![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.perrinperformance.com/subaru/le...-intake-2005-09
ასეთის ყივდვა მინდა რას ფიქრობთ? ან უკეთესი ვარიანტი ცოტა იაფში ხო არ გაქვთ? არ არის აუცილებელი პერინის იყოს. ზეროსპორტიც წავა ან რამე სხვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეგ მომგებიანია როცა მაღალაბაროტიანი ძრავი გაქვს და ატრიალებ 9000.
შენ შემთხვევაში უბრალო ქოლდ აირ ინთეიქი უკეთესი იქნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
ჩემი ტუპი დაზიანებულია. ჰაერს აპარებს. დახეთქილია ის მილი. გამოცვალში 100ლარი მთხოვეს. ვიცი რომ არ ჭირდება. მაგრამ მაგის ყიდვას. ჯობია. ქოლდ ინთეიქი რომელი ჯობია? პირველად მესმის. ალბათ კრილოს ქვეშიდან რო იღებს მაგას ნიშნავს ქოლდი?. ამიხსენი რა არ მესმის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხო, ეგაა, კრილოდან იღებს და ბაჩოკების გარეშე შედის მაფამდე. ქარხნულიც ცივს იღებს, მარა ზედმეტი მოხვევები აქვს, თან ბაჩოკში გადის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
ბუსტაპი რო ექნება 1.3 ბარამდე მაგ დროსაც არ დაჭირდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 19th November 2011 - 17:00) [snapback]333785[/snapback] მარა ზედმეტი მოხვევები აქვს, თან ბაჩოკში გადის ბაჩოკში იმიტომ გადის რომ მანდ ჰაერი ცივდება ![]() იმიტომ არის ეგ ბაჩოკი კრილოს ქვეშ დაყენებული რომ ჰაერი აცივოს, რადი კაიფა ხომ არ არის ![]() ასე რომ აფტერმარკეტის ქოლდ ეარ ინთეიქის დაყენება სისულელედ მიმაჩნია, რადგან ყოველდღიურად ვერ გამოიყენებ, წვიმა, ტალახი, მტვერი გააბედურებს ფილტრს და ყოველ 2 კვირაში გამოსაცვლელი იქნება, თან რომ გამოცვალო პადკრილნიკი უნდა მოხსნა ან კიდევ ბამპერი ![]() ქოლდ ეარ ინტეიქი გამოსადეგია მარტო დრაგზე და ისიც მზიან ამინდში, არ არის ეს ქალაქის მანქანისთვის შექმნილი ამიტომ ჯობია დააყენო ზეროსპორტის ინთეიქ პაიპი და ნულოვკა ფილტრი გინდა ყუთში და გინდა კონუსი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ZERO SPORT COL AIR INTAKE 50 $ ად ყიდიან ხოლმე ბიჭები
![]() APEXI,K&N ყველაზე კარგად ფიულტრავენ მაგრამ HKS,BLITZ ყველაზე კარგად ატარებენ ჰაერს + პირველი ორი კარგად ფილტრავს მაგრამ გამტერი ნაკლებია აი ბოლო ორი არც ისე კარეგად ფილტრავს ზატო ჰაერზე წინაღობი თითქმის არააქვს და ჯიგრულად ატარებს ჰაერს მე ბოლო 2 მირჩევნია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰაერს რო ვერ ფილტრავს კარგად მაგან რა შეიძლება დააზიანოს?
ტურბინა? კიდე სხვა რამეც? ![]() leqsoo ბუსტს როცა უმატებ მაგ დროს რეალურად გჭირდება მეტი ჰაერი? შავი ჯოს ვეთანხმები წვიმიან ამინდში მაგ ფილტრის გაუპატიურება მოხდება და შეიძლება ჰიდრო დარტყმაც მიაყენო ძრავს ![]() ქოლდს იმიტომ ხომ არ ეძახიან კაპოტქვეშ ჰაერი ცხელია და იქიდან რო შეიწოვს ამ ცხელ ჰაერს სიმძლავრე არ დაეცემა? ბოქსში ხომ არ შევაყოფინო თავი? ![]() ლექსო შენ რომელს მირჩევ ჰა? ![]() ის ბოქსი ხმასაც ახშობს პახოდუ და გაცივებით ინტერქულერშიც კარგად გაცივდება არა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ჰაერს რო ვერ ფილტრავს კარგად მაგან რა შეიძლება დააზიანოს? ტურბინა? კიდე სხვა რამეც? ვოზდუხამერი, ტურბინაც, ძრავში თუ მოხვდა მტვრის ნაწილაკები ცილინდრების ხეხვას იწყებს და აშე შემდეგ ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ბუსტს როცა უმატებ მაგ დროს რეალურად გჭირდება მეტი ჰაერი? არც ისე, ბუსტს როცა უმატებ ძრავის მეტი ძალა გჭირდება ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:43) [snapback]333957[/snapback] ქოლდს იმიტომ ხომ არ ეძახიან ძრავში ჰაერი ცხელია და იქიდან რო შეიწოვს ამ ცხელ ჰაერს სიმძლავრე არ დაეცემა? მთლად ცხელს ჰაერს არ შეიწოვს რადგან ბაჩონკას რაც აყენია არ უნდა გააუქმო და ისიც რაც წინ აყენია ჰაერის შემგროვებელი და პირდაპირ ფილტრს უბერავს შემოსული ჰაერი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
არც ისე, ბუსტს როცა უმატებ ძრავის მეტი ძალა გჭირდება ანუ? ცოოოოოოოოტა დაწვრილებით. ძალიან მაინტერსებს. ძმობაში ამიხსენი რა. ბუსტი რის ხარჯზე უნდა მოემატოს?\ იასნია მეტი ჰაერი უნდა შეუშვას ხო? ჰოდა სტოკს შეუძლია ამდენი ჰაერის გატარება? ეს ზედმეტი დაბერილი ჰაერი რომ შევა. სტოკი ეკუ ეყოფა სმესის დასარეგულირებლად??? ძრავის ინტერნალის გაძლიერება ხომ არ არის 1.3 ბარისთვის საჭირო? ანუ სტოკზე მერამდენადაც ვიცი 1.3-ბევრად მეტ ბუსტს უძლებს. ეგრეა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ანუ ტურბინიან ძრავს უბრალოდ ჰაერის ფილტრით არ უნდა გაუკეთო დაბრკოლება, რომ ტურბინამ რაც შეიძლება მალე შეიწოვოს, დიდი შემწოვი იქნება თუ პატარა არ აქვს მნიშნელობა, როცა ბუსტავს უბრალოდ გამონაბოლქვის ფლოუს პირდაპირ ტურბინას უშვერ და უფრო მეტს ატრიალებს, მეორე შემწოვი მხარე კიდევ რაც გამონაბოლქვმა დაატრილა ბრუნი იმ ბრუნით შეაქვს ჰაერი.... ბუსტის მომატებას მე არ გირჩევ სანამ სმესს არ დაანასტროიკებ, ანუ ჩვენ ბენზინზე.... ლეგასის ბლოკი და იმპრეზის ერთია, უბრალოდ ლეგასის CR არის 9.1 და იმპრეზის 8.9, დეტონაციებს ეგრევე იკიდებს მაღალ ბუსტზე და ცუდ ბენზინზე და ცილინდრები იბერება რის შედეგადაც პორშინის ხმას იკიდებს და არა ვკლადიშის... ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:54) [snapback]333964[/snapback] ძრავის ინტერნალის გაძლიერება ხომ არ არის 1.3 ბარისთვის საჭირო? ანუ სტოკზე მერამდენადაც ვიცი 1.3-ბევრად მეტ ბუსტს უძლებს. ეგრეა? შემწოვის გაძლიერება მარტო ZERO SPORT INTAKE PIPE და ნულოვკა ფილტრი ან სტოკ ბოქსში რაც მე განახე მე რომ მიყენია ან კიდევ კონუსი, რაც ლექსომ მიგიწერა, თუ იშვიათად გაზაობ მაშინ გაუშვი APEXI და K&N |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
კომპრესია დაგდებული მაქვს მოშნად. 1.3 მმ-იანი პრაკლადკა მიყენია. ეხლა რეგულირება უნდა სმესის და ბუსტაპი რა უნდა მოივიდეს ძრავს?! ![]() თუ დეტონაცია არ ექნება 2.0 დავაბუსტინებ ![]() მადლობა ახსნისთვის. თუ კიდევ რამე რჩევები გექნებათ ყურს დაგიგდებთ სიამოვნებით ![]() გამოცდილი ხალხი აქ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 22:09) [snapback]333975[/snapback] თუ დეტონაცია არ ექნება 2.0 დავაბუსტინებ 2.0-ზე რაც არ უნდა დეტონაცია არ ქონდეს ცილინდრის და ბლოკის კედლები არ გაგიძლებს, გამოყრის შიგნეულობას, 1,3 ბარზე ზევით აუცილებელია გამაგრება ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 22:09) [snapback]333975[/snapback] კომპრესია დაგდებული მაქვს მოშნად. 1.3 მმ-იანი პრაკლადკა მიყენია. რამდენზე რო?მოშნად ეს გასაგებია ![]() კალკულატორები არის ინეტში, რა პრაკლადკაა დაყენებული კი იცი, გალოვკები თუ დააშლიფოვკე ესეიგი კუმშვის აბიომი ოდნავ გაზარდე და ასე შემდგენ, მანდ ჩაუწერ ყველა მონაცემებს და CR-ს დაგიწერს რამდენი გაქვს და იმის მიხედვით უკვე გაარკვევ საით ატუნინგო, 8.5 დაბლა ჩამოსვლა სისულელეა და უარესიც, 11-ზე მაღლაც სისულელეა და უაზრო, სულ ამ შვალედებში უნდა იყოს, 8.5 თუ გექნება, კედლები და ცილინდრები გამაგრებული, კოვანნი პორშინები, შატუნები აი მერე შეგიძლია ბუსტო 1.5-1.7 ბარი მაგის მაღლა კიდევ კოვანნი კალენვალი, ტურბინის შეცვლა, ვიხლოპის შეცვლა, ცალკე ECU, ზეთების გაგრილება და კაროჩე რაააა ბევრი რამ არის შესაცვლელი ძალიან ბევრი რამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ამოღებული რომ მქონდა მაშინ უნდა გამეზომა ეგ. რამე ჩამესხა შიგნით.
მოკლედ 1.3 -მდე დავაბერინებ, სმეს მივანასტროიკებ და ვნხავ დეტონაციები თუ არ ექნება ვივლი ეგრე. პრობლემა არ უნდა იყოს წესით. შენ ხო არ იცი სტოკი პრაკლადკის სისქე ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:15) [snapback]334026[/snapback] მოკლედ 1.3 -მდე დავაბერინებ, სმეს მივანასტროიკებ და ვნხავ დეტონაციები თუ არ ექნება ვივლი ეგრე. პრობლემა არ უნდა იყოს წესით. სმესისი ნასტროიკას რითი აპირებ? ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:15) [snapback]334026[/snapback] შენ ხო არ იცი სტოკი პრაკლადკის სისქე ? 0.3 თუ არ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მაფ ემულატორი ან სტენდელოინი უნდა დავითრიო რამე? რატო შენი გინდა მომყიდო? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 20th November 2011 - 00:18) [snapback]334028[/snapback] 0.3 თუ არ ვცდები 0.8 და მეორე უფრო სქელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(mixa @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334030[/snapback] 0.8 და მეორე უფრო სქელია. უეჭველი იცი მიხა ეგ? ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334029[/snapback] რატო შენი გინდა მომყიდო? არა, უკვე გაყიდულია ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 23:21) [snapback]334029[/snapback] მაფ ემულატორი ან სტენდელოინი უნდა დავითრიო რამე? რაღა ავტომატი ლეგასისთVის ჩალიჩობ ამდენს, დაითრიე თუ ლეგასი გინდა მექანიკა მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ბაზარი არაა იყიდე ჩემი მანქანა და დავითრევ (ლეგასები ხო გევასება) ![]() ან ფული მომეცი და ვიყიდი. ან შენ მანქანა ში გამიცვალე ![]() ![]() ბოლო ვარიანტი ჯობია ![]() ამ მანქანაზე დატოვებას მაინც არ ვაპირებ ტუნინგოვი ვეშების რაც მექნება თუ მექნება საერტოდ და გადავიტან სხვაზე რასაც ვიყიდი მერე. თუმცა ავტომატის სერიოზულად დატუნინგებაზეც არ ვიტყოდი უარს. უბრალოდ ძალიან დიდი რესურსი ჭირდება და უაზრობაა. პ.ს პრაკლადკა დაჟე 0.9-იანი მგონი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არაფერს არ მოგცემ ეგ ფილტრი ხმის და ბინძური ჰაერის გარდა, არაა ეს ატმო ძრავი როსპორტულმა ფილტრმა რამე სხვაობა მოგცეს. ეგ 100$ ნასტროიკისთვის გადადე.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 20th November 2011 - 10:34) [snapback]334081[/snapback] არაფერს არ მოგცემ ეგ ფილტრი ხმის და ბინძური ჰაერის გარდა, არაა ეს ატმო ძრავი როსპორტულმა ფილტრმა რამე სხვაობა მოგცეს. ეგ 100$ ნასტროიკისთვის გადადე. ეს რაზე გაქვს ლაპარაკი? ნულოვკა ფილტრზე? თუ ეგრეა მაშინ ძალიან ცდები ბაკო, აი დიდად ცდები ![]() რამოდენიმე დღის წინ ერთი RX7 შევამოწმედ დინოზე, ჰაერის ფილტრი საერთოდ მოვხსენით და 15 ცხენის ძალით მეტი ანახა.... ამ ფაქტზე რას იტყვი? RX7 კი გეცოდინება რომ 2 ტურბინა აქვს და 1 კოპრესორი ![]() არავინ არ თქვას საერთოდ რომ ნულიოვკა არანაირ სხვაობას რომ არ იძლევა ტურბინიანზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Black Jo
+1 სხვაობა არის ![]() პ.ს ის კარდონის სტოკი ფილტრი ჰაერს საერთოდ არ ატარებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
დინო რათ გინდათ?
ნულოვკის მაგივარად ჩვეულებრივი დააყენე და დაუდექი ვინმეს. სხვაობა თუ იქნება ღირს. ეჭვი მაქვს რომ უარესად ივლის სპორტული ფილტრით. http://forums.nasioc.com/forums/showthread...+intake+hp+gain აი აქ წერია ყველაფერი ინთეიქებზე. დასკვნა ერთი გამოვიტანე სანამ არ დააყენებ და შენ თვითონ არ გამოცდი მანამდე ვერ გაიგება რეალურად რამეს აკეთებს თუ არა. მე არ მეზარება და ვისაც სურვილი გექნებათ გავტესტოთ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ინთეიქის მასე ალალბედზე ცვლა არ შეიძლება.
მე შევცვალე ჩემ მანქანაზე ინთეიქი და 2 დღე მოვუნდი მერე მაფის დასკალვას. ასერომ შედეგს რათქმაუნდა გაძლევს ნულოვკა ფილტრიც დიდი ინთეიქიც და ველაფერი ოღონდ მერე კომპიც შესაბამისად უნდა გადანასტროიკდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ისე თემასთან დაკავშირებით ეხლა ვკითხულობდი.
"Ah yes; Simon. What is it that you're fixing?" 'Well - you know," blusters Simon. "The intake, it's restrictive. Like, it's harming power my good buddy. I'll let you into a secret. I can just tell by lookin' at it that it's no good." ლოოოოოოოოლ "But Simon - which parts are bad? The airbox? The filter element? The airflow meter? The intake duct to the box?" "Shit I don't know - who cares? I'm fixing the lot!" ![]() როგორ მესმის ამ ტიპისი ![]() ![]() http://autospeed.com.au/cms/article.html?&A=0629 კაი წასაკითხია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
RX7 myavda da kompresori naRdad ar aqvs
![]() aiRe axali filtri da aiRe sportuli. stok abarotebze ver igrZnob sxvaobas ra, mivlia filtris gareSec... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
bako
მართალი ხარ მარა ხანდახან ძალიან რთულია კაი ფილტრის შოვნა და ჩინური სლეობის მერე ნულოვკა იმენა შვებაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
http://autospeed.com.au/cms/A_111369/article.html მოდი ეს გავაკეთოთ მოდი. ფილტრის შეზღუდვა 3%-ია სულ... პაიპინგი რომ შეცვალო ოდნავ, ვოზდუხამერის მეში რომ ამოიღო (სეტკა) მიიღეებ უსერიოზულეს შედეგს. ფლოუ გაუმჯობესდება 100-ჯერ. გავაკეთოთ ვისაც გინდათ. შედეგს იმხელა მიიღებთ რო ნაღდად ღირს. მერე თემაც გავაკეთოთ "გაააკეთე შენითში" და "შთამომავლობას" დარჩება რაღაც. ხალხი ტყუილად ფულებს ყრის ინთეიქებში ამხელას. ეს მოდი კი თითქმის უფასოა. 100-ჯერ უფრო ეფექტური |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ეგეთა მაზოხისტური რაღაცეების მანქანის მიმართებაში გაკეთება არ მიყვარს
![]() ასე რომ ნულივკა ფილტრი ბრენდი და ვსიო.... გექნება შედეგი ოღონდ ისე არ გამოგივიდეთ ეხლა ფილტრი დავაყენე და მანქანას გაწევა არ მოემატაო ![]() იგივე ვარიანტია დრაგაობის დროს მარტო ზაპასკა რომ ამოიღოთ სულ 20 კილოა, მაგრამ რომ დაყვები და სიდენიასაც და ბამპერას მოხსნი ეგ 20 კილო უკვე საქმეს გიშვება...... ერთი რამით ტუნინგის გაკეთება მე არ გამიგია.... გადახედეთ ფორუმებს და გამოხმაურებებს ვონც ნულიოვკა ფილტრები დააყენა და რა შედეგები მიიღო, რა მოეწონა და რა არ მოეწონა, მილიონი ინფოა ამაზე, მაინცდამაინც ვიგაც ერთი სლე რომ გამოჩნდება სადღაც ფორუმზე და რაღაცას რომ დააბერტყებს და რომ უჯერებთ ![]() ყველა წერს ნულიოვკა ფილტრის დაყენების შემდეგ 4000 აბაროტის მერე მანქანა კარგად რეაგირებს გაზის პედლის ჩაჭერაზე.... მაღალ აბაროტებზე კარგად მიდის რა იტოგში. ციტატა(bako @ 21st November 2011 - 08:56) [snapback]334306[/snapback] RX7 myavda da kompresori naRdad ar aqvs ამაში გეთანხმები, კომპრესორზე შევცდი..... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ქახნულ ფილტრს თითქმის იგივე წინაღობა აქვს რაც ყველაზე უსპრტულესს ფილტრს. მანქანაში რომ გესმის რაღაცა და აუმჯობესებ ეგ მაზოხისტობაA? ჩვენ მაგას ტუნინგს ვეძახით ![]() აბა ისაა კარგი ვიღაც სლე მართლა დაწერს მაგარიაო და ყველა რო ახტება და $$$ იხდის მაგაში. ეგაა მარკეტინგული BS! ფილტრი რომ რამე სხვაობას იძლეოდეს. ნუ გარდა გაზის ფედლის რეაგირებისა, მაშინ ყველა დააყენებდა. ფილტრი კიარა წაიკითხეთ რაც დავდევი და ბევრ რამეს გაიგებთ და ისწავლით. ტუ არ გჯერად და ჩემი პრობლემა ნაღდად არაა. აი ესეც კარგად ჩაიკითხეთ ბოლომდე. თუ გესმის მაგდენი ინგლისური მიხვდები რომ სლეობაა ეგ ფილტრები და რეალურად 3-4% იძლევა სხვაობას. გამტარობაში და სიმძლავრეში ხო საეღთოდ მიზერია. http://www.bobistheoilguy.com/air-filtration-test/ ესენი თუ სლეები არიან მაშინ ჩვენ ვინღა საერთოდ არავინ ვყოფილვართ, ხმაც არ უნდა ამოვიღოთ. დიდი ამბიციები გვაქ და მაგრები გვგონია თავები? ! მაგრამ ეგრეც არაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
შენი ამბის შენ იცი ![]() მარტო ჰაერის ფილტრის შეცვლა არაფერს არ იძლევა, ერთიანობაში გაძლევს სხვაობას როდესაც სხვარამეებსაც აუმჯობესებ ძრავის ამბავში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
კიდევ ერთხელ გავიმეორებ "სპორტული ფილტრი" საერთოდ არანაირ შედეგს არ იძლევა. თუ გინდა გავტესტოთ. დავდგეთ ჯერ სპორტული ფილტრით, მერე ქახნულით. მანდ snorkel რომ არის მაგის გაუქმებით და ვოზდუხამერზე ბადის ამოღებით მიიღებ 10-მაგ შედეგს და თუ არ გჯერათ მაგას ცხოვრებაში განახებთ თქვენი თვალით, რომ დარწმუნდეთ. ფილტრი არა მაჩვი კიდე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ოკ, შენ გააკეთე ეგრე და დავდგეთ ისე და ასეც.... ![]() MAF არ დაბრიდო ეღონდ დადგომისას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
gentoo
შენ რასაც ამბობ ეგ კაი ხნის წინ გავტესტეთდა შედეგი მე ვიგრძენი დაჟე სტოკ ფორიკაზე დრაგაობისას აშკარად უკეთ დადიოდა ვიდრე სტოკ ფილტრზე ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
leqsoo
შენი მჯერა. მჯერა გაწევამ მოიმატა. მარა კაცურად მითხარი რამდენი კორპუსი იყო სხვაობა? ფილტრამდე და ფილტრის შემდგომ? მოვიცლი მაგისთვის. არ მეზარება და გავაკეთებ ქოლდ ინთეიქს, ვოზდუხამერიც ჩამომივა მალე და სხვაობას მე გაჩვენებთ. იმენა რეალურ სხვაობას რომელიც კორპუსებში გაიზომება ![]() და არა სუბიექტური ან ობიექტური "აშუშენიებით" არ გეწყინოთ ძალიან გთხოვ. კი არ გეკამათებით უბრალოდ რეალურ ფაქტს ვწერ. ისიც მჯერა რო სხვაობა იგრძენი და შეიძლება ოდნავ იყო კიდეც, მაგრამ რამდენი კორპუსით იყო სხვაობა კაცურად მითხარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
gentoo
კორპუსები და პადიეზდები არ ვიცი ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
leqsoo
![]() ![]() ![]() შენი ფორიკა რო რაკეტა იყო ეგ ვიცი ისედაც ![]() ეგ არ ითვლება. რაღაც ანომალიაა. არასტანდარტული შემთხვევა ![]() თანაც საეჭვოა იმას რა ქონდა დაბრედილი ![]() კაროჩე იძლევა შედეგს. მარა მიზერულს რაააა. აშუშენიებით, იგრძნობ. ბაზარი არაა ძალიან კარგად მესმისმ რასაც გულისხმობ. ხმაც სხვაინაირი ექნებოდა ძრავს.....ხო? ![]() აი ქოლდ ინთეიქი უკვე სერიოზულ ++ იძლევა და გავაკეთებ თუ გაინტერესებთ გაჩვენებთ კიდეც. იმიტტომ კიარა რო დავამტკიცო რამე? არა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 00:26) [snapback]334668[/snapback] აი ქოლდ ინთეიქი უკვე სერიოზულ ++ 20 ლიტრას რომ დაგიწვამს მეორე დღესვე მოხსნი ![]() არ არის თქო დაიჯერე რასაც აკეთებ შენ ყოველდღიური მანქანისთვის..... gentoo კორპუსების და პადიეზდების ამოღება თუ გინდა მაშინ დაბუსტე და შედეგსაც მიიღებ იმის გარეშეც რასაც აკეთებ ![]() ლექსოს ჰკითხე 0.2 ბარმა რა შედეგი მოიტანა, თან ფილტრი სტოკი, ნულიოვკა რომ ყოფილიყო დარწმუნებული ვარ ოდნავ სწრაფი ფლოუ მექნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა მანდ snorkel რომ არის მაგის გაუქმებით და ვოზდუხამერზე ბადის ამოღებით მიიღებ 10-მაგ შედეგს და თუ არ გჯერათ მაგას ცხოვრებაში განახებთ თქვენი თვალით, რომ დარწმუნდეთ ჟდუ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ებიჯო რა ვერ გაიგეთ რომ არ არის საქმე კორპუსებში და პადიეზედებში.
არც წვაში არც გაწევაში და არც გამოწევაში. გავაკეთებ მოკლედ და ვნახავ. დავიღალე წერით უკვე. წაკითხვა მაინც არ გინდათ. რაც ლინკი დავდე შედით და წაიკითხეთ როგორ გაზმოეს ფილტრის გამტარობა. 0.03 psi აქვს ფილტრს შეზღუდვა. სულ რაღაც 3% მთელი შეზღუდვიდან. დანარჩენი skorkus-ია. ბაადები რაც ვოზდუხამერშია და შემშვები მილი. მოკლე მუხლი რომაა ღარები რომ აქვს. რადიატორი ბაჩოკის გვერDით 90% მილი რომააა. შავი. ფილტრი არის ყველაზე ნაკლებად წინაღობიანი. ეს გაიგეთ იმედია. მე ვერ გაჯერებთ (ლექსო შენზე არ მაქვს ლაპარაკი ![]() წვა პირიქით დაიკლებს და ვოზდუხამერსაც არაფერი არ მოუვა. რომ გავაკეთებ და საქმითაც დავწმუნდები რო ეგრეა მერეც მტკიცებას დამიწყებთ საპირისპოროსას ხო ვიცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ხოდა გააკეთე თქო და შედეგი ვნახოთ მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
![]() იმისთვის ვაკეთებ ამას რომ სხვებსაც გამოადგეს. ნულოვკას მაინც დავაყენებ ![]() ხშირად ცვლას მირჩევნია გავრეცხო ხოლმე ![]() სხვანაირად მართლა ნულოვან წინაღობის ინთეიქს ვერ მიიღებ. დიდ და მნიშვნელოვან წინაღობებს რომ მოვაშორებ 0-ზე მაინც არ დავა. ფილტრს აქვს სადღაც 0.03 პსი წნევის ვარდნა. იმ შავ მილს შეცვლი რკინის გლუვი შიგნეულობის მქონე მილზე. სტოკი ვოზდუხაზაბორნიკი საერტოდ უნდა გავაუქმო. იმიტო რომ მაქედან ცხელ ჰაერსაც იწოვს. ტემპერატურა 50 გრადუსამდეა მანდ. რომ გააუქმებ მაგ მილს უნდა დააზაგლუშკო ის ადგილი ფრთაში სადაც შედის. ![]() ამის გაკეთების მერე 20 გრადუსამდე ეცემა ჰაერის ტემპერატურა. სტოკ აირბოქს რეზინის ყელი აქვს, რომელიც ასევე უნდა მოვხსნა. მასაც დიდი წინაღობა აქვს და უფრო დიდი დიამეტრის ტრუბა უნდა ჩავსვა ![]() ამ ყველაფერის შემდეგ ინთეიქის წინაღობა მართლა 0-მდე ეცემა და უტოლდება ატმოსფერულ წნევას თითქმის. ჰაერის ტემპერატურაც ეცემა, რაც სიმძლავრეზე მოქმედებს. მინიმუმ 20 ცხენამდე ამოიღებ. თუ დაანასტროიკებ კიდევ უფრო მეტს და თუ დაბუსტავ 300 ცხენს ავაცილებ უეჭველი. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
და რა მაინტერებს 50 გრადუსი თუ არის მანდ და 20 გრადუსამდე თუ დაეცემა ჰაერის ტემპერატურა მერე რა მოხდება?
შენთან კითხვა მაქვს ცალკე, ზამთარში რატომ იმატებს წვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
რა მოხდება და მეტი ჰაერი შევა
![]() რაც მეტი ჰაერი შევა მეტ ბენზინს შევასხავ და სიმძლავრეს მეტს მივიღებ.. ტურბინა 300-500 აბაროტით მალე დაიწყებს ტრიალს და უფრო დინამიიური და ცოცხალი იქნება ძრავი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
გასაგებია, პასუხი მიღებულია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
რაც მთავარია. ამ ყველაფრის გაკეტებას მინიმალური დანახარჯებით ვაპირებ.
200$ ჯდება სულ. 100$ აქედან ნასტროიკა სმესის და დანარჩენი ხარახურაც 100$ სადღაც. ინთექისი მოდიფიცირება ყველაზე ნაკლები მიჯდება. ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება? ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო? კონტროლერი მაქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 21:02) [snapback]334928[/snapback] ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება? ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო? რა ზეთი რის ზეთი.... ![]() მასეთნაირ ფილტრს არ გაეკარო საერთოდ, ვოზდუხამერს 5000 კმ-ში გააფთხობინებ სულს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მირჩიე მერე ![]() ![]() ![]() ვოზდუხმერს არ გავკარი. კოლექცია მაქვს უკვე. 1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე... ![]() K&N panel filter ისეთი რომ ირეცხებოდეს. რომელი ჯობია ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ეს რა ტუნინგი და გაძლიერება გამოვიდა თუ შენ ყოველ ერთკვირაში ნაწილები ცვალო და ძრავი სტუკო ![]() ფილტრი მე ხომ განახე როგორიც მიყენია ჩემს მანქანაზე? სრულიად სეტკა........ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 22:42) [snapback]334979[/snapback] 1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე... საღოლ ![]() ისე რასაც იძახი მართალია იმ კუთხით რო მართლა ნაკლები წინაღობით შევა ჰაერი მარა შედეგი მაინც ვერ გავიგე რა იქნება ![]() აი ვთქვატ 7Kაბაროტზე შენი ტურბინა ცხვირით ისრუტავს 14ლიტრ ჰაერის წუტში და მაგ მოდიფიკაციის მერე მეტს შეისუნთქავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ანუ მეშ ფილტრი? აუ თემო რა მახსოვს აბა. ლინკი არ გაქვს? air filtration test-ში K&N-ს ტესტავდნენ და მაგასაც შევადარებ მერე ![]() mixa შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს?? ეგ იდეალურ ვარიანტში. ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს. მიზანი ეგაა.. mixa შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს?? ეგ იდეალურ ვარიანტში. ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს. მიზანი ეგაა.. ტურბინა უფრო მალე დატრიალდება. და მეტ ჰაერს მიიღებს. ტორქი მოემატება და უფრო დაბლა ჩამოვა. დაბლებიდან მეომატება სიმძლავრე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
სმესი უეჭველი შეგეცვლება.
მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა. ეხლა დავაგდე ტემპერატურა შევცვალე სხვანაირი ინთეიქი და ვაყენე და იმდენ ბენზინს ასხამ მანქანას რო ვქოქავ შავად ბოლავს და საშინელი სუნი დგება ![]() ასე ეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 22nd November 2011 - 23:18) [snapback]335062[/snapback] მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა. შოთი და ეგ მერე სტოკში მაგ ტემპერატურა არ უნდა იყოს ინთეიკში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
ვოზდუხამერი რაშიც ზის ეგ მილი არ უნდა შეცვალოო გამიგია. შენ ხომ არიცი ამის შესახებ რამე? ვოზდუ იმისგან შტერდება რომ ინთეიქს ცვლიან დაუგეგმავად, ტურბულენტობა მატულობს შიგ და ჰაერი უფრო ჩქარა გადის იმ მილში და ვოზდუს გონია, რომ მეტი ჰაერი გადის და ქლიავდება, შესაბამისად მეტ ბენზინს აწვდის სულ ტყუილად ![]() სინამდვილეში ჰაერი იგივე რაოდენობით გადის მაგრამ უფრო სწრაფად, ამიტომ მას გონია რომ მეტია. იმ მილის ზომა და დიამეტრი იგივე უნდა იყოს და MAF-ის მდებარეობაც. აი პერინის ინთეიქი რომ დავდე პირველ წერილში. ციტატა Increase horsepower(მეტი თქვენ რა გითხარით ![]() პ.ს ყველას გილოცავთ დღევანდელ დღეს. Black Jo AFTERMARKET TUNING: HKS SSQV Blow Off Valve HKS Turbo Timer Type 0 Apexi AFC Neo Apexi RSM Rev/Speed Meter Defi Control Unit II Defi Advanced BF Boost Gauge Depo Racing Oil Temperature Gauge Vinci Oil Pressure Gauge Vinci Water Temperature gauge Blitz Power Flow Air Filter In Box Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1 ZeroSports Air Intake Pipe ZeroSports Strut Bar (Up Front) ZeroSports Strut Bar (Up Rear) ZeroSports Cool Radiator Shroud Zimmerman Drilled Rotors (Front) Cusco Strut Bar (Down Front) Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler Greddy Oil Filter Relocation Kit T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E 5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ STI Short Throw Shifter 5 MT STI 4 Pot Calipers (Front) STI Pedal Pad Set M/T STI Red Hazard Switch MOMO Titanium Shift Knob GlowShift Oil Filter Adapter 20mm GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm Engine Ground Kit Volt Stabilizer ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... ![]() Black Jo AFTERMARKET TUNING: HKS SSQV Blow Off Valve HKS Turbo Timer Type 0 Apexi AFC Neo Apexi RSM Rev/Speed Meter Defi Control Unit II Defi Advanced BF Boost Gauge Depo Racing Oil Temperature Gauge Vinci Oil Pressure Gauge Vinci Water Temperature gauge Blitz Power Flow Air Filter In Box Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1 ZeroSports Air Intake Pipe ZeroSports Strut Bar (Up Front) ZeroSports Strut Bar (Up Rear) ZeroSports Cool Radiator Shroud Zimmerman Drilled Rotors (Front) Cusco Strut Bar (Down Front) Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler Greddy Oil Filter Relocation Kit T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E 5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ STI Short Throw Shifter 5 MT STI 4 Pot Calipers (Front) STI Pedal Pad Set M/T STI Red Hazard Switch MOMO Titanium Shift Knob GlowShift Oil Filter Adapter 20mm GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm Engine Ground Kit Volt Stabilizer ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... ![]() კიდევ ერთხელ მინდა გითხრა რომ ძალიან მაგარი მაქნანა გყავს და ძალიან კარგი რაღაცეები გაუკეთე ყოჩაღ შენ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
ვოზდუხამერის მილს თU შეცვლი რათქმაუნდა იცვლეა რაც უფრო დიდ მილს გააკეთებ უფრო ნაკლებს გიზომავს მაგრამ მე ეგ ცოდვა არ ჩამიდენია. ასერომ ტემპერატურაც მოქმედებს და რატომ ეხლავე აგიხსნით. ვოზდუხამერი ჰაერს ითვლის გაგრილების მიხედვით ფაქტიურად. ანუ ის ელემენტი რაცუფრო გაცივდება ესეიგი უფრო მეტი ჰაერი შევიდა. ხოდა ცივი ჰაერი უფრო გააცივებს თU ცხელი? Black Jo არუნდაიყოს. 80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
მაგას ცალკე სენსორი ხო უყენია IAT ხოდა ეგ ზომავს ტემპს და აკალიბრებს შოთა ![]() ამიტომ ეგ საშიში არაა. მასე რომ იყოს აბა ზამთარში სხვა ვოზდუხამერი უნდა დააყენო? ყველა ამინდისთვის ცალკე ვოზდუხამერი უნდა გქონდეს?! ნო ![]() 80-100 გექნება. იმიტომ რომ სტოკი ინთეიქი ბევრ ჰაერს იღებს ძრავიდან. რადიატორთან ახლოსაა ინთეიქი და ფრთიდანაც შეაქვს ცოტა. imo. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
100 რო ცდება მერე მაგრა უბერავს ეგ ჯერ ერთი. მერე მეორე ცივზე რო დაქოქავ სანამ ლამბდა ჩაირთვება მაგრათ უბერავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
კარგი. მადლობა შოთა გაზიარებისთვის. პ.ს თუ რამე იცი დაწერე კიდე. შენი გამოცდილება და აზრები. დავეხმარე თუ რამე იცი კიდე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 23rd November 2011 - 00:05) [snapback]335102[/snapback] არუნდაიყოს. 80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის. ვერ გამიგე, ანუ ტემპერატურა 80-100 გრადუსია უკვე როცა პაუკშია ჰაერი, ანუ მანდ ცხელდება უკვე, თორე ზასლონკამდე ტემპერატურა ინტერქულერ გამოვლილი ტემპერატურა ნაკლები უნდა იყოს.... მემგონი ასეა... შესუნთვქვის მერე ტემპერატურა იზრდება ტურბინის გავლით, მერე ინტერქულერში ხვდება გრილდება ოდნავ და ისევ პაუკში მოხვედრისას ადის ტემპერატურა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მოხვედრისას ატმოსფერულზე მეტია უკვე... ბევრად მეტი. ტურბინას რო გაივლის უფრო ცხელდება. ინტერქულერი აცივებს ცოტას.... პაუკში კიდე ცხელდება. ამიტომ უნდა http://www.grimmspeed.com/catalog/product_...?products_id=55 სპეისერი პაუკზეც და დროსელზეც... აბმოტკა უნდა ვიხლოპზე + ქოლდ ეარ ინთეიქი და გექნება თითქმის ატმოსფერული ტემპერატურა ძრავში. RACKER დაწვრილებით დაწერე ცოტა თუ არ გეზარება. |
|
|
![]() ![]() |