![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ბიჭებო, რა ვერ გავიგე, ყველგან წერენ რო გადახრის წერტილი რაც უფრო დაბლაა (მარა არ ჩადის ასფალის ზედაპირის ქვეშ) მით უფრო მეტია მოჭიდების ძალა ზემოთმოცემულ ღერძზე (სიტყვაზე წინა ა უკანა თველბი). ანუ წინ დაბალი გადახრის წერტილი და უკან მაღალი გვეხმარება მანქანა გავხადოთ უფრო არასტაბილური, ანუ გადახრის ღერძის ახრა/დახრით გავასწოროთ გემომეტრიულად მანქანის ბალანსი. ანუნ წინგადახრილი= მეტ ოვერსტირს
მარა მეორე ეფექტია, როდის არის ზედმეტი გადახრის წერტილის სიმაღლე, სიტქვაზე გადახრის წერტილი კორექციის შარავოები და ნაკანეჩნიკები რო დავაყენო არც თუ ისე დაგდებულ იმპრეზაზე, უარეს ეფექტს ხო არ მოიტანს? თუ გიცდიათ. ანუ მანქანა ძაან გაგდებული არაა, წინა გიტარები ჰორიზონტალურ მდგომარეობაშია ან ავბშე ისე რო ავწიოთ გადახრის ცერტილი, რომ სიმძიმის ცენტრის სიმაღლეს აცდეს, მოხვევისას შიდა საბურავს უფრო დატვირთავს ნეგატიური გადახრის მხარის გამო თუ ამისთვის სიმძიმის ცენტრი უნდა ჩაცდეს ბორბლის ღერძს, რაც შეუძLებელია? |
|
|
![]() ![]() |