Коэффициент лобового сопротивления.
1. Лада Приора Cx — 0,32 2. ВАЗ 2110 Cх — 0,347 3. ВАЗ 2112 Cx — 0,335 4. ВАЗ 2111 Cx — 0,381 5. ВАЗ 21106 Cx — 0,385 6. ВАЗ 21103М Cx — 0,333 7. Лада Калина ''Норма'' Сх — 0,378 8. Лада Калина "Люкс" Cx — 0,347 9. ВАЗ 2108 Cx — 0,463 10. ВАЗ 2109 Сх — 0,463 11. ВАЗ 2114 Cx — 0,445 12. ВАЗ 21099 Cx — 0,453 13. ВАЗ 2115 Cx — 0,429 14. ВАЗ 2107 Cx — 0,546 15. ВАЗ 2101 Cx — 0,52 16. ВАЗ 2121-213, 214 Cx — 0,536 17. ВАЗ 2123 Шнива Cx — 0,455 18. ГАЗ 21 Cx — 0,497 19. ГАЗ 3110 Cx — 0,461 20. nexia — 0,3 ეს რაღაც სხვა შკალით არის აღებული ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_ae...rag_coefficient 5.61 1993 Mazda RX-7 5.61 1993 McLaren F1 5.63 1991 Opel Calibra 5.64 1990 Bugatti EB110 5.71 1990 Honda CRX 5.74 2002 Acura NSX 5.76 1968 Toyota 2000GT 5.88 1990 Nissan 240SX 5.86 2001 Audi A2 1.2 TDI 3L 5.91 1986 Citroën AX 5.92 1994 Porsche 911 Speedster 5.95 1994 McLaren F1 6.00 1970 Lamborghini Aventador S 6.00 1992 Subaru SVX 6.06 2003 Opel Astra Coupe Turbo 6.08 2008 Nissan GTR 6.13 1991 Acura NSX 6.15 1989 Suzuki Swift GT 6.17 1995 Lamborghini Diablo 6.24 2004 Toyota Prius 6.27 1986 Porsche 911 Carrera 6.27 1992 Chevrolet Corvette 6.35 1999 Lotus Elise 6.77 1995 BMW M3 6.79 1993 Corolla DX 6.81 1989 Subaru Legacy 6.96 1988 Porsche 944 S 7.02 1992 BMW 325I 7.10 1978 Saab 900 7.13 2007 SSC Ultimate Aero 7.48 1993 Chevrolet Camaro Z28 7.57 1992 Toyota Camry 8.70 1990 Volvo 740 Turbo 8.71 1991 Buick LeSabre Limited 9.54 1992 Chevy Caprice Wagon 10.7 1992 Chevrolet S-10 Blazer 11.63 1991 Jeep Cherokee 13.10 1990 Range Rover Classic 13.76 1994 Toyota T100 SR5 4x4 14.52 1994 Toyota Land Cruiser 17.43 1992 Land Rover Discovery 18.03 1992 Land Rover Defender 90 18.06 1993 Hummer H1 20.24 1993 Land Rover Defender 110 26.32 2006 Hummer H2 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ikaveru83
ციტატა(ikaveru83 @ 16th September 2014 - 18:05) [snapback]614651[/snapback] ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება? კი, მაგრამ ეგ დიფუზორი აღარ იქნება. ეგ იქნება რამდენიმე ადგილზე შიტოკ ამოჭრილი და ვიწროდ, შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) "სეტკა" ჩაყენებული შიტოკი ჩაყენება? დუფუზორი ბევრი რამით ჯობია მაგ "სეტკას". ტრაკს არ ათამაშებს მაღალ სიჩქარეზე ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(ikaveru83 @ Sep 16 2014, 18:05) [snapback]614651[/snapback] ამის ძებნა-ჩამოტან-დაყენებაზე უფრო მარტივი არაა რამდენიმე ადგილზე შიტოკის ამოჭრა ვიწროდ და შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) სეტკის ჩაყენება? ![]() ეგეც ერთერთი ვარიანტია, თუმცა დიფუზორი კიდევ სხვა რამესაც აკეთებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback] კი, მაგრამ ეგ დიფუზორი აღარ იქნება. ეგ იქნება რამდენიმე ადგილზე შიტოკ ამოჭრილი და ვიწროდ, შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) "სეტკა" ჩაყენებული შიტოკი ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback] დუფუზორი ბევრი რამით ჯობია მაგ "სეტკას". ტრაკს არ ათამაშებს მაღალ სიჩქარეზე რათქმაუნდა, მაგრამ ეგ ცუდი გამოსავალი არ იქნება, ვისაც ძაან დიდი მოთხოვნა არ აქვს ზოგადად მანქანის აეროდინამიკაზე, უბრალოდ ნაკლები წინაღობისთვის მშვენიერი გამოსავალი იქნება და იაფი თან. თორე მაგას რომ დიფუზორი ცალსახად ჯობია, ვინ კამათობს მაგაზე ![]() ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 22nd September 2014 - 23:20) [snapback]615747[/snapback] ეგეც ერთერთი ვარიანტია, თუმცა დიფუზორი კიდევ სხვა რამესაც აკეთებს საერთოდ არ ვიცოდი რა იყო ეგ დიფუზორი, მაგრამ სურათიდანაც ჩანს, რომ მარტო ჰაერის ქვემოდან გასატარებლად არ დგება მანქანაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ikaveru83
მაგიტომაც აქვს Subaru Legacy Blitzen-ს დაჭრილი უკანა ბამბერები. ![]() ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
აეროდინამიკის კოეფიციენტში ერთი თემაა ის თუ რა წინააღმდეგობას უქმნის მანქანას ჰაერი, მაგრამ სულ სხვა თემაა ის თუ ამ წინაღობის ვექტორი საითაა მიმართული.
ანუ ორ მანქანას შეიძლება ჰქონდეს ერთიდაიგივე დრაგ კოეფიციენტი, მაგრამ ერთი მაღალ სიშქარეზე საერთოდ უმართავი იყოს და მეორე პირიქით - მაღალ სიჩქარეზე უფრო მანევრირებადი გახდეს. ამიტომ ნუ გაგიკვირდებათ თი ვაზ-2106 უფრო აეროდინამიურია ვიდრე ვახ-2109. სამაგიეროდ 06 მაღალ სიჩქარეზე ისე ფარფატებს რომ გული გაგისკდება და 09 მშვენივრად დგას. უკანა სპოილერი რეალურად აუარესებს აეროდინამიკას, მაგრამ მანქანა უფრო მართვადია მაღალ სიჩქარეზე. იგივე ხდება სხვადასხვა დიფუზორებზეც, მაგალითად წინა შიტოკზე რომ ფრთებს აყენებენ ან იგივე დიფუზორს სახურავზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 21st October 2014 - 00:17) [snapback]620911[/snapback] უკანა სპოილერი რეალურად აუარესებს აეროდინამიკას, მაგრამ მანქანა უფრო მართვადია მაღალ სიჩქარეზე. ეგრეა, ანტიკრილო საჭიროა Downforce-ს შესაქმნელად, იგივე პონტშია Front Lip-იც ![]() ციტატა(maxouni @ 21st October 2014 - 00:17) [snapback]620911[/snapback] იგივე ხდება სხვადასხვა დიფუზორებზეც, მაგალითად წინა შიტოკზე რომ ფრთებს აყენებენ ან იგივე დიფუზორს სახურავზე დიფუზორი ნამდვილად აუმჯობესებს აეროდინამიკას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ფრონტ ლიფი იმ შემთხვევაში აუარესებს აეროდინამიკას, თუ მანქანის ძირის აეროდინამიულია. ჩვენ შემთხვევაში აუმჯობესებს. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Oct 25 2014, 20:47) [snapback]621758[/snapback] ფრონტ ლიფი იმ შემთხვევაში აუარესებს აეროდინამიკას, თუ მანქანის ძირის აეროდინამიულია. ჩვენ შემთხვევაში აუმჯობესებს. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ![]() სხვა სუბარუებზე ვერ დავდებ თავს და BL-ს საკმაოდ აეროდინამიული ძირი აქვს, წინ მთლიანი ზაშიტნიკია ერთი ნახვრეტი არა აქვს თითქმის კარობკამდე (გიტარებს თუ არ ჩავთლით), უკანა მხარეც იგივეა ფაქტიურად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |