გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2010, 11:56
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში.
და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო. ხოდა რამდენად მართალია ეს? მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს... |
|
|
|
![]() |
Jul 9 2010, 12:01
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
LEVA1989
დასტუკებით არაფერი ისტუკება თუ კარგად უვლი, ისე კი სულ პირველ ვიპუსკ ძრავებს 250 ცხენი რომ აქვთ (02.1997 - 08.1998 პერიოდში გამოშვებულებს), რაღაც დროის მერე კაკუნის ხმა ეჩითებათ, ცივზე, მარა ცხელზე ჩერდება. თუ ცხელზეც კაკუნობს სასწრაფოდ გასაკეთებელია. |
|
|
|
Jul 9 2010, 13:25
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
ციტატა(Baal @ Jul 9 2010, 13:01) [snapback]157342[/snapback] LEVA1989 დასტუკებით არაფერი ისტუკება თუ კარგად უვლი, ისე კი სულ პირველ ვიპუსკ ძრავებს 250 ცხენი რომ აქვთ (02.1997 - 08.1998 პერიოდში გამოშვებულებს), რაღაც დროის მერე კაკუნის ხმა ეჩითებათ, ცივზე, მარა ცხელზე ჩერდება. თუ ცხელზეც კაკუნობს სასწრაფოდ გასაკეთებელია. ყველანაირად ვუვლი მე მანქანას. მარტო სუპერს ვასხამ. ზეთს თავის დროზე ვცვლი. ტურბოტაიმერი მიყენია. ჰაერის და ბენზინის ფილტრს ვცვლი. მეტი რაღა უნდა ვუყო? თან 120,000კმ აქვს სულ გავლილი კაკუნიც არ აქვს |
|
|
|
Jul 9 2010, 14:32
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(LEVA1989 @ Jul 9 2010, 12:56) [snapback]157339[/snapback] მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში. და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო. ხოდა რამდენად მართალია ეს? მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს... საინტერესოა სად იგონებენ მაგ ჭორებს. EJ20G ის ბლოკი ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე EJ205 ის მაგიტომა აქვვს 250 ცხენი ზეთს თუ ნაგავს ჩაასხავ + ნორმალს ან რეგულარს მიაყოლებ + 40 გრადუსიან სიცხეში 3 საათი იგაზავებ გიჟივით ნამდვილად დაასტუკებ. მოკლედ ტყუილია. |
|
|
|
Jul 9 2010, 15:04
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
ციტატა(Sturbo @ Jul 9 2010, 15:32) [snapback]157402[/snapback] საინტერესოა სად იგონებენ მაგ ჭორებს. EJ20G ის ბლოკი ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე EJ205 ის მაგიტომა აქვვს 250 ცხენი ზეთს თუ ნაგავს ჩაასხავ + ნორმალს ან რეგულარს მიაყოლებ + 40 გრადუსიან სიცხეში 3 საათი იგაზავებ გიჟივით ნამდვილად დაასტუკებ. მოკლედ ტყუილია. გაიხარე |
|
|
|
![]() ![]() |