IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გთხოვთ დამეხმაროთ ლოგის განხილვაში, მცოდნე ხალხი განიხილავს ლოგებს. ოფტოპიკი ისჯება უმკაცრესად
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:18
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback]

მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 გვერდი V   1 2 3 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 52)
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87497[/snapback]
მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451

მე რასაც შევხედე მანდ Knock Correction 0-ია და ხანდახან 1-ი, რათა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:52
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bondzgi1 @ Feb 4 2010, 16:46) [snapback]87504[/snapback]
მე რასაც შევხედე მანდ Knock Correction 0-ია და ხანდახან 1-ი, რათა?

არ მიგაზავია და იმათა biggrin.gif მაგრამ ლამბდა რომ ხშირად ცვლის ჩვენებას იმას თუ შეხედე ?
ისე ეგ არც მე მომწონს ეკუს მოჩვენებებია აქვს აშკარად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:56
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 15:52) [snapback]87505[/snapback]
არ მიგაზავია და იმათა biggrin.gif მაგრამ ლამბდა რომ ხშირად ცვლის ჩვენებას იმას თუ შეხედე ?

კი კი, კაცურად ცვლის! გამოცვლილი გაქვს თუ თავისი აყენია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 16:00
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bondzgi1 @ Feb 4 2010, 16:56) [snapback]87506[/snapback]
კი კი, კაცურად ცვლის! გამოცვლილი გაქვს თუ ტავისი აყენია?

თავისი აყენია მაგრამ ბევრს რომ წვავდა ახალი შევუკვეთე ბოში. შევცვლი მაინც მერე შევადარებ. ისე როგორც მივხვდი ბევრს კი არ წვავს ცოტას გვისხავენ ზაბრავკებზე biggrin.gif . 5 დღის წინ ჩემი ხელით ჩავასხი 40 ლიტრა კანისტრიდან და უკვე 360 კილომეტრი გავიარე როგორც ვატყობ 400 მდეც გაქაჩავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 16:06
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 16:00) [snapback]87508[/snapback]
თავისი აყენია მაგრამ ბევრს რომ წვავდა ახალი შევუკვეთე ბოში. შევცვლი მაინც მერე შევადარებ. ისე როგორც მივხვდი ბევრს კი არ წვავს ცოტას გვისხავენ ზაბრავკებზე biggrin.gif . 5 დღის წინ ჩემი ხელით ჩავასხი 40 ლიტრა კანისტრიდან და უკვე 360 კილომეტრი გავიარე როგორც ვატყობ 400 მდეც გაქაჩავს.

ამაში კი მართალი ხარ, ყველა ზაპრავკაზე იტყუებიან მეტ ნაკლებად!! vinsent.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 4 2010, 18:46
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 16:18) [snapback]87497[/snapback]
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს.

ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას smile.gif ისე რაც მთავარია გაზის ჩაჭერის მომენტში ჩავარდნა არა აქვს იქ სადაც დიდ ხანს რჩება გამდიდრებულზე თუ დააკვირდები გაზი ბოლომდეა ჩადგმული და მაგ დრო ღია ციკლ მუშაობს და რა თქმა უნდა მდიდარი უნდა იყოს და მდიარსაც აჩვენებს.
მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას.


აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის
http://myftp.ge/download.php?id=512463131
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 21:12
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 19:46) [snapback]87535[/snapback]
ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას smile.gif ისე რაც მთავარია გაზის ჩაჭერის მომენტში ჩავარდნა არა აქვს იქ სადაც დიდ ხანს რჩება გამდიდრებულზე თუ დააკვირდები გაზი ბოლომდეა ჩადგმული და მაგ დრო ღია ციკლ მუშაობს და რა თქმა უნდა მდიდარი უნდა იყოს და მდიარსაც აჩვენებს.
მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას.
აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის
http://myftp.ge/download.php?id=512463131

Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო
რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები sad.gif . Knock Signal #1 (On/Off) სიგნალის შემთხვევაშიც კი Knock Correction (°BTDC) დადებითი მნიშვნელობა აქვს ???? მახო ლამდა დიდ აბაროტებზე მაგრათ ქლიავდება დაბერდა ალბათ unsure.gif
მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება.
მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს.



ციტატა(badri @ Feb 4 2010, 20:02) [snapback]87545[/snapback]
ეხლა გადავიკითხე ეს თემა და დავწერ ჩემს გაჭირვებას, მანქანა წვავს ბევრს, 2.0 ტ ფორიკა სტი, რო ჩამოვიყვანე წვავდა 13-15 ლიტრს და ეხლა 20-ს ხოდა ჰაერის ფილტრი ვნახე და ახალია, სვეჩები ახალი დაყენებულია და ესენი გამოვრიცხოთ,
ბენზინის ფილტრსაც შევცვლი
და ეს ლამბდა რო იბრიდება ან ატრაკებს ჩეკი უნდა აანთოს და ბევრი დაწვას ხო? გაწევაც წესით უნდა მოაკლდეს, ნუ მგონი რო კარგად დადის, ჩეკი არ ანთებს, ანუ კარგად მუშაობს ძრავი, პერებოი არ აქვს, და დიაგნოსტიკა ამოაგდებს ლამბდას მაგის ბრალი რო იყოს?
და სანამ ვინმე მკიტხავდით ჩეკის ნათურა შეამოწმეო გეტყვით რო ანთებს ნათურა,

ხო და კიდე ზეთი მაქვს შესაცვლელი და ეგ მგონი არ მოქმედებს წვაზე ხო?

ლამბდა ნელა კვდება ჩეკი აინთება მაშინ როდესაც ლამდა სულ მოკვდება. 20 ლიტრი ბევრია ვინმე დააყენე მანქანის უკან და კარგათ წაუგაზე შავი ბოლი ხომ არ მოაქვს მაღალ აბაროტზე ვოზდუხამერმა იციცის ასეთი მაღალი წვა. კიდევ უამრავი რამ შეიძლება მოქმედებდეს ცუდი ბენზინი და თუნდაც წნევა საბურავებში ან გაჭედილი სუპორტი. ცოტა გაიარე მერე გააჩერე და დისკის შუა ნაწილს ხელი დაადე ოთხივე თანაბრად თბილი უნდა იყოს თუ რომელიმე განსხვავდება ნახვა უნდა. ჩემი აზრით MAF, სვეჩები ან ბენზინის წნევის რეგულატორი ურევს. დიაგნოსტიკა უნდა

ისე ლამბდას პირველი მტერი ტეტრაეთილტყვიაა რომელიც მთავარი ანტიდეტონაციური დანამატია აზერბაიჯანულ ბენზინში. თან სუპერში ეგ პრიადკა გაცილებით მეტია ვიდრე რეგულარში როგორც ვიცი მატო ეკო იფიცება დედას რომ ტყვია მაგათ ბენზინში არ ურევია დანარჩენების პოზიცია დუმილია ...... 150-200 კილომეტრიც საკმარისია რომ ლამდა ტყვიის ფენით დაიფაროს კვდომა დაიწყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 12:52
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 22:12) [snapback]87584[/snapback]
Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო
რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები . Knock Signal #1 (On/Off) სიგნალის შემთხვევაშიც კი Knock Correction (°BTDC) დადებითი მნიშვნელობა აქვს ???? მახო ლამდა დიდ აბაროტებზე მაგრათ ქლიავდება დაბერდა ალბათ
მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება.
მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს.

მაგარი უცნაური რამე სჭირს მაგ მანქანას, ვესტგეითს რომ ჩახსნი მაინც არ უბერავს და ჩემთანაც ზუსტად ეგრეა. თუმცა ჩEმი 0.7-ს მაინც უბერავს. Knock Correction რომ დადებითია ეგ იმას ნიშნავს რომ თარგეთებს ვერ აღწევს და ვინაიდან დეტონაცია არა აქვს ზაჭიგანიის რანნიზე გადაწევით ცდილობს ამოქაჩოს.
წნევათA სხვაობის შლანგები რომ არეული იყოს ეგრევე ჩეკს გამოაგდებდა 65-კოდით და რაც მაგ ლოგში ჩანს პრინციპში ეგრეც უნდა იქცეოდეს.
111993 პოზიცია არის მეორე ტურბინის ჩართვის მომენტი, მანდაც ეგრე უნდა იყოს, ეგაა ტვინტურბოს კლასიკური ტურბოლაგი.
ძალიან გაუგებარი რამეები ხდება ამ მანქანაზე. ერთადერთი მსგავსება რაც ამ 2 მანქანას აქვს, ეს არის ის რომ ორივეს იმპრეზას მატორის ძირი უდგას, მაგრამ ჩემი თავიდანვე 0.7-ზე იყო და ეს თავიდან მუშაობდა ჩვეულებრივად და ახლა 0.5-ზე ზემოთ ვერ ადის.
ვესტგეითის გარდა ეკუს არა აქვს ტურბინების მართვის საშუალება და ვესტგეითის ჩახსნის შემთხვევაშიც რომ არ უბერავს უკვე მექანიკურ დაზიანებამდე მივდივართ. არადა ტურბინა რომ გამომერიცხა ტურბინაც შევცვალე, მაგრამ რეზულტატი 00.
მოკლედ საგონებელში ვართ ჩავარდნილი 2 ლეგასი და შენ თუ დამეხმარები ლოგიკაში თორემ მე გავიჭედე უკვე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 5 2010, 15:53
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მახო როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს. ლოგს დააკვირდ უამრავი Knock Correction მოდის - დეტონაციის დაჩიკს რაღაც ხმაური ესმის. მოკლედ თუ ეკუს დეტონაცია ელანდება ბუსტს ზუსტად 0.5 ზე ზევით არ გაუშვებს. 1000 2000 პიკოფარადის ჩაყენება შეიძლება დაჩიკის პარალელურად კომპის დასბროსება ცდა რა გამოვა. ფაქტი ერთია ჩემი მანქანაზე 10 ჯერ ნაკლებია Knock Correction რაოდენობით და -5 გრადუსზე დიდი კუთხეები არ მინახავს, მანდ კი -12 გრადუსს აღწევს. Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:44
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ეს თემა გაიხსნა ECU-ს ლოგების განხილვისთვის.
ჩაწერეთ თქვენი მანქანის ლოგები, ატვირთეთ სადმე ფაილჰოსტინგზე და მცოდნე ხალხი განიხილავს შესაძლო დაზიანებებს.
ასატვირთად უმჯობესია გამოიყენოთ Hotmail.com ფოსტის http://skydrive.live.com -ის Public ფოლდერი , რომელზეც თქვენი ფაილები არასოდეს წაიშლება. (აუცილებელია ჰოთმაილის ფოსტის გახსნა)
ამ თემაში ოფები დაისჯება ყველაზე მკაცრად,
თუ სათქმელი არაფერი გაქვთ უბრალოდ დააგდეთ ლოგის ლინკი და პრობლემის აღწერა.
გისურვებთ წარმატებებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:47
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38





ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს

აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ
ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ.

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?


----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:57
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 17:47) [snapback]87979[/snapback]
აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?
----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735



სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 18:57
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 17:57) [snapback]87986[/snapback]
სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.

ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Feb 5 2010, 21:35
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ჩემი ლოგი:
http://cid-d785da8123ff5458.skydrive.live....px/.Public?uc=1

აბა დაათვალიერეთ და რას ხედავთ ცუდს მითხარით smile.gif

მე არ მომწონს :
knock signal-ს 0ზე სტროგათ ჯდომის მიუედავად მაინც იჩითება knock correction -1, -2. და ingnition timing 0ზე ჯდებახოლმე რატომღაც.
რა შეილება იყოს მიზეზი?


მერე კიდე გკითხავთ რაღაცეებს smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 07:51
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




mixa
დააკვირდი 52000-დან 70000მდე გაზს რომ ჩაადგი ბოლომდე, ლამბდამ ერთი ამოიკვნესა გამდიდრებაზე და დაეცა, აშკარად ბენზინის მიწოდება არ გივარგა, სანამ ბენზონასოსი 100%-ზე არ ავა სულ ღარიბია სმესი

MAF-ს შიგადაშიგ ჩავარდნები აქვს.

ლამბდა ცალსახად მკვდარია.
ციტატა(mixa @ 5th February 2010 - 22:35) [snapback]88107[/snapback]
იჩითება knock correction -1, -2.

ამ ფაილში კორექცია ვერსად ვნახე, სიგნალი რომ ნოლია ეს გასაგებია, იმიტომ რომ ზაჟიდანია აშკარად ძალიან პოზდნია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 6 2010, 21:40
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 19:57) [snapback]88038[/snapback]
ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.

შენ მანქანაზე რა ქენი აცდი 0.7 ს ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:09
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th February 2010 - 22:40) [snapback]88614[/snapback]
შენ მანქანაზე რა ქენი აცდი 0.7 ს ??

ვერანაირად. აღარ ვიცი რა მოვუხერხო
ვერ მოვაბი თავი თორემ ბუსტ ლექინგზე უნდა შევამოწმო. სხვა მე მგონი არაფერი დარჩა. ზარმაცი ლაბმდა ვერანაირად ვერ შეზღუდავს ბუსტს და აგერ ლოგი და მეტი არაფერი აქ არ ჩანს
http://vzz26a.blu.livefilestore.com/y1psaa...55.csv?download
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:18
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 19:57) [snapback]88038[/snapback]
ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.


დეტონაციის დატჩიკი არა მარტო კარობკის, არამედ გაჭუჭყიანებული ბენზინის ფილტრის ხმაურზეც კი რეაგირებს, ყოფილა ეგეთი შემთხევაც smile.gif

დაჟე მახსოვს ვიღაცამ დაწერა აქ ფორუმზე რომ დეტონაციის დატჩიკის კოდი ჩამქრალა გაბანძებული სტარტერის გამოცვლის შემდეგ smile.gif




და ლერნინგებზე მაინტერესებს, რამდენი ხანი სჭირდება ეკუს რომ ლამბდის მონაცემებზე რეაგირება მოახდინოს ანუ რეჟიმები დაანასტროიკოს??

რუსულ ფორუმებზე ზოგი 40-50 კილომეტრს ამბობდა, ზოგი უფრო მეტსაც....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:24
გამოხმაურება #20


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 6th February 2010 - 23:18) [snapback]88627[/snapback]
ზოგი უფრო მეტსაც....

არ უნდა მაგდენი, ნუ თუ სულ ნელა იარე 1000 კილომეტრი არ გეყოფა, იმიტომ რომ 4 პოზიციას იმახსოვრებს, 2 წყნარად სირულის და 2 ჩადგმულზე, ასე რომ თუ არ ჩაადგი ვერასდროს ვერ ისწავლის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 6 2010, 23:10
გამოხმაურება #21


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Feb 6 2010, 23:24) [snapback]88633[/snapback]
არ უნდა მაგდენი, ნუ თუ სულ ნელა იარე 1000 კილომეტრი არ გეყოფა, იმიტომ რომ 4 პოზიციას იმახსოვრებს, 2 წყნარად სირულის და 2 ჩადგმულზე, ასე რომ თუ არ ჩაადგი ვერასდროს ვერ ისწავლის

აბა ეხლა ახსენი, რას ნიშნავს 4 პოზიციას იმახსოვრებს?? როდის იმახსოვრებს მაგ პოზიციებს? smile.gif

რაღაც მსგავსი მეც გამიგია მაგრამ დაზუსტებით არ ვიცი...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 7 2010, 01:25
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




რას ნიშნავს და სუბარუს ეკუს აქვს A:B:C:D ლერნინგები, A და B არის დახურული ციკლის, ანუ როცა გაზის პედალს არ აწვალებ სა C და D არის გასნილი ციკლის, ანუ როცა აგრესიული ხარ.
ღია და დახურული ციკლი მე მგონი იცი რა არის.
მოდი მაინც დავწერ სხვამაც რომ გაიგოს. დახურული ციკლი არის ძრავის მუშაობის ის რეჟიმი როცა როცა ეკუ აბაროტების, მატორის დატვირთვის, დეტონაციის და სხვა წვრილმანი პირობების მიხედვით ცდილობს მიაღწიოს 1:14.7 ნაზავს. ამ თავის მცდელობას ამოწმებს ლამბდაც ჩვენებით და თუ ჩათვლის რომ რამე შეეშალა აკორექტირებს.
გახსნილი ციკლი არის ის რეჟიმი როცა გაზაობ და ძრავს იმდენად მდიდარი სმესი სჭირდება რომ ლამბდას აღარ შეუძლია ზუსტად გაარჩიოს რამდენად მდიდარია, ამიტომ ეკუ იკიდებს ლამბდას ჩვენებას(თუ არ გაღარიბდა) და ასხამს იმდენს რამდენსაც საჭიროდ თვლის, ხოლო რამდენს თვლის საჭიროდ ამას განსახღვრავს დასბროსების შემდეგ C და D ლერნინგებით, ანუ MAF-ის(MAP-ის) კალიბრირებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 10 2010, 22:18
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




კი ლამბდა მკვდარს გავს. knock correction რომ არ იჩითითება ეს ცუდია აშკარად, ალბათ მართლა პოზნი ზაჟიგანიის ბრალია.
მოკლედ ლამდას შეცვლიდა კაცი და დაასბროსებდა კომპს დანარჩენი მერე გამოჩნდება.
Air/Fuel Correction #1 (%) სულ დადებითია, ხალასტოიზეც კი 8-10 ის ფარგლებშია ??? მე არ მომწონს, ბენზინის წნევას გაზომვა არ აწყენდა.
Throttle Sensor Voltage (V) - 0.44 თუ 0.5 მდე მიიყვან ავტომატი უფრო კმაყოფილი იქნება .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Feb 10 2010, 22:35
გამოხმაურება #24


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




mixa

შენა და... სვეჩები ნანახი გაქვს?...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Feb 10 2010, 23:17
გამოხმაურება #25


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Matador @ 10th February 2010 - 23:35) [snapback]90255[/snapback]
შენა და... სვეჩები ნანახი გაქვს?...

რა ვუნახო? პოზდნი ზაჟიგანიასთან და სმესის სიბედნესთან ჩაჭერის მომენტში რა კავშირაქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Feb 11 2010, 01:21
გამოხმაურება #26


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(mixa @ 11th February 2010 - 00:17) [snapback]90286[/snapback]
პოზდნი ზაჟიგანიასთან და სმესის სიბედნესთან ჩაჭერის მომენტში რა კავშირაქვს?


ეგ ბაალს კითხე biggrin.gif

მიაცვალე და დაისვენე რა.... უფ... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Feb 26 2010, 00:55
გამოხმაურება #27


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი:

http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html


როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 26 2010, 08:23
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(crimson @ Feb 26 2010, 01:55) [snapback]97072[/snapback]
ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი:

http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html
როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ...

ლამდა ალბათ ვიწროზოლიანი აყენია თუ ასეა დაბრედილია 100%. MAF-ი ბოდვის სტადიაშია ნამდვილად სულს ღაფავს. არის მეორე ვარიანტი შეიძლება ჰონდა ეგეთ MAF-ს აკეთებს. სუბარუს პოზიციიდან MAF-იც გამოსაცვლელია.
მოიცა Air Flow Sensor (Hz) ს რა იძლევა ? ალბათ MAF-ი თუ ასეა მაშინ ცოცხალიცაა და ჯამრთელიც. მკვდარიაო რომ ვთქვი Air Volume ს ვუყურებდი.
MAP იც შეშინებული მგონია ან მე ვბოდავ biggrin.gif
ამ ლოგს რომ დავუჯერო უკანა ლამდა ფართოზოლიანია sad.gif . პირიქით გამიგია წინა ფართიზოლიანი უკანა ვიწრო მაგრამ უკუღმა sad.gif .
მოკლედ ან ლოგია ცუდათ ჩაწერილი ან მე ჰონდის აზრზე არა ვარ. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 26 2010, 08:49
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




არაა ცუდად ჩაწერილი, ორივე ფართოხოლიანია და მაგრად უბერავს,
engile load და calculated engine load ამდენ სხვაობას რომ იჩლევა ეს იმას ნიშნავს რომ ან MAF უბერავს მაგრად ან ჰაერს პარავს საიდანღაც.
მაგ ლოგში ბევრი ისეთი რამე მოხვდა რაზეც ეკუ ინფორმავიას არ იძლევა, უბრალოდ იმიტომ რომ ეკუედიტითაა ჩაწერილი და იქ არ გეუბნება საიდან მოდის დატა და საიდან არა, ანუ ეკუექსპლორერივით არაა რაზეც პასუხი მიიღო მარტო ის რომ გაჩვენოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 9 2012, 23:55
გამოხმაურება #30


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




maxouni
http://www66.zippyshare.com/v/43888195/file.html

ჩემი ლოგი smile.gif აბა მცოდნეს თვალი რას დაინახავს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 10 2012, 00:21
გამოხმაურება #31


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




IAM უნდა ინახოს, აქ ან IAM გაქვს დავარდნილი, ან სვეჩებია შესაცვლელი,
MAF დაბლებზო ცატას აჩვენებს და მაღლებზე ცოტა მეტს, შეიძლება სუუულ ცოტა ჰაერს იპარავს სადღაც ტურბინიდან დროსელამდე.
თავად დროსელი ბოლომდე არ იკეტება დ დასარეგულირებელია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 10 2012, 00:32
გამოხმაურება #32


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




maxouni
სვეჩები შესაცვლელია უეჭველი, მაგ სვეჩებმა უკვე გაიარა 110K biggrin.gif ჯერ კიდევ ქარხნული აყენია ზედ
ციტატა(maxouni @ 10th February 2012 - 01:21) [snapback]365080[/snapback]
MAF დაბლებზო ცატას აჩვენებს და მაღლებზე ცოტა მეტს, შეიძლება სუუულ ცოტა ჰაერს იპარავს სადღაც ტურბინიდან დროსელამდე.

MAF სულ ახალი, ორიგინალი, ორი კვირის დაყენებული smile.gif
ციტატა(maxouni @ 10th February 2012 - 01:21) [snapback]365080[/snapback]
თავად დროსელი ბოლომდე არ იკეტება დ დასარეგულირებელია

ეგ შესაძლებელია, რადგან კარგახანია არ გამიწმენდია, და შეიძლება მაგიტომაც აქვს სულ ცოტა ბაროტების თამაში, 730-770-მდე
თან დილით რომ დაქოქავ, აბაროტები ოდნავ თამაშობს, ცოტას დაიკლებს მერე ისევ მოიმატებს, ცოტა დაიკლებს და ისევ და ასე აგრძელებს სანამ აბაროტები გახურებისას 1000-მდე არ ჩამოდის

და ჰაერის მოპარვა კიდევ ეჭვი მაქვს ბლოუოფის პერეხადნიკზე, მანდ რომ პრაკლადკა აყენია რატომღაც მგონია რომ მაქედან აპარებს, ან კიდევ ბლოუ არ იკეტება ბოლომდე,,,

საქმე იმაშია რომ როცა მანქანა ვიყიდე ეგ აბაროტების თამაში ცივზე არ ქონდა, მაგრამ ცეპლენია რომ გამოვცვალე და ინტერქულერი რომ მოხსენეს შეიძლება ტურბინის შლანგები გაიბზარა ჩასმისას, ცოტა ეწვალეს ისე ჩასვეს და მაქედან აპარებდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 10 2012, 01:19
გამოხმაურება #33


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 10th February 2012 - 01:32) [snapback]365087[/snapback]
MAF სულ ახალი, ორიგინალი, ორი კვირის დაყენებული

იმიტომაც დავწერე რომ სადღაც ჰაერს იპარავსთქო,
ციტატა(Black Jo @ 10th February 2012 - 01:32) [snapback]365087[/snapback]
ეგ შესაძლებელია, რადგან კარგახანია არ გამიწმენდია, და შეიძლება მაგიტომაც აქვს სულ ცოტა ბაროტების თამაში, 730-770-მდე

მარტო გაწმენდა არ უშველის დასარეგულირებელია, კარგად არ იკეტება, ან ისევ და ისევ ჰაერის მოპარვასთან გვაქვს საქმე.
ყველა სიმპტომი ჰაერის მოპარვას აჩვენებს და პირველ რიგში ეგ ეძებე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Feb 11 2012, 16:08
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ისე მანდ ლამბდას თუ დაუჯერებთ ბოლომდე ჩაჭერილზე 0.8 ანახებს. მაგ დროს ეკუ კორექციებს არ უკეთებს, მაგრამ
მაინც საინტერესოა რამდენად იტყუება smile.gif
ანუ სადღაც 13 AFR 0.8 ბუსტზე. ვიწროზოლიანი როა იმიტომ აჩვენებს ალბათ ღარიბს. მაგრამ პირიქით უნდა იყოს. მეტად ბაგატს უნდა ანახებდეს თუ უბერავს. ეგ ან ძაან ღარიბს ან პირიქით მდიდარს უნდა ანახებდეს როცა იტყუება.
ეგრე არაა?

ისე ლოადის გამოთვლა როგორ უნდა ჩასვს და არ შეიძლება რომ ვოლტაჟის მაგივრად ადამიანურად AFR-ი იყოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 11 2012, 16:39
გამოხმაურება #35


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 11th February 2012 - 17:08) [snapback]365706[/snapback]
არ შეიძლება რომ ვოლტაჟის მაგივრად ადამიანურად AFR-ი იყოს?

აბა როგორ უნდა იყოს როცა ვიწროზოლიანმა არ იცის ეგ რა არის?
ვიწროზოლიანისთვის 0.45 ვოლტი არის 14.7 და 14.2 უკვე 0.8 ვოლტია, 15.2- 0 ვოლტი და როგორ გაიგოს რამდენია AFრ? მაგას რომ მაგდელი შეეძლოს ფართოარხიანი ლამბდები არ გამოვიდოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Feb 11 2012, 16:52
გამოხმაურება #36


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




[code][/code]http://ls1tuningguide.com/files/freefiles/...0conversion.pdf

არა უბრალოდ ეს ვიპოვე და მეთქი ვიწროზოლიანის ხომ არ არის თქო.

მეგონა გარჩევა შეეძლო.

მარტო მდიდარის და ღაირიბის მიხედვით იცვლეება.ეგ არ ვიცოდი.
Voltage Output from a typical narrow band O2 sensor
The accurate range for narrow band O2 sensors is the .400v to .800v or the 15.0:1 to 14.2:1 AFR ranges. Once the fuel ratio is outside these limits, the accuracy of measurement rapidly changes. This is why narrow band oxygen sensor are considered a 14.7:1 AFR voltage switch.

The voltage divider works by taking advantage of the accurate range of the O2 sensor and some simple electronics to allow .750v output from the O2 sensor to look like .500v to the fuel injections system.
ეს სწორია იმედია. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amiko RSK
გამოხმაურება Feb 12 2012, 14:52
გამოხმაურება #37


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 952
რეგისტრ.: 17-November 11
მომხმარებელი № 2,330




მახო გამარჯობა. შენთან თხოვნა მაქვს, ჩემ მანქანას ვერ გაუგე რა ჭირს, black jo ზე დიდი ხვეწნის შემდეგ მანქანა დავლოგე, მართალია წინასწარ გამაფრთხილა ლოგის განხილვის აზრზე არ ვარო და გარჩევაში ვერ დაგეხმარებიო. ამიტომაც მინდა გთხოვო რომ გადახედო და იქნებ მივაკვლიო რითია ჩემი მანქანა უკმაყოფილო.

მადლობა წინასწარ.

https://www.cx.com/mycx/share/14tO7FVuEeGdl...4YA/amirani.rar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 12 2012, 21:34
გამოხმაურება #38


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ლოგ ჩაწერეთ მხოლოგ ეკუექსპლორერით.
ლოგის ჩაწერის დროს ნუ ჩართავთ და გამორთავთ ნურცერთ პარამეტრს, მესამეს ბოლომდე რომ გააწურინებთ მერე გაახალასტოვეთ და ისე გააჩერეთ თორემ ასე ლამბდის მუშაობა არ ჩანს.
ან პირველი ტურბინა კვდება ან მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე რომ კლაპანია ეგ აპერებს ჰაერს.
თუ ჩეკი არ ანთია უფრო პირველი ტურბინის ბრალია.
ამის გარგა საიდანღაც ჰაერს იპარავს ტურბინების შემდეგ, უფრო დროსელიდან ზასლონკამდე ეძებეთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amiko RSK
გამოხმაურება Feb 12 2012, 21:44
გამოხმაურება #39


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 952
რეგისტრ.: 17-November 11
მომხმარებელი № 2,330




ციტატა(maxouni @ Feb 12 2012, 22:34) [snapback]366091[/snapback]
ლოგ ჩაწერეთ მხოლოგ ეკუექსპლორერით.
ლოგის ჩაწერის დროს ნუ ჩართავთ და გამორთავთ ნურცერთ პარამეტრს, მესამეს ბოლომდე რომ გააწურინებთ მერე გაახალასტოვეთ და ისე გააჩერეთ თორემ ასე ლამბდის მუშაობა არ ჩანს.
ან პირველი ტურბინა კვდება ან მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე რომ კლაპანია ეგ აპერებს ჰაერს.
თუ ჩეკი არ ანთია უფრო პირველი ტურბინის ბრალია.
ამის გარგა საიდანღაც ჰაერს იპარავს ტურბინების შემდეგ, უფრო დროსელიდან ზასლონკამდე ეძებეთ

დიდი მადლობა მახო გაიხარე, ერთი კიდევ blow offი დავაყენე და ჩემ მანქანაზე ხმა არ აქვს სხვა მანქანებზე აქვს ხმა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svd
გამოხმაურება Feb 12 2012, 22:21
გამოხმაურება #40


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,322
რეგისტრ.: 23-May 09
მომხმარებელი № 116




ვაა რა კაი თემა ყოფილა არ ვიცოდი. ძალიან საინტერესოა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 12 2012, 22:28
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Amiko RSK @ 12th February 2012 - 22:44) [snapback]366096[/snapback]
დიდი მადლობა მახო გაიხარე, ერთი კიდევ blow offი დავაყენე და ჩემ მანქანაზე ხმა არ აქვს სხვა მანქანებზე აქვს ხმა

მართალია ბლოუოფი სმესის მტერია, მაგრამ ახლა ეს არაა მათავარი, ჰაერის გაპარება ვახსენე წეღან და ეგ ხომ არ აპარებს?


ციტატა(svd @ 12th February 2012 - 23:21) [snapback]366104[/snapback]
ვაა რა კაი თემა ყოფილა არ ვიცოდი. ძალიან საინტერესოა.

ჰო, ისე ვერ მნახულობ რომ ლოგი მაჩვენო და ეს თემა ძალიან გჭირდება შენ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amiko RSK
გამოხმაურება Feb 12 2012, 22:34
გამოხმაურება #42


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 952
რეგისტრ.: 17-November 11
მომხმარებელი № 2,330




ციტატა(maxouni @ Feb 12 2012, 23:28) [snapback]366105[/snapback]
მართალია ბლოუოფი სმესის მტერია, მაგრამ ახლა ეს არაა მათავარი, ჰაერის გაპარება ვახსენე წეღან და ეგ ხომ არ აპარებს?
ჰო, ისე ვერ მნახულობ რომ ლოგი მაჩვენო და ეს თემა ძალიან გჭირდება შენ biggrin.gif

მოვხსენი ისევ ბლოუოფი. პირველ ტურბინაში შლანგი რო შედის ინთეიქის შლანგი ანუ ტურბინაზე რაზეც აჯდება იმ ადგილზე გახეულია ცოტა შლანგი და მანდედან იპარავს ზედმეტ ჰაერს? ჩემთან პირველი ტურბინის გახსნა საერთოდ არ იგრძნობა სანამ მეორე ტურბინა არ ჩაირთვება არ მიდის მანქანა თითქოს გუდავსო რაგაც მეორე ტურბინა რო ჩაირთვება 6000 აბაროტზე მარტო მაშინ აძლევს ტაჩოკს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 12 2012, 23:28
გამოხმაურება #43


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Amiko RSK @ 12th February 2012 - 23:34) [snapback]366107[/snapback]
პირველ ტურბინაში შლანგი რო შედის ინთეიქის შლანგი ანუ ტურბინაზე რაზეც აჯდება იმ ადგილზე გახეულია ცოტა შლანგი და მანდედან იპარავს ზედმეტ ჰაერს?

მანდედან მოპარვა მარტო წვაზე იმოქმედებს და ტურბინის მერე უნდა იპარავდეს სადმე და პირველი ტურბინა არ კი არა ვერ უბერავს, ეკუდან ბოლომდე აქვ მიცემული უფლება დაუბერეო და ვერ უბერავს, ან როგორც დავწერე მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე მიმავალ მილში რომ ზასლონკაა ეგ აპარებს, თუ ყურადღებით წაიკითხავ კი მოგწერე უკვე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 15 2012, 16:17
გამოხმაურება #44


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 13th February 2012 - 00:28) [snapback]366116[/snapback]
მიმავალ მილში რომ ზასლონკაა ეგ აპარებს, თუ ყურადღებით წაიკითხავ კი მოგწერე უკვე.

ეს ინთერქულერიშ ქვეშ რომ აყენია და ზეთიანი რომ არის ხოლმე ესულ მაგ კლაპანზე ამბობ?

ეგ ხომ არ არის ჩემთანაც?

ციტატა(maxouni @ 13th February 2012 - 00:28) [snapback]366116[/snapback]
მანდედან მოპარვა მარტო წვაზე იმოქმედებს

სმესი როგორი იქნება მერე? ცუდი არ არის მასე სიარული? ბედნი სმესი ხომ გამოდის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 15 2012, 16:41
გამოხმაურება #45


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:17) [snapback]367166[/snapback]
ეს ინთერქულერიშ ქვეშ რომ აყენია და ზეთიანი რომ არის ხოლმე ესულ მაგ კლაპანზე ამბობ?

კი
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:17) [snapback]367166[/snapback]
ეგ ხომ არ არის ჩემთანაც?

აბა საიდან? შენი პირველი ტურბინა ხომ უბერავს?
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:17) [snapback]367166[/snapback]
სმესი როგორი იქნება მერე? ცუდი არ არის მასე სიარული? ბედნი სმესი ხომ გამოდის?

შარზე თუ ხარ პირდაპრ მითხარი, რა შუაშია ეგ პირველი ტურბინის არდაბერვასთან?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 15 2012, 16:57
გამოხმაურება #46


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 15th February 2012 - 17:41) [snapback]367191[/snapback]
აბა საიდან? შენი პირველი ტურბინა ხომ უბერავს?

ეგ გავიგე, ეგ კლაპანი გამახსენდა რომ კეტავს აბრატკის პონტია, იასნა მეორე ტურბინაში რომ არ გაუშვას ინტერქულერიდან smile.gif

არა, მაშინ რომ დავლოგეთ და პირველი ტურბინის წნევა რომ განსხვავებული იყო მეორესთან შედარებით მაგ პონტში ვიკითხეsmile.gif
ციტატა(maxouni @ 15th February 2012 - 17:41) [snapback]367191[/snapback]
შარზე თუ ხარ პირდაპრ მითხარი, რა შუაშია ეგ პირველი ტურბინის არდაბერვასთან?

პირველი ტურბინის დაბერვაზე არ მაქვს საუბარი.

რატომ ვარ შარზე? smile.gif თუ შემსვლელი ტრუბიდან, მაფის მერე იპარავს ჰაერს აბა როგორ გამოდის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 15 2012, 17:15
გამოხმაურება #47


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback]
რატომ ვარ შარზე? თუ შემსვლელი ტრუბიდან, მაფის მერე იპარავს ჰაერს აბა როგორ გამოდის?
ეგრე გამოდის მაგრამ ამ შემთხვევაში მაგაზე არ იყო საუბარი.
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback]
პირველი ტურბინის დაბერვაზე არ მაქვს საუბარი.

შენ რომ არ გაქვს ჩვენ გვაქვს, სწორედ ეგ იყო იმ მანქანის პრობლემა
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback]
არა, მაშინ რომ დავლოგეთ და პირველი ტურბინის წნევა რომ განსხვავებული იყო მეორესთან შედარებით მაგ პონტში ვიკითხე

შენთან სულ სხვა პრობლემა იყო, შენთან თვინ რეჟიმში მეორე ტურბინა ასწრებდა პირველს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 15 2012, 17:18
გამოხმაურება #48


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 15th February 2012 - 18:15) [snapback]367216[/snapback]
ეგრე გამოდის მაგრამ ამ შემთხვევაში მაგაზე არ იყო საუბარი.

smile.gif
ხოდა მის ლოგში არ ჩანს სმესის მდგომარეობა?

ხანდახან ჩეკს უნთებს ხოლმე, პატარას გაზს მისცემ თუ არა ეგრევე ქვრება.....
ეგეც სანახვია რის შეცდომას აგდებს მაგასთან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 15 2012, 17:23
გამოხმაურება #49


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 18:18) [snapback]367218[/snapback]
ხოდა მის ლოგში არ ჩანს სმესის მდგომარეობა?

მანდ ჩანს მხოლოს 14.7-ზე ნაკლები ან მეტი. და დიდ დატვირთვებზე 11.2-ია თუ 13.1 მაგას ვერანაირად ვერ დავინახავ ვაიდბენდის გარეშე.
ხალასტოიზე არ აქვს ბედნი და არც კორექციები მიდის ისეთი რომ ვთქვა ლამბდა ასწორებსთქო.
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 18:18) [snapback]367218[/snapback]
ეგეც სანახვია რის შეცდომას აგდებს მაგასთან

მე მგონი ჯერ მაგით უნდა დაგეწყოთ

მე გონი ეგ გითხარით უკვე
ციტატა(maxouni @ 12th February 2012 - 22:34) [snapback]366091[/snapback]
ან პირველი ტურბინა კვდება ან მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე რომ კლაპანია ეგ აპერებს ჰაერს.
თუ ჩეკი არ ანთია უფრო პირველი ტურბინის ბრალია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 15 2012, 17:33
გამოხმაურება #50


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 15th February 2012 - 18:23) [snapback]367219[/snapback]
მე მგონი ჯერ მაგით უნდა დაგეწყოთ

ესეიგი ჩეკის ანთება მაგ კლაპანის ბრალი შეიძლება იყოს ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 15 2012, 18:04
გამოხმაურება #51


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 18:33) [snapback]367222[/snapback]
ესეიგი ჩეკის ანთება მაგ კლაპანის ბრალი შეიძლება იყოს ხო?

თავისუფლად, თუ 66 კოდია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 15 2012, 19:04
გამოხმაურება #52


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 15th February 2012 - 19:04) [snapback]367232[/snapback]
თავისუფლად, თუ 66 კოდია

მადლობა, გავარკვევ მაგას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levani11
გამოხმაურება Mar 2 2014, 02:19
გამოხმაურება #53


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 56
რეგისტრ.: 15-February 14
მომხმარებელი № 4,011




გამარკვიეთ ლოგირებაში, როგორ დავლოგო იქნებ ინსტრუქცია დადოთsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge