IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასი ბ4
D1m@
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:14
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 3-January 10
მომხმარებელი № 686




ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 20)
Raven
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:17
გამოხმაურება #2


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




დაგიწვავს ასე 15-ს ალბათ ქალაქში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:17
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(D1m@ @ Jan 3 2010, 23:14) [snapback]71453[/snapback]
ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?

გადასარევი მანქანაა, უბრალოდ 2002 3.0 ძალიან ძვირი ღირს და 9.1 ლიტრს ტარაზეც კი ვერ დაგიწვავს.
ქალაქში 13-14 უნდა დაწვაც წყნარად სიარულით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JALALA
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:28
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 344
რეგისტრ.: 13-June 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 161




მაგარი მანქანააა, მე თუ მკითხავ ტურბინიანი გირჩევნია ყველა პონტში წვაც ერთი აქვს ორივეს და ტურბინიანი უფრო მაგრადაც დადის ბევრად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:51
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(JALALA @ 3rd January 2010 - 23:28) [snapback]71458[/snapback]
მე თუ მკითხავ ტურბინიანი გირჩევნია ყველა პონტში წვაც ერთი აქვს ორივეს და ტურბინიანი უფრო მაგრადაც დადის ბევრად

მე უტურბინო მირჩევნია, რესურსიც მეტი აქვს და მისი ტურბინის დაბუსტვა-არდაბუსტვაზე არ ხარ დამოკიდებული, სიარულითაც ბევრად ნაკლებად არ დაიდს. იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან.
3.0 ლაგასი ძაიალნ მაგარი რამეა, კიდევ უფრო მაგარია 3.0 ლანკასტერი, მაგრამ მაგის ფასში იმპრეზა STI მოგივა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzebo
გამოხმაურება Jan 3 2010, 23:55
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,013
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 15




D1m@
კარგი არჩევანია ნამდვილად!
3.0 არის სუბარუს ერთ ერთი ყველაზე გამძლე და ძლიერი (ტექნიკური მახასიათებლებით ვგულისხმობ) ძრავი!
წვას რაც შეეხება 12-15 უნდა იანგარიშო ყველა პონტში...
წარმატებები!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 4 2010, 01:51
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.

ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 00:51) [snapback]71464[/snapback]
იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან.

ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი.

აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ.


ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე
2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე
RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია smile.gif )

მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი.

იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 4 2010, 11:05
გამოხმაურება #8


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Jan 4 2010, 02:51) [snapback]71480[/snapback]
რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.
ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი.

აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ.
ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე
2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე
RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია smile.gif )

მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი.

იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში biggrin.gif

გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით smile.gif

ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით smile.gif ეს არის ყველაზე კომფორტული და უნივერსალური სუბარუ, რაც კი გამოუშვიათ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D1m@
გამოხმაურება Jan 4 2010, 13:59
გამოხმაურება #9


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 3-January 10
მომხმარებელი № 686




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 4 2010, 12:05) [snapback]71503[/snapback]
გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით smile.gif

ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით smile.gif ეს არის ყველაზე კომფორტული და უნივერსალური სუბარუ, რაც კი გამოუშვიათ smile.gif


გეტყვი რატომაც მირჩევნია იაპონური გერმანულს. ჯერ ერთი რომ უბრალოდ მომწონს სუბარუ ლეგასი, და მეორე მე ეხლა მყავს აუდი ა4, 2.8 ქუადრო. როგორც მანქანა არ ვემდური მაგრამ სერვისია ძალიან ძვირი და ხშირად ითხოვს პროფილაქტიკაში შესვლას, მოვლის მხრივ გააჩნია უდიდესი ნაკლი, პატრონისთვის, რომ პერედოკში აქვს მთელი ორკესტრი ნაწილების, ჯერ მარტო მაგის 8 გიტარა რად ღირს. თანაც ისეთ მდგომარეობაში მყოფი მანქანა, როგორიც იაპონური იქნება, სხვა დაგიჯდება სამჯერ უფრო ძვირი

რაც შეეხება ატმოსფერულს და ტურბინიანს, ჩემს მაგალითზე გეტყვით რომ ჩემი 2.8 წვავს უფრო ნაკლებს, ვიდრე ჩემი მეგობრის 1.8ტურბო. ანუ გამოდის რომ 2.8 -ს წვა აქვს ან ნაკლები , ან ცუდ ვარიანტში იგივე, და რესურსი კი გაცილებით მეტი, სიმძლავრეც მეტი, ანუ რა აზრი აქვს მაშინ ტურბინას ამ შემთხვევაში, ტყუილი ფულის ხარჯვაა ტურბინის გაკეთებაში, რაც შეეხება სუბარუს ტურბინიანი კი უფრო მძლავრია, მაგრამ ზედმეტ 40 ცხენს მირჩევნია რესურსის სიხანგრძლივე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:04
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




D1m@
გცოდნია შეკაცო და რაღას გვეკითხებოდი? wink.gif
მშვენიერი ჩანაფიქრი გაქვს და ღმერთმა ხელი მოგიმართოს.
ცხენებს რაც შეეხება, ეგ ცხენები იაპონურ 100-იან ბენზინზე დათვლილი და ცუდ ბენზინზე ტურტბინიანი მანქანა ბევრად მეტს კარგავს ვიდრე უტურბინო, ასე რომ ძალიანაც კარგი იქნება 3.0 ატმო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sub_forester
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:11
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,376
რეგისტრ.: 18-June 09
მდებარ.: viera
მომხმარებელი № 172




maxouni

და მაგ ძრავებს ჯაჭვი აქ ხო? რემენი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:18
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:11) [snapback]71593[/snapback]
და მაგ ძრავებს ჯაჭვი აქ ხო?

კი
ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:11) [snapback]71593[/snapback]
რემენი?

კბილებიანი არა აქვს, მარტო დინამოზე და გიდრავლიკაზე აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sub_forester
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:30
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,376
რეგისტრ.: 18-June 09
მდებარ.: viera
მომხმარებელი № 172




maxouni

და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ? ( legacy , b4)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:33
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:30) [snapback]71602[/snapback]
და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ?

ტვინტურბოს თუ ყველაფერი წესრიგში აქვს და შესაბამისი ბენზინი თუ უსხია - შანსი არაა 3.0-მა აჯობოს.
უფრო საინტერესოა პოსტ 2003 3.0R B4 , რომელსაც უკვე 250 ცხენი აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:35
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 16:30) [snapback]71602[/snapback]
და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ? ( legacy , b4)

კარგი რაა biggrin.gif

ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 16:33) [snapback]71603[/snapback]
უფრო საინტერესოა პოსტ 2003 3.0 B4 , რომელსაც უკვე 250 ცხენი აქვს

6იანი მექანიიკა? იასნია აჯობებს მარა არ ითვლება ეგრე. ერთნაირი კარობკები რო ქონდეს არც მაგასააქვს შანსისმაგვარი რამე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sub_forester
გამოხმაურება Jan 4 2010, 15:37
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,376
რეგისტრ.: 18-June 09
მდებარ.: viera
მომხმარებელი № 172




თუ ჩვენ ბენზინს გავითვალისწინებთ მგონი 2003 3.0 B4 - მა უნდა ჯობოს

ისე მართლა კაი ჯახი იქნებოდა gamer4.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Saba
გამოხმაურება Jan 4 2010, 16:21
გამოხმაურება #17


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 15-June 09
მდებარ.: Naxalovka
მომხმარებელი № 164




ციტატა(PAINKILLER @ 4th January 2010 - 12:05) [snapback]71503[/snapback]
BMW 330

IX smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2010, 16:39
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Saba @ Jan 4 2010, 16:21) [snapback]71620[/snapback]
IX smile.gif

კარგი რააა IX-ის AWD აქ რა მოსატანია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D1m@
გამოხმაურება Jan 4 2010, 17:49
გამოხმაურება #19


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3
რეგისტრ.: 3-January 10
მომხმარებელი № 686




მადლობა დახმარებისთვის, ისე ეხლა იყო myauto-ზე 2002 წლიანი 3.0 ბ4, 49000 გარბენით, ეხლა ფული რომ მქონოდა ძაან მაგარი ვარიანტი იქნებოდა sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Saba
გამოხმაურება Jan 4 2010, 18:12
გამოხმაურება #20


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 15-June 09
მდებარ.: Naxalovka
მომხმარებელი № 164




maxouni
ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 17:39) [snapback]71632[/snapback]
კარგი რააა IX-ის AWD აქ რა მოსატანია

ასე თუ ისე თავის საქმეს აკეთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2010, 18:54
გამოხმაურება #21


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ახლა კიდევ ერთჯერ გადავიკითხე ფორუმები და 2003+ ლეგასებს ადარებენ ტურბოს და 3.0-ს
მოკლედ დასკვნა ასეთია: თუ მექანიკას ყიდულობ და გონკაობა გინდა მაშინ ტურბო უნდა იყიდო და თუ ავტომატს და კომფორტულად სიარული გინდა 3.0, დინამიკა 3.0-ს ოდნავ უარესი აქვს და ბენზინს ცოტა მეტს წვავს, მაგრამ სამაგიეროდ რეგულარი მიდის და იაფიანი ზეთი 10 000-ს გატარებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge