![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამარჯობათ.
მაინტერესებს ლეგასზე თუ შეიძლება ტურბინების შეცვლა ფორიკას ტურბინით. ან თუ შეიძლება ძრავი რომ შეიძვალოს ფორესტერისაზე? რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. ახალი ეკუს ყიდვა მომიწევს? კიდევ მაინტერესებს რა ღირს ტურბინები, ძრავა და ვინმე ხომ არ ყიდით ამ ყველაფერს ან ხო არ იცით ვინმე ყიდდეს? ბოდიში ამდენი რთული შეკითხვისთვის. ეხლა ვსწავლობ და თქვენი დახმარება მჭირდება. მადლობთ წინასწარ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Oct 17 2010, 19:54) [snapback]185214[/snapback] გამარჯობათ. მაინტერესებს ლეგასზე თუ შეიძლება ტურბინების შეცვლა ფორიკას ტურბინით. ან თუ შეიძლება ძრავი რომ შეიძვალოს ფორესტერისაზე? რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. ახალი ეკუს ყიდვა მომიწევს? კიდევ მაინტერესებს რა ღირს ტურბინები, ძრავა და ვინმე ხომ არ ყიდით ამ ყველაფერს ან ხო არ იცით ვინმე ყიდდეს? ბოდიში ამდენი რთული შეკითხვისთვის. ეხლა ვსწავლობ და თქვენი დახმარება მჭირდება. მადლობთ წინასწარ. და აზრი?? თუ დაბრედილია ერთერთი ტურბინა, სჯობია იგივე დააყენო ![]() თუ წუნინგს აპირებ, სჯობია 1 ტურბინაზე გადააკეთო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. 2000-იანის ECU არ "პრაშივკდება" ციტატა ახალი ეკუს ყიდვა მომიწევს? კი ციტატა და აზრი?? თუ დაბრედილია ერთერთი ტურბინა, სჯობია იგივე დააყენო თუ წუნინგს აპირებ, სჯობია 1 ტურბინაზე გადააკეთო ![]() ![]() +1 -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
PAINKILLER
აზრი ექნება მაგ ამბავს მარა ეკუს შეცვლის გარეშე ეგ ამბავი როგორ მოხდება ეგ ნაღდად არ ვიცი ![]() ![]() gentoo ტურბინები 150-200$ ღირს თითო ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 18th October 2010 - 12:53) [snapback]185532[/snapback] აზრი ექნება მაგ ამბავს მარა ეკუს შეცვლის გარეშე ეგ ამბავი როგორ მოხდება ეგ ნაღდად არ ვიცი სად 2 იმპრეზას ან ფორიკას ტურბინა დაატრიალებს და სად ლეგასის შენ ეხუმრები 2 იმპრეზის ტურბინის დატრიალებას? ![]() ![]() ![]() ციტატა(leqsoo @ 18th October 2010 - 12:53) [snapback]185532[/snapback] თუ ძრავის შეცვლა გინდა და მაგ ამბის გაკეთება Yველაზე კაია იმპრეზას STI ძრავი ჩააგდო ნიზი პორშინები და რამე თავის 1 ტურბინა თხლიშო კომპი შეცვალო და გეყოლება 280 ცხენი მეტი თორქი ნაკლები წვა და ლაგი არ გექნება მაგ ამბავს იმპრეზას კოლექტორებიც დაჭირდება თითქმის იგივე ფასჭში გადააკეთებ 1 ტურბინაზე და იქნება მონსტრი იმპრეზას დნეზე რო ახვიდე კაი კომპი რო გექნება გაბუსტავ 1.3-1.4 ზე რო დაანასტროიკო ივლის იმპრეზასავით აი ეს კი აზრიანი წინადადებაა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 17th October 2010 - 20:54) [snapback]185214[/snapback] მაინტერესებს ლეგასზე თუ შეიძლება ტურბინების შეცვლა ფორიკას ტურბინით. კი შეიძლება . კოლექტორები , ინტერქულერი , ბუსტის სოლენოიდი , ტურბინა , ესენი დაგჭირდება ციტატა(gentoo @ 17th October 2010 - 20:54) [snapback]185214[/snapback] ან თუ შეიძლება ძრავი რომ შეიძვალოს ფორესტერისაზე? თუ 2 ტურბინას ტოვებ ფორიკას ძრავს ვერ ჩააყენებ , თუ 1 ტურბინაზე გადადიხარ ფორიკას ან იმპრეზას ძრავი გინდა , ან ლეგასის უნდა გადააკეთო ციტატა(gentoo @ 17th October 2010 - 20:54) [snapback]185214[/snapback] რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. ეკუს არაფერი არ უნდა ზედმეტს თუ არ ითხოვ რამეს , ეხლა რამდენი ცხენიც აქვს იმდენი ექნება , ლაგი არ გექნება უბრალოდ და იმის მიხედვით ივლის მანქანა თუ რა ტურბინას დააყენებ ციტატა(gentoo @ 17th October 2010 - 20:54) [snapback]185214[/snapback] კიდევ მაინტერესებს რა ღირს ტურბინები, ძრავა და ვინმე ხომ არ ყიდით ამ ყველაფერს ან ხო არ იცით ვინმე ყიდდეს? ფორიკას ტურბინა 150 $ დან 200$ მდე გააჩნია როგორ მდგომარეობაშია , სტის ტურბინა VF რა ღირს ვერ გეტყვი , სტი ძრავი მე მაქვს და შემიძლია გავხსნა და თავიდან აგიწყო (ჩავდო და დავქოქო ) მერე რო არ ქონდეს პრობლემები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 18th October 2010 - 15:00) [snapback]185566[/snapback] სტის ტურბინა VF რა ღირს ვერ გეტყვი , სტი ძრავი მე მაქვს და შემიძლია გავხსნა და თავიდან აგიწყო (ჩავდო და დავქოქო ) მერე რო არ ქონდეს პრობლემები ბოდიში უცოდინრობა მაპატიეთ, მაგრამ სტი-ს კოლცოები და პორშნები რამეთი განსხვავდება ჩვეულებრივი სტოკისგან? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Oct 18 2010, 18:36) [snapback]185652[/snapback] ბოდიში უცოდინრობა მაპატიეთ, მაგრამ სტი-ს კოლცოები და პორშნები რამეთი განსხვავდება ჩვეულებრივი სტოკისგან? ![]() არაფერი საბოდიშო არ არის აქ ![]() ![]() რაც შეეხება თვითონ პორშინს , ზედაპირებში არის სხვაობა და თვითონ პორშინის სიმაღლეშიც , 2 ზომის პორშინი შემხვდა მე , პორშინი რომელიც პალეციდან ზედა კიდემდე უფრო დაბალია სჭირდება თხელი პრაკლატკა , მაღალს კი სქელი , ეს ყველაფერი მოქმედებს წვის კამერის გაზდა დაპატარავებაზე და აქედან ამოდის ცხენის ძალები კომპთან შეთანხმებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
როგორც ვიცი STI-ს კოვანნი პორშინები აქვს
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
PAINKILLER
ჩემი აზრით კოვანები არ არის , კოვანი რო იყოს დილას იკაკუნებდა, აი ნახევრად კოვანი შეიძლება იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 19th October 2010 - 10:12) [snapback]185889[/snapback] ჩემი აზრით კოვანები არ არის , კოვანი რო იყოს დილას იკაკუნებდა მოიცა და 80% სუბოების დილით რომ კაკუნობს ყველას კოვანი პორშნები აქვს? და საერთოდ მე როგორც ვიცი, კოვანნი მატორის გინდა დაქოქვა გინდა გახურება არ შეიძლბა მინუსავოი ტემპერატურაზე....ანუ ძრავი გარე ტმპერატურა არ უნდა უვარდებოდეს 18 გრადუსს, თბილი უნდა იყოს.... SUB 300 STI-ს რასპრედვალი, კალცო, პორშინი, შატუნი, ვკლადიში და ა.შ. რა დაჯდება ხომ არ იცი დაახლოებით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
2002 წლამდე არ არის STI-ს პორშინები კოვანნი !!!
უფრო ახალი STI-ს პორშინები იმდენი ღირს რომ მაგის ნახევარ ფასად CP-ს პორშინებს იყიდი. ციტატა(Black Jo @ 28th October 2010 - 12:00) [snapback]190044[/snapback] და საერთოდ მე როგორც ვიცი, კოვანნი მატორის გინდა დაქოქვა გინდა გახურება არ შეიძლბა მინუსავოი ტემპერატურაზე....ანუ ძრავი გარე ტმპერატურა არ უნდა უვარდებოდეს 18 გრადუსს, თბილი უნდა იყოს.... გადასარევი აზრია. მაგგისთვის სუბარუს ოფიციალურ საიტზე იყიდება აქსესუარებში ძრავის გამათბობელი ელემენტი, რომელიც აკუმულიატორის ხარჯზე ათბობს მატორს. ციტატა(Black Jo @ 28th October 2010 - 12:00) [snapback]190044[/snapback] მოიცა და 80% სუბოების დილით რომ კაკუნობს ყველას კოვანი პორშნები აქვს? კოვანნი ყველა კაკუნობს და არაკოვანნი მხოლოდ გაფუჭების შემთხვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th October 2010 - 16:58) [snapback]190158[/snapback] უფრო ახალი STI-ს პორშინები იმდენი ღირს რომ მაგის ნახევარ ფასად CP-ს პორშინებს იყიდი. ნუ თუნდაც ეგ CP იყოს, მინდა ისეთი იყოს კომპლექტი რომ 1.5-1.7 ბარამდე გაუძლოს წნევა...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 28 2010, 15:58) [snapback]190158[/snapback] 2002 წლამდე არ არის STI-ს პორშინები კოვანნი !!! აბა ამ საიტზე იტყუებიან? http://www.catherineandken.co.uk/sti/engine.html -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 28th October 2010 - 17:31) [snapback]190177[/snapback] ნუ თუნდაც ეგ CP იყოს, მინდა ისეთი იყოს კომპლექტი რომ 1.5-1.7 ბარამდე გაუძლოს წნევა...... მარტო პორშინი ან ეყოფა მაგ საქმეს და ან არა ციტატა(PAINKILLER @ 28th October 2010 - 20:00) [snapback]190236[/snapback] და ეგენი ვინ არიან როო? საერთოდ რა საიტია და საიდან მოიტანეს ეგ ინფორმაცია? ალპინარიუმის ფორუმზე შეგიხედავს? პროფესიონალი მატორისტების ფორუმია, რომლებიც მუშაობენ მარტო სუბარუზე და იაღოვაზე და მე იმათგან ვიცი თორემ მეტალურგიული ანალიზი არცერთისთვის არ ჩამიტარებია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 29 2010, 00:27) [snapback]190362[/snapback] მარტო პორშინი ან ეყოფა მაგ საქმეს და ან არა და ეგენი ვინ არიან როო? საერთოდ რა საიტია და საიდან მოიტანეს ეგ ინფორმაცია? ალპინარიუმის ფორუმზე შეგიხედავს? პროფესიონალი მატორისტების ფორუმია, რომლებიც მუშაობენ მარტო სუბარუზე და იაღოვაზე და მე იმათგან ვიცი თორემ მეტალურგიული ანალიზი არცერთისთვის არ ჩამიტარებია მანახე აბა მაგ ფორუმის ლინკი... ვიკიპედიაც იტყუება ეს იგი? http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza_WRX_STI -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th October 2010 - 10:04) [snapback]190398[/snapback] ვიკიპედიაც იტყუება ეს იგი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
PAINKILLER
იტყუება ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th October 2010 - 10:04) [snapback]190398[/snapback] ვიკიპედიაც იტყუება ეს იგი? კარგი ბატონი , დავიჯერე, მაგრამ მანდ მარტო ამაზე Version IV (09/97 – 08/98) - GC8E წერია კოვანნიაო. მაგრამ საინტერესოა ერთი რამ: 2002 წლამდე სტი-ს და ვრX-ის პორშინების ფასები არ განსხვავდება ერთმანეთისგან და 2002-ის მერე 3-ჯერ უფრო ძვირია სტი-ს. ციტატა(PAINKILLER @ 29th October 2010 - 10:04) [snapback]190398[/snapback] მანახე აბა მაგ ფორუმის ლინკი... www.alpinarium.ru აქ ევგენი ყავთ ყველაზე მაგარი სპეცი, მოდერატორიც ეგაა და მაგაშეგიძლია ჰკითხო რაც გინდა, მართლა ძალიან მაგრად იცის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 29 2010, 10:26) [snapback]190403[/snapback] კარგი ბატონი , დავიჯერე, მაგრამ მანდ მარტო ამაზე Version IV (09/97 – 08/98) - GC8E წერია კოვანნიაო. მაგრამ საინტერესოა ერთი რამ: 2002 წლამდე სტი-ს და ვრX-ის პორშინების ფასები არ განსხვავდება ერთმანეთისგან და 2002-ის მერე 3-ჯერ უფრო ძვირია სტი-ს. www.alpinarium.ru +111 უეჭველი ეგრეა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 29th October 2010 - 01:27) [snapback]190362[/snapback] ნუ თუნდაც ეგ CP იყოს, მინდა ისეთი იყოს კომპლექტი რომ 1.5-1.7 ბარამდე გაუძლოს წნევა...... მარტო პორშინი ან ეყოფა მაგ საქმეს და ან არა ხოდა მარტო პორშნებზე არ მაქვს ლაპარაკი, შიგნეულობა ბლოკის გამოცვლის გარეშე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th October 2010 - 13:55) [snapback]190528[/snapback] ხოდა მარტო პორშნებზე არ მაქვს ლაპარაკი, შიგნეულობა ბლოკის გამოცვლის გარეშე... ბლოკი ვერ გაუძლებს დიდხანს, გაძლიერება უნდა თორემ გილზას დაბრიცავს 1.7 ბარზე. პორშინები დაჯდება 600$-მდე და ბლოკის გაძლიერება არ ვიცი ზუსტად, თუ არ ვცდები 100 ლარია გადაშარხვა და ალბათ მაგას დაემატება სადღაც ერტი მაგდენი გამაძლიერებელი ძგიდეების ჩაყენების. გადაჩარხვის გარეშე არ გამოვა, ძგიდეები რომ დუღდება - მერე გადასაჩარხია. ამის გარდა მატორს რომ დაშლი ვკლადიშებს იგივეს ხომ არ დატოვებ? ჰოდა აცლ-ისც ვკლადიშები მე მგონი 300 ლარის მიდამოებში ჯდება. + ამ ყველაფერს დაამატე მატორისტის ანაზღაურება და გამოგივა მთლიანი ფასი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
გასაგებია, არ ისე ძვირია ეგ ვარიანტი და ყველაზე გამართლებულია ალბათ....
ანუ მემგონი ვერ გამიგე მახო, მინდა შეიჩვალოს პორშნები, კალცოები, შატუნები, ვკლადიშები ნუ გილზებიო შენ იძახი და სხვას არაფელს უნდა მეტი შეცვლა? წვრილმანები არაფერია? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბოდიში. ეს დღეები ვერ მოვიცალე მანქანისთვის. დიდი მადლობა ყველას რჩევებისთვის. იმედია ამ კვირაში მაინც შევძლებ პორშინების გამოცვლას.
ე.ი რა მაინტერესებს ეხლა: რომელი ნაწილები დავააპგრეიდო? პორშინი, ვკლადიში, შატუნი, ინთეიქი, კლაპანები, პრაკლადკა, ზეთის რადიატორი ვიცი რომ გამოსაცვლელი იქნება (მანდ გროვდებ მთელი კაკაშკები, მატორის მიკროსკოპული ნაწილაკები), წყლის და ზეთის ნასოსები გამოვცვალო? დამჭიმებს ვნახავ თუ ხმა არ აქვს დავზეთავ და მიუყენებ უკან, მაგრამ ეგეც უეჭველი გამოსაცვლელი იქნება, ასე მგონია მე. ღვედი, სვეჩები რომელი დავაყენო? aftermarket ნაწილები ვიცი რომ ქარხნულს ჯობია და ძალიან ძვირიც არ ღირს. კოვანნი პორსინები ეხლა ნაღდად არ მინდა. მომავალში სხვა მანქანაზე შეიძლება ვიფიქრო - უფრო ახალ სუბიზე, მექანიკაზე დდა ახლა მე უბრალოდ ამის ჩკუაზე მოყვანა მინდა მარტო ამ ეტაპზე, მეტი არაფერი ![]() ![]() პ.ს კალენვალის შკივი როგორ მოვხსნა? ანუ რით ჭედავთ რომ არ იტრიალოს ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 2nd November 2010 - 09:23) [snapback]192228[/snapback] პ.ს კალენვალის შკივი როგორ მოვხსნა? ანუ რით ჭედავთ რომ არ იტრიალოს ? კლუჩი აქვს სპეციალური , ან მახავიკიდან უნდა დაიჭირო (მაგრამ ცოტა სახიფათოა) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th October 2010 - 16:04) [snapback]190625[/snapback] ანუ მემგონი ვერ გამიგე მახო, მინდა შეიჩვალოს პორშნები, კალცოები, შატუნები, ვკლადიშები ნუ გილზებიო შენ იძახი და სხვას არაფელს უნდა მეტი შეცვლა? წვრილმანები არაფერია? გილზებს შეცვლა არ უნდა, უბრალოდ გამაგრება უნდა გვერდებიდან ძგიდეების ჩადუღებით. წვრილმანებს რაც შეეხება მაგას უკვე შოთა გეტყვის დაწვრილებით, სალნიკები, პრაკლადკები და ასე შემდეგ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
maxouni
კიდე ერთი სტის ძრავი ვნახე პერეგაროტკების გარეშე , ზალიან მაინტერესებს ჩემი როგორია, არადა ძველი ესტის ბლოკი დაგვხატავდა, დააყენე ხარისხიანი პარანიტის პრაკლატკა და ბუსტე რამდენიც გინდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 2nd November 2010 - 14:58) [snapback]192359[/snapback] ბუსტე რამდენიც გინდა ეგ სიტყვები ძალიან მომწონს... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ხო ვიცი STსფლსკფჯასფ რაღაც ქვია მაგ კლუჩს. აქ არ იყიდება სადმე?
სალნიკები რასპრედვალზე რომ უკეთია მაგენზე იდძახით? მაგას გასხმული არ აქვს მე მგონი თუ კალენვალზე ამბობთ? გალოვკა, კალენვალი შესამოწმებელი მექნება და ალბათ ბოქსებში გესტუმრებით, თუ შეიძლება ![]() გაჩარხვით ბარადასთან მივიტან. და თუ იცით. ლეგასის გალოვკა შლიფოვკდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 2nd November 2010 - 14:58) [snapback]192359[/snapback] კიდე ერთი სტის ძრავი ვნახე პერეგაროტკების გარეშე საინტერესოა. შეიძლება გამოდიოდა ეგეთებიც, მაგრამ მაშინ რა განსხვავებაა WRX-ს ძრავთან, მე მგონი არაფერი. მოკლედ ძრავი თუ იჩარხება ყველა ვარინტში პერეგაროდკები უნდა ჩადუღდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd November 2010 - 17:06) [snapback]192450[/snapback] ეგ სიტყვები ძალიან მომწონს... ძველ ესტის ბლოკს დახურული აქვს წყლის სისტემა ფაქტიურად ესეთი ზედხედი აქვს და ბუსტსაც დიდს უძლებს და ელიფსებსაც არ იკეთებს გილზები ![]() gentoo ვერ ვგებულობ რა გაინტერესებს ზუსტად , კითხვების სახით ჩამოწერე თუ რამე გაინტერესებს და გიპასუხებ ციტატა(maxouni @ Nov 2 2010, 18:02) [snapback]192510[/snapback] საინტერესოა. შეიძლება გამოდიოდა ეგეთებიც, მაგრამ მაშინ რა განსხვავებაა WRX-ს ძრავთან, მე მგონი არაფერი. მოკლედ ძრავი თუ იჩარხება ყველა ვარინტში პერეგაროდკები უნდა ჩადუღდეს მეც ეგრე ვფიქრობ რომ არანაირი სხვაობა არ არის , უბრალოდ ძველ ძრავებს აქვს პერეგაროტკები , უფრო ძველებს როგორც ზევით დავდე (შევსებულია მთლიანად და მარტო წყლის და ზეთის კანალების დირკები აქვს ) ჩემი აზრით არა მარტო პერეგაროტკები , უნდა იჩალიჩო ფლიანეცზეც და თავიც შეავსო მაგრამ ამ ყველაფერს რო გააკეთებ შესაძლებელია წყლის სისტემამ ტემპერატურა მაღალი დაიჭიროს და მაგისთვისაც მაქვს მოფიქრებული ერთი ხრიკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
არაფერი მოვხსენი შკივი დალშე გკითხავ თუ რამე იქნება.
http://www.youtube.com/watch?v=byfNt-0iP6U 1.10 -ზე გადაახვიეთ და ეს მასტი რას ამბობს უსმინეთ. ზეთის რადიატორი უნდა გამოცვალოთო. ხოდა ვინმე უცვლით ამას? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სუბარუს ნაწილები საიდან შეუკვეთო. vin-ით რომ ამომიყაროს ყველა ნაწილი და გამოწერა რომ შეიძლებოდეს ეგეთი საიტი მინდა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
gentoo
რა ნაწილი გინდა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ძირითადად მატორის ნაწილები მინდა. ღვედები, პრაკლადკები რაც აუცილებლად შესაცვლელია და ალბათ პორშინები და კოლიცოები. ხო ზეთის რადიატორიც. და ერთი პლასტმასის შლანგი გამიფუჭდა კიდევ. პაუკთან რომაა. არ მახსოვს.
დამჭიმები მინდა კიდე. ის ავტორეგულირებადი მთელია დანარჩენს დარხეული აქვს. სალნიკებს არ ვიცი ვნახავ კიდევ თუ რამეა გამოსაცვლელი მაგასაც გამოვცვლი. დეტონაციის დაჩიკი და primary ტურბინაც მინდა. მგონი... ![]() sub-300 პრაკლდაკები მთელია, როგორც ხელოსანმა მითხრა, ვიურტის ლაკს ცაუსმევ და მიაყენებო, მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? თუ საშუალება გაქვს შეცვლა ჯობია. ტურბინა რაღამ მოკლა, დასტუკე თუ ააფეთქე ძრავი? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] ძირითადად მატორის ნაწილები მინდა. ღვედები, პრაკლადკები რაც აუცილებლად შესაცვლელია და ალბათ პორშინები და კოლიცოები. ხო ზეთის რადიატორიც. და ერთი პლასტმასის შლანგი გამიფუჭდა კიდევ. პაუკთან რომაა. არ მახსოვს რა ქვია. ღვედები, პრაკლატკები , პორშინები კოლცოებით , შატუნები , ეს ყველაფერი აქაც არის პლასმასი პაუკტან ! ალბათ საჰაეროზე იძახი მესამე პორშინის თავზე რომ არის ტურბინის დაბლა , ეგეც იყიდება , გადამხმარი იქნებოდა და ვერ ამოიღებდი ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] ბოდიში ცოტა გაუგებრად მიწერია, ბოლტს მოვაცვითე თავი და რომ ვერაფრით მოვხსენი, ეს ბოლტის თავი მოაჭერი და გამოსრიალდა ეს დამჭერი... ხოდა ის ვეში ხელუხლებელია, უბრალოდ ვალი მაგაში ტრიალებს და მაინც რამე სტრუქტურა/გეომეტრია არ დარღვეულიყოთქო და გამოვცვლი ბარემ რამდენადაც მივხვდი გამშვები რასპრედვალის ბიგელის ბოლტი მოგიცვდა და მოჭერი , ეგ ბიგელები ყველა თავის ადგილას უნდა დააყენო და ჩასკები არ უნდა აგერიოს თორე კლაპნები ღია დარჩება რაც შეეხება მოჭრილ ბოლტს ახალი დააყენე და ეგ არის , ბიგელები ზომაზე უნა დაუჭირო , ასევე ბლოკიც და გალოვკებიც ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] sub-300 პრაკლდაკები მთელია, როგორც ხელოსანმა მითხრა, ვიურტის ლაკს ცაუსმევ და მიაყენებო, მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? პრაკლატგა 2 ნაირია, რა სისქისაც აყენია შენთან ის უნდა დადგეს და რასაც იყიდი პარანიტის თუ იქნება ბევრად უკეთესია , გალოვკები და ბლოკი უნდა სემოწმდეს ყოველსემთხვევისთვის , ხელოსანმა ქვა უნდა გადაატაროს ზედ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
nikoloz მადლობა. მეც ეგრე მგონია, ჯობია გამოცვლა
![]() რომელიღაც საიტზე ვნახე gasket kit რაღაც. ხოდა მაგაში შედიოდა ბევრი პრაკლადკა და ძვირიც არ ღირდა! მაგიტომ ვიკითხე თავიდან საიტი მეთქი. მატორი იმიტომ დაისტუკა რომ.... არ ვიცი მოკლედ. აი უკვე დავშალე თითქმის. უბრალოდ დღეს ძალიან დავიღალე და ნერვი აღარ მეყო შიგნით ჩამეხედა. მესამე და პირველი პროშინი ერთი შეხედვით მთელია, მეორე მხარეს არ ჩამიიხედია ![]() ტურბინას მგონი დარხეული აქვს. ან შეიძლება ვესტგეითი იყოს მკვდარი ან სოლენოიდი, მაგრამ მეეჭვება. მოკლედ ხან იხსნეობდა ხან არა. ხოდა იმ დღეს რო დაისტუკა კაკრაზ მაშინ ვტესტავდი. ტურბინა გაიხსნა და იმენა მხეცივით გავარდაა ხოდა რო ჩავაჭირე ბოლომდე ვეღარ გაუშვიიი დედა აპეთქებულ გაზსს ფეხიი ![]() ![]() sub-300 ძალიან კარგი! თუ შეგიძლია დამაკვალიანო ეს ზეთის რადიატორი რა პონტშI უნდა გამოიცვალოს? იცვლება ვაბშE? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:49) [snapback]195382[/snapback] მატორი იმიტომ დაისტუკა რომ.... არ ვიცი მოკლედ. ეს არის ყველაზე მთავარი , უნდა ინახოს მიზეზი რისი ბრალია , ისე აწყობა არ ღირს , დამიშლია ხელმეორედ ახალი აწყობილი ძრავი რამოდენიმეჯერ ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:49) [snapback]195382[/snapback] ზეთის რადიატორი რა პონტშI უნდა გამოიცვალოს? იცვლება ვაბშE? რომელ რადიატორზეა საუბარი ? რეაც სტოკში მოყვება (ფილტრი რაზეც არის მირგებული ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 6 2010, 21:55) [snapback]195388[/snapback] ეს არის ყველაზე მთავარი , უნდა ინახოს მიზეზი რისი ბრალია , ისე აწყობა არ ღირს , დამიშლია ხელმეორედ ახალი აწყობილი ძრავი რამოდენიმეჯერ რომელ რადიატორზეა საუბარი ? რეაც სტოკში მოყვება (ფილტრი რაზეც არის მირგებული ) ხო მიზეზი უნდა ინახოს იასნა მაგრამ ჯერ არც დამიშლია რომ აწყობაზე ვიფიქრო, ნაწილებიც არ მაქვს. ხო მაგ რატიატორზე/ქულერზე მაქვს ლაპარაკი ზუსტად. იმ გამომშვებ კლაპნებზე სწორი თქვი, ზუსტად ეგ ვიგულისხმე რაც დაწერე. თანმიმდევრობა დაცული მაქვს. ყველაფერში, მარკერებით დანიშნული და დაფასოებული პარკებში - პარკები მერე ყუთებში ![]() ![]() პ.ს მიზეზის დასადგენად ზეტის ანალიზიც ხომ უნდა გაკეთდეს? კიდევ სხვა რა პროცედურაა ჩასატარებელი? დიაგნოზი რომ დაუსვათ? მაგაზე ცოტა მოგვიანებით უფრო დაწვირელიბიტ ვერ მეტყვი? პ.ს მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUB 300
შოთა ბოდიში შეგაწუხე ამდენი დებილური შეკითხვები მაგრამ მინდა რამე ვისწავლო და თან ხოდზე მოვიყვანო ჩემი მანქანა. ამ ფორუმის და შენს იმედზე ვარ მარტო. პრინციპში უკვე გადაწყდა რომ ნიზს ვყიდულობ და პრობლემაც მოგვარდა, მაგრამ როგორც შენ თქვი მთავარია დასტუკვის მიზეზი გავიგოთ ![]() ხოდა მაპატიე შეიძლება რაღაც სისულელეს ვამბობ, შეიძლება კი არა უეჭველი ეგრეა, მაგრამ მაიც ვიტყვი ჩემს ვარაუდს ![]() მატორი იმიტომ შეიძლებოდა დასტუკულიყო, რომ ან ზეთის ან კიდევ გაგრილების სისტემამ უმტყნა, პრაკლადკამ etc... რო დავაკეტინე 8 rpm-მდე, ვეღარ გაუძლო ტემპერატურას/უზეთობას და აიწია ჰაერში. ან კიდევ მართლა დაბერდა ჩემი ფაჩიკო და რომელიმე შანტუნს ან ვკლადიშს დანძრეული ქონდა, ლუფტი, მექნანიკური დაზიანება ქონდა ან რამე. ნუ იტოგში. მოკლედ თავიდან რომ ვიყიდე ჯიგრულად ვაგაზავე და რო გავაჩერე კაპოტში ჩასახედად აღმოვაჩინე, რომ რადიოატორის შლანგი, რომელიც ძრავისკენ მიდის (სქელი ქვედა შლანგი) იყო გაგლეჯილი, და წყალსაც ღვრიდა საკაიფოდ. ნუ ის ჩლანგი ჩავჭერი და მივაერთე ისევ იქ სადაც საჭიროა და მორჩა მაგით. მერე წყალი ჩავასხი ( ![]() მერე დავაკვირდი რადიატორს და ვნახე რომ დადუღებული იყო, ე.ი წინა პატრონს გაგრილებასთან უკვე ქონდა პრობლემები. ხოდა რა შუაშია ეს მატორის დასტუკვასთან. დღეს რომ გავხსენი თავები, შიგნით ცილინდრში ვნახე ჟანგი ქონდა, წყლიანი ჟანგის მასსა იყო. ცილინდრის კედლები შეჭმულია 2,4 პორშინიც დაცვეთილია და პრაკლადკაც მიჟანგულია. წვის კამერაში და კლაპნებზე არაფერი ნაკიპის მსაგვსი არაა, მაგრამ ჩაშავებულია მაგარი. უგარი აქვს. ჰოდა მე მგონი რომ ამ პრაკლადკამ წყალი გაუშვა შიგნით. რომ დაისტუკა მასხოვს ეგრევე გავაჩერე და ზეთის ხუფი მოვხსენი და ორთქლი ამუშვა. ე.ი წყალი იყო შესული შიგნით ხო ან კიდევ წვის კამერიდან გაზები. ბოდიში მაგარი აბდაუბდა მიწერია, მეზინება მაგარი. იქნებ რაიმე იდეა მომაწოდო. ვალების მდგომარეობა, პრაკლადკის და პორშინების მდგომარეობა თუ გაინტერესებს შემიძლია სურათი გადაურო და ავაგდო სადმე ![]() პ.ს შოთა ზეტის ანალიზი ხომ არ იცი როგორ, სდად და რანაირად კეთდება და ამ შემთხვევაში თუ აქვს აზრის საერთოდ რომ ეგ გაკეთდეს, ანუ მიზეზის დადგენაში თუ დაგვეხმარება? პ.პ.ს მატორი დანაშლელი იყო აქამდე და ვინც ეს დაშალა ეტყობა რომ ხელები არასწორი ადგილიდან აქვს მოაზრდილი... ვინც ეს დაშალა და ეს მანქანა მომყიდა იმის @#E$!# ზევიდან, აფერისტი @#$@#$ |
|
|
![]() ![]() |