გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 26 2010, 17:09
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
იტოგში გუშინ ვუყურე დისკავერიზე
პროფესიონალური დრაგსტერების გამოსვლებს, თან მექანიკოსებიც იყვნენ და ბაზრობდნენ ყველაფერს მანქანები იყო მანდ ისეთები რომელიბიც 402 მეტრს გადიან 5 წამში და ყოველი გასვლისას აკეთებდნენ ძრავებს და ერთერთი შემთხვევა იყო ისეთი რომ დადნა პორშინი და იყოგში არავის დაუწყია მანდ ბაზრი როგორც საქართველოში იციან პროფესორებმა ვაიიიი პორშინი დადნა იმიტომ რომ სუბარუ ბანძია ძრავები არ უვარდა ან წისოლის ბენზინი არ ვარგაო ხო და ვიღაცა 25 წლის გამოცდილმა დრაგსტერმა მექანიკოსმა დაიწყო ბაზარი მოდით მაზიანიო რომ 1 რიგში ეგ არისო ბენზონასოსი ბრალიო რომ ვერ მიაწოდა ბენზინი რომელიღაცა პორშინშიო ეგრევე გახსნეს ძრავი ნახეს ბენზონასოსი სხვათაშორის HKS-ის ფირმის იყო დოხ....ია რომ ღირს ისეთი ბენზონასოსები საწვავის მაგივრად ასწავდნენ ნიტრო მეტანს ხო და გაბრედილა წამით ეგ რაღაცა ბენზონასოსი და არასწორი პადაჩის გამო გადახურდა პორშინი და დადნა მეორე დღეს იყო მეორე დრაგი და ისევ იგივე რამე მოხდა ტიპმა ეხლა ვიციო რისი ბრალიც იქნებაო 2 ეგ არისო არასწორი ჰაერის პადაჩის გამოვო ნაგნეტატელი ტურბინის გახსნეს და ერთი დროსელი უბერავდა რა ტიპმა იბაზრა თუ ჰაერი არ შედისო, თუ მანქანის ძრავში არ შედის საკმარისი ჰაერიო ესეიგი რაც მეტი ჰაერი შედისო ძრავსიო მით უფრო მეტს გაიწევსო მანქანაო ანუ მეტ ჰაერს დაწვავსო და თუ არ მიეწოდაო დედა ეღვენბაო აქედან გამომდინარე აბა მითხარით სუბარუს ძრავიააა ბანძიიი თუ ჩვენ ვუვლით მაგას ბანძურად? მე არცერთხელ არ შემიმოწმებია ჩემი ბენზონასოსი სუ მაგრად აწვდის ბენზინს თუ არა ან ინტერქულერი ცხელდება თუ არა და რამდენად ცივ ჰაერს აწვდის ის ძრავში ბიუჯერი იყო 1 მანქანის დრაგზე გასვლის მარტო (მანქანის ფასი მილიონებია, მე ვამბობ მარტო ნაწილების ფასი რაც დაიხარჯებოდა მაგ 2-3 დღის განმავლობაში) 200-300 ათასი ევრო ეგ თემა იმიტომ დავწერე რომ ზოგი ჩაინიკი რომელსაც დაჟე ცუბარუ ან სუბარი არ უნახია ან შეხება არ ქონია ამას რომ გაიძახის და ამბობენ სუბარუს ძრავები ბანძი არისო ნერვებს მითხრიან |
|
|
|
![]() |
Feb 26 2010, 17:21
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
ჰეჰე, მე შემოწმებული მაქვს ჰაერის პადაჩაც და ბენზინის პადაჩაც
|
|
|
|
Feb 26 2010, 17:23
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
Baal
შენ გაქ სხვებს თუ აქ? ზაზასთან რომ მიდიხარ რატომ დნებაო პორშინი და გეტყვის ეგრევე რა ბენზინი ჩაასხი? ეტყვი ვისოლიო უუუფ ვიცოლმა იცისო ეტყვი რომპერტოლიო რომპეტროლმა იცისო |
|
|
|
Feb 26 2010, 17:25
გამოხმაურება
#4
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
ბენზინის პადაჩა კიდე ხო, წარმომიდგენია როგორ უნდა, რამხელა ჭურჭელს გაავსებს ერთ წუთში, ვთქვათ. მაგრამ აი ჰაერის პადაჩას როგორ ამოწმებთ?
|
|
|
|
Feb 26 2010, 17:26
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 |
ციტატა(Baal @ Feb 26 2010, 18:21) [snapback]97299[/snapback] ჰეჰე, მე შემოწმებული მაქვს ჰაერის პადაჩაც და ბენზინის პადაჩაც მერე შენ მანქანაში როდესმე დამდნარა პორშინი? ღმერთმა დაგიფაროს |
|
|
|
Feb 26 2010, 17:27
გამოხმაურება
#6
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
giogagnidze
ჰაერის პადაჩა მოწმდება დევაისით ECU logger |
|
|
|
Feb 26 2010, 17:34
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
1. დავიჯერეთ ცოტა საწვავი შესაბამისად დეტონაცია და დადნა პორშინი.
2. არ დაციჯერე ეგ სუპერ ხელოსანი რიჟას ბაზრობდა ცოტა ხაერისგან პორშინი არ დნება სუბარუს ძრავი რომ ბანძია ეჭვი ვის ეპარება 2.0 დან 240 280 ცხენს რომ მოხსნი ბანძი იქნება აბა როგორ. 3.0 ბარი რომ უნდა იყოს ბენზინის წნევა და 2.8 ბარი რომ გახდება ცუდი ნასოსის ან ჭუჭყიანი ფილტრის გამო სუბარუს ტურბო ძრავს პორშინს გააგდებინებს. ნისანის ან ტოიოტას უტურბინო ძრავს კი უბრალოდ გაწევა დააკლდება. ამხელა ფორუმია და გაზაობა გვიყვარ ყველას აბა თქვით ვინმე აკონტროლებს ბენზინის წნევას ან ერთხელ მაინც თუ გაგიზომავთ ? ციტატა(Attic @ Feb 26 2010, 18:27) [snapback]97305[/snapback] giogagnidze ჰაერის პადაჩა მოწმდება დევაისით ECU logger რას გადაეკიდეთ ამ ჰაერის პადაჩას. ღარიბი ნარევია საშიში მდიდარი დაიკიდეთ მარტო ჯიბეს აზარალებს და ცუდათ გაწევს პორშინი არ გადნება მეტსაც ვიტყვი მდიდარი ნარევი პორშინს აგრილებს. |
|
|
|
Feb 26 2010, 17:43
გამოხმაურება
#8
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 18:31) [snapback]97307[/snapback] 2. არ დაციჯერე ეგ სუპერ ხელოსანი რიჟას ბაზრობდა ცოტა ხაერისგან პორშინი არ დნება . შენ ეტყობა უფრო გამოცდილი ხარ ვიდრე ის როჟა ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 18:31) [snapback]97307[/snapback] სუბარუს ძრავი რომ ბანძია ეჭვი ვის ეპარება 2.0 დან 240 280 ცხენს სუბარუს ძრავი ბანზია? უჰუ ოკ და 1,3 მაზდები მაგხელა ცხენებზე და ლოტუსი 1,4 და 1,6 ძრავებითაც ბანძია ხო? გასაგებია აქ ყვეალფერი Sturbo ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 18:34) [snapback]97307[/snapback] რას გადაეკიდეთ ამ ჰაერის პადაჩას. ღარიბი ნარევია საშიში მდიდარი დაიკიდეთ მარტო ჯიბეს აზარალებს და ცუდათ გაწევს პორშინი არ გადნება . მეტსაც ვიტყვი მდიდარი ნარევი პორშინს აგრილებს. და ვინ თქვა რომ ცუდიაო მდიდარი ჰაერის პადაჩა? კაკ რაზ მაგაზეა ლაპარაკი რომ კარგი ჰაერის პადაჩაა საჭირო ნუ ეგ კდიევ ერთი ფაქტი ფორნტაულრ ინტერქულერზე და ურბალო ზავადსკოიზე ეგ იემნანა ლიშნია არა? ანუ ფრონტალური? ყველაფერს აქ მნიშვნელობა დამიჯერე რაც უფრო მეტი იქნება ჰაერი და რაც უფრო ცივი მით უკეთესია და რაც შეეხება შემოწმებას ყველაფრი მოწმდება პროსტა აპარატურაა საჭირო და ფულ ჩვენ გვინდა ყველაფერი კარგი მარგამ მაგ კარგს კარგად არ გვინდა მოვუაროთ ან თუ გვინდა საშუალება იოხ შაშუალება იოხ მაგალითად მე და რამე რომ მოუვიდეს მანქანს არასდროს არ ვიტყვი რომ სუბარუ ბანძიაო განა იმიტომ რომ მყავს მე ეგ მანქანა პროსტა მყავდა და ვიცი რაც არის |
|
|
|
Feb 26 2010, 17:53
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
შენ ტელევიზორში უყურებ დამდნარ პორშინს მე კი საკუთარი ხელით შემიცვლია
მდიდარი ნარევი ნიშნავს მეტ ბენზინს ვიდრე საჭიროა. ერთი მითხარი სტექომეტრიული სმესი როგორია და ისიც დააყოლე ღარიბი/მდიდარი რამდენია. |
|
|
|
Feb 26 2010, 18:27
გამოხმაურება
#10
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 18:53) [snapback]97316[/snapback] შენ ტელევიზორში უყურებ დამდნარ პორშინს მე კი საკუთარი ხელით შემიცვლია მდიდარი ნარევი ნიშნავს მეტ ბენზინს ვიდრე საჭიროა. ერთი მითხარი სტექომეტრიული სმესი როგორია და ისიც დააყოლე ღარიბი/მდიდარი რამდენია. მგონი არავინ გართმევს შენ შენს ცოდნას და რაც შეეხება იმას თუ ის უფრო გამოცდილია თუ შეენ? მე ყოველთვის ვიტყვი რომ ის არის გამოცდილი რაც შეეხება მდიდარ და ღარიბ სმეს ეგ ჩემი საქმე არ არის რაც შეეხება სტექომეტრიულ სმეს მე ამას შენგან მოვისმენ რადგან შენ იცი და მე არ მქონია ამასთან არანაირი შეხება ღარიბიც და მდიდარიც მითხარი რამდენია? ვინც იცის მაგას ვეკითხები ხოლმე ესეთ რამეს და იცის ამაზე კარგად ყვეალფერი maxouni-მ რუსულ ენაზე ვიპოვი ამ გადაცემას თავიდან ბოლომდე და ჩაგახუტებ http://tfile.ru/forum/viewtopic.php?t=165755 აუ ვერ ვიპოვე მთლიანი გადაცემა იტოგში განმეორებები იქნება დისკავერიზე გადაცემას ქვია KING OF NITRO 8000 ცხენიანი მანქანებია |
|
|
|
Feb 26 2010, 18:57
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 |
ეგ დიდი რაოდენობით ჰაერის მიწოდება ალბათ გაწუნინგებულ მანქანებზეა საუბარი, თორე სმესი ხომ ოპტიმალური უნდა იყოს და არა რაც მეტი ჰაერი მით უკეთესი... ჩვეულებრივ მანქანებზე ვოზდუხამერი ზომავს და აქვს რაღაც პიკი, როცა აწუნინგებენ ვოზდუხამერს იმიტომ ხსნიან რომ უფრო ბევრი საწვავის აფეთქება მოხდეს და ამისთვის მეტი ჰაერია საჭირო, ე.ი. ზემოთ ხსენებულ სიტუაციაში პორშინის გაფუჭების მიზეზი ორივე შემთხვევაში სმესი გამოდის, ანუ ერთ შემთხვევაში ბენზინის დაბალი წნევა (ე.ი. ნაკლები ბენზნი) და მეტი ჰაერი, მეორე შემთხვევაში ნაკლები ჰაერი და მეტი ბენზინი.
მართალ რაღაცებს ვამბობ? ჩვენთან რატო ასტუკებენ ამდენ სუბარუებს? მარტო უხარისხო ბენზინის ბრალია? |
|
|
|
Feb 26 2010, 19:06
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(NetDevil @ Feb 26 2010, 19:57) [snapback]97336[/snapback] ეგ დიდი რაოდენობით ჰაერის მიწოდება ალბათ გაწუნინგებულ მანქანებზეა საუბარი, თორე სმესი ხომ ოპტიმალური უნდა იყოს და არა რაც მეტი ჰაერი მით უკეთესი... ჩვეულებრივ მანქანებზე ვოზდუხამერი ზომავს და აქვს რაღაც პიკი, როცა აწუნინგებენ ვოზდუხამერს იმიტომ ხსნიან რომ უფრო ბევრი საწვავის აფეთქება მოხდეს და ამისთვის მეტი ჰაერია საჭირო, ე.ი. ზემოთ ხსენებულ სიტუაციაში პორშინის გაფუჭების მიზეზი ორივე შემთხვევაში სმესი გამოდის, ანუ ერთ შემთხვევაში ბენზინის დაბალი წნევა (ე.ი. ნაკლები ბენზნი) და მეტი ჰაერი, მეორე შემთხვევაში ნაკლები ჰაერი და მეტი ბენზინი. მართალ რაღაცებს ვამბობ? ჩვენთან რატო ასტუკებენ ამდენ სუბარუებს? მარტო უხარისხო ბენზინის ბრალია? ბევრი ბენზინი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პრობლემა, როცა მართლა ბევრია, ანუ არასრულად იწვის, ვერ ასწრებს დაწვას ერთ ტაქტში და პორშინის მაღლა მოძრაობის დროსაც განაგრძობს წვას, რაც თავისთავად ურხევს პორშინსაც და კლაპნებსაც -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Feb 26 2010, 19:31
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
Attic
+1111 მეც ესე ვფიქრობ , სმესზე არის ბევრი რამ დამოკიდებული როდესაც 2.0 დან ამხელა ძალას იღებ ყველაფერი უნდა იყოს ზუსტად 170 აქვს გარბენი ჩემ ძრავს და მარტო კლადიშია შეცვლილი , 3 პატრონი ყავს გამოცვლილი თბილისში და რო ვაწყობდი გილზებიც და პორშინებიც იდეალური ქონდა , ბანძი ძრავი რატოა ვერ ვხვდები , აქაურობა არ იყო მზად ამ მანქანისთვის და ბევრმა ეხლაც არ იცის რო ტურბინიანში სუპერი უნდა ჩაასხას , ან რასაც ვასხავტ არის რო სუპერი ? დაისტუკება და დადნება აბა რას იზავს |
|
|
|
Feb 26 2010, 20:05
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ძრავს კონკრეტული რეჟიმის მიხედვით კონკრეტული სმესი ჭირდება. დაბალ და საშუალო დატვირთვებზე 14.7:1 ნარევი მოწონს ეს იდეალური სმესია. მაქსიმალურ დატვირთვებზე მდიდარი სიამოვნებს ანუ უტურბინოს 10-15% ით ტურბინიანს 20-25% ით. სუბარუს ძრავი დაბალ და საშუალო დატვირთვისას ლამდას მიხედვით უყურებს სმესს და ცდილობს იდეალურ პროპორცია დაიჭიროს. მაღალი დატვირთვისას (ბუსტი ტუბინიანზე) ლამდას აღარ უყურებს და წინასწარ კომპში გაწერილი პროპრციებით აყალიბებს სმესს ანუ MAF + TPS მონაცემებით ინჟექტორს უბრძანებს გაიღოს 13 მილიწამი მაგალითად.
სწორედ აქაა დამარხული ძაღლის თავი კომპი ფიქრობს რომ 13 მილიწამში ინჟექტორი მიაწვდის 100 გრამ ბენზინს მაგრამ თუ ბენზინის წნევა ის არ არის რაც უნდა იყოს ინჟექტორი შეძლებს მხოლოდ 80 გრამი ბენზინის მიწოდებას. კომპს უნდოდა სმესი 12:1 ზე მიიღო 15:1 ანუ მიიღო ღარიბი ნარევი რომელიც მაღალ აბაროტზე/დატვირთვაზე აუცილებლად გამოიწვევს დეტონაციას რომელსაც 4-5 წამში პორშინის გადნობაც კი შეუძლია. დეტონაციის დაჩიკი დაიჭერს ამ მომენტს შეატყობინებს კოპს ის კი დაწევს ზაჟიგანიას უკან (ბუსტს მოკლავს) და გადარჩა ძრავი (მაგრამ რამოდენიმე სერიოზული დარტყმა მიიღო პორშონმა, ვალმა, ა.შ) . ღარიბი ნარევი საშიშია. ისე ვერ ვხვდები რატომ არ აყენებენ ბენზინის წნევის სენსორს კომპი ჩეკს მაინც აანთებდა და აღარ ვიმკითხავებდით რატომ არ ეწევა/ბუსტავს. ციტატა(PAINKILLER @ Feb 26 2010, 20:06) [snapback]97340[/snapback] ბევრი ბენზინი მხოლოდ იმ შემთხვევაშია პრობლემა, როცა მართლა ბევრია, ანუ არასრულად იწვის, ვერ ასწრებს დაწვას ერთ ტაქტში და პორშინის მაღლა მოძრაობის დროსაც განაგრძობს წვას, რაც თავისთავად ურხევს პორშინსაც და კლაპნებსაც 100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი. ამიტომ ბევრი საშიში არაა |
|
|
|
Feb 26 2010, 20:12
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 |
Sturbo
საინტერესო თეორიაა, გმადლობთ |
|
|
|
Feb 26 2010, 20:49
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
|
|
|
|
Feb 26 2010, 21:03
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ Feb 26 2010, 21:05) [snapback]97356[/snapback] 100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი. ამიტომ ბევრი საშიში არაა 25 ლიტრი არაფერია, ბევრად მეტსაც დაწვავს ნორმალური ტურბინიანი ძრავი პოლნი გაზზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Feb 26 2010, 21:59
გამოხმაურება
#18
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
SUB 300
ხო და მეც მაგას ვამბობ რომ 1 მტერი არის უცოდინარი რომ ფაფქურობს რაღაცეებს და რომ ბრიდავს 2 მტერი არის აქაური ბენზინი 3 აბა ერთი ვისი ვოზდუხამერი მუშაობს 100%ით სწორად ან გამარტულად (ერთხელ გააბზრიალებ მანქანას სადმე გრავიან ადგილას და 90%ით ჩათვალე რომ გაბრედილია) 4 ზეტის პადაჩა არავინ არ ამოწმებს ამას იაშვიატობაა რომ ვინმემ შეამოწმოს ეს ყველაფერი და 100%ით იყოს დარწმუნებული იმაში რომ ყველაფერი არის იდეალურად მუშა, ყველას გვყავს ნახმარი მანქანა და ბევრმა არც იცის რა და როოგრ ჭირდა Sturbo ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 21:05) [snapback]97356[/snapback] სუბარუს ძრავი დაბალ და საშუალო დატვირთვისას ლამდას მიხედვით უყურებს სმესს და ცდილობს იდეალურ პროპორცია დაიჭიროს საქართველოსი ჩამოსული მანქანების 90% ლამბდა ზონდი მუშაა 3-4 თვის მერე რა ემართება? ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 21:05) [snapback]97356[/snapback] 100 კილომეტრზე 25 ლიტრი რომ დაწვას მაშინაც კი არ იქნება საშიში ძრავისთვის. ჯიბე გაცილებით ადრე გააპროტესტებს ამ ამბავს ვიდრე ძრავი. ამიტომ ბევრი საშიში არაა 67 კმ-ზე დამიწვია 40 ლიტრა ეკო მაგრამ იდეალურად მუშაობს მანქანა SUB-300 ამბობს რომ მე არ მიყენია კოვანი პორშინები და ალბათ მართლაც მასეა რადგან არ რაკარუობს ჩემი ძრავის პორსინები და 1000ჯერ შევამოწმე დაჟე განახსნევი არ არის და 1,7 ბარს როგორ უძლებს ეგ ბანძი ძრავი როგორც შენ ამბობ? ლიოს მასინაც 1,7-ზე ბუსტავს უბრალო პორსინებით თან მაგას უყენია მექანიკური კრანი და კარგად არის მაშინა არც ზეთს წვავს და არც არაფერი ერმართება. და რა გამოდის საბოლოოდ? მანქანა გამართლებაზეა? თუ მაინც აპარატურული პრობლემების გამო ხდება ეგ ყევლაფერი? რატომ ისტუკება მაშინ 99% მანქანები 100,000 გარბენის მერე? და 1%-ი მხოლოდ და მხოლოდ 100,000 კმ-ზე ნაკლები გარბენით? ესეიგი რაღაცაშია საქმე ხო? ისევ და ისევ ვფიქრობ რომ ყველაფერი არის მართლაც 1 ბენზონასოსის ბრალი 2 ჰაერის პადაჩის ბრალი (თუნდაც ვოზდუხამერის ერორების და გაცხელებული ინტერქულერის ბრალი) დარწმუნებული ვარ უმეტესობა ტურბინიანი ისტუკება როცა ძააან ნაგაზავებზე რომ ჩერდებიან არ აქრობენ ვიმეორებ არ აქრობენ არამედ ჩერდებიან ადგილზე და მერე ისევ მოშნად ძრავენ მანქანას ზუსტად მასე ხდება ალბათ ძრავის დაბრედვისას ჰაერის პადაჩის გამო შოთას მანქანა თუნდაც ოღრაშის ესხა მოტული V300 იდეალური ზეთი, მაგრამ მანქანა ადგილზე იდგა და ბუკსაობდა კარგი ხანი ხო? ხო და დაისტუკა ვფიქქრობ იმის გამო რომ ადგილზე რომ იდგა აწვდიდა ძრავსი ცხელ ჰაერს მეტი არაფერს სხვას. PAINKILLER ჩემი მანქანა მასეა როცა ვბუსტავ და თავს ვიგიჟებ ცეცხლებს ყრის უკნიდან ეხლა იმდენად არ ჩანს ეგ იმიტომ რომ სადაც ამოვჭერი კატალიზატორი ის ადგილი გამიხეთქა მე ხომ ტრუბა არ ჩამისვარკებია ეგეც გასაკეთებელი მაქ SUB 300 ამათი Team Erbacher-ის კამანდის ჩვენება იყო თავიდან ბოლოდე, და მაგარი კარგი ვეშები იბაზრეს და ვერსად ვერ ვიპოვე მაგატი მექანიკოსის ბაზარი ვიჩალიჩებ ვიპოვე დღეს იქნება დისქავერიზე ქვია 01:00"КОРОЛИ ФОРСАЖА: серия 2" რუსეთის დროით 1 საათზე ანუ სადღაცას 2 საათზე ჩვენი დროით უყურეთ არ ინანებთ თუ ვინმეს სურვილი აქ გადაწერის აგერ ლინკი მგონი ეგ არის http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=968371 ეგ მემგონი 1 ნაწილია http://torrents-ru.com/showthread.php?t=8239 |
|
|
|
Feb 26 2010, 22:15
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,563 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 701 |
ისე გიო მაგ გადაცემას მეც ვუყურე. და კიდევ ერთი კავშირი მაქვს მაგ საქმესთან, ჩემმა ძმამ ააწყო თავის ხელით დრაგსტერი, იასნა ბოსსთან ერთად. ძველი გონშიკია ის უფროსი. ყოველი სტარტის მერე ვშლიდით მანქანასო, ვამოწმებდით, ვარეგულირებთიდ და ისევ ვაწყობდითო. 5 თითივით იცოდნენ თავიანთი მანქანა და სულ არაა პროფესორობა საჭირო რო ეგეთი რაღაცეები გამოიცნო. ჩვეულებრივი პრინციპია და მე Sturbo -ს ვეთანხმები.
და კიდევ, ისე არამგონია ამ სტოკ მანქანებზე ისე აურიოს მაგ სისტემებმა რომ მაქამდე მივიდეს საქმე. სად იმათი დატვირთვა და სად ამათი. და კიდევ სად იმათი საწვავი და სად ეს საწვავი, ჩემმა ძმამ მანქანას რო ვქოქავთ სახეზე აფარებული თუ არ გვაქვს ვკვდებით ტირილითო ისეთი გამონაბოლქვი აქვს და წარმოდგინი რა ესხმება თვალებს გვწვავს საშინლადო და სურათი მაქვს სტარტზე აირწინაღებით დგანან |
|
|
|
Feb 26 2010, 22:34
გამოხმაურება
#20
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
NUGOoo
ციტატა(NUGOoo @ 26th February 2010 - 23:15) [snapback]97445[/snapback] და კიდევ, ისე არამგონია ამ სტოკ მანქანებზე ისე აურიოს მაგ სისტემებმა რომ მაქამდე მივიდეს საქმე. სად იმათი დატვირთვა და სად ამათი. და კიდევ სად იმათი საწვავი და სად ეს საწვავი, ჩემმა ძმამ მანქანას რო ვქოქავთ სახეზე აფარებული თუ არ გვაქვს ვკვდებით ტირილითო ისეთი გამონაბოლქვი აქვს და წარმოდგინი რა ესხმება თვალებს გვწვავს საშინლადო და სურათი მაქვს სტარტზე აირწინაღებით დგანან ნიტრო მეტანი ასხია მაგათში ანუ ცოდნა არ უნდა ხო დაშლა აწყობას? ციტატა(NUGOoo @ 26th February 2010 - 23:15) [snapback]97445[/snapback] ისე გიო მაგ გადაცემას მეც ვუყურე. და კიდევ ერთი კავშირი მაქვს მაგ საქმესთან, ჩემმა ძმამ ააწყო თავის ხელით დრაგსტერი, იასნა ბოსსთან ერთად. ძველი გონშიკია ის უფროსი. ყოველი სტარტის მერე ვშლიდით მანქანასო, ვამოწმებდით, ვარეგულირებთიდ და ისევ ვაწყობდითო. 5 თითივით იცოდნენ თავიანთი მანქანა და სულ არაა პროფესორობა საჭირო რო ეგეთი რაღაცეები გამოიცნო. ჩვეულებრივი პრინციპია და მე Sturbo -ს ვეთანხმები. და რას ამბობს Sturbo? რომ სუბარუს ძრავია ბანძია? თუ იგივეს ამტკიცებს რომ ყველაფერი ბენზინის ბრალია და სუბარუს ბანძი ძრავის? გადამრევთ ხალხნო, რაღაცის ბრალია რომ იბრიდება |
|
|
|
![]() ![]() |