გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 26 2010, 17:04
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
მოკლედ კლიმატ კონტროლს რომ ჩავრთავ თავიდან ყველაფერი რიგზეა.10-15 წუთის სიარულის შემდეგ დაიწყებს ცხელი ჰაერის დაბერვას და არის ეგრე.ერთ რამეს დავაკვირდი,როცა მატორი გადახურდება და ვინტილატორის ჩართვაზე მიდგება საქმე ორივე ვინტილატორს ერთად რთავს.ზოგმა მითხრა ერთს უნდა რთავდესო და შეიძლება მაგის ბრალიაო.ფრეონი არ აკლია,კომპრესორიც ხოშიანად მუშაობს,გაჩერებულზეც კარგად მუშაობს,აი სიარულის დროს ცოტა ხანში ერხევა.რისი ბრალი უნდა იყოს ხომ არ იცით?
|
|
|
|
![]() |
Jul 26 2010, 17:10
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
shalvaab
რადიატორში წყალი ხომ არ აკლია, ან ხომ არ გასდის? |
|
|
|
Jul 26 2010, 19:23
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(shalvaab @ Jul 26 2010, 18:04) [snapback]161412[/snapback] მოკლედ კლიმატ კონტროლს რომ ჩავრთავ თავიდან ყველაფერი რიგზეა.10-15 წუთის სიარულის შემდეგ დაიწყებს ცხელი ჰაერის დაბერვას და არის ეგრე.ერთ რამეს დავაკვირდი,როცა მატორი გადახურდება და ვინტილატორის ჩართვაზე მიდგება საქმე ორივე ვინტილატორს ერთად რთავს.ზოგმა მითხრა ერთს უნდა რთავდესო და შეიძლება მაგის ბრალიაო.ფრეონი არ აკლია,კომპრესორიც ხოშიანად მუშაობს,გაჩერებულზეც კარგად მუშაობს,აი სიარულის დროს ცოტა ხანში ერხევა.რისი ბრალი უნდა იყოს ხომ არ იცით? კონდენციონერი როცა ჩართულია (უფრო სწორედ კომპრესორი როცა ჩაირთვება) ორივე ვენტილატორი ერთად უნდა ტრიალებდეს. როცა ცხელს დაუბერავს ნახე ვენტილატორები ტრიალებს თუ არა ? კიდევ ნახე კონდენციონერის რადიატორი (კონდენსატორი) ჭუჭყიანი ხომ არაა. |
|
|
|
Jul 26 2010, 20:41
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
ანტიფრიზი არ აკლია,არც ადუღებს.დღეს შევამოწმე,ცხელი რომ დაუბერა ავხადე კაპოტი და ორივე უბერავდა.მაგ კონდენსატორი დაახლოებით სად უნდა ეყენოს?ისე მატორი როცა ცხელია კონდენციონერის გარეშე ორივე პროპელერი უნდა ტრიალებდეს თუ ერთი?ჩემთან ორივე ბრუნავს და ეგ ხომ არ აფუჭებს საქმეს
|
|
|
|
Jul 28 2010, 18:09
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 142 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 1,066 |
ჰო ეს მეც მაინტერესებს ოგონდ ჩემთან ერტი ტრიალებს. და წესი რაარის ერტი უნდა ტრიალებდეს ტუ ორი??
|
|
|
|
Jul 28 2010, 18:42
გამოხმაურება
#6
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 234 რეგისტრ.: 25-March 10 მომხმარებელი № 933 |
ციტატა(shalvaab @ Jul 26 2010, 18:04) [snapback]161412[/snapback] მოკლედ კლიმატ კონტროლს რომ ჩავრთავ თავიდან ყველაფერი რიგზეა.10-15 წუთის სიარულის შემდეგ დაიწყებს ცხელი ჰაერის დაბერვას და არის ეგრე.ერთ რამეს დავაკვირდი,როცა მატორი გადახურდება და ვინტილატორის ჩართვაზე მიდგება საქმე ორივე ვინტილატორს ერთად რთავს.ზოგმა მითხრა ერთს უნდა რთავდესო და შეიძლება მაგის ბრალიაო.ფრეონი არ აკლია,კომპრესორიც ხოშიანად მუშაობს,გაჩერებულზეც კარგად მუშაობს,აი სიარულის დროს ცოტა ხანში ერხევა.რისი ბრალი უნდა იყოს ხომ არ იცით? ჩემს ძმაკაცსაც იგივე პრობლემა აქვს ოღონდ ვოლვოზე. თავიდან რომ ჩართავს ჯიგრულად მუშაობს, მაგრამ როგორც კი ცოტას მიაჭერს ეგრევე იწყებს ცხელი ჰაერის გამოშვებას. იმის მანქანასაც ყველაფერი რიგზე აქვს - ფრეონიც, ვინტილატორიც ირთვება. ნეტა რა უნდა იყოს ჰა? |
|
|
|
Jul 28 2010, 21:53
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 |
დიდი შანსია ფილტრი იყოს ფრეონის
|
|
|
|
Jul 28 2010, 22:05
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 |
კაროჩე ჩემი მანქანა სად დავატენინო ფრეონით ვინმე ნაცნობი არ გყავთ ?
-------------------- 4x4=16
|
|
|
|
Jul 29 2010, 07:17
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 |
მთელმა კლუბმა სადაც დატენა თუგინდა მიგასწავლი,ჩემი მეგობრის პროფილაკტიკაში.
899 53 10 12 871 53 10 12 გია ქვია,უთხარი დათოს მეგობარი ვარო და ჯირგულ ფასში გააკეთებინებს |
|
|
|
May 23 2014, 16:01
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 13-September 13 მომხმარებელი № 3,672 |
ამ საკითხთან რაიმე ხომ არ გაირკვა?
ჩემიც ეგრეა რომ ჩავრთავ ეს 20 წუთი უბერავს ცივს და მერე თბილზე გადადის. სად და როგორ მოაგვარეთ ეს პპრობლემა? ხომ ვერ დამეხმარებით? |
|
|
|
May 23 2014, 16:20
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 |
shalvaab
ციტატა(shalvaab @ 26th July 2010 - 18:04) [snapback]161412[/snapback] ფრეონი არ აკლია,კომპრესორიც ხოშიანად მუშაობს,გაჩერებულზეც კარგად მუშაობს,აი სიარულის დროს ცოტა ხანში ერხევა.რისი ბრალი უნდა იყოს ხომ არ იცით? კომპრესორი ვერ მუშაობს კარგად (მიზეზს ხელოსანი გეტყვის). გაჩერებულზე იმიტომ ყოფნის რომ ძრავს დაბალი აბაროტი აქ და რო დადიხარ მაგ დროს ვეღარ ტრიალებს ისე როგორც უნდა ტრიალებდეს და ფრეონიც ცხელდება, შესაბამისად ჰაერიც ცივის ნაცვლად ცხელი მოდის |
|
|
|
May 23 2014, 17:03
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 13-September 13 მომხმარებელი № 3,672 |
და ხელოსანი სად არის კარგი?
|
|
|
|
May 26 2014, 20:17
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 |
აუ ეს ვინტილატორების ტრიალი ვერ დავადგინე ვერც მე რა.
მოკლედ კონდეციონერ ჩართულზე ორივე ტრიალებს. წყალს წევს ჩემი, 2000 წლიანი უტურბინო. ნომრის ზემოთ რომ ნიშნულია მაქამდე რომ ადის წყალი მაშინ რთავდა პროპელერს (კრიშკის მხარეს რომ აყენია) გამოვცვალე დაჩიკი და ეხლა ნორმას რომ აცდება მერე რთავს პროპელერს (ოღონდ მეორე პროპელერს) და აგრილებს, მეორე ნიშNულამდე არ ავიდა რომ ვნახო ორივე იტრიალებს თუ არა |
|
|
|
May 26 2014, 20:41
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
gemin
წესით პირველი უნდა ირთვებოდეს მგონი. მეორე ირთვება კონდიციონერს როცა ჩართავ, ან როცა პირველი ვენტილატორი ვერ ერევა. |
|
|
|
May 27 2014, 09:54
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 101 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,669 |
ეგეთი პრობლემა მეც მქონდა, როგორც დადგინდა დიდი ხნის წვალების მერე კომპრესორის ელექტრო მაგნიტები იყო მწყობრიდან გამოსული...
მანქანა მოძრაობაში რომ მოდიოდა ეგ ამბავი მერე ეწყებოდა, კარგად ნახეთ ამ მხრივ პრობლემა ხომ არ არის... პრობლემა იმით მოგვრადა რომ სხვა კომპრესორი დავაყენე (ხელოსანი ვერ ვნახე ვინც ელ. მაგნიტების გაუმართაობას მოაგვარებდა) |
|
|
|
May 31 2014, 22:20
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 13-September 13 მომხმარებელი № 3,672 |
მოკლედ თემქაზე ვიყავი ეგრედ წოდებულ "დომბიტა"-ში
ჩემსას ცოტა ფრეონი აკლდა, არ აპარებდა. მაგრამ როლიკი იყო გასასწორებელი, ვინაიდან მაგნიტი ითიშებოდა. გამიკეთეს ჯამურად 40 ლარი. პრობლემა ისააა რომ ძალიან ბევრი ხალხი იყო. წარ,ატებები |
|
|
|
![]() ![]() |