![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
რატომღაც გადავწყვიტე რომ ეს სითხე ჩავასხა და გამორეცხვა გავუკეთო... საინტერესოა ვინმეს თუ გაგიკეთებიათ და შედეგი თუ აქვს რამე...
მწარმოებლის რეკომენდაციით სასურველია ზეთის ყოველი შეცვლის წინ გავაკეთოთ ეს პროცედურა, ანუ ზეთის შეცვლამდე, 1 ბალონს ასხავთ ძრავში და 15 წუთი ამუშავებთ ხალასტოიზე, მერე უნდა შეცვალოთ ზეთი: საინტერესოა ერთჯერადად გამოყენებაზე თუ ექნება რამე ეფექტი? 1 ბალონი ისხმევა 5 ლიტრ ზეთში მაქს. და ღირს 32 ლარი, ფასი ისეთია რომ ერთჯერადად გააკეთებს კაცი, მაგრამ ყოველ შეცვლაზე უკვე ფუფუნებაა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,533 რეგისტრ.: 22-January 13 მომხმარებელი № 3,219 ![]() |
[quote name='karlo-fan' post='666852' date='Jul 30 2015, 13:32']რატომღაც გადავწყვიტე რომ ეს სითხე ჩავასხა და გამორეცხვა გავუკეთო... საინტერესოა ვინმეს თუ გაგიკეთებიათ და შედეგი თუ აქვს რამე...
კარლო შენ ეგ არანაირად არ გჭირდება. გაზზე მომუშავე ძრავში არათუ ნამწვავი არ გროვდება, პირიქით, წყალი ხვდება, რომელიც შემდგომში იქცევა ორთქლად და ორთქლზე კარგად არცერთი სარეცხი საშუალება არ რეცხავს ძრავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(DEL @ 30th July 2015 - 13:39) [snapback]666855[/snapback] კარლო შენ ეგ არანაირად არ გჭირდება. გაზზე მომუშავე ძრავში არატუ ნამწვავი არ გროვდება, პირიქიტ, წყლის ხვდება, რომელიც შემდგომში იქცევა ორთქლად და ორტქლზე კარგად არცერთი სარეცხი საშუალება არ რეცხავს ძრავს ხო? ეგ პირველად გავიგე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
karlo-fan
შენი გამონაბოლქვი = co2+h2o ანუ ნახშირორჟანგი და წყალი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ანუ სუფთა ძრავი მაქვს ისე რომ არ ესაჭიროება მსგავსი რამეები?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
მსგავსი რამეები ყოველთვის 50/50
ის ნაგავისადმე რომ გაიჭედოს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ნორმალურ ზეთს ისედაც აქვს ეგ თვისებები და დამატებითEბი მართLაც დიდი შანსია რომ გამორეცხვის მაგივრად სულაც მიასტუკოს,არ ჭირდება ნორმალურ ძრავს და ზეთს ეგეთი ფინაჩობები
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოტულის ძრავს აქვს გამოსარეცხი საშუალება მარა ეს პრისადკა რაც დადო ვაბშე სხვა რაღაცაა და არსად არაფერს არ გაჭედავს ძალიან მაგარი რამეა ძრავი რომელსაც 100+ აქ გავლილი სავსე იქნება ნადებებით და ეს მოაცლის დაშლის და გარეთ გამოუშვებ
თუ გაქვთ დასტუკული ძრავები ნანახი მიხვდებით რა თემებიცააააააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 31st July 2015 - 23:06) [snapback]666994[/snapback] თუ გაქვთ დასტუკული ძრავები ნანახი მიხვდებით რა თემებიცააააააა საინტერესოა დასტუკვამდე რა ზეთზეა ეგ ძრავები ნამუშევარი რომც იყოს და დაშალოს,რა გარანტიაა რომ ლაპას ან სადმე კიდევ უარესად არ გაიჭედება და ვაბშე არ მისტუკავს ძრავს? რავი ჯანმრთელ ძრავში მე ჭუჭყი და ნადები არ გამიგია ნორმალური ზეთის პირობებში...ან მაგ გამოსარეცხებს ვინმე ხმარობდეს არც ეგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
ბიჭებო ეს MOTUL Engine Clean გამოიყენეთ ვინმემ? რა გამოცდილება გაქვთ? ღირს გამოყენება თუ არა?
ჩემი 2005 წლიანია, 2.0 მატორით, 148000 გარბენით. სამი თვის ჩამოსულია, 4 მე გავატარე. ძრავს არანაირი ხმა არ აქვს, სადაც კი შევამოწმებინე ყველამ თქვა რო იდეალურ მდგომარეობაშია. ზეთი ჩამოსვლისთანავე გამოვუცვალე, 5-40 მოტულის ჩავასხი. 4 გავიარე უკვე და 5 ან 6-ზე მინდა რო შევცვალო ისევ. თითქოს არ ჭირდება, მაგრმა რას მირჩევთ ღირს ამის გამოყენება? მაინც 11 წლის მანქანაა, ამხელა გარბენით, ყველა ვარიანტში ალბათ რაღაც ნადები აქვს და გაამართლებს ვითომ ეს? საერთოდ არ გავაფუჭო იმისაც მეშინია... ![]() რას მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(irakli7 @ 9th February 2016 - 11:11) [snapback]686645[/snapback] ბიჭებო ეს MOTUL Engine Clean გამოიყენეთ ვინმემ? რა გამოცდილება გაქვთ? ღირს გამოყენება თუ არა? ჩემი 2005 წლიანია, 2.0 მატორით, 148000 გარბენით. სამი თვის ჩამოსულია, 4 მე გავატარე. ძრავს არანაირი ხმა არ აქვს, სადაც კი შევამოწმებინე ყველამ თქვა რო იდეალურ მდგომარეობაშია. ზეთი ჩამოსვლისთანავე გამოვუცვალე, 5-40 მოტულის ჩავასხი. 4 გავიარე უკვე და 5 ან 6-ზე მინდა რო შევცვალო ისევ. თითქოს არ ჭირდება, მაგრმა რას მირჩევთ ღირს ამის გამოყენება? მაინც 11 წლის მანქანაა, ამხელა გარბენით, ყველა ვარიანტში ალბათ რაღაც ნადები აქვს და გაამართლებს ვითომ ეს? საერთოდ არ გავაფუჭო იმისაც მეშინია... რას მირჩევთ? თუ ზეთი თავის დროზე იცვლება და ხარისხიანი ზეთი ისხმევა, მაშინ არანაირი ლექი არ ექნება და დაანებე თავი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
irakli7
მე 150 000-ზე ჩავატარე ეგ პროცედურა ზეთის გამოცვლის წინ, არ ვიცი რეალურად ჰქონდა თუ არა შედეგი, მაგრამ მანქანის გარბენით ვიმსჯელე მეც და თავი დავიზღვიე... ახალ ზეთთან ერთად კი MT-10 ჩავასხი და ძრავი აშკარად უფრო ჩუმად მუშაობდა (არც მანამდე ჰქონდა ხმა და პრობლემები მაგრამ მაინც შეეტყო სხვაობა) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
karlo-fan
ხო რავი ჩემიც ყოველგვარი ხმის გარეშეა. მაგრამ რავი პროფილაქტიკის მიზნითთქო ვიფიქრე. ცოტაა არ არის პრინციპში 150, ჩემიც თითქმის მაგდენია უკვე, ზეთის შეცვლის დრო რო მოვა ზუსტად მაგდენი მექნება მეც. თან ვფიქრობ ღირს თუ არა საერთოდ იმ აზრით რო რამე არ გავაფუჭო. ბევრისგან მსმენია რო ჯობია საერთოდ დაანები თავი როგორც ANS-555 თქვა... ამიტომ მაინტერესებდა იმათი აზრი ვისაც გამოუყენებია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(irakli7 @ Feb 9 2016, 12:03) [snapback]686652[/snapback] karlo-fan ხო რავი ჩემიც ყოველგვარი ხმის გარეშეა. მაგრამ რავი პროფილაქტიკის მიზნითთქო ვიფიქრე. ცოტაა არ არის პრინციპში 150, ჩემიც თითქმის მაგდენია უკვე, ზეთის შეცვლის დრო რო მოვა ზუსტად მაგდენი მექნება მეც. თან ვფიქრობ ღირს თუ არა საერთოდ იმ აზრით რო რამე არ გავაფუჭო. ბევრისგან მსმენია რო ჯობია საერთოდ დაანები თავი როგორც ANS-555 თქვა... ამიტომ მაინტერესებდა იმათი აზრი ვისაც გამოუყენებია. რატომ უნდა გარისკო? გამორეცხვისას არ გაჭედოს სადმე... დაანებე თავი .ზეთი ცვალე დროზე და თვითონ ზეთს აქვს გაწმენდის ფუნქციაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
მართლები ხართ. ალბათ ჯობია შევეშვა საერთოდ. ტყუილი რისკია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,813 რეგისტრ.: 5-March 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,882 ![]() |
არაფერს არ გაჭედავს პირიქით. ამიტომ წერია ხალასტოიზე ამუშავეთ ძრავიო რადგან ათხელებს ძეთს ძაან
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 18-April 16 მომხმარებელი № 6,019 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Jul 30 2015, 12:32) [snapback]666852[/snapback] რატომღაც გადავწყვიტე რომ ეს სითხე ჩავასხა და გამორეცხვა გავუკეთო... საინტერესოა ვინმეს თუ გაგიკეთებიათ და შედეგი თუ აქვს რამე... მწარმოებლის რეკომენდაციით სასურველია ზეთის ყოველი შეცვლის წინ გავაკეთოთ ეს პროცედურა, ანუ ზეთის შეცვლამდე, 1 ბალონს ასხავთ ძრავში და 15 წუთი ამუშავებთ ხალასტოიზე, მერე უნდა შეცვალოთ ზეთი: საინტერესოა ერთჯერადად გამოყენებაზე თუ ექნება რამე ეფექტი? 1 ბალონი ისხმევა 5 ლიტრ ზეთში მაქს. და ღირს 32 ლარი, ფასი ისეთია რომ ერთჯერადად გააკეთებს კაცი, მაგრამ ყოველ შეცვლაზე უკვე ფუფუნებაა ![]() ძრავის გამორეცხვა შეიძლება.ოღონდ გარკვეული თანმიმდევრობით.ამ თანმიმდევრობას ქვემოთ ვიტყვი,უბრალოდ თუ არ გამორეცხავ და ყოველთვის ხარისრიან ზეთს მოიხმარ და დროულად გამოცვლი,არაფერი ცუდი არ მოხდება,მაგრამ თკვენ თუ გიყვართ მანქანა და შინაგანად გინდათ იზრუნათ მასზე შეგიძლია გამორეცხო.გამოასხავთ მატორიდან ზეთს.უნდა აცალოდ დიდხანს რაც შეიძლაბა ბევრი გამოვიდეს.ძველი ზეთი 10-15% მაინც დარჩება.ამის შემდეგ ყ უ რ ა დ ღ ე ბ ა! დაქოქავთ მანქანას, ნუ გეშინია არაფერი ცუდი არ მოხდება,1 - 1,5 წუთით და დაინახავთ კიდევ რამდენი ზეთი გამოვა.შემდეგ ჩაასხავ გამოსარეცხ ზეთს და არა რაღ "პრისადკას"ამის შემდეგ 15 წუთი ამუშავებ ძრავს მაღალი აბაროტების გარეშე. გამოასხავ ამ ზეთსაც.შემდგომ ჩაასხავ იმ ზეთს რომელიც უნდა მოიხმარო ოღონდ მინიმუმს.1.5-2 ლ. ამუშავებ კიდევ 15 წუთს , გამოასხავ ამ ზეთსაც. გამოცვლი ფილტრს და ჩაასხავ ახალ ზეთს.მორჩა. თუ გაინტერესებთ შემიძ ლია აგიხსნათ თუ რატომ კეთდება ასე. ციტატა(misho0 @ Jul 31 2015, 21:46) [snapback]666991[/snapback] ნორმალურ ზეთს ისედაც აქვს ეგ თვისებები და დამატებითEბი მართLაც დიდი შანსია რომ გამორეცხვის მაგივრად სულაც მიასტუკოს,არ ჭირდება ნორმალურ ძრავს და ზეთს ეგეთი ფინაჩობები ძრავის გამორეცხვა შეიძლება.ოღონდ გარკვეული თანმიმდევრობით.ამ თანმიმდევრობას ქვემოთ ვიტყვი,უბრალოდ თუ არ გამორეცხავ და ყოველთვის ხარისრიან ზეთს მოიხმარ და დროულად გამოცვლი,არაფერი ცუდი არ მოხდება,მაგრამ თკვენ თუ გიყვართ მანქანა და შინაგანად გინდათ იზრუნათ მასზე შეგიძლია გამორეცხო.გამოასხავთ მატორიდან ზეთს.უნდა აცალოდ დიდხანს რაც შეიძლაბა ბევრი გამოვიდეს.ძველი ზეთი 10-15% მაინც დარჩება.ამის შემდეგ ყ უ რ ა დ ღ ე ბ ა! დაქოქავთ მანქანას, ნუ გეშინია არაფერი ცუდი არ მოხდება,1 - 1,5 წუთით და დაინახავთ კიდევ რამდენი ზეთი გამოვა.შემდეგ ჩაასხავ გამოსარეცხ ზეთს და არა რაღ "პრისადკას"ამის შემდეგ 15 წუთი ამუშავებ ძრავს მაღალი აბაროტების გარეშე. გამოასხავ ამ ზეთსაც.შემდგომ ჩაასხავ იმ ზეთს რომელიც უნდა მოიხმარო ოღონდ მინიმუმს.1.5-2 ლ. ამუშავებ კიდევ 15 წუთს , გამოასხავ ამ ზეთსაც. გამოცვლი ფილტრს და ჩაასხავ ახალ ზეთს.მორჩა. თუ გაინტერესებთ შემიძ ლია აგიხსნათ თუ რატომ კეთდება ასე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 29-August 15 მომხმარებელი № 5,535 ![]() |
lado.sh
რავი ჩემთვის საინტერესოა. თუ შეგიძლია ახსენი შენს მიერ აღწერილი პროცედურა დეტალურად... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ციტატა(lado.sh @ Apr 18 2016, 21:40) [snapback]691933[/snapback] ძრავის გამორეცხვა შეიძლება.ოღონდ გარკვეული თანმიმდევრობით.ამ თანმიმდევრობას ქვემოთ ვიტყვი,უბრალოდ თუ არ გამორეცხავ და ყოველთვის ხარისრიან ზეთს მოიხმარ და დროულად გამოცვლი,არაფერი ცუდი არ მოხდება,მაგრამ თკვენ თუ გიყვართ მანქანა და შინაგანად გინდათ იზრუნათ მასზე შეგიძლია გამორეცხო.გამოასხავთ მატორიდან ზეთს.უნდა აცალოდ დიდხანს რაც შეიძლაბა ბევრი გამოვიდეს.ძველი ზეთი 10-15% მაინც დარჩება.ამის შემდეგ ყ უ რ ა დ ღ ე ბ ა! დაქოქავთ მანქანას, ნუ გეშინია არაფერი ცუდი არ მოხდება,1 - 1,5 წუთით და დაინახავთ კიდევ რამდენი ზეთი გამოვა.შემდეგ ჩაასხავ გამოსარეცხ ზეთს და არა რაღ "პრისადკას"ამის შემდეგ 15 წუთი ამუშავებ ძრავს მაღალი აბაროტების გარეშე. გამოასხავ ამ ზეთსაც.შემდგომ ჩაასხავ იმ ზეთს რომელიც უნდა მოიხმარო ოღონდ მინიმუმს.1.5-2 ლ. ამუშავებ კიდევ 15 წუთს , გამოასხავ ამ ზეთსაც. გამოცვლი ფილტრს და ჩაასხავ ახალ ზეთს.მორჩა. თუ გაინტერესებთ შემიძ ლია აგიხსნათ თუ რატომ კეთდება ასე. ძრავის გამორეცხვა შეიძლება.ოღონდ გარკვეული თანმიმდევრობით.ამ თანმიმდევრობას ქვემოთ ვიტყვი,უბრალოდ თუ არ გამორეცხავ და ყოველთვის ხარისრიან ზეთს მოიხმარ და დროულად გამოცვლი,არაფერი ცუდი არ მოხდება,მაგრამ თკვენ თუ გიყვართ მანქანა და შინაგანად გინდათ იზრუნათ მასზე შეგიძლია გამორეცხო.გამოასხავთ მატორიდან ზეთს.უნდა აცალოდ დიდხანს რაც შეიძლაბა ბევრი გამოვიდეს.ძველი ზეთი 10-15% მაინც დარჩება.ამის შემდეგ ყ უ რ ა დ ღ ე ბ ა! დაქოქავთ მანქანას, ნუ გეშინია არაფერი ცუდი არ მოხდება,1 - 1,5 წუთით და დაინახავთ კიდევ რამდენი ზეთი გამოვა.შემდეგ ჩაასხავ გამოსარეცხ ზეთს და არა რაღ "პრისადკას"ამის შემდეგ 15 წუთი ამუშავებ ძრავს მაღალი აბაროტების გარეშე. გამოასხავ ამ ზეთსაც.შემდგომ ჩაასხავ იმ ზეთს რომელიც უნდა მოიხმარო ოღონდ მინიმუმს.1.5-2 ლ. ამუშავებ კიდევ 15 წუთს , გამოასხავ ამ ზეთსაც. გამოცვლი ფილტრს და ჩაასხავ ახალ ზეთს.მორჩა. თუ გაინტერესებთ შემიძ ლია აგიხსნათ თუ რატომ კეთდება ასე. მე მსგავსი არაფრის გამკეთებელი არ ვარ და არც გამიკეთEბია არასდროს,მანქანა მყავს 140 ჩემ ხელში გაიარა და ძრავი კრიალებდა რომ გავხსენი ![]() ისე 220 აქვს გარბენი 1.1.5 წუთი უზეთოდ რავიცი აბა ![]() |
|
|
![]() ![]() |