IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> 1998-იანი ფორესტერის ძრავი - ტურბინიანი - 250HP, როგორი ძრავია, და მართლა ისტუკება თუ არა ადვილად?
LEVA1989
გამოხმაურება Jul 9 2010, 11:56
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 828
რეგისტრ.: 16-February 10
მომხმარებელი № 826




მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში.

და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო.

ხოდა რამდენად მართალია ეს?

მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 4)
Tubal
გამოხმაურება Jul 9 2010, 12:01
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




LEVA1989
დასტუკებით არაფერი ისტუკება თუ კარგად უვლი, ისე კი სულ პირველ ვიპუსკ ძრავებს 250 ცხენი რომ აქვთ (02.1997 - 08.1998 პერიოდში გამოშვებულებს), რაღაც დროის მერე კაკუნის ხმა ეჩითებათ, ცივზე, მარა ცხელზე ჩერდება. თუ ცხელზეც კაკუნობს სასწრაფოდ გასაკეთებელია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LEVA1989
გამოხმაურება Jul 9 2010, 13:25
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 828
რეგისტრ.: 16-February 10
მომხმარებელი № 826




ციტატა(Baal @ Jul 9 2010, 13:01) [snapback]157342[/snapback]
LEVA1989
დასტუკებით არაფერი ისტუკება თუ კარგად უვლი, ისე კი სულ პირველ ვიპუსკ ძრავებს 250 ცხენი რომ აქვთ (02.1997 - 08.1998 პერიოდში გამოშვებულებს), რაღაც დროის მერე კაკუნის ხმა ეჩითებათ, ცივზე, მარა ცხელზე ჩერდება. თუ ცხელზეც კაკუნობს სასწრაფოდ გასაკეთებელია.


ყველანაირად ვუვლი მე მანქანას.
მარტო სუპერს ვასხამ.
ზეთს თავის დროზე ვცვლი.
ტურბოტაიმერი მიყენია.
ჰაერის და ბენზინის ფილტრს ვცვლი.
მეტი რაღა უნდა ვუყო? თან 120,000კმ აქვს სულ გავლილი

კაკუნიც არ აქვს biggrin.gif მე არ მესმის და ხელოსანი თუ სხვანაირად მოუსმენს არ ვიცი ეგ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 9 2010, 14:32
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(LEVA1989 @ Jul 9 2010, 12:56) [snapback]157339[/snapback]
მანქანის გაცვლას ვაპირებ სხვა მანქანაში.

და ვისაც ჩემი მანქანა უნდა მივცე სხვები ეუბნებიან რომ 1998 წლიანი ფორესტერის ტურბინიანი ძრავები 4-იდან 4 ისტუკებაო.

ხოდა რამდენად მართალია ეს?

მე პირველად გავიგე ეს და თქვენი აზრი მაინტერესებს...


საინტერესოა სად იგონებენ მაგ ჭორებს. EJ20G ის ბლოკი ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე EJ205 ის მაგიტომა აქვვს 250 ცხენი smile.gif .
ზეთს თუ ნაგავს ჩაასხავ + ნორმალს ან რეგულარს მიაყოლებ + 40 გრადუსიან სიცხეში 3 საათი იგაზავებ გიჟივით ნამდვილად დაასტუკებ.
მოკლედ ტყუილია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LEVA1989
გამოხმაურება Jul 9 2010, 15:04
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 828
რეგისტრ.: 16-February 10
მომხმარებელი № 826




ციტატა(Sturbo @ Jul 9 2010, 15:32) [snapback]157402[/snapback]
საინტერესოა სად იგონებენ მაგ ჭორებს. EJ20G ის ბლოკი ბევრად უფრო გამძლეა ვიდრე EJ205 ის მაგიტომა აქვვს 250 ცხენი smile.gif .
ზეთს თუ ნაგავს ჩაასხავ + ნორმალს ან რეგულარს მიაყოლებ + 40 გრადუსიან სიცხეში 3 საათი იგაზავებ გიჟივით ნამდვილად დაასტუკებ.
მოკლედ ტყუილია.


გაიხარე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge