IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ხალასტოი ხოდის სოლენოიდი, ძრავი ქვრება
gentoo
გამოხმაურება Aug 19 2011, 21:09
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ჰელოუ.

დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა.

მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად.
მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა.

ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე.
მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს)
მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი.

1. კითხვა:
შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა?
(ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია)

ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით)
და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია.

ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი.

ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი)
ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება.
ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო.

თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა.
შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ.

კითხვა 2:
შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა?
კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო?
პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
nikao0Onika
გამოხმაურება Aug 20 2011, 00:34
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 696
რეგისტრ.: 19-February 11
მომხმარებელი № 1,847




თუ ხალასტოი ხოდის დაჩიკზე გაქვს საუბარი მაშინ მაგას ჩაქრობა არ ახასიათბს მაგ დაჩიკმა იციაბაროტების თამაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 20 2011, 06:27
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




nikao0Onika
დენი რო არ მიეწოდებოდეს? მაშინ დაკეტილი იქნება და ჰაერი რომ არ შევა არ ჩაქვრება?



ქვემოთ წერია დიაგრამა.
წინაღობა, ვოლტაში რამდენი უნდა იყოს და ა.შ
ოღონდ ამ დიაგრამებს ვერაფერი გაუგე და ვინ დამეხმარება ამის გარჩევაში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Aug 20 2011, 09:30
გამოხმაურება #4


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 20th August 2011 - 07:27) [snapback]303030[/snapback]
დენი რო არ მიეწოდებოდეს?

ცივზე ჩაქვრება, მაგრამ გახურებულზე არ ჩაქვრება..... ხალასტოი დაჩიკი შეგიძლია შეამოწმო ელემენტარულად, გამოიღე შემშვებ კოლეკტორიდან და დატოვე შტეკერ შეერთებული, ვინმეს ზაჟიგანიე გადაატრიალებინე შენ კი შეამოწმე იქით აქეთ ივლის თუ არა ღერძი, ზაჟიგანიის ჩართვა და გამორთვის დროს. მეორე ხერხი კიდევ შემოწმების ის არის რომ ტესტერი დაითრიო და შეამოწმო გამტარიანობაზე (Om) 1 და 2, 3 და 4 ან 1 და 3, 2 და 4 ფეხებზე უნდა იყოს ერთნაირი წინაღობა, საერთოდ ყველაფრისგან მოხსნილ დაჩიკზე თუ რაიმე განსხვავება არის მაშინ დაბრედილია smile.gif წინოღობა სადღაც 30 Kom უნდა იყოს მემგონი თU არ ვცდები, ეგ ტემპერატურას გააჩნია, შეიძლება 25-ც იყოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XMX_550
გამოხმაურება Aug 20 2011, 10:11
გამოხმაურება #5


Imena SubaroiDi
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,554
რეგისტრ.: 8-July 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,236




ვოზდუხამერი მკვდარი თუა მაშინაც ჩაქვრება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 20 2011, 10:14
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
მოვხსენი და დავქოქე უკვე. დაიქოქა და ეგრევე ჩავაქრე.
მოკლედ ვნახავ ახლა კომპრესიას და მერე დაჩიკს დავატრაბულშუტებ.

მე მგონი კლაპნები არის დაღუნული.
ღვედები ზუსტად ვიცი რომ 100% ზის მეტკებში.
შეიძლება რომელიმე როლიკი ან შკივი არის მოშვებული ან შაიბის დადება დამავიწყდა და შატკა აქვს.
ღვედსაც ახტუნებს ეგ და ხმაც აქვს ეგეთი, დამახასიათებელი. სტუკს გავს ანუ.
შეიძლება შკივები არ დაჯდა ნორმალურად და ეგ მირევს ზაჟიგანიას.

უბრალოდ ღვედი ვიცი რომ სწორედ არის 100-ჯერ გადავამოწმე და თავიდან დავსვი. ხელითაც ვატრიალე ერთი 10 ბრუნი გავაკეტებინე. არანაირი მოდება/გაჭედვა/ხმა არ ქონდა და მეტკები ისევ ისე დაჯდა ერთიერთში როგორც უნდა იყოს.
რომც შემშლოდა. მაქსიმუმ ნახევარი კბილით ამეცილებინოს ჰაჰა 1 კბილი და მანდ კიდევ ვიცი რო 3 კბილამდეა დასაშვები.

მადლობა ორივეს.გაიხარეთ. მაგრად დამეხმარეთ.

წავალ ახლა და ცოტა მოგვიანებით იმედია დაქოქილი მანქანით მოვალ უკვე.

crazy_pilot.gif

ვააჰ.

პ.ს ჰო კბილებიც დავთვალე და ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც წერია.

51,28 დანარჩენი არ მახსოვს უკვე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Aug 20 2011, 10:49
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




gentoo
შოთას (SUB300) შეეხმიანე ყველაფერს ჯობს ყველაზე კომპეტენტურ პასუხს ეგ გაგცემს!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 21 2011, 11:52
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




levanisan
კაი. გუშინ შევეხმიენე და მიპასუხა ბევრ რამეზე.
მითხრა კომპრესია გაზომეო ჰოდა მაგას ვაკეტებ.
დანარჩენი სანამ არ ჩამოვა მანამდე არ გაირკვევა.
ეხლა დასასვენებლად არის და აგარ ვურეკავ.
იქნებ მანამდე რამე გამოჩნდეს. გაფუჭებით კიდევ ვერაფერ გავაფუჭებ ახლა უკვე.
მითუმეტეს უკვე არაერთხელ ამიწყვია ეს ძრავი და დამიქოქია უპრობლემოდ (უპრობლემოზე რევიცი ყოველთვის რაღაც ტტ ქონდა დაქოქვისას მარა მაინც)

კომპრესია არ აქვს 1,3 ცილინდრებში - 1.5 ბარი მარტო.
მეორე მხარეს - 4.5 ორივეში.

კლაპნები არ იკეტება. რო გაიხსნება გალოვკა ყველაფერი გაირკვევაა.

და რატომ ქნა ეგრე მაინც ვერ გავიგე.
ღვედი მეტკებზე იჯდა. მაგაში დარწმუნებული ვარ. ჩემი ხელით და თვალით ვნახე და 10-ჯერ შევამოწმე ყველაფერი.

სადაც ამდენი ვი2@# იქაც ამას გავაკეთებ.

ჩემი აზრით მეტკები სწორად იჯდა. უბრალოდ რომელიღაც კლაპანი გაიჭედა გახსნილ მდგომარეობაში და დაა დააარტყა.


გავიგე რისი ბრალი იყო smile.gif

ეხლა ავაწყობ და წესით უნდა გასწორდეს.

ორნი ვმუშაობდით. და ინთეიქში ჩატენეს ნაჭრები რომ არ ჩაცვენილიყო კლაპნებთან რამე.

ჰოდა ეგ დარჩა ამოუღებელი.
შემოეხვია კლაპნებზე და შედეგმაც არ დააყოვნა biggrin.gif

კლაპნები გადარჩა მე მგონი. ახლა ბენზინს დავასხავ და ვნახავ თუ იჭერს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XMX_550
გამოხმაურება Aug 21 2011, 12:04
გამოხმაურება #9


Imena SubaroiDi
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,554
რეგისტრ.: 8-July 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,236




gentoo

biggrin.gif:D:D:D:D რა პრიკოლია biggrin.gif . კაია თუ მოაგვარდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 21 2011, 12:40
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




XMX_550
ხო გადავრჩი სტუკს smile.gif

უბრალოდ ვჩქარობდი.
ერთხელ აწყბოლი საათივით მუშა ძრავი მეორედ რო გამიდხდა ამოსაღები მაგრად გამიტყდა.
მინდოდა დროზე მოვრჩენილიყავი ამიტომ ვთხოვე დამხმარებოდნენ.

როცა ჩქარობ და თან მეორე კაციც ჩალიჩობს. რამეს უეჭველი გამაზავ. ყველაფერს ვერ გაითვალისწინებ.
მე ყველაფერს ჩემებურად ვაკეთებ. ვუთხარი არ ჩადოთ არაფერი არაფერს არ ჩავყრიდი ვიცოდი და მაინც ჩადეს.

ეხლა მთავარია რომ ძრავის და გალოვკების გახსნა არ დამჭირდა. ინთეიქი მოვხსენი მარტო და ვეცდები როგორმ ამოვიღო ეს ნაჭრები და კლაპნები გავსინჯო. თუ ყველაფერი კარგადაა. 2-3 საათში უკვე დავქოქავ და გაივლი იმედია. biggrin.gif
ახლა მთავარია კომპრესია დაიჭიროს....

იმდენად გადავიწვი რო მაინც მომივიდა იაღლიში. laugh.gif ჩემი ბრალია. laugh.gif laugh.gif laugh.gif მაგრამ მთავარია მოგვარდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Aug 21 2011, 21:38
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




gentoo
მომილოცავს კაია კარგად რო მოგვარდა wink.gif

ისე კაი პრიკოლი ამბავი კი შეგემთხვა აი biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostia
გამოხმაურება Aug 21 2011, 22:34
გამოხმაურება #12


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 254
რეგისტრ.: 27-October 09
მომხმარებელი № 503




ჩემი მატორიც ეგრე მუშაობს გაზს რო გავუშვებ მაგარი დეტონაცია აქვს და ოდნავ ტახომეტრს ათამაშებს გაზიც ოდნავ ემატება აკლდება ხალასტოი ხოდის დაცჰიკი მოვხსენი მაგრა იყო გამურული გავრეცხე დავაყენე მარა არ უშველა, ზამოკს რო ვაგებ მუშაობს მოძრაობს დამკეტი წინაც და უკანაც შეილება ბოლომდე რო არ კეტავდეს ან არ აგებდეს ეგ დაჩიკი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 21 2011, 22:46
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




levanisan
აბა ეს რა მომივიდა. რამდენჯერ წამოვირტყი უკვე დღეს თავში.
ღადაობაა. მაგარი biggrin.gif სახშიც ყველა ჩემზე ღადაობს biggrin.gif
kostia
ჩეკს თუ არ გინთებს არამგონია ეგ იყოს. თუმცა მომაკვდავი MAF-იც შეიძლება იყოს.
მახოუნი და ლოგი უნდა მაგ ამბავს.

თუ მაინცდამაინც შენით გინდა დიაგნოზი დაუსვა მაშინ ბევრი რამის შემოწმება მოგიწევს.
აბაროტის თამაშისას ვიბრაცია თუ არ აქვს ძრავს, მაშინ მატორის შიგნით ყველაფერი კარგადაა.
აი თუ ვიბრირებს მაგრად (ეგრევე მიხვდები და გაარჩევ მაგას აბაროტის თამაშისგან)
მაშინ სვეჩები ბაბინები, არასწორი კომპრესია ან რამე მაგდაგვარი უნდა იყოს.
ანუ თუ ცილინდრებში არათანაბარი წვა მიდის და სიმძლავრის სხვაობას გაძლევს ე.ი ძრავის შიგნითაა პრობლემა.

მაგრამ შენთან უფრო მგონია ჰაერს აპარებს სადმე ან ვოზდუხამერი. ან კიდევ გაჭედილი ვიხლოპი. შეიძლება ჰაერის ფილტრიც იყოს მაგრამ ეგ უფრო არარეალურია.


შეიძლება ჩეკიც აგინთოს მაგ დაჩიკზე მაგრამ რეალურად სხვა რამის ბრალი იყოს.
აი ჩემთან ზაჟიგანია რომ იყო არეული მაგიტომ ამინთო ხალასტოი ხოდის დაჩიკი.
არ ვიცი ეკუ როგორ ამოწმებს მაგის მუშაობას. ალბათ ვაკუუმის წნევას უყურებს.
ალბათ კიარა წნევასაც უყურებს უეჭველი, აბაროტებსაც და ბევრ სხვა რამეს კიდე - ვერ არეგულირებს წნევას გონია რომ დაჩიკის ბრალია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostia
გამოხმაურება Aug 21 2011, 22:58
გამოხმაურება #14


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 254
რეგისტრ.: 27-October 09
მომხმარებელი № 503




ჩეკს არ მინთებს მატორიც კარგად იდგავს გზს რო ვადგავ ტახომეტრი 5-6 ზე რო ავა მაგ დროს 2-3 ტაჩოკს ადლევს ეგეც ერთ პროუდს გადააქვს და მაგის ბრალი მგონია, სვეჩები ახლები მიყენია მთლიან მანქანაზე ეტყობა ისეთი დეტონაცია აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 21 2011, 23:01
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




kostia
კომპრესია რომ არ ქონდეს ვერ მიიდგავდა.
პროვოდს თუ გადააქვს კი ექნება დიორგანიოები.
მე მიქვრებოდა კიდეც.
სვეჩების ბრალიც თუ არაა რაღა დარჩა ბაბინები?
მაგრამ ხალასტოის არ უნდა ათამაშებდეს ეგრე. მგონი. არ ვიცი.


ვოზდუხამერი მგონია მე....... ეგ იქნება ალბათ + ცუდი პროვოდები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostia
გამოხმაურება Aug 23 2011, 21:24
გამოხმაურება #16


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 254
რეგისტრ.: 27-October 09
მომხმარებელი № 503




ცივი კოლეკტორიდან გამოდის ერთი პატარა შლანგი და უერთდება რაგაც მრგვალ ნაწილს რომელიც აკენია ტურბის მოპირდაპირე მხარეს სადგაც მიახლოვებით წყალი საიდანაც ისხმება მატორში მაგის ქვეშ, ეგ შლანგი ჩავხსენი და მატორმა საკაიპოდ დაიწყო მუშაობა არანაირი დეტონაცია რისია ეგ ნაწილი ვერ მეტყვით ან რას აკეთებს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 23 2011, 21:34
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ორჯერ დაპოსტა ......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 23 2011, 21:34
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




kostia
წნევის რეგულატორზე თუ ამბობ. ინჯექოტრის მილებთან რომააა მაშინ ეგ არ უნდა გექნა. თუ ვერ მოასწარი დასტუკვა მაშინ გილოცავ smile.gif გადარჩი. თუ ისევ ისე არ გაუკეთებ აუცილებლად მოგიწევს შოთასთან მიტანა ძრავის. smile.gif

ერთხელ ჩემთან მოძვრა ეგ ტურბინის წნევამ მოგლიჯა და მატორი კინაგამ დავსტუკე. ხამუთი არ ქონდა, უხარისხო ტოპსპიდის შლანგი ეკეთა..

შენი ტურბინიანი თუა მაშინ უეჭველი რეგულატორია. თუ უტურბინოა მაგათ არ უყენიათ ეგ რამდენდაც ვიცი და შეგიძლია წყნარად იყო biggrin.gif


ყვე3ლა ვარიანტში მეშვი ეგეთ ექსერიმენტებს. თუ ზუსტად არ იცი რას აკეთებ არ გირჩევ wink.gif smile.gif

წნევა არ გექნება ბენზინსი 2.4 ბარზე მეტი დაბუსტვისას.... როცა 4 უნდაიყოს 2 იქნება ჰოდა პორშინი შეიძლება გარედ გამოვარდეს და ფრთხილად იყავი wink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


პ.ს

ისე მაგ რეგულატორზე მცირე მანიპულაციების ჩატარებიტ შეგიძლია 4 ბარიდან 4.5-მდდე აწიო წნევა ყველანაირი walbro-ების გარეშე მიიღებ უფრო დიდ წნევას wink.gif
რალისტები იყენებდნენ მაგას. ცოტას მიაჩაქუჩებ მაგ რეგულატორ რო პატარაზე შეიღუნოს და ეგაა. ზედმეტი რო მოგივიდცეს გააფუჭებ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostia
გამოხმაურება Aug 23 2011, 21:55
გამოხმაურება #19


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 254
რეგისტრ.: 27-October 09
მომხმარებელი № 503




ასე ვერ აგიხსნი ან სჰენი ნომერი დაწერე და დაგირეკავ ან სურათს გადვუგებ და დავდებ, ჯობია სანამ გავაფუტებ რამეს წეგან გახარებულზე დავერიე მაქანებს კაი 1 საათი ვაგაზავე ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Aug 23 2011, 22:00
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




kostia
კოლექტორიდან სხვა არაფერი მიდის ეგეთი შლანგი.

ჰოდა არ აგაზაო მეტი. 5 წუთი გაზაობაც საკმარისია რო ძრავი დასტუკო. ძალიან გაგიმართლა რო დასტუკვას გადარჩიიიიი biggrin.gif

გაუკეთე ისევ ისე როგორც იყო.

ჩემთან ეგრევე ჩეკი აანთო და გავაჩერე. ერთი მივაჭირე და ეგრევე ამინთო.

პ.ს სურათი დადე აბა თუ შEგიძლია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge