![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 369 რეგისტრ.: 21-January 10 მომხმარებელი № 749 ![]() |
გამარჯობათ, 2001იანი ფორიკა მყავს ამერიკული მექანიკა. ორი დღის წინ ცოტა უგზოობაში მომიწია სიარული,ბოლოს დაღმართზე გავაჩერე მანქანა და დაახლოვებით 3სთ ეყენა. რო დავბრუნდი და დავქოქე ცეპლენიამ აღარ გათიშა. ანუ თუ ხალასტოიზე დავქოქავდი სიჩქარეში აღარ ვარდებოდა, თუ პირველში ჩავაგდებდი ცეპლენია აღარ თიშავდა და გადავატრიალებდი თუარა გასაღებს მიდიოდა.
რაიონში ვიყავი და იმ დღეს ეგრე ვიარე პირველით ვქოქავდი და პერეგაზოვკით სიჩქარეს ვუცვლიდი,იქაურმა ხელოსნებმა ვერ გაიგეს ვერაფერი,(ცეპლენიის დისკი ახალი გადაკრული მაქვს,ჰაერის გამოშვებამაც არ უშველა)სჩქარეების კოლოფი უნდა ჩამოვიღოთო და არ ჩამოვაღებინე. მეორე დღეს მიმასწავლეს ერთი ხელოსანი და იმასთან რო მივდიოდი გზაში გავაკვრევინე და ჩაქვრა,დავქოქე და ჰოი საოცრება ამუშავდა ცეპლენია, ჰოლივუდის ფილმივით კი ქონდა ჰეფი ენდი მაგრამ ასე იყო ზუსტად ![]() იქნებ ვინმემ იცოდეთ რაშია საქმე მერე კიდე რო არ მიღალატოს.მადლობა წინასწარ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(shalva90 @ 14th July 2010 - 15:52) [snapback]158826[/snapback] ცეპლენიის დისკი ახალი გადაკრული მაქვს,ჰაერის გამოშვებამაც არ უშველა ჰაერის გამოშვებაში რას გულისხმობ, როგორ გამოუშვით ჰაერი ? მაღალმთიან რაიონში ხო არ იყავი ? მემგონი ჟიდკოსტი გაქვს მთლიანად გამოსაცვლელი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 369 რეგისტრ.: 21-January 10 მომხმარებელი № 749 ![]() |
სურამში ვიყავი, სულ უბედურ ადგილებში არ მივლია, უგზოობა იყო ცოტა და ერთგან პატარა რუშიც გავიარე. ჟიდკოსტი ნორმაზე დგას.სადაც ჟიდკოსტი ასხია, მაგ ბაჩოკიდან შეიტანდა ჰაერსო და მანდედან გამოუშვა. მაგის მერე ცოტა დაიკლო ჟიდკოსტის დონემ და ჩავამატე.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ჰაერს მაქედან ვერ გამოიტანდა, მაგას პატარა ძუძუკასავით აქვს კარობკაზე და იქიდან უნდა გამოუშვა და პრაკაჩკა გაუკეთო, ხოლო მაგ ცილინდრში კი პლავნად ამატო ჟიტკოსტი რომ ძირამდეა არ ჩAვიდეს და კიდევ არ შეიტანოს ჰაერი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(shalva90 @ Jul 14 2010, 16:57) [snapback]158842[/snapback] სურამში ვიყავი, სულ უბედურ ადგილებში არ მივლია, უგზოობა იყო ცოტა და ერთგან პატარა რუშიც გავიარე. ჟიდკოსტი ნორმაზე დგას.სადაც ჟიდკოსტი ასხია, მაგ ბაჩოკიდან შეიტანდა ჰაერსო და მანდედან გამოუშვა. მაგის მერე ცოტა დაიკლო ჟიდკოსტის დონემ და ჩავამატე. მაგას რათ უნდა მკითხაობა . ერთი კაცი აწვება ცეპლენიის პედალს მეორე უყურებს შტიკს კარობკაზე რომელიც უშუალოდ აწვება რიჩაგს. თუ შტოკი არ მოძრაობს ბოლომდე მაშინ ჰიდრავლიკა ურევს სავარაუდოდ ზედა ცილინდრი რომელზეც ჟიდკოსტის ბაჩოკი დგას. ქვედას რომ ქონდეს პრობლემა დაღვრიდა ჟიდკოსტს. თუ შტოკი მოძრაობს მაგრამ მაინც არ თიშავს ბუდეა და კარობკის მოუხსნელად ვერაფერს გაიგებ. შენ შემთხვევაში ჩემი აზრით ზედა ცილინდრი ურევს, ეტყობა მანჟეტს რაღაც ჭირს შეიძლება ისევ აურიოს ამიტომ დაშლილებში იყიდე და შეცვალე. ჟიტკოსტის ბრალი არ მგონია მანდ იმხელა ტემპერატურა იყოს რომ ადუღებულიყო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 369 რეგისტრ.: 21-January 10 მომხმარებელი № 749 ![]() |
ხელოსანმა მითხრა ცეპლენიის დისკი იყო მიკრულიო, ანუ რო დააწვებოდი ცეპლენიას აგარ გამოდიოდა უკანო, არის ეგეთი შემთხვევები,სხვა მანქანებზე მინდახიაო. მერე რო გააკვრევინე და გაზი მიეცი დაშორდაო
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(shalva90 @ Jul 15 2010, 15:06) [snapback]159098[/snapback] ხელოსანმა მითხრა ცეპლენიის დისკი იყო მიკრულიო, ანუ რო დააწვებოდი ცეპლენიას აგარ გამოდიოდა უკანო, არის ეგეთი შემთხვევები,სხვა მანქანებზე მინდახიაო. მერე რო გააკვრევინე და გაზი მიეცი დაშორდაო ![]() ![]() კი, ხდება ხოლმე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 369 რეგისტრ.: 21-January 10 მომხმარებელი № 749 ![]() |
მადლობა ძმაო,გაიხარე, სერიოზული არაპერია ანუ ხო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
მოკლედ,ვეძებე და გავაცოცხლე თემა,მოდერებით დაშინებულმა
![]() საერთოდ,სიჩქარეებში კარგად ვარდება,ზეთი და ჟიდკოსტი გამოცვლილი მაქვს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Davit 061
ბოქსებში ახვიდე ჯობია და ხელოსანს ანახო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(VADA @ May 26 2014, 11:47) [snapback]595137[/snapback] Davit 061 ბოქსებში ახვიდე ჯობია და ხელოსანს ანახო. მყავდა ადრე ,მაგრამ ჩემს მანქანას, ხელოსანს დაინახავს თუ არა ,აღარაფერი ჭირს ხოლმე.... შეიძლება ბაჩოკის მანჟეტის ბრალი იყოსო... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 13-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,311 ![]() |
რა მეთოდიკით შევამოწმო „სცეპლენიის“ მუშაობა ჩემ მექანიკა ამერიკელ ფორესტერზე 2006? თუ ადგილიდან პირველ გადაცემაზე და აწეულ „რუჩნიკზე“ ვცდილობ დაძვრას, არაფერი არ გამოდის: მოტორი ქრება ნებისმიერ გაზზე. ანუ ვითომ და ყველაფერი გამართულია. მაგრამ თუ 60კმ/სთ 4 ან 5 სიჩქარეზე სიარულის დროს გაზს ბოლომდე მივცემ, ტაქომეტრი უცებ ავარდება 5000-6000-მდე და ამ მონაცემებზე რჩება, სანამ მანქანა კრიფავს შესაბამის ამ „ობოროტებისთვის“ სიჩქარეს. რაში შეიძლება იყოს საქმე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 836 რეგისტრ.: 1-March 14 მომხმარებელი № 4,060 ![]() |
Saqme rashia da ceplenia buqsaobs. Cota xanshi magas dabal sichqareebshi da dadzvris drosac izams..
|
|
|
![]() ![]() |