გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Apr 28 2011, 23:50
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
გამარჯობათ ფორუმელებო.
DEFI-ის ბუსტის მაჩვენებელი მიყენია. ანუ რეკორდერში შემოდის სენსორის კაბელი და რეკორდერიდან დატჩიკამდე სხვა კაბელი ადის. ხოდა ხანდახან ისარი იწყებს კანკალს, პარკინგში როცაა მანქანა და დაქოქილია ხან ზემოთ ავარდება ისარი ხან ქვემოთ ჩამოვარდება. თავიდან ვფიქრობდი სენსორის ბრალი ხომ არაათქო მარა მერე ჩანაწერის PLAY რო მივეცი მაინც კანკალებდა, არადა ჩანაწერი ნორმალურად მაქვს გაკეთებული. დაჟე პიკის ნახვას რო ვაჭერ პიკსაც ვერ მიჩვენებს მაგ დროს ზუსტად. მანქანას რო ჩავაქრობ და თავიდან დავქოქავ მერე სწორდება ხოლმე, მაგრამ ზოგჯერ ეგეც არ შველის. ინიციალიზაციის დროს იჭედება ხოლმე ისარი. (ინიციალიზაციაა: ზაჟიგანიის გახსნისას ისარი ბოლომდე გადააქვს და მერე ნულზე ჩერდება.) ხომ არ გქონიათ მსგავსი შემთხვევა? რისი ბრალი შეიძლება იყოს? |
|
|
|
![]() |
Apr 29 2011, 06:51
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 234 რეგისტრ.: 14-February 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 816 |
LEVA1989
შენი მანქანა მაიაუტოზეა გასყიდად ჩაგდებული ძველი პატრონის მიერ, რა ხდება? |
|
|
|
Apr 29 2011, 08:27
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
ეგ რისი ბრალია არ ვიცი, მაგრამ ჩემი მექანიკური ბუსტის დაჩიკიც კანკალებს ნეიტრალურში (ჩემი მექანიკაა, BE5 კუზაო), -0.6 bar-დან -0.5 bar-მდე მოძრაობს.
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Apr 29 2011, 10:09
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 |
პირველ რიგში ნახე ხომ არ გასდის შლანგს.. ან ნამეტანი წვრილია ან რესტრიქტორებითაა სავსე...
ამის გამორიცხვის შემდეგ მიადექი უკვე ელექტროობას ) -------------------- 4x4=16
|
|
|
|
Apr 29 2011, 10:15
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 |
მექანიკური არ კანკალებს ხალასტოიზე სტაბილურად დგას
|
|
|
|
Apr 29 2011, 11:01
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
ციტატა(Kastera @ 29th April 2011 - 11:09) [snapback]262610[/snapback] პირველ რიგში ნახე ხომ არ გასდის შლანგს.. ან ნამეტანი წვრილია ან რესტრიქტორებითაა სავსე... ამის გამორიცხვის შემდეგ მიადექი უკვე ელექტროობას ) შლანგი არ აქვს ელექტროა. სულ რო არ დავქოქო მანქანა და ზაჟიგანია გავხსნა მაინც კანკალებს ხოლმე(როცა გაჭედილია მაგ დროს) მაგრამ მერე თავისით სწორდება ხოლმე. ციტატა(LEVA1989 @ 29th April 2011 - 12:01) [snapback]262622[/snapback] შენი მანქანა მაიაუტოზეა გასყიდად ჩაგდებული ძველი პატრონის მიერ, რა ხდება? არაფერი, რეკლამის პონტია რა ანუ ჩამოუყვანს თუ ვინმეს ენდომება. |
|
|
|
May 1 2011, 20:30
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 |
0.5დან 0.6 ამდე ვაკუუმი გაჩერებულზე უნდა იყოს და საშიში მაგაში არაფერია ფირიქით
|
|
|
|
May 1 2011, 20:56
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(LEVA1989 @ 29th April 2011 - 00:50) [snapback]262526[/snapback] ინიციალიზაციის დროს იჭედება ხოლმე ისარი. (ინიციალიზაციაა: ზაჟიგანიის გახსნისას ისარი ბოლომდე გადააქვს და მერე ნულზე ჩერდება.) ესეც უნდა იყოს სანამ არ დაქოქავ ციტატა(LEVA1989 @ 29th April 2011 - 00:50) [snapback]262526[/snapback] ხოდა ხანდახან ისარი იწყებს კანკალს, პარკინგში როცაა მანქანა და დაქოქილია ხან ზემოთ ავარდება ისარი ხან ქვემოთ ჩამოვარდება. ისარის ვარდნა ალბათ იგულისხმება ის რომ როცა მანქანის აბაროტები ოდნავ ან მოიმატებს ან დავარდება ავტომატურად ისარიც რეაგირებას ახდენს, იმიტომ რომ ვაკუუმი ხომ იცვლება..... ყველაფერი რიგზეა შეგიძლია მშვიდათ იყო დაჩიკთან მიმართებაში. ციტატა(LEVA1989 @ 29th April 2011 - 12:01) [snapback]262622[/snapback] სულ რო არ დავქოქო მანქანა და ზაჟიგანია გავხსნა მაინც კანკალებს ხოლმე(როცა გაჭედილია მაგ დროს) გაჭედილს რას ეძახი,რომ გადახსნი ზაჟიგანიას ხომ იწყებს ინიციალიზაციას? მერე დგება ნოლზე, სანამ არ დაქოქავ 0-ზე რომ დგას ისე კანკალებს? |
|
|
|
May 1 2011, 21:09
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 |
ვერ მიხვდით რას ვგულისხმობ.
აგერ ეს ვიდეოები ნახეთ და მიხვდებით: ეს ვიდეო გადაღებულია მოძრაობისას: ეს ვიდეო გადაღებულია დგომისას: გუშინ სხვა კონტროლერი დავაყენე და ვტესტავ ეხლა. თუ კიდე ეგრე ქნა ესეიგი დაჩიკის ბრალი იქნება. დავწერ მერე მაგასაც. |
|
|
|
May 1 2011, 21:18
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 |
დაჩიკს აურევიააა რეეებს აჩვენებს
|
|
|
|
May 1 2011, 21:21
გამოხმაურება
#11
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 |
ჩახსენი და თავიდან დააერთე შეიძლება ეშველოს
|
|
|
|
May 2 2011, 00:33
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
LEVA1989
აუფ, დაჩიკის მიხედვით რომ იმსჯელო გამოდის რომ 1.5 უბერავს ერთი კითხვა კიდევ, თავისი პატარა დეფის შავი სოლენოიდივით რომ მოყვება როგორ გიყენია? მაგას აქვს მნიშნელობა როგორ დააყენებ, კაპოტში რომ დგება მაგაზე მაქვს ლაპარაკი..... მანულაში სტროგად წერია მაგის შესახებ და თუ ეგ სწორად აყენია მაშინ დაჩიკი კალიბრაციას არ გადის ჩართვისას..... მაგის კალიბრებაც ხდება რაგაცნაირად ზუსტად ეხლა არ მახსოვს,დაგუგლე და იპოვე მანუალი მაგის. |
|
|
|
May 2 2011, 09:03
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
ლევან აბა ეს ცადე?
Heres the reply I got from Defi customer service: "Hi, Justin. Thank you for inquiry. If you are using Defi-Link electric gauge (not a mechanical), you can let your control unit to learn 0 pressure point. So, please try following way. If you are using 1st generation control unit (1)Turn your ignition switch to "ON" (but do not start engine) (2)Select your Turbo gauge to configure warning value (LED on Turbo gauge blinking fast) (3)Press REC and PEAK switch same time more than 2 seconds. (4)Finished learning Zero point. If you are using 2nd generation (=Control Unit II) control unit (1)Turn your ignition switch to "ON" (but do not start engine) (2)Select your Turbo gauge to configure warning value (LED on Turbo gauge blinking fast) (3)Press REC and DOWN switch. (4)Finished learning Zero point. Thank you and best regards. xxxxxxx xxxxxx Defi" |
|
|
|
May 2 2011, 09:26
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
მგონი სოლენოიდის ბრალია
ადრე ერთ ახლობელს მოუვიდა ზუსტად ეგრე ძაან გარბოდა ისარი 2 ბარს აჩვენებდა რამის |
|
|
|
May 2 2011, 11:13
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
bako
კაი ინფოა |
|
|
|
![]() ![]() |