![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
გამოცვლა მინდა და ვერ მიპოვია რა ადგილას აყენია და იქნებ ვინმემ იცოდეთ სად აყენია და დამეხმაროთ.
და კიდევ . . . . . დიაგნოსტიკა აჩვენებს სპიდომეტრის დაჩიკი გაფუჭებული რომ იყოოს??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Bejo @ 8th June 2010 - 15:28) [snapback]144692[/snapback] დიაგნოსტიკა აჩვენებს სპიდომეტრის დაჩიკი გაფუჭებული რომ იყოოს??? კი, ყველა ვარიანტშ, და რატომ გადაწყვიტო რომ გაფუჭებულია?? ციტატა(Bejo @ 8th June 2010 - 15:28) [snapback]144692[/snapback] გამოცვლა მინდა და ვერ მიპოვია რა ადგილას აყენია და იქნებ ვინმემ იცოდეთ სად აყენია და დამეხმაროთ. მაგისთვის მინიმუმ უნდა გვითხრა რა მანქანაა და რა კარობკით, ზოგს 2 ცალი აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
[quote name='maxouni' date='Jun 8 2010, 15:36' post='144696']
კი, ყველა ვარიანტშ, და რატომ გადაწყვიტო რომ გაფუჭებულია?? ხან მუშაობს სპიდომეტრი და ხან არა.2000 წლიანი ფორესტერი ავტომატიკაა.ქვაფენილზე რომ დავდივარ ხანდახან ირთვება ხოლმე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Bejo @ 8th June 2010 - 15:51) [snapback]144711[/snapback] ხან მუშაობს სპიდომეტრი და ხან არა.2000 წლიანი ფორესტერი ავტომატიკაა.ქვაფენილზე რომ დავდივარ ხანდახან ირთვება ხოლმე დატჩიკი რომ იყოს ყველა ვარიანტში ჩეკს აანთებდა და კარობკა ავარიულ რეჟიმში იმუშავებდა. მან უფრო კონტაქტის ბრალია, კარობკის კომპიუტერიდან მატორის კომპიუტერამდე ან მატორის კომპიდან სპიდომეტრამდე. ასეთი ექსპერიმენტი ჩაატარე : გადი ტრასაზე და დაადგი ბოლომდე, დაახლოებით 180-ზე თუ გაგითიშა, ესეიგი მატორის კომპიდან სპიდომეტრამდე უნდა ეძებო წყვეტა და თუ არ გაგითიშა, მატოის და კარობკის კომპებს შორის. მო უფრო ECU-დან სპიდომეტრამდე მგონია. არაა გამორიცხული თვითონ სპიდომეტრი იყოს გაფუჭებული ის კარგი დიაგნოსტიკოსი მაგას კი გეტყოდა ECU-მდე მიდის თუ არა სიგნალი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 8 2010, 18:26) [snapback]144804[/snapback] დატჩიკი რომ იყოს ყველა ვარიანტში ჩეკს აანთებდა და კარობკა ავარიულ რეჟიმში იმუშავებდა. მან უფრო კონტაქტის ბრალია, კარობკის კომპიუტერიდან მატორის კომპიუტერამდე ან მატორის კომპიდან სპიდომეტრამდე. ასეთი ექსპერიმენტი ჩაატარე : გადი ტრასაზე და დაადგი ბოლომდე, დაახლოებით 180-ზე თუ გაგითიშა, ესეიგი მატორის კომპიდან სპიდომეტრამდე უნდა ეძებო წყვეტა და თუ არ გაგითიშა, მატოის და კარობკის კომპებს შორის. მო უფრო ECU-დან სპიდომეტრამდე მგონია. არაა გამორიცხული თვითონ სპიდომეტრი იყოს გაფუჭებული ის კარგი დიაგნოსტიკოსი მაგას კი გეტყოდა ECU-მდე მიდის თუ არა სიგნალი ჩეკს ხანდახან მინთებს ხოლმე დაახლოებით 4-5 წამი და მერე ისევ ქვრება.ვინმე მიმასწავლე რა რომ მივიდე და შემიმოწმოს მანქანა დიაგნოსტიკაზე. |
|
|
![]() ![]() |