![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
წვიმის დროს გუბეები რომ იჩითება შიშით სიჩქარეს ვაგდებ და ისე შევდივარ, თორემ ერთხელ შევარდი სადღაც 90-ით და ცხვირი ისეთი აათამაშა რომ ლამის ...... შიშისაგან და საბურავების ბრალია? თუ ??????????
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
ზამთრის საბურვები ზაფხულში და თან წვიმის დროს ძააან მაგრად ცურავს.და ისედაც გუბეში საბურავეი მაგრად ცურავს მეც მოვიდა ეგრე ადრე ფორიკათი ოღონდ პირდაპირ მივდიოდი და ეგრვე გვერდზე გამისროლა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ანუ საბურავები შევცვალო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
SGR500
გუბეში ნელა შედი ხოლმე... ისე ზამთრის საბურავები ამ სიცხეში ძალიან ცოდოა ისედაც... ხოლო გუბეში მაღალ სიჩქარეზე ნებისმიერი მანქანა ცურდება, თან საშიშად... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
საბურავებს აქვს ე.წ. სანიაღვრე ჭრილი, უმეტესად 2 ზოლი რაც წყალზე გასრიალებას უშლის ხელს, მართალია ისიც ცურავს ოღონდ რა შედარებაა, ორივენაირი გამომიცდია ერთი და იმავე მანქანაზე და განსხვავება ნამდვილად ვიგრძენი
![]() |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ციტატა(Matador @ Sep 3 2010, 14:38) [snapback]170005[/snapback] SGR500 გუბეში ნელა შედი ხოლმე... ისე ზამთრის საბურავები ამ სიცხეში ძალიან ცოდოა ისედაც... ხოლო გუბეში მაღალ სიჩქარეზე ნებისმიერი მანქანა ცურდება, თან საშიშად... რავი, 90 მაღალია? წინ ძმაკაცი მიდიოდა მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და 0 პრობლემა, მე კიდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback] რავი, 90 მაღალია? წინ ძმაკაცი მიდიოდა მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და 0 პრობლემა, მე კიდე და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? ![]() ![]() მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა... ციტატა(gio680 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170006[/snapback] საბურავებს აქვს ე.წ. სანიაღვრე ჭრილი, უმეტესად 2 ზოლი რაც წყალზე გასრიალებას უშლის ხელს, მართალია ისიც ცურავს ოღონდ რა შედარებაა, ორივენაირი გამომიცდია ერთი და იმავე მანქანაზე და განსხვავება ნამდვილად ვიგრძენი სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას... რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება... ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback] მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ციტატა(Matador @ Sep 3 2010, 15:00) [snapback]170017[/snapback] და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? ![]() ![]() მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა... სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას... რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება... და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? ![]() ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ Sep 3 2010, 15:08) [snapback]170021[/snapback] ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე, რაზვალი გაასწორებინე. მერე ნახე . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Sep 3 2010, 15:14) [snapback]170023[/snapback] რაზვალი გაასწორებინე. მერე ნახე . გავასწორებინე თეგეტაში და რავი , ისე კი მიაქვს მარჯვნივ რული მაგრამ საბურავს დავაბრალე ისე რაღაც უცნაურად კი ცვითავს იმენნა მარჯვანას, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ Sep 3 2010, 15:20) [snapback]170027[/snapback] გავასწორებინე თეგეტაში და რავი , ისე კი მიაქვს მარჯვნივ რული მაგრამ საბურავს დავაბრალე ისე რაღაც უცნაურად კი ცვითავს იმენნა მარჯვანას, გაასწორებინე მაგრამ ერთი მაგარი ჩარტყმა მამალ იამკაში და აირია რაზვალი. კიდევ მაგ ხელოსანს თეგეტაში კითხე შენ მანქანაზე რა კუთხეები ყენდება თუ იცის. ეჭვი მაქვს ვექტრაზე და იმპრეზაზე ერთნაირად აყენებენ ....... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
რაზვალს ასწორებს ძაან მაგრად წურწუმიაზე როა სახლში და ელიავაზე გელასთან
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აკვაპლანირების საწინააღმდეგო პროტექტორი უნდა ჰქონდეს საბურავს და კატერივით გაჭრი ნებისმიერ გუბეს
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 76 რეგისტრ.: 19-March 10 მომხმარებელი № 914 ![]() |
მთავარი პროფესიოანლიზმია
თეორიულად სუბარუ უკეთესად უნდა შესულიყო... იმ მომენტის სიმძიმის ცენტრს აქვს მნიშვნელობა და მეორეხარისხოვნად საბურავებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
Subaru Owner
სიმძიმის ცენტრი არაფერ შუაშია, საბურავები უნდა გეყენოს წვიმის..... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ციტატა(Subaru Owner @ Oct 2 2010, 22:55) [snapback]180304[/snapback] მთავარი პროფესიოანლიზმია თეორიულად სუბარუ უკეთესად უნდა შესულიყო... იმ მომენტის სიმძიმის ცენტრს აქვს მნიშვნელობა და მეორეხარისხოვნად საბურავებს. პროფესიონალიზმი ძმა გუბეში შესვლის მერე გასწორებაა მანქანის ..... ![]() |
|
|
![]() ![]() |