![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
დაგიწვავს ასე 15-ს ალბათ ქალაქში.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(D1m@ @ Jan 3 2010, 23:14) [snapback]71453[/snapback] ძალიან მომწონს ლეგასი ბ4 ყიდვა მინდა და მაინტერესებს რამდენად გამძლე მანქანაა, ხომ არ გამაწვალებს პროფილაკტიკებით. და კიდევ ტურბინიანი ძრავი არ მინდა, ვფიქრობ ატმოსფერულ 3.0-ზე 2002 წლიანზე, მონაცემებით უწერია რომ 9.1 ლ წვავს 100-ზე, ვინმემ ხომ არ იცით რამდენს წვავს რეალურად ? გადასარევი მანქანაა, უბრალოდ 2002 3.0 ძალიან ძვირი ღირს და 9.1 ლიტრს ტარაზეც კი ვერ დაგიწვავს. ქალაქში 13-14 უნდა დაწვაც წყნარად სიარულით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 344 რეგისტრ.: 13-June 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 161 ![]() |
მაგარი მანქანააა, მე თუ მკითხავ ტურბინიანი გირჩევნია ყველა პონტში წვაც ერთი აქვს ორივეს და ტურბინიანი უფრო მაგრადაც დადის ბევრად
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(JALALA @ 3rd January 2010 - 23:28) [snapback]71458[/snapback] მე თუ მკითხავ ტურბინიანი გირჩევნია ყველა პონტში წვაც ერთი აქვს ორივეს და ტურბინიანი უფრო მაგრადაც დადის ბევრად მე უტურბინო მირჩევნია, რესურსიც მეტი აქვს და მისი ტურბინის დაბუსტვა-არდაბუსტვაზე არ ხარ დამოკიდებული, სიარულითაც ბევრად ნაკლებად არ დაიდს. იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან. 3.0 ლაგასი ძაიალნ მაგარი რამეა, კიდევ უფრო მაგარია 3.0 ლანკასტერი, მაგრამ მაგის ფასში იმპრეზა STI მოგივა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,013 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 15 ![]() |
D1m@
კარგი არჩევანია ნამდვილად! 3.0 არის სუბარუს ერთ ერთი ყველაზე გამძლე და ძლიერი (ტექნიკური მახასიათებლებით ვგულისხმობ) ძრავი! წვას რაც შეეხება 12-15 უნდა იანგარიშო ყველა პონტში... წარმატებები! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 00:51) [snapback]71464[/snapback] იაპონელები სულელები კი არ არისნ 3.0 ლეგასის ფასში ტურბინიან ლეგასის + ტურბინიან ფორესტერს რომ იძლევიან. ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი. აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ. ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე 2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია ![]() მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი. იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jan 4 2010, 02:51) [snapback]71480[/snapback] რო ვადარებთ 3.0 უტურბინოს და 2.0 ტურბინიანს სულ მაინტერესებსხოლმე რატო უნდა მოინდომო ადამიანმა იყიდო მაინც და მაინც ლეგასის 3.0 რიტი ჯობია ის თუნდაც ა4-ს? რახან უტურბინოა გამძლეა მაგიტომ უნდა იყიდო? ტურბინიანთან შედარებით რო არაეკონომიურია მაგას ლაპარაკიც არ უნდა. ეკონომიური სიარულით ვერ ჩამოვა 2.0 ტურბინიანის დონეზე და გაზაობითაც ტურბინიანი და უტურბინო ერთნაირად დაწვავს მარა უტურბინო ტყუილა დაწვავს. ეგ არაფერს არ ნიშნავს, უბრალოდ ბაზარი არეგულირებს ფასს როცა ნახმარ მანქანას ეხება საქმე. ცოტაა ეგ უნიათო 3.0ები გამოშვებული და იმიტოა ძვირი. აგერ უბრალოდ შევადაროთ რო ობიექტურები ვიყოთ. ლეგასი 2002 წლიანი 3.0 : 220 ცხენი 6000 ბრუნზე, 289NM 4400ბრუნზე 2000წლიანი A4 220ცხენი აქვს მარა ატმო ლეგასისგან განსხვავებით ტორქი აქვს 300 3200აბაროტზე RSK: 280ცხენი 6500ბრუნზე და 343NM 5000ზე. (ეს ამ ჩამონათვალიდან ყველაზე მაგარია ![]() მეზარება ეხლა ჩამოთვლა მარა უამრავი მანქანაა რომელიც 4X4ზეა და ატმოსფერულ ლეგასს ჯობია მატორითაც და ხშირ შემთხვევაში კომპორტითაც არ მესმის რატომ უნდა გააკეთო ადამიანმა ლეგასის სასარგებლოდ არჩევანი. იმედია თემის ავტორი სწორ არჩევანს გააკეთებს და ზედმეტ ფულს არ გადაიხდის უფრო ნაკლებ ცხენებში ![]() გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით ![]() ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 4 2010, 12:05) [snapback]71503[/snapback] გეთანხმები, მარჯვენარულიანი იაპოშკის მუღამი იმაშია რომ უნიკალური მონაცემები აქვს მისაღებ ფასში, თორემ უბრალოდ კომფორტული ატმოსფერნიკი თუ გინდა, მშვენიერი ალტერნატივა არის BMW 330i ან თუ მაინცდამაინც AWD გინდა, მაშინ A4 3.0 ძრავით ![]() ერთადერთი გამონაკლისი არის 2003 წლის 3.0 Lancaster რომელიც სულ სხვა განზომილებაა და მონაცემებიც უკეთესი აქვს ძველ ატმოსფერულ ლეგასისთან შედარებით ![]() ![]() გეტყვი რატომაც მირჩევნია იაპონური გერმანულს. ჯერ ერთი რომ უბრალოდ მომწონს სუბარუ ლეგასი, და მეორე მე ეხლა მყავს აუდი ა4, 2.8 ქუადრო. როგორც მანქანა არ ვემდური მაგრამ სერვისია ძალიან ძვირი და ხშირად ითხოვს პროფილაქტიკაში შესვლას, მოვლის მხრივ გააჩნია უდიდესი ნაკლი, პატრონისთვის, რომ პერედოკში აქვს მთელი ორკესტრი ნაწილების, ჯერ მარტო მაგის 8 გიტარა რად ღირს. თანაც ისეთ მდგომარეობაში მყოფი მანქანა, როგორიც იაპონური იქნება, სხვა დაგიჯდება სამჯერ უფრო ძვირი რაც შეეხება ატმოსფერულს და ტურბინიანს, ჩემს მაგალითზე გეტყვით რომ ჩემი 2.8 წვავს უფრო ნაკლებს, ვიდრე ჩემი მეგობრის 1.8ტურბო. ანუ გამოდის რომ 2.8 -ს წვა აქვს ან ნაკლები , ან ცუდ ვარიანტში იგივე, და რესურსი კი გაცილებით მეტი, სიმძლავრეც მეტი, ანუ რა აზრი აქვს მაშინ ტურბინას ამ შემთხვევაში, ტყუილი ფულის ხარჯვაა ტურბინის გაკეთებაში, რაც შეეხება სუბარუს ტურბინიანი კი უფრო მძლავრია, მაგრამ ზედმეტ 40 ცხენს მირჩევნია რესურსის სიხანგრძლივე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
D1m@
გცოდნია შეკაცო და რაღას გვეკითხებოდი? ![]() მშვენიერი ჩანაფიქრი გაქვს და ღმერთმა ხელი მოგიმართოს. ცხენებს რაც შეეხება, ეგ ცხენები იაპონურ 100-იან ბენზინზე დათვლილი და ცუდ ბენზინზე ტურტბინიანი მანქანა ბევრად მეტს კარგავს ვიდრე უტურბინო, ასე რომ ძალიანაც კარგი იქნება 3.0 ატმო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
maxouni
და მაგ ძრავებს ჯაჭვი აქ ხო? რემენი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:11) [snapback]71593[/snapback] და მაგ ძრავებს ჯაჭვი აქ ხო? კი ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:11) [snapback]71593[/snapback] რემენი? კბილებიანი არა აქვს, მარტო დინამოზე და გიდრავლიკაზე აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
maxouni
და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ? ( legacy , b4) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 15:30) [snapback]71602[/snapback] და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ? ტვინტურბოს თუ ყველაფერი წესრიგში აქვს და შესაბამისი ბენზინი თუ უსხია - შანსი არაა 3.0-მა აჯობოს. უფრო საინტერესოა პოსტ 2003 3.0R B4 , რომელსაც უკვე 250 ცხენი აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(sub_forester @ 4th January 2010 - 16:30) [snapback]71602[/snapback] და მაგ ძრავით twin turbo-ს ვერ გავაწვალებთ? ( legacy , b4) კარგი რაა ![]() ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 16:33) [snapback]71603[/snapback] უფრო საინტერესოა პოსტ 2003 3.0 B4 , რომელსაც უკვე 250 ცხენი აქვს 6იანი მექანიიკა? იასნია აჯობებს მარა არ ითვლება ეგრე. ერთნაირი კარობკები რო ქონდეს არც მაგასააქვს შანსისმაგვარი რამე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
თუ ჩვენ ბენზინს გავითვალისწინებთ მგონი 2003 3.0 B4 - მა უნდა ჯობოს
ისე მართლა კაი ჯახი იქნებოდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 15-June 09 მდებარ.: Naxalovka მომხმარებელი № 164 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 4th January 2010 - 12:05) [snapback]71503[/snapback] BMW 330 IX ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Saba @ Jan 4 2010, 16:21) [snapback]71620[/snapback] IX ![]() კარგი რააა IX-ის AWD აქ რა მოსატანია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 3-January 10 მომხმარებელი № 686 ![]() |
მადლობა დახმარებისთვის, ისე ეხლა იყო myauto-ზე 2002 წლიანი 3.0 ბ4, 49000 გარბენით, ეხლა ფული რომ მქონოდა ძაან მაგარი ვარიანტი იქნებოდა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 15-June 09 მდებარ.: Naxalovka მომხმარებელი № 164 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 4th January 2010 - 17:39) [snapback]71632[/snapback] კარგი რააა IX-ის AWD აქ რა მოსატანია ასე თუ ისე თავის საქმეს აკეთებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ახლა კიდევ ერთჯერ გადავიკითხე ფორუმები და 2003+ ლეგასებს ადარებენ ტურბოს და 3.0-ს
მოკლედ დასკვნა ასეთია: თუ მექანიკას ყიდულობ და გონკაობა გინდა მაშინ ტურბო უნდა იყიდო და თუ ავტომატს და კომფორტულად სიარული გინდა 3.0, დინამიკა 3.0-ს ოდნავ უარესი აქვს და ბენზინს ცოტა მეტს წვავს, მაგრამ სამაგიეროდ რეგულარი მიდის და იაფიანი ზეთი 10 000-ს გატარებს. |
|
|
![]() ![]() |