![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
მეგობრებო, მოკლედ როგორც ძალიან ბევრს ჩემ 2.0 2001-იან Stb-ს რადიატორმა გააპარა და ბევრი წებების და მაიმუნობის მერე ნერჟავეიკის კრიშკა გავაკეთებინე...
საკაიფოდაა წყალს არ იკლებს რაშირიტელნის არ ავსებს... იტოგში კარგადაა ყველაფერი გარდა ერთისა: ვენტილატორი ძააააალიან დიდხანს ტრიალებს... ვივლი მერე გავაჩერებ ჩაირთვება ვენტილატორი და აღარ ჩერდება... არ დამიცდია რამდენიხანი მოუნდება მარა ერთი 3-4 წუთი იმენა იტრიალა და მერე ან ვქოქავ ხოლმე ან ვთიშავ... გარდა ამისა რამდენჯერმე ამინთო ჩექ ენჯინი და მერე ცოტახანშივე ჩააქრო... თვითდიაგნოსტირებამ 22 ამოაგდო ანუ დეტონაციის დაჩიკი... მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე... წყლის ტემპერატურა სულ ნორმაზედგას, ვერვხვდები ვენტილატორი რატო არ ითიშება ცოტახანში (არ ვგაზაობ ვაბშე ნელა დავდივარ და მაინც)... წყალი ვროდე არ ხურდება. ჰაერიც არაა სისტემაში, ჩავუტარე ჰაერის გამოყვანის რიტუალი ![]() იქნება რამე მირჩიოთ რა გავაკეთო რო ვენტილატორი დროზე გაითიშოს ხოლმე... ჩექი კიდე საგანგაშოა??? თუ ესე იშვიათად რო აინთებახოლმე არაფერია??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ 1st September 2010 - 18:23) [snapback]169449[/snapback] მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე... ეგ თავიდან იწყებს ეგრე და მერე უფრო და უფრო დიდიხანი ანთია. ეგ დეტ.დაჩიკი გაფუჭებულია და გამოცვლა უნდა თორე აპერეჟენია გექნება დაგდებული და ნელა ივლის. ისე ესეთი თემა 1000ცალია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
ვენტილატორის დიდხანსბრუნვასაც ეგ იწვევს ვითომ???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ 1st September 2010 - 18:29) [snapback]169452[/snapback] ვენტილატორის დიდხანსბრუნვასაც ეგ იწვევს ვითომ??? არა. ჩემთან ეგრევე ითიშება და შენთან რაარის გადაკეტებული არვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
არაფერი არაა გადაკეთებული... პროსტა რადიატორის კრიშკაა შეცვლილი და ნერჟავეიკის აყენია...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
მეც გადავაკეთე ალიმინზე მარა ითიშება როცა ვაქრობ მანქანას
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
ხოდა მაგას ვჩივი... მანამდეც დიდხანს ტრიალებდა მარა წყალს რო იკლებდა იმას ვაბრალებდი ალბათ ისე ვერ ცივდება მატორითქო... მარა ეხლა გამოცვლილია კრიშკა და ყველაფერი უნდა ნორმალურად იყოს თითქოს...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
Reference Frame
ვენტილატორები რომ მიუყენეს, სწორად მიუერთეს???... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
არვიცი როგორ ვნახო რამე სქემა არაა??? მეთითონ შევამოწმებდი...
მე პროსტა დავტოვე მანქანა და იმეთმა მოხსნეს რადიატორი და ა.შ. მამენტ სულ ეგრე არაა. აი თუ ცოტა გავიარე მაშინ არ რთავს რა... როცა ვივლი მაშინ ირთვება... ანუ თუ არაა მატორი გახურებული არ ჩართავს... მარა თუ ჩართო მტრისას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ Sep 1 2010, 20:12) [snapback]169466[/snapback] არვიცი როგორ ვნახო რამე სქემა არაა??? მეთითონ შევამოწმებდი... მე პროსტა დავტოვე მანქანა და იმეთმა მოხსნეს რადიატორი და ა.შ. მამენტ სულ ეგრე არაა. აი თუ ცოტა გავიარე მაშინ არ რთავს რა... როცა ვივლი მაშინ ირთვება... ანუ თუ არაა მატორი გახურებული არ ჩართავს... მარა თუ ჩართო მტრისას ![]() გადაამოწმე ორივე ვენტილატორი ტრიალებს ??? თუ ორივე ირთვება და მაინც დიდხანს ტრიალებს მაშინ ჰაერია დარჩენილი სისტემაში. პლასტმასის რაშირიწელნი ბაჩოკში წყლის დონეს შეხედე - ცხელზე დონე საკმაოდ უნდა იმატებდეს თუ არ იცვლება მაშინ ნაღდად ჰაერია დარჩენილი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
Sturbo
გაიხარე აბა დავაკვირდები და დავწერ... და რაშირიტელნში როარიცვლებოდეს ხოშეიძლება რო კლაპნიანი კრიშკის ბრალიც იყოს??? აქვე ვიკითხავ ამ რაშირიტელნში რო გადავა წყალი მერე ისევ გადმოდის რადიატორში რო ცივდება ძრავი??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 09:50) [snapback]169650[/snapback] Sturbo გაიხარე აბა დავაკვირდები და დავწერ... და რაშირიტელნში როარიცვლებოდეს ხოშეიძლება რო კლაპნიანი კრიშკის ბრალიც იყოს??? აქვე ვიკითხავ ამ რაშირიტელნში რო გადავა წყალი მერე ისევ გადმოდის რადიატორში რო ცივდება ძრავი??? კი, მასეა, რასშირიწელი იმისთვის არის რომ წყალი რომ გაცხელდება და გაფართოვდება, გადავიდეს ბაჩოკში და რომ გაგრილდება, უკან დაბრუნდეს ისევ ![]() ანუ მაგ კრიშკას აქვს ორმხრიანი კლაპანი, თუ ერთ მხარეს მაინც არ მუშაობს კლაპანი, უნდა გამოცვალო აუცილებლად, მაგ შემთხვევაში ან რასშირიწელში აღარ გადავა წყალი და სადმე სხვაგან გაუშვებს (შლანგიდან, რადიატორიდან და ა.შ.) ან გადავა და უკან აღარ დაბრუნდება, ანუ ბაჩოკი გაივსება ბოლომდე და სისტემას წყალი დააკლდება..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
PAINKILLER
ეგ კრიშკა გამოცვალა ამან. რადიატორი რო გააკეთებინა კრიშკაც იყიდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(GeoRacer @ Sep 2 2010, 10:04) [snapback]169656[/snapback] PAINKILLER ეგ კრიშკა გამოცვალა ამან. რადიატორი რო გააკეთებინა კრიშკაც იყიდა აბა რაღაც სხვა რამე ხდება, ტემპერატურა სადამდე ადის?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
GeoRacer
არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო... დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა... და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში... ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... ![]() და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 11:45) [snapback]169669[/snapback] GeoRacer არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო... დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა... და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში... ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... ![]() და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება??? თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას. ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს). შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Sep 2 2010, 11:47) [snapback]169679[/snapback] თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას. ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს). შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია. ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) ![]() ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 10:45) [snapback]169669[/snapback] ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... ![]() წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა ![]() ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Sep 2 2010, 12:58) [snapback]169680[/snapback] ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) ![]() წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა ![]() ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის ![]() ჩემ მანქანაზე რამდენჯერაც ვნახე ორივე ტრიალებდა (კონდენციონერის გარეშე) თუმცა ორი დამოუკიდებელი რელე მართავს და ტყუილად არ დააყენებდნენ. შეიძლება სიარულისას მართლა მარტო ერთს რთავს. როგორც დავაკვირდი გაჩერებულ მანქანაზე რომ ჩაირთვება 30-40 წამში უნდა გაითიშოს. კომპიუტერის მიხედვით 95 ზე ირთვება 92 გრადუსზე ითიშება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Sep 2 2010, 12:11) [snapback]169684[/snapback] ჩემ მანქანაზე რამდენჯერაც ვნახე ორივე ტრიალებდა (კონდენციონერის გარეშე) თუმცა ორი დამოუკიდებელი რელე მართავს და ტყუილად არ დააყენებდნენ. შეიძლება სიარულისას მართლა მარტო ერთს რთავს. როგორც დავაკვირდი გაჩერებულ მანქანაზე რომ ჩაირთვება 30-40 წამში უნდა გაითიშოს. კომპიუტერის მიხედვით 95 ზე ირთვება 92 გრადუსზე ითიშება. ახალდაქოქილზე ნამდვილად მხოლოდ ერთი ვენტილიატორი ტრიალებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
ჩემი რო გავაჩერებ მაშინ ტრიალებს ერთი მარტო და კონდენციონერისკენ რომელიცაა ის...
ადრე თუარვცდები მარცხენა ტრიალებდა... იმასაც შევხედავ კონდენციონერზე რასიზამს... მემგონი მართლა აურიეს მიერთებისას... ისე შეიძლება მარჯვენა მარცხენას როზეტკაში იჯდეს და პირიქით??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 12:29) [snapback]169688[/snapback] ჩემი რო გავაჩერებ მაშინ ტრიალებს ერთი მარტო და კონდენციონერისკენ რომელიცაა ის... ადრე თუარვცდები მარცხენა ტრიალებდა... იმასაც შევხედავ კონდენციონერზე რასიზამს... მემგონი მართლა აურიეს მიერთებისას... ისე შეიძლება მარჯვენა მარცხენას როზეტკაში იჯდეს და პირიქით??? შეილება მეორე საერთოდ არც არის შეერთებული..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
კონდენციონერის ჩართვისას ორივე ვენტილატორი ირთვება...
გავთიშავ კონდენციონერს და მარტო მარჯვენა ტრიალებს (კაპოტქვეშ რო იყურები) თუ ცხელია მატორი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 18:37) [snapback]169783[/snapback] კონდენციონერის ჩართვისას ორივე ვენტილატორი ირთვება... გავთიშავ კონდენციონერს და მარტო მარჯვენა ტრიალებს (კაპოტქვეშ რო იყურები) თუ ცხელია მატორი... ხოდა ნორმალურად ტრიალებენ ესე იგი ![]() მეორე ვენტილიატორი ირთვება როცა აგაზავებ მატორს და ეგრევე გააჩერებ მანქანას, მაგ დროს რადიატორს ჰაერი მხოლოდ ვენტილიატორით მიეწოდება და მაგიტომ სჭირდება მეორეს ჩართვაც ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 57 რეგისტრ.: 18-July 09 მომხმარებელი № 241 ![]() |
ის დეტონაციის დაჩიკის 22 კოდს რო აგდებს ეგ რასნიშნავს რო დაჩიკია გაფუჭებული თუ რამე სხვა იწვევს არასწორ დეტონაციას და დაჩიკი პროსტა აფიქსირებს???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
დღეს მეც დავაკვირდი ცჰემ ფორიკას, გაჩერებულზე მატორს რო ვამუშავებდი და წყალმა აიწია ჩაირთო მარტო მარჯვენა ვინტილიატორი (კაპოტთან რო დადგები ხელმარჯვნივ) მარცხენა არ ჩაირთო, მერე ჩავრთე კონდიციონერი, როცა მარჯვენა მორჩა ტრიალს და ორივე ხოშიანად ამუშავდა, ესეიგი ვივარაუდო რო ეგრეც უნდა იყოს? ვინტილიატორები აშკარად მუშაობენ, აქ როგორც წავიკითხე თუ ძალიან არ არის გახურებული მატორი და მანქანა არ არის ნაგაზავები ირთვება ერთი ვინტილიატორი, ხოლო თუ ძალიან არის მატორი გახურებული და ჭირდება მალე გაგრილება მხოლოდ მაშინ ეხმარება მეორე ვინტილიატორიო, ეს რამდენად მართალია და ესეიგი ეგრა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 8-September 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,385 ![]() |
ეგრეა ეგრე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 ![]() |
მე რატომღაც მგონია რომ მაინც რადიატორის კრისჰკის ბრალი იქნება, ფორიკას როგორც ვიცი რადიატორის ზედა მხარე პლასმასისარის და კრისჰკაც ზევიდან აყენია, და თუ ზედა მხარე გადააკეთა კრიშკის ყელს ვერ გადმოიტანდა და ალბად სხვა რაგაცის დაადუგა ზევიდან, და როგორც ყველა ფირმას კრიშკა გარკვეულ წნევას იკავებს , და ახალი გაკეთებული რადიატორის ყელი არ მუშაობს ისე როგორც საჭიროა, მე მაგას დავაბრალებდი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 74 რეგისტრ.: 18-October 10 მომხმარებელი № 1,531 ![]() |
რადიატორის კრიშკას სად გავაკეთებინო ვერ მეტყვით? ან ტელეფონი ხომ არ გაქვთ ვინმეს ხელოსნის?
ახალ თემას არ ვხსნი და იმედია ამ ძველ თემაში ვინ მე შემოიხედება და პასუხს გამცემს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 8-September 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,385 ![]() |
იყიდება ეგ კრიშკები ცალკე აქ მაქვს ნანახი ოღონდ დიდი ხნის წინ,შეიარე მაინც- ბივ ქვია მაღაზიას დიდუბის ქ.37 ტელ:599 10 22 98. 235 24 98. 234 46 40. 245 33 09
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 74 რეგისტრ.: 18-October 10 მომხმარებელი № 1,531 ![]() |
დიდი მადლობა სწრაფი პასუხისათვის!
ფორესტერის რადიატორის პლასტმასის თავს ალუმინისაგან ან რკინისაგან აკეთებენ. ვის რა გამოცდილება გაქვთ და რას მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 13-May 12 მომხმარებელი № 2,698 ![]() |
მყავს ამერიკული მიცუბიში გალანტი 1999 2.4 ძრავით. მინთებს ძრავის ჩეკს 'service engine soon', დიაგნოსტიკაზე მითხრეს EGR valve-ს ბრალიაო, ჩავხსენი გავწმინდე, მაგრამ ისევ აანთო ჩეკი. ხომ არ იცით ვინმე მცოდნე ხელოსანი ვინც ამ პრობლემას გადამიჭრის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(daviti_k @ 12th September 2012 - 16:05) [snapback]423532[/snapback] მყავს ამერიკული მიცუბიში გალანტი 1999 2.4 ძრავით. მინთებს ძრავის ჩეკს 'service engine soon', დიაგნოსტიკაზე მითხრეს EGR valve-ს ბრალიაო, ჩავხსენი გავწმინდე, მაგრამ ისევ აანთო ჩეკი. ხომ არ იცით ვინმე მცოდნე ხელოსანი ვინც ამ პრობლემას გადამიჭრის? http://mitsubishi-club.ge/ ანდა როგორ გაწმინე ძალიან მაინტერესებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,012 რეგისტრ.: 13-May 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,019 ![]() |
არ იშლება არა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(G U G A @ 13th September 2012 - 09:50) [snapback]423695[/snapback] არ იშლება არა და თავისთავად არც იწმინდება, შეიძლება კონტაქტები გაწმინდა !!! რა კონტაკტი? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 13-May 12 მომხმარებელი № 2,698 ![]() |
კი არანაირი კონტაქტი არ აქვს, უბრალოდ კლაპანი რომელიც ადის და ჩადის ჰაერის წნევის ცვალებადობის დროს, მაგ კლაპანის ხვრელი და მიმდებარე ტერიტორია იყო დაბინძურებული, მაგი არ იშლება ერთი მტლიანი მექანიკური ნაწილია, რო შევამოწმე ეს კლაპანის ადიდოდა და ჩადიოდა რო ჩაბერავდი, რავი სხვა რა მოვალეობა აქ მაგ დეტალს თითქოს და მუშაობდა. ე.ი. რას მირჩევთ გამოცვალო? მაგრამ მაინც რო არ ჩაქრეს ძრავის ჩეკი
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 16-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,258 ![]() |
მეგობრებო ალბატ სწორად ვსვავ კიტხვას.ამერიკული ფორიკა მყავს 2003 წ.ჩეკი აქვს ანტილი რაცვიყიდე მისმერე და რაზეანტებენ ეს მანქანები ჩეკს ?მიტხარიტ ვისაც რასჰემტხვევაც გქონიატ ამასტან დაკავსჰირებიტ.მადლობტ წინასწარ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:04) [snapback]467620[/snapback] მეგობრებო ალბატ სწორად ვსვავ კიტხვას.ამერიკული ფორიკა მყავს 2003 წ.ჩეკი აქვს ანტილი რაცვიყიდე მისმერე და რაზეანტებენ ეს მანქანები ჩეკს ?მიტხარიტ ვისაც რასჰემტხვევაც გქონიატ ამასტან დაკავსჰირებიტ.მადლობტ წინასწარ ჩეკთან დაკავშირებით 1000 მიზეზი შეიძლება იყოს..... დიაგნოსტიკა უნდა მაგას, MAXOUNI-ს ან RACKER-ას შეეხმიანე და დაგაკვალიანებენ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 16-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,258 ![]() |
როგორსჰევეხმიანო ბრატ?კარგად ვერვერკვევი აქ და დამაკვალიანე ტუსჰეგიდზლია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(daviti_k @ 21st September 2012 - 16:51) [snapback]425656[/snapback] კი არანაირი კონტაქტი არ აქვს, უბრალოდ კლაპანი რომელიც ადის და ჩადის ჰაერის წნევის ცვალებადობის დროს, მაგ კლაპანის ხვრელი და მიმდებარე ტერიტორია იყო დაბინძურებული, მაგი არ იშლება ერთი მტლიანი მექანიკური ნაწილია, რო შევამოწმე ეს კლაპანის ადიდოდა და ჩადიოდა რო ჩაბერავდი, რავი სხვა რა მოვალეობა აქ მაგ დეტალს თითქოს და მუშაობდა. ე.ი. რას მირჩევთ გამოცვალო? მაგრამ მაინც რო არ ჩაქრეს ძრავის ჩეკი არადა ეს ნაწილიც საკმაოდ ძვირი ღირს ანუ ჩეკი შეგიმოწმეს და ამოგდო კოდი, რომელიც ეკუთვნის EGR-ს? ხომ სწორად გავიგე? თუ ეგრეა გამოცვალე, სხვა გზა არ გაქვს სამწუხაროდ. თუ ეგ არ იქნება და ჩეკი მაინც დარჩება მაშინ მიაკითხე იმათ ვინც გითხრა რომ EGR არის. ![]() ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:18) [snapback]467626[/snapback] როგორსჰევეხმიანო ბრატ?კარგად ვერვერკვევი აქ და დამაკვალიანე ტუსჰეგიდზლია 591400141 მახო (MAXOUNI) 593769152 შოთა (RACKER) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 16-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,258 ![]() |
ხელოსნები არიან ესენი ალბატ ხომ??
??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:58) [snapback]467633[/snapback] ხელოსნები არიან ესენი ალბატ ხომ?? არა, ხელოსნები არ არიან. დაგეხმარებიან კომპიუტერულ დიაგნოსტიკაში, კომპეტეტური ხალხია სუბარუს მცოდნეებთა შორის.რათქმაუნდა შესაბამისი ანაზღაურებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
ჩემს ლეგასსაც იგივე პრობლემა აქვს .... ვინტილატორებს ხშირად რთავს ... ნელა ვივლი თუ ვაგაზავებ არ აქვს მნიშვნელობა... ჰაერები აქვს თუ არა როგორ შევამოწმო, იქნებ ვინმემ დაწეროთ....
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 54 რეგისტრ.: 17-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,383 ![]() |
ციტატა(legacy b4 @ Apr 10 2013, 18:20) [snapback]483949[/snapback] ჩემს ლეგასსაც იგივე პრობლემა აქვს .... ვინტილატორებს ხშირად რთავს ... ნელა ვივლი თუ ვაგაზავებ არ აქვს მნიშვნელობა... ჰაერები აქვს თუ არა როგორ შევამოწმო, იქნებ ვინმემ დაწეროთ.... და ტემპერატურა როგორ დგას შენთან ჩემსაზე ტემპერატურა ნორმაზე დგას ყოველთვის ჩემიც საკმაოდ ხშირად მუშაობს ჩემ ძმაკაცს ყავს 2,0 უტურბინო იმისაზეც ეგრეა ხშირად მუშაობს . 2,5 უტურბინო მყავს ფორესტერი წყალი ცირკულირებს აშკარად ჩეთან რაშირიწელნი ბააჩოკში ცხელზე საგრძნობლად იმატებს წყლის დონე დილით ცივზე ისევე ნორმაზეა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
ხალხნოოო, დამეხმარეთ გთხოვთ
![]() მანქანაში ჩეკენჯინი ამინთო. მოკლედ რაშია საქმე გადაბმულობის დისკი გადავაკვრევინე. ხო და რომ დაშალეს და მერე ააწყვეს, ანუ კოლოფის მოხსნა დაყენების მერე ძრავმა ჩეკის ანთება დაიწყო. რომ ააწყვეს, დაქოქეო მითხრეს, გასაღები რომ გადავატრიალე, მოკვდა მანქანა რომ იტყვიან, მერე ძრავში სადღაც რაღაც დაუჭირეს, მითხრეს მასა დავუჭირეთო, მაგისი ბრალი იყო რომ დენი არ გქონდაო, მაგის მერე ხან ანთია ჩეკი ხან არა. 2 გან მივედი დიაგნოსტიკაზე. ერთს არ ქონდა ამერიკული ფორესტერ 2.5 იანი ძრავის პროგრამა, მეორეს კიდე ბაზები ქონდა წაშლილი ![]() ![]() ხო და მირჩიეთ სად წავიდე. სადმე ისანი სამგორში არის კიდე სხვა დიაგნოსტიკი? ან იქნე რამე მირჩიოთ ისეთი რომ მე თავად გამოვასწორო? სანთლები გამოვცვალე კიდე მაგის მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
pilo
არსებობს ასეთი კანტორა"სუბარუ მოტორსი" სადაც კვალიფიციურ მომსახურებას მიიღებ ჩემი აზრით... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
shota
სად არის მერე ეგ ტერიტორიულად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(pilo @ 11th July 2013 - 21:24) [snapback]509873[/snapback] სად არის მერე ეგ ტერიტორიულად? ვაიმეეეეეე ![]() http://subaru-motors.ge/ რამხელა ბანერი კიდია ფორუმის თავზე, ნეუჟელი არ გინახავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
Black Jo
მერე როგორი ფასებია მანდ? არ გამწეწავენ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
pilo
ჩვენი კლუბის პროფილაქტიკაა ძმობილო და იმიტო გასწავლეთ, გაწეწვა თუ გინდა მაგასავც მიგასწავლი არარი პრობლემა... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
ხო და მასე თუა, მაშინ
![]() დატესტვა მინდა რატო ანთებს ჩეკს, ჩიბუხი მაქვს სანთლის გამოსაცვლელი, ძრავის მარცხენა ბალიშაა გაფუჭებულიო, ძრავის თავაკების შუასადებებია გამოსაცვლელი, ზეთია გამოსაცვლელი, ჰაერის და ბენზინის ფილტრიც. ხო და რა დამიჯდება ეს ყველაფერი შეგიძლია მითხრა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 374 რეგისტრ.: 5-May 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,421 ![]() |
ციტატა(pilo @ 17th July 2013 - 15:28) [snapback]511505[/snapback] ხო და რა დამიჯდება ეს ყველაფერი შეგიძლია მითხრა? ადი ბოქსებში და ფასებზეც დაგაკვალიანებენ და შენ მანქანასაც განკურნავენ. მეძვირეები და მხედრიონელები არ არიან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
nik_je
ეეეეჰ, მაე ხო უნდა ვიცოდე რა თანხა ავიყოლო თან? ![]() კარგი გასაგებია, ფასები იქ გვიგო აქ არ მეტყვით მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 13-March 14 მომხმარებელი № 4,087 ![]() |
gamarjobat,eg cheki mec mintebs,antebis mere ashkarad vegar garbis,diagnostikaze mitxra, rom katalizatoris dachiki ari dabredili da sheizleba detonaciis dachikico da iqneb mitxrat vinmem eg detonaciis dachiki ras aketebs? ან სად იყიდება და რა გირს....
|
|
|
![]() ![]() |